Je hebt de goede voor jequote:Op maandag 17 december 2012 19:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Paloschi is echt een held, als ik tenminste de goede voor me heb..
Niet slecht nee.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:55 schreef BlaBla87 het volgende:
Best aardig voor een 19 jarige toch?
Sorry, dat kan beter:quote:Op woensdag 19 december 2012 15:55 schreef BlaBla87 het volgende:
Best aardig voor een 19 jarige toch?
Maar Nederlands uit eigen jeugd krijg je pluspunten voor toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:49 schreef Sejt het volgende:
[..]
Sorry, dat kan beter:
[ afbeelding ]
Dat was eerder dan toch altijd dat ze in het nieuwe seizoen ofzo werden ingepast?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:25 schreef Zocalo het volgende:
Hmm, probleem.
Ik heb toen ik begon alleen Duitsland toegevoegd als competitie. Nu wil ik een overstap maken, en heb ik miv het nieuwe seizoen ook Engeland en Spanje toegevoegd. Toch kan ik geen clubs selecteren als ik op nieuwe manager toevoegen klik, terwijl de competitie zo te zien wel is toegevoegd.
How come?
Yes, op de datum dat regens gegenereerd worden in die competities worden ze ook speelbaar als manager. Dat zal in Engeland en Spanje ergens in maart/april zijn (uit mijn hoofd).quote:Op woensdag 19 december 2012 20:04 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Dat was eerder dan toch altijd dat ze in het nieuwe seizoen ofzo werden ingepast?
Dus om een nieuwe club te coachen moet ik nog een driekwart jaar wachten?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Yes, op de datum dat regens gegenereerd worden in die competities worden ze ook speelbaar als manager. Dat zal in Engeland en Spanje ergens in maart/april zijn (uit mijn hoofd).
Als het nog 9 maanden duurt tot het maart is: ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:50 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dus om een nieuwe club te coachen moet ik nog een driekwart jaar wachten?
Data update? Anders ga ik Steam even aanzettenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik dacht al waar is topic 113.
Iemand al met de nieuwe update aan de gang geweest?
Hmm 91mb ofzoquote:Op donderdag 20 december 2012 11:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Data update? Anders ga ik Steam even aanzetten
Willem II.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:03 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn toekomstig spitsenduo bij Willem II![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben net kampioen geworden, 1 punt meer dan Ajax en 2 meer dan PSVquote:Op donderdag 20 december 2012 13:01 schreef Silv het volgende:
Willem II. Daar moet ik ook eens mee beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |