abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120099864
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 23:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij is dat typisch een geval van internetspeculaties die door herhaling waarheid worden, puur gebaseerd op het feit dat hij aan het fietsen was toen hij besloot te gaan joyriden, en waarschijnlijk aan het fietsen was toen hij Marianne tegenkwam.
Nope, hij heeft dat verklaard bij de rechter. Zal vanmiddag even het artikel hier posten.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_120099880
Toen die drie jongens die grensrechter doodschopten en bleek dat het iig om twee Marokkanen ging, werd daarbij hun religie betrokken.
Kun je dat bij deze man ook doen, vroeg ik me af, wetende dat hij wrs gereformeerd is?
Indien niet zo, waarom niet?
I´m back.
  zondag 9 december 2012 @ 09:00:11 #203
92279 N.icka
Windforce 11
pi_120099913
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 08:55 schreef Ryan3 het volgende:
Toen die drie jongens die grensrechter doodschopten en bleek dat het iig om twee Marokkanen ging, werd daarbij hun religie betrokken.
Kun je dat bij deze man ook doen, vroeg ik me af, wetende dat hij wrs gereformeerd is?
Indien niet zo, waarom niet?
Matig dit...
pi_120099921
Ik heb dit topic ff doorgelezen, maar er staan zoveel onwaarheden in of net anders dan de waarheid omdat iedereen onzorgvuldig van elkaar overneemt. Het is tenenkrommend om te lezen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_120099936
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 09:00 schreef N.icka het volgende:

[..]

Matig dit...
Het moge als bekend verondersteld staan dat de steil gereformeerde denominatie heel wat gefrustreerde mannenbroeders aflevert.
I´m back.
pi_120099968
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het moge als bekend verondersteld staan dat de steil gereformeerde denominatie heel wat gefrustreerde mannenbroeders aflevert.
toch gek dan dat er zo weinig steil gereformeerden in de gevangenis zitten
pi_120099987
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:07 schreef computergirl het volgende:

[..]

toch gek dan dat er zo weinig steil gereformeerden in de gevangenis zitten
Dat weet ik niet, is dat zo?
Heb je daar cijfers over?
Bijv. over hoeveel gereformeerden betrokken zijn bij zedendelicten?
Of blijft het allemaal binnen de gemeenschap? Of binnen het gezin?
I´m back.
pi_120100010
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, is dat zo?
Heb je daar cijfers over?
Bijv. over hoeveel gereformeerden betrokken zijn bij zedendelicten?
Of blijft het allemaal binnen de gemeenschap? Of binnen het gezin?
tuurlijk zijn daar cijfers over. Doe effe niet zo achterbaks
pi_120100049
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:14 schreef computergirl het volgende:

[..]

tuurlijk zijn daar cijfers over. Doe effe niet zo achterbaks
Jij stelt, dus dan... kom jij met de cijfers.
Kijk dat de religie betrokken wordt bij de misdaad van die drie ventjes in Almere, zou je kunnen billijken.
Maar waarom dan niet bij een misdaad zoals van Jasper S.? Waarom wordt daar zijn religie niet bij betrokken? De mindset van moslims en gereformeerden is identiek, op paar verschillen na.
Hoe kunnen mensen die diepgelovig zijn dit soort dingen doen? Hoe kun je dat rechtvaardigen?
I´m back.
pi_120100068
ik hoef helemaal niks te rechtvaardigen hoor. Ik ben Jasper S. niet namelijk.
pi_120100076
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:21 schreef computergirl het volgende:
ik hoef helemaal niks te rechtvaardigen hoor. Ik ben Jasper S. niet namelijk.
Jij niet, maar die gelovigen...
I´m back.
  zondag 9 december 2012 @ 09:28:00 #212
92279 N.icka
Windforce 11
pi_120100104
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij niet, maar die gelovigen...
Zeur niet zo man . Jemig.
pi_120100109
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 08:36 schreef Ryan3 het volgende:

Normale mensentaal op Boublog?
Die Bou is ook gestoord. Tegensprekers worden van de site gedonderd en IP-nummers worden op de website gezet. Ik heb mijn rechtsbijstandsverzekering een keer gevraagd haar een brief te sturen. Toen heeft ze snel een brief teruggestuurd met het bericht Oh, sorry, sorry en snel het IP-nummer verwijderd.

Camilleri heeft Wim Dankbaar ook hoog zitten. Weten zij veel. ;(
pi_120100130
De mindset van moslims en gereformeerden is volgens mij helemaal niet identiek.
Ik denk dat de gereformeerde achtergrond van Jasper S. een rol gespeeld heeft in de keuze om zich met de DNa test te laten pakken en de onmiddelijke bekentenis aan zijn advocaat.
pi_120100165
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 09:28 schreef N.icka het volgende:

[..]

Zeur niet zo man . Jemig.
Door verdrongen lust gedreven mannenbroeders, die, als ze een eindje gaan fietsen om de thuis-stress een beetje te ontlopen, een meisje van 16 verkrachten, wurgen en de keel doorsnijden... er zou zo maar een correlatie kunnen bestaan.
Zelfde als moslim jochies de hele dag krijgen te horen dat ze door hun geloof superieur zijn tov de directe ongelovige of minderwaardig gelovige gemeenschap en dus als hen iets niet zint er hun hand niet voor omdraaien grof geweld te gebruiken...

Overigens de after the fact vraag is altijd, zijn dit wel echte gelovigen. Maar ja, dat is after the fact en daardoor een drogredenering in the trant van "no true scotshman".
Zij zeggen bwvs gelovigen te zijn en zijn dus gelovigen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Ryan3 op 09-12-2012 09:51:23 ]
I´m back.
pi_120100170
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:28 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

Die Bou is ook gestoord. Tegensprekers worden van de site gedonderd en IP-nummers worden op de website gezet. Ik heb mijn rechtsbijstandsverzekering een keer gevraagd haar een brief te sturen. Toen heeft ze snel een brief teruggestuurd met het bericht Oh, sorry, sorry en snel het IP-nummer verwijderd.

Camilleri heeft Wim Dankbaar ook hoog zitten. Weten zij veel. ;(
Het zal onbekendheid zijn, want wat ik in het linkje lees is niet al te best...
I´m back.
pi_120100541
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het zal onbekendheid zijn, want wat ik in het linkje lees is niet al te best...
Camilleri bestaat nog maar een paar jaar. De meeste mensen die bij Bou, Kat en Dankbaar posten zijn ooit op de website van Maurice de Hond begonnen en dus al veel langer bezig. Pas als je de groep echt gaat volgen en wilt weten wie het zijn ontdek je uit wat voor mensen de groep bestaat.

Een voorbeeldje: Jacqueline, de vrouw van Louis Hagemann verzorgde ooit Bou's website.
http://stevenbrownsblog.w(...)ann-toch-onschuldig/

Of ze dat nu nog doet, weet ik niet. Zo zijn er nog veel meer criminelen die, sinds de veroordeling van Maurice de Hond, hun toevlucht zoeken bij Bou, Micha Kat en (sinds Dankbaar zijn interessegebied heeft uitgebreid) Wim Dankbaar.

Misschien komt Camilleri er ooit achter. :D
pi_120100594
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:07 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

Camilleri bestaat nog maar een paar jaar. De meeste mensen die bij Bou, Kat en Dankbaar posten zijn ooit op de website van Maurice de Hond begonnen en dus al veel langer bezig. Pas als je de groep echt gaat volgen en wilt weten wie het zijn ontdek je uit wat voor mensen de groep bestaat.

Een voorbeeldje: Jacqueline, de vrouw van Louis Hagemann verzorgde ooit Bou's website.
http://stevenbrownsblog.w(...)ann-toch-onschuldig/

Of ze dat nu nog doet, weet ik niet. Zo zijn er nog veel meer criminelen die, sinds de veroordeling van Maurice de Hond, hun toevlucht zoeken bij Bou, Micha Kat en (sinds Dankbaar zijn interessegebied heeft uitgebreid) Wim Dankbaar.

Misschien komt Camilleri er ooit achter. :D
Interessante informatie, zoals ik eerder schreef moet je die eigenlijk in een apart topic gooien.
Ik ben helaas te weinig online om de boel helemaal in extenso te kunnen volgen. Ik begrijp ook niet alle verbanden, want heb toen ten tijde van de Deventermoordzaak ook al niet alles gevolgd.

Echter waar ik wel langzamerhand van overtuigd ben is dat voor deze groep mensen het doek is gevallen.
Ben nog wel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen in verband met de Demminkcomplotten, maar ik verwacht dat ook daarover het doek gaat vallen, idem Poot c.s.
I´m back.
  zondag 9 december 2012 @ 10:18:06 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120100647
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:12 schreef Ryan3 het volgende:

Echter waar ik wel langzamerhand van overtuigd ben is dat voor deze groep mensen het doek is gevallen.

Die loonies houden dat doek met man, macht en waanzin op. In alles wordt bewijs gevonden van hun waanzinnige grote gelijk.
Een Vlug die, na door Kat telefonisch lastig te worden gevallen, zegt aangifte te gaan doen? Overduidelijk bewijs van het feit dat hij onder een hoedje speelt met het OM en dus (...) ook onomstotelijk bewijs van het feit (...) dat boer Jasper onschuldig is.
In hun hersenspinsels draaien ze alles zodat het precies past in die verwarde geesten. Blind voor elke logica. Ik blijf het bizar en daardoor boeiend vinden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120100674
quote:
7s.gif Op zondag 9 december 2012 10:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die loonies houden dat doek met man, macht en waanzin op. In alles wordt bewijs gevonden van hun waanzinnige grote gelijk.
Een Vlug die, na door Kat telefonisch lastig te worden gevallen, zegt aangifte te gaan doen? Overduidelijk bewijs van het feit dat hij onder een hoedje speelt met het OM en dus (...) ook onomstotelijk bewijs van het feit (...) dat boer Jasper onschuldig is.
In hun hersenspinsels draaien ze alles zodat het precies past in die verwarde geesten. Blind voor elke logica. Ik blijf het bizar en daardoor boeiend vinden.
Ze maken steeds gekkere bokkensprongen. Kat telt, nu hij op maandag 10 december naar de rechtbank moet, de dagen naar 21-12-2012 af... Ik bedoel... hè.
I´m back.
  zondag 9 december 2012 @ 10:23:01 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120100700
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:20 schreef Ryan3 het volgende:

Ze maken steeds gekkere bokkensprongen. Kat telt, nu hij op maandag 10 december naar de rechtbank moet, de dagen naar 21-12-2012 af... Ik bedoel... hè.
En mensen maar manen om geld te storten ...
Zijn advocaat is trouwens ziek, dus de zitting is vier tot zes weken uitgesteld. Je zou bijna aan satanisme aan de kant van Kat gaan denken :+ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120100751
quote:
9s.gif Op zondag 9 december 2012 10:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

En mensen maar manen om geld te storten ...
Zijn advocaat is trouwens ziek, dus de zitting is vier tot zes weken uitgesteld. Je zou bijna aan satanisme aan de kant van Kat gaan denken :+ .
O, briljant idee van die advocaat, want dan wordt de zitting verdaagd naar een dag na 21-12-2012....
Nee, ik kan me niet voorstellen dat iemand zich nog serieus gaat interesseren voor wat Kat, Dankbaar en noem ze allemaal maar op ventileren, over Marianne Vaatstra en om het even welke zaak die zij aankaarten of aangekaart hebben.
Tenzij ze net zover weg zijn, en dat zijn er, toegegeven, nog wel wat. Ook hier op FOK!.
I´m back.
pi_120101082
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 09:30 schreef computergirl het volgende:
De mindset van moslims en gereformeerden is volgens mij helemaal niet identiek.
Ik denk dat de gereformeerde achtergrond van Jasper S. een rol gespeeld heeft in de keuze om zich met de DNa test te laten pakken en de onmiddelijke bekentenis aan zijn advocaat.
Omdat de pakkans ineens 100% zou worden en hij er bij was? :D Als hij hiermee had kunnen wegkomen dan had hij dat heus gedaan, anders zwijg je niet 13 jaar. Anders zwijg je niet als andere mensen hiervoor worden opgepakt. Wat wil je precies hiermee over gereformeerden zeggen dan? Dat ze dingen net zo lang verzwijgen tot de waarheid boven komt en hun bekentenis een open deur intrappen is geworden?

Verder ben ik altijd tegen generalisaties. Eén individu uit een groep en zelfs niet een paar is niet tekenend voor de hele groep. En dat geld, ten overvloede gezegd eigenlijk, ook voor moslims.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120101186
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat de pakkans ineens 100% zou worden en hij er bij was? :D Als hij hiermee had kunnen wegkomen dan had hij dat heus gedaan, anders zwijg je niet 13 jaar. Anders zwijg je niet als andere mensen hiervoor worden opgepakt. Wat wil je precies hiermee over gereformeerden zeggen dan? Dat ze dingen net zo lang verzwijgen tot de waarheid boven komt en hun bekentenis een open deur intrappen is geworden?

Verder ben ik altijd tegen generalisaties. Eén individu uit een groep en zelfs niet een paar is niet tekenend voor de hele groep. En dat geld, ten overvloede gezegd eigenlijk, ook voor moslims.
Ja, maar dat religie bij die drie ventjes die die grensrechter hebben doodgetrapt een rol speelde, staat voor bijna vast. Er is ook wel een punt voor te maken, want de Islam is gewoon een superioriteitsleer imho.
Maar als dat zo is - wat dus niet met zekerheid gesteld kan worden, maar het zou kunnen - waarom kun je bij deze streng gereformeerde heer die deze daden heeft geplaagd dan niet de religie betrekken? Dat is de vraag.
Iedereen kent de verhalen van de in het donker knijpende katjes van de gereformeerden, één en al seksuele frustratie.
Frustratie en mogelijkheid, maken de crimineel.
I´m back.
pi_120101189
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Omdat de pakkans ineens 100% zou worden en hij er bij was?
DNA afname was niet verplicht. Het was zijn keuze om zich uiteindelijk op die manier te laten pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')