quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iedereen stresst hem om morgen.Ik boek hem met mijn waggie gewoon driftend door de straten. De gemiddelde Nederlander is over het algemeen echt een mietje (excl. jullie en incl. vas). Snap dat niet. Als je de boel in Bosnie en/of overige landen ziet dan is alles tien keer erger.
Oneensch, zou haar niet geven. Volle maan hoofd, daar houd ik niet van. (en dan neem ik de getekende wenkbrauwen even niet mee in de berekening)quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij nader inzien is de minder dan ik vannacht met m'n skaffa hoofd had ingeschat. Zou toch doen denk ik
.
Wel lachen als je in d'r gezicht spuit toch. Zij zo afvegen, heeft ze ineens geen wenkbrauwen meerquote:Op donderdag 6 december 2012 19:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oneensch, zou haar niet geven. Volle maan hoofd, daar houd ik niet van. (en dan neem ik de getekende wenkbrauwen even niet mee in de berekening)
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel lachen als je in d'r gezicht spuit toch. Zij zo afvegen, heeft ze ineens geen wenkbrauwen meer.
Lachen tochquote:Op donderdag 6 december 2012 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver ik heb 45 min nonstop stukgelegen om die negers! Echt man, gewoon echt stereotype negers zijn het
Geüpload door KaokanDBZ op 29 apr 2006quote:
Ik heb het ook maar even gekeken en hij heeft toch gewoon gelijk lol. Het is ook gewoon een domme show eigenlijk. De enige ekte ekte daar is Nega, die ook nog eens verstandig is. De rest zijn allemaal bobo's.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)olie-industrie.dhtml
Deze gast is fokt op man.
Eh, ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou jij die ene sma geven, die aan de hekken werd tegengehouden zeg maar? Ik weet het nog niet.
Oh. Eh, als het echt moest, maar verder neuh.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij nader inzien is de minder dan ik vannacht met m'n skaffa hoofd had ingeschat. Zou toch doen denk ik
.
Jonge, ga jij je collega's maar aanrijden.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]100% waar. Net ook nog handrembochtjes gemacht
ja chillin, community kijken, slapen, allesquote:
Wheelie op je voorhoofd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Jonge, ga jij je collega's maar aanrijden.
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 09:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen rijden als idioten; tergend langzaam.
Hij gaf mij zijn manier van klaarmaken, en dat smaakte goed.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tilapia?
Ik ga maar 's een wake & bake zetten op deze vrijdag.
Ik wou een pic posten van een blije 'hiiiii' heaumeau, dus ik zoeken op Google Images naar gay.gifquote:
Trauma's.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou een pic posten van een blije 'hiiiii' heaumeau, dus ik zoeken op Google Images naar gay.gif
Stom van me.
Ik ben nog steeds tietvrij en verveel me de pestpleurisquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef oLexie het volgende:
[..]
Lex.
Lex everywhere!
Gaat lekkah, sneeuwvrij!
En met jou dan, doesji?
Heb ik ook weleens datquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou een pic posten van een blije 'hiiiii' heaumeau, dus ik zoeken op Google Images naar gay.gif
Stom van me.
Boobies!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds tietvrij en verveel me de pestpleuris
[..]
Heb ik ook weleens dat
Vandaag gelukkig niet nee, gister welquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Boobies!
Oke ik hou op.
Balen mang, maar je hoeft iig niet de kou in.
Bossyquote:
Tilapia is best een geschikt synoniem voor pussy eigenlijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was cker cummen op die tilapia, insmeren en dan kruiden erbij? :S
Ja beetje cum, dille en citroensapquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was cker cummen op die tilapia, insmeren en dan kruiden erbij? :S
hoe bevalt tietvrije leven?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds tietvrij en verveel me de pestpleuris
[..]
Heb ik ook weleens dat
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stom van me.
LOL. Hij is zeker vreemdgegaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Deze redhead gaat in 2 min helemaal ham op de auto van d'r vriend (?)
http://www.geenstijl.nl/m(...)i_ai_ai_caramba.html
En dan gewoon zo weglopen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vergeet de koplampenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht nog steeds tot mijn ex een nieuwe auto heeft aangeschaft.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je twaalf of zo?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds tot mijn ex een nieuwe auto heeft aangeschaft.![]()
Wil er dan serieus iets mee uit gaan halen, is al zo lang geleden, mij verdenkt hij niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |