Je maakt me wel aan het lachenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Kom jij niet met je oma swag.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Kom jij niet met je oma swag.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:15 schreef aight1 het volgende:
sowieso mensen die niet de russianswag hebben
[ afbeelding ]
Onzin, hij zit naast B-real dus hij heeft sws indirect gesmoked.quote:Op maandag 10 december 2012 22:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Kom es uit die kk SC phaggots.
Hoe was het daar man, ouwe baas?quote:Op woensdag 12 december 2012 20:53 schreef jna het volgende:
Ik ga 5 dagen naar londen, kom terug en we zijn nog in hetzelfde topic. Wats met jullie?!
Een zwaar gebrek aan lekkere chicks, maar voor de rest is het echt een bazenstadquote:Op woensdag 12 december 2012 20:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe was het daar man, ouwe baas?
bekerwedstrijd van gister?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:07 schreef jna het volgende:
[..]
Een zwaar gebrek aan lekkere chicks, maar voor de rest is het echt een bazenstad![]()
Wedstrijd van Arsenal was ook vet.
zie ik daar op het 2e plaatje Hit-Girl links?quote:
Rustig bitch ik zie je.quote:
wie wil er happen naar keesjes scrotum?quote:Op donderdag 13 december 2012 18:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Money money money, SLB MONEY GANG
(gore tyfus spacekees die elk lied verneukt)
Godverdomme echt he!quote:Op donderdag 13 december 2012 18:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
(gore tyfus spacekees die elk lied verneukt)
Oh mehnquote:Op donderdag 13 december 2012 18:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Godverdomme echt he!![]()
wil je zo een track aan een van je vrienden laten horen. Komt spacekees voordat faberpapa aan z'n woordkunstjes begint, knappen ze gelijk af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |