quote:
Op vrijdag 7 december 2012 16:10 schreef NeuNeu het volgende:Heeft iemand toevallig een lijstje met alle clubs/competities uit FM13? Kan er namelijk weinig over vinden, maar het lijkt me leuk om met bijvoorbeeld een Topklasse club, na jaren, de CL te winnen oid. Is dat mogelijk of is de Jupiler league nog altijd de laagste Nederlandse competitie?
Voorlopig vermaak ik me nog met FM12...
quote:
Op vrijdag 7 december 2012 16:16 schreef Sephael het volgende:De laagste Nederlandse competitie in FM13 is de Jupiler League, maar bijvoorbeeld in Engeland is er een groot aantal competities dat je kunt spelen. De laagste competities daar zijn de Blue Square Bet North / South, 5 keer promoveren om in de Premier League te komen, en dus moet je minstens 6 seizoenen spelen om de Champions League te winnen. Als je dat zou kunnen met zo'n team in 6 seizoenen ben je overigens wel extreem goed bezig.
Niet helemaal waar natuurlijk.
Je kan zelf ook databases toevoegen.
Ik ben nu met Venray in de hoofdklasse begonnen, en speel nu in de topklasse met de mogelijkheid dat ik volgend seizoen in de jupiler league speel. Ik vind het echt super tof.
Zo kun je bijvoorbeeld ook beginnen in de engelse tier 9, duitse regionalliga's, lagere amerikaanse divisies, scotch en Welsh lower league. Nog veel meer waarschijnlijk.
Lager als hoofdklasse heb ik ze nog niet gezien voor NL.
Voor geïnteresseerde:
http://forum.fminside.nl/(...)oofdklasse-december/ .
Note: Heb ik zelf dus niet gemaakt, ik maar er alleen gretig gebruik van. Credits voor het maken gaan naar de maker daar.
Ik kan wel uit ervaring zeggen dat deze database zeer goed kloppend is. Trainers/spelers kloppen. Het enige wat niet klopt is bij enkele clubs de kleuren. Al is dit bij de meeste ook goed.
[ Bericht 3% gewijzigd door TheWhitePrinceOfBel-Air op 07-12-2012 20:02:28 ]