abonnement Unibet Coolblue
pi_120713585
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:19 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Is toch gewoon terecht? Als jij een talent heb vraag je toch ook dat soort bedragen?
Mwa, bij talenten is het wel iets anders ja. Maar een RB van Groningen die een waarde heeft van 2.5mil en pas bij een bod van 25 mil een contract mag aanbieden is een beetje te, helemaal als de speler al 25+ is
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_120713602
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Mwa, bij talenten is het wel iets anders ja. Maar een RB van Groningen die een waarde heeft van 2.5mil en pas bij een bod van 25 mil een contract mag aanbieden is een beetje te, helemaal als de speler al 25+ is
Dat maak ik nooit mee, maar aan de andere kant, als zij hem niet kwijt willen, tja, kut voor je ;)
pi_120713782
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:33 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dat maak ik nooit mee, maar aan de andere kant, als zij hem niet kwijt willen, tja, kut voor je ;)
True, alleen apart dat ie in zijn laatste contract jaar zit, al 3x niet wil verlengen en niet meer in het 1ste speelt :).
Dan kopen we maar een buitenlander :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_120717187
hmmm

Chaldli contract liep af, dus bied hem een miljoenen aan. Maar hij tekende bij Twente voor een zielige 4 ton, wat opzich jammer is
pi_120717688
Ajax is vies overpowerd man en teveel geld lopen allemaal gekochte spelers rond.
pi_120719090


Op naar de finale.

Die Medina blijft zich wel téringgoed ontwikkelen



Heb ik op z'n 18e van Independiente weggehaald.
pi_120720770
quote:
16s.gif Op maandag 24 december 2012 14:32 schreef dennis3d het volgende:
Ajax is vies overpowerd man en teveel geld lopen allemaal gekochte spelers rond.
Ajax kwam ineens aanzetten met 16 miljoen voor Renato Augusto, het is dat PSG meer salaris kon bieden :')
pi_120721754
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 12:19 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Is toch gewoon terecht? Als jij een talent heb vraag je toch ook dat soort bedragen?
Met alle respect.. maar in het echt zie ik het niet gebeuren dat Fortuna Sittard minimaal 3 miljoen vraagt voor een talentje..
pi_120722771
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 16:19 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Met alle respect.. maar in het echt zie ik het niet gebeuren dat Fortuna Sittard minimaal 3 miljoen vraagt voor een talentje..
Niet voor een doorsnee talent, maar wel voor een groot talent. Maar je moet er altijd aan denken dat het spel duidelijk z'n roots in Engeland heeft, clubs in de Championship kunnen dergelijke bedragen makkelijk vragen.
pi_120723743
Ik wil nu met een vriend een online spel starten. Als een vans ons zich instelt als server en de gegevens doorgeeft, en een nieuw (online) spel start hoort dit toch voldoende te zijn? Want we kunnen de server dan niet vinden als we op online spelen klikken.
pi_120730532
Oké na 6 seizoenen wil ik wel eens wat anders.

Wat is nu echt een leuke competitie
pi_120731445
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 19:33 schreef BlaBla87 het volgende:
Oké na 6 seizoenen wil ik wel eens wat anders.

Wat is nu echt een leuke competitie
Persoonlijk vind ik de Duitse competitie vet, maar ik zit nu ook nog in dubio welke club. 2de bundesliga ofzo is ook wel lachen.

Maar ik zit ook in een impasse met clubs, ben nu begonnen met VVV. Met als doelstelling de NL competitie de beste van de wereld te maken. Dus overal de NL'se clubs trainingsfaciliteiten en opleidingsfaciliteiten verbeteren. Ik kijk wel hoe lang ik het volhoud.
pi_120742098
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 19:52 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik de Duitse competitie vet, maar ik zit nu ook nog in dubio welke club. 2de bundesliga ofzo is ook wel lachen.

Maar ik zit ook in een impasse met clubs, ben nu begonnen met VVV. Met als doelstelling de NL competitie de beste van de wereld te maken. Dus overal de NL'se clubs trainingsfaciliteiten en opleidingsfaciliteiten verbeteren. Ik kijk wel hoe lang ik het volhoud.
Maar eens proberen nieuwe te beginnen met Schalke
pi_120742841
Wel ff een grote opruiming houden in de financiele huishouding en echt overbodige spelers de pleurig zeg
  maandag 24 december 2012 @ 23:55:09 #215
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_120744073
En met deze is de collectie compleet *O* *O*


AFC CL is vrij makkelijk te winnen en het lastigste aan Zuid-Korea is de namen, Kim dit, Kim dat _O-, zo heb ik 2x Kim Jung-Ki :') en spitsen met de naam Kim Jun en Kim Jin -O-.

North American Champions League: New England (2013)
CAF Champions League: Sundowns (2016)
Copa Libertadores: Independiente (2018)
UEFA Champions League: Olympiacos Piraeus (2022)
AFC Champions League: Seoul (2024)

De hele reis met alle clubs/landen (Nigeria ontbreekt maar dat was niet echt een succes)



En nu...
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator dinsdag 25 december 2012 @ 12:53:27 #216
42184 crew  DaMart
pi_120754493
Wat zijn spelers snel ontevreden in deze versie van het spel, zeg.

Nieuwe aanwinst die nog geen speelminuten heeft gekregen, begint te zeuren dat hij wil vertrekken omdat hij aan spelen wil toekomen. En laatst ook al een speler die maanden geblesseerd was geweest, die meteen dreigde met een vertrek toen hij twee dagen fit was en niet bij de selectie had gezeten :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_120754608
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 12:53 schreef DaMart het volgende:
Wat zijn spelers snel ontevreden in deze versie van het spel, zeg.

Nieuwe aanwinst die nog geen speelminuten heeft gekregen, begint te zeuren dat hij wil vertrekken omdat hij aan spelen wil toekomen. En laatst ook al een speler die maanden geblesseerd was geweest, die meteen dreigde met een vertrek toen hij twee dagen fit was en niet bij de selectie had gezeten :').
ook bij teamtoespraken zie vaak boze spelers reageren, zelfs als het voor de fans is ;(
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:25:40 #218
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120755422
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 12:53 schreef DaMart het volgende:
Wat zijn spelers snel ontevreden in deze versie van het spel, zeg. Nieuwe aanwinst die nog geen speelminuten heeft gekregen, begint te zeuren dat hij wil vertrekken omdat hij aan spelen wil toekomen. En laatst ook al een speler die maanden geblesseerd was geweest, die meteen dreigde met een vertrek toen hij twee dagen fit was en niet bij de selectie had gezeten .
Ik zet altijd 3 maanden nadat ik een speler heb aangetrokken hem op wisselspeler, dan krijg je daar nooit mee te maken. Ook als ze een salaris verdienen wat je enkel kan geven aan een bepalende speler.
Pas als ze het verdienen (door goede wedstrijden) upgrade ik de elftalstatus.

Soms vergeet ik er 1 en begint hij idd te zeuren, dan zeg ik in een privégesprek dat hij een kans krijgt en zet ik hem daarna op wisselspeler. Minuten of geen minuten, na een maand is hij uit het niets weer tevreden ^O^
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator dinsdag 25 december 2012 @ 13:26:33 #219
42184 crew  DaMart
pi_120755463
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:25 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ik zet altijd 3 maanden nadat ik een speler heb aangetrokken hem op wisselspeler, dan krijg je daar nooit mee te maken. Ook als ze een salaris verdienen wat je enkel kan geven aan een bepalende speler.
Pas als ze het verdienen (door goede wedstrijden) upgrade ik de elftalstatus.

Soms vergeet ik er 1 en begint hij idd te zeuren, dan zeg ik in een privégesprek dat hij een kans krijgt en zet ik hem daarna op wisselspeler. Minuten of geen minuten, na een maand is hij uit het niets weer tevreden ^O^
Dank voor de tip. Die ga ik onthouden voor als ik het spel weer heb opgestart :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:31:18 #220
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120755609
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:26 schreef DaMart het volgende:
Dank voor de tip. Die ga ik onthouden voor als ik het spel weer heb opgestart .
Maar je moet wel oppassen dat je het niet te vroeg doet, anders gaan ze huilen waarom de selectiestatus is veranderd.
Pas wanneer de status: "Erg tevreden dat hij bij .... heeft getekent" verdwijnt kan je hem terugzetten.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 25 december 2012 @ 13:33:50 #221
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120755679
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:55 schreef PirE het volgende:
En nu...
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:55 schreef PirE het volgende:
En met deze is de collectie compleet *O* *O*
[ afbeelding ]

AFC CL is vrij makkelijk te winnen en het lastigste aan Zuid-Korea is de namen, Kim dit, Kim dat _O-, zo heb ik 2x Kim Jung-Ki :') en spitsen met de naam Kim Jun en Kim Jin -O-.

North American Champions League: New England (2013)
CAF Champions League: Sundowns (2016)
Copa Libertadores: Independiente (2018)
UEFA Champions League: Olympiacos Piraeus (2022)
AFC Champions League: Seoul (2024)

De hele reis met alle clubs/landen (Nigeria ontbreekt maar dat was niet echt een succes)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En nu...
En nu... Weer wachten tot FM 14 uit is _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 25 december 2012 @ 14:38:41 #222
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_120757834
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 december 2012 13:33 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

[..]

En nu... Weer wachten tot FM 14 uit is _O-
Ik wou FM13 kopen maar ik lees nog steeds slechte berichten over de ME. Nu klagen er altijd wel mensen maar nu zijn het net de mensen wiens speelstijl overeenkomt met de mijne.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  dinsdag 25 december 2012 @ 15:18:19 #223
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120758682
Ik zie hier allemaal wereldregens voorbij komen en in mijn game vind ik er niet 1.
Heb 4 goede weten te strikken maar deze zijn nog lang niet zo goed als de meeste die ik hier zie :'( :

De enige bestempeld als 'Wonderkind':


Voor 2.8m gekocht:


Voor 70k gekocht, gevonden in het jeugdelftal van Ivoorkust:


Hem heb ik voor 10m gekocht van Boca, in 1 klap mijn transferbudget weg maar ik verwacht hem ooit toch wel voor het dubbele te verkopen:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 25 december 2012 @ 15:19:16 #224
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_120758700
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2012 14:38 schreef PirE het volgende:
Ik wou FM13 kopen maar ik lees nog steeds slechte berichten over de ME. Nu klagen er altijd wel mensen maar nu zijn het net de mensen wiens speelstijl overeenkomt met de mijne.
Ik speel ook nog 12. Ik heb 13 wel gekocht maar vind het nog steeds tegenvallen ;(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 25 december 2012 @ 15:24:27 #225
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_120758801
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 december 2012 15:19 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ik speel ook nog 12. Ik heb 13 wel gekocht maar vind het nog steeds tegenvallen ;(
Ik wacht even af hoe de januari-update (meestal de laatste grote update) ontvangen wordt. Als die tegenvalt dan wacht ik gewoon op FM14.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')