"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk dat je een plaatje post dat gaat over volledig ADS gaan maar dat doet dus niemand. Als je dat niet snapt dan is er echt iets goed mis met je![]()
![]()
Volgens mij begrijp je mij verkeerd want het laatste wat ik hier doe is trollen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
ga ff een ander trollen irritant kind
jij zegt dat snipers niet zo gebruikt moeten worden in COD terwijl je ook zegt dat COD niet realistisch moet zijn.
Daar spreek je jezelf gewoon tegen hoor
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Dat is altijd al een bug van de killcam geweest. Je moet 100% ads zijn én helemaal stilstaan, anders dan schiet je gewoon alsof je hipfiret.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leuk dat je een plaatje post dat gaat over volledig ADS gaan maar dat doet dus niemand. Als je dat niet snapt dan is er echt iets goed mis met je![]()
Het is toch logisch dat als je van close range met een 50.cal geraakt wordt dat je dan plat gaat?
Het is de aim assist wat de boel verziekt.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Oke Stoma.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is altijd al een bug van de killcam geweest. Je moet 100% ads zijn én helemaal stilstaan, anders dan schiet je gewoon alsof je hipfiret.![]()
Tja, je kan blijven herhalen dat snipers niet gebalanceerd zijn zonder te zeggen waarom, maar dat maakt het niet waar.quote:![]()
Van een 9MM in je hoofd op 150 meter ga je ook in een keer dood laten we dat dan ook maar invoerenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:25 schreef BzP het volgende:
Het is toch logisch dat als je van close range met een 50.cal geraakt wordt dat je dan plat gaat?
Het is de aim assist wat de boel verziekt.![]()
Ik heb al lang gezegd waarom ze niet gebalanceerd zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tja, je kan blijven herhalen dat snipers niet gebalanceerd zijn zonder te zeggen waarom, maar dat maakt het niet waar.![]()
Eigenlijk moeten headshots altijd inderdaad een OHK zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van een 9MM in je hoofd op 50 meter ga je ook in een keer dood laten we dat dan ook maar invoeren
Iets wat me ook aan COD irriteerd, als je een headshot geeft met een AR dat ie dan nog niet dood is
Kan je dat nog een keer herhalen dan, zodat ik weer kan herhalen waarom daar geen hol van klopt?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb al lang gezegd waarom ze niet gebalanceerd zijn.![]()
Omdat het wel klopt Stoma dat jij zo achterlijk bent om te denken van niet zegt wel weer genoeg.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kan je dat nog een keer herhalen dan, zodat ik weer kan herhalen waarom daar geen hol van klopt?![]()
Jongens chill..
Jullie zijn van hetzelfde team, je moet niet teamkillen
Wat een grafding zegquote:Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die magnum die buckshot schiet in BO2 is ook een toppertjeVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mij "achterlijk" noemen, zorgt er niet magisch voor dat je gelijk hebt. Dat doe je door mijn argumenten te weerleggen, door aan te tonen waarom deze niet kloppen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat het wel klopt Stoma dat jij zo achterlijk bent om te denken van niet zegt wel weer genoeg.![]()
Ach hij gaat hem al twee weken in ruilen voor Farcry 3 maar speelt elke avond nogquote:Op donderdag 6 december 2012 15:32 schreef BzP het volgende:
Jongens chill..
Jullie zijn van hetzelfde team, je moet niet teamkillen![]()
![]()
Tja, niemand wil Far Cry 3 kwijt. Tot die tijd blijf ik hem af en toe wel spelen ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach hij gaat hem al twee weken in ruilen voor Farcry 3 maar speelt elke avond nog![]()
http://symthic.com/cod-bo2-weapon-charts#11111100ncnn0quote:Op donderdag 6 december 2012 15:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten headshots altijd inderdaad een OHK zijn.
Iets wat me ook aan COD irriteerd, als je een headshot geeft met een AR dat ie dan nog niet dood is
Als de headshot mulipliers op deze site kloppen is dat wel in en in triest![]()
![]()
Probeer maar te bursten met die AN94 jongens, er gaat een nieuwe bevredigende wereld voor julie open.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hoezo hebben de handguns een 1.4?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
http://symthic.com/cod-bo2-weapon-charts#11111100ncnn0
Als de headshot mulipliers op deze site kloppen is dat wel in en in triestVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
nee dan lees je mijn post gewoon niet goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mij verkeerd want het laatste wat ik hier doe is trollen.
jij zegt dat snipers niet zo gebruikt moeten worden in COD terwijl je ook zegt dat COD niet realistisch moet zijn.
Daar spreek je jezelf gewoon tegen hoor![]()
Geef dan een duidelijke reden waarom de snipers niet goed functioneren volgens jou.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
nee dan lees je mijn post gewoon niet goed.
Je bent harstikke onduidelijk.
Je snapte Stoma's comment mbt de naked ballista ook helemaal niet
ik heb al genoeg posts gemaakt over iets waar ik zelf eigenlijk niet eens last van heb. ik stop.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:51 schreef BzP het volgende:
[..]
Geef dan een duidelijke reden waarom de snipers niet goed functioneren volgens jou.
Je bent harstikke onduidelijk.
Je snapte Stoma's comment mbt de naked ballista ook helemaal niet
*zwaait met wit vlaggetje*![]()
Ik val je niet aan ofzoquote:Op donderdag 6 december 2012 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb al genoeg posts gemaakt over iets waar ik zelf eigenlijk niet eens last van heb. ik stop.
*zwaait met wit vlaggetje*
Vroeg je alleen om je statement te onderbouwen.
Its all coolVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik denk dat veel haat jegens die snipers vooral uit onkunde voortkomt. Mensen die er zelf weinig mee kunnen en vervolgens wel afgemaakt worden door zon ding.
Hetzelfde gaat op voor de jets in bf3. Het kost gewoon erg veel tijd en moeite voordat je daar iets mee kan, maar ondertussen zijn er veel mensen die er niets mee kunnen die ze overpowered noemen.![]()
Prestige 7? Damnnquote:Op donderdag 6 december 2012 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb wel al bijna prestige 7 er op zitten dat levelen is ook makkelijk
Hoe veel speel jij op een dag?![]()
totaal gem. hoeveel punten haal je per minuut?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb wel al bijna prestige 7 er op zitten dat levelen is ook makkelijk![]()
Paar uurtjes nu in de eerste week watquote:Op donderdag 6 december 2012 16:03 schreef Differ het volgende:
[..]
Prestige 7? Damnn
Hoe veel speel jij op een dag?450 minimaalquote:Op donderdag 6 december 2012 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
totaal gem. hoeveel punten haal je per minuut?![]()
En dan speel ik ook nog vaker met kut wapens omdat ik alles goud wil halenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat gaat wat harder dan mijn 310....
ik zit pas in prestige 3....
KD is wel gezakt van 1.80 naar 1.70 door met name de S12 en lmg's![]()
je bent gewoon slecht!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan speel ik ook nog vaker met kut wapens omdat ik alles goud wil halen
KD is wel gezakt van 1.80 naar 1.70 door met name de S12 en lmg's![]()
oh maar dat doe ik ook.. zodra ik een wapen op max heb ga ik met de volgende verder!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan speel ik ook nog vaker met kut wapens omdat ik alles goud wil halen
KD is wel gezakt van 1.80 naar 1.70 door met name de S12 en lmg's
en ik probeer ook alle challenges te halen enzo..
ik kijk meestal naar welke challenges ik bijna heb, en dan focus ik me daar op.... dan vermaak ik me prima![]()
![]()
en dan hebben we nog dit......
spelen jullie weleens ergens anders dan thuis? op een ander merk tv oid?
wij (ik en mijn vrienden) merken duidelijk verschil als we bij mij op de philips gamen of bij mijn maatje op de samsung....
ik begin over de tv omdat dat het enige verschil is zover wij weten.... beide lcd, beide ps3, zelfde game, zelfde instellingen....
thuis heb ik de draaisnelheid veel lager dan wanneer ik bij hem speel.... en andersom zetten zij bij mij het ook lager dan hoe ze thuis spelen....![]()
Ik kan ook haast niks raak schieten bij maten thuis, ene heeft een plasma en de andere een dikke LED tv van 50 inch.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef rival het volgende:
wij (ik en mijn vrienden) merken duidelijk verschil als we bij mij op de philips gamen of bij mijn maatje op de samsung....
ik begin over de tv omdat dat het enige verschil is zover wij weten.... beide lcd, beide ps3, zelfde game, zelfde instellingen....
thuis heb ik de draaisnelheid veel lager dan wanneer ik bij hem speel.... en andersom zetten zij bij mij het ook lager dan hoe ze thuis spelen....
Ikzelf speel op een 42 inch LCD en speel nergens liever op.
Misschien een kleinere tv zou wel helpen.
Ik ga ook een kleine flatscreen halen in de toekomst en dan ga ik in onze kantoorkamer spelen.
woon sinds 2 maanden samen en nu moet ik mn tv delen
Vrouwen met hun GTST
Sommige tv's hebben een hoge responsetijd. Vooral grotere tv's met veel fancy features hebben dat. Soms help het om die features uit te zetten en soms zit er een gaming mode op.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef rival het volgende:
thuis heb ik de draaisnelheid veel lager dan wanneer ik bij hem speel.... en andersom zetten zij bij mij het ook lager dan hoe ze thuis spelen....![]()
dit heb ik ook gelezen. en toen bleek inderdaad dat ik een apart game mode heb.....quote:Op donderdag 6 december 2012 16:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Sommige tv's hebben een hoge responsetijd. Vooral grotere tv's met veel fancy features hebben dat. Soms help het om die features uit te zetten en soms zit er een gaming mode op.
maar, ik merk absoluut geen verschil als ik hem daarop zet.
ik ga de specs maar eens bekijken voor de response tijden....![]()
klopt, had ene maat van mij ook.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
dit heb ik ook gelezen. en toen bleek inderdaad dat ik een apart game mode heb.....
maar, ik merk absoluut geen verschil als ik hem daarop zet.
ik ga de specs maar eens bekijken voor de response tijden....
Maar bij een andere maat hielp de game mode weer wel.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
He jammer, de hele sniper discussie is alweer voorbij voordat ik me er mee kon bemoeien. Nu zitten jullie over TV's te lullen. Who gives a fuck?![]()
Ik wil graag over het volgende zeuren: Hoe kan het dat iemand met een 18-21 (K-D) score boven iemand eindigt met een 15-5 score in TDM? TDM draait om meer kils maken dan het andere team. Iemand die er 21 (dat is bijna een derde van wat er nodig is) weggeeft aan het andere team is gewoon een prutser, ook al maakt hij er 18 dood.![]()
Je hebt gelijk, KD is het belangrijkste in TDM.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef HenkPel het volgende:
He jammer, de hele sniper discussie is alweer voorbij voordat ik me er mee kon bemoeien. Nu zitten jullie over TV's te lullen. Who gives a fuck?![]()
Ik wil graag over het volgende zeuren: Hoe kan het dat iemand met een 18-21 (K-D) score boven iemand eindigt met een 15-5 score in TDM? TDM draait om meer kils maken dan het andere team. Iemand die er 21 (dat is bijna een derde van wat er nodig is) weggeeft aan het andere team is gewoon een prutser, ook al maakt hij er 18 dood.
Maar de gene met de meeste kills die krijgt de meeste punten
omdat rushen > campenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef HenkPel het volgende:
Ik wil graag over het volgende zeuren: Hoe kan het dat iemand met een 18-21 (K-D) score boven iemand eindigt met een 15-5 score in TDM? TDM draait om meer kils maken dan het andere team. Iemand die er 21 (dat is bijna een derde van wat er nodig is) weggeeft aan het andere team is gewoon een prutser, ook al maakt hij er 18 dood.Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Zelfde als mensen gingen klagen dat ik bij MW3 KC weinig tags opraapte.
Als ik niet met mn reaper al die mensen wegblies dan zou die persoon ook nauwelijks tags hebben.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik ben ook al prestige 8quote:Op donderdag 6 december 2012 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb wel al bijna prestige 7 er op zitten dat levelen is ook makkelijk
Heb al 5 prestiges niks anders gedaan dan UAV, counter UAV en vsat![]()
![]()
Ik werd gek! PS op een Phillips...... niks lukte meer. Helemaal niks. Bagger, traag, kut!!!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef rival het volgende:
thuis heb ik de draaisnelheid veel lager dan wanneer ik bij hem speel.... en andersom zetten zij bij mij het ook lager dan hoe ze thuis spelen....
Ik App een maat van me.... op een andere tv niks lukt!
Antwoord: Phillips zeker? Moet je op game mode zetten
Ik:![]()
Heeft wel geholpen. Toch niet voor de hele 100% voor mijn gevoel maar wel heeeel erg.
Nooit meer een Philips voor mij.![]()
ik ben duidelijk dus niet de enige! (geruststelling)quote:Op donderdag 6 december 2012 17:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik werd gek! PS op een Phillips...... niks lukte meer. Helemaal niks. Bagger, traag, kut!!!
Ik App een maat van me.... op een andere tv niks lukt!
Antwoord: Phillips zeker? Moet je op game mode zetten
Ik:![]()
Heeft wel geholpen. Toch niet voor de hele 100% voor mijn gevoel maar wel heeeel erg.
Nooit meer een Philips voor mij.![]()
Sticks and stones?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef maurisioo het volgende:
Net een potje gedaan met alleen maar kniven. Stond gewoon bovenaan.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Watdan?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Speel alleen maar sharpshooter eigenlijk, TE simpel win bijna alles en mijn KD schiet ineens weer omhoog
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Level 53, hoop dus morgen de eerste prestige in te duiken..
Kreeg toestraks allemaal invites ineens voor party's en vriendenverzoeken van mensen die ik niet kon, is dat weer iets nieuws ofzo.
![]()
Ik ben level 51, bijna Ghost en kan ik mijn k/d opschroeven
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Meer deaths dan kills is gewoon slecht, of je nou rusht, campt, of masturbeert. Als je 18-21 scores haalt door te rushen, zou ik maar eens een andere tactiek overwegen. En het is debiel dat je daarmee bovenaan een team eindigt. Wel in TDM in ieder geval.quote:![]()
En om terug te komen op het SMR vs. FAL verhaal; ik heb hem vanavond vrij gespeeld (de SMR), en ik denk dat ik het eens ben met degenen die zeggen dat de FAL beter is. De SMR heeft toch aardig wat meer recoil, ook met een grip (wat weer een attachment extra kost tov. de FAL), en daarmee is de controle minder. Dat is geen probleem wanneer je tegenstander stil staat of in een rechte lijn naar je toe of van je af beweegt, maar zodra je meer moet corrigeren naar links of rechts gaat dat minder lekker met de SMR. Daarnaast lijkt hij ook nog eens je beweeg snelheid te beperken (daar kan ik me overigens in vergissen).
Het is vrijwel hetzelfde verhaal als met de G3 en de M14 uit MW1.
[ Bericht 5% gewijzigd door HenkPel op 07-12-2012 00:06:35 ]![]()
Wat moeten ze dan doen, punten aftrekken elke keer als je dood gaat (in TDM)?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Jij neemt Ghost wel mee de eerste prestige in neem ik aan?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
Ik ben level 51, bijna Ghost en kan ik mijn k/d opschroeven![]()
Exact. In veel andere game modes zijn kills of deaths ondergeschikt aan punten. Als je in domination 50x dood gaat, maar veel control points pakt en vasthoudt ben je goed bezig. Als je veel kills maakt heeft dat natuurlijk ook nut, want dode tegenstanders nemen doorgaans niet zo veel control points in.Maar kills zijn niet het doel van het spel. In TDM draait winst of verlies maar om een ding; kills. En deaths zijn kills voor de tegenstander (vrijwel zonder uitzondering). Het lijkt mij volstrekt logisch dat je daar in de game score (niet in XP) op wordt afgerekend.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:57 schreef Catkiller het volgende:
Wat moeten ze dan doen, punten aftrekken elke keer als je dood gaat (in TDM)?![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:48 schreef Droathoah het volgende:
Wat is het beste sterkste wapen met de minste recoil? Moet echt mn K/D opschroeven!FAL?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:48 schreef Droathoah het volgende:
Wat is het beste sterkste wapen met de minste recoil? Moet echt mn K/D opschroeven!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja, de uav spam is namelijk achterlijk ieder potje en zo hoef ik ze niet continue uit de lucht te schieten.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:58 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Jij neemt Ghost wel mee de eerste prestige in neem ik aan?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Kun je dingen meenemen na een prestige dan? Hoeveel?
Iemand een idee hoeveel bonus de hardline perk geeft?
En krijgt iemand een melding als je zijn equipment hackt? Als ik een bouncing betty sloop en iemand wil besluipen in zijn hokje, zitten ze me vaak op te wachten omdat ze horen dat hun equipment is gesloopt. Ik vroeg me af of hacken met de black hat wat dat betreft beter is.![]()
Ja, 1 dingquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:38 schreef HenkPel het volgende:
Kun je dingen meenemen na een prestige dan? Hoeveel?quote:Iemand een idee hoeveel bonus de hardline perk geeft?
En krijgt iemand een melding als je zijn equipment hackt? Als ik een bouncing betty sloop en iemand wil besluipen in zijn hokje, zitten ze me vaak op te wachten omdat ze horen dat hun equipment is gesloopt. Ik vroeg me af of hacken met de black hat wat dat betreft beter is.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Een wapen, perk, wildcard of equipment. Weapon camos houdt je altijd, attachments verlies je als je je wapen prestiged.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef HenkPel het volgende:
Een perk, of een willekeurig ding (wapen, equipment, attachment, camo)?Krijg je een melding, "Your equipment has been hacked" oid.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:38 schreef HenkPel het volgende:
Kun je dingen meenemen na een prestige dan? Hoeveel?
Iemand een idee hoeveel bonus de hardline perk geeft?
En krijgt iemand een melding als je zijn equipment hackt? Als ik een bouncing betty sloop en iemand wil besluipen in zijn hokje, zitten ze me vaak op te wachten omdat ze horen dat hun equipment is gesloopt. Ik vroeg me af of hacken met de black hat wat dat betreft beter is.![]()
Update is uit, UAV is nu 425en Black Hat gaat slomer...
Hoe verpest je het..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
PlayStation 3 Update 1.04 Notes
New Features & Feature Improvements
Added support for posting Live Stream URLs to Twitter.
Improved audio/rumble responsiveness when hitting enemies with gunfire.
Improved overall communication of Double XP when enabled.
AAR better communicates how much XP was earned in each match.
Added the ability to “View League Teams” from any player’s Playercard.
Added the ability to “View Playercard” from League solo leaderboards.
Added a number of security system enhancements.
Issues Addressed
Fixed a rare hang (“Awaiting Textures”) upon loading into maps when joining a session in progress after fresh boot.
Game now resets the Care Package for a non-owner if the owner re-rolls the package using the Engineer perk.
Players with Black Hat PDA can no longer hack a Care Package faster than the owner can capture it.
Addressed an exploit where modified console hackers could maliciously spread infected films to other users.
Added a fail-safe to prevent spawn trapping in CTF.
Increased sight checks on turrets to improve spawning algorithms.
Fixed a number of new UI error messages reported by users.
Addressed a number of issues that would cause friendly/enemy color indicators on equipment and scorestreaks to display as the wrong team.
Improved overall Theater and Live Streaming stability.
Improved film rendering stability and made progression bar more accurate while rendering a film.
Addressed issues which prevented some master challenges from being completed.
Precision challenge “Wet Work” will now unlock with 10 kills.
The wins challenge will now account for all FFA modes when ending a match with a tie (if you are in the top 3).
Players that help with the “Synchronized Attack” challenge now get credit for it.
Players will not be able to manually take control of their AGR if they die at the exact moment that their AGR deploys.
Emblem Editor no longer closes the current emblem when discarding changes.
Players using Ghost will no longer be invisible at all times in Custom Games with the mini-map option set to “constant”.
Players using Ghost and a Suppressor attachment will no longer appear on the enemy’s minimap while shooting and moving while a UAV is up.
The median for the K/D graph in the AAR is set to 1.0 instead of 0.0.
Players can no longer get on top of the shrubs in Nuketown 2025.
Thermal vision overlay no longer appears using the VTOL glitch.
Kills from the explosion on the explosive crossbow bolt now count towards challenges.
Counter UAV no longer remains for the rest of the game after a host migration.
Clan tag is no longer locked immediately after prestige.
Offline profiles can no longer be exploited to join online games when an online profile is also signed in.
Multi-team games no longer count as a tie if an entire team quits.
Fixed an area in Express where K9 Unit dogs could get stuck.
EMP grenades no longer affect the CODcaster HUD.
Party Privacy count no longer affects how many bots will spawn in Combat Training.
Shadows seen through sniper scopes now render more correctly.
Players can no longer stand on invisible collision in Carrier.
“Drop Shot” medal is no longer awarded after standing back up.
Players can now copy a custom class to the extra prestige slot.
Gameplay Balancing
The following is a list of numerous gameplay balancing tweaks that were made after thorough review of statistical data from usage patterns of weapons, equipment, perks and scorestreaks since launch.
Scorestreaks:
UAV: cost increased from 350 to 425.
Lightning Strike: added 750ms delay
Equipment/grenades:
Bouncing Betty: increased the grace period between trigger and activation by 200ms.
Sensor Grenade: increased the range (now 1000 units), frequency (now 800ms between pings), and amount of time (now 6s) that players appear after explosion.
Concussion Grenade: decreased movement penalty and turn speed penalty when hit.
SMGs:
All: increased hip fire recoil.
All: increased max hip fire spread from 4.75 to 5.
All: reduced bullet penetration.
MSMC: increased recoil slightly.
PDW-57: increased recoil slightly.
Assault rifles:
All: reduced idle sway for more reliable long-range aiming.
XM8: reduced lethal range of 3-hit kills from 250 to 50 inches.
XM8 + Select Fire: increased recoil.
FAL OSW + Select Fire: increased recoil.
SWAT-556 + Select Fire: increased recoil.
MTAR: Made auto aim values consistent with all other assault rifles.
Sniper Rifles:
All: increased hip fire spread.
All + Laser Sight: increased hip fire spread.
XPR-50: increased recoil slightly.
Shotguns:
R870: reduced one-hit kill range by 45 inches.
Pistols
B23R: reduced headshot multiplier from 1.4 to 1.
KAP-40: reduced headshot multiplier from 1.4 to 1Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Zaad updateOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Je verpest het door niet meer te kunnen trollen met een Black Hat en UAV spam te vermijden?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:47 schreef bobbernaut het volgende:
Update is uit, UAV is nu 425en Black Hat gaat slomer...
Hoe verpest je het..![]()
Dat ze de echte problemen niet aanpakkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen maar positieve dingen in deze update. Wat vind jij er dan kut aan?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Wat voor problemen zijn er dan en kom niet met lag comp want dat zit er al jaren in en is nu ineens de zondebok.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat ze de echte problemen niet aanpakken![]()
Omdat dat geen problemen zijn die ze kunnen en willen fixen. De network issues zorgen er alleen maar voor dat er minder verschil is tussen goede en slechte spelers. Hooguit maken ze de matchmaking wat soepeler.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:16 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat ze de echte problemen niet aanpakkenNiet als je het mij zou vragen. Ik klaag er al jaren overquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat voor problemen zijn er dan en kom niet met lag comp want dat zit er al jaren in en is nu ineens de zondebok.![]()
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat iedereen het minder erg had bij de voorgaande stand-alone dlc pakketten van cod. Ik heb het sinds black ops 1 vrijwel even erg gehad als veel mensen het nu "ineens" bij black ops 2 hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij bent dan ook een van de weinige
Het is iets dat ze er bewust en met een reden in hebben gestopt, en die reden is niet dat ze het spel eerlijker willen maken.![]()
Het zit er al in sinds cod4 alleen nu is het ineens de schuld van alles. De meeste mensen weten geeneens wat het isquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iedereen het minder erg had bij de voorgaande stand-alone dlc pakketten van cod. Ik heb het sinds black ops 1 vrijwel even erg gehad als veel mensen het nu "ineens" bij black ops 2 hebben.
Het is iets dat ze er bewust en met een reden in hebben gestopt, en die reden is niet dat ze het spel eerlijker willen maken.![]()
![]()
Jij ook niet. En pas bij BO1 hebben ze een aantal functies toegevoegd, waar veel mensen last van hebben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit er al in sinds cod4 alleen nu is het ineens de schuld van alles. De meeste mensen weten geeneens wat het is![]()
Ik weet goed wat het is ze zullen het vast iets anders hebben gemaakt maar het moet in een multiplayer zitten zonder dedicated servers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jij ook niet. En pas bij BO1 hebben ze een aantal functies toegevoegd, waar veel mensen last van hebben.![]()
Ze ontkennen zelfs dat er connection problemen zijn
Alle COD forums lopen over met complaint threads over lag...quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar blijven je argumenten dan bzp?
Het is gewoon MW3 in een ander jasje.
Lag comp was al sinds ps2 aanwezig maar sinds B01 en de implementatie van theatre is het nog erger aanwezig en vanaf mw3 is het gewoon te ver aant gaan.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Het maakt niet uit of een spel dedicated servers gebruikt of niet. In een aantal situaties is p2p juist beter. Als je niets doet om met de lag om te gaan, dan komt dat de consistentie van het spel niet ten goede.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet goed wat het is ze zullen het vast iets anders hebben gemaakt maar het moet in een multiplayer zitten zonder dedicated servers.
Vooral als je het verkeerd aanpakt, wordt het een inconsistente berg stront, net zoals cod de afgelopen 3 jaar vooral is geweest.
Als je spelers met een goede verbinding en de host een handicap geeft in de vorm van een aantal frames achterstand, dan krijg je al helemaal rare taferelen. Of ze dit er nu bewust in hebben gestopt (waarschijnlijk), of dat het een gevolg is van slecht ontwerp, het zit er in.
Er zijn zat games die het wel goed doen. Het is jammer dat een bedrijf dat miljarden verdient aan een veredelde DLC, er niets aan doet om die veredelde DLC beter te laten werken.![]()
Dit is geen makkelijke stof maar dat snap je vast zelf ook wel. Ik heb er zelf gelukkig bijna geen last van. Maar nu er wat mensen over klagen op YouTube ligt de halve community te huilen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:00 schreef BzP het volgende:
[..]
Alle COD forums lopen over met complaint threads over lag...
Het is gewoon MW3 in een ander jasje.
Lag comp was al sinds ps2 aanwezig maar sinds B01 en de implementatie van theatre is het nog erger aanwezig en vanaf mw3 is het gewoon te ver aant gaan.![]()
Als de halve community loopt te klagen dan is er ook werelijk iets goed mis.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit is geen makkelijke stof maar dat snap je vast zelf ook wel. Ik heb er zelf gelukkig bijna geen last van. Maar nu er wat mensen over klagen op YouTube ligt de halve community te huilen.
Mensen met 1 down en 0.5 up zeggen dat het spel soepel en lag vrij loopt![]()
Ik heb 60 down en 6 up en wordt sinds de patch weer elke match ge instakilledVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |