en nuquote:Op donderdag 6 december 2012 18:23 schreef SpacyColours het volgende:
dat is toevaalig ik heet waterpan2
ja nu raid je mij met je mana sword en je paladin gaat dan grinden en looten en leroy jenkins en 10 k paardenvleesquote:
hahaha jij ben zeker zo een noob kom vechten in de wildernis noobie als je durfquote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
ja nu raid je mij met je mana sword en je paladin gaat dan grinden en looten en leroy jenkins en 10 k paardenvlees
oke kom maar op dan he denk jdatj e szo stoer ben maar ikquote:Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef swekdolfijn het volgende:
[..]
hahaha jij ben zeker zo een noob kom vechten in de wildernis noobie als je durf
haha noob ik own jou man 1 def rot toch op ik hit zo 100+ op jequote:Op donderdag 6 december 2012 19:56 schreef Expression het volgende:
[..]
kk slecht ik ben lvl 80 99 ranged strength 1 def
niet weten wat een pure isquote:Op donderdag 6 december 2012 20:01 schreef Metapod het volgende:
[..]
haha noob ik own jou man 1 def rot toch op ik hit zo 100+ op je
niet weten dat dat de enigste cloak was die je kon hebbenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Rune
Mensen die vroeger geen full zammy hadden
Geen toffe cloak hebben
Iron arrows
Mensen die niet weten dat je eerst incognito heel skeer in de wildy moet gaan lopen en dan opeens alles aan doen en full magic en range op het slachtoffer droppen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Rune
Mensen die vroeger geen full zammy hadden
Geen toffe cloak hebben
Iron arrows
defence noobquote:Op donderdag 6 december 2012 20:01 schreef Metapod het volgende:
[..]
haha noob ik own jou man 1 def rot toch op ik hit zo 100+ op je
Nah, ik zei cloak maar bedoelde cape. God, welke kreeg je ook alweer bij die guild die je pas in mocht als je best wel veel quests had gedaan?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef Xetran het volgende:
[..]
niet weten dat dat de enigste cloak was die je kon hebben
geen santa hat kopen in f2p
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat je eerst incognito heel skeer in de wildy moet gaan lopen en dan opeens alles aan doen en full magic en range op het slachtoffer droppen.
niet gewoon dds pj'en en je al die bullshit besparenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat je eerst incognito heel skeer in de wildy moet gaan lopen en dan opeens alles aan doen en full magic en range op het slachtoffer droppen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
defence noob1x magic en je bent dood
Legends cape is member onlyquote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, ik zei cloak maar bedoelde cape. God, welke kreeg je ook alweer bij die guild die je pas in mocht als je best wel veel quests had gedaan?
Een santa hat heb ik inderdaad nooit gehad.
Niet de confrontatie aangaanquote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Die gay pure's herkende je met gemak als je niet blind en stom was, daar liep je met een boog omheen
Niet weten dat ik (die ene spell kan doen waarbij je niet meer kan lopen en dat ijsblok) en dan dragon bow comboquote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef Xetran het volgende:
[..]
niet gewoon dds pj'en en je al die bullshit besparen
[..]
Nah, ik hakte het grootste deel van de tijd yew logs, veel makkelijker dan de wildy in gaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet de confrontatie aangaanIk weet nog dat me handlangers altijd nonchalant alles in de gaten zaten te houden en dan de l00t delen als we hem gangbangen.
Je speelt runescape om wildy toch... toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, ik hakte het grootste deel van de tijd yew logs, veel makkelijker dan de wildy in gaan.
Uhm.. eh..quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je speelt runescape om wildy toch... toch?
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet weten dat ik (die ene spell kan doen waarbij je niet meer kan lopen en dat ijsblok) en dan dragon bow combo
woodcuttenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, ik hakte het grootste deel van de tijd yew logs, veel makkelijker dan de wildy in gaan.
neuh. kbd en queen killen viel er ook inder.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je speelt runescape om wildy toch... toch?
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Uhm.. eh..
uuuhhhmmm nope.
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef Xetran het volgende:
[..]Ice Barrage was altijd godlike in castle wards.
niet stakenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet de baas van wildy zijnZo makkelijk geld he was dat
Yew logs en lobsters, wist van ellende niet meer wat te doen met al dat geldquote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet de baas van wildy zijnZo makkelijk geld he was dat
Dat werd saai, want er waren altijd van die glibberige oplichtertjes die dan snel wat aan gingen klikkenquote:
Van de hele dag autobotten?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Yew logs en lobsters, wist van ellende niet meer wat te doen met al dat geld
niet offhand uit doen in range duel en met knifes vechtenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat werd saai, want er waren altijd van die glibberige oplichtertjes die dan snel wat aan gingen klikken
dat luren was toch achterlijk veel makkelijker dan ik verwacht had. Best veel aan verdientquote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat een venijnig volk was iedereen toen, met de meest doorzichtige scans geld verdienen of iedereen de wildy in lokken
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat een venijnig volk was iedereen toen, met de meest doorzichtige scans geld verdienen of iedereen de wildy in lokken
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet offhand uit doen in range duel en met knifes vechten
De echte tijdenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niet eens, veel tussenuren en pauzes. Met acht man naar het IT-lokaal en gaan
... Wildy weg? Da's na mijn tijdquote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De echte tijdenIk wist nog toen wildy weg ging ik mijn eigen server ging maken.
Of was veranderd of iets dergelijks, 2 jaar geleden ongeveer..?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
... Wildy weg? Da's na mijn tijd
5 jaar geleden weg, jaartje of 2 geleden weer terug.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Of was veranderd of iets dergelijks, 2 jaar geleden ongeveer..?
Hadden ze geremoved ja. En free trading was ook verwijderd. Beide teruggekomen na een paar jaar omdat ze zich realiseerde dat het spel wel een kleine playerbase begon te krijgen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
... Wildy weg? Da's na mijn tijd
Ja datquote:Op donderdag 6 december 2012 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
5 jaar geleden weg, jaartje of 2 geleden weer terug.
Free trading herinner ik mij nog wel, ja. Maar wildy weg zegt mij echt niks, kun je nagaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef Xetran het volgende:
[..]
Hadden ze geremoved ja. En free trading was ook verwijderd. Beide teruggekomen na een paar jaar omdat ze zich realiseerde dat het spel wel een kleine playerbase begon te krijgen.
Ging tegelijkquote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Free trading herinner ik mij nog wel, ja. Maar wildy weg zegt mij echt niks, kun je nagaan.
WoWquote:Op donderdag 6 december 2012 21:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja dat
Ben wel blij dat ik nuttigere dingen ben gaan doen eigenlijk.
Wat een gaar spel was datquote:
Als je geen 2 jaar hardcore wow hebt gespeeld na je runescape carrière heb je echt wat gemist in je leven hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat een gaar spel was datBetalen
Ik verkocht wel altijd mills aan mensen in de buurt die ook runescape speelde, herkenbaar iemand?
10 euro per miljoenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat een gaar spel was datBetalen
Ik verkocht wel altijd mills aan mensen in de buurt die ook runescape speelde, herkenbaar iemand?
Echt? Serieus je was het nog steeds niet bui?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je geen 2 jaar hardcore wow hebt gespeeld na je runescape carrière heb je echt wat gemist in je leven hoor.
runescape was opwarmertje.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Echt? Serieus je was het nog steeds niet bui?
Ja toch! Graag of niet weet je!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Bobby weetIk bepaalde gewoon toen de marktwaarde
Valt me eigenlijk nog wel mee.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:50 schreef bobbernaut het volgende:
http://runescape.rpgstash.com/rares/
http://www.rsorder.com/blue-partyhat.htmlquote:Op donderdag 6 december 2012 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt me eigenlijk nog wel mee.
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja toch! Graag of niet weet je!
als je nu ziet wat party hats waard zijn irl![]()
Wanneer speelde jij dan? Dan ben jij waarschijnlijk pas begonnen nadat ik al gestopt wasquote:Op donderdag 6 december 2012 21:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja toch! Graag of niet weet je!
als je nu ziet wat party hats waard zijn irl![]()
Kan je dat ergens zien?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wanneer speelde jij dan? Dan ben jij waarschijnlijk pas begonnen nadat ik al gestopt was
Heb je dat nooit gedaan? Fake programma's maken of scams op het internet plaatsen?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:55 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.topix.com/forum/games/TQ0LC2DKJ7FV5R1BA![]()
idk, op ebay zetten en dan bieden ze welquote:Op donderdag 6 december 2012 21:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
wtf, loon heeft trouwens een santa hat. Wat zou zoiets waard zijn op ebay?
loon?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
wtf, loon heeft trouwens een party hat. Wat zou zoiets waard zijn op ebay?
Nope, wel 100 uncut gems ruilen voor dure shit etc, gozer drukt op OK, jij haalt snel je stuff weg en drukt snel op OK, BAM SCAM HAHA!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gedaan? Fake programma's maken of scams op het internet plaatsen?
Timwonnacotquote:
Haha D, die herinner ik me ook nog. Of rune traden en dan snel bronze of zo inleggen, weet niet meer precies.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nope, wel 100 uncut gems ruilen voor dure shit etc, gozer drukt op OK, jij haalt snel je stuff weg en drukt snel op OK, BAM SCAM HAHA!
Nu hebben ze dat generft :\
Oh en zeggen dat je gouden randjes om iemands armor kon maken
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah, iemand uit de MC SC. Die heeft nog best veel items.
Makkelijk voor 1000quote:
quote:all this shit is bs if you really want to hack runescape
all you have to do is mail this to the runescape sever jagex6347384328342334324234775 66@yahoo.com
subject: dt342334 hfkf74929
body:username
password
desire(username or item)
fyfyg%$E#TFT^^T$$#RCYUUIU*Y^$% ^&878786654REWRd3232We
32#e#232Ew2!rerre#7Y*u&(66 %54$RY#$W#%wDDty$#$a#@QWtGy
T&uoI(*Ui7&T%^EdG$3434
quote:i have figured out how to hack runescape email me at ybloc0@hotmail.com with your user and pass and the persons user you want to hack
Shitquote:Op donderdag 6 december 2012 21:59 schreef bobbernaut het volgende:
TOPICKAAP!
Kom allemaal online in WORLD 10 en type FOK! 123
quote:email iplayrunescape7@aol.com with username and password. then tell me the desired user, i find him ingame, use spam-hack and mess with them, then u have ur stuff. kapeish?
jaquote:Op donderdag 6 december 2012 22:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey, da's daar bij die willow trees, toch?
Waar ga je dan heen?quote:
daar zag ik ooit Zezima toen hij net 99 wc hadquote:Op donderdag 6 december 2012 22:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey, da's daar bij die willow trees, toch?
Varrock all day every dayquote:
Varrock, FALLY ALL DAYquote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Xetran het volgende:
[..]
daar zag ik ooit Zezima toen hij net 99 wc had
[..]
Varrock all day every day
Nooit member geweestquote:
NEE!quote:
Ik zag Zezima een keer voorbij rennen. Achter hem aan renden wel dertig spelertjes, bedelend om aandacht en goud en rune itemsquote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef Xetran het volgende:
[..]
daar zag ik ooit Zezima toen hij net 99 wc had
[..]
Varrock all day every day
Al die mensen die Zezima toevoegden en dan stoer op t schoolplein zeiden "IK HEB ZEZIMA IN MIJN VRIENDENLIJST!!!!"quote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zag Zezima een keer voorbij rennen. Achter hem aan renden wel dertig spelertjes, bedelend om aandacht en goud en rune items
Oh, ik dacht alquote:Op donderdag 6 december 2012 22:08 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
NEE!
Weet alleen mijn account gegevens nog
Klopt, Yellow Party Hat en Santa Hatquote:Op donderdag 6 december 2012 21:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah, iemand uit de MC SC. Die heeft nog best veel items.
Als eens aan eBay gedacht?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Klopt, Yellow Party Hat en Santa Hat
Daar kan je volgens mij geen RS items meer verkopen, dat hebben ze allemaal aangepakt. Zou niet weten waar ik moet beginnen om zo'n ding te verkopen. Maar tis wel eens in me opgekomen jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als eens aan eBay gedacht?
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat een kut tijd was dat trouwens, een heel jaar verspilt aan hardcore Runescapen.
Veel "guides" met een plaatje van 65M, player stats of party hats. Daar staat ook gewoon "guide" tussen aanhalingstekens bijquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daar kan je volgens mij geen RS items meer verkopen, dat hebben ze allemaal aangepakt. Zou niet weten waar ik moet beginnen om zo'n ding te verkopen. Maar tis wel eens in me opgekomen ja
Ik gaf mijn geld en kreeg 450 M terug.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |