SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, TT is daadwerkelijk dedicated aan verkrachters en aanranders in de sneeuw. Een ondergesneeuwde hobbyquote:.
![]()
Guise, let's be cereal. Oud&Nieuw nadert en er moeten beslissingen gemaakt worden. Wat te doen, wat te doen. Hoe is O&N in A'dammetje vieren het leukste? De hele avond in één club (tickets kopen) of gewoon door de stad slenteren en (bepaalde) plekken/kroegjes/clubs/etc. bezoeken?If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, TT is daadwerkelijk dedicated aan verkrachters en aanranders in de sneeuw. Een ondergesneeuwde hobby.
If not now, then when.![]()
Dus ik hoef geen extra p toe te voegen?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, TT is daadwerkelijk dedicated aan verkrachters en aanranders in de sneeuw. Een ondergesneeuwde hobby.
BFF met GGMM![]()
Per ongeluk weer een stukje gezien dinsdag. Keizer die elke zin compleet emotieloos zat uit te brabbelen. "Krab eten, mmmm."
full stops and exclamation marks![]()
In de club betaal je die dag de hoofdprijs en sta je met 8 man op een vierkante meterquote:Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guise, let's be cereal. Oud&Nieuw nadert en er moeten beslissingen gemaakt worden. Wat te doen, wat te doen. Hoe is O&N in A'dammetje vieren het leukste? De hele avond in één club (tickets kopen) of gewoon door de stad slenteren en bepaalde plekken bezoeken?. Ik begeef me O&N met een fles Ciroc overal en nergens in Oud-Zuid en Centrum
.
Nee hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus ik hoef geen extra p toe te voegen?.
Haha, 'per ongeluk'quote:Op donderdag 6 december 2012 18:28 schreef krioro het volgende:
Per ongeluk weer een stukje gezien dinsdag. Keizer die elke zin compleet emotieloos zat uit te brabbelen. "Krab eten, mmmm."
. Ik vond het tegen al m'n verwachtingen in best vermakelijk. Dat béétje diepgang met Greenpeace erbij helpt wel een hoop al
. Keizer had wel een punt met die krab, welke Surinamer heeft nou geen krab gegeten, behalve sashimi (Nega pls, het is surimi, wat bovendien nieteens echte krab is
).
![]()
Deed die keizer ook mee aan Fort Boyard?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In de club betaal je die dag de hoofdprijs en sta je met 8 man op een vierkante meter. Ik begeef me O&N met een fles Ciroc overal en nergens in Oud-Zuid en Centrum
.
[..]
Nee hoor.
[..]
Haha, 'per ongeluk'. Ik vond het tegen al m'n verwachtingen in best vermakelijk. Dat béétje diepgang met Greenpeace erbij helpt wel een hoop al
. Keizer had wel een punt met die krab, welke Surinamer heeft nou geen krab gegeten, behalve sashimi (Nega pls, het is surimi, wat bovendien nieteens echte krab is
).
BFF met GGMM![]()
De tv stond aan toen ik thuiskwam en in de keuken was.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, 'per ongeluk'. Ik vond het tegen al m'n verwachtingen in best vermakelijk. Dat béétje diepgang met Greenpeace erbij helpt wel een hoop al
).
En ja idd, met hun Johma.![]()
![]()
Engels van ze is ook bedroevend trouwens, vooral die ene die er nog geen woord uitkreeg toen ie wat wilde zeggen tegen die local.
Optionele p toegevoegdquote:Op donderdag 6 december 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In de club betaal je die dag de hoofdprijs en sta je met 8 man op een vierkante meter. Ik begeef me O&N met een fles Ciroc overal en nergens in Oud-Zuid en Centrum
.
[..]
Nee hoor.
[..]
).
BFF met GGMM![]()
Ja en dat is dus fakt ap G.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
O&N = Huisfeestjestocht.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guise, let's be cereal. Oud&Nieuw nadert en er moeten beslissingen gemaakt worden. Wat te doen, wat te doen. Hoe is O&N in A'dammetje vieren het leukste? De hele avond in één club (tickets kopen) of gewoon door de stad slenteren en (bepaalde) plekken/kroegjes/clubs/etc. bezoeken?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Blijkbaar, ken dat hele programma niet. Is dat leuk om te kijken?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deed die keizer ook mee aan Fort Boyard?Dat Engels is inderdaad echt belabberd jaquote:Op donderdag 6 december 2012 18:35 schreef krioro het volgende:
[..]
De tv stond aan toen ik thuiskwam en in de keuken was.
En ja idd, met hun Johma.![]()
![]()
Engels van ze is ook bedroevend trouwens, vooral die ene die er nog geen woord uitkreeg toen ie wat wilde zeggen tegen die local.
! Toch heb ik al die 3 afleveringen bekeken en wil ik de nieuwe zien
.
![]()
Zal mams leuk vinden.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hoorde inderdaad al afterparty bij dWc.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Yup! Join je ook ouleh?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hoorde inderdaad al afterparty bij dWc.![]()
Maar door de stad slenteren met O&N is baas man, maar ik hou dan ook van die massale menigtes, zoals Q-day.
![]()
Nou ja, wat ik dinsdag zag was wel OK idd. Wat ik eerder zag was echt gewoon irritant.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijkbaar, ken dat hele programma niet. Is dat leuk om te kijken?
[..]
Dat Engels is inderdaad echt belabberd ja! Toch heb ik al die 3 afleveringen bekeken en wil ik de nieuwe zien
.
Fort Boyardkeek ik vroeger, nu niet meer, want ik heb er een hekel aan dat ze voor elk spelprogramma tegenwoordig zogenaamde BN-ers als kandidaten gebruiken.
En dit ja. Waarschijnlijk minus tocht want koud.quote:full stops and exclamation marks![]()
I'll bring them (big booty) bishes.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup! Join je ook ouleh?![]()
Maar door de stad slenteren met O&N is baas man, maar ik hou dan ook van die massale menigtes, zoals Q-day.
HOOR DIT IS, JA DIT IS, DIE LEIPE YUGOSLAVIAN FLAVOUR
GEEN PROBLEEM, YURI B, BRENGT DIE LEIPE YUGOSLAVIAN FLAVOUR
IEDEREEN DIE DOET MEE, MET YUGOSLAVIAN FLAVOUR
DIE YUGOSLAVIAN FLAVOUR, MET YUGOSLAVIAN FLAVOURIf not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
HOOR DIT IS, JA DIT IS, DIE LEIPE YUGOSLAVIAN FLAVOUR
GEEN PROBLEEM, YURI B, BRENGT DIE LEIPE YUGOSLAVIAN FLAVOUR
IEDEREEN DIE DOET MEE, MET YUGOSLAVIAN FLAVOUR
DIE YUGOSLAVIAN FLAVOUR, MET YUGOSLAVIAN FLAVOUR. Breng die Bosniak HBB's maar ja.
Ja is leuk, voor mij wel een beetje vanwege jeugdsentiment. Deed ook een team van rappers mee, heb me kapot gelachen om kleine viezerik..quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijkbaar, ken dat hele programma niet. Is dat leuk om te kijken?
[..]
Dat Engels is inderdaad echt belabberd ja! Toch heb ik al die 3 afleveringen bekeken en wil ik de nieuwe zien
.
BFF met GGMM![]()
De Nederlandse rapscene is heel erg bedroevend trouwens. Net zoals dat programma 'Ali B op volle toeren'. Van die gasten die niet eens fucking ABN kunnen, met hun tattoo's in het gezicht en shit. Een fucking disgrace is het.If not now, then when.![]()
Alvast een voorproefje: https://www.facebook.com/BosnianWomenBosanke?fref=tsquote:Op donderdag 6 december 2012 18:47 schreef krioro het volgende:
[..]. Breng die Bosniak HBB's maar ja.
De Sleutels van Fort Boyard was een televisieprogramma dat in 1991 werd uitgezonden door de AVRO en in 1992 werd dit in samenwerking met de BRT gedaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:42 schreef krioro het volgende:
Fort Boyardkeek ik vroeger, nu niet meer, want ik heb er een hekel aan dat ze voor elk spelprogramma tegenwoordig zogenaamde BN-ers als kandidaten gebruiken.
![]()
.
Oude Alfa Industries jas waaronder je zelfs met -10 alleen een t-shirt danwel net overhemd aankan.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:43 schreef RickoKun het volgende:
Oud en nieuw moet standaard apartemententocht zijnDe clubs e.d. zitten vol met voetvolk
Ciroc voor de Coco Loso-dans (© by Diddy) waarmee ik chicks inpak.
Cobra 6 waarmee ik als een kind zo blij ben als ik zo'n knallert hoor.
![]()
![]()
De meeste op die pagina zijn opgemaakte hoeren imo. Er zitten wel wat pareltjes tussen.If not now, then when.![]()
Vaag dat ik daar niks van heb meegekregen via gemistquote:Op donderdag 6 december 2012 18:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja is leuk, voor mij wel een beetje vanwege jeugdsentiment. Deed ook een team van rappers mee, heb me kapot gelachen om kleine viezerik... Ga het binnenkort kijken, zocht toch iets nieuws
.
![]()
Als je die jas wil hebben moet je gewoon kijken naar Opsporing Gezochtquote:Op donderdag 6 december 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De Sleutels van Fort Boyard was een televisieprogramma dat in 1991 werd uitgezonden door de AVRO en in 1992 werd dit in samenwerking met de BRT gedaan.![]()
.
[..]
Oude Alfa Industries jas waaronder je zelfs met -10 alleen een t-shirt danwel net overhemd aankan.
[ afbeelding ]
Ciroc voor de Coco Loso-dans (© by Diddy) waarmee ik chicks inpak.
[ afbeelding ]
Cobra 6 waarmee ik als een kind zo blij ben als ik zo'n knallert hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik wou nog op zijn post reageren met "Zeker met je bontkraag matties, of niet?". Toch deed ik het niet omdat ik wel van mening was dat dWc een elitaire knul is. Niks bleek minder waar.
Zal best, weet je hoe fucking warm die is + kaolo veel (ruime) zakken die jas heeftquote:Op donderdag 6 december 2012 18:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als je die jas wil hebben moet je gewoon kijken naar Opsporing Gezocht.
![]()
Ja lach maar, vroeger was het veel leuker.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De Sleutels van Fort Boyard was een televisieprogramma dat in 1991 werd uitgezonden door de AVRO en in 1992 werd dit in samenwerking met de BRT gedaan.![]()
.
Die fb ken ik uiteraard al.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alvast een voorproefje: https://www.facebook.com/BosnianWomenBosanke?fref=tsMaakt niet uit, HHHHHHHHNNNNNNNNNGGGGGGGGG anyway.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De meeste op die pagina zijn opgemaakte hoeren imo. Er zitten wel wat pareltjes tussen.
Tevens: http://www.facebook.com/p(...)inge/147347815381229full stops and exclamation marks![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja lach maar, vroeger was het veel leuker.
[..]
Die fb ken ik uiteraard al.
[..]
Maakt niet uit, HHHHHHHHNNNNNNNNNGGGGGGGGG anyway.
Tevens: http://www.facebook.com/p(...)inge/147347815381229
Kan ook wel een VIP tafeltje als een baw$ scoren hoor, daar niet vanquote:Op donderdag 6 december 2012 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wou nog op zijn post reageren met "Zeker met je bontkraag matties, of niet?". Toch deed ik het niet omdat ik wel van mening was dat dWc een elitaire knul is. Niks bleek minder waar.
. Maar fuck dat, ik wil rondcruisen
.
![]()
No spang Krio, zelfs ik heb de oude fort boyard nog gezien. Ook de Franse versie, ik begreep er geen fuck van, maar het was master. Die tovenaar in die toren
Jawel, je keek.![]()
Maar eerlijk, hoe gaan jullie doen morgen met 20cm sneeuw? Ik ga met de verwarming aan voor het raam zitten de hele dag en hopen dat er fietsers vallen en dan lachen.Jawel, je keek.![]()
Ik ben gelukkig vrij. Ik ga helemaal niks doen, misschien een wake & bake en kijken naar deze livestream van het Koningsplein. http://www.terena.org/webcam/quote:Op donderdag 6 december 2012 19:07 schreef jna het volgende:
Maar eerlijk, hoe gaan jullie doen morgen met 20cm sneeuw? Ik ga met de verwarming aan voor het raam zitten de hele dag en hopen dat er fietsers vallen en dan lachen.![]()
I sab fa!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:04 schreef jna het volgende:
No spang Krio, zelfs ik heb de oude fort boyard nog gezien. Ook de Franse versie, ik begreep er geen fuck van, maar het was master. Die tovenaar in die torenThuis werken en rustig naar de gym fietsen.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:07 schreef jna het volgende:
Maar eerlijk, hoe gaan jullie doen morgen met 20cm sneeuw? Ik ga met de verwarming aan voor het raam zitten de hele dag en hopen dat er fietsers vallen en dan lachen.
Die is echt baas altijdquote:Op donderdag 6 december 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig vrij. Ik ga helemaal niks doen, misschien een wake & bake en kijken naar deze livestream van het Koningsplein. http://www.terena.org/webcam/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:17 schreef jna het volgende:
[..]
Die is echt baas altijdHardop gelachen om spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Godverdomme ik moet nu al lachen om rappers in de sneeuw, dat darryl zegt dat ie denkt dat er pocahontasjes rondlopen in Canada met 2 staartjes enzo
fuck me.![]()
Het is wel echt jouw niveau jaquote:Op donderdag 6 december 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme ik moet nu al lachen om rappers in de sneeuw, dat darryl zegt dat ie denkt dat er pocahontasjes rondlopen in Canada met 2 staartjes enzo
fuck me.
Jawel, je keek.![]()
Bel John de Mol NU! Gouden format!quote:Op donderdag 6 december 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil meer Sidney zien. SIDNEY MOET BIJ RAPPERS IN DE SNEEUW KILL!!!
!!!
Jawel, je keek.![]()
Wat is daar raar aan? Ik ken een inuit sma die best op pocahontas lijkt.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
fuck me.full stops and exclamation marks![]()
Zou jij die ene sma geven, die aan de hekken werd tegengehouden zeg maar? Ik weet het nog nietquote:Op donderdag 6 december 2012 19:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan? Ik ken een inuit sma die best op pocahontas lijkt..
![]()
quote:
Bij nader inzien is de minder dan ik vannacht met m'n skaffa hoofd had ingeschat. Zou toch doen denk ik
.
![]()
Iedereen stresst hem om morgen.Ik boek hem met mijn waggie gewoon driftend door de straten. De gemiddelde Nederlander is over het algemeen echt een mietje (excl. jullie en incl. vas). Snap dat niet. Als je de boel in Bosnie en/of overige landen ziet dan is alles tien keer erger.
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iedereen stresst hem om morgen.Ik boek hem met mijn waggie gewoon driftend door de straten. De gemiddelde Nederlander is over het algemeen echt een mietje (excl. jullie en incl. vas). Snap dat niet. Als je de boel in Bosnie en/of overige landen ziet dan is alles tien keer erger.
100% waar. Net ook nog handrembochtjes gemacht
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Oneensch, zou haar niet geven. Volle maan hoofd, daar houd ik niet van. (en dan neem ik de getekende wenkbrauwen even niet mee in de berekening)quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij nader inzien is de minder dan ik vannacht met m'n skaffa hoofd had ingeschat. Zou toch doen denk ik
.
![]()
Wel lachen als je in d'r gezicht spuit toch. Zij zo afvegen, heeft ze ineens geen wenkbrauwen meerquote:Op donderdag 6 december 2012 19:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oneensch, zou haar niet geven. Volle maan hoofd, daar houd ik niet van. (en dan neem ik de getekende wenkbrauwen even niet mee in de berekening).
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel lachen als je in d'r gezicht spuit toch. Zij zo afvegen, heeft ze ineens geen wenkbrauwen meer.
Nu je het zegt, lijkt me echt behoorlijk episch. Daar dan meteen een foto van maken en op mijn eigen facebook zetten
![]()
Godver ik heb 45 min nonstop stukgelegen om die negers! Echt man, gewoon echt stereotype negers zijn het
![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Lachen tochquote:Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver ik heb 45 min nonstop stukgelegen om die negers! Echt man, gewoon echt stereotype negers zijn het
.
Geüpload door KaokanDBZ op 29 apr 2006quote:![]()
![]()
Ik heb het ook maar even gekeken en hij heeft toch gewoon gelijk lol. Het is ook gewoon een domme show eigenlijk. De enige ekte ekte daar is Nega, die ook nog eens verstandig is. De rest zijn allemaal bobo's.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)olie-industrie.dhtml
Deze gast is fokt op man.
Sowieso is TV hedendaags zo hersenloos als het maar kan.
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 06-12-2012 23:03:09 ]If not now, then when.![]()
Eh, ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou jij die ene sma geven, die aan de hekken werd tegengehouden zeg maar? Ik weet het nog niet.
Oh. Eh, als het echt moest, maar verder neuh.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Jonge, ga jij je collega's maar aanrijden.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]100% waar. Net ook nog handrembochtjes gemacht
ja chillin, community kijken, slapen, allesquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Wheelie op je voorhoofd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Jonge, ga jij je collega's maar aanrijden.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen rijden als idioten; tergend langzaam.gelijk ipv met 50 door de bocht met 15km pu nu
gaat nergens over.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Goeie tilapia btw Yuri?
Hij gaf mij zijn manier van klaarmaken, en dat smaakte goed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tilapia?
Ik ga maar 's een wake & bake zetten op deze vrijdag.
Ik wou een pic posten van een blije 'hiiiii' heaumeau, dus ik zoeken op Google Images naar gay.gifquote:
Stom van me.
![]()
Trauma's.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou een pic posten van een blije 'hiiiii' heaumeau, dus ik zoeken op Google Images naar gay.gif
Stom van me.
Trauma's everywhere!Bay of Plenty![]()
Ik ben nog steeds tietvrij en verveel me de pestpleurisquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef oLexie het volgende:
[..]
Lex.
Lex everywhere!
Gaat lekkah, sneeuwvrij!
En met jou dan, doesji?
Heb ik ook weleens datquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou een pic posten van een blije 'hiiiii' heaumeau, dus ik zoeken op Google Images naar gay.gif
Stom van me.
![]()
![]()
Boobies!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds tietvrij en verveel me de pestpleuris
[..]
Heb ik ook weleens dat
Oke ik hou op.
Balen mang, maar je hoeft iig niet de kou in.
Bay of Plenty![]()
Vandaag gelukkig niet nee, gister welquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Boobies!
Oke ik hou op.
Balen mang, maar je hoeft iig niet de kou in.Maar ik heb liever iets te doen weet je, dan maakt die kou me niet zoveel uit, de sneeuw wel, grmbl
![]()
Bossyquote:
Tilapia is best een geschikt synoniem voor pussy eigenlijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was cker cummen op die tilapia, insmeren en dan kruiden erbij? :S. De labia van de tilapia
.
![]()
Ja beetje cum, dille en citroensapquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was cker cummen op die tilapia, insmeren en dan kruiden erbij? :S
hoe bevalt tietvrije leven?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds tietvrij en verveel me de pestpleuris
[..]
Heb ik ook weleens datI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stom van me.
Deze redhead gaat in 2 min helemaal ham op de auto van d'r vriend (?)
http://www.geenstijl.nl/m(...)i_ai_ai_caramba.html
En dan gewoon zo weglopen![]()
![]()
LOL. Hij is zeker vreemdgegaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En dan gewoon zo weglopen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze vergeet de koplampenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
Ik wacht nog steeds tot mijn ex een nieuwe auto heeft aangeschaft.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wil er dan serieus iets mee uit gaan halen, is al zo lang geleden, mij verdenkt hij niet meer.Bay of Plenty![]()
Ben je twaalf of zo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds tot mijn ex een nieuwe auto heeft aangeschaft.![]()
Wil er dan serieus iets mee uit gaan halen, is al zo lang geleden, mij verdenkt hij niet meer.If not now, then when.![]()
maloewa komt even hosselenquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik vind zijn broers toch wel wat leuker, en zijn moederquote:![]()
thatim is zoooo knap die oortjes.....![]()
Wat een knappe famillie en wat hebben ze een leuk huis.
Maar verder geheimtoch thatim??!! ahahhaahahaha
Doei!![]()
nou, het hoge woord is eruitquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind zijn broers toch wel wat leuker, en zijn moeder![]()
thatim is zoooo knap die oortjes.....![]()
Wat een knappe famillie en wat hebben ze een leuk huis.
Maar verder geheimI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Tim is echt super leuke jongen, zo eerlijk en oprecht en wat heeft hij een leuk huisquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat de fuck doe je hier Meloewa en what the is er met Tim![]()
ben jaloers.
Wilde hem gewoon even adoreren hier.Doei!![]()
haha wat een leuke roddelsquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Meloewa is mad omdat ze een ex-camgirl is die kleren met haar zusje steelt. En oja, ze is ook nog eens autistisch (srs).![]()
Wil je samen eens koffie drinken bij thatim thuis? lijkt me gezellig... gewoon spontaan een middagje langs wippen. Lijkt me echt leuk!Doei!![]()
Ja hé. Ik vond het ook al zeer positief om te horen dat je het zo goed doet op school, goed bezig meid!quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha wat een leuke roddels![]()
Wil je samen eens koffie drinken bij thatim thuis? lijkt me gezellig... gewoon spontaan een middagje langs wippen. Lijkt me gezellig!If not now, then when.![]()
haha, daar kunnen we het ook over hebben als we bij thatim gezellig over de vloer zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja hé. Ik vond het ook al zeer positief om te horen dat je het zo goed doet op school, goed bezig meid!
Misschien kunnen we ook nog een duik nemen in zijn zwembad. Mij lijkt het wel gezellig.Doei!![]()
Oeh, dat klinkt inderdaad echt gezellig! Moeten we zeker doen. Gelukkig voor ons bied jij jezelf deze keer gratis aan, we stellen het zeer op prijs.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha, daar kunnen we het ook over hebben als we bij thatim gezellig over de vloer zijn.
Misschien kunnen we ook nog een duik nemen in zijn zwembad. Mij lijkt het wel gezellig.If not now, then when.![]()
Ik zou 'r met die hamer of whatever 't is op 'r kankerbek timmeren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij deze maar:![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zou 'r met die hamer of whatever 't is op 'r kankerbek timmeren.
Doe mij deze maar:
[ afbeelding ]![]()
geworden.If not now, then when.![]()
nee helaas,Ik heb wel wat anders gratis aan te bieden, vraag maar aan thatim.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt inderdaad echt gezellig! Moeten we zeker doen. Gelukkig voor ons bied jij jezelf deze keer gratis aan, we stellen het zeer op prijs.Doei!![]()
Je lichaam toch? Het is haast onmogelijk dat jij nog meer te bieden hebt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
nee helaas,Ik heb wel wat anders gratis aan te bieden, vraag maar aan thatim.If not now, then when.![]()
Mijn lichaam is onbetaalbaar, heb wel nog iets anders gratis aan te bieden. Vraag maar aan timmetje!quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je lichaam toch? Het is haast onmogelijk dat jij nog meer te bieden hebt.Doei!![]()
Onbetaalbaar? Eerder kon ik voor twee smsjes een halfuur van je genieten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn lichaam is onbetaalbaar, heb wel nog iets anders gratis aan te bieden. Vraag maar aan timmetje!If not now, then when.![]()
Ah ben je ook bij die lezing over PSA-status?quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 07-12-2012 16:51:30 ]full stops and exclamation marks![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je lichaam toch? Het is haast onmogelijk dat jij nog meer te bieden hebt.![]()
![]()
Geen idee wat er aan de hand is, don't care ook, maar: Meloewa, pics.full stops and exclamation marks![]()
Ditquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:52 schreef krioro het volgende:
Geen idee wat er aan de hand is, don't care ook, maar: Meloewa, pics.Jawel, je keek.![]()
gratishh en voor nietssssquote:Je cared omdat je niet cared.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:52 schreef krioro het volgende:
Geen idee wat er aan de hand is, don't care ook, maar: Meloewa, pics.
You ask, we deliver.
ik haat zolderr, zou hem nooit promoten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
gratishh en voor nietssss
[..]
Je cared omdat je niet cared.
You ask, we deliver.
[ afbeelding ]Doei!![]()
Doe een leuke Fernandes-pic dan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik haat zolderr, zou hem nooit promoten.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tieten en buik zijn hetzelfde.
Mirin'quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wokhuis om de hoek heeft deze![]()
.
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Ziet er authentiek Koreaans uit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
[ afbeelding ]
Aardappelschuiven..
quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tieten en buik zijn hetzelfde.
Jawel, je keek.![]()
Ik leef die hipsterlife, jullie leven is zo saaiI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Mooie tat op dr titquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Waar is de saus niggaquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik haat zolderr, zou hem nooit promoten.Mij hoef je geeneens te promoten babbygurwl <3
![]()
Is goed, neem de trein maar naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:39 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb zin om untermenschen af te slachten vandaag![]()
Denk ik wat jij bedoelde?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is goed, neem de trein maar naar Rotterdam.
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 08-12-2012 12:48:32 ]![]()
vas plsquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is goed, neem de trein maar naar Rotterdam.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
ben momenteel in limbabwequote:Op zaterdag 8 december 2012 12:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Laten we rick opwachten op Centraal.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
beetje chillen jeweetzquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
hahaquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Haha check dezequote:Op zaterdag 8 december 2012 13:20 schreef RickoKun het volgende:
SHUT THE FUCK UP GET UP
BROSTEP YOU MAD.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:32 schreef klappernootopreis het volgende:
Kom ik vonmorgen uit mijn huis, liggen er twee bevroren drollen op mijn stoep, vastgevroren.
Ben wel een half uur aan het bikken geweest om ze weg te krijgen.
Kolerehonden!quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon Rickokun vragen. Die legt ze wel even op de goede plaats![]()
Werk je je helemaal kapot afgelopen maanden, krijg je te horen dat ze je contract niet verlengenEn degene die er de kantjes vanaf lopen wel en familie zijn wel. Fucking vriendjes politiek
![]()
![]()
Vervelend voor je, ik weet wel hoe dat is.quote:Op zondag 9 december 2012 07:04 schreef Ishimaru het volgende:
Werk je je helemaal kapot afgelopen maanden, krijg je te horen dat ze je contract niet verlengenEn degene die er de kantjes vanaf lopen wel en familie zijn wel. Fucking vriendjes politiek
![]()
Hij zal vast wel niet bij de Mc werken?quote:Op zondag 9 december 2012 11:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vervelend voor je, ik weet wel hoe dat is.![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 11:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij zal vast wel niet bij de Mc werken?![]()
![]()
Gelukkig niet. Al wel eens getongzoend met een wijf dat een ranzige gebit had en psychologisch zwaar verward was. Werd ik op geattendeerd door een kameraad nadat ik d'r nog net niet op de vinger had met mijn lijpe bekquote:Op zondag 9 december 2012 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ís dat jou weleens gebeurd rickokokocum?![]()
![]()
8:00u Met je brakke smoel op werk komen tot 12, maar dan heb je wel ¤100 gemacht met 35%-stickers plakken.
![]()
Almost rick reezyquote:Op zondag 9 december 2012 12:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
8:00u Met je brakke smoel op werk verschijnen tot 12, maar dan heb je wel ¤100 met 35%-stickers plakken.
Las gister btw dat pdiddy de rijkste rapper ooit is. Meer dan half miljardquote:Op zondag 9 december 2012 12:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Scheelt een miljoen of 50, 60.defuck
Dr. Dre heeft in 12 maanden $110 miljoen (!) verdiend, vooral met Beats By Drequote:Op zondag 9 december 2012 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Las gister btw dat pdiddy de rijkste rapper ooit is. Meer dan half miljarddefuck
.
![]()
Ja, die staat op plek 3 met 270 miljoen ofsoquote:Op zondag 9 december 2012 12:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dr. Dre heeft in 12 maanden $110 miljoen (!) verdiend, vooral met Beats By Dre.
![]()
jay z 2e met 300nog wat.
Hoe kan het he
Jij verdient 25 euro per uur?quote:Op zondag 9 december 2012 12:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
8:00u Met je brakke smoel op werk komen tot 12, maar dan heb je wel ¤100 gemacht met 35%-stickers plakken.
![]()
![]()
Ohja fuck het is zondag, vergetenquote:Op zondag 9 december 2012 12:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op zondag wel. Meer zelfs, bruto bijna ¤27
.
Zondag was baas ja werd ik gelukkig ook altijd ingeroosterd.
Fuck man, appie verdiende eigenlijk veel te goed waarom ben ik ooit gestopt, domste idee ooit.
![]()
Snap je, is echt de meest relaxte bijbaan die je kan wensenquote:Op zondag 9 december 2012 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja fuck het is zondag, vergetenZondag was baas ja werd ik gelukkig ook altijd ingeroosterd.
Fuck man, appie verdiende eigenlijk veel te goed waarom ben ik ooit gestopt, domste idee ooit.
. Ik pakte soms 11:00 - 20:30 op zondag
.
![]()
Ik heb ook alweer bij appie gesolliciteerd de laatste weken ja. De grap is, ik heb al 3 jaar ervaring bij appie, kassa, vakkenvuller en brood en ik word gewoon bij 2 afgewezenquote:Op zondag 9 december 2012 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snap je, is echt de meest relaxte bijbaan die je kan wensen. Ik pakte soms 11:00 - 20:30 op zondag
.
.
![]()
"Oh dat is zij... gelijk afwijzen Henk."quote:Op zondag 9 december 2012 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook alweer bij appie gesolliciteerd de laatste weken ja. De grap is, ik heb al 3 jaar ervaring bij appie, kassa, vakkenvuller en brood en ik word gewoon bij 2 afgewezen.
vas staat op de appie blacklist
Heb je niet een teamleider of (a)sm die dat even voor je kan regelen? Dan is het bij wijze van spreken even een vinkje achter je naam zetten in de PC en je kan aan de slagquote:Op zondag 9 december 2012 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook alweer bij appie gesolliciteerd de laatste weken ja. De grap is, ik heb al 3 jaar ervaring bij appie, kassa, vakkenvuller en brood en ik word gewoon bij 2 afgewezen.
.
quote:Op zondag 9 december 2012 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Oh dat is zij... gelijk afwijzen Henk."
vas staat op de appie blacklistHahaha.
![]()
Ja ik moet eigenlijk uitvogelen waar m'n oude asm werkt, die was zo ontzettend chill niet normaal.quote:Op zondag 9 december 2012 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je niet een teamleider of (a)sm die dat even voor je kan regelen? Dan is het bij wijze van spreken even een vinkje achter je naam zetten in de PC en je kan aan de slag.
[..]Hahaha.
![]()
Ga doen dan kut, jouw stalk skills zijn ongeëvenaard.quote:Op zondag 9 december 2012 13:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik moet eigenlijk uitvogelen waar m'n oude asm werkt, die was zo ontzettend chill niet normaal.![]()
Truequote:Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga doen dan kut, jouw stalk skills zijn ongeëvenaard.. Ik zat toen ook op AH te kijken en zag bij jouw appie ook verkoperfunctie open staan, maar ik dacht nee dat kan ik niet maken.
Awkward shit.
![]()
Dankjequote:Op zondag 9 december 2012 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True. Ik zat toen ook op AH te kijken en zag bij jouw appie ook verkoperfunctie open staan, maar ik dacht nee dat kan ik niet maken.
Awkward shit.
.
![]()
![]()
Nee, kassatutjequote:Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef RickoKun het volgende:
DWC my nigga jij bent dan geen vakkenvuller neem ik aan
HNICquote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Do it.quote:Op zondag 9 december 2012 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True. Ik zat toen ook op AH te kijken en zag bij jouw appie ook verkoperfunctie open staan, maar ik dacht nee dat kan ik niet maken.
Awkward shit.
Of gelijk ontslag nemen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mike gaat me schreeuwen jonge
Of misschien wel heel verlegen doen zovan hihi hoi vasfull stops and exclamation marks![]()
Was ik je toch bijna vergetenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee kom jij maar daarheen fattyquote:Op maandag 10 december 2012 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kom es uit die kk SC phaggots.![]()
![]()
Whehehe.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
2 Weken in de e-jilla.
[ Bericht 97% gewijzigd door krioro op 11-12-2012 17:11:51 ]full stops and exclamation marks![]()
2 weken is niet lang manquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat heeft 'ie gedaan dan? 2 Weken is wel extreem, zelfs voor mij.
6 maanden geen toegang hebben, dat is langI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Leuk detail trouwens, die vintage Kroatische vlag.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
2 Weken in de e-jilla.
Picca posten van zo'n Hentai iets dat een chick door tentakels met eikels eraan geneukt werdquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat heeft 'ie gedaan dan? 2 Weken is wel extreem, zelfs voor mij.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Picca posten van zo'n Hentai iets dat een chick door tentakels met eikels eraan geneukt werd![]()
![]()
ja heb zelf ook weinig tijd dus is lastig
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Hobbit-premiere geweest#geekmodeonI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
boek gelezen?
is het een leuke film
ik wil er denk ik ook misschien heenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Snap niet hoe mensen LoTR en Harry Potter achtige shit leuk vinden. Zelfde heb ik met games met ridders en/of shit in de Middeleeuwen. Zo'n gaar genre
.
![]()
Haten op HP en Skyrim. Geen seks meer voor ons.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Snap niet hoe mensen LoTR en Harry Potter achtige shit leuk vinden. Zelfde heb ik met games met ridders en/of shit in de Middeleeuwen. Zo'n gaar genre
.
All good things are wild and free.![]()
Da's echt zoiets voor 6-jarige jongetjesquote:Op woensdag 12 december 2012 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haten op HP en Skyrim. Geen seks meer voor ons.. Of nouja, ik vond het als 6-jarige ook allemaal gare zooi
.
![]()
ma jij bent een ruffryder jij hebt andere interessesquote:Op woensdag 12 december 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
True, zelfs mijn swag heeft swag.
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Eensch, in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's echt zoiets voor 6-jarige jongetjes. Of nouja, ik vond het als 6-jarige ook allemaal gare zooi
.
nouja eigenlijk vind ik harry potter ook niet veel aan
en de rest van dat genre ook niet
maar lotr is wel vet gemaakt
en skyrim ook wel leuk
en assassins creed ook
majaI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
True, zelfs mijn swag heeft swag.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik omhels het kind in mij. Ging net nog een scene van Jurassic Park naspelen in de metro, een van mijn favo films toen ik nog een kleine beer was.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent gewoon in je kindertijd blijven hangen, daarom vind je dat soort shit nog leuk.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
dWc wil zich graag volwassen en elitair voelenI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Er in blijven hangen en iets omhelzen is iets heel anders, zoonlief.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gister was ik nog in m'n kindertijd blijven hangen volgens CB en nu dit. Wat is het nou
!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gaat 'ie het vaderfiguur spelen, suckerquote:Op woensdag 12 december 2012 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Er in blijven hangen en iets omhelzen is iets heel anders, zoonlief..
![]()
Niet de LOTR-films extended version meer dan 20x gezien hebben, naabs.
Ik begeleid je in het leven, Padawan.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gaat 'ie het vaderfiguur spelen, sucker.
Haha, +1 voor het gebruik van 'naabs' welquote:Op woensdag 12 december 2012 19:06 schreef ThaTim het volgende:
Niet de LOTR-films extended version meer dan 20x gezien hebben, naabs.
.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik begeleid je in het leven, Padawan.![]()
![]()
Padawan ruigrijder, polijst even mijn lightsaber.quote:
Spitshine m'n tolliekop.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Padawan ruigrijder, polijst even mijn lightsaber.![]()
True, zelfs mijn swag heeft swag.![]()
![]()
Je maakt me wel aan het lachenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Kom jij niet met je oma swag.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Kom jij niet met je oma swag.
sowieso mensen die niet de russianswag hebben
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:15 schreef aight1 het volgende:
sowieso mensen die niet de russianswag hebben
[ afbeelding ]![]()
![]()
Onzin, hij zit naast B-real dus hij heeft sws indirect gesmoked.quote:Op maandag 10 december 2012 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kom es uit die kk SC phaggots.![]()
Ik ga 5 dagen naar londen, kom terug en we zijn nog in hetzelfde topic. Wats met jullie?!Jawel, je keek.![]()
volgens mij posten etha en jb niet meer
Hoe was het daar man, ouwe baas?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:53 schreef jna het volgende:
Ik ga 5 dagen naar londen, kom terug en we zijn nog in hetzelfde topic. Wats met jullie?!![]()
![]()
Een zwaar gebrek aan lekkere chicks, maar voor de rest is het echt een bazenstadquote:Op woensdag 12 december 2012 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe was het daar man, ouwe baas?![]()
Wedstrijd van Arsenal was ook vet.Jawel, je keek.![]()
bekerwedstrijd van gister?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:07 schreef jna het volgende:
[..]
Een zwaar gebrek aan lekkere chicks, maar voor de rest is het echt een bazenstad![]()
Wedstrijd van Arsenal was ook vet.
onee grapje die was uit
overwinning dus, naisI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
krio's lady
zie ik daar op het 2e plaatje Hit-Girl links?quote:
Rustig bitch ik zie je.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
wie wil er happen naar keesjes scrotum?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Money money money, SLB MONEY GANG
(gore tyfus spacekees die elk lied verneukt)I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Godverdomme echt he!quote:Op donderdag 13 december 2012 18:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
(gore tyfus spacekees die elk lied verneukt)![]()
wil je zo een track aan een van je vrienden laten horen. Komt spacekees voordat faberpapa aan z'n woordkunstjes begint, knappen ze gelijk af.
Oh mehnquote:Op donderdag 13 december 2012 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme echt he!![]()
wil je zo een track aan een van je vrienden laten horen. Komt spacekees voordat faberpapa aan z'n woordkunstjes begint, knappen ze gelijk af.
![]()
Waarom ook die knaap er tussen
![]()
![]()
Vond ik best vet liedjequote:Op donderdag 13 december 2012 18:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Spacekees was al nep in Wat Wil Je Doen Dan (2005).
Forum Opties Forumhop: Hop naar: