en nuquote:Op donderdag 6 december 2012 18:23 schreef SpacyColours het volgende:
dat is toevaalig ik heet waterpan2
ja nu raid je mij met je mana sword en je paladin gaat dan grinden en looten en leroy jenkins en 10 k paardenvleesquote:
hahaha jij ben zeker zo een noob kom vechten in de wildernis noobie als je durfquote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
ja nu raid je mij met je mana sword en je paladin gaat dan grinden en looten en leroy jenkins en 10 k paardenvlees
oke kom maar op dan he denk jdatj e szo stoer ben maar ikquote:Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef swekdolfijn het volgende:
[..]
hahaha jij ben zeker zo een noob kom vechten in de wildernis noobie als je durf
haha noob ik own jou man 1 def rot toch op ik hit zo 100+ op jequote:Op donderdag 6 december 2012 19:56 schreef Expression het volgende:
[..]
kk slecht ik ben lvl 80 99 ranged strength 1 def
niet weten wat een pure isquote:Op donderdag 6 december 2012 20:01 schreef Metapod het volgende:
[..]
haha noob ik own jou man 1 def rot toch op ik hit zo 100+ op je
niet weten dat dat de enigste cloak was die je kon hebbenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Rune
Mensen die vroeger geen full zammy hadden
Geen toffe cloak hebben
Iron arrows
Mensen die niet weten dat je eerst incognito heel skeer in de wildy moet gaan lopen en dan opeens alles aan doen en full magic en range op het slachtoffer droppen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Rune
Mensen die vroeger geen full zammy hadden
Geen toffe cloak hebben
Iron arrows
defence noobquote:Op donderdag 6 december 2012 20:01 schreef Metapod het volgende:
[..]
haha noob ik own jou man 1 def rot toch op ik hit zo 100+ op je
Nah, ik zei cloak maar bedoelde cape. God, welke kreeg je ook alweer bij die guild die je pas in mocht als je best wel veel quests had gedaan?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef Xetran het volgende:
[..]
niet weten dat dat de enigste cloak was die je kon hebben
geen santa hat kopen in f2p
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat je eerst incognito heel skeer in de wildy moet gaan lopen en dan opeens alles aan doen en full magic en range op het slachtoffer droppen.
niet gewoon dds pj'en en je al die bullshit besparenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat je eerst incognito heel skeer in de wildy moet gaan lopen en dan opeens alles aan doen en full magic en range op het slachtoffer droppen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
defence noob1x magic en je bent dood
Legends cape is member onlyquote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, ik zei cloak maar bedoelde cape. God, welke kreeg je ook alweer bij die guild die je pas in mocht als je best wel veel quests had gedaan?
Een santa hat heb ik inderdaad nooit gehad.
Niet de confrontatie aangaanquote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Die gay pure's herkende je met gemak als je niet blind en stom was, daar liep je met een boog omheen
Niet weten dat ik (die ene spell kan doen waarbij je niet meer kan lopen en dat ijsblok) en dan dragon bow comboquote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef Xetran het volgende:
[..]
niet gewoon dds pj'en en je al die bullshit besparen
[..]
Nah, ik hakte het grootste deel van de tijd yew logs, veel makkelijker dan de wildy in gaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet de confrontatie aangaanIk weet nog dat me handlangers altijd nonchalant alles in de gaten zaten te houden en dan de l00t delen als we hem gangbangen.
Je speelt runescape om wildy toch... toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, ik hakte het grootste deel van de tijd yew logs, veel makkelijker dan de wildy in gaan.
Uhm.. eh..quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je speelt runescape om wildy toch... toch?
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet weten dat ik (die ene spell kan doen waarbij je niet meer kan lopen en dat ijsblok) en dan dragon bow combo
woodcuttenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, ik hakte het grootste deel van de tijd yew logs, veel makkelijker dan de wildy in gaan.
neuh. kbd en queen killen viel er ook inder.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je speelt runescape om wildy toch... toch?
quote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Uhm.. eh..
uuuhhhmmm nope.
Jaquote:Op donderdag 6 december 2012 21:30 schreef Xetran het volgende:
[..]Ice Barrage was altijd godlike in castle wards.
niet stakenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet de baas van wildy zijnZo makkelijk geld he was dat
Yew logs en lobsters, wist van ellende niet meer wat te doen met al dat geldquote:Op donderdag 6 december 2012 21:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet de baas van wildy zijnZo makkelijk geld he was dat
Dat werd saai, want er waren altijd van die glibberige oplichtertjes die dan snel wat aan gingen klikkenquote:
Van de hele dag autobotten?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Yew logs en lobsters, wist van ellende niet meer wat te doen met al dat geld
niet offhand uit doen in range duel en met knifes vechtenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat werd saai, want er waren altijd van die glibberige oplichtertjes die dan snel wat aan gingen klikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |