abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120009153

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Ja doei.
pi_120009249
Toen ik keihard op m'n knie gevallen was heb ik ook foto's laten maken, overigens. Was uiteindelijk 'niets' aan de hand, maar wilde dat wel zeker weten voordat ik 'm verder rustigaan weer zou gaan belasten.
Ja doei.
  donderdag 6 december 2012 @ 20:01:58 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120009311
Ff serieus....je gaat toch niet voor iedere keer dat je pijn hebt meteen een foto laten maken? Dan waren er meer foto's van mij geweest dan van Heidi Klum :')
F means you're fucked
  donderdag 6 december 2012 @ 20:03:10 #4
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120009366
Ik zie je punt MoBlo...maar ik zelf zou gewoon even een paar dagen wachten.
Ik heb serieus wel eens het gevoel dat her bij een hoop mensen iets te overdreven op een pijntje gereageert wordt.

En wat betreft jouw voet Slacker, ik ga er vanuit dat je zelf wel heel goed kunt inschatten als er echt iets "ergs" aan de hand is.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 6 december 2012 @ 20:03:54 #5
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120009410
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:01 schreef YUR het volgende:
Ff serieus....je gaat toch niet voor iedere keer dat je pijn hebt meteen een foto laten maken? Dan waren er meer foto's van mij geweest dan van Heidi Klum :')
dit dus....
alleen zie jij er beter uit dan Heidi YUR dus dat zou wel gerechtig zijn ;)
pi_120009430
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik zie je punt MoBlo...maar ik zelf zou gewoon even een paar dagen wachten.
Ik heb serieus wel eens het gevoel dat her bij een hoop mensen iets te overdreven op een pijntje gereageert wordt.

En wat betreft jouw voet Slacker, ik ga er vanuit dat je zelf wel heel goed kunt inschatten als er echt iets "ergs" aan de hand is.
Nja, dat laatste geloof ik sowieso wel. Heb hier nog niemand gezien die voor een blauwe plek naar de huisarts is gegaan of zo ;)
pi_120009451
Het is mij te glad vanavond -O-
  donderdag 6 december 2012 @ 20:04:48 #8
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120009456
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

prima, want als jij Rotterdam loop zal ik waarschijnlijk onder de peer pressure bezwijken om Southland te lopen in November :D
Dat is een extra reden om het wél te doen :P
F means you're fucked
pi_120009457
Bij de zoveelste verzwikte enkel doe ik het niet meer. Bij een forse val zoals toen met m'n knie liever wel. Was overigens de eerste keer dat ik dat heb laten doen, foto's laten maken, sinds ik een jaar of ehm, 7 was. Toen was er ook uiteindelijk echt wat aan de hand (scheurtje in 't bot). Bij de knie kreeg ik ook te horen dat het wel een goede beslissing was om even te laten controleren. Dus ben geen ziekenhuis'renner' :')
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 december 2012 @ 20:04:55 #10
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120009458
Ik denk dat je zelf vaak wel weet wanneer er serieuze poep is.
  donderdag 6 december 2012 @ 20:06:04 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120009524
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is een extra reden om het wél te doen :P
oke, daar ga ik al..... bring it on!!
pi_120009655
Ik ben ook een 2 weken later gegaan, huisarts was heel resoluut met het laten maken van een foto.
Better safe then sorry denk ik.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 6 december 2012 @ 20:09:00 #13
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120009690
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

oke, daar ga ik al..... bring it on!!
Ik twijfel nog over 1 ding....vanaf aanstaande maandag ga ik weer aan de studie. Moet nog 2 vakken volgen, dat duurt tot eind maart. Daarna starten met een afstudeeropdracht.
Ik weet nog niet of ik dat ga kunnen combineren
F means you're fucked
pi_120009864
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:09 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik twijfel nog over 1 ding....vanaf aanstaande maandag ga ik weer aan de studie. Moet nog 2 vakken volgen, dat duurt tot eind maart. Daarna starten met een afstudeeropdracht.
Ik weet nog niet of ik dat ga kunnen combineren
Als het een beetje op niveau is: lastig vrees ik. Lijkt me dat je voor een marathon behoorlijk gedisciplineerd en regelmatig moet trainen. En als je dan ook nog werkt en studeert.. zo'n training lijkt me net zo veel tijd kosten als een studie eigenlijk. Maar goed, ik combineer de 5km met een master, dat is gelukt, dus wie weet :P Let wel: ik werk parttime, anders was het echt een ander verhaal ;)
pi_120009952
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben ook een 2 weken later gegaan, huisarts was heel resoluut met het laten maken van een foto.
Better safe then sorry denk ik.
Eerst veilig zijn en dán pas spijt hebben?
Ja doei.
  donderdag 6 december 2012 @ 20:14:37 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120010007
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Als het een beetje op niveau is: lastig vrees ik. Lijkt me dat je voor een marathon behoorlijk gedisciplineerd en regelmatig moet trainen. En als je dan ook nog werkt en studeert.. zo'n training lijkt me net zo veel tijd kosten als een studie eigenlijk. Maar goed, ik combineer de 5km met een master, dat is gelukt, dus wie weet :P Let wel: ik werk parttime, anders was het echt een ander verhaal ;)
Ik werk inderdaad fulltime, en het betreft de laatste restjes van een verwaarloosde HBO-studie.
Die 2 vakken ga ik wel kunnen combineren met veel trainen. En die duren tot 14 maart.
Daarna begint het zwaartepunt van de studie...en de marathon is op 14 april. Het zou moeten kunnen :Y
F means you're fucked
  donderdag 6 december 2012 @ 20:16:11 #17
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_120010090
quote:
6s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*grammatica boks*
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 december 2012 @ 20:16:49 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120010123
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik werk inderdaad fulltime, en het betreft de laatste restjes van een verwaarloosde HBO-studie.
Die 2 vakken ga ik wel kunnen combineren met veel trainen. En die duren tot 14 maart.
Daarna begint het zwaartepunt van de studie...en de marathon is op 14 april. Het zou moeten kunnen :Y
Ik zou er nog een paar kinderen bijnemen als ik jou was. Weet je zeker dat je maar aan 4 uurtjes slaap per nacht toekomt ;)

Aqudinges (Lex) heeft 2 HBO opleidingen in zijn avonduren afgerond, die kan er wellicht wat zinnigs over roepen.
pi_120010144
Afstuderen en werken én voor een marathon trainen?

Ik heb al moeite uberhaupt een leven te hebben naast afstuderen. :{

Zal wel per studie (en student) verschillen.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  donderdag 6 december 2012 @ 20:17:20 #20
373360 .M.
"Yo Mama" -- Freud
pi_120010155
Woohoo, de ban is gebroken... vandaag 8 km met 12 per uur gemiddeld gedaan! En de stopwatch liep door tijdens het wachten bij het stoplicht he...

Dat af en toe kort, maar heel hard, rennen lijkt zijn vruchten af te werpen!
Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl
pi_120010226
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat klinkt do-able ja :Y
  donderdag 6 december 2012 @ 20:19:04 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120010270
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat klinkt do-able ja :Y
inderdaad
pi_120010993
quote:
6s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zou er nog een paar kinderen bijnemen als ik jou was. Weet je zeker dat je maar aan 4 uurtjes slaap per nacht toekomt ;)

Aqudinges (Lex) heeft 2 HBO opleidingen in zijn avonduren afgerond, die kan er wellicht wat zinnigs over roepen.
Het ligt er ook een beetje aan hoe makkelijk je leert. Ik heb naast mijn fulltime baan een studie fiscaal recht gevolgd en had nog genoeg tijd voor andere dingen. Maar ik leer heel makkelijk. Denk dat dat het belangrijkste gegeven is in deze beslissing, of dat makkelijk gaat of dat je echt uren er voor moet blokken. Scheelt ook per studie natuurlijk. Fiscaal recht is geen studie om uit je hoofd te leren, maar om te begrijpen. Daarnaast kun je alles opzoeken in wetboeken, ook tijdens tentamens.
  donderdag 6 december 2012 @ 20:31:48 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120011043
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Het ligt er ook een beetje aan hoe makkelijk je leert. Ik heb naast mijn fulltime baan een studie fiscaal recht gevolgd en had nog genoeg tijd voor andere dingen. Maar ik leer heel makkelijk. Denk dat dat het belangrijkste gegeven is in deze beslissing, of dat makkelijk gaat of dat je echt uren er voor moet blokken. Scheelt ook per studie natuurlijk. Fiscaal recht is geen studie om uit je hoofd te leren, maar om te begrijpen. Daarnaast kun je alles opzoeken in wetboeken, ook tijdens tentamens.
Ik heb hetzelfde "probleem"...ik leer ook heel makkelijk
F means you're fucked
  donderdag 6 december 2012 @ 20:35:19 #25
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120011254
@GotC meis wat k#t!!! Hoe komt zo'n stoep er nu bij om jou aan te vallen? |:( Ik hoop dat het meevalt over een paar daagjes.

@Yur motiverend hé, zo'n loopgroep? Ik heb juist het idee dat ze mij "to/over the limit pushen" i.p.v. me verstandig af te remmen soms :) Ik zou lekker mee gaan trainen.

Ik loop lekker niet deze week. Het zou ook niet kunnen. Behalve dat ik dus dinsdag een soort proefpromotie doe (ofwel: leer mijn eigen proefschrift uit mijn hoofd), rond ik ook een projectdeadline af bij mijn huidige werk, vier sint zaterdagavond, loop zondag de bruggenloop, en..... word ik uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek maandag!! *O*

Ik weet werkelijk niet hoe alles moet. Ik blijf maar gewoon ademen :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 06-12-2012 20:52:40 (NWZ spellingsgestapo op mijn nek ;-)) ]
pi_120011463
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

En het hangt van het soort studie af qua vorm. Ik leer ook makkelijk en lees snel maar heb dus geen kennistentamens of zo. Helaas.. Ik moet totaal 6 papers schrijven op 'masterniveau' waaronder een onderzoeksverslag (waar het onderzoek dus ook voor gedaan moet worden), aangevuld met uitgewerkte opdrachten van alle gevolgde modules. Dat is mijn toetsing. Dus al leer je nog zo makkelijk, je bent gewoon veel tijd kwijt aan al het schrijven bij deze studie..
pi_120011562
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:35 schreef Quoi het volgende:
Ik loop lekker niet deze week. Het zou ook niet kunnen. Behalve dat ik dus dinsdag een soort proefpromotie doe (ofwel: leer mijn eigen proefschrift uit mijn hoofd), rond ik ook een projectdeadline af bij mijn huidige werk, vier sint zaterdagavond, loop zondag de bruggenloop, en..... wordt ik uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek maandag!! *O*

Ik weet werkelijk niet hoe alles moet. Ik blijf maar gewoon ademen :{
In-uit-in-uit-in-uit.. ;)
pi_120011734
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En het hangt van het soort studie af qua vorm. Ik leer ook makkelijk en lees snel maar heb dus geen kennistentamens of zo. Helaas.. Ik moet totaal 6 papers schrijven op 'masterniveau' waaronder een onderzoeksverslag (waar het onderzoek dus ook voor gedaan moet worden), aangevuld met uitgewerkte opdrachten van alle gevolgde modules. Dat is mijn toetsing. Dus al leer je nog zo makkelijk, je bent gewoon veel tijd kwijt aan al het schrijven bij deze studie..
Dat is absoluut waar, veel doewerk waar veel tijd in gaat zitten. Bij mijn studie had je dat ook wel dat je dingen moest doen in werkgroepen waar veel tijd in ging zitten, maar omdat ik al werkzaam was op een belastingadvieskantoor had ik daar gelukkig een vrijstelling voor, dus dat scheelde veel tijd.
pi_120011831
quote:
6s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja :7
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_120011941
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat is absoluut waar, veel doewerk waar veel tijd in gaat zitten. Bij mijn studie had je dat ook wel dat je dingen moest doen in werkgroepen waar veel tijd in ging zitten, maar omdat ik al werkzaam was op een belastingadvieskantoor had ik daar gelukkig een vrijstelling voor, dus dat scheelde veel tijd.
Dat scheelt heel veel dan ja. Ik ben trouwens wel blij dat we in principe alles individueel verwerken, en alleen vanuit 'critical friendship' met elkaar geacht worden te werken. Geen groepsopdrachten of zo, daar had ik altijd de schurft aan! :X
Doe-opdrachten hoort ook gewoon bij mijn vakgebied. Was leuk toen we per leerstijl bij elkaar moesten gaan staan in het lokaal: bijna allemaal 'doeners'. Ik was een van de weinige 'denkers' en van de overige 2 waren bij ieder maar 1 persoon gaan staan :+ Onderwijs he, eerst doen, dan denken :P
  donderdag 6 december 2012 @ 21:06:34 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120013075
Nja, het schema start pas op 14 januari. Ik heb dus nog ff de tijd om erover na te denken :)
F means you're fucked
pi_120014469
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:06 schreef YUR het volgende:
Nja, het schema start pas op 14 januari. Ik heb dus nog ff de tijd om erover na te denken :)
En je hebt nog 129 dagen om ervoor te trainen.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:31:49 #33
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120014495
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

En je hebt nog 129 dagen om ervoor te trainen.
Training start op 14 januari. Dan dus nog precies 3 maanden.
F means you're fucked
pi_120014907
Gek genoeg zou ik in jouw geval die in rotterdam niet doen en dan eerder voor die in loch ness gaan doen. Je moet nu echt in de winter hier voor gaan trainen en het mogelijke barre weer.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:42:45 #35
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120015090
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Gek genoeg zou ik in jouw geval die in rotterdam niet doen en dan eerder voor die in loch ness gaan doen. Je moet nu echt in de winter hier voor gaan trainen en het mogelijke barre weer.
Ik moest zeggen: Nou en? Op het strand kan je altijd trainen :)

Quoi :* ik weet zeker dat je het allemaal kan doen. Just..breathe. ;)
pi_120015209
Hoest nu met het pootje GotC??
pi_120015270
YUR, je bent een mazzelpik met je duinen in je achtertuin.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_120015422
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik moest zeggen: Nou en? Op het strand kan je altijd trainen :)

Quoi :* ik weet zeker dat je het allemaal kan doen. Just..breathe. ;)
Met temperaturen ver onder nul een ldl moeten doen van een uurtje of 3 is iets anders danvaneen uurtje. Het moet wel leuk blijven, enals er geen echt moeten bij is voor rotterdam zou ik gewoon lekker een andere op zoeken.
  donderdag 6 december 2012 @ 21:55:25 #39
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120015748
Lopen ging mooi. Goed te doen hoor op de straat. Beetje lopen intervallen, had alleen steek omdat ik heel eigenwijs een stukje worst voor t lopen ging eten. Toch nog redelijk gelopen met paar een paar X leuk aanzetten.

http://www.endomondo.com/workouts/111837077
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 6 december 2012 @ 22:01:46 #40
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120016094
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoest nu met het pootje GotC??
Steeds wat minder prettig :X Net maar even een Advil genomen..
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 december 2012 @ 22:02:18 #41
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120016123
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Maar ben je gevallen dan? Of heb je je verstapt ofzo?
pi_120016173
quote:

[..]

Oh shit meis.. hoop voor je dat het snel beter gaat en anders wel op tijd ff naar laten kijken hoor als je het niet vertrouwt!! Laat RD maar kletsen ;)
  donderdag 6 december 2012 @ 22:03:31 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120016187
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Lopen ging mooi. Goed te doen hoor op de straat. Beetje lopen intervallen, had alleen steek omdat ik heel eigenwijs een stukje worst voor t lopen ging eten. Toch nog redelijk gelopen met paar een paar X leuk aanzetten.

Netjes! En een stukje worst =steken? Vervelend voor je -O-
pi_120016200
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:55 schreef Daywalk3r het volgende:

Owja WORST ik heb nog worst in de koelkast. Goed idee! En goed gelopen!

Ik deed dnet Evy les 16. Niet echt lastig, maar wel dilemma tussen koud en warm :P
  donderdag 6 december 2012 @ 22:05:00 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120016269
quote:
5s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar ben je gevallen dan? Of heb je je verstapt ofzo?
Tegel lag stuk vd stoep af, ik stapte er denk ik net op. Ben ook echt gevallen :{
  donderdag 6 december 2012 @ 22:07:04 #46
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120016380
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]
Laat RD maar kletsen ;)
}:|
pi_120016401
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:05 schreef GotC het volgende:

[..]

Tegel lag stuk vd stoep af, ik stapte er denk ik net op. Ben ook echt gevallen :{
Misschien hinken als tijdelijke nieuw sport?
  donderdag 6 december 2012 @ 22:07:55 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120016421
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh shit meis.. hoop voor je dat het snel beter gaat en anders wel op tijd ff naar laten kijken hoor als je het niet vertrouwt!! Laat RD maar kletsen ;)
Thanks mop, ik hou t in de gaten :*
  donderdag 6 december 2012 @ 22:10:17 #49
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120016541
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:03 schreef GotC het volgende:

[..]

Netjes! En een stukje worst =steken? Vervelend voor je -O-
En wat gebakken aardappels, en water (maar dat doe ik altijd). M'n ademhaling was geloof ik wel ok. Geen idee waar het anders van komt.

En veel sterkte met het herstel. :*
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_120016715
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

}:|
:* *;
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 december 2012 @ 22:13:40 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120016717
Ik zou morgen best een rondje in de verse sneeuw willen rennen :D
  donderdag 6 december 2012 @ 22:13:57 #52
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120016734
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:49 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Met temperaturen ver onder nul een ldl moeten doen van een uurtje of 3 is iets anders danvaneen uurtje. Het moet wel leuk blijven, enals er geen echt moeten bij is voor rotterdam zou ik gewoon lekker een andere op zoeken.
Misschien vind ik dat juist wel leuk :6
F means you're fucked
  donderdag 6 december 2012 @ 22:14:20 #53
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120016750
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
De kans dat ik dat ga doen is dan ook best aanwezig :9
F means you're fucked
  donderdag 6 december 2012 @ 22:15:34 #54
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120016825
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:46 schreef slacker_nl het volgende:
YUR, je bent een mazzelpik met je duinen in je achtertuin.
Ik klaag zeker niet. Al was het qua loopomgeving nog beter geweest als we aan de andere kant van de stad hadden gewoond. Het gebied tussen Scheveningen en Katwijk _O_
F means you're fucked
pi_120016834
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Stiekem verheug ik me daar ook een klein beetje veel op... :@

Als klein cadeautje voor mezelf vanwege een nette salarisverhoging volgend jaar toch ook maar eens overstag gegaan en zo'n spibelt besteld.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_120016862
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Misschien vind ik dat juist wel leuk :6
Misschien wel ja, maar dat weet je zelf ook nog geen eens omdat je het nog nooit gedaan hebt. :6
  donderdag 6 december 2012 @ 22:16:32 #57
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120016866
Heel hardlopend FOK! aan de SPIbelt. We hadden een deal met die lui moeten sluiten :+
F means you're fucked
  donderdag 6 december 2012 @ 22:17:00 #58
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120016890
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Misschien wel ja, maar dat weet je zelf ook nog geen eens omdat je het nog nooit gedaan hebt. :6
Misschien ken ik mezelf wel beter dan jij nu denkt :6
F means you're fucked
  donderdag 6 december 2012 @ 22:18:31 #59
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120016967
:6
  donderdag 6 december 2012 @ 22:19:08 #60
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120016997
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:18 schreef Daywalk3r het volgende:
F means you're fucked
pi_120017002

zo, nu naar bed. Hopen dat ik morgen het dorp uit kom :s)
pi_120017070
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Misschien ken ik mezelf wel beter dan jij nu denkt :6
Wat jij wil mijn advies blijft staan om er gewoon eentje later in het jaar te gaan lopen. Zo geweldig is die rotterdam marathon ook niet.
  donderdag 6 december 2012 @ 22:20:49 #63
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120017071
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:

zo, nu naar bed. Hopen dat ik morgen het dorp uit kom :s)
anders rondje in de verse sneeuw!
  donderdag 6 december 2012 @ 22:21:20 #64
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120017096
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Wat jij wil mijn advies blijft staan om er gewoon eentje later in het jaar te gaan lopen. Zo geweldig is die rotterdam marathon ook niet.
:')
F means you're fucked
pi_120017132
Ik heb vandaag m'n spibelt uitgeprobeerd! Het was wel even vogelen met hoe strak hij moest, maar beviel verder wel goed! Grootste voordeel was toch wel dat ik halverwege m'n handschoentjes er in kon proppen omdat m'n handen warm werden.

Telefoon er in/uit bleef wel een gewurm.
  donderdag 6 december 2012 @ 22:23:04 #66
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120017174
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ik denk dat het erom gaat dat hij in een kleine groep naar een gemeenschappelijk doel toe traint :).
  donderdag 6 december 2012 @ 22:24:25 #67
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120017240
quote:
16s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:19 schreef YUR het volgende:

[..]

:9
pi_120017341
16.gif:6
pi_120017456
twc voelt gewoon marathonconcurrentie in z'n nek hijgen :{w
Ja doei.
pi_120017679
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:21 schreef YUR het volgende:

[..]

:')
O sorry hoor dat ik een eigen mening heb. Ten eerste denk ik dat een marathon en ook die van rotterdam haalboor je is ineen eindtijd rond de 3:45 zoniet sneller. Door een beetje winterweer ben je ook niet uit het veld te slaan.

Maar het gaat je dus eigenlijk meer om het samen trainen voor de marathon dan de marathon zelf?
pi_120017722
quote:
12s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
twc voelt gewoon marathonconcurrentie in z'n nek hijgen :{w
Eh nee hij loopt hem met gemak sneller dan mij zoals de meeste die mee gaan doen.
pi_120017819
):O
Ja doei.
pi_120017988
quote:

[..]

Balen, waar zit de pijn, echt aan je enkel of zo?
pi_120018580
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
O sorry hoor dat ik een eigen mening heb. Ten eerste denk ik dat een marathon en ook die van rotterdam haalboor je is ineen eindtijd rond de 3:45 zoniet sneller. Door een beetje winterweer ben je ook niet uit het veld te slaan.

Maar het gaat je dus eigenlijk meer om het samen trainen voor de marathon dan de marathon zelf?
Ik ben het met deze man eens, plus YUR heeft zelf ook altijd gezegd om z'n eerste marathon in het buitenland te gaan lopen.... Ik snap deze draai daarom ook niet echt. Als het trainen in een groep het ding is zijn er denk ik ook andere mogelijkheden voor, zoals een genoemde run2forty2.nl die samen trainen en dan ook nog eens de complete reis verzorgen. Dat lijkt me dan, voor YUR, een veel toffere optie.

Het clubverband is leuk, daar kan ik ook inkomen, maar... YUR, je moet het helemaal zelf weten.
En YUR, stop het, de duinen heersen, ookal zit je iets ongustiger. Als ik in de duinen wil trainen moet ik een trein naar Zandvoort pakken... Jij doet een warming up en je bent er /jaloers.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 6 december 2012 @ 22:57:43 #75
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_120018922
* altijd met auto naar duinen rijdt * :@

ook al is het maar 3km verderop... er komt nog ooit een dag dat ik heen en weer als warming-up ga gebruiken
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_120019199
Ik mag niet klagen, ik heb een prachtig natuurgebied in de achtertuin (de Groote Peel), waar je heerlijk kunt lopen. Maar.... de zee O+
  donderdag 6 december 2012 @ 23:07:32 #77
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120019445
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:51 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik ben het met deze man eens, plus YUR heeft zelf ook altijd gezegd om z'n eerste marathon in het buitenland te gaan lopen.... Ik snap deze draai daarom ook niet echt. Als het trainen in een groep het ding is zijn er denk ik ook andere mogelijkheden voor, zoals een genoemde run2forty2.nl die samen trainen en dan ook nog eens de complete reis verzorgen. Dat lijkt me dan, voor YUR, een veel toffere optie.

Het clubverband is leuk, daar kan ik ook inkomen, maar... YUR, je moet het helemaal zelf weten.
En YUR, stop het, de duinen heersen, ookal zit je iets ongustiger. Als ik in de duinen wil trainen moet ik een trein naar Zandvoort pakken... Jij doet een warming up en je bent er /jaloers.
doelstellingen kunnen altijd worden aangepast, dit komt ook de vorderingen als loper, ik denk over mijn doelstellingen/wensen op loop gebied nu ook heel anders dan een jaar geleden.
  donderdag 6 december 2012 @ 23:10:03 #78
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120019553
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 23:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik mag niet klagen, ik heb een prachtig natuurgebied in de achtertuin (de Groote Peel), waar je heerlijk kunt lopen. Maar.... de zee O+
ik vind op het strand lopen heelijk om je hoofd leeg te lopen....leeg strand, vlak, verder geen zorgen hoeven te maken waar naar toe te lopen, gewoon "domweg" de vloedlijn volgen
pi_120019693
Ja kan me dat helemaal voorstellen, heb van de zomer op Corsica wel een stuk langs het strand gelopen. Heerlijk! Kijk nu al weer uit naar juni, naar Puglia en dan lekker langs het strand rennen.
pi_120019851
Beterschap GotC

Ik skip mijn training vanwege k*dtweer :@ en geen zin :o

Volgende week weer er tegenaan met nieuwe moed :)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_120022131
Op het strand lopen lijkt me heerlijk! Jammer genoeg is dat ruim een uur met het ov (heb geen auto) dus dat doe ik niet zo snel.. :P

Ik ben net terug van een rondje, en het ging belabberd! Ik heb de eigenschap nogal ernstig snel af te koelen, dus ik had al voorbereidingen getroffen en liep dus met een thermolegging onder m'n tight.. Maar binnen een minuut was de warming up alweer teniet gedaan en m'n benen zijn niet meer warm geworden.. Doordat ik spierpijn kreeg en m'n voet ging slapen (ik gok door een tekort aan bloed) ben ik maar gestopt om een blessure te voorkomen. Zodra ik hier het trappenhuis binnen liep (waar het toch wat warmer is) kwam het gevoel in m'n voet weer terug en trok de pijn in m'n benen weg..

Kan ik nog wat anders doen om m'n benen warm te houden? Zo kan ik de hele winter niet lopen :'( :{

(Runkeeper had het ook koud denk ik, ik ben 11 keer in de sloot gesprongen, ben dwars door 6 gebouwen heen gestormd, heb tijdens m'n uitlopen een topsnelheid gehaald van 29,7km/u en ben uiteindelijk beland in een flat hiernaast :D :P )
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_120022659
Heb je koude benen ook snel zonder je sportkleren? Kan het misschien te strak zitten waardoor de doorbloeding niet goed is? Hoor dat wel eens - zelf geen ervaring mee.

Wel een orginele route :P
pi_120022769
Ja ik heb altijd heel snel koude benen, niet alleen benen trouwens, ik koel in mijn geheel echt ontzettend snel af tot het niveau ijsklontje. De kleren zitten niet te strak, ze zijn gewoon aansluitend.

Misschien ligt het wel aan de route! :D (Misschien is het in de sloot springen midden in de winter niet zo'n goed idee 8)7 :@ )
pi_120023265
Misschien een wetsuit kopen dan :P

Maar wat misschien wel werkt (wordt in de buitensportwereld wel eens gedaan in de kou) is niet-ademende kleren tussen je onder en bovenlaag. Dus tussen thermo en tight doen. Bijvoorbeeld een regenbroek.

Ik weet niet of en hoe lang het lekker loopt. Het zal wel zweten zijn, maar beter nat en warm dan droog maar koud, niet?

Je kan het eens proberen. Ik heb het zelf wel eens gedaan in een slaapzak in een koude nacht en het hielp. Of anders gewoon twee thermo broeken ipv 1. Of drie, vier etc :P

En sowieso een muts & handschoenen, maar ik neem aan dat je die al draagt.
pi_120023339
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:12 schreef rijsttafel het volgende:
Misschien een wetsuit kopen dan :P

Maar wat misschien wel werkt (wordt in de buitensportwereld wel eens gedaan in de kou) is niet-ademende kleren tussen je onder en bovenlaag. Dus tussen thermo en tight doen. Bijvoorbeeld een regenbroek.

Ik weet niet of en hoe lang het lekker loopt. Het zal wel zweten zijn, maar beter nat en warm dan droog maar koud, niet?

Je kan het eens proberen. Ik heb het zelf wel eens gedaan in een slaapzak in een koude nacht en het hielp. Of anders gewoon twee thermo broeken ipv 1. Of drie, vier etc :P

En sowieso een muts & handschoenen, maar ik neem aan dat je die al draagt.
Ik zie mezelf al naar een duikwinkel gaan. 'Ja ik wil graag voor het hardlopen een wetsuit kopen!' :P

Gek genoeg heb ik wel altijd een warm hoofd, met heel koude oren, dus ik heb een hoofdband om m'n oren warm te houden, anders trek ik binnen 5 minuten die muts af. :P Handschoenen draag ik wel inderdaad, voor m'n bovenlichaam droeg ik een thermoshirt, een shirt met lange mouwen, een vest en een winddicht superdun jasje. Ik weet niet of zo'n regenpak prettig rent, maar ik kan het eens proberen..

Maar zijn er geen winddichte tights o.i.d. zoals mijn jasje? Superlicht materiaal, zelf niet warm maar houd wel de wind tegen. Dan kan ik dat nog over m'n tight heen doen. Of beenwarmers ofzo :P

Ik moet maar eens opzoek gaan naar een oplossing, op deze manier lopen werkt in ieder geval niet.

Maar ik ga slapen, weltrusten!
  vrijdag 7 december 2012 @ 02:58:51 #86
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120024088
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:19 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik zie mezelf al naar een duikwinkel gaan. 'Ja ik wil graag voor het hardlopen een wetsuit kopen!' :P

Gek genoeg heb ik wel altijd een warm hoofd, met heel koude oren, dus ik heb een hoofdband om m'n oren warm te houden, anders trek ik binnen 5 minuten die muts af. :P Handschoenen draag ik wel inderdaad, voor m'n bovenlichaam droeg ik een thermoshirt, een shirt met lange mouwen, een vest en een winddicht superdun jasje. Ik weet niet of zo'n regenpak prettig rent, maar ik kan het eens proberen..

Maar zijn er geen winddichte tights o.i.d. zoals mijn jasje? Superlicht materiaal, zelf niet warm maar houd wel de wind tegen. Dan kan ik dat nog over m'n tight heen doen. Of beenwarmers ofzo :P

Ik moet maar eens opzoek gaan naar een oplossing, op deze manier lopen werkt in ieder geval niet.

een wintertight is warmer dan een thermolegging dus ik zou zeggen: een dikke wintertight en evt.daarover een winddichte broek)
ik zou wel naar een hardloopwinkel gaan en niet naar een sportzaak voor deskundig advies.

zoiets:
http://eu.thenorthface.co(...)r-warm-tights-5.html
(plus evt.
http://www.runningwarehouse.com/descpageWRA-BWSBWT.html )

als je nog meer kleding over elkaar zou trekken wordt het volgens mij oncomfortabel.
Valt me wel op dat je in een eerdere post overkomt als iemand die wel heel "gevoelig" is voor kou dus ik zou er wel extra op letten.

Iets off topic: ik vraag me af of er bji het ontwikkelen van winter/thermo hardloop (en/of sport)kleding ook rekening is gehouden met het feit dat het mannelijke en vrouwelijke lichaan anders omgaan met warmteregulatie i.v.m. o.a. ratio lichaamoppervlalkte/gewicht, verhouding lichaamsvet etc.

[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 07-12-2012 03:17:08 ]
  vrijdag 7 december 2012 @ 07:52:23 #87
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120025280
Ik wil jullie graag bedanken voor jullie meningen :)
F means you're fucked
pi_120025426
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 01:19 schreef essnhills het volgende:

[..]

Ik had gisteren een legging aan onder mn broek en dat was heerlijk?
Vind dit gladde alleen te gevaarlijk, dus ik ga me maar inschrijven bij een sportschool.
pi_120025512
Ik had mij voorgenomen dat wanneer het in de ochtend echt te bar zou zijn om naar het werk te gaan ik eerst zou gaan lopen. Helaas, slechts 2 cm sneeuw dus geen reden om vanaf huis te beginnen, ga ik vanavond lekker. :Y)
  vrijdag 7 december 2012 @ 08:29:08 #90
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120025718
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 00:20 schreef essnhills het volgende:
Op het strand lopen lijkt me heerlijk! Jammer genoeg is dat ruim een uur met het ov (heb geen auto) dus dat doe ik niet zo snel.. :P

Ik ben net terug van een rondje, en het ging belabberd! Ik heb de eigenschap nogal ernstig snel af te koelen, dus ik had al voorbereidingen getroffen en liep dus met een thermolegging onder m'n tight.. Maar binnen een minuut was de warming up alweer teniet gedaan en m'n benen zijn niet meer warm geworden.. Doordat ik spierpijn kreeg en m'n voet ging slapen (ik gok door een tekort aan bloed) ben ik maar gestopt om een blessure te voorkomen. Zodra ik hier het trappenhuis binnen liep (waar het toch wat warmer is) kwam het gevoel in m'n voet weer terug en trok de pijn in m'n benen weg..

Kan ik nog wat anders doen om m'n benen warm te houden? Zo kan ik de hele winter niet lopen :'( :{

(Runkeeper had het ook koud denk ik, ik ben 11 keer in de sloot gesprongen, ben dwars door 6 gebouwen heen gestormd, heb tijdens m'n uitlopen een topsnelheid gehaald van 29,7km/u en ben uiteindelijk beland in een flat hiernaast :D :P )
Als je het altijd snel koud hebt, kan het ook aan je schildklier o.i.d liggen. Of je dieet of of...
pi_120025946
Onderweg naar werk paar keer bijna uitgegleden }:|
Vanavond maar even kijken hoe de weg er bij ligt. Als het echt te glad is ga ik liever niet, straks breek ik mijn enkel nog ofzo :P Als het gewoon loopbaar is wil ik wel gaan, als blijkt dat het onderweg toch een beetje moeilijk is kan ik altijd een kleiner rondje doen (staat eigenlijk 80 min op de planning)
pi_120026172
Ik wil vandaag gaan lopen. Nu maar hopen dat ik niet op m'n bek ga. :')
  vrijdag 7 december 2012 @ 08:59:34 #93
387431 Frsh
pi_120026196
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 00:20 schreef essnhills het volgende:
... Zodra ik hier het trappenhuis binnen liep (waar het toch wat warmer is) ...

Je hebt een trappenhuis! Traplopen voor je conditie helpt ook, dus hup 6x op en neer :D

Goretex schoenen is een optie maar wel een dure. Wintersokken die je ook met skiën aanhebt?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_120026477
Hmm ik ga straks toch maar richting de sportschool ipv buiten lopen.
Het sneeuwt hier nu flink.
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:17:26 #95
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120026515
quote:
Wat is de juiste kledingkeuze in de koude en natte wintermaanden?
07 december 2012
De juiste kledingkeuze voor de winter

Wat is de juiste kledingkeuze voor de koude (en natte) wintermaanden? Warm genoeg om bestand te zijn tegen lage temperaturen, wind en sneeuw maar natuurlijk niet té warm.

Drie lagen
In veel buitensporten wordt gewerkt met een 3-lagen systeem. De eerste laag is de vochtafvoerende laag en bestaat uit een thermoshirt dat direct op het lichaam wordt gedragen. Deze laag zorgt ervoor dat het zweet dat je produceert snel wordt opgenomen. Het zweet heeft zo niet de kans te verdampen op je huid en je dus af te koelen. De tweede laag is de isolerende laag, bijvoorbeeld een hardloop t-shirt met lange of korte mouwen. Lucht is een slechte geleider van hitte en daarom een goede isolator. De dunne laag tussen je ondershirt en je
t-shirt wordt snel opgewarmd door je lichaamshitte en zorgt zo voor goede isolatie. Deze laag zorgt er ook voor dat het transpiratievocht van binnen naar buiten wordt doorgelaten maar regen en wind niet. De derde laag is de wind- en waterwerende laag; je hardloopjack. Zorg dat je kiest voor een ademend jack. Hardlopen in een regenjas zorgt ervoor dat het zweet geen uitweg heeft waardoor je kleding onder je jas verzadigd raakt met vocht. De isolerende werking gaat dan verloren.

De wind chill index
Harde wind zorgt ervoor dat het behoorlijk kouder aan kan voelen dan de thermometer aangeeft. Zelfs bij relatief hoge temperaturen kan de invloed van wind en neerslag groot zijn. De wind chill index (gevoelstemperatuur) houdt hier rekening mee. Op http://www.meteodelfzijl.nl/gevoelstemperatuur.htm kun je berekenen wat de gevoelstemperatuur is bij een bepaalde windsnelheid (kies voor metrisch).

's Avonds zweet je sneller
Het tijdstip van de dag waarop je traint heeft ook invloed op je temperatuurhuishouding. Je lichaamstemperatuur en zweetvermogen veranderen namelijk tijdens de dag door de invloed van hormonen (melatonine) en licht. Tussen 4.00 en 5.00 's ochtends is je lichaamstemperatuur op zijn laagst en begint daarna te stijgen. Je lichaam staat in de zogenaamde opwarmingsstand en is minder goed in staat om overtollige hitte kwijt te raken.. Als je 's ochtends inspanning levert waardoor je het warmer krijgt zal je lichaam minder snel mechanismen inschakelen om af te koelen. 's Avonds daarentegen staat je lichaam in de afkoelingsstand en zal je eerder gaan zweten.

Vet houd je lekker warm
Je vetmassa heeft ook veel invloed op je warmtehuishouding. Meer vet betekent meer isolatie en dus zal je minder snel afkomen dan een persoon met een lager vetpercentage.

Tips:
1) Als het hard waait begin dan altijd tegen de wind in. Op de terugweg als je bezweet bent zul je meer afkoelen wanneer je dan tegen de wind in moet ploegen.
2) Aangezien je de meeste hitte (zo 'n 30%) verliest via je hoofd kan een muts of hoofdband een groot verschil maken.
3) Tijdens een groepstraining komt het regelmatig voor dat je stilstaat om te wachten op anderen of uitleg krijgt over loopscholing. Ook al zijn het maar een paar minuten, je kunt behoorlijk afkoelen. Je moet hiervoor dus zeker warmer gekleed zijn dan wanneer je in je eentje een (pittige) duurloop gaat doen.
4) Je kunt de volgende vuistregel hanteren: Bij droog weer zonder veel wind kies je de kleren alsof het buiten 5-10 graden warmer is. Dus bij 10 graden kies je voor kleding waarbij je normaalgesproken bij 15-20 graden mee naar buiten gaat. De eerste twee lagen volstaan. Bij harde wind en/of regen kies je de kleren alsof het buiten 5 graden kouder is. Dus bij 10 graden, regen en windkracht 5 kies je voor kleding waarbij je normaal gesproken bij 15 graden mee naar buiten gaat. In dit geval zijn drie lagen beter.
5) Maar de belangrijkste tip: Houd voor jezelf een aantal keer wat je droeg onder bepaalde weersomstandigheden; Moest je jack na 10 minuten omgeknoopt worden of miste je een mutsje en handschoenen? Volgende keer weet je wat je moet doen!
MVR©ProRun
http://www.prorun.nl/prod(...)_natte_wintermaanden
F means you're fucked
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:20:50 #96
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120026594
Beterschap GotC!
Ik denk dat ik vandaag speciale hardloop handschoentjes en een haarband die over mijn oren valt, ga halen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:22:55 #97
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120026645
Vanmiddag naar de masseur *O*
F means you're fucked
pi_120026834
10K Brrrrr
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:29:48 #99
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_120026855
Gister voor het eerst in twee weken weer gelopen, merkte wel dat ik me echt moest inhouden, liep het eerste stuk rond de 4 min/km, dus toen maar even wat gas teruggenomen. De gladheid viel wel mee, alleen in 1 bocht was het even een klein beetje glijden. Heb 5 km gelopen, tijdens het lopen geen last gehad van de knie. Alleen na het lopen heb ik m wel weer gevoeld, dus ik ga mn volgende loop nog maar een stukje korter maken en dan kijken of ik dan ook nog reactie krijg. En verder gewoon doorgaan met mn oefeningen.

Wat ik me zat te bedenken is dat ik sinds begin oktober niet meer aan rekken en strekken deed voor het lopen (na de warming up natuurlijk) en dat het misschien ook nog wel wat te maken kan hebben met mijn blessure... Dus dat ga ik weer gewoon oppakken...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_120026989
Straks maar een rustig duurloopje ipv intervallen en m'n trailrunschoenen aan, die hebben nl. een goretex bovenwerk. Ik verheug me nu al op twee dagen lekker hardlopen in de sneeuw! O+
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_120027037
Ik hoop dat het sneeuwen nog ophoudt en dan wil ik het straks ook wel eens gaan proberen lopen in de sneeuw. Natte voeten krijgen!
pi_120027202
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  vrijdag 7 december 2012 @ 09:44:39 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120027213
http://www.runnersweb.nl/(...)pen-in-de-winter.htm
quote:
De winter kondigt zich aan. Acht snelle winterse looptips:

draag kleding in laagjes, lucht isoleert.

draag een muts, 40 procent van de lichaamswarmte verdwijnt via het hoofd.

draag handschoenen of wanten.

smeer bij hevige vorst uiervet of vaseline op je gezicht.

loop s middags, relatief gezien is de temperatuur dan het hoogst.

drink voldoende.

laat het lichaam wennen aan de kou.

loop heen tegen de wind (hou rekening met de windchillfactor: meer wind betekent lagere gevoelstemperatuur en dus meer moeite en risico).
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_120027625
Kan je in de sneeuw gaan lopen met je gewone hardloopschoenen en sokken of krijg je dan meteen koude voeten?

En moet ik iets speciaals doen met m'n schoenen als ik terug kom? Drogen/inspuiten/schoonmaken (van strooizout) oid? Geen flauw idee hoe slecht water/sneeuw is voor hardloopschoenen :P
pi_120027737
Gewoon proberen, dan merk je het vanzelf toch?

En verder zal sneeuw niet zo erg zijn, als het regent of je loopt door de blub zijn ze ook nat. Gewoon lekker onder de verwarming zetten, zijn ze zo weer droog.
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:04:55 #106
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120027740
Mogge :7

Eindelijk dan ook sneeuw hier in the west. Ik herinner me van vorig jaar sneeuwbuien waarin ik heb gelopen. Mensen: gewóón gaan lopen op de dag/tijd dat je had gepland.

Ik heb tijdens het hardlopen niet zo'n last van de kou. Deed alleen afgelopen zondag een trage 12k en merkte toen wel dat mijn handen er bijna afvielen van de kou. Ik ga voor de bruggenloop maar even handschoentjes halen, is toch al gauw anderhalf uur.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:01 schreef Jort227 het volgende:
Kan je in de sneeuw gaan lopen met je gewone hardloopschoenen en sokken of krijg je dan meteen koude voeten?

En moet ik iets speciaals doen met m'n schoenen als ik terug kom? Drogen/inspuiten/schoonmaken (van strooizout) oid? Geen flauw idee hoe slecht water/sneeuw is voor hardloopschoenen :P
Openzetten en ergens op een droge plek laten drogen. Niet bij een verwarming.
pi_120027758
Oh, niet bij de verwarming dus. Ik doe dat wel altijd, maar misschien worden ze dan hard of zo.
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:06:37 #108
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120027785
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, niet bij de verwarming dus. Ik doe dat wel altijd, maar misschien worden ze dan hard of zo.
Is niet goed voor je "gel", zo is mij verteld :')
pi_120027916
IK HEB WEER HARDGELOPEN!

vier keer een minuutje bij de fysio op een loopband *O*
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:12:38 #110
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120027943
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:11 schreef mosselmossel het volgende:
IK HEB WEER HARDGELOPEN!

w/ En hoe voelde dat??
pi_120027990
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:12 schreef Quoi het volgende:

[..]

w/ En hoe voelde dat??
Dat voelde alsof ik dat geen tien minuten moest doen, maar wel okee :) Ik was blij. Nog steeds eigenlijk. Nieuwe oefeningetjes meegekregen (die schaatsprongetjes) en dinsdag weer stukkies lopen :)
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:18:01 #112
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120028085
quote:
IK HEB WEER HARDGELOPEN!

Lieverd :o Je bent er goed uit zo te horen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:18:47 #113
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120028105
Ofwel: je gaat vooruit en bent weer bezig :)
pi_120028139
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:18 schreef Maraca het volgende:
uit
Het is een week of zeven geleden denk ik. Dat ik voor het laatst had hardgelopen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:20:41 #115
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120028149
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het is een week of zeven geleden denk ik. Dat ik voor het laatst had hardgelopen ja.
:* Wel mooi dan dat je weer vooruit gaat
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:30:51 #116
236410 MaleDuck
pi_120028462
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het is een week of zeven geleden denk ik. Dat ik voor het laatst had hardgelopen.
Goed bezig mossel!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:36:49 #117
11102 knep
Mountainfreak
pi_120028624
Straks maar hardlopen op de bergschoenen denk ik ;).
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:57:56 #118
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120029289
quote:
IK HEB WEER HARDGELOPEN!

*O* *O* *O*
pi_120030143
Hoe is het nu met je voet?
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:21:19 #120
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120030166
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:01 schreef Jort227 het volgende:

Als ze dit nou even doorontwikkelen!
pi_120030206
Zo het blijft hier maar sneeuwen! Ligt nu al 10 cm en het gaat maar door. (omgeving Groote Peel).
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:25:31 #122
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120030354
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe is het nu met je voet?
Iets beter wel, en iom de huisartsassistente kijk ik het dit weekend gewoon aan. Paracetamol+hoog houden :Y
pi_120030528
Het is er ook weer voor. Lekker op de bank, beentje op een kussen, dvd's kijken en Yur allerlei lekkernijen aan laten slepen. Maak van de nood een deugd!
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:30:42 #124
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120030559
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo het blijft hier maar sneeuwen! Ligt nu al 10 cm en het gaat maar door. (omgeving Groote Peel).
*zit aan de chocomel met slagroom* Jep.. jammer dat ik nu niet naar school kan :7
pi_120030629
De kippetjes hier weigeren ook hun hok uit te komen. Die houden niet van die witte, natte debber. Zelfs voor eten komen ze er niet uit.
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:33:36 #126
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120030673
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is er ook weer voor. Lekker op de bank, beentje op een kussen, dvd's kijken en Yur allerlei lekkernijen aan laten slepen. Maak van de nood een deugd!
Ondertussen werkt Yur thuis languit op de bank, en is GotC gewoon op d'r werk :D
F means you're fucked
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:34:28 #127
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120030722
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef bloodymary1 het volgende:
De kippetjes hier weigeren ook hun hok uit te komen. Die houden niet van die witte, natte debber. Zelfs voor eten komen ze er niet uit.
Volledig offtopic: als ik jouw nickname lees, hoor ik meteen de meisjes uit Paranormal activity 3 voor me:
pi_120030860
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Ondertussen werkt Yur thuis languit op de bank, en is GotC gewoon op d'r werk :D
Dat kan ook natuurlijk, iets minder voor de hand liggend, maar goed...
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:38:16 #129
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120030901
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zit op m'n werk :D M'n manager kwam daarentegen gelijk aangerend met een soort poef voor m'n been en heeft iedereen de opdracht gegeven mij van alles te voorzien :+
pi_120030914
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:34 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volledig offtopic: als ik jouw nickname lees, hoor ik meteen de meisjes uit Paranormal activity 3 voor me:
Haha, die kende ik niet. Maar heeft er gelukkig niks mee te maken.

Komt omdat in mijn echte naam Marie voor komt en als ik geen bier meer lust stap ik over op Bloody Mary's. De meeste mensen vinden dat er nogal vies uit zien dan. En vooral als je het omstoot geeft het nogal rommel.
pi_120030941
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik zit op m'n werk :D M'n manager kwam daarentegen gelijk aangerend met een soort poef voor m'n been en heeft iedereen de opdracht gegeven mij van alles te voorzien :+
Gewoon even van profiteren! Wel lief van je manager.
pi_120031076
Ben ook op mijn werk (kantoor aan huis), maar niet aan het werk. Heb beloofd met Kerst voor 9 man een 6-gangendiner te maken en zit nu recepten uit te zoeken. Dadelijk even met de arreslee boodschappen doen en dan van het weekend vast wat recepten uittesten. :9~
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:44:02 #133
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120031139
quote:

[..]

Wat lief O+
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:44:37 #134
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120031169
Was ik maar zo lief :P
F means you're fucked
pi_120031195
Vraagje :)

Zou het lopen op het strand beter voor je zijn ivm zachtere ondergrond? Iemand dit dit misschien weet?...
pi_120031220
quote:

[..]

Lieve manager!
pi_120031228
Tof zo'n manager!

Ik heb mijn bijbaantje maar naar maandag verschoven ( *O* flexibele werktijden), maar mag nu de hele dag aan een paper werken -O-
pi_120031336
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:45 schreef Ambipur het volgende:

Zou het lopen op het strand beter voor je zijn ivm zachtere ondergrond? Iemand dit dit misschien weet?...
Lijkt mij wel logisch. Als je op het asfalt loopt krijgen je gewrichten toch steeds een klap. Op het strand is dat veel minder. Zelf loop ik in een natuurgebied op veengrond, dat is wel vergelijkbaar, de grond veert dan echt een beetje. Loopt heel lekker.
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:54:09 #139
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_120031592
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier ook ;(

Tegenover ons kantoor was iemand in de greppel gereden :D

All she wants and needs is just a little taste..
pi_120031601
Buiten lopen ging hem echt niet worden. Natte drap en glibber bende.
Maarrrr ik ben net wel naar de sportschool geweest. *trots*
Op de loopband gaat het wel een stuk makkelijker. Les 3 kon ik prima volhouden. Is me tot nu toe nog niet eerder gelukt.
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:57:15 #141
387431 Frsh
pi_120031731
quote:

Lopen op het strand, en het liefst op blote voeten, is vooral heel erg lekker. Je belast je kuitspieren en de pezen in je enkels wel meer, omdat je continue aan het corrigeren bent, maar je hebt veel minder 'klappen' dan je op asfalt zou hebben.
Op hard zand kun je wel flink tempo maken en lange passen maken, je hoeft ook minder te corrigeren. Op zacht zand moet je veel meer corrigeren en kom je ook beter weg met kleinere passen.

Op blote voeten met dit weer zou ik je verder niet aanraden, maar in de zomer is het wel echt top.
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:57:29 #142
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_120031742
Gister weer bij de fysio geweest... Nu bij een hardloper (helpt wel)

Conclusie, de pijn in mn knie is een sluimerende overbelasting... Ondanks dat ik toch vrij rustig heb opgebouwd is hij toch overbelast, waarschijnlijk (naar ik vermoed) ook te veel gelopen na de hm van amsterdam... eerst geen motivatie, en toen te veel). De trigger was een misstap maar de einduitkomst zou hoe dan ook het zelfde zijn geweest... een knieblessure.

Gelukkig ben ik er 1) op tijd bij geweest en 2) niet zo eigenwijs om hoe dan ook en kostte wat het kost door te lopen.

ik ben 4 tot 8 weken uit de running (:') ) en hij gaat proberen een schema te maken wat me toch klaar moet houden voor de hm in barca.

het is zwaar kut maar moet even doorbijten...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 7 december 2012 @ 11:57:33 #143
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120031746
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:54 schreef Beau87 het volgende:
Buiten lopen ging hem echt niet worden. Natte drap en glibber bende.
Maarrrr ik ben net wel naar de sportschool geweest. *trots*
Op de loopband gaat het wel een stuk makkelijker. Les 3 kon ik prima volhouden. Is me tot nu toe nog niet eerder gelukt.
Don't wanna rain on your parade, maar de loopband is makkelijker vol te houden dan buiten lopen. Het kan dus zijn dat les 4 weer tegen gaat vallen vergeleken met les 3. Maar wel super dat je naar de sportschool bent gegaan *O*
pi_120031899
ik wilde vandaag eigenlijk gaan hardlopen, maar met de sneeuw enzo ga ik toch maar binnen blijven en essays schrijven :')
pi_120031937
Dat klopt zeker, voor ik begon met Evy ging ik op de fitness op de loopband en liep daar zo 10 minuten of meer. Met Evy buiten lopen kon ik net de stukjes van 1 en 2 minuten volhouden in het begin. En spierpijn in mijn bovenbenen. Dat is ook wel logisch, op de loopband hoef je alleen omhoog en hoef je je niet vooruit te duwen.
pi_120031945
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:57 schreef Jumparound het volgende:

Conclusie, de pijn in mn knie is een sluimerende overbelasting... Ondanks dat ik toch vrij rustig heb opgebouwd is hij toch overbelast, waarschijnlijk (naar ik vermoed) ook te veel gelopen na de hm van amsterdam... eerst geen motivatie, en toen te veel). De trigger was een misstap maar de einduitkomst zou hoe dan ook het zelfde zijn geweest... een knieblessure.

Gelukkig ben ik er 1) op tijd bij geweest en 2) niet zo eigenwijs om hoe dan ook en kostte wat het kost door te lopen.

ik ben 4 tot 8 weken uit de running (:') ) en hij gaat proberen een schema te maken wat me toch klaar moet houden voor de hm in barca.

:( Zeker zwaar kut. Sterkte!
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:01:34 #147
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120031952
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:57 schreef Jumparound het volgende:

Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent, en je wordt goed begeleid ^O^
F means you're fucked
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:02:45 #148
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120032009
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:57 schreef Frsh het volgende:

[..]

Lopen op het strand, en het liefst op blote voeten, is vooral heel erg lekker. Je belast je kuitspieren en de pezen in je enkels wel meer, omdat je continue aan het corrigeren bent, maar je hebt veel minder 'klappen' dan je op asfalt zou hebben.
Op hard zand kun je wel flink tempo maken en lange passen maken, je hoeft ook minder te corrigeren. Op zacht zand moet je veel meer corrigeren en kom je ook beter weg met kleinere passen.

Op blote voeten met dit weer zou ik je verder niet aanraden, maar in de zomer is het wel echt top.
Het is niet aan te raden om ineens lange stukken op blote voeten te lopen, want dat is nogal een aanslag op je voeten, enkels, achillespezen en kuiten.
Op blote voeten op het strand hardlopen is inderdaad heerlijk, maar bouw ook dat op :)
F means you're fucked
pi_120032015
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:57 schreef Maraca het volgende:

[..]

Don't wanna rain on your parade, maar de loopband is makkelijker vol te houden dan buiten lopen. Het kan dus zijn dat les 4 weer tegen gaat vallen vergeleken met les 3. Maar wel super dat je naar de sportschool bent gegaan *O*
Daar ben ik me inderdaad wel van bewust. Maar ben allang blij dat ik toch even met gegaan en iets gedaan heb :)
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:03:13 #150
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120032035
Als ik hier op 't asfalt kijk dan kan er best gelopen worden.
Ik wil morgen het bos in maar daar is er niet gestrooit :P Dus denk dat het morgen ook asfalt loopje wordt.
pi_120032067
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik hier op 't asfalt kijk dan kan er best gelopen worden.
Ik wil morgen het bos in maar daar is er niet gestrooit :P Dus denk dat het morgen ook asfalt loopje wordt.
hier is het één grote teringzooi. als ik niet uitglijd word ik wel helemaal nat door alle zooi die op de straat ligt
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:05:18 #152
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120032115
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:04 schreef electronique het volgende:

[..]

hier is het één grote teringzooi. als ik niet uitglijd word ik wel helemaal nat door alle zooi die op de straat ligt
Hier zijn de wegen alweer gewoon nat ipv wit en glad -O-
F means you're fucked
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:05:54 #153
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120032145
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:04 schreef electronique het volgende:

[..]

Nat maakt toch niet uit?
pi_120032152
En hier sneeuwt het maar door, we gaan nu richting de 15 cm.....
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:06:45 #155
123170 alors
zlata1234
pi_120032174
Ik sla gewoon over met deze baggerzooi. Kijk volgende week wel weer, dan is hopelijk ook mijn warme kleding binnen.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:08:26 #156
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120032231
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:02 schreef Beau87 het volgende:

[..]

Daar ben ik me inderdaad wel van bewust. Maar ben allang blij dat ik toch even met gegaan en iets gedaan heb :)
Zeker, zeker :Y
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:09:20 #157
387431 Frsh
pi_120032264
Hier in Haarlem is het nu gestopt met sneeuwen, en smelt het hard weg. Maar goed, in mijn schema stond vandaag geen rondje lopen...
pi_120032298
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:05 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Nat maakt toch niet uit?
wel als het helemaal spettert enzo tegen je benen aan
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:13:23 #159
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120032415
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:10 schreef electronique het volgende:

[..]

Het wordt pas vervelend als een hond tegen je benen spettert
F means you're fucked
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:13:55 #160
236410 MaleDuck
pi_120032438
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Dan loop je niet hard genoeg :P
pi_120032457
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef YUR het volgende:

[..]

:D

Bij kantoor ligt er nu bruin/witte natte derrie. Als het gewoon droog blijft kan ik vanavond wel gewoon lopen zonder glijgevaar denk ik :9
pi_120032566
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:10 schreef electronique het volgende:

[..]

Heb je geen lange broek aan dan?
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:17:10 #163
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120032569
Het gaat ook een natte en waterkoude bruggenloop worden zondag:

http://www.bruggenloop.nl(...)d-Aldus---7-december
F means you're fucked
pi_120032791
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Heb je geen lange broek aan dan?
jawel maar die is ook niet waterdicht :P dus dan heb ik natte benen met een natte legging en het sneeuwt nog dus mijn haar en gezicht wordt ook nat en het is koud

[/klaag klaag klaag]
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:24:01 #165
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120032826
Dus je gaat ook niet hardlopen als het regent?
pi_120033005
Ligt eraan hoe koud het is. als het heel koud is wacht ik vaak tot het droog is
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:28:47 #167
123170 alors
zlata1234
pi_120033021
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Dus je gaat ook niet hardlopen als het regent?
Ik ook niet hoor, het moet wel een beetje leuk blijven.
know'm sayin?
word? word.
pi_120033092
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef alors het volgende:

[..]

Ja precies. Ik vind het leuk om hard te lopen en mijn grenzen te verleggen enzo. maar als ik helemaal nat en doorweekt bibberend thuis kom is het plezier er wel een beetje af :')
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:31:10 #169
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120033117
Door de regen rennen is ook een grens verleggen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:33:26 #170
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_120033183
Ieder zijn ding toch?! Ik heb laatst ook door de regent gerend en dat viel me eigenlijk reuze mee (scheelde ook dat het later droog werd) en had het niet echt koud daarna.

Ik ben nu aan het twijfelen of ik vanmiddag al zal gaan rennen of toch zal wachten tot morgen (ben gisteren al geweest)....maar ik wil door de sneeuw rennen!!!! Al verwacht ik dat die er morgen ook nog wel ligt, maar toch....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_120033227
in de zomer vind ik door de regen rennen vaak wel verfrissend overigens
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:38:29 #172
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120033337
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ieder zijn ding toch?! Ik heb laatst ook door de regent gerend en dat viel me eigenlijk reuze mee (scheelde ook dat het later droog werd) en had het niet echt koud daarna.

Ik ben nu aan het twijfelen of ik vanmiddag al zal gaan rennen of toch zal wachten tot morgen (ben gisteren al geweest)....maar ik wil door de sneeuw rennen!!!! Al verwacht ik dat die er morgen ook nog wel ligt, maar toch....
Ja hoor. Ik zeg ook niet dat het moet ofzo hoor. Maar met het weer in Nederland blijft er anders zo weinig over, want mooie dagen zijn schaars.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 december 2012 @ 12:40:20 #173
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120033399
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:17 schreef YUR het volgende:
Het gaat ook een natte en waterkoude bruggenloop worden zondag:

http://www.bruggenloop.nl(...)d-Aldus---7-december
Joy...
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:40:43 #174
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_120033417
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:38 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik zeg ook niet dat het moet ofzo hoor. Maar met het weer in Nederland blijft er anders zo weinig over, want mooie dagen zijn schaars.
Ja dat is waar....heel schaars. Toch heb ik sinds augustus 2x in de regen gerend....dus het valt nog mee.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:41:56 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120033466
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Joy...
Gewoon wat sneller lopen, dan heb je er het kortst last van ;)
F means you're fucked
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:42:27 #176
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_120033487
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:38 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dat valt ook wel weer mee hoor, tot nu toe nog bijna nooit in de regen gelopen en loop eigenlijk altijd op vaste momenten, dus wacht geen buien af ofzo.
1 keer 8km in de regen gelopen in de herfst, dat was gewoon te koud en dat doe ik dus niet meer.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:42:56 #177
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120033510
Dit jaar viel het inderdaad wel mee.
pi_120033632
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 11:57 schreef Frsh het volgende:

[..]

Hmmm... In het weekend dus of naar Bergen of naar de pier in IJmuiden. Ben benieuwd of dat liever is voor mn knie.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 december 2012 @ 12:46:42 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120033647
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Gewoon wat sneller lopen, dan heb je er het kortst last van ;)
Zit nu wel te twijfelen aan wat ik aan moet trekken.
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:48:27 #180
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120033712
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zit nu wel te twijfelen aan wat ik aan moet trekken.
Ik ook, maar dat gaat vast goedkomen :)
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 december 2012 @ 12:49:52 #181
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120033757
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:48 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ook, maar dat gaat vast goedkomen :)
Wat ik ook aanheb, ik zal er mee moeten doen tot het eind :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:50:05 #182
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120033766
M'n favo collega begon net een liedje van Manke Nelis te zingen toen ik langs 'liep' _O-
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:51:48 #183
387431 Frsh
pi_120033826
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:46 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hmmm... In het weekend dus of naar Bergen of naar de pier in IJmuiden.
*O* Wijk aan Zee *O*

en dan rennen over het strand naar de pier bij Velsen-Noord (3,5km) en gewoon over het fietspad weer terug. Of over het strand terug, dat kan ook.
pi_120033956
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:51 schreef Frsh het volgende:

[..]

*O* Wijk aan Zee *O*

en dan rennen over het strand naar de pier bij Velsen-Noord (3,5km) en gewoon over het fietspad weer terug. Of over het strand terug, dat kan ook.
Pier IJmuiden bedoel je?... :) Denk dat ik bij de pier begin. Ben nog bezig met Evy en zal zondag dan les 8 doen :D
Lekker!
pi_120034364
Ik durf niet hoor in de sneeuw! Zeker niet nu het alweer een beetje dooit.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 december 2012 @ 13:06:28 #186
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120034418
M'n Asics wintershirt is binnen *O*
... maar blijkbaar betekent 'XL' in het japans wat anders dan in het Nederlands }:|
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:07:14 #187
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120034446
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:06 schreef Swetsenegger het volgende:
... maar blijkbaar betekent 'XL' in het japans wat anders dan in het Nederlands }:|
Rollade á la Swets? :9
F means you're fucked
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:13:39 #188
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120034677
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:05 schreef karoltje het volgende:
Ik durf niet hoor in de sneeuw! Zeker niet nu het alweer een beetje dooit.
Maar...als het dooit is het toch niet meer glad? :)
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:26:51 #189
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120035238
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
En zo een correcte inschatting, waar vorige week het vermoeden van een breuk was, is het vanochtend definitief bevestigd: 5 weken langer gips en nu geen spalk, maar volledig gips.
Sterker nog, ik had al in m'n agenda 11/1/2013 als laatste dag gips geplanned, dat is nu ook de dag dat ze m'n gips definitief gaan verwijderen...

Dus! Wie wil er gaan lopen in Schoorl, heb een startbewijs over...
pi_120035452
Balen zeg. Je moet maar zo denken, als de lente begint ben je weer lekker aan het rennen! Toch? Hoe was dat gebeurd ook weer, gewoon verstapt of zo?
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:35:33 #191
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120035585
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:26 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

En zo een correcte inschatting, waar vorige week het vermoeden van een breuk was, is het vanochtend definitief bevestigd: 5 weken langer gips en nu geen spalk, maar volledig gips.
Sterker nog, ik had al in m'n agenda 11/1/2013 als laatste dag gips geplanned, dat is nu ook de dag dat ze m'n gips definitief gaan verwijderen...

-O- Klote man.. Ze hadden dus preventief ingegipst vorige week?
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:36:24 #192
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120035613
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Balen zeg. Je moet maar zo denken, als de lente begint ben je weer lekker aan het rennen! Toch? Hoe was dat gebeurd ook weer, gewoon verstapt of zo?
Enkel verzwikt door een tak. Google Jones fractuur, ik heb niet de klassieke Jones fractuur, maar een variant daarop.
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:37:42 #193
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120035662
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:35 schreef GotC het volgende:
-O- Klote man.. Ze hadden dus preventief ingegipst vorige week?
Correct. Vorige week was een spalk, omdat het vermoeden een breuk was en breuken tijdens herstel beter zichtbaar worden.
pi_120035842
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:13 schreef GotC het volgende:

[..]

Maar...als het dooit is het toch niet meer glad? :)
Ik heb het idee dat verse sneeuw minder glad is dan een laag blurrie, weet niet of het klopt eigenlijk :P.
pi_120036229
Net voor het eerst gelopen in sneeuw en O+.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:53:18 #196
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_120036310

Echt, wat een goede acties heeft De Hardloopwinkel _O_
pi_120036545
8-) wanneer hebben ze geld in de aanbieding? :+ :P
Ja doei.
pi_120036712
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:53 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]

Echt, wat een goede acties heeft De Hardloopwinkel _O_
Leuke aanbieding!
Wie heeft er 160 euro voor me? :9 haha
pi_120036762
*bibber*

straks nog maar even een rondje lopen voordat 't donker wordt :9 O+ O+ *O*
Ja doei.
pi_120036937
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:51 schreef GDPP het volgende:
Net voor het eerst gelopen in sneeuw en O+.
Ging dat goed ja, en lag er veel? Ik wil eigenlijk ook gaan, maar hier ligt echt meer dan 10 cm, volgens mij zak ik er dan tot over mijn enkels in. Hoe zouden eskimo's dat doen?
pi_120037009
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ging dat goed ja, en lag er veel? Ik wil eigenlijk ook gaan, maar hier ligt echt meer dan 10 cm, volgens mij zak ik er dan tot over mijn enkels in. Hoe zouden eskimo's dat doen?
Ja doei.
pi_120037132
Ja, da's een idee, zo doen Eskimo's dat. Ik heb zoiets niet, wel 2 badmintonrackets, zou dat ook gaan?
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:18:53 #203
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_120037415
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent, en je wordt goed begeleid ^O^
dat klopt, dat is ook een pak van mn hart :)
Maar toch balen :)

de 1000 km heb ik iig wel gered dit jaar ;-)
Ecosia
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 december 2012 @ 14:28:52 #204
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120037782
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:07 schreef YUR het volgende:

[..]

Rollade á la Swets? :9
ja, dat. It aint pretty.
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:29:07 #205
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120037788
Mijn korte termijn doelstelling, 5km lopen tijdens de spieren voor spieren city run in Hilversum, het prachtige dorp waar ik ben geboren. Eigenlijk wil ik de 10 daar lopen, maar dat lijkt me te hoopvol.
pi_120038089
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Gaat prima :Y. Wel je tempo aanpassen en goed opletten. Anders probeer je het toch gewoon? Je kan altijd weer terug.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_120038285
Net in de pauze op werk al even buiten rondgekeken of het hier niet te glad was, valt inderdaad redelijk mee. Vanavond toch maar even een rondje doen denk ik zo. En dan morgen weer naar die saaie sportschool...
pi_120039262
quote:
Haha te klein? Ik heb een broek van Asics in XXL terwijl het gewoon een L zou zijn :P
pi_120041468
quote:
*herkenbaar*
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:02:22 #210
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120041543
Zo, mijn rug is gekneed...ik denk dat ik klaar ben voor zondag
F means you're fucked
pi_120041974
Nou, omgekleed, maar ik wacht toch nog héél even :') het komt namelijk echt met bakken uit de hemel nu. Écht :') _O-
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 december 2012 @ 16:33:27 #212
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120042792
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:02 schreef YUR het volgende:
Zo, mijn rug is gekneed...ik denk dat ik klaar ben voor zondag
Ik heb er bijna spijt van dat ik me ingeschreven heb :')
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:33:48 #213
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120042808
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik heb er bijna spijt van dat ik me ingeschreven heb :')
Hoezo dat?
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 december 2012 @ 16:39:08 #214
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120043046
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Nou gedoe. Er naar toe, wachten tot de start. Koud vies en nat. Thuis stap ik de deur uit en ren :P

Maar ik ben er van overtuigt dat als ik eenmaal daar ben dat ik het tof vind!
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:41:02 #215
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120043144
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou gedoe. Er naar toe, wachten tot de start. Koud vies en nat. Thuis stap ik de deur uit en ren :P

Ik denk dat het helemaal goed gaat komen :)
F means you're fucked
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:57:46 #216
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120043948
*snif* http://www.azm.nl/5490/60332/23979-0611_Oefenschema_na_e1.pdf

quote:
Draag nadat u uit het gips komt nog minimaal twee weken stevige schoenen met een antislip zool. Loop in het begin kleinere afstanden (maximaal 1 kilometer). Doe dit rustig en maak kleine passen.

[...]

U moet er rekening mee houden dat u nog zeker meer dan zes weken nodig heeft, voordat u
uw been/voet weer redelijk goed kunt gebruiken. Na ongeveer drie maanden kunt u uw been/voet weer volledig normaal en pijnvrij gebruiken.
;(
  vrijdag 7 december 2012 @ 16:58:53 #217
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120044009
quote:
;(
Sterkte man. Dan maar de tijd zo veel mogelijk zien te steken in alternatieve training?
F means you're fucked
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:02:29 #218
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120044185
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:58 schreef YUR het volgende:

[..]

;(
Sterkte man. Dan maar de tijd zo veel mogelijk zien te steken in alternatieve training?
Suggesties? Fietsen is een optie, depri wordt ik er nu van. Vanaf april zou ik weer langzaam kunnen opbouwen. Dit is even een megadomper.
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:03:28 #219
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120044229
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:02 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Suggesties? Fietsen is een optie, depri wordt ik er nu van. Vanaf april zou ik weer langzaam kunnen opbouwen. Dit is even een megadomper.
Ik ga er ff serieus over nadenken :)
F means you're fucked
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:10:54 #220
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_120044525
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:29 schreef slacker_nl het volgende:
Mijn korte termijn doelstelling, 5km lopen tijdens de spieren voor spieren city run in Hilversum, het prachtige dorp waar ik ben geboren. Eigenlijk wil ik de 10 daar lopen, maar dat lijkt me te hoopvol.
en ik loop te janken over mn knie... wat is er gebeurd?
Ecosia
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:15:50 #221
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_120044728
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:02 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

-O-
Ecosia
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:21:27 #222
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_120044957
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef Jumparound het volgende:
en ik loop te janken over mn knie... wat is er gebeurd?
Een botje in m'n voet gebroken vorige week donderdag. Zelfs de 5km is niet mogelijk, de BtB die ik dit jaar wilde lopen lijkt ook een brug te ver. Na 5 maanden niks doen in 12 weken opbouwen naar 10km (6EM) acht ik niet echt reeel.

Wat is er met jouw knie aan de hand dan?

[ Bericht 3% gewijzigd door slacker_nl op 07-12-2012 17:27:35 ]
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:35:58 #223
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_120045543
Sterkte Slacker ;(

Wedstrijden missen is echt niet fijn. Dit jaar heb ik ook een aantal wedstrijden niet kunnen lopen omdat mijn conditie sterk was teruggelopen na mijn blessure. Gelukkig gaat het nu beter, maar ik heb geleerd om niet te ver vooruit te kijken en meer rust in te bouwen.
pi_120045817
O+ heel rustig hoofdleegmaakrondje gerend. Laatste stuk in het donker en in de zeikregen, maar het was het waard. Langzaamaan wel wat langzamer gaan lopen omdat ik echt goed wilde zien waar ik m'n voeten neerzette met een uitschieter naar beneden rond de 7e km omdat ik wat steken in m'n zij had :') maar verder echt lekker gelopen, dus :)

9,16km
6.22min/km
http://www.endomondo.com/workouts/111980963

O+ zodadelijk lekker douchen en lezen O+
Ja doei.
pi_120045985
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wordt het je eerste wedstrijd?
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:18:54 #226
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120047163
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:06 schreef alors het volgende:
Ik sla gewoon over met deze baggerzooi. Kijk volgende week wel weer, dan is hopelijk ook mijn warme kleding binnen.
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef alors het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:30 schreef electronique het volgende:

[..]

Ja precies. Ik vind het leuk om hard te lopen en mijn grenzen te verleggen enzo. maar als ik helemaal nat en doorweekt bibberend thuis kom is het plezier er wel een beetje af :')
tot mei! :W ;)
pi_120047278
Hallo allemaal,

Sinds half augustus ben ik aan het hardlopen. Destijds had ik mij hier al eens voorgesteld, maar daarna ben ik in de lurkstand geraakt :) Ik zal weer eens wat actiever aanwezig zijn.

Intussen geniet ik steeds meer van het hardlopen. Ik loop sinds een paar weken de 5km binnen een half uur, hoewel het gisteren op de besneeuwde wegen wel krap was, 29:59, haha. Ik heb expres een sprintje getrokken aan het eind. Ik geef het toe...

Mijn volgende doel is om de wat langere afstanden ook in een mooi tempo lopen. Lekker lopen vind ik in ieder geval eerst nog het belangrijkst. Zolang ik mezelf de deur nog uit moet schoppen... Die runners high ken ik nog niet :)

Leuk om hier alle ervaringen en tips te lezen. Het helpt enorm en motiveert ook! Dank daarvoor!

Oh, wat ik eigenlijk wilde zeggen ( :) ) Veel sterkte voor de geblesseerden, bah. Dat lijkt me vreselijk.
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:25:43 #228
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120047422
quote:

zoals YUR als zei, het heeft zijn voor en nadelen... zo zijn er spieren (bijv. je achilleespees) die je door een zachtere ondergrond opeens heel anders ga gebruiken.
In ieder geval rustig opbouwen!

[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 07-12-2012 18:31:07 ]
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:30:31 #229
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120047580
de grote vraag voor vandaag is: kort/kort of toch maar een dun shirtje met lange mouwen?
pi_120047594
Ik zou gaan voor een mummiepak.
Ja doei.
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:31:41 #231
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120047627
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou gaan voor een mummiepak.
en dan afrollen voor als ik verdwaal?
pi_120047652
Bijvoorbeeld! De mogelijkheden zijn eindeloos!
Ja doei.
pi_120047677
Je bent dan ook meteen verbonden voor als je onderweg geblesseerd zou raken.

Wat is de temperatuur?
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:34:51 #234
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120047773
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:32 schreef bloodymary1 het volgende:

Wat is de temperatuur?
op dit moment nog koel (maar dat zijn de morgens altijd, ook in de zomer) maar een middagtemperatuur van 18 graden, het lijkt er op dat het volgende week toch voorzichtig zomer gaat worden!
pi_120047786
kortkort :Y
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 december 2012 @ 18:35:46 #236
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:36:04 #237
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120047825
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:21 schreef miekie72 het volgende:
Hallo allemaal,

Sinds half augustus ben ik aan het hardlopen. Destijds had ik mij hier al eens voorgesteld, maar daarna ben ik in de lurkstand geraakt :) Ik zal weer eens wat actiever aanwezig zijn.

Intussen geniet ik steeds meer van het hardlopen. Ik loop sinds een paar weken de 5km binnen een half uur, hoewel het gisteren op de besneeuwde wegen wel krap was, 29:59, haha. Ik heb expres een sprintje getrokken aan het eind. Ik geef het toe...

Mijn volgende doel is om de wat langere afstanden ook in een mooi tempo lopen. Lekker lopen vind ik in ieder geval eerst nog het belangrijkst. Zolang ik mezelf de deur nog uit moet schoppen... Die runners high ken ik nog niet :)

Leuk om hier alle ervaringen en tips te lezen. Het helpt enorm en motiveert ook! Dank daarvoor!

Oh, wat ik eigenlijk wilde zeggen ( :) ) Veel sterkte voor de geblesseerden, bah. Dat lijkt me vreselijk.
you got it!!
heel veel plezier toegewenst en uit die lurkstand vandaan blijven he??!!
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:37:07 #238
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120047867
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:32 schreef bloodymary1 het volgende:

daar heb ik mijn isolatiedeken voor, want ik denk dat als ik zodanig geblesseerd raak dat ik niet meer kan lopen de eerste week niemand tegen kom
pi_120047891
En ze gaan je ook niet zoeken?
pi_120047919
Moet je wel gemist worden. Mrs. rd denkt gewoon dat hij een ultra-ultra is gaan rennen :+
Ja doei.
pi_120047942
_O- Ja, die denkt laat maar lopen, kan ik effe rustig mijn boek uitlezen.
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:41:28 #242
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120048010
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:39 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Ja, die denkt laat maar lopen, kan ik effe rustig mijn boek uitlezen.
inderdaad, ik denk dat ze dat wel eens denkt....
als het op hardlopen aankomt kan ik gerust zeggen: mijn vrouw begrijpt me niet....
pi_120048089
Doet me denken aan wat laatst iemand tegen me zei. Ik loop hier altijd door een natuurgebied hier achter (Groote Peel). Sowieso al heel veel vrouwen die niet snappen dat je daar alleen durft te lopen (alsof daar hordes enge mannen rondlopen, ik ga gewoon overdag...).
Zei laatst iemand: maar als je dan valt, dan lig je daar ;( Alsof je daar vijf minuten kunt liggen zonder dat er iemand voorbij komt.
En iemand anders zei: dat zou ik niet durven straks verdwaal ik nog. Het is 15 km2 groot......

Wat zijn mensen tegenwoordig toch ongelooflijke mietjes....
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:47:32 #244
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120048223
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Doet me denken aan wat laatst iemand tegen me zei. Ik loop hier altijd door een natuurgebied hier achter (Groote Peel). Sowieso al heel veel vrouwen die niet snappen dat je daar alleen durft te lopen (alsof daar hordes enge mannen rondlopen, ik ga gewoon overdag...).
Zei laatst iemand: maar als je dan valt, dan lig je daar ;( Alsof je daar vijf minuten kunt liggen zonder dat er iemand voorbij komt.
En iemand anders zei: dat zou ik niet durven straks verdwaal ik nog. Het is 15 km2 groot......

Wat zijn mensen tegenwoordig toch ongelooflijke mietjes....
ik laat Mrs.RD gewoon even waar ik loop en hoe laat ik ongeveer thuis zou moeten zijn..
onze stelregel is dat thuistijd plus 4 uur de norm is om toch eens af te gaan vragen waar ik blijf.
mijn gebied is 1500km2 groot dus iets meer kant om te verdwalen maar gewoon op de trial blijven dan gaat het altijd goed
pi_120048302
Ja, dat klinkt heel logisch en dan maak je er ook goede afspraken over.

Maar dan heb je het ook over een gebied dat 100 keer zo groot is....
pi_120048349
Ik laat ook altijd wel even weten waar ik heen ga. Ga in het pikkedonker niet langs de velden hier dat stuk, én omdat ik dingen niet ga uitlokken (heel veilig schijnt het hier niet te zijn als ik het lokale krantje lees :') ) én vooral omdat ik dan gewoon écht niet kan zien waar ik loop :+ maar overdag zal het me aan m'n reet roesten waar ik loop. Net in de schemer wel nog even daar achterlangs gelopen; scholen gingen ook net uit, dus er lopen/fietsen dan ook echt nog wel mensen daar.
Ja doei.
pi_120048895
Tevens: 600km-grens-jompel: *O*
Ja doei.
pi_120049261
Aangezien in de loop van van de morgen al snel duidelijk werd dat ik mijn eigenlijke training voor vandaag (15 min rustig, 10 min "topsnelheid", 15 min rustig) vanwege de sneeuwval (het heeft in midden-Limburg zeker zo'n 10 uur onafgebroken gesneeuwd) kon vergeten. heb ik er maar een duurloopje van 50 minuten van gemaakt. Ik had me behoorlijk verheugd op het voor de eerste keer hardlopen in de sneeuw, maar dat leek tot zo'n 20 à 30 minuten onderweg vies tegen te vallen wegens de vieze, grijze derrie overal.

Tot ik op een gegeven moment een landweggetje insloeg waar de sneeuw wél nog onder m'n zolen kraakte. Vanaf dat moment heb ik de rest bijna fluitend afgelegd, hier en daar wat sneeuwruimende mensen die verbaasd opkijken of je waarschuwen om voorzichtig te zijn :P en toch nog een groepje van drie andere hardlopers tegen gekomen. Uiteindelijk nog een keer met m'n rechtervoet in een behoorlijk diepe poel water getrapt, maar geen natte voeten gekregen. Goeie keus om mijn (goretex) trailrunschoenen aan te trekken, hoewel die een stuk minder goed dempen dan mijn normale Asics. Morgen lekker het besneeuwde bos in!
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:33:26 #249
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120049782
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens: 600km-grens-jompel: *O*
^O^ ^O^
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:37:04 #250
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120049962
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
Aangezien in de loop van van de morgen al snel duidelijk werd dat ik mijn eigenlijke training voor vandaag (15 min rustig, 10 min "topsnelheid", 15 min rustig) vanwege de sneeuwval (het heeft in midden-Limburg zeker zo'n 10 uur onafgebroken gesneeuwd) kon vergeten. heb ik er maar een duurloopje van 50 minuten van gemaakt. Ik had me behoorlijk verheugd op het voor de eerste keer hardlopen in de sneeuw, maar dat leek tot zo'n 20 à 30 minuten onderweg vies tegen te vallen wegens de vieze, grijze derrie overal.

Tot ik op een gegeven moment een landweggetje insloeg waar de sneeuw wél nog onder m'n zolen kraakte. Vanaf dat moment heb ik de rest bijna fluitend afgelegd, hier en daar wat sneeuwruimende mensen die verbaasd opkijken of je waarschuwen om voorzichtig te zijn :P en toch nog een groepje van drie andere hardlopers tegen gekomen. Uiteindelijk nog een keer met m'n rechtervoet in een behoorlijk diepe poel water getrapt, maar geen natte voeten gekregen. Goeie keus om mijn (goretex) trailrunschoenen aan te trekken, hoewel die een stuk minder goed dempen dan mijn normale Asics. Morgen lekker het besneeuwde bos in!
hardlopen in de verse sneeuw O+
pi_120050275
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:36 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

you got it!!
heel veel plezier toegewenst en uit die lurkstand vandaan blijven he??!!
Bedankt, ik doe mijn best! Ik had ups en downs ivm wedstrijden, rally, maar het seizoen is voorbij, dus geen excuses meer :) Wat woon jij enorm gaaf trouwens, echt respect voor het feit dat je ooit (wanneer?) die stap genomen hebt!!
pi_120050547
Zo, ik heb er weer iets meer dan 4 km op zitten :)
Voetpad zoveel mogelijk vermeden, allemaal grijze glibberige drap, de fietspaden waren wel prima te doen. Het was niet mijn snelste loop, maar ik heb hem wel volgehouden en uitgelopen. 3, 3, 6, 6, 7
Ik was de enige loper, iedereen dik ingepakt op de fiets :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:28:14 #253
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120052277
Mijn startnummer werd ff langsgebracht zojuist. Service! Ik ben zondag "Leen" (You Never Walk Alone) in de categorie 60+ :-D
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:42:06 #254
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_120052930
Zoooo dat was weer even lekker bikkelen door de sneeuw *O*
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:43:01 #255
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_120052973
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:28 schreef Quoi het volgende:
Mijn startnummer werd ff langsgebracht zojuist. Service! Ik ben zondag "Leen" (You Never Walk Alone) in de categorie 60+ :-D
:D
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:49:58 #256
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120053329
Heerlijk getraind in sportschool. Lekker Hiit* gedaan. Ondanks mijn interval-loopje van gister ging de Hiit ook mooi. Hopen dat ik morgen energie in de benen heb.

*Hiit = high intensity interval training.

[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 07-12-2012 20:57:37 ]
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:56:47 #257
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120053725
quote:
Wat zie je er goed uit!
F means you're fucked
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:57:00 #258
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_120053737
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Heerlijk getraind in sportschool. Lekker Hiit* gedaan. Ondanks mijn interval-loopje van gister ging de Hiit ook mooi. Hopen dat ik morgen energie in de benen heb.

*Hiit = high intensive interval training.
High intensity interval training
  vrijdag 7 december 2012 @ 20:58:14 #259
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120053808
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 20:57 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

High intensity interval training
Ja dat ;) fixed. Thnx.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 december 2012 @ 21:22:41 #260
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120055142
quote:
Whehehe
pi_120055301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:37 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hardlopen in de verse sneeuw O+
:@ ik kan niet tegen het gevoel/geluid van vers krakende sneeuw ;( *kras*
Ja doei.
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:29:46 #262
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120055562
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:@ ik kan niet tegen het gevoel/geluid van vers krakende sneeuw ;( *kras*
Oh lekker joh :) Net zoals droge bladeren in de herfst.
pi_120055836
Ja, ik vind 't dus niet lekker :')
Ja doei.
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:43:19 #264
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_120056258
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik vind 't dus niet lekker :')
Dat heb ik met afdrogen van onbewerkt porselein (Onderkant ovenschaal, rand onder mokken/kopjes, dat werk.. Brr.. kippevel..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_120056296
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:43 schreef Koepert het volgende:

[..]

Dat heb ik met afdrogen van onbewerkt porselein (Onderkant ovenschaal, rand onder mokken/kopjes, dat werk.. Brr.. kippevel..
Ja! *ril*

en die schuimblokken die je kunt eten. Die roze met gele. Alleen bij het tikken van de naam krijg ik nu al kippenvel :') :X
Ja doei.
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:54:19 #266
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120056863
Vanmiddag Odlo handschoentjes en een adidas hardlooppetje gekocht O+ Handschoentjes maat XS :') Wist niet dat ik van die kleine handen had.
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:55:34 #267
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_120056948
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:26 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

ik denk ik wel :o wanneer is dat ook alweer?
  vrijdag 7 december 2012 @ 21:56:03 #268
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120056981
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja! *ril*

en die schuimblokken die je kunt eten. Die roze met gele. Alleen bij het tikken van de naam krijg ik nu al kippenvel :') :X
Oh bah ja. Of met een stift op papier. Soms gaat t goed maar meestal kan ik het gewoon niet.
pi_120058770
Of piepschuim en watjes :X.
pi_120058983
Vandaag helaas geen tijd voor hardlopen -O- maar van 3,5 uur in de keuken staan krijg je ook moeie benen kan ik jullie vertellen :P Zondag weer lopen :s)
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:41:08 #271
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120059535
Ik ga helemaal stuk bij de 1e tip bij koud weer op www.bruggenloop.nl:
Plak je tepels af.

Mr Q en ik vragen ons nu af waarmee? Ducktape? :-D
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:49:26 #272
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120059920
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:41 schreef Quoi het volgende:
Ik ga helemaal stuk bij de 1e tip bij koud weer op www.bruggenloop.nl:
Plak je tepels af.

Mr Q en ik vragen ons nu af waarmee? Ducktape? :-D
Eh.... Ik moet dat altijd wel doen hoor :@ Gewoon met pleisters of sporttape
F means you're fucked
pi_120060221
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat kan. Dik insmeren met vaseline werkt ook goed. Bij de midwinterloop in Apeldoorn heb ik ooit nog een originelere oplossing gezien: een van de (ervaren) deelnemers had een nagelschaartje meegenomen om twee rondjes uit zijn net gekochte shirt te knippen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2012 22:56:38 ]
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:56:37 #274
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120060249
quote:
13s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:26 schreef karoltje het volgende:
Of piepschuim en watjes :X.
Of engelenhaar.
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:57:35 #275
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_120060294
quote:

[..]

Ja, maar toch...
  vrijdag 7 december 2012 @ 23:12:36 #276
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_120061113
Offf van die ijslolly stokjes, die verlepte stokjes die ze ook in het ziekenhuis gebruiken om je tong omlaag te duwen... BRRRRRRRRRR
pi_120062188
Je kan ook gewoon eelt kweken 8-)
  zaterdag 8 december 2012 @ 05:14:16 #278
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120066966
Hmm in het bos lopen straks? Waarvan ik niet weet hoe glad dat is en waar ik lastig kan zien waar ik loop. Of veilig over de weg... Denk maar loptie 2. Wil niet in de ziekenboeg belanden.
  zaterdag 8 december 2012 @ 05:20:14 #279
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120066978

done!
prachtige maar technisch niet de makkelijkste trail, bijna geen meter vlak terrein, heel veel boomwortels en grote stenen dus constant opletten op je voeting en vaak een smal paadje langs een steile rivierbank met het risico van een val van een meterje of tien naar beneden...maar, van het begin tot het eind genoten!!

[ Bericht 23% gewijzigd door rechtsedirecte op 08-12-2012 06:06:09 ]
  zaterdag 8 december 2012 @ 05:21:41 #280
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120066982
quote:

[..]

ik ook,bij alles boven de 20km, uit voorzorg....heb gelukkig nog nooit bloedende tepels gehad

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 08-12-2012 05:35:52 ]
  zaterdag 8 december 2012 @ 08:20:02 #281
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120067249
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 05:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
done!
prachtige maar technisch niet de makkelijkste trail, bijna geen meter vlak terrein, heel veel boomwortels en grote stenen dus constant opletten op je voeting en vaak een smal paadje langs een steile rivierbank met het risico van een val van een meterje of tien naar beneden...maar, van het begin tot het eind genoten!!
Yumyum :9
F means you're fucked
  zaterdag 8 december 2012 @ 08:31:35 #282
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120067290
was het ook YUR, redelijk zwaar (blijkt wel ook aan het tempo) maar super om te lopen.
Er zitten ook nog 3 hangbruggen in de route

thanks google
  zaterdag 8 december 2012 @ 08:34:28 #283
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120067299
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 08:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
was het ook YUR, redelijk zwaar (blijkt wel ook aan het tempo) maar super om te lopen.
Er zitten ook nog 3 hangbruggen in de route
[ afbeelding ]
thanks google
Ik mag morgen ook over 5 bruggen! :+
F means you're fucked
  zaterdag 8 december 2012 @ 08:35:21 #284
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120067302
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 08:34 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik mag morgen ook over 5 bruggen! :+
je rug goed genoeg?
  zaterdag 8 december 2012 @ 08:36:29 #285
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120067306
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 08:35 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

je rug goed genoeg?
Denk het wel :)
F means you're fucked
  zaterdag 8 december 2012 @ 08:40:57 #286
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_120067323
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:21 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Een botje in m'n voet gebroken vorige week donderdag. Zelfs de 5km is niet mogelijk, de BtB die ik dit jaar wilde lopen lijkt ook een brug te ver. Na 5 maanden niks doen in 12 weken opbouwen naar 10km (6EM) acht ik niet echt reeel.

Wat is er met jouw knie aan de hand dan?
auw! Waarmee?

Ik heb een sluimerende overbelasting in m'n knieën links en rechts...
Ecosia
  zaterdag 8 december 2012 @ 08:58:31 #287
373360 .M.
"Yo Mama" -- Freud
pi_120067410
Oei wat een mooie blauwe lucht vandaag... koud & kraakhelder! _O_
Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom -- http://www.greatdivide.nl
  zaterdag 8 december 2012 @ 08:59:50 #288
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120067418
wat betreft de Bruggenloop, beetje aparte starttijd...niet echt een gunstige tijd voor mensen die van ver komen en nog terug naar huis moeten
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:04:32 #289
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120067443
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 08:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat betreft de Bruggenloop, beetje aparte starttijd...niet echt een gunstige tijd voor mensen die van ver komen en nog terug naar huis moeten
In Nederland komt niemand van ver ;)
F means you're fucked
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:06:13 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120067457
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:04 schreef YUR het volgende:

[..]

true..... :D
pi_120067474
Ik vind het ook wel meevallen. Als je in Groningen zou wonen en je neemt de trein van 18:35 uit Rotterdam, ben je om 21:14 thuis 8-)
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:11:36 #292
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120067492
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:04 schreef YUR het volgende:

[..]

tenzij je met de ns gaat. Dan kan 30 km nog 2 uur duren. ;) vooral met dit weer.
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:11:57 #293
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120067495
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:08 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind het ook wel meevallen. Als je in Groningen zou wonen en je neemt de trein van 18:35 uit Rotterdam, ben je om 21:14 thuis 8-)
hier is een auto de enige optie.....geen openbaar vervoer
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:12:05 #294
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_120067497
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat kan. Dik insmeren met vaseline werkt ook goed. Bij de midwinterloop in Apeldoorn heb ik ooit nog een originelere oplossing gezien: een van de (ervaren) deelnemers had een nagelschaartje meegenomen om twee rondjes uit zijn net gekochte shirt te knippen :D
-O- wat zonde! en lelijk
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:12:21 #295
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_120067499
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:11 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

tenzij je met de ns gaat. Dan kan 30 km nog 2 uur duren. ;) vooral met dit weer.
Dan kom je nog steeds niet van ver...het duurt alleen lang :P
F means you're fucked
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:13:12 #296
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120067505
Ik ga maar niet het bos in. Dus ff toilet, banaantje, en gaan. Dit x wel een jas over m'n shirt en handschoenen aan. Het is nog -8.
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:13:51 #297
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120067509
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:14:08 #298
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_120067510
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Dan kom je nog steeds niet van ver...het duurt alleen lang :P
True.
pi_120067567
Ik moet van mezelf eerst een pagina voor m'n paper hebben geschreven voordat ik mag hardlopen, maar het is zo mooi buiten :(

Hebben jullie trouwens nog tips voor mueslirepen?
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:25:23 #300
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120067581
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:23 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet van mezelf eerst een pagina voor m'n paper hebben geschreven voordat ik mag hardlopen, maar het is zo mooi buiten :(

Hebben jullie trouwens nog tips voor mueslirepen?
ik zou zeggen kijk naar de koolhydraten, daar draait het bij mueslirepen om...pure brandstof
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:25:33 #301
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_120067582
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo