quote:Op donderdag 6 december 2012 21:18 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik had me voor de auto van die ouwe gegooid
Waarschijnlijk heeft die dochter dat toen ook geprobeerd!
Denk het ook
Dan moet je juist waakzaam zijn.quote:
Ik geloof dit gewoon niet. Dat mens doet voor de camera mee, die verzint de week erna wel weer wat anders.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je juist waakzaam zijn.
En dan krijgen de buren de schuld.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef Specularium het volgende:
Op de eerste dag rijdt Carlos die hele nieuwe garage aan gort.
Totaal ongeloofwaardig dit bijdraaien. Vond die agressieve houding geloofwaardiger.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof dit gewoon niet. Dat mens doet voor de camera mee, die verzint de week erna wel weer wat anders.
Whehehehequote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef Specularium het volgende:
Op de eerste dag rijdt Carlos die hele nieuwe garage aan gort.
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef Tem het volgende:
Carlos gaat zo de stress weg masturberen.
Ja logisch. Iets anders zit er niet in met dat enge mens . Brrrquote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef Tem het volgende:
Samen met John in de camper.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef Tem het volgende:
Als de cameraploeg weer weg is. Vast en zeker.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef Scorpie het volgende:
Die vrouw gaat nog wel los, kan niet anders.
Hedde ge nen skuurske dan op da kot van oew?quote:
doe je het wel roestvrij???quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef davo1979 het volgende:
Ik kom bij jouw staan staal ga ook douchen
Kan ook best flink wat tijd tussen gezeten hebben.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef GraafGriezenstein het volgende:
Ik vond dat die Tokkie buurvrouw wel heel erg snel van kwaad naar vrolijk was veranderd....of ze heeft buiten de cameras een preek van de programma makers gehad of dat mens speelt theater en gaat echt nog een keer over op tereur
probeer jij brabants te schrijven?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Hedde ge nen skuurske dan op da kot van oew?
Brabanders kunnen geen dialect schrijven.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:50 schreef maily het volgende:
[..]
probeer jij brabants te schrijven?
wel...quote:Op donderdag 6 december 2012 22:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Brabanders kunnen geen dialect schrijven..
Jij kunt.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef davo1979 het volgende:
Ik kom bij jouw staan staal ga ook douchen
Neuh.quote:
Ja, die durft wel zijn mondje te roeren. Bang is ie niet.quote:
Heeft die geleerd op de straat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, die durft wel zijn mondje te roeren. Bang is ie niet.
Slaat als een tang op een varken. Weet niet wat dit met de straat te maken heeft.quote:
John is een neger. Ergo: hij is van de straat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Slaat als een tang op een varken. Weet niet wat dit met de straat te maken heeft.
Erg simpel gedacht, vind je niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:49 schreef L3viathan het volgende:
[..]
John is een neger. Ergo: hij is van de straat.
Not sure if....quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Slaat als een tang op een varken. Weet niet wat dit met de straat te maken heeft.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Erg simpel gedacht, vind je niet?
Zeg het maar...........quote:
Is wel waar. Aan de andere kant was alles koek en ei, totdat de dochter, bij de buren, weer thuis kwam wonen. Zij heeft problemen gemaakt, omdat ze haar auto niet achteruit kon steken om weg te rijden. Met het excuus van de garage heeft zij het recht op overpad weer geclaimd. Terecht hoor, maar zij konden niet in die garage, en dan staat Carlos feitelijk niet in de weg. Eigenlijk heeft dochterlief de ruzie veroorzaakt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb vanmorgen terug gekeken Wat een tokkies die Christina en Carlos zeker zij
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:24 schreef Gia het volgende:
[..]
En tokkies waren het allevijf. 'Champagne open trekken en dan proosten op de overwinning!'
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Mooi als dat oude vrouwtje nu zegt: "Maar je blijft wel lelijk als een trol buuf''
quote:
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze van die klusbus een kampvuurtje hadden gemaakt om het te vierenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Altijd een happy end bij dit programma
Ben vooral fan van haar haar.quote:
Ze kwamen de stash sigaretten van Christina stelen. Met die accijnsverhogingen zijn die erg duur tegenwoordig namelijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is al 6 keer ingebroken. Rara wat er staateigen bedrijf enzo.
Ja, ze scheert ook elke dag haar schaamhaar om maar toegang tot de poorten te kunnen houdenquote:
Je grappen zijn echt roestig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, ze scheert ook elke dag haar schaamhaar om maar toegang tot de poorten te kunnen houden.
Ja, het is echt zaterdag he.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:50 schreef hexje het volgende:
[..]
Je grappen zijn echt roestig de laatste tijd.
Lezen gaat je ook niet goed af zie ik.quote:
Dank je.quote:
Zou er een zus van kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:39 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zag Natasja er goed uit he? Die botox-behandeling heeft haar goed gedaan. Oh wacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |