"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk dat je een plaatje post dat gaat over volledig ADS gaan maar dat doet dus niemand. Als je dat niet snapt dan is er echt iets goed mis met je![]()
![]()
Volgens mij begrijp je mij verkeerd want het laatste wat ik hier doe is trollen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
ga ff een ander trollen irritant kind
jij zegt dat snipers niet zo gebruikt moeten worden in COD terwijl je ook zegt dat COD niet realistisch moet zijn.
Daar spreek je jezelf gewoon tegen hoor
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Dat is altijd al een bug van de killcam geweest. Je moet 100% ads zijn én helemaal stilstaan, anders dan schiet je gewoon alsof je hipfiret.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leuk dat je een plaatje post dat gaat over volledig ADS gaan maar dat doet dus niemand. Als je dat niet snapt dan is er echt iets goed mis met je![]()
Het is toch logisch dat als je van close range met een 50.cal geraakt wordt dat je dan plat gaat?
Het is de aim assist wat de boel verziekt.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Oke Stoma.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is altijd al een bug van de killcam geweest. Je moet 100% ads zijn én helemaal stilstaan, anders dan schiet je gewoon alsof je hipfiret.![]()
Tja, je kan blijven herhalen dat snipers niet gebalanceerd zijn zonder te zeggen waarom, maar dat maakt het niet waar.quote:![]()
Van een 9MM in je hoofd op 150 meter ga je ook in een keer dood laten we dat dan ook maar invoerenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:25 schreef BzP het volgende:
Het is toch logisch dat als je van close range met een 50.cal geraakt wordt dat je dan plat gaat?
Het is de aim assist wat de boel verziekt.![]()
Ik heb al lang gezegd waarom ze niet gebalanceerd zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tja, je kan blijven herhalen dat snipers niet gebalanceerd zijn zonder te zeggen waarom, maar dat maakt het niet waar.![]()
Eigenlijk moeten headshots altijd inderdaad een OHK zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van een 9MM in je hoofd op 50 meter ga je ook in een keer dood laten we dat dan ook maar invoeren
Iets wat me ook aan COD irriteerd, als je een headshot geeft met een AR dat ie dan nog niet dood is
Kan je dat nog een keer herhalen dan, zodat ik weer kan herhalen waarom daar geen hol van klopt?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb al lang gezegd waarom ze niet gebalanceerd zijn.![]()
Omdat het wel klopt Stoma dat jij zo achterlijk bent om te denken van niet zegt wel weer genoeg.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kan je dat nog een keer herhalen dan, zodat ik weer kan herhalen waarom daar geen hol van klopt?![]()
Jongens chill..
Jullie zijn van hetzelfde team, je moet niet teamkillen
Wat een grafding zegquote:Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die magnum die buckshot schiet in BO2 is ook een toppertjeVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mij "achterlijk" noemen, zorgt er niet magisch voor dat je gelijk hebt. Dat doe je door mijn argumenten te weerleggen, door aan te tonen waarom deze niet kloppen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat het wel klopt Stoma dat jij zo achterlijk bent om te denken van niet zegt wel weer genoeg.![]()
Ach hij gaat hem al twee weken in ruilen voor Farcry 3 maar speelt elke avond nogquote:Op donderdag 6 december 2012 15:32 schreef BzP het volgende:
Jongens chill..
Jullie zijn van hetzelfde team, je moet niet teamkillen![]()
![]()
Tja, niemand wil Far Cry 3 kwijt. Tot die tijd blijf ik hem af en toe wel spelen ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach hij gaat hem al twee weken in ruilen voor Farcry 3 maar speelt elke avond nog![]()
http://symthic.com/cod-bo2-weapon-charts#11111100ncnn0quote:Op donderdag 6 december 2012 15:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten headshots altijd inderdaad een OHK zijn.
Iets wat me ook aan COD irriteerd, als je een headshot geeft met een AR dat ie dan nog niet dood is
Als de headshot mulipliers op deze site kloppen is dat wel in en in triest![]()
![]()
Probeer maar te bursten met die AN94 jongens, er gaat een nieuwe bevredigende wereld voor julie open.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hoezo hebben de handguns een 1.4?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
http://symthic.com/cod-bo2-weapon-charts#11111100ncnn0
Als de headshot mulipliers op deze site kloppen is dat wel in en in triestVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
nee dan lees je mijn post gewoon niet goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mij verkeerd want het laatste wat ik hier doe is trollen.
jij zegt dat snipers niet zo gebruikt moeten worden in COD terwijl je ook zegt dat COD niet realistisch moet zijn.
Daar spreek je jezelf gewoon tegen hoor![]()
Geef dan een duidelijke reden waarom de snipers niet goed functioneren volgens jou.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
nee dan lees je mijn post gewoon niet goed.
Je bent harstikke onduidelijk.
Je snapte Stoma's comment mbt de naked ballista ook helemaal niet
ik heb al genoeg posts gemaakt over iets waar ik zelf eigenlijk niet eens last van heb. ik stop.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:51 schreef BzP het volgende:
[..]
Geef dan een duidelijke reden waarom de snipers niet goed functioneren volgens jou.
Je bent harstikke onduidelijk.
Je snapte Stoma's comment mbt de naked ballista ook helemaal niet
*zwaait met wit vlaggetje*![]()
Ik val je niet aan ofzoquote:Op donderdag 6 december 2012 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb al genoeg posts gemaakt over iets waar ik zelf eigenlijk niet eens last van heb. ik stop.
*zwaait met wit vlaggetje*
Vroeg je alleen om je statement te onderbouwen.
Its all coolVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik denk dat veel haat jegens die snipers vooral uit onkunde voortkomt. Mensen die er zelf weinig mee kunnen en vervolgens wel afgemaakt worden door zon ding.
Hetzelfde gaat op voor de jets in bf3. Het kost gewoon erg veel tijd en moeite voordat je daar iets mee kan, maar ondertussen zijn er veel mensen die er niets mee kunnen die ze overpowered noemen.![]()
Prestige 7? Damnnquote:Op donderdag 6 december 2012 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb wel al bijna prestige 7 er op zitten dat levelen is ook makkelijk
Hoe veel speel jij op een dag?![]()
totaal gem. hoeveel punten haal je per minuut?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb wel al bijna prestige 7 er op zitten dat levelen is ook makkelijk![]()
Paar uurtjes nu in de eerste week watquote:Op donderdag 6 december 2012 16:03 schreef Differ het volgende:
[..]
Prestige 7? Damnn
Hoe veel speel jij op een dag?450 minimaalquote:Op donderdag 6 december 2012 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
totaal gem. hoeveel punten haal je per minuut?![]()
En dan speel ik ook nog vaker met kut wapens omdat ik alles goud wil halenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat gaat wat harder dan mijn 310....
ik zit pas in prestige 3....
KD is wel gezakt van 1.80 naar 1.70 door met name de S12 en lmg's![]()
je bent gewoon slecht!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan speel ik ook nog vaker met kut wapens omdat ik alles goud wil halen
KD is wel gezakt van 1.80 naar 1.70 door met name de S12 en lmg's![]()
oh maar dat doe ik ook.. zodra ik een wapen op max heb ga ik met de volgende verder!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan speel ik ook nog vaker met kut wapens omdat ik alles goud wil halen
KD is wel gezakt van 1.80 naar 1.70 door met name de S12 en lmg's
en ik probeer ook alle challenges te halen enzo..
ik kijk meestal naar welke challenges ik bijna heb, en dan focus ik me daar op.... dan vermaak ik me prima![]()
![]()
en dan hebben we nog dit......
spelen jullie weleens ergens anders dan thuis? op een ander merk tv oid?
wij (ik en mijn vrienden) merken duidelijk verschil als we bij mij op de philips gamen of bij mijn maatje op de samsung....
ik begin over de tv omdat dat het enige verschil is zover wij weten.... beide lcd, beide ps3, zelfde game, zelfde instellingen....
thuis heb ik de draaisnelheid veel lager dan wanneer ik bij hem speel.... en andersom zetten zij bij mij het ook lager dan hoe ze thuis spelen....![]()
Ik kan ook haast niks raak schieten bij maten thuis, ene heeft een plasma en de andere een dikke LED tv van 50 inch.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef rival het volgende:
wij (ik en mijn vrienden) merken duidelijk verschil als we bij mij op de philips gamen of bij mijn maatje op de samsung....
ik begin over de tv omdat dat het enige verschil is zover wij weten.... beide lcd, beide ps3, zelfde game, zelfde instellingen....
thuis heb ik de draaisnelheid veel lager dan wanneer ik bij hem speel.... en andersom zetten zij bij mij het ook lager dan hoe ze thuis spelen....
Ikzelf speel op een 42 inch LCD en speel nergens liever op.
Misschien een kleinere tv zou wel helpen.
Ik ga ook een kleine flatscreen halen in de toekomst en dan ga ik in onze kantoorkamer spelen.
woon sinds 2 maanden samen en nu moet ik mn tv delen
Vrouwen met hun GTST
Sommige tv's hebben een hoge responsetijd. Vooral grotere tv's met veel fancy features hebben dat. Soms help het om die features uit te zetten en soms zit er een gaming mode op.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef rival het volgende:
thuis heb ik de draaisnelheid veel lager dan wanneer ik bij hem speel.... en andersom zetten zij bij mij het ook lager dan hoe ze thuis spelen....![]()
dit heb ik ook gelezen. en toen bleek inderdaad dat ik een apart game mode heb.....quote:Op donderdag 6 december 2012 16:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Sommige tv's hebben een hoge responsetijd. Vooral grotere tv's met veel fancy features hebben dat. Soms help het om die features uit te zetten en soms zit er een gaming mode op.
maar, ik merk absoluut geen verschil als ik hem daarop zet.
ik ga de specs maar eens bekijken voor de response tijden....![]()
klopt, had ene maat van mij ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
dit heb ik ook gelezen. en toen bleek inderdaad dat ik een apart game mode heb.....
maar, ik merk absoluut geen verschil als ik hem daarop zet.
ik ga de specs maar eens bekijken voor de response tijden....
Maar bij een andere maat hielp de game mode weer wel.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
He jammer, de hele sniper discussie is alweer voorbij voordat ik me er mee kon bemoeien. Nu zitten jullie over TV's te lullen. Who gives a fuck?![]()
Ik wil graag over het volgende zeuren: Hoe kan het dat iemand met een 18-21 (K-D) score boven iemand eindigt met een 15-5 score in TDM? TDM draait om meer kils maken dan het andere team. Iemand die er 21 (dat is bijna een derde van wat er nodig is) weggeeft aan het andere team is gewoon een prutser, ook al maakt hij er 18 dood.![]()
Je hebt gelijk, KD is het belangrijkste in TDM.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef HenkPel het volgende:
He jammer, de hele sniper discussie is alweer voorbij voordat ik me er mee kon bemoeien. Nu zitten jullie over TV's te lullen. Who gives a fuck?![]()
Ik wil graag over het volgende zeuren: Hoe kan het dat iemand met een 18-21 (K-D) score boven iemand eindigt met een 15-5 score in TDM? TDM draait om meer kils maken dan het andere team. Iemand die er 21 (dat is bijna een derde van wat er nodig is) weggeeft aan het andere team is gewoon een prutser, ook al maakt hij er 18 dood.
Maar de gene met de meeste kills die krijgt de meeste punten
omdat rushen > campenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef HenkPel het volgende:
Ik wil graag over het volgende zeuren: Hoe kan het dat iemand met een 18-21 (K-D) score boven iemand eindigt met een 15-5 score in TDM? TDM draait om meer kils maken dan het andere team. Iemand die er 21 (dat is bijna een derde van wat er nodig is) weggeeft aan het andere team is gewoon een prutser, ook al maakt hij er 18 dood.Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Zelfde als mensen gingen klagen dat ik bij MW3 KC weinig tags opraapte.
Als ik niet met mn reaper al die mensen wegblies dan zou die persoon ook nauwelijks tags hebben.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik ben ook al prestige 8quote:Op donderdag 6 december 2012 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb wel al bijna prestige 7 er op zitten dat levelen is ook makkelijk
Heb al 5 prestiges niks anders gedaan dan UAV, counter UAV en vsat![]()
![]()
Ik werd gek! PS op een Phillips...... niks lukte meer. Helemaal niks. Bagger, traag, kut!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef rival het volgende:
thuis heb ik de draaisnelheid veel lager dan wanneer ik bij hem speel.... en andersom zetten zij bij mij het ook lager dan hoe ze thuis spelen....
Ik App een maat van me.... op een andere tv niks lukt!
Antwoord: Phillips zeker? Moet je op game mode zetten
Ik:![]()
Heeft wel geholpen. Toch niet voor de hele 100% voor mijn gevoel maar wel heeeel erg.
Nooit meer een Philips voor mij.![]()
ik ben duidelijk dus niet de enige! (geruststelling)quote:Op donderdag 6 december 2012 17:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik werd gek! PS op een Phillips...... niks lukte meer. Helemaal niks. Bagger, traag, kut!!!
Ik App een maat van me.... op een andere tv niks lukt!
Antwoord: Phillips zeker? Moet je op game mode zetten
Ik:![]()
Heeft wel geholpen. Toch niet voor de hele 100% voor mijn gevoel maar wel heeeel erg.
Nooit meer een Philips voor mij.![]()
Sticks and stones?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef maurisioo het volgende:
Net een potje gedaan met alleen maar kniven. Stond gewoon bovenaan.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Watdan?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Speel alleen maar sharpshooter eigenlijk, TE simpel win bijna alles en mijn KD schiet ineens weer omhoog
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Level 53, hoop dus morgen de eerste prestige in te duiken..
Kreeg toestraks allemaal invites ineens voor party's en vriendenverzoeken van mensen die ik niet kon, is dat weer iets nieuws ofzo.
![]()
Ik ben level 51, bijna Ghost en kan ik mijn k/d opschroeven
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Meer deaths dan kills is gewoon slecht, of je nou rusht, campt, of masturbeert. Als je 18-21 scores haalt door te rushen, zou ik maar eens een andere tactiek overwegen. En het is debiel dat je daarmee bovenaan een team eindigt. Wel in TDM in ieder geval.quote:![]()
En om terug te komen op het SMR vs. FAL verhaal; ik heb hem vanavond vrij gespeeld (de SMR), en ik denk dat ik het eens ben met degenen die zeggen dat de FAL beter is. De SMR heeft toch aardig wat meer recoil, ook met een grip (wat weer een attachment extra kost tov. de FAL), en daarmee is de controle minder. Dat is geen probleem wanneer je tegenstander stil staat of in een rechte lijn naar je toe of van je af beweegt, maar zodra je meer moet corrigeren naar links of rechts gaat dat minder lekker met de SMR. Daarnaast lijkt hij ook nog eens je beweeg snelheid te beperken (daar kan ik me overigens in vergissen).
Het is vrijwel hetzelfde verhaal als met de G3 en de M14 uit MW1.
[ Bericht 5% gewijzigd door HenkPel op 07-12-2012 00:06:35 ]![]()
Wat moeten ze dan doen, punten aftrekken elke keer als je dood gaat (in TDM)?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Jij neemt Ghost wel mee de eerste prestige in neem ik aan?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
Ik ben level 51, bijna Ghost en kan ik mijn k/d opschroeven![]()
Exact. In veel andere game modes zijn kills of deaths ondergeschikt aan punten. Als je in domination 50x dood gaat, maar veel control points pakt en vasthoudt ben je goed bezig. Als je veel kills maakt heeft dat natuurlijk ook nut, want dode tegenstanders nemen doorgaans niet zo veel control points in.Maar kills zijn niet het doel van het spel. In TDM draait winst of verlies maar om een ding; kills. En deaths zijn kills voor de tegenstander (vrijwel zonder uitzondering). Het lijkt mij volstrekt logisch dat je daar in de game score (niet in XP) op wordt afgerekend.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:57 schreef Catkiller het volgende:
Wat moeten ze dan doen, punten aftrekken elke keer als je dood gaat (in TDM)?![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:48 schreef Droathoah het volgende:
Wat is het beste sterkste wapen met de minste recoil? Moet echt mn K/D opschroeven!FAL?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:48 schreef Droathoah het volgende:
Wat is het beste sterkste wapen met de minste recoil? Moet echt mn K/D opschroeven!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja, de uav spam is namelijk achterlijk ieder potje en zo hoef ik ze niet continue uit de lucht te schieten.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:58 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Jij neemt Ghost wel mee de eerste prestige in neem ik aan?RvP; Feyenoord
Kun je dingen meenemen na een prestige dan? Hoeveel?
Iemand een idee hoeveel bonus de hardline perk geeft?
En krijgt iemand een melding als je zijn equipment hackt? Als ik een bouncing betty sloop en iemand wil besluipen in zijn hokje, zitten ze me vaak op te wachten omdat ze horen dat hun equipment is gesloopt. Ik vroeg me af of hacken met de black hat wat dat betreft beter is.![]()
Ja, 1 dingquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:38 schreef HenkPel het volgende:
Kun je dingen meenemen na een prestige dan? Hoeveel?quote:Iemand een idee hoeveel bonus de hardline perk geeft?
En krijgt iemand een melding als je zijn equipment hackt? Als ik een bouncing betty sloop en iemand wil besluipen in zijn hokje, zitten ze me vaak op te wachten omdat ze horen dat hun equipment is gesloopt. Ik vroeg me af of hacken met de black hat wat dat betreft beter is.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Een wapen, perk, wildcard of equipment. Weapon camos houdt je altijd, attachments verlies je als je je wapen prestiged.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef HenkPel het volgende:
Een perk, of een willekeurig ding (wapen, equipment, attachment, camo)?Krijg je een melding, "Your equipment has been hacked" oid.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:38 schreef HenkPel het volgende:
Kun je dingen meenemen na een prestige dan? Hoeveel?
Iemand een idee hoeveel bonus de hardline perk geeft?
En krijgt iemand een melding als je zijn equipment hackt? Als ik een bouncing betty sloop en iemand wil besluipen in zijn hokje, zitten ze me vaak op te wachten omdat ze horen dat hun equipment is gesloopt. Ik vroeg me af of hacken met de black hat wat dat betreft beter is.![]()
Update is uit, UAV is nu 425en Black Hat gaat slomer...
Hoe verpest je het..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
PlayStation 3 Update 1.04 Notes
New Features & Feature Improvements
Added support for posting Live Stream URLs to Twitter.
Improved audio/rumble responsiveness when hitting enemies with gunfire.
Improved overall communication of Double XP when enabled.
AAR better communicates how much XP was earned in each match.
Added the ability to “View League Teams” from any player’s Playercard.
Added the ability to “View Playercard” from League solo leaderboards.
Added a number of security system enhancements.
Issues Addressed
Fixed a rare hang (“Awaiting Textures”) upon loading into maps when joining a session in progress after fresh boot.
Game now resets the Care Package for a non-owner if the owner re-rolls the package using the Engineer perk.
Players with Black Hat PDA can no longer hack a Care Package faster than the owner can capture it.
Addressed an exploit where modified console hackers could maliciously spread infected films to other users.
Added a fail-safe to prevent spawn trapping in CTF.
Increased sight checks on turrets to improve spawning algorithms.
Fixed a number of new UI error messages reported by users.
Addressed a number of issues that would cause friendly/enemy color indicators on equipment and scorestreaks to display as the wrong team.
Improved overall Theater and Live Streaming stability.
Improved film rendering stability and made progression bar more accurate while rendering a film.
Addressed issues which prevented some master challenges from being completed.
Precision challenge “Wet Work” will now unlock with 10 kills.
The wins challenge will now account for all FFA modes when ending a match with a tie (if you are in the top 3).
Players that help with the “Synchronized Attack” challenge now get credit for it.
Players will not be able to manually take control of their AGR if they die at the exact moment that their AGR deploys.
Emblem Editor no longer closes the current emblem when discarding changes.
Players using Ghost will no longer be invisible at all times in Custom Games with the mini-map option set to “constant”.
Players using Ghost and a Suppressor attachment will no longer appear on the enemy’s minimap while shooting and moving while a UAV is up.
The median for the K/D graph in the AAR is set to 1.0 instead of 0.0.
Players can no longer get on top of the shrubs in Nuketown 2025.
Thermal vision overlay no longer appears using the VTOL glitch.
Kills from the explosion on the explosive crossbow bolt now count towards challenges.
Counter UAV no longer remains for the rest of the game after a host migration.
Clan tag is no longer locked immediately after prestige.
Offline profiles can no longer be exploited to join online games when an online profile is also signed in.
Multi-team games no longer count as a tie if an entire team quits.
Fixed an area in Express where K9 Unit dogs could get stuck.
EMP grenades no longer affect the CODcaster HUD.
Party Privacy count no longer affects how many bots will spawn in Combat Training.
Shadows seen through sniper scopes now render more correctly.
Players can no longer stand on invisible collision in Carrier.
“Drop Shot” medal is no longer awarded after standing back up.
Players can now copy a custom class to the extra prestige slot.
Gameplay Balancing
The following is a list of numerous gameplay balancing tweaks that were made after thorough review of statistical data from usage patterns of weapons, equipment, perks and scorestreaks since launch.
Scorestreaks:
UAV: cost increased from 350 to 425.
Lightning Strike: added 750ms delay
Equipment/grenades:
Bouncing Betty: increased the grace period between trigger and activation by 200ms.
Sensor Grenade: increased the range (now 1000 units), frequency (now 800ms between pings), and amount of time (now 6s) that players appear after explosion.
Concussion Grenade: decreased movement penalty and turn speed penalty when hit.
SMGs:
All: increased hip fire recoil.
All: increased max hip fire spread from 4.75 to 5.
All: reduced bullet penetration.
MSMC: increased recoil slightly.
PDW-57: increased recoil slightly.
Assault rifles:
All: reduced idle sway for more reliable long-range aiming.
XM8: reduced lethal range of 3-hit kills from 250 to 50 inches.
XM8 + Select Fire: increased recoil.
FAL OSW + Select Fire: increased recoil.
SWAT-556 + Select Fire: increased recoil.
MTAR: Made auto aim values consistent with all other assault rifles.
Sniper Rifles:
All: increased hip fire spread.
All + Laser Sight: increased hip fire spread.
XPR-50: increased recoil slightly.
Shotguns:
R870: reduced one-hit kill range by 45 inches.
Pistols
B23R: reduced headshot multiplier from 1.4 to 1.
KAP-40: reduced headshot multiplier from 1.4 to 1Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Zaad updateOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Je verpest het door niet meer te kunnen trollen met een Black Hat en UAV spam te vermijden?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:47 schreef bobbernaut het volgende:
Update is uit, UAV is nu 425en Black Hat gaat slomer...
Hoe verpest je het..![]()
Dat ze de echte problemen niet aanpakkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen maar positieve dingen in deze update. Wat vind jij er dan kut aan?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat voor problemen zijn er dan en kom niet met lag comp want dat zit er al jaren in en is nu ineens de zondebok.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat ze de echte problemen niet aanpakken![]()
Omdat dat geen problemen zijn die ze kunnen en willen fixen. De network issues zorgen er alleen maar voor dat er minder verschil is tussen goede en slechte spelers. Hooguit maken ze de matchmaking wat soepeler.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat ze de echte problemen niet aanpakkenNiet als je het mij zou vragen. Ik klaag er al jaren overquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat voor problemen zijn er dan en kom niet met lag comp want dat zit er al jaren in en is nu ineens de zondebok.![]()
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat iedereen het minder erg had bij de voorgaande stand-alone dlc pakketten van cod. Ik heb het sinds black ops 1 vrijwel even erg gehad als veel mensen het nu "ineens" bij black ops 2 hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij bent dan ook een van de weinige
Het is iets dat ze er bewust en met een reden in hebben gestopt, en die reden is niet dat ze het spel eerlijker willen maken.![]()
Het zit er al in sinds cod4 alleen nu is het ineens de schuld van alles. De meeste mensen weten geeneens wat het isquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iedereen het minder erg had bij de voorgaande stand-alone dlc pakketten van cod. Ik heb het sinds black ops 1 vrijwel even erg gehad als veel mensen het nu "ineens" bij black ops 2 hebben.
Het is iets dat ze er bewust en met een reden in hebben gestopt, en die reden is niet dat ze het spel eerlijker willen maken.![]()
![]()
Jij ook niet. En pas bij BO1 hebben ze een aantal functies toegevoegd, waar veel mensen last van hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit er al in sinds cod4 alleen nu is het ineens de schuld van alles. De meeste mensen weten geeneens wat het is![]()
Ik weet goed wat het is ze zullen het vast iets anders hebben gemaakt maar het moet in een multiplayer zitten zonder dedicated servers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jij ook niet. En pas bij BO1 hebben ze een aantal functies toegevoegd, waar veel mensen last van hebben.![]()
Ze ontkennen zelfs dat er connection problemen zijn
Alle COD forums lopen over met complaint threads over lag...quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar blijven je argumenten dan bzp?
Het is gewoon MW3 in een ander jasje.
Lag comp was al sinds ps2 aanwezig maar sinds B01 en de implementatie van theatre is het nog erger aanwezig en vanaf mw3 is het gewoon te ver aant gaan.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Het maakt niet uit of een spel dedicated servers gebruikt of niet. In een aantal situaties is p2p juist beter. Als je niets doet om met de lag om te gaan, dan komt dat de consistentie van het spel niet ten goede.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet goed wat het is ze zullen het vast iets anders hebben gemaakt maar het moet in een multiplayer zitten zonder dedicated servers.
Vooral als je het verkeerd aanpakt, wordt het een inconsistente berg stront, net zoals cod de afgelopen 3 jaar vooral is geweest.
Als je spelers met een goede verbinding en de host een handicap geeft in de vorm van een aantal frames achterstand, dan krijg je al helemaal rare taferelen. Of ze dit er nu bewust in hebben gestopt (waarschijnlijk), of dat het een gevolg is van slecht ontwerp, het zit er in.
Er zijn zat games die het wel goed doen. Het is jammer dat een bedrijf dat miljarden verdient aan een veredelde DLC, er niets aan doet om die veredelde DLC beter te laten werken.![]()
Dit is geen makkelijke stof maar dat snap je vast zelf ook wel. Ik heb er zelf gelukkig bijna geen last van. Maar nu er wat mensen over klagen op YouTube ligt de halve community te huilen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef BzP het volgende:
[..]
Alle COD forums lopen over met complaint threads over lag...
Het is gewoon MW3 in een ander jasje.
Lag comp was al sinds ps2 aanwezig maar sinds B01 en de implementatie van theatre is het nog erger aanwezig en vanaf mw3 is het gewoon te ver aant gaan.![]()
Als de halve community loopt te klagen dan is er ook werelijk iets goed mis.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is geen makkelijke stof maar dat snap je vast zelf ook wel. Ik heb er zelf gelukkig bijna geen last van. Maar nu er wat mensen over klagen op YouTube ligt de halve community te huilen.
Mensen met 1 down en 0.5 up zeggen dat het spel soepel en lag vrij loopt![]()
Ik heb 60 down en 6 up en wordt sinds de patch weer elke match ge instakilledVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Als een of ander josti iets anders had geroepen dan had iedereen daar over lopen huilen. Zeker als je leest dat ze het er maar uit moeten halen want dat roepen de meeste.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:07 schreef BzP het volgende:
[..]
Als de halve community loopt te klagen dan is er ook werelijk iets goed mis.
Mensen met 1 down en 0.5 up zeggen dat het spel soepel en lag vrij loopt![]()
Ik heb 60 down en 6 up en wordt sinds de patch weer elke match ge instakilled![]()
Jongen wat ben je nou allemaal aant lullen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als een of ander josti iets anders had geroepen dan had iedereen daar over lopen huilen. Zeker als je leest dat ze het er maar uit moeten halen want dat roepen de meeste.
Het is een enorm probleem waar de meeste mensen mee kampen en bewijs is overal.
Denk je nou echt dat de meerderheid hierover loopt te klagen omdat 1 iemand het zegt?
Ja de meerherheid van cod bestaat uit mongolen maar het is toch duidelijk dat dit een probleem is.
Het zijn ook altijd de mensen die er weining last van hebben die zoals jij reageren.
Eerder in deze reeks zei je ook tegen mensen "je bent gewoon slecht"
doe niet zo onnozel met je oogkleppen opVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:08 schreef duncannn het volgende:
[..]
Je verpest het door niet meer te kunnen trollen met een Black Hat en UAV spam te vermijden?Black hat was juist geniaal, moest je zelf maar je package snel pakken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen maar positieve dingen in deze update. Wat vind jij er dan kut aan?
UAV spam? Geen last van gehad, en anders gebruik je toch een launcher, daar zijn die dingen (o.a) voor.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Deze twee zinnen suggereren wel een beetje dat er ook wel eens iets anders aan de hand kan zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Het is een enorm probleem waar de meeste mensen mee kampen
Ja de meerherheid van cod bestaat uit mongolen![]()
![]()
Als mensen met een aldi verbinding vrijwel geen problemen hebben en mensen met bovengemiddeld internet alleen maar lag hebben dan is er iets heel goed mis.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:17 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Deze twee zinnen suggereren wel een beetje dat er ook wel eens iets anders aan de hand kan zijn.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik zeg ook niet dat het geen probleem is alleen wordt er een veel groter probleem van gemaakt dan het is. Het is gewoon dom na praten van de meeste mensen. Neem die Djeetje die wist niet eens wat het is en zit zijn router te verneuken die mensen neem ik niet serieus en laat dat nou 95% van de mensen zijn die erover jankenquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Jongen wat ben je nou allemaal aant lullen?
Het is een enorm probleem waar de meeste mensen mee kampen en bewijs is overal.
Denk je nou echt dat de meerderheid hierover loopt te klagen omdat 1 iemand het zegt?
Ja de meerherheid van cod bestaat uit mongolen maar het is toch duidelijk dat dit een probleem is.
Het zijn ook altijd de mensen die er weining last van hebben die zoals jij reageren.
Eerder in deze reeks zei je ook tegen mensen "je bent gewoon slecht"
doe niet zo onnozel met je oogkleppen op![]()
Tuurlijk heb je een paar aandikkers en mensen die gewoon slecht zijn die het niet toe willen geven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het geen probleem is alleen wordt er een veel groter probleem van gemaakt dan het is. Het is gewoon dom na praten van de meeste mensen. Neem die Djeetje die wist niet eens wat het is en zit zijn router te verneuken die mensen neem ik niet serieus en laat dat nou 95% van de mensen zijn die erover janken
Maar vanaf mw3 is het echt een puinzooi qua lag comp en vanaf bo1 was het al een puinzooi met matchmaking en host picking![]()
Het zal denk ik ook pas bij de next gen beter worden denk ikVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Black Hat was belachelijk, hebben ze het hacken van shit door muren heen trouwens ook gefixed?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
Black hat was juist geniaal, moest je zelf maar je package snel pakken.
UAV spam? Geen last van gehad, en anders gebruik je toch een launcher, daar zijn die dingen (o.a) voor.![]()
Nee dat was juist goed, dat je een CP van een teammate sneller kon pakken dan hijzelf sloeg gewoon nergens op en het is goed dat daar een stop op is gezet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Black Hat was belachelijk, hebben ze het hacken van shit door muren heen trouwens ook gefixed?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat bedoel ik dus pipoquote:Op vrijdag 7 december 2012 17:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee dat was juist goed, dat je een CP van een teammate sneller kon pakken dan hijzelf sloeg gewoon nergens op en het is goed dat daar een stop op is gezet.![]()
Waarom vraag je dan of ze het hacken door de muur hebben gefixt? pipoquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Matchmaking en host picking is een probleem van de PS3 want daar heb je geen last van op de Xbox. Maarja wat wil je als je een slechte versie van het spel koopt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je een paar aandikkers en mensen die gewoon slecht zijn die het niet toe willen geven.
Maar vanaf mw3 is het echt een puinzooi qua lag comp en vanaf bo1 was het al een puinzooi met matchmaking en host picking![]()
Het zal denk ik ook pas bij de next gen beter worden denk ik![]()
ongeacht welk platform het is, ps3 mensen betalen evenveel voor het spel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Matchmaking en host picking is een probleem van de PS3 want daar heb je geen last van op de Xbox. Maarja wat wil je als je een slechte versie van het spel koopt.
Dan hoor je ook een goed product te krijgenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Klopt jullie worden al jaren in de kont geneukt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:58 schreef BzP het volgende:
[..]
ongeacht welk platform het is, ps3 mensen betalen evenveel voor het spel.
Dan hoor je ook een goed product te krijgen![]()
waarom verneuk ik nou weer mijn router ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het geen probleem is alleen wordt er een veel groter probleem van gemaakt dan het is. Het is gewoon dom na praten van de meeste mensen. Neem die Djeetje die wist niet eens wat het is en zit zijn router te verneuken die mensen neem ik niet serieus en laat dat nou 95% van de mensen zijn die erover janken
Toevallig zit ik bij KPN en heb ik een van de slechtste routers.
is allang bewezen.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Je zat zelf te klagen dat je in eens langzamer internet had en dergelijke. Het maakt toch niet uit dat je er minder verstand van hebtquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
waarom verneuk ik nou weer mijn router ?
Toevallig zit ik bij KPN en heb ik een van de slechtste routers.
is allang bewezen.![]()
![]()
nee er werd aangeraden om mijn router te resetten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zat zelf te klagen dat je in eens langzamer internet had en dergelijke. Het maakt toch niet uit dat je er minder verstand van hebt
nu haal ik ongeveer 7mb per seconden op mijn PS3 alleen is mijn internet op mijn PC nu slomer.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
beetje glijmiddel was niet verkeerdquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt jullie worden al jaren in de kont geneukt.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
RvP; Feyenoord
De eerste prestige ingedoken vandaag..
Moet wel zeggen, dat het vanmiddag even ontzettend ruk ging.. Toen prestige een potje en maar verplicht met Ltar en targetfinder gespeeld, wat een cheat ding is dat zeg op Carrier. 27-6 met domination
.
![]()
ik speel nu zombies.
ik heb juggernog, stamina up, speed cola, revive maar kan double tap root beer niet kopen![]()
![]()
Ik denk dat ik me ook maar eens waag aan een CoD spel. Deze doen of niet doen? En voor pc of xbox?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik zal niet deze doen maar MW3, vooral op de Wii vind ik die echt fantastisch!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:27 schreef Quotidien het volgende:
Ik denk dat ik me ook maar eens waag aan een CoD spel. Deze doen of niet doen? En voor pc of xbox?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ben jij wel waus?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik zal niet deze doen maar MW3, vooral op de Wii vind ik die echt fantastisch!![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik zal niet deze doen maar MW3, vooral op de Wii vind ik die echt fantastisch!![]()
![]()
Je kan maar 4 perks hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:21 schreef Nestalgie het volgende:
ik speel nu zombies.
ik heb juggernog, stamina up, speed cola, revive maar kan double tap root beer niet kopenJe kan hem maar 1x upgraden en daarna krijg je gewoon alleen ammo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:22 schreef Nestalgie het volgende:
en ray gun kan ik niet 2 x upgradenRvP; Feyenoord
was dat altijd al zo?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan maar 4 perks hebben.
[..]
Je kan hem maar 1x upgraden en daarna krijg je gewoon alleen ammo.Vorige zombies was leuker
![]()
Ik vind het vuur alleen fucking irritant. Nuketown zombies ziet er wel heel erg vet uit maar dat heb ik nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
was dat altijd al zo?Vorige zombies was leuker
RvP; Feyenoord
samequote:Op zaterdag 8 december 2012 13:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het vuur alleen fucking irritant. Nuketown zombies ziet er wel heel erg vet uit maar dat heb ik nieten ga ook geen season pass kopen, straks zijn de maps poep.
![]()
Nou, je hebt al een poepspel gekocht..kan je net zogoed all the way gaan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
sameen ga ook geen season pass kopen, straks zijn de maps poep.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
true true, naja t is wel leuk om met vrienden te spelenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou, je hebt al een poepspel gekocht..kan je net zogoed all the way gaan.![]()
ik mag toch wel hopen dat l4d2 beter is dan een bonus spelletje in cod lolquote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik heb BO2 ook deels voor Zombies gekocht, maar wat was dat een tegenvaller zegquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:28 schreef BzP het volgende:
[..]
ik mag toch wel hopen dat l4d2 beter is dan een bonus spelletje in cod lol
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
idd alleen als je de stroom al wil aanzetten in tranzit moet je al allemaal rare dingen doenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik heb BO2 ook deels voor Zombies gekocht, maar wat was dat een tegenvaller zeg
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Zodra je door hebt hoe je zombies moet spelen is het saai. Je moet rondjes rennen over een stuk van de map en ze neerschieten![]()
![]()
Net zoals de multi?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zodra je door hebt hoe je zombies moet spelen is het saai. Je moet rondjes rennen over een stuk van de map en ze neerschieten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zombies hebben nog meer intelligentie![]()
Welke? Degene in multi of in zombie mode?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zombies hebben nog minder intelligentie![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Welke? Degene in multi of in zombie mode?![]()
![]()
Ik heb nog wel een interessante theorie over lag compensation, ik zeg alvast van tevoren dat hij nergens op gebaseerd is, maar ik het wel een aannemelijke verklaring vind.
Ik kan mij goed voorstellen dat Activision graag een grote community aan COD multiplayer gamers heeft. Daar halen ze per slot van rekening hun centen vandaan, en daardoor verkoopt elke COD weer beter dan de vorige. Dat krijg je alleen voor elkaar als je zorgt dat de minder goede en beginnende gamers ook een kans en plezier in de game hebben. Dat zou je kunnen regelen door aan het begin van een match random een aantal mensen een vertraging op te leggen (ongeacht hun verbinding dus). Op die manier zullen ook de slechte spelers af en toe tegenstanders aftroeven, en score/killstreaks behalen. Dat betekent dat ook de goede spelers die af en toe meekrijgen, en die halen dan een monsterscore. Iedereen die klaagt over niets meer raken vanwege lag comp, moet er dan ook rekening mee houden dat als het heel lekker gaat, dat ze dan de lag comp weer mee hebben. Op die manier heeft iedereen z'm goede en slechte momenten en zorg je ervoor dat iedereen het blijft spelen.
Nogmaals, ik baseer dit op een 'zo zou ik het ook bedacht kunnen hebben' gevoel, en niet op harde feiten. Geef toe dat het logisch klinkt, er zijn wel mp games waar ik na een aantal uren ben afgehaakt omdat ik er gewoon niet in kon komen.![]()
waarom is het vinden van een match zo dramatisch slecht bij zombies.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
wat een onzin zeg heb je een bron ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:08 schreef HenkPel het volgende:
Ik heb nog wel een interessante theorie over lag compensation, ik zeg alvast van tevoren dat hij nergens op gebaseerd is, maar ik het wel een aannemelijke verklaring vind.
Ik kan mij goed voorstellen dat Activision graag een grote community aan COD multiplayer gamers heeft. Daar halen ze per slot van rekening hun centen vandaan, en daardoor verkoopt elke COD weer beter dan de vorige. Dat krijg je alleen voor elkaar als je zorgt dat de minder goede en beginnende gamers ook een kans en plezier in de game hebben. Dat zou je kunnen regelen door aan het begin van een match random een aantal mensen een vertraging op te leggen (ongeacht hun verbinding dus). Op die manier zullen ook de slechte spelers af en toe tegenstanders aftroeven, en score/killstreaks behalen. Dat betekent dat ook de goede spelers die af en toe meekrijgen, en die halen dan een monsterscore. Iedereen die klaagt over niets meer raken vanwege lag comp, moet er dan ook rekening mee houden dat als het heel lekker gaat, dat ze dan de lag comp weer mee hebben. Op die manier heeft iedereen z'm goede en slechte momenten en zorg je ervoor dat iedereen het blijft spelen.
Nogmaals, ik baseer dit op een 'zo zou ik het ook bedacht kunnen hebben' gevoel, en niet op harde feiten. Geef toe dat het logisch klinkt, er zijn wel mp games waar ik na een aantal uren ben afgehaakt omdat ik er gewoon niet in kon komen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dus ze hebben weapons generfed?
Zijn de PDW en MSMC nog wel de beste SMG's of moet ik nou meer kijken naar MP7 en die laatste?![]()
Eeeh, lees het maar even opnieuw, en dan de volgende twee vragen:quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
wat een onzin zeg heb je een bron ?
a. Wil je je vraag laten staan? Hoe vaak moet ik nota bene zeggen dat ik aan het theoriseren ben?
b. Onzin, omdat? Ik zeg niet dat het waar is, ik denk dat het zou kunnen. Leg mij maar uit waarom het niet zou kunnen.![]()
gast denk eens na gaat activision het spel opzettelijk slecht en oneerlijk maken lijk me niet toch ? dus ja weet niet maar waar heb je het gelezen want ben wel benieuwd als het een gezachhebbende bron is zou het misschien wel kunnenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:23 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Eeeh, lees het maar even opnieuw, en dan de volgende twee vragen:
a. Wil je je vraag laten staan? Hoe vaak moet ik nota bene zeggen dat ik aan het theoriseren ben?
b. Onzin, omdat? Ik zeg niet dat het waar is, ik denk dat het zou kunnen. Leg mij maar uit waarom het niet zou kunnen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
zou me niks verbazen dat dat een strategie van die mongolen is om meer geld te vangenquote:Op zaterdag 8 december 2012 18:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
gast denk eens na gaat activision het spel opzettelijk slecht en oneerlijk maken lijk me niet toch ? dus ja weet niet maar waar heb je het gelezen want ben wel benieuwd als het een gezachhebbende bron is zou het misschien wel kunnenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Blijkbaar ken jij alleen mensen die meningen van anderen herkauwen. Dit is mijn eigen idee, en ik vind mijzelf een uiterst betrouwbare bron (van ideeen dan).quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
gast denk eens na gaat activision het spel opzettelijk slecht en oneerlijk maken lijk me niet toch ? dus ja weet niet maar waar heb je het gelezen want ben wel benieuwd als het een gezachhebbende bron is zou het misschien wel kunnen![]()
En waarom zouden ze dat niet doen als het werkt? Er wordt wel geklaagd, maar ik vermoed dat het de meest gespeelde multiplayer is en blijft tot de volgende.![]()
Gisteren overigens de enorme fout gemaakt om m'n FAL te prestigen. Kolere zeg, ik wist niet dat ik zo afhankelijk ben geworden van m'n target finder en suppressor. Ik moest echt doorbaggeren tot de target finder voor ik weer wat presteerde. Pas toen ik de suppressor terug had ging het weer echt lekker. Het is wel cool dat m'n initialen nu in de gun gegraveerd zijn, maar dat doe ik niet snel nog een keer.
Heeft iemand wel een goed gekeken naar die Kryptek Typhon camo? Als je op de grond gaat liggen en gaat tijgeren zie je pas goed wat voor cool effect er in die camo zit.![]()
Altijd leuk om een compleet team dat loopt te trashtalken gigantisch in te maken. Ik zat toevallig bij 2 goeie spelers. 1 team genoot had K9 en swarm, tegelijkertijd had de ander een wathog en ik had een sentry gun en stealth chopper in de lucht, alles tegelijkertijdHoefde alleen maar rond te lopen en tags op te pakken
A mind with a heart of it's own![]()
haha had je die onzin zelfbedacht? dat verklaard een hoop mag ik wel stellenquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:36 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Blijkbaar ken jij alleen mensen die meningen van anderen herkauwen. Dit is mijn eigen idee, en ik vind mijzelf een uiterst betrouwbare bron (van ideeen dan).![]()
En waarom zouden ze dat niet doen als het werkt? Er wordt wel geklaagd, maar ik vermoed dat het de meest gespeelde multiplayer is en blijft tot de volgende.
zet dat erin het vervolg even bij dat scheelt een nuttenloze discussieOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
![]()
Klinkt best aardig, morgen eens proberen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ja als ik dat doe kom ik telkens net 15 score points te kort om de vsat halen.quote:Op zondag 9 december 2012 02:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Klinkt best aardig, morgen eens proberen.
Waarschijnlijk.
Zo gaat het altijd teminsten. Speel ik met lage killstreaks dan ga ik amper dood en had ik gewoon een k9 dogs kunnen halen. Stel ik potje later die killstreak in en dan lukt niks.
![]()
![]()
Dus ik heb voor jan lul met ghost rongelopen?quote:Players using Ghost and a Suppressor attachment will no longer appear on the enemy's minimap while shooting and moving while a UAV is up.![]()
![]()
.quote:Op zondag 9 december 2012 04:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dus ik heb voor jan lul met ghost rongelopen?
Yup![]()
Dat is niet zo fraai.En dit. Mijn laserstraal wapen, wat doe je?quote:XM8: reduced lethal range of 3-hit kills from 250 to 50 inches.
XM8 + Select Fire: increased recoil.
[ Bericht 89% gewijzigd door KoningStoma op 09-12-2012 04:32:27 ]![]()
Bekend verhaal. Vsat haal ik amper, maar dit is het wel waard om te proberen.quote:Op zondag 9 december 2012 02:31 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja als ik dat doe kom ik telkens net 15 score points te kort om de vsat halen.
Waarschijnlijk.
Zo gaat het altijd teminsten. Speel ik met lage killstreaks dan ga ik amper dood en had ik gewoon een k9 dogs kunnen halen. Stel ik potje later die killstreak in en dan lukt niks.
In dat filmpje speelde hij groundwar, daar zitten natuurlijk meer kills in van teamgenoten dan in regular domination.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat heb ik dus al drie of vier keer gezegd, lees alsjeblieft even wat er staat voordat je iets begint te blaten.quote:Op zondag 9 december 2012 01:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
haha had je die onzin zelfbedacht? dat verklaard een hoop mag ik wel stellen
zet dat erin het vervolg even bij dat scheelt een nuttenloze discussie
En ik verbaas me enorm over het feit dat je pas iets serieus neemt als het ergens anders op internet staat. Zelf nadenken is blijkbaar een verloren goed. Ik heb nieuws voor je; niet alles wat op internet staat is waar, en niet alles wat waar is staat op internet.
Tot slot; jij voert geen discussie, jij zegt alleen maar "dat is onzin". Je hebt verder geen enkele verklaring of argument.
Ik zal voor zekerheid nog maar even melden dat ik mijn eigen theorie niet als waarheid beschouw, maar als mogelijkheid. Dat lag compensation (of iets vergelijkbaars) bestaat geloof ik wel, ik zie alleen niet veel verband tussen dat en je verbinding. Er klaagt iemand dat hij niks raakt omdat hij over WIFI speelt, maar hij zou eigenlijk tonnen lag comp moeten krijgen? Mensen met goede verbindingen zeggen dat het het ene potje wel zo is, en het volgende potje niet. Met een goede verbinding zou je toch altijd lag comp tegen je moeten krijgen? Mijn verbinding is stabiel en altijd groen, en ook ik heb het idee dat ik het ene potje wat voordeel heb, en het andere potje wat nadeel.
Dat zijn voor mij aanwijzingen (= geen bewijs) dat de lag compensation random is.![]()
jaja hoevaak gaje het nog herhalen ? je hebt geen enkele basis van bewijs dus vraag me af waar je dit op baseertOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Je bent gewoon slecht.quote:Op zondag 9 december 2012 12:41 schreef Rijst het volgende:
Wou nog genieten van mijn Custom m27 nu raak ik echt niks meer.![]()
Die heb je zo weer 2 uurtjes spelenquote:Op zondag 9 december 2012 12:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wou nog genieten van mijn Custom m27 nu raak ik echt niks meer.![]()
Laat maar, het hele concept van een theorie is bij jou onbekend. Jij kunt alleen maar hapklare brokken verwerken. Ik heb al een aantal argumenten voor twijfel en motivaties aangedragen, maar jij neemt gewoon niets op als er niet een link naar een of andere site bij staat, waar iemand voor je bepaalt 'zo is het'.quote:Op zondag 9 december 2012 12:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
jaja hoevaak gaje het nog herhalen ? je hebt geen enkele basis van bewijs dus vraag me af waar je dit op baseert![]()
Ik vraag me ook erg af of ik het ga doen. Waarom zou je het wel doen eigenlijk? Voor een wapen geeft het wat extra geinige dingen, maar zoals ik al zei weegt dat amper op tegen de frustratie van niet terug kunnen gaan naar je favoriete set up.quote:![]()
oh ja en jij als voormalig (je bent dr waarschijnlijk nog onstalgen ook!!) febo werknemer bent zeker zo intiligent?quote:Op zondag 9 december 2012 13:25 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Laat maar, het hele concept van een theorie is bij jou onbekend. Jij kunt alleen maar hapklare brokken verwerken. Ik heb al een aantal argumenten voor twijfel en motivaties aangedragen, maar jij neemt gewoon niets op als er niet een link naar een of andere site bij staat, waar iemand voor je bepaalt 'zo is het'.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Haha, je wilt niet weten hoe zwaar de tests zijn die je moet doorstaan voordat je bij de Febo aan de slag mag. Als je IQ lager is dan 130 mag je er niet werken, en ze nemen elke maand een nieuwe test af om te controleren of je niet degradeert.quote:Op zondag 9 december 2012 13:39 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
oh ja en jij als voormalig (je bent dr waarschijnlijk nog onstalgen ook!!) febo werknemer bent zeker zo intiligent?
Ik ben overigens ontslagen bij de Febo vanwege persoonlijke hygiene.![]()
Ik heb eigenlijk nooit geprestiged... Juist omdat je dan alles kwijtraakte.quote:Op zondag 9 december 2012 13:38 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Ik vraag me ook erg af of ik het ga doen. Waarom zou je het wel doen eigenlijk? Voor een wapen geeft het wat extra geinige dingen, maar zoals ik al zei weegt dat amper op tegen de frustratie van niet terug kunnen gaan naar je favoriete set up.
Met BO2 kan je elke prestige 1 ding blijvend unlocken, je krijgt er extra slot voor bij je classes, hoop extra challenges en het spel blijft uitdagend omdat je telkens dingen blijft unlocken. Erg fijn dat als je wapen unlocked dat je al eerder unlockte attachments en cammo's direct te gebruiken zijn (ik prestige mijn wapens trouwens ook).
Nu level 49 prestige 1, op naar prestige 2 met het assault Shield unlocked![]()
![]()
Omdat ik bijna alleen maar domination speel en dat ding in combinatie met flak jacket een beest is en 8 van de 10 keer punt B pakt (waarna ik weer een andere class neemquote:Op zondag 9 december 2012 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom neem je dat pauper ding mee?)
![]()
omdat echte bazen gewoon alles doen met een cherry blossom shieldquote:Op zondag 9 december 2012 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom neem je dat pauper ding mee?![]()
Sja je moet het zelf weten maar ik zou dat ding nooit meenemenquote:Op zondag 9 december 2012 16:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Omdat ik bijna alleen maar domination speel en dat ding in combinatie met flak jacket een beest is en 8 van de 10 keer punt B pakt (waarna ik weer een andere class neem)
![]()
quote:Op zondag 9 december 2012 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja je moet het zelf weten maar ik zou dat ding nooit meenemen gebruikenA mind with a heart of it's own![]()
Jij bent stuk beter in COD dan ik, ik sprokkel mijn punten zo bij elkaarquote:Op zondag 9 december 2012 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja je moet het zelf weten maar ik zou dat ding nooit meenemen![]()
![]()
Zijn er meer mensen op de PS3 die nog steeds heel veel last hebben van het vastlopen van de Playstation? Volgens mij is het bij mij gewoon 1 op de 3 potjes dat vastloopt in het laadscherm..Feyenoord Rotterdam![]()
ja dit heb ik dus ook.quote:Op zondag 9 december 2012 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er meer mensen op de PS3 die nog steeds heel veel last hebben van het vastlopen van de Playstation? Volgens mij is het bij mij gewoon 1 op de 3 potjes dat vastloopt in het laadscherm..
gister liep mijn ps3 aldoor vast op Tranzit.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Waarom worden mijn round score op leaderbords er niet bij gedaan als ik custom game doe ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Gister de hele dag geen last gehad, vandaag tot nu toe ook niet. Wel regelmatig dat ie op awaiting connection blijft hangen en dat ie uiteindelijk de host niet kan vinden. Dat gebeurt me wel vaker dan voorheen.quote:Op zondag 9 december 2012 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er meer mensen op de PS3 die nog steeds heel veel last hebben van het vastlopen van de Playstation? Volgens mij is het bij mij gewoon 1 op de 3 potjes dat vastloopt in het laadscherm..A mind with a heart of it's own![]()
mijn maatje zie ik ook constant on en offline gaan. zat dat ding weer vast.quote:Op zondag 9 december 2012 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er meer mensen op de PS3 die nog steeds heel veel last hebben van het vastlopen van de Playstation? Volgens mij is het bij mij gewoon 1 op de 3 potjes dat vastloopt in het laadscherm..
ik zelf heb bijna nergens last van..![]()
Heb je een oude of een nieuwe PS3? Ik kan me herinneren dat BO1 een vergelijkbaar probleem had bij nieuwere playstations. Ik heb zelf nog geen enkele vastloper gehad, en ik heb de oude 20GB versie. Die heeft een wat ruimere behuizing, en warmt misschien minder snel op? Die van mij staat ook nog eens rechtop, en de ventilatie opening wijst dan omhoog. Dat scheelt misschien ook, warme lucht stijgt, en er is sprake van een schoorsteen effect.quote:Op zondag 9 december 2012 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn er meer mensen op de PS3 die nog steeds heel veel last hebben van het vastlopen van de Playstation? Volgens mij is het bij mij gewoon 1 op de 3 potjes dat vastloopt in het laadscherm..![]()
Dus als ik mijn FAL meeneem naar een prestige, kan ik meteen weer alle attachments erop zetten? Dat vind ik wel erg belangrijk.quote:Op zondag 9 december 2012 14:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Met BO2 kan je elke prestige 1 ding blijvend unlocken, je krijgt er extra slot voor bij je classes, hoop extra challenges en het spel blijft uitdagend omdat je telkens dingen blijft unlocken. Erg fijn dat als je wapen unlocked dat je al eerder unlockte attachments en cammo's direct te gebruiken zijn (ik prestige mijn wapens trouwens ook).![]()
Jaquote:Op maandag 10 december 2012 13:05 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Dus als ik mijn FAL meeneem naar een prestige, kan ik meteen weer alle attachments erop zetten? Dat vind ik wel erg belangrijk.![]()
via zo'n prestige award?quote:Op maandag 10 december 2012 13:43 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Gisteravond mijn stats gereset.
en ben je nu echt weer helemaal bij 0 of bij 0 van die betreffende prestige?![]()
Dat heb ik dus ook ZO vaak gehad dat ik mijn pc uit woede maar gewoon uit zette.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:08 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb vrij vaak complete potjes waarin ik alleen maar op deze manier doodga.
Strontvervelend is dat.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself![]()
zo zien al mijn killcams eruit, dus die kijk ik maar niet meerquote:Op maandag 10 december 2012 14:20 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook ZO vaak gehad dat ik mijn pc uit woede maar gewoon uit zette.
Strontvervelend is dat.![]()
![]()
Lag compensation moet er gewoon uit, mensen die geen goede verbinding hebben, dienen gekicked te worden.quote:Op maandag 10 december 2012 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
zo zien al mijn killcams eruit, dus die kijk ik maar niet meer
Fuck de mensen met een low budget internet aansluiting.
Op deze manier is het gewoon niet leuk meer en dit is ook meteen de reden dat ik blops 2 al 2 weken niet meer aangeraakt heb.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Dat heeft er vrij weinig mee te maken. Ze gebruiken verschillende methodes om lag aan te pakken. Een aantal van deze methodes zorgen voor een significant voordeel bij mensen met een slechte verbinding.quote:Op maandag 10 december 2012 14:24 schreef Droathoah het volgende:
Dedicated servers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Het zal ongetwijfeld veel beter zijn dan deze bakken stront wat we al 3 jaar op ons menu krijgenquote:Op maandag 10 december 2012 14:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat heeft er vrij weinig mee te maken. Ze gebruiken verschillende methodes om lag aan te pakken. Een aantal van deze methodes zorgen voor een significant voordeel bij mensen met een slechte verbinding.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Het enige wat dedicated servers toevoegen zijn onafgebroken games, geen host voordeel/nadeel en een stabielere verbinding.quote:Op maandag 10 december 2012 14:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld veel beter zijn dan deze bakken stront wat we al 3 jaar op ons menu krijgen
Als ze nu dedicated servers zouden toevoegen zouden de problemen onder de noemer "lag compensation" er niet minder op worden, want dedicated servers doen niets aan mensen met een slechte verbinding.
Wat wel zou kunnen helpen is als ze de servers zouden verhuren aan spelers, en als ze die spelers veel controle zouden geven over wie er wel en niet mag joinen. Een ping limiet van bijvoorbeeld max 50 zou kunnen helpen. Al weet ik niet hoeveel, want wie weet hoe achterlijk het spel in elkaar zit.![]()
Indeed. Bij BLOPS 1 zag je nog regelmatig mensen gekicked worden door ping limits.quote:Op maandag 10 december 2012 14:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het enige wat dedicated servers toevoegen zijn onafgebroken games, geen host voordeel/nadeel en een stabielere verbinding.
Als ze nu dedicated servers zouden toevoegen zouden de problemen onder de noemer "lag compensation" er niet minder op worden, want dedicated servers doen niets aan mensen met een slechte verbinding.
Wat wel zou kunnen helpen is als ze de servers zouden verhuren aan spelers, en als ze die spelers veel controle zouden geven over wie er wel en niet mag joinen. Een ping limiet van bijvoorbeeld max 50 zou kunnen helpen. Al weet ik niet hoeveel, want wie weet hoe achterlijk het spel in elkaar zit.Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
op de pc neem ik aan?quote:Op maandag 10 december 2012 14:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Indeed. Bij BLOPS 1 zag je nog regelmatig mensen gekicked worden door ping limits.
Daar had je dedicated servers.
Nuketown groundwar etc.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Yep, helemaal opnieuw alsof je de disc er voor het eerst in stopt. Je krijgt alleen 1 wit/rode calling card.quote:Op maandag 10 december 2012 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
via zo'n prestige award?
en ben je nu echt weer helemaal bij 0 of bij 0 van die betreffende prestige?![]()
Ja.quote:Op maandag 10 december 2012 13:05 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Dus als ik mijn FAL meeneem naar een prestige, kan ik meteen weer alle attachments erop zetten? Dat vind ik wel erg belangrijk.![]()
Die AN-94!![]()
Olie op het vuur (van een ander forum):quote:Op maandag 10 december 2012 14:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Indeed. Bij BLOPS 1 zag je nog regelmatig mensen gekicked worden door ping limits.
"Anyway, everyone I know regardless of how fast their ISP service has the same issues with lag comp. Friends with high pings and friends with low pings all experience this same crap that you showed in your video! So please quit saying people with super fast internet are getting screwed when EVERYONE that plays the game is or almost everyone."![]()
Gegarandeerd een killquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:32 schreef KoningStoma het volgende:
C4 bij je shock charge neerleggen. Als je een hitmarker krijgt van de shockcharge snel xx duwen.![]()
Behalve als je in een lekker vuurgevecht zit, en je te laat drukt![]()
![]()
DSR.50![]()
Sinds een paar dagen niks anders als sniperen en alleen maar rage mics en haat mail.
Heerlijk als je een team vol SMG gastjes met een sniper in toom houdt.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
bouncing betty, hoef je niet eens op te lettenquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:32 schreef KoningStoma het volgende:
C4 bij je shock charge neerleggen. Als je een hitmarker krijgt van de shockcharge snel xx duwen.![]()
![]()
engineer of bukken helpt ertegen, c4 heeft ook betere blast radiusquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
bouncing betty, hoef je niet eens op te lettenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
engineer ziet alles sowieso al liggenquote:Op dinsdag 11 december 2012 11:32 schreef BzP het volgende:
[..]
engineer of bukken helpt ertegen, c4 heeft ook betere blast radius
ik dacht dat dat bukken een hoax was, het is mij niet gelukt![]()
![]()
Okequote:Op dinsdag 11 december 2012 12:05 schreef Nestalgie het volgende:
ik loop na elke kill die ik maka trololol te zingen, heerlijke reacties![]()
![]()
Dat doe ik ook vaak en dan hoop ik nog dat er een troll mic komt waar de gene die jij killt jou ff kan horenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:05 schreef Nestalgie het volgende:
ik loop na elke kill die ik maka trololol te zingen, heerlijke reacties
ik mute iedereen altijd meteen standaard
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ook idd, is jammer dat dan de rage mic ook muted isquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:16 schreef over_hedge het volgende:
ik mute iedereen altijd meteen iedereen standaardVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat dus! Ben je van die kut turken en pubers af.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:16 schreef over_hedge het volgende:
ik mute iedereen altijd meteen standaard![]()
meestal zet ik het direct uit, maar soms ook niet.
want ik kan echt lachen om wat ik hoor nadat ik iemand neerknal!![]()
![]()
Soms is het wel grappig, maar ik hoor zo vaak Russen of Fransozen ouwehoeren dat ik zelfs aanpassingen tussendoor in een class abrupt onderbreek om te muten als ik weer een hoop gekraak en ruis met onverstaanbaar gelul erdoor hoor.
Soms hoor je overigens hele genante huis perikelen, dat is wel hilarisch. Een vader die tegen z'n kinderen loopt te schreeuwen dat ze nu effe hun bek moeten houden omdat papa bezig is. Of dingen die van tafel donderen waarna een of andere vrouw hysterisch begint te schreeuwen.![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:53 schreef Jorwol het volgende:
Net als die mongolen die constant in de microfoon blazennekschot verdienen die gasten..
, gewoon muten.
![]()
![]()
Komen jullie na de patch ook steeds meer Nederlanders tegen? Gisteren speelde ik om half 12 nog een potje Kill Confirmed tegen een party die geheel bestond uit jochies van 11 jaar, te gek voor woorden imo
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Dat is toch juist grappig?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Komen jullie na de patch ook steeds meer Nederlanders tegen? Gisteren speelde ik om half 12 nog een potje Kill Confirmed tegen een party die geheel bestond uit jochies van 11 jaar, te gek voor woorden imo![]()
Ik vind het ook vervelend als er van die kleine kindjes erdoorheen lopen te blerren, zet ze lekker allemaal op mute en laat me wapen sprekenquote:![]()
![]()
![]()
Op zich wel, helemaal als ze gaan schreeuwen als ik voor de tweede keer met een Lodestar de lucht in gaquote:
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Niks leukers als "kut sniper" in de rage mic te horenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Die kerel heeft wel gelijk danquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:44 schreef BzP het volgende:
Niks leukers als "kut sniper" in de rage mic te horen![]()
Jij bent zo'n noob zeker.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel heeft wel gelijk dan
Je bent gewoon slecht
Lekker voor je dan!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
oke BzP.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Jij bent zo'n noob zeker.
Je bent gewoon slecht
Lekker voor je dan!![]()
We hebben al een hele sniper discussie gehouden hier.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik onderbouw mijn meningen altijd al snap ik dat het moeilijk is voor jou
Denk je dat ik een complete onderbouwde mening ga geven als reactie op een trollige one liner van jou?
Laten we erop houden dan mensen zoals jij mijn drive om te snipen alleen maar groter maakt.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Waar post ik een trollerige oneliner dan?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:04 schreef BzP het volgende:
[..]
We hebben al een hele sniper discussie gehouden hier.
Denk je dat ik een complete onderbouwde mening ga geven als reactie op een trollige one liner van jou?
Laten we erop houden dan mensen zoals jij mijn drive om te snipen alleen maar groter maakt.![]()
Onderbouw dan je "daar heeft hij wel gelijk in" ?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar post ik een trollerige oneliner dan?
want je weet niks van de situatie behalve dat ik een janker neerschoot met mn sniperVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat moet ik daar aan onderbouwen hij heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Onderbouw dan je "daar heeft hij wel gelijk in" ?
want je weet niks van de situatie behalve dat ik een janker neerschoot met mn sniper![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet ik daar aan onderbouwen hij heeft gewoon gelijk.
Moeilijk? haha moet jij wat van zeggen einstein.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is weer te moeilijk voor je?
Maar "Stef" Waarom zijn snipers zo kut?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
LitmanenAFCA wil gewoon niet toegeven dat snipers eigenlijk makkelijk te killen zijn, maar dat hij toch vaak bata krijgt van snipers.![]()
Idd, jankers roepen altijd dat dingen OP zijn omdat ze ge owned worden.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef KoningStoma het volgende:
LitmanenAFCA wil gewoon niet toegeven dat snipers eigenlijk makkelijk te killen zijn, maar dat hij toch vaak bata krijgt van snipers.
Dan zegt hij dat ik meningen moet onderbouwen ?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Als ik gesniped wordt heb ik daar absoluut geen moeite mee. Wanneer er een of andere eppo 32-32 staat zonder captures of plants maar alleen ziekuh quickscopes maakt dan ben je gewoon een kut sniper.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef KoningStoma het volgende:
LitmanenAFCA wil gewoon niet toegeven dat snipers eigenlijk makkelijk te killen zijn, maar dat hij toch vaak bata krijgt van snipers.![]()
Waar heb ik gezegd dat ik ge quickscoped heb???????????????????????????????quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik gesniped wordt heb ik daar absoluut geen moeite mee. Wanneer er een of andere eppo 32-32 staat zonder captures of plants maar alleen ziekuh quickscopes maakt dan ben je gewoon een kut sniper.
Hier ga je al door de mand hahaVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik heb geen idee hoe het komt. Maar sinds een nieuwe update ga ik opeens wel weer goed
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb ik het over jou dan in mijn vorige post? Ik reageer zelfs niet op jou laat maar weer zien dat jij er verstand van hebtquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:20 schreef BzP het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik ge quickscoped heb???????????????????????????????
Hier ga je al door de mand haha![]()
gastquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb ik het over jou dan in mijn vorige post? Ik reageer zelfs niet op jou laat maar weer zien dat jij er verstand van hebt!!!
Dat zijn sowieso waardeloze spelers. Met een sniper spelen die vrijwel altijd slechter dan met de meeste andere wapens.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik gesniped wordt heb ik daar absoluut geen moeite mee. Wanneer er een of andere eppo 32-32 staat zonder captures of plants maar alleen ziekuh quickscopes maakt dan ben je gewoon een kut sniper.![]()
Precies en helaas zijn 99,99% van de snipers zo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso waardeloze spelers. Met een sniper spelen die vrijwel altijd slechter dan met de meeste andere wapens.![]()
Idd ben er ook vantussen voordat ik weer een ban krijg omdat ik met trollen discussieer.quote:
Eigen schuld
Niemand trolt hier hoor dat maak jij er van omdat je het niet snapt. Maar draai er maar weer omheen ben niets anders van jou gewendquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:43 schreef BzP het volgende:
[..]
Idd ben er ook vantussen voordat ik weer een ban krijg omdat ik met trollen discussieer.
Eigen schuld![]()
quote:
Gelukkig maar.quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
mwah heb liever dit dan al die commando lungesquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:18 schreef shaderon het volgende:
Ja dat nieuwe knife systeem zuigt hard. Net als hele blops 2 , ben er nou al op uitgekeken.![]()
Hipfire toch alles in CQCVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat nieuwe knife systeem, dat het niet werkt, is juist heerlijk !quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:18 schreef shaderon het volgende:
Ja dat nieuwe knife systeem zuigt hard. Net als hele blops 2 , ben er nou al op uitgekeken.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:59 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Dat nieuwe knife systeem, dat het niet werkt, is juist heerlijk !
Snipen is voor mongolen. Koop je een spel om continue op 1 plek door een vizier te turen en pieuw te doen.
Vooral op Harrier trek ik ze fucking slecht.![]()
ja die harrier is irritant jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:48 schreef Doopy-X- het volgende:
Snipen is voor mongolen. Koop je een spel om continue op 1 plek door een vizier te turen en pieuw te doen.
Vooral op Harrier trek ik ze fucking slecht.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Carrierquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Of hoe dat vliegdekschip ook heet, kutlevel.
Moet je ook niet zoveel sprayenquote:RvP; Feyenoord
Ik word anders behoorlijk vaak geknifed
RvP; Feyenoord
Dat is niet zo gek als je iedereen in de weg loopt, inclusief de vijand.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
Ik word anders behoorlijk vaak geknifed![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als je iedereen in de weg loopt, inclusief de vijand.
RvP; Feyenoord
Hmm, of het niveau is de laatste dagen enorm vooruit gegaan. Of ik raak helemaal niks meer sinds Ghost en prestige. Valt wel ineens op, dat ik niet meer de scores als voor ghost kan halen
.
![]()
had ik gister dus ook, laten we voorop stellen ik ben een middelmatige - tot goede 'cod speler'quote:Op woensdag 12 december 2012 01:53 schreef Alovenac het volgende:
Hmm, of het niveau is de laatste dagen enorm vooruit gegaan. Of ik raak helemaal niks meer sinds Ghost en prestige. Valt wel ineens op, dat ik niet meer de scores als voor ghost kan halen
.
eergister speelde ik constant 40-20/25 etc. allemaal in domination.
gister raakte ik nog geen pepernoot. leek wel of er skittles uit mijn gun kwamen en ging op de meest knullige manieren dood, schoot alleen hitmarkers (AN-94) en 1 op 1 was het nog minder
speelde continu 20-25/30
vanavond maar eens een andere gun aannemen..![]()
![]()
Gister hadden we 1 Amerikaan in de party en we werden gewoon allemaal game na game op amerikaanse servers gepleurd terwijl onze party leader NL was
![]()
Constant 3 streepjes verbinding.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik ging gister juist goedlodestar na lodestar
Soms 2 per potje. Had op carrier 2x lodestar in 1 leven. Was tegen een party met fransen
Zo leuk als die gaan rage.
ik ging ook veel slechter dan normaalquote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
had ik gister dus ook, laten we voorop stellen ik ben een middelmatige - tot goede 'cod speler'
gister raakte ik nog geen pepernoot. leek wel of er skittles uit mijn gun kwamen en ging op de meest knullige manieren dood, schoot alleen hitmarkers (AN-94) en 1 op 1 was het nog minder
speelde continu 20-25/30
vanavond maar eens een andere gun aannemen..![]()
![]()
Ik ben een middelmatige tot slechte COD-speler maar gisteren en maandag ging het nog veel kutter dan normaal, 2x 2 uurtjes gespeeld en geen één(!) keer positief geëindigd.....![]()
![]()
Same.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik ging ook veel slechter dan normaal![]()
Die AN94 nu pas voor het eerst uitgeprobeerd toen we toevallig een filmpje voorbij zagen komen, lekker wapen maar FAL blijft m'n favoriet.![]()
![]()
eerste 2 kogels schiet de AN94 met 1800 RPM, super burst wapen.quote:Op woensdag 12 december 2012 11:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Same.![]()
Die AN94 nu pas voor het eerst uitgeprobeerd toen we toevallig een filmpje voorbij zagen komen, lekker wapen maar FAL blijft m'n favoriet.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Duidelijk een geval van lagcompquote:Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
had ik gister dus ook, laten we voorop stellen ik ben een middelmatige - tot goede 'cod speler'
speelde continu 20-25/30
vanavond maar eens een andere gun aannemen..
Gr Gr BzP![]()
Ik had gisteren m'n beste K/D ratio in een potje tot nu toe: 18.00![]()
Daar moet ik even eerlij bij vermelden dat het 'slechts' een 18-1 score was, maar toch.
Ik heb mezelf aangeleerd om de counter UAV te bewaren voor een UAV van de andere kant, dat is erg efficient. Ik vind het sowieso beter om scorestreaks te gebruiken waar je hele team wat aan heeft. Vandaar dat ik nu de UAV, counter UAV en als laatste een 'egoistische' lightning strike gebruik. Ik heb liever wat vaker een iets zwakkere scoresteak dan heel af en toe een zware, hoewel de lightning strike een stuk zwakker is geworden sinds de vertraging is toegenomen.
De VSAT of EMP lijkt me ook erg handig, maar ik kom er gewoon niet vaak genoeg aan toe. In TDM in ieder geval niet. Zijn scorestreaks makkelijker te behalen in andere gamemodes?![]()
Ze hebben tdm sowieso verneukt wanneer je in het eerste leven een paar kills maakt en dood gaat kun je de rest van het potje niets meer halen omdat het voorbij isquote:Op woensdag 12 december 2012 13:07 schreef HenkPel het volgende:
Ik had gisteren m'n beste K/D ratio in een potje tot nu toe: 18.00![]()
Daar moet ik even eerlij bij vermelden dat het 'slechts' een 18-1 score was, maar toch.
Ik heb mezelf aangeleerd om de counter UAV te bewaren voor een UAV van de andere kant, dat is erg efficient. Ik vind het sowieso beter om scorestreaks te gebruiken waar je hele team wat aan heeft. Vandaar dat ik nu de UAV, counter UAV en als laatste een 'egoistische' lightning strike gebruik. Ik heb liever wat vaker een iets zwakkere scoresteak dan heel af en toe een zware, hoewel de lightning strike een stuk zwakker is geworden sinds de vertraging is toegenomen.
De VSAT of EMP lijkt me ook erg handig, maar ik kom er gewoon niet vaak genoeg aan toe. In TDM in ieder geval niet. Zijn scorestreaks makkelijker te behalen in andere gamemodes?
In TDM speel ik vaak alleen UAV en Counter die kan ik vaker halen.![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duidelijk een geval van lagcomp
Gr Gr BzP
Je kunt TDM ook niet spelenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben tdm sowieso verneukt wanneer je in het eerste leven een paar kills maakt en dood gaat kun je de rest van het potje niets meer halen omdat het voorbij is
In TDM speel ik vaak alleen UAV en Counter die kan ik vaker halen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik had gister een potje waar ik 17x een hardpoint had ingenomenDaarom ook 2x lodestar gehaald.
Was wel veruit het meeste wat ik ooit in 1potje heb ingenomen.
TDM is sowieso kut.RvP; Feyenoord
ja, veel makkelijker. (imho)quote:Op woensdag 12 december 2012 13:07 schreef HenkPel het volgende:
Zijn scorestreaks makkelijker te behalen in andere gamemodes?![]()
Doe eens chill, je hebt net een ban achter de rug.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:48 schreef BzP het volgende:
[..]
Jij bent zo'n noob zeker.
Je bent gewoon slecht
Lekker voor je dan!
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
ach beetje flauwekulquote:Op woensdag 12 december 2012 14:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Doe eens chill, je hebt net een ban achter de rug.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Niet alle mods zijn even helder.quote:
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
sowiesoquote:Op woensdag 12 december 2012 14:48 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Niet alle mods zijn even helder.
Net weer wat potjes gespeeld, moet zeggen dat de aanpassing van puntje bij red dot sight naar een kruisje een hele hoop scheelt. Speelt tevens ook wat fijner.
![]()
Wordt Modern Warfare 2 nog een beetje gespeeld eigenlijk?
Ik mis echt de stealth levels in de sneeuw, of een echt sniperlevel als wasteland oid... BOII is praktisch allemaal rush & shoot..
Mijn MW2 is nergens meer te vinden, maar vast wel voor een leuk prijsje te koop inmiddels![]()
vind niks accurater dan dan rode puntjequote:Op woensdag 12 december 2012 19:12 schreef Alovenac het volgende:
Net weer wat potjes gespeeld, moet zeggen dat de aanpassing van puntje bij red dot sight naar een kruisje een hele hoop scheelt. Speelt tevens ook wat fijner.
FAL met select fire?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Same.![]()
Die AN94 nu pas voor het eerst uitgeprobeerd toen we toevallig een filmpje voorbij zagen komen, lekker wapen maar FAL blijft m'n favoriet.![]()
Ga lekker battlefield spelen danquote:Op woensdag 12 december 2012 20:04 schreef BenjaminLinus het volgende:
Wordt Modern Warfare 2 nog een beetje gespeeld eigenlijk?
Ik mis echt de stealth levels in de sneeuw, of een echt sniperlevel als wasteland oid... BOII is praktisch allemaal rush & shoot..
Mijn MW2 is nergens meer te vinden, maar vast wel voor een leuk prijsje te koop inmiddels
RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |