FM 11quote:
Na een klein onderzoekje heb ik begrepen dat het geen BUG is.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:10 schreef NeuNeu het volgende:
Heeft iemand toevallig een lijstje met alle clubs/competities uit FM13? Kan er namelijk weinig over vinden, maar het lijkt me leuk om met bijvoorbeeld een Topklasse club, na jaren, de CL te winnen oid. Is dat mogelijk of is de Jupiler league nog altijd de laagste Nederlandse competitie?
Voorlopig vermaak ik me nog met FM12...
Niet helemaal waar natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:16 schreef Sephael het volgende:
De laagste Nederlandse competitie in FM13 is de Jupiler League, maar bijvoorbeeld in Engeland is er een groot aantal competities dat je kunt spelen. De laagste competities daar zijn de Blue Square Bet North / South, 5 keer promoveren om in de Premier League te komen, en dus moet je minstens 6 seizoenen spelen om de Champions League te winnen. Als je dat zou kunnen met zo'n team in 6 seizoenen ben je overigens wel extreem goed bezig.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:59 schreef Niek92 het volgende:
Godver, m'n bestuur verneukt 6 uur voor het einde van de transferperiode even de rest van het seizoen door Stephane Mbia te verkopen voor 15 miljoen. Leuke prijs natuurlijk, ware het niet dat ik maar 15% van de transfersom mag gebruiken.Gelukkig op het nippertje nog Omer Toprak van Barcelona kunnen huren.Edit; Faaaal met een hoofdletter F. Toprak mag geen wedstrijden spelen omdat hij al voor Leverkussen en Barcelona wedstrijden heeft gespeeld..
Haha, bedankt!quote:
Netjes!quote:Op maandag 10 december 2012 14:03 schreef BlaBla87 het volgende:
Gewoon BIJNA die wedstrijd gewonnen maar Messi maakt in de 93e minuut de 2-2
Ja maar aan de andere kant als ik al die blessures en schorsingen nu niet had ....quote:
Ja daar heb ik mijn vorige seizoen veel problemen mee gehad. Nu ook wel veel blessures, maar gelukkig niet de écht bepalende spelers.quote:Op maandag 10 december 2012 14:12 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ja maar aan de andere kant als ik al die blessures en schorsingen nu niet had ....
We zullen zien in de return
Dat heb ik ook! En uiteindelijk word ik dan ontslagen. Dat is de reden dat m'n huidige game me al langs Feyenoord, Swansea, QPR en nu Lokomotiv Moskou voert. Met die laatste gaat het nu wel goed trouwens, nog in de race om kampioen te worden, met nog 2 wedstrijden te gaan.quote:Op maandag 10 december 2012 18:50 schreef Sephael het volgende:
Als ik een nieuwe save start begin ik heel goed, tegen de winter komen de eerste verloren wedstrijden die ik zeker niet had hoeven verliezen en aan het eind van het seizoen verlies ik de helft van de wedstrijden, ook tegen de slechtste ploegen uit de competitie. Als ik dan een compleet nieuwe tactiek maak die wel aansluit bij de spelers ga ik weer 2 wedstrijden goed en daarna is het weer mis.
Ben er nog steeds niet uit waar het aan ligt...
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 10 december 2012 18:50 schreef Sephael het volgende:
Als ik een nieuwe save start begin ik heel goed, tegen de winter komen de eerste verloren wedstrijden die ik zeker niet had hoeven verliezen en aan het eind van het seizoen verlies ik de helft van de wedstrijden, ook tegen de slechtste ploegen uit de competitie. Als ik dan een compleet nieuwe tactiek maak die wel aansluit bij de spelers ga ik weer 2 wedstrijden goed en daarna is het weer mis.
Ben er nog steeds niet uit waar het aan ligt...
Hoef je aan mij niet te vragen ik verloor laatste potje van Willem 2 -.-quote:Op woensdag 12 december 2012 10:06 schreef Buitendam het volgende:
Hoe stellen jullie de training in tegen een zeer ondergeschikte tegenstander, bijvoorbeeld in ronde 1 van de beker? En directe concurrentie?
...en toch wil je die wisselspelers niet kwijt....I know your pain.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:27 schreef Sephael het volgende:
Ik heb aardig wat wisselspelers die zelf op de transferlijst gezet willen worden. Eigenlijk zou ik ze wat vaker moeten laten spelen, maar mijn basisspelers zijn gewoon zo veel beter...
Inderdaad! Wel mazzel dat niemand een bod op ze uit brengt ookal staan ze op de transferlijst. Dus na een half jaartje vragen ze zelf weer of ze mogen blijven xDquote:Op woensdag 12 december 2012 21:52 schreef Beavis het volgende:
[..]
...en toch wil je die wisselspelers niet kwijt....I know your pain.
Tof, ik speel ook met PSV. Simpele 4-4-2 opstelling, maar tot dusver staat ie goed en win ik een hoop. Koploper met nog een wedstrijd of 5 tot aan de winterstop.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:53 schreef Niek92 het volgende:
Nadat al m'n games tot nu toe, me niet echt kunnen bekoren, maar weer eens met een nieuwe gestart! PSV is het deze keer en hij bevalt. Eerste seizoen door die knakenverdediging ongelofelijk veel doelpunten tegen gekregen en dus maar 3e geworden, maar me flink kunnen versterken in de zomer.
Allereerst een aantal spelers verkocht. Matavz, die 28 doelpunten had gemaakt, voor 19 miljoen kunnen verpatsen aan Juventus. Erik Pieters, die het gehele seizoen uitblonk in het centrum van de verdediging, ging naar Blackburn voor 13 miljoen. Timothy Derijck voor 3 miljoen naar Gladbach en Jorgensen voor 5.5 miljoen naar ESTAC Troyes. Verder mochten onder meer Engelaar en Bouma oprotten, want te oud.
Er was dus geld beschikbaar, uiteindelijk zo'n 50 miljoen. In januari had ik Martins Indi en Chadli al vastgelegd, maar greep ik naast Janmaat. In de zomer kwamen verder nog Sergi Goméz(centrale verdediger) van Barcelona, Carlos Fierro, Johan Martial (ook een centrale verdediger) en Federico Moretti, die vooral dient als selectievulling. Als laatste aanvulling kwam ook nog Daryl Janmaat, nadat deals met Sime Vrsaljko en Gino Peruzzi mislukten.
Kostte me de lieve som van 24.5 miljoen, maar nu staat er wel een selectie. Huidige opstelling is:
DM: Zoet/Tyton
VR: Janmaat/Kieftenbeld
VC: Sergi Gomez/BMI/Marcelo/Martial
VL: Willems/Soomer
VMC: Van Bommel/Moretti
MC: Strootman/Hutchinson
AML: Mertens/Drenthe/Depay
AMR: Narsingh/Chadli/Depay
AMC: Wijnaldum/Chadli/Berghuis
SC: Fierro/Lens
Verder zijn Locadia, Koch, Bakkali, Hendrix en Tamata verhuurd.
Ik heb Sergi Gomez ook met mn Feyenoord game. 2016:quote:Op donderdag 13 december 2012 19:53 schreef Niek92 het volgende:
Nadat al m'n games tot nu toe, me niet echt kunnen bekoren, maar weer eens met een nieuwe gestart! PSV is het deze keer en hij bevalt. Eerste seizoen door die knakenverdediging ongelofelijk veel doelpunten tegen gekregen en dus maar 3e geworden, maar me flink kunnen versterken in de zomer.
Allereerst een aantal spelers verkocht. Matavz, die 28 doelpunten had gemaakt, voor 19 miljoen kunnen verpatsen aan Juventus. Erik Pieters, die het gehele seizoen uitblonk in het centrum van de verdediging, ging naar Blackburn voor 13 miljoen. Timothy Derijck voor 3 miljoen naar Gladbach en Jorgensen voor 5.5 miljoen naar ESTAC Troyes. Verder mochten onder meer Engelaar en Bouma oprotten, want te oud.
Er was dus geld beschikbaar, uiteindelijk zo'n 50 miljoen. In januari had ik Martins Indi en Chadli al vastgelegd, maar greep ik naast Janmaat. In de zomer kwamen verder nog Sergi Goméz(centrale verdediger) van Barcelona, Carlos Fierro, Johan Martial (ook een centrale verdediger) en Federico Moretti, die vooral dient als selectievulling. Als laatste aanvulling kwam ook nog Daryl Janmaat, nadat deals met Sime Vrsaljko en Gino Peruzzi mislukten.
Kostte me de lieve som van 24.5 miljoen, maar nu staat er wel een selectie. Huidige opstelling is:
DM: Zoet/Tyton
VR: Janmaat/Kieftenbeld
VC: Sergi Gomez/BMI/Marcelo/Martial
VL: Willems/Soomer
VMC: Van Bommel/Moretti
MC: Strootman/Hutchinson
AML: Mertens/Drenthe/Depay
AMR: Narsingh/Chadli/Depay
AMC: Wijnaldum/Chadli/Berghuis
SC: Fierro/Lens
Verder zijn Locadia, Koch, Bakkali, Hendrix en Tamata verhuurd.
Die heeft zich lekker ontwikkeld! Hopen dat die dat hier ook doet. Vooralsnog heeft hij echter BMI en Martial voor zich. Die spelen ook heel behoorlijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik heb Sergi Gomez ook met mn Feyenoord game. 2016:
[ afbeelding ]
Gotze moet je eens links of rechts zetten. Wereld van verschil met centraalquote:Op donderdag 13 december 2012 23:30 schreef Zocalo het volgende:
Ik lijk een winnende tactiek te hebben gevonden. Mijn AMC omgewisseld voor een DMC extra (die wel spelmaker is). Helaas gaat dit ten koste van Gotze, maar hij deed he tniet super en kan met wat goede wil ook daar wel spelen.
Ik krijg in ieder geval veel minder goals tegen, scoor nog regelmatig en ben al een rijtje wedstrijden ongeslagen. Nog maar een punt van de eerste plek verwijderd. Terwijl ik eigenlijk geen goede DMC heb omdat er veel blessures zijn, dus maar iemand transfervrij opgepikt.
Daarnaast krijg ik in januari mijn eerste vijfsterrenspeler. Hij is er nog niet, dus eerst langszaam brengen, maar dan kijken of hij een basisplaats al aankan.
De Duitse competitie is wel erg leuk. Veel clubs die goed meedoen bovenin, dus er zijn altijd wel minstens drie concurrenten.
Ik had hem op links staan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:08 schreef Doublepain het volgende:
Gotze moet je eens links of rechts zetten. Wereld van verschil met centraal
Edit: Onderstaande niet op hem van toepassingquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:56 schreef Coenehv het volgende:
Iemand hier die weet waar ik fm13 kan downloaden? (Dm)
Ik wil hem ook kopen, alleen wil ik niet naar de winkel gaan... Meteen agressief enzo..quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:00 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Steam, anders oprotten.
Trieste geest, niet eens 2/3 tientjes neerleggen voor een topspel.![]()
Oke, sorry. Ik kan er gewoon echt heel slecht tegen als iemand zo'n spellen (die al niet duur zijn) illegaal proberen te verkrijgen. Wat zijn nu 2/3 tientjes. Niet persoonlijk verder.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:01 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ik wil hem ook kopen, alleen wil ik niet naar de winkel gaan... Meteen agressief enzo..
Oke bedankt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:02 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Oke, sorry. Ik kan er gewoon echt heel slecht tegen als iemand zo'n spellen (die al niet duur zijn) illegaal proberen te verkrijgen. Wat zijn nu 2/3 tientjes. Niet persoonlijk verder.
Maar je hoeft ook helemaal niet naar de winkel. Als je heel ff wacht zet ik wel wat links neer.
http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/quote:
Hoe werkt dat precies?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef Niek92 het volgende:
Je kunt hem ook via Steam kopen en dan installeren, nog veel makkelijker.
Inloggen op je steam. Naar de store gaan, en zoeken naar Football Manager 2013. Dan kun je hem kopen..quote:
Oke bedankt! Let's have some fun.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:06 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Inloggen op je steam. Naar de store gaan, en zoeken naar Football Manager 2013. Dan kun je hem kopen..
Zeker, echt een top game. Ook echt zijn geld waar imo. Wat een meesterlijk spel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:07 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Oke bedankt! Let's have some fun.
Thanks.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:08 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Zeker, echt een top game. Ook echt zijn geld waar imo. Wat een meesterlijk spel.
Succes met managen.
Ik had met 28 wedstrijden gespeeld een ruime voorsprong mindere ploegjes denk ga tot voor de 32e wedstrijd met vakantie. Kom ik terug sta ik 3e met 2 punten achterstandquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:21 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb echt zwaar genoeg van die wisselvalligheid.
Win je een paar keer ruim, verlies je daarna drie keer.
Nog even en ik begin een nieuwe game, want het wil echt niet vlotten.
Als je als Dortmund in 26 wedstrijden 36 goals tegen krijgt, speel je dan gewoon te aanvallend? Want ik scoor er ook meer dan 1 op 1.
Zoet aan het einde van het seizoen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:25 schreef dennis3d het volgende:
Wie weet een talent volle jonge doelman voor de eredivisie die naar Heerenveen wilt ?
Branescu?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:25 schreef dennis3d het volgende:
Wie weet een talent volle jonge doelman voor de eredivisie die naar Heerenveen wilt ?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:41 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Zoet aan het einde van het seizoen?
Heb ze alle 2 gescout nu geen geld maar voor het nieuwe seizoen.quote:
Gewoon veel tijd insteken en kijk eens in de sites van de op staan genoeg tipsquote:Op [url=http://forum.fok.PS
/topic/1902961/4/25#120345275]zaterdag 15 december 2012 17:53[/url] schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ben maar weer eens begonnen....Ajax gekozen om er ff in te komen.
Iemand nog tips? (wel FM 11 gespeeld maar nooit wat van gebakken)
Ik heb dat ook wel eens met besprekingen voor, tijdens en na een wedstrijd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:34 schreef Zocalo het volgende:
Klik per ongeluk de verkeerde teambespreking aan. Spelers niet meer gemotiveerd, wedstrijd verloren en een gat van vier punten voor de titel
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:00 schreef Eagle_99 het volgende:
Klik om te vergroten naar 1366x768(http://i.imgur.com/aZOOB.jpg)Hij had geen zin om vanuit de dug-out te volgen
Dat doe je goed met al die clubsquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:55 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAA![]()
![]()
![]()
En een screenie van de match-winnaar, all-time topscorer van Piraeus en club legend
[ afbeelding ]
![]()
.
Nu alleen nog de AFC Champion's League winnen![]()
North American Champions League: New England (2013)
CAF Champions League: Sundowns (2016)
Copa Libertadores: Independiente (2018)
UEFA Champions League: Olympiacos Piraeus (2022)
AFC Champions League: ?
Next stop, Zuid-Korea of Australie
Ik heb dat ook vaak, maar sinds ik voornamelijk spelers onder de 20 koop / opleid, leer ik ze als het ware kennen in het spel en uiteindelijk zijn ze goed genoeg zijn voor het 1e team. Op die manier krijg je toch een beetje een band met ze.quote:Op maandag 17 december 2012 01:59 schreef Someguyfaraway het volgende:
Wat is mijn prboleem nou altijd toch.. dat als ik in seizoen 2017 aankom ik het niet meer realistisch vind en overnieuw ga beginnen.. -.- verschrikkelijk haha maar zodra ik bij mijn favoriete club geen herkenbare namen meer zie is de lol er voor mij af..
ik ben het vaak na drie seizoenen zat. Nu ook weer. Kampioen geworden en halve finale CL.quote:Op maandag 17 december 2012 01:59 schreef Someguyfaraway het volgende:
Wat is mijn prboleem nou altijd toch.. dat als ik in seizoen 2017 aankom ik het niet meer realistisch vind en overnieuw ga beginnen.. -.- verschrikkelijk haha maar zodra ik bij mijn favoriete club geen herkenbare namen meer zie is de lol er voor mij af..
Ik ben weleens een aantal seizoenen langer doorgegaan omdat ik een regen had die de 1000 career goals kon halen. Het is uiteindelijk niet gelukt (960 goals ofzo) omdat hij ging sukkelen met blessures waardoor zijn attributes omlaag duikeldenquote:Op maandag 17 december 2012 09:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak, maar sinds ik voornamelijk spelers onder de 20 koop / opleid, leer ik ze als het ware kennen in het spel en uiteindelijk zijn ze goed genoeg zijn voor het 1e team. Op die manier krijg je toch een beetje een band met ze.
Ik zit nu in begin 2018; Guidetti en Falk zijn nog maar 25 en zo zijn er nog meer die nog jaaaaren mee kunnen!
Paloschi is echt een held, als ik tenminste de goede voor me heb..quote:
Je hebt de goede voor jequote:Op maandag 17 december 2012 19:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Paloschi is echt een held, als ik tenminste de goede voor me heb..
Niet slecht nee.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:55 schreef BlaBla87 het volgende:
Best aardig voor een 19 jarige toch?
Sorry, dat kan beter:quote:Op woensdag 19 december 2012 15:55 schreef BlaBla87 het volgende:
Best aardig voor een 19 jarige toch?
Maar Nederlands uit eigen jeugd krijg je pluspunten voor toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:49 schreef Sejt het volgende:
[..]
Sorry, dat kan beter:
[ afbeelding ]
Dat was eerder dan toch altijd dat ze in het nieuwe seizoen ofzo werden ingepast?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Zocalo het volgende:
Hmm, probleem.
Ik heb toen ik begon alleen Duitsland toegevoegd als competitie. Nu wil ik een overstap maken, en heb ik miv het nieuwe seizoen ook Engeland en Spanje toegevoegd. Toch kan ik geen clubs selecteren als ik op nieuwe manager toevoegen klik, terwijl de competitie zo te zien wel is toegevoegd.
How come?
Yes, op de datum dat regens gegenereerd worden in die competities worden ze ook speelbaar als manager. Dat zal in Engeland en Spanje ergens in maart/april zijn (uit mijn hoofd).quote:Op woensdag 19 december 2012 20:04 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Dat was eerder dan toch altijd dat ze in het nieuwe seizoen ofzo werden ingepast?
Dus om een nieuwe club te coachen moet ik nog een driekwart jaar wachten?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Yes, op de datum dat regens gegenereerd worden in die competities worden ze ook speelbaar als manager. Dat zal in Engeland en Spanje ergens in maart/april zijn (uit mijn hoofd).
Als het nog 9 maanden duurt tot het maart is: ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:50 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dus om een nieuwe club te coachen moet ik nog een driekwart jaar wachten?
Data update? Anders ga ik Steam even aanzettenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik dacht al waar is topic 113.
Iemand al met de nieuwe update aan de gang geweest?
Hmm 91mb ofzoquote:Op donderdag 20 december 2012 11:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Data update? Anders ga ik Steam even aanzetten
Willem II.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn toekomstig spitsenduo bij Willem II![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben net kampioen geworden, 1 punt meer dan Ajax en 2 meer dan PSVquote:Op donderdag 20 december 2012 13:01 schreef Silv het volgende:
Willem II. Daar moet ik ook eens mee beginnen.
WTF!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef Jorwol het volgende:
Laat ik ook maar even 'best goede' regens laten zien:Klik om te vergroten naar 1018x543(http://i49.tinypic.com/2s60g9u.png)Deze jongeman gekocht voor 22 miljoen maar is het dubbel en dwars waard.
Verwend jochquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef Sejt het volgende:
ZUCHT!Ik heb een 20 jarig kereltje uit Portugal transfervrij opgepikt met prima potentieel voor m'n linksbuiten positie. Toevallig kan hij ook in de spits spelen.Ik haal Fierro op als extra spits, begint meneer te zeiken dat er teveel spelers op zijn positie spelen. Unhappy natuurlijk, en ik heb 'm naar de reserves verbannen.Nu 4 wedstrijden het seizoen in begint hij te zanikken dat hij meer voetbal wilt, terwijl ik hem al heb proberen te stallen bij Excelsior of Sheffield Wednesday. (ook een affiliate) Beide wees hij zelf af.En nu kan hij niet met mij samenwerken?!?!
Welke club ben je?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:15 schreef wieisboos het volgende:
Waarom moet ik altijd de hoofdprijs voor elke speler betalen? Altijd minstens 3x de waarde. Schalke vroeg opeens 65 miljoen voor Papadopoulos van 8 miljoen en nu heb ik een leuke centrale verdediger gevonden van 12 miljoen, vragen ze 78 (!) miljoen
Doe ik iets fout?
Je had die spelers eerder in hun carriere op moeten pikken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:15 schreef wieisboos het volgende:
Waarom moet ik altijd de hoofdprijs voor elke speler betalen? Altijd minstens 3x de waarde. Schalke vroeg opeens 65 miljoen voor Papadopoulos van 8 miljoen en nu heb ik een leuke centrale verdediger gevonden van 12 miljoen, vragen ze 78 (!) miljoen
Doe ik iets fout?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Waar moet een hoofd jeugdopleidingen eigenlijk allemaal aan voldoen?
Ajaxquote:
Makkelijk praten achteraf dat je ze eerder had op moeten pikkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je had die spelers eerder in hun carriere op moeten pikken?
De Sale Value van 'bepalende spelers' kan extreem oplopen tov. de Current Value.
In mijn vorige spel speelde ik OOK met Ajax en kocht ik OOK Papadopoulos voor 54 miljoen, het jaar daarop kocht ik Götze voor 58 miljoenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:21 schreef wieisboos het volgende:
Makkelijk praten achteraf dat je ze eerder had op moeten pikken Ik heb nu 40 miljoen maar ik kan er niks anders mee dan middelmaat kopen omdat iedereen de hoofdprijs vraagt
Ik weet ook niet wat ze allemaal bij SI aan het doen zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:19 schreef PowerLoungen het volgende:
De nieuwe patch is wel een harde faal trouwens.
Ze dribbelen alsof het niets is van de zijkanten zo naar het centrum zonder enige tegenstand
quote:Just to clarify from an SI perspective, yes we're aware dribbling is overpowered, yes we're aware the goal per game overall is slightly too high at the highest levels and yes of course we're looking into this. What we really need is users uploading save games where they've seen what they consider 'unrealistically high' scores (especially by their own team) to our FTP and let us know the save game name. That way we can use these saves to help us make the game better for everyone.
FTP details here - http://community.sigames.com/showthread.php/319072
Remember if you do upload to let us know the save game name.
Thanks.
Head Of Youth Development:quote:
Die mensen hebben volgens mij niet veel kunde als ik dit zo lees...quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ze allemaal bij SI aan het doen zijn
[..]
Vele malen dankquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Head Of Youth Development:
Determination
Discipline
Motivation
Working With Youngsters
Judging Player Potential
Adaptability (for foreign coaches to the country your managing in)
Gegeven in dit topic.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef DaMart het volgende:
Is dit herkenbaar?.
Tegen je monitor schreeuwen om je spelers aan te moedigen?.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef DaMart het volgende:
Is dit herkenbaar? . Tegen je monitor schreeuwen om je spelers aan te moedigen? .
Soms maken mijn RM, RV en mijn RCV continu driehoekjes omdat ze de vrije man niet kunnen vinden. Dan begin ik vaak op de LM te klikken "Daar! Godverdomme!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef DaMart het volgende:
Is dit herkenbaar?.
Tegen je monitor schreeuwen om je spelers aan te moedigen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ik heb een seizoen met Celtic gedaan. Even een tactiekje in elkaar gezet en daar heb ik de rest van het seizoen bijna niets meer aan gedaan. Schotse competitie en twee bekers gewonnen, mee gedaan aan de champions league en daar met de moeilijkste loting ooit derde geworden. Al met al is Celtic gewoon te goed voor Schotland, maar Europees is het een leuke ploeg.quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Beverwijker het volgende:
Iemand evaring met Celtic hier ? Lijkt mij ook wel een leuke ploeg
Ja.quote:Op zondag 23 december 2012 02:02 schreef DirtyDaniel het volgende:
Is almere City ingame ook de sataliet club van Ajax?
En daarbij is deze ME echt waardeloos, zeker als je naar die van FM 12 kijktquote:Op zondag 23 december 2012 15:46 schreef Doublepain het volgende:
Echt dit spel is fucking moeilijk geworden, ik weet het echt niet meer
Vind ik niet. Integendeel zelfs.quote:Op zondag 23 december 2012 15:46 schreef Doublepain het volgende:
Echt dit spel is fucking moeilijk geworden, ik weet het echt niet meer
Jonge speler van waarde 28.000 euro waar ze minimaal 3 miljoen voor willen hebben enzo..quote:Op maandag 24 december 2012 10:07 schreef DaMart het volgende:
peler wilt kopen, moet je zo anderhalf tot ruim tien keer zijn geschatte waarde betalen, maar als een andere club een speler van jou wil kopen, dan mag je blij zijn als ze de geschatte waarde willen betalen.
Dat dus. Beetje irritant.quote:Op maandag 24 december 2012 10:56 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jonge speler van waarde 28.000 euro waar ze minimaal 3 miljoen voor willen hebben enzo..
Ik heb in de Classic wel een keer Wijnaldum(zo'n 5m waard) voor 25m verkocht aan City.
Is toch gewoon terecht? Als jij een talent heb vraag je toch ook dat soort bedragen?quote:Op maandag 24 december 2012 10:56 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jonge speler van waarde 28.000 euro waar ze minimaal 3 miljoen voor willen hebben enzo..
Ik heb in de Classic wel een keer Wijnaldum(zo'n 5m waard) voor 25m verkocht aan City.
Mwa, bij talenten is het wel iets anders ja. Maar een RB van Groningen die een waarde heeft van 2.5mil en pas bij een bod van 25 mil een contract mag aanbieden is een beetje te, helemaal als de speler al 25+ isquote:Op maandag 24 december 2012 12:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is toch gewoon terecht? Als jij een talent heb vraag je toch ook dat soort bedragen?
Dat maak ik nooit mee, maar aan de andere kant, als zij hem niet kwijt willen, tja, kut voor jequote:Op maandag 24 december 2012 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa, bij talenten is het wel iets anders ja. Maar een RB van Groningen die een waarde heeft van 2.5mil en pas bij een bod van 25 mil een contract mag aanbieden is een beetje te, helemaal als de speler al 25+ is
True, alleen apart dat ie in zijn laatste contract jaar zit, al 3x niet wil verlengen en niet meer in het 1ste speeltquote:Op maandag 24 december 2012 12:33 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat maak ik nooit mee, maar aan de andere kant, als zij hem niet kwijt willen, tja, kut voor je
Ajax kwam ineens aanzetten met 16 miljoen voor Renato Augusto, het is dat PSG meer salaris kon biedenquote:Op maandag 24 december 2012 14:32 schreef dennis3d het volgende:
Ajax is vies overpowerd man en teveel geld lopen allemaal gekochte spelers rond.
Met alle respect.. maar in het echt zie ik het niet gebeuren dat Fortuna Sittard minimaal 3 miljoen vraagt voor een talentje..quote:Op maandag 24 december 2012 12:19 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is toch gewoon terecht? Als jij een talent heb vraag je toch ook dat soort bedragen?
Niet voor een doorsnee talent, maar wel voor een groot talent. Maar je moet er altijd aan denken dat het spel duidelijk z'n roots in Engeland heeft, clubs in de Championship kunnen dergelijke bedragen makkelijk vragen.quote:Op maandag 24 december 2012 16:19 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Met alle respect.. maar in het echt zie ik het niet gebeuren dat Fortuna Sittard minimaal 3 miljoen vraagt voor een talentje..
Persoonlijk vind ik de Duitse competitie vet, maar ik zit nu ook nog in dubio welke club. 2de bundesliga ofzo is ook wel lachen.quote:Op maandag 24 december 2012 19:33 schreef BlaBla87 het volgende:
Oké na 6 seizoenen wil ik wel eens wat anders.
Wat is nu echt een leuke competitie
Maar eens proberen nieuwe te beginnen met Schalkequote:Op maandag 24 december 2012 19:52 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de Duitse competitie vet, maar ik zit nu ook nog in dubio welke club. 2de bundesliga ofzo is ook wel lachen.
Maar ik zit ook in een impasse met clubs, ben nu begonnen met VVV. Met als doelstelling de NL competitie de beste van de wereld te maken. Dus overal de NL'se clubs trainingsfaciliteiten en opleidingsfaciliteiten verbeteren. Ik kijk wel hoe lang ik het volhoud.
ook bij teamtoespraken zie vaak boze spelers reageren, zelfs als het voor de fans isquote:Op dinsdag 25 december 2012 12:53 schreef DaMart het volgende:
Wat zijn spelers snel ontevreden in deze versie van het spel, zeg.
Nieuwe aanwinst die nog geen speelminuten heeft gekregen, begint te zeuren dat hij wil vertrekken omdat hij aan spelen wil toekomen. En laatst ook al een speler die maanden geblesseerd was geweest, die meteen dreigde met een vertrek toen hij twee dagen fit was en niet bij de selectie had gezeten.
Ik zet altijd 3 maanden nadat ik een speler heb aangetrokken hem op wisselspeler, dan krijg je daar nooit mee te maken. Ook als ze een salaris verdienen wat je enkel kan geven aan een bepalende speler.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:53 schreef DaMart het volgende:
Wat zijn spelers snel ontevreden in deze versie van het spel, zeg. Nieuwe aanwinst die nog geen speelminuten heeft gekregen, begint te zeuren dat hij wil vertrekken omdat hij aan spelen wil toekomen. En laatst ook al een speler die maanden geblesseerd was geweest, die meteen dreigde met een vertrek toen hij twee dagen fit was en niet bij de selectie had gezeten .
Dank voor de tip. Die ga ik onthouden voor als ik het spel weer heb opgestartquote:Op dinsdag 25 december 2012 13:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zet altijd 3 maanden nadat ik een speler heb aangetrokken hem op wisselspeler, dan krijg je daar nooit mee te maken. Ook als ze een salaris verdienen wat je enkel kan geven aan een bepalende speler.
Pas als ze het verdienen (door goede wedstrijden) upgrade ik de elftalstatus.
Soms vergeet ik er 1 en begint hij idd te zeuren, dan zeg ik in een privégesprek dat hij een kans krijgt en zet ik hem daarna op wisselspeler. Minuten of geen minuten, na een maand is hij uit het niets weer tevreden
Maar je moet wel oppassen dat je het niet te vroeg doet, anders gaan ze huilen waarom de selectiestatus is veranderd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:26 schreef DaMart het volgende:
Dank voor de tip. Die ga ik onthouden voor als ik het spel weer heb opgestart .
quote:
En nu... Weer wachten tot FM 14 uit isquote:Op maandag 24 december 2012 23:55 schreef PirE het volgende:
En met deze is de collectie compleet![]()
![]()
[ afbeelding ]
AFC CL is vrij makkelijk te winnen en het lastigste aan Zuid-Korea is de namen, Kim dit, Kim dat, zo heb ik 2x Kim Jung-Ki
en spitsen met de naam Kim Jun en Kim Jin
.
North American Champions League: New England (2013)
CAF Champions League: Sundowns (2016)
Copa Libertadores: Independiente (2018)
UEFA Champions League: Olympiacos Piraeus (2022)
AFC Champions League: Seoul (2024)
De hele reis met alle clubs/landen (Nigeria ontbreekt maar dat was niet echt een succes)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu...
Ik wou FM13 kopen maar ik lees nog steeds slechte berichten over de ME. Nu klagen er altijd wel mensen maar nu zijn het net de mensen wiens speelstijl overeenkomt met de mijne.quote:Op dinsdag 25 december 2012 13:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[..]
En nu... Weer wachten tot FM 14 uit is
Ik speel ook nog 12. Ik heb 13 wel gekocht maar vind het nog steeds tegenvallenquote:Op dinsdag 25 december 2012 14:38 schreef PirE het volgende:
Ik wou FM13 kopen maar ik lees nog steeds slechte berichten over de ME. Nu klagen er altijd wel mensen maar nu zijn het net de mensen wiens speelstijl overeenkomt met de mijne.
Ik wacht even af hoe de januari-update (meestal de laatste grote update) ontvangen wordt. Als die tegenvalt dan wacht ik gewoon op FM14.quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik speel ook nog 12. Ik heb 13 wel gekocht maar vind het nog steeds tegenvallen
Mensen die met kerst 'op vakantie gaan'quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:55 schreef BlaBla87 het volgende:
Zo mijn schalke game druk bezig geweest in de voorbereiding de grootverdieners grotendeels de deur uit paar grote talenten gekocht Nu ff aan ee kerst gourmet dus ff tot de wintertransferperiode op vakantie ben benieuwd waar die dan staat
Opzich heeft het niet slecht uitgepaktquote:Op dinsdag 25 december 2012 16:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mensen die met kerst 'op vakantie gaan'![]()
Targetlist?quote:
Niet slecht nee, maar ik ga nooit op vakantie.quote:Op dinsdag 25 december 2012 17:33 schreef BlaBla87 het volgende:
Opzich heeft het niet slecht uitgepaktSta 2e bayern 3 punten voorsprong op ons, en de nummer 3 staat 13 punten achter
Is ook wel zo maar ligt ook aan de assistent en aan de ploeg die je samensteltquote:Op dinsdag 25 december 2012 17:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Niet slecht nee, maar ik ga nooit op vakantie.
Ik heb altijd het idee dat ik het stukken beter doe dan mijn assistent
Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:01 schreef BlaBla87 het volgende:
Is ook wel zo maar ligt ook aan de assistent en aan de ploeg die je samenstelt
Normaal doe ik het ook niet hoor was meer eentestquote:Op dinsdag 25 december 2012 18:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ieder zijn ding![]()
Zo heb ik (manager van willem II) net aanbiedingen van Madrid en Chelsea geweigerd
Dan gaat je TD het regelen voor je, dus elke keer proberen, je moet zelf het max geld invullen dat je voor hem wil geven..quote:
2 Nederlandersquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:55 schreef dion_v_k het volgende:
Benieuwd of ik deze ploeg bij elkaar kan houden.
Alle Europese topploegen zijn geinteresseerd![]()
[ afbeelding ]
3quote:
Hallonquote:Op dinsdag 25 december 2012 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hallon, ik heb het spel ook net gekocht en ben hem nu aan het downloaden via Steam
Ik heb hem al een week voor die prijs, zoek maar eens op steam keys buy.. Moet je wel paypal hebben en is legaalquote:Op woensdag 26 december 2012 00:05 schreef DirtyDaniel het volgende:
Man man,zo zie je maar dat wachten zijn nut heeft,FM13 voor 25 eurie! En nu kijken welk team ik nu ga managen. Klein team met het liefst schulden maar wel een goeie jeugd opleiding lijkt mij wel leuk,nog tips?
FC Twentequote:
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi man... ben volgens mij nu al 2,5u bezig met FM13 en heb net 4 potjes gespeeld. Ik ben uiteraard de chef van Twente en dit is er tot nu toe gebeurd:
FC Twente - Santa Coloma 7-0
Santa Coloma - FC Twente 0-4
FC Twente - Dinamo Boekarest 2-1 (friendly)
FC Twente - PSG 2-3 (verloren door een hattrickje van Pastore)
Topscorer (alles) is Castaignos met 7 goals
Je kunt iDeal aan Steam koppelen 14.gifquote:
Hij's zoals gewoonlijk weer fijn.quote:
Nee kan volgens mij nietquote:Op woensdag 26 december 2012 00:51 schreef Doublepain het volgende:
Fake.inc te laat verwijderd, kan ik het op een af manier fixen dat ik niet opnieuw moet![]()
Maar weet iemand dit? Ik zit er eigenlijk op te wachten (zit in Augustus).quote:Op woensdag 26 december 2012 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
Weet iemand wanneer er nieuwe regens komen in Zuid-Amerika?
De nepspelers zeg maar, elk jaar stromen er nieuwe talenten in het spel.quote:Op woensdag 26 december 2012 01:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zag de term "regens" ookal voorbijkomen in de VBL SC, wat bedoelen jullie daarmee?
Net klaar met de dubbelslag tegen Zimbru in de voorronde van de EL, in totaal 3-0 gewonnen
Ben wel eens benieuwd naar je tactiek en alles want met Twente. Werd ik 5 x op rij kampioen met 2 vingers in de neus 2e seizoen europaleauge gewonnen.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat weer lekker hoorEerst met 5-2 van AZ verliezen en daarna met 4-1 van Slovan Bratislava in de 3e voorronde EL (2e wedstrijd, eerste was 0-0)
_!
Ik heb Helenius wel aan de selectie toegevoegd, leuke spitsquote:Op woensdag 26 december 2012 20:26 schreef BlaBla87 het volgende:
Jammer dat je waarschijnlijk transferperiode hebt gehad ander had je jali en Cornelius kunnen halen
zal ff geheim van de smid showen ff zien of ik nog een oude game van twente erin heb staanquote:Op woensdag 26 december 2012 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb Helenius wel aan de selectie toegevoegd, leuke spits
Ik volg trouwens die strat van hierboven en verlies vervolgens kansloos met 3-1 van WolfsburgVerdedigers doen echt helemaal NIKS! Ze lopen met de aanvaller mee en laten hem gewoon schieten, wtf
classic leer je neits van gewoon de normale spelen watjequote:Op donderdag 27 december 2012 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is hangende spits in het Engels? Inside Forward?
Ik speel trouwens classic mode, geen vollebak, moet het spelletje eerst leren
Deze man weetquote:Op donderdag 27 december 2012 01:01 schreef BlaBla87 het volgende:
classic leer je neits van gewoon de normale spelen watjeAll in ofniet
Lijkt me ook wel een leuke uitdaging. Maar wel 1 waar je een ijzeren geduld voor moet hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 01:19 schreef PirE het volgende:
Zo, nieuwe game gestart en een jaar in holiday-mode gezeten zodat ik gewoon in 2012 start (FM12 ftw) .Ik wou eerst met RB Leipzig beginnen maar toen zag ik dat Cannes ook beschikbaar was in het franse Championnat National. Cannes is de club waar Zidane en Viera hun profcarriere begonnen, hoogste tijd dus om te proberen of ik een speler kan opleiden die Voetballer van het jaar wordt.Het zal bijzonder lastig worden omdat ik waarschijnlijk moet wachten totdat Messi met pensioen gaat (die gast wint dat ding bijna elk jaar omdat geen enkele regen in de buurt komt qua reputatie ) en dan moet ik ook nog het geluk hebben dat ik een wonderkid genereer.
godquote:Op donderdag 27 december 2012 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speel je volgens Evert Bleuming in de best opstelling (defensief 5-3-2) tegen PSV, krijg je na 5 min tijd 2 goals om de oren van Strootbaas. Jeuj
Heb hetzelfde gehad met PSVquote:Op donderdag 27 december 2012 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gristus te paardNa 30 min 3-0 achterstaan tegen VVV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |