"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk dat je een plaatje post dat gaat over volledig ADS gaan maar dat doet dus niemand. Als je dat niet snapt dan is er echt iets goed mis met je![]()
![]()
Volgens mij begrijp je mij verkeerd want het laatste wat ik hier doe is trollen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
ga ff een ander trollen irritant kind
jij zegt dat snipers niet zo gebruikt moeten worden in COD terwijl je ook zegt dat COD niet realistisch moet zijn.
Daar spreek je jezelf gewoon tegen hoor
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Dat is altijd al een bug van de killcam geweest. Je moet 100% ads zijn én helemaal stilstaan, anders dan schiet je gewoon alsof je hipfiret.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leuk dat je een plaatje post dat gaat over volledig ADS gaan maar dat doet dus niemand. Als je dat niet snapt dan is er echt iets goed mis met je![]()
Het is toch logisch dat als je van close range met een 50.cal geraakt wordt dat je dan plat gaat?
Het is de aim assist wat de boel verziekt.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Oke Stoma.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is altijd al een bug van de killcam geweest. Je moet 100% ads zijn én helemaal stilstaan, anders dan schiet je gewoon alsof je hipfiret.![]()
Tja, je kan blijven herhalen dat snipers niet gebalanceerd zijn zonder te zeggen waarom, maar dat maakt het niet waar.quote:![]()
Van een 9MM in je hoofd op 150 meter ga je ook in een keer dood laten we dat dan ook maar invoerenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:25 schreef BzP het volgende:
Het is toch logisch dat als je van close range met een 50.cal geraakt wordt dat je dan plat gaat?
Het is de aim assist wat de boel verziekt.![]()
Ik heb al lang gezegd waarom ze niet gebalanceerd zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tja, je kan blijven herhalen dat snipers niet gebalanceerd zijn zonder te zeggen waarom, maar dat maakt het niet waar.![]()
Eigenlijk moeten headshots altijd inderdaad een OHK zijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van een 9MM in je hoofd op 50 meter ga je ook in een keer dood laten we dat dan ook maar invoeren
Iets wat me ook aan COD irriteerd, als je een headshot geeft met een AR dat ie dan nog niet dood is
Kan je dat nog een keer herhalen dan, zodat ik weer kan herhalen waarom daar geen hol van klopt?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb al lang gezegd waarom ze niet gebalanceerd zijn.![]()
Omdat het wel klopt Stoma dat jij zo achterlijk bent om te denken van niet zegt wel weer genoeg.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kan je dat nog een keer herhalen dan, zodat ik weer kan herhalen waarom daar geen hol van klopt?![]()
Jongens chill..
Jullie zijn van hetzelfde team, je moet niet teamkillen
Wat een grafding zegquote:Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die magnum die buckshot schiet in BO2 is ook een toppertjeVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mij "achterlijk" noemen, zorgt er niet magisch voor dat je gelijk hebt. Dat doe je door mijn argumenten te weerleggen, door aan te tonen waarom deze niet kloppen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat het wel klopt Stoma dat jij zo achterlijk bent om te denken van niet zegt wel weer genoeg.![]()
Ach hij gaat hem al twee weken in ruilen voor Farcry 3 maar speelt elke avond nogquote:Op donderdag 6 december 2012 15:32 schreef BzP het volgende:
Jongens chill..
Jullie zijn van hetzelfde team, je moet niet teamkillen![]()
![]()
Tja, niemand wil Far Cry 3 kwijt. Tot die tijd blijf ik hem af en toe wel spelen ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach hij gaat hem al twee weken in ruilen voor Farcry 3 maar speelt elke avond nog![]()
http://symthic.com/cod-bo2-weapon-charts#11111100ncnn0quote:Op donderdag 6 december 2012 15:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten headshots altijd inderdaad een OHK zijn.
Iets wat me ook aan COD irriteerd, als je een headshot geeft met een AR dat ie dan nog niet dood is
Als de headshot mulipliers op deze site kloppen is dat wel in en in triest![]()
![]()
Probeer maar te bursten met die AN94 jongens, er gaat een nieuwe bevredigende wereld voor julie open.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hoezo hebben de handguns een 1.4?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
http://symthic.com/cod-bo2-weapon-charts#11111100ncnn0
Als de headshot mulipliers op deze site kloppen is dat wel in en in triestVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
nee dan lees je mijn post gewoon niet goed.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mij verkeerd want het laatste wat ik hier doe is trollen.
jij zegt dat snipers niet zo gebruikt moeten worden in COD terwijl je ook zegt dat COD niet realistisch moet zijn.
Daar spreek je jezelf gewoon tegen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |