SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
[ Bericht 6% gewijzigd door Gehenna op 06-12-2012 17:01:25 ]Robert Moog died for our synths
Ik snap 'm niet..quote:
Dat wololo gastje zat in Age of Empires en daarmee kon je gastjes van de tegenstander mee overnemen. Maar Dolan is al blauw net als dat wololo gastje en dan wordt hij rood (en dus een tegenstander)quote:
ergens had ik dat ook niet verwacht maar om hem nou uit te gaan leggen ? kan wel als je wil...quote:
Te laatquote:Op donderdag 6 december 2012 19:33 schreef jagga het volgende:
[..]
ergens had ik dat ook niet verwacht maar om hem nou uit te gaan leggen ? kan wel als je wil...
nou dit dus. vaak een stuk of 5 rond laten sjouwen en als je aangevallen werd, hun beste units converten en hoppa lekker verder bouwen met je kutlegertje van 3 x niksquote:Op donderdag 6 december 2012 19:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat wololo gastje zat in Age of Empires en daarmee kon je gastjes van de tegenstander mee overnemen. Maar Dolan is al blauw net als dat wololo gastje en dan wordt hij rood (en dus een tegenstander)![]()
![]()
zuchttroll meme
Ahhh, dat verklaart een hoop. Ik game namelijk niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:33 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat wololo gastje zat in Age of Empires en daarmee kon je gastjes van de tegenstander mee overnemen. Maar Dolan is al blauw net als dat wololo gastje en dan wordt hij rood (en dus een tegenstander)![]()
![]()
zuchttroll meme
Ik ook al lang niet meer, maar AOE vroeger wel gespeeldquote:Op donderdag 6 december 2012 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahhh, dat verklaart een hoop. Ik game namelijk niet.
bazenspel was dat toch.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik ook al lang niet meer, maar AOE vroeger wel gespeeld
En als je nou in het verkeerde lichaam geboren bentquote:Op donderdag 6 december 2012 19:59 schreef Zith het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkz!C0JQVcfmob3B2/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |