link? ben vegeten welk topic dat wasquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon Rickokun vragen. Die legt ze wel even op de goede plaats
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:43 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon Rickokun vragen. Die legt ze wel even op de goede plaats
Het was een roedel Duitse Doggen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:54 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dat staat zo raar en je kan er over struikelen
Heb je liever verse dampende?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:32 schreef klappernootopreis het volgende:
Kom ik vonmorgen uit mijn huis, liggen er twee bevroren drollen op mijn stoep, vastgevroren.
Ben wel een half uur aan het bikken geweest om ze weg te krijgen.
Kolerehonden!
daar zet je de tuinslang op en je spoelt ze zo naar de burenquote:
Als ze bevroren zijn kun je er op gaan staan stampen en dan heb je er nog geen last van, dus wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:05 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
daar zet je de tuinslang op en je spoelt ze zo naar de buren
Dan moest je ook gewoon naar een fatsoenlijk toilet gaan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:32 schreef klappernootopreis het volgende:
Kom ik vonmorgen uit mijn huis, liggen er twee bevroren drollen op mijn stoep, vastgevroren.
Dat je een hak mag afbreken in eem bevroren hondendrolquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:12 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dan moest je ook gewoon naar een fatsoenlijk toilet gaan.
Gaat niet gebeuren, ben niet zo lomp als jou.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat je een hak mag afbreken in eem bevroren hondendrol
Ik draag ook geen hakken, zoals jij.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, ben niet zo lomp als jou.
Was iets met Poephand als TTquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
link? ben vegeten welk topic dat was
Dat mag ik hopen, ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik draag ook geen hakken, zoals jij.
Moet het niet een leeg vel papier zijn?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik draag ook geen hakken, zoals jij.
Goede vraag, ik zal het op papier voor je zetten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet het niet een leeg vel papier zijn?
gvd nasty man.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:30 schreef JerryLee het volgende:
Mijn zakje was te klein ,sorry![]()
[ afbeelding ]
http://lmgtfy.com/?q=rickokun+fok+poepquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
link? ben vegeten welk topic dat was
Zo'n anderhalve liter fles? Damnquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:45 schreef klappernootopreis het volgende:
Het waren twee verschillende, één ter groote van een sigaar en één ter grootte van een petfles. dus er zijn twee daders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |