Snap je, is echt de meest relaxte bijbaan die je kan wensenquote:Op zondag 9 december 2012 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja fuck het is zondag, vergetenZondag was baas ja werd ik gelukkig ook altijd ingeroosterd.
Fuck man, appie verdiende eigenlijk veel te goed waarom ben ik ooit gestopt, domste idee ooit.
Ik heb ook alweer bij appie gesolliciteerd de laatste weken ja. De grap is, ik heb al 3 jaar ervaring bij appie, kassa, vakkenvuller en brood en ik word gewoon bij 2 afgewezenquote:Op zondag 9 december 2012 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snap je, is echt de meest relaxte bijbaan die je kan wensen. Ik pakte soms 11:00 - 20:30 op zondag
.
"Oh dat is zij... gelijk afwijzen Henk."quote:Op zondag 9 december 2012 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook alweer bij appie gesolliciteerd de laatste weken ja. De grap is, ik heb al 3 jaar ervaring bij appie, kassa, vakkenvuller en brood en ik word gewoon bij 2 afgewezen.
Heb je niet een teamleider of (a)sm die dat even voor je kan regelen? Dan is het bij wijze van spreken even een vinkje achter je naam zetten in de PC en je kan aan de slagquote:Op zondag 9 december 2012 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook alweer bij appie gesolliciteerd de laatste weken ja. De grap is, ik heb al 3 jaar ervaring bij appie, kassa, vakkenvuller en brood en ik word gewoon bij 2 afgewezen.
quote:Op zondag 9 december 2012 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Oh dat is zij... gelijk afwijzen Henk."
vas staat op de appie blacklist
Ja ik moet eigenlijk uitvogelen waar m'n oude asm werkt, die was zo ontzettend chill niet normaal.quote:Op zondag 9 december 2012 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je niet een teamleider of (a)sm die dat even voor je kan regelen? Dan is het bij wijze van spreken even een vinkje achter je naam zetten in de PC en je kan aan de slag.
[..]Hahaha.
Ga doen dan kut, jouw stalk skills zijn ongeėvenaard.quote:Op zondag 9 december 2012 13:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik moet eigenlijk uitvogelen waar m'n oude asm werkt, die was zo ontzettend chill niet normaal.
Truequote:Op zondag 9 december 2012 13:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga doen dan kut, jouw stalk skills zijn ongeėvenaard.
Dankjequote:Op zondag 9 december 2012 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True. Ik zat toen ook op AH te kijken en zag bij jouw appie ook verkoperfunctie open staan, maar ik dacht nee dat kan ik niet maken.
Awkward shit.
Nee, kassatutjequote:Op zondag 9 december 2012 14:49 schreef RickoKun het volgende:
DWC my nigga jij bent dan geen vakkenvuller neem ik aan
HNICquote:
Do it.quote:Op zondag 9 december 2012 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True. Ik zat toen ook op AH te kijken en zag bij jouw appie ook verkoperfunctie open staan, maar ik dacht nee dat kan ik niet maken.
Awkward shit.
Of gelijk ontslag nemen.quote:Op zondag 9 december 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mike gaat me schreeuwen jonge
Of misschien wel heel verlegen doen zovan hihi hoi vas
Nee kom jij maar daarheen fattyquote:Op maandag 10 december 2012 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kom es uit die kk SC phaggots.
Whehehe.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
2 Weken in de e-jilla.
2 weken is niet lang manquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat heeft 'ie gedaan dan? 2 Weken is wel extreem, zelfs voor mij.
Leuk detail trouwens, die vintage Kroatische vlag.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
2 Weken in de e-jilla.
Picca posten van zo'n Hentai iets dat een chick door tentakels met eikels eraan geneukt werdquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat heeft 'ie gedaan dan? 2 Weken is wel extreem, zelfs voor mij.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Picca posten van zo'n Hentai iets dat een chick door tentakels met eikels eraan geneukt werd
Haten op HP en Skyrim. Geen seks meer voor ons.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Snap niet hoe mensen LoTR en Harry Potter achtige shit leuk vinden. Zelfde heb ik met games met ridders en/of shit in de Middeleeuwen. Zo'n gaar genre
.
Da's echt zoiets voor 6-jarige jongetjesquote:Op woensdag 12 december 2012 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haten op HP en Skyrim. Geen seks meer voor ons.
ma jij bent een ruffryder jij hebt andere interessesquote:Op woensdag 12 december 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Snap niet hoe mensen LoTR en Harry Potter achtige shit leuk vinden. Zelfde heb ik met games met ridders en/of shit in de Middeleeuwen. Zo'n gaar genre
.
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
True, zelfs mijn swag heeft swag.
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Eensch, in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's echt zoiets voor 6-jarige jongetjes. Of nouja, ik vond het als 6-jarige ook allemaal gare zooi
.
Ik omhels het kind in mij. Ging net nog een scene van Jurassic Park naspelen in de metro, een van mijn favo films toen ik nog een kleine beer was.quote:Op woensdag 12 december 2012 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent gewoon in je kindertijd blijven hangen, daarom vind je dat soort shit nog leuk.
Er in blijven hangen en iets omhelzen is iets heel anders, zoonlief.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gister was ik nog in m'n kindertijd blijven hangen volgens CB en nu dit. Wat is het nou
!
Gaat 'ie het vaderfiguur spelen, suckerquote:Op woensdag 12 december 2012 19:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Er in blijven hangen en iets omhelzen is iets heel anders, zoonlief.
Ik begeleid je in het leven, Padawan.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gaat 'ie het vaderfiguur spelen, sucker.
Haha, +1 voor het gebruik van 'naabs' welquote:Op woensdag 12 december 2012 19:06 schreef ThaTim het volgende:
Niet de LOTR-films extended version meer dan 20x gezien hebben, naabs.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik begeleid je in het leven, Padawan.
Padawan ruigrijder, polijst even mijn lightsaber.quote:
Spitshine m'n tolliekop.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Padawan ruigrijder, polijst even mijn lightsaber.
Je maakt me wel aan het lachenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Kom jij niet met je oma swag.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Kom jij niet met je oma swag.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:15 schreef aight1 het volgende:
sowieso mensen die niet de russianswag hebben
[ afbeelding ]
Onzin, hij zit naast B-real dus hij heeft sws indirect gesmoked.quote:Op maandag 10 december 2012 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kom es uit die kk SC phaggots.
Hoe was het daar man, ouwe baas?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:53 schreef jna het volgende:
Ik ga 5 dagen naar londen, kom terug en we zijn nog in hetzelfde topic. Wats met jullie?!
Een zwaar gebrek aan lekkere chicks, maar voor de rest is het echt een bazenstadquote:Op woensdag 12 december 2012 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe was het daar man, ouwe baas?
bekerwedstrijd van gister?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:07 schreef jna het volgende:
[..]
Een zwaar gebrek aan lekkere chicks, maar voor de rest is het echt een bazenstad![]()
Wedstrijd van Arsenal was ook vet.
zie ik daar op het 2e plaatje Hit-Girl links?quote:
Rustig bitch ik zie je.quote:
wie wil er happen naar keesjes scrotum?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Money money money, SLB MONEY GANG
(gore tyfus spacekees die elk lied verneukt)
Godverdomme echt he!quote:Op donderdag 13 december 2012 18:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
(gore tyfus spacekees die elk lied verneukt)
Oh mehnquote:Op donderdag 13 december 2012 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme echt he!![]()
wil je zo een track aan een van je vrienden laten horen. Komt spacekees voordat faberpapa aan z'n woordkunstjes begint, knappen ze gelijk af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |