WTF!quote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef Jorwol het volgende:
Laat ik ook maar even 'best goede' regens laten zien:Klik om te vergroten naar 1018x543(http://i49.tinypic.com/2s60g9u.png)Deze jongeman gekocht voor 22 miljoen maar is het dubbel en dwars waard.
Verwend jochquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:31 schreef Sejt het volgende:
ZUCHT!Ik heb een 20 jarig kereltje uit Portugal transfervrij opgepikt met prima potentieel voor m'n linksbuiten positie. Toevallig kan hij ook in de spits spelen.Ik haal Fierro op als extra spits, begint meneer te zeiken dat er teveel spelers op zijn positie spelen. Unhappy natuurlijk, en ik heb 'm naar de reserves verbannen.Nu 4 wedstrijden het seizoen in begint hij te zanikken dat hij meer voetbal wilt, terwijl ik hem al heb proberen te stallen bij Excelsior of Sheffield Wednesday. (ook een affiliate) Beide wees hij zelf af.En nu kan hij niet met mij samenwerken?!?!
Welke club ben je?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:15 schreef wieisboos het volgende:
Waarom moet ik altijd de hoofdprijs voor elke speler betalen? Altijd minstens 3x de waarde. Schalke vroeg opeens 65 miljoen voor Papadopoulos van 8 miljoen en nu heb ik een leuke centrale verdediger gevonden van 12 miljoen, vragen ze 78 (!) miljoen
Doe ik iets fout?
Je had die spelers eerder in hun carriere op moeten pikken?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:15 schreef wieisboos het volgende:
Waarom moet ik altijd de hoofdprijs voor elke speler betalen? Altijd minstens 3x de waarde. Schalke vroeg opeens 65 miljoen voor Papadopoulos van 8 miljoen en nu heb ik een leuke centrale verdediger gevonden van 12 miljoen, vragen ze 78 (!) miljoen
Doe ik iets fout?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Waar moet een hoofd jeugdopleidingen eigenlijk allemaal aan voldoen?
Ajaxquote:
Makkelijk praten achteraf dat je ze eerder had op moeten pikkenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je had die spelers eerder in hun carriere op moeten pikken?
De Sale Value van 'bepalende spelers' kan extreem oplopen tov. de Current Value.
In mijn vorige spel speelde ik OOK met Ajax en kocht ik OOK Papadopoulos voor 54 miljoen, het jaar daarop kocht ik Götze voor 58 miljoenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:21 schreef wieisboos het volgende:
Makkelijk praten achteraf dat je ze eerder had op moeten pikken Ik heb nu 40 miljoen maar ik kan er niks anders mee dan middelmaat kopen omdat iedereen de hoofdprijs vraagt
Ik weet ook niet wat ze allemaal bij SI aan het doen zijnquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:19 schreef PowerLoungen het volgende:
De nieuwe patch is wel een harde faal trouwens.
Ze dribbelen alsof het niets is van de zijkanten zo naar het centrum zonder enige tegenstand
quote:Just to clarify from an SI perspective, yes we're aware dribbling is overpowered, yes we're aware the goal per game overall is slightly too high at the highest levels and yes of course we're looking into this. What we really need is users uploading save games where they've seen what they consider 'unrealistically high' scores (especially by their own team) to our FTP and let us know the save game name. That way we can use these saves to help us make the game better for everyone.
FTP details here - http://community.sigames.com/showthread.php/319072
Remember if you do upload to let us know the save game name.
Thanks.
Head Of Youth Development:quote:
Die mensen hebben volgens mij niet veel kunde als ik dit zo lees...quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ze allemaal bij SI aan het doen zijn
[..]
Vele malen dankquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:32 schreef Sejt het volgende:
[..]
Head Of Youth Development:
Determination
Discipline
Motivation
Working With Youngsters
Judging Player Potential
Adaptability (for foreign coaches to the country your managing in)
Gegeven in dit topic.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef DaMart het volgende:
Is dit herkenbaar?.
Tegen je monitor schreeuwen om je spelers aan te moedigen?.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef DaMart het volgende:
Is dit herkenbaar? . Tegen je monitor schreeuwen om je spelers aan te moedigen? .
Soms maken mijn RM, RV en mijn RCV continu driehoekjes omdat ze de vrije man niet kunnen vinden. Dan begin ik vaak op de LM te klikken "Daar! Godverdomme!!quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:30 schreef DaMart het volgende:
Is dit herkenbaar?.
Tegen je monitor schreeuwen om je spelers aan te moedigen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ik heb een seizoen met Celtic gedaan. Even een tactiekje in elkaar gezet en daar heb ik de rest van het seizoen bijna niets meer aan gedaan. Schotse competitie en twee bekers gewonnen, mee gedaan aan de champions league en daar met de moeilijkste loting ooit derde geworden. Al met al is Celtic gewoon te goed voor Schotland, maar Europees is het een leuke ploeg.quote:Op zondag 23 december 2012 00:26 schreef Beverwijker het volgende:
Iemand evaring met Celtic hier ? Lijkt mij ook wel een leuke ploeg
Ja.quote:Op zondag 23 december 2012 02:02 schreef DirtyDaniel het volgende:
Is almere City ingame ook de sataliet club van Ajax?
En daarbij is deze ME echt waardeloos, zeker als je naar die van FM 12 kijktquote:Op zondag 23 december 2012 15:46 schreef Doublepain het volgende:
Echt dit spel is fucking moeilijk geworden, ik weet het echt niet meer
Vind ik niet. Integendeel zelfs.quote:Op zondag 23 december 2012 15:46 schreef Doublepain het volgende:
Echt dit spel is fucking moeilijk geworden, ik weet het echt niet meer
Jonge speler van waarde 28.000 euro waar ze minimaal 3 miljoen voor willen hebben enzo..quote:Op maandag 24 december 2012 10:07 schreef DaMart het volgende:
peler wilt kopen, moet je zo anderhalf tot ruim tien keer zijn geschatte waarde betalen, maar als een andere club een speler van jou wil kopen, dan mag je blij zijn als ze de geschatte waarde willen betalen.
Dat dus. Beetje irritant.quote:Op maandag 24 december 2012 10:56 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jonge speler van waarde 28.000 euro waar ze minimaal 3 miljoen voor willen hebben enzo..
Ik heb in de Classic wel een keer Wijnaldum(zo'n 5m waard) voor 25m verkocht aan City.
Is toch gewoon terecht? Als jij een talent heb vraag je toch ook dat soort bedragen?quote:Op maandag 24 december 2012 10:56 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jonge speler van waarde 28.000 euro waar ze minimaal 3 miljoen voor willen hebben enzo..
Ik heb in de Classic wel een keer Wijnaldum(zo'n 5m waard) voor 25m verkocht aan City.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |