abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2012 @ 14:39:13 #1
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_119995983

Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet.

Met als vaste gasten:

hartjes93.jpglolz.jpgboes.JPGNebrionic.jpggk.jpg8.gifth_ec215041.gifwtg2.gif

napo.JPGiamredleader.jpgAudreyAvatar.jpgavatar214978_1.jpgsharky60.jpg

mm_smoking.gifarcade.jpgwoosh.pngcasper.gif1.jpgbeertje.jpgFlagIRL.jpg

Ben je op zoek naar voorgaande delen van deze succesvolle reeks topics?
Klik dan hier voor het volledige overzicht...

Verjaardagen
Wiebelsoempie - 13 januari
Jair - 2 februari
Its-Jojo-4you - 14 februari
Nico_S. - 25 februari
Hawaii_Tim - 26 februari
Cobra4 - 27 februari
Calex - 27 februari
Nembrionic - 9 maart
Soempie - 13 maart
Lior - 9 mei
LadyBlack - 8 juni
Whiteguy - 2 juli
MaJo - 7 juli
Yurithemaster - 14 juli
B.ertha - 23 juli
Puntenslijpsel - 31 juli
PhysicsRules - 27 augustus
Supersheep - 29 augustus
Tinuviel - 2 september
Bart - 15 september
TradeMarkie - 25 september
lubje25 - 3 oktober
iamredleader - 11 oktober
Mini _Ophelia_ - 1 november
Etcetera - 2 november
Mark - 2 november
Nesle - 19 november
Diaan73 - 19 november
Wyccie - eeuwig 18
MadMaster - de leeftijd van een erg goede whisky
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  donderdag 6 december 2012 @ 14:45:22 #2
111575 lubje25
pi_119996171
Wat een rust, iedereen de kerstversiering aan t ophangen nu de Goedheiligman er vandoor is? (of gewoon aan t werk :P ?)
pi_119996483
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:45 schreef lubje25 het volgende:
Wat een rust, iedereen de kerstversiering aan t ophangen nu de Goedheiligman er vandoor is? (of gewoon aan t werk :P ?)
Versieringen? 22 jaar geleden voor het laatst. :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_119996622
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:45 schreef lubje25 het volgende:
Guppie wilde niet slapen dus maar even gaan wegen op het consultatiebureau + wandelingetje erachteraan. Ik ben ook weer uitgelaten... :+
pi_119997870
Dus.

Mijn moeder, ex-politica, ontving jaren wachtgeld. Dat hield op een gegeven moment op, maar mijn moeder, voormalig wethouder, had nog geen baan. Weg viel een groot deel van het huishoudelijk inkomen, afgelopen april. In plaats van het vinden van een baan vond mijn moeder de fles. Of nou ja, die had ze al gevonden, maar hun band werd intenser. Ze solliciteerde weliswaar erg veel, maar werd voortdurend afgewezen en dat hielp de morale ook niet echt. Knox is duur. Toen ik me hier inschreef, rekenden we op redelijk riant huishoudelijk inkomen. Maar met de crisis, en mijn moeders werkeloosheid, hadden we moeite de betalingen te voldoen en een schuld bij de school ontstond. Omdat ik die nog niet kan voldoen, en de school het "onetisch" vindt me te laten blijven als student, heb ik gisteren, bij wijze van twisted sinterklaas cadeautje, te horen gekregen dat ik per 10 december geen student meer ben. Dat betekent dat mijn visa verloopt, en ik terug moet naar Nederland twee trimesters voor ik mijn diploma zou halen.

Ik heb er verder geen woorden meer voor.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_119997973
Wtf :o
Ik weet even niet wat ik moet zeggen :{
pi_119998019
Geen kans om het benodigde bedrag ergens te lenen?
pi_119998026
Ik ook niet. Vond dat ik het hier even kwijt moest, dat wel. Was ook de reden dat ik deze afgelopen maanden weinig aanwezig was. Er alles aan geprobeerd te doen, terwijl ik tegelijkertijd moest vechten tegen groeiende depresseie. Aan alle kanten verloren
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_119998039
Alles al geprobeerd dus -O-
pi_119998134
Verdomme!!! :o -O-
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_119998178
Jezus PS. :{

Echt niks meer aan te doen? Lenen is echt niet mogelijk?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_119998269
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:45 schreef Soempie het volgende:
Jezus PS. :{

Echt niks meer aan te doen? Lenen is echt niet mogelijk?
ik zou niet goed weten hoe en waar. Ik kan niet lenen in dit land en ben niet in NL om het te regelen plus een beetje jong voor een lening van zulke proporties.
Live from Chicago
  donderdag 6 december 2012 @ 15:54:10 #13
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_119998443
Om hoeveel geld gaat het dan?

Edit: voel je niet verplicht te antwoorden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 6 december 2012 @ 15:57:18 #14
111575 lubje25
pi_119998553
PS -O- Dit is klote zeg :{
pi_119998566
Rond de 10k :{
Live from Chicago
  donderdag 6 december 2012 @ 15:59:36 #16
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_119998622
PS wat ontzettend kut zeg. -O- hopelijk komt er nog een goede oplossing voor jou.

En wat is het al snel 10-12 :{
Make love, not war ☮
pi_119998694
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:59 schreef Diaan73 het volgende:

En wat is het al snel 10-12 :{
Verdomme ja, dat is maandag al. :o
  donderdag 6 december 2012 @ 16:02:35 #18
114177 Diaan73
pi_119998715
B.ertha ik kan inderdaad slechter tegen andere katten. Al is het niet meer zo heftig als het ooit was.

En als de laatste dood gaat, zal het op termijn ook beter gaan met mijn allergie. Duurt wel even heb ik me laten vertellen, de stofjes zijn niet zo snel er huis uit. .
Make love, not war ☮
  donderdag 6 december 2012 @ 16:05:13 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_119998809
Iemand met verstand van de IB groep? Is daar iets mogelijk?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 december 2012 @ 16:16:25 #20
39237 crew  H_T
2733
pi_119999243
Is er een manier om de resterende twee trimesters vanuit Nederland te doen, of zit je dan nog steeds met dat hoge collegegeld?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_119999316
Ja Tim, die optie is er waarschijnlijk wel. Maar het voornaamste probleem is dat Knox nog geld van me krijgt.
Live from Chicago
pi_119999418
PS. -O- Zwaar klote.
pi_119999518
En nu moet ik naar mijn werk en het uitleggen. Geen student meer betekent ook geen recht op een studentenbaantje. Koos werkeloos.
Live from Chicago
  donderdag 6 december 2012 @ 16:28:54 #24
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_119999801
Zou in ieder geval alles proberen om je diploma te kunnen halen, desnoods lenen. Op dit punt moeten stoppen is echt doodzonde -O-
Dommage arachide-fromage
pi_119999966
I know, I know.
Live from Chicago
pi_120000080
GVD, PS, dat is echt k*t. Echt k*t. :* voor je, weet dat het niks helpt, maar je kan sowieso hier in de SC luchten en vragen stellen :)
pi_120000230
Ik kan ook niet meer thuis wonen dus moet als de bliksem dan ook woonruimte in Amsterdam vinden. Anyway, ga nu maar eens naar mijn werk, en dan naar mijn therapeut :')
Live from Chicago
pi_120000401
Jemig, PS -O-

Een lening moet toch wel te vinden zijn? Of een krediet bij Knox? Zonder diploma lijkt de kans me veel kleiner dat je de resterende schuld betaalt, terwijl je met diploma ook de extra schuld ooit wel kunt afbetalen. Ik vind het raar. Ik zeg niet dat je het niet geprobeerd hebt, maar eigenlijk meer dat ik het raar vind dat men dit niet inziet..

[ Bericht 3% gewijzigd door B.ertha op 06-12-2012 16:46:30 ]
  Redactie Frontpage donderdag 6 december 2012 @ 16:43:25 #29
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120000555
Holy fuuuuuuu PS. wtf wtf wtf :o :o :o
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_120000562
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan ook niet meer thuis wonen dus moet als de bliksem dan ook woonruimte in Amsterdam vinden. Anyway, ga nu maar eens naar mijn werk, en dan naar mijn therapeut :')
Whut? :o
pi_120001189
Woonruimte zoeken in Amsterdam - geen probleem
Betaalbare woonruimte in Amsterdam - hangt een beetje af van je wensen qua m2 of qua buurt...
Amstelveen een optie?
pi_120003078
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je kunt niet thuis wonen voorlopig? Je vader was laatst nog bij jou op bezoek?
Jeetje, PS, wat een verhaal. Ik begrijp er weinig van, maar dat komt omdat het nieuws nu zo plotseling is. Ik neem aan dat het al langer bekend was dat dit ging komen -voor je ouders-, maar aan de andere kant lijkt het net of het zo rauw op je dak valt? :{ En wat B. ook zegt...

Wat een klote situatie. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_120003351
Ik ga nog even nadenken of ik nog een politiek correctere reactie kan verzinnen maar voorlopig kom ik niet verder dan dat is volkomen kut PS. -O-
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_120003612
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef B.ertha het volgende:
Jemig, PS -O-

Een lening moet toch wel te vinden zijn? Of een krediet bij Knox? Zonder diploma lijkt de kans me veel kleiner dat je de resterende schuld betaalt, terwijl je met diploma ook de extra schuld ooit wel kunt afbetalen. Ik vind het raar. Ik zeg niet dat je het niet geprobeerd hebt, maar eigenlijk meer dat ik het raar vind dat men dit niet inziet..
Ja, maar voor een lening in dit land heb ik een co-signer nodig, iemand die de verantwoordelijkheid voor de lening op zich neemt als ik faal... en dat is niet te vinden.

Dat van mijn diploma is ook zeker waar; en nog waarder is dat als ik terug ben in Nederland, ik in theorie kan besluiten geen cent over te maken -- overseas kunnen ze me toch niets maken. Niet dat ik dat wil, maar theorie :')

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:55 schreef iamredleader het volgende:
Woonruimte zoeken in Amsterdam - geen probleem
Betaalbare woonruimte in Amsterdam - hangt een beetje af van je wensen qua m2 of qua buurt...
Amstelveen een optie?
Ja waar maakt me eigenlijk weinig uit

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:39 schreef Soempie het volgende:

[..]

Je kunt niet thuis wonen voorlopig? Je vader was laatst nog bij jou op bezoek?
Jeetje, PS, wat een verhaal. Ik begrijp er weinig van, maar dat komt omdat het nieuws nu zo plotseling is. Ik neem aan dat het al langer bekend was dat dit ging komen -voor je ouders-, maar aan de andere kant lijkt het net of het zo rauw op je dak valt? :{ En wat B. ook zegt...

Wat een klote situatie. -O-
Mijn vader was hier inderdaad, maar dat was één van de dingen die hij kwam vertellen. We hebbe op zich een goede band, maar daar zou niks van over blijven als we weer onder één dak zouden wonen. En mijn moeder kan die extra stress van mij terug in huis ook niet gebruiken. Kijk ze zouden met nooit op straat zetten natuurlijk, maar ze willen me eigenlijk gewoon niet terug in huis. En we zagen het een soort van aankomen, maar ik heb toch alles geprobeerd nog en ik ging er eigenlijk van uit dat we wel een oplossing zouden vinden...
Live from Chicago
  donderdag 6 december 2012 @ 18:07:24 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120004075
:o PSje toch!! Dat is inderdaad op alle fronten volkomen kut :{

Ik ben absoluut niet in staat om je op een andere manier van dienst te zijn dan door met je mee te denken, maar ik zou zeker proberen om in NL een lening te regelen. Het is echt zo zonde om nu je leven overhoop te gooien en in NL in nog meer stress terecht te komen.

Een studieschuld heeft iedereen... dus lijkt mij toch dat je daarvoor een lening moet kunnen krijgen?

Sterkte meissie :*
  donderdag 6 december 2012 @ 18:32:06 #36
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120004980
Tering, wat een klotesituatie PS!
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  donderdag 6 december 2012 @ 18:32:46 #37
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120005006
M'n vergadering morgen in Amersfoort is trouwens afgezegd :)
pi_120006514
Vanmiddag ga ik praten met de president. We'll see how that goes
Live from Chicago
pi_120006755
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanmiddag ga ik praten met de president. We'll see how that goes
Ik hoop dat dat positief uit gaat pakken. :*
pi_120006784
Succes! ^O^ :*
pi_120007202
Connexxion in het Gooi doet trouwens ook goed haar best om service te blijven geven richting de klant:

- m.i.v. maandag verdwijnen de vroegste ritten. De ritten die men gebruikt om b.v. in A'dam of op de stations van Bussum en Hilversum te komen.
- de OV-chipkaart oplaadmachines verdwijnen uit de bussen.
- De chauffeurs mogen andere bussen niet meer contacten mbt overstappende passagiers.

Laat me raden. Over een paar maanden komt het bericht dat, onverwacht, het aantal passagiers minder is geworden. :')

Ofyles, kom er maar in. :D
  donderdag 6 december 2012 @ 19:22:40 #42
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_120008411
Zo, gek hier in huis... Veelste stil zonder tinu en Lior :P
pi_120008455
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja waar maakt me eigenlijk weinig uit
Laat maar weten of ik je ergens mee kan helpen :*

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 19:45:08 ]
pi_120010027
Thanks. En iedereen bedankt. Het doet me goed dat ik het hier kwijt kan
Live from Chicago
pi_120010562
graag gedaan :)
  donderdag 6 december 2012 @ 20:46:26 #47
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_120011905
quote:
Dat van mijn diploma is ook zeker waar; en nog waarder is dat als ik terug ben in Nederland, ik in theorie kan besluiten geen cent over te maken -- overseas kunnen ze me toch niets maken. Niet dat ik dat wil, maar theorie :')
Maar dan kun je ook naar je diploma fluiten, neem ik aan? Lijkt me geen optie, studieschuld door lening lijkt me alleszins normaal en acceptabel.
Dommage arachide-fromage
pi_120012519
Damn PS.. dat is wel extreem klote.
Je hebt geen andere familie waar eventueel dat bedrag geleend kan worden?

quote:
Huurachterstand, moeite om het huis goed te verwarmen, een steeds groter aantal Nederlanders heeft er in 2011 mee te maken gekregen. Ook dit jaar blijft het aantal arme mensen en huishoudens in Nederland groeien. Dat melden het Sociaal Cultureel Planbureau en het Centraal Bureau voor de Statistiek donderdag in het rapport Armoedesignalement 2012.
De kans op armoede is het grootst bij eenoudergezinnen, alleenstaanden tot 65 jaar, niet-westerse huishoudens en huishoudens met bijstand.

Het SCP en CBS houden er verschillende definities van armoede op na. De eerste hanteert de 'niet-veel-maar-toereikendgrens', bijvoorbeeld 1020 euro voor een alleenstaande, het CBS spreekt van een lage-inkomensgrens van 960 euro.

Volgens het SCP steeg in 2011 het aantal mensen dat met armoede kreeg te maken, met 7,1 procent van de bevolking (in 2010 nog 6 procent). Het CBS zag het percentage stijgen van 7,4 naar 8,7 procent. Ramingen voor dit jaar wijzen op een verdere stijging naar respectievelijk 7,5 en 9,2 procent.

[ Bericht 83% gewijzigd door Whiteguy op 06-12-2012 21:07:29 ]
pi_120014897
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:46 schreef Mark het volgende:

[..]

Maar dan kun je ook naar je diploma fluiten, neem ik aan? Lijkt me geen optie, studieschuld door lening lijkt me alleszins normaal en acceptabel.
dat, ja...
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:57 schreef Whiteguy het volgende:
Damn PS.. dat is wel extreem klote.
Je hebt geen andere familie waar eventueel dat bedrag geleend kan worden?

[..]

Dat is een goede vraag.. Ik vermoed wel dat mijn oma het geld heeft, maar ik durf er niet naar te vragen...
Live from Chicago
pi_120015177
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

dat, ja...

[..]

Dat is een goede vraag.. Ik vermoed wel dat mijn oma het geld heeft, maar ik durf er niet naar te vragen...
Ik denk dat je als je het niet vraagt en het hierop stuk loopt je het jezelf nooit gaat vergeven...
  donderdag 6 december 2012 @ 21:49:57 #51
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120015453
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:44 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Ik denk dat je als je het niet vraagt en het hierop stuk loopt je het jezelf nooit gaat vergeven...
Dat denk ik ook.

Het is niet leuk, maar dit gaat wel over je toekomst.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 21:50:01 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120015457
PS :o wat een kut nieuws ;( per wanneer zou je dan terug moeten naar Nederland? Ik hoop dat er toch nog een manier te vinden is om te blijven :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_120015522
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Ik zal er over denken... Vragen ligt gewoon nogal lastig bij ons in de familie :{
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:50 schreef MaJo het volgende:
PS :o wat een kut nieuws ;( per wanneer zou je dan terug moeten naar Nederland? Ik hoop dat er toch nog een manier te vinden is om te blijven :*
Voor het nieuwe jaar begint, waarschijnlijk... *slikt brok in keel weg*
Live from Chicago
  donderdag 6 december 2012 @ 21:54:57 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120015721
Ik hoop dat de president van Knox wat voor je kan betekenen PS... misschien dan tenminste uitstel ofzo.

Ook zonder einde inschrijving als student lijkt de situatie me klote genoeg :{
pi_120015818
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Dat dus, PS. Stel, je vraagt niets en je oma zegt later "had 't mij maar gevraagd". Dan sla je je pas echt voor de kop.
pi_120016411
En het klinkt misschien wat cru, maar oudjes hebben doorgaans geld/vermogen zat. Als dat het geval is, moet je ook niet uitsluiten dat dat zelfde bedrag ooit naar jou of je ouders als erfenis zal gaan. Kan je desnoods laten vastleggen bij een notaris lijkt me.
  donderdag 6 december 2012 @ 22:10:49 #57
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120016565
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef Whiteguy het volgende:
En het klinkt misschien wat cru, maar oudjes hebben doorgaans geld/vermogen zat. Als dat het geval is, moet je ook niet uitsluiten dat dat zelfde bedrag ooit naar jou of je ouders als erfenis zal gaan. Kan je desnoods laten vastleggen bij een notaris lijkt me.
_O-
pi_120016639
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:10 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

_O-
_O- ?
  donderdag 6 december 2012 @ 22:14:35 #59
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120016766
Lekker subtiel :P
pi_120016881
Ja zit wat in, maar ik zou niet weten hoe ik dat gesprek aan moet gaan...
Live from Chicago
pi_120016979
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker subtiel :P
Tja, kan er weinig anders van maken. Henk kamp zei recentelijk dat het vermogen van de gemiddelde 65-plusser 245000 euro is. NRC heeft dat iets omlaag weten te praten, maar het is nog steeds aanzienlijk:
quote:
Het CBS telde in 2010 ongeveer 1,7 miljoen huishoudens waarvan de hoofdkostwinner 65 jaar of ouder was. Het gemiddelde vermogen van deze 65-plushuishoudens bedroeg over 2010 ongeveer 247.000 euro. Dat ligt in de buurt van het door Kamp aangehaalde bedrag van 245.000 euro.
De mediaan lag in 2010 op 104.000 euro. Dat wil zeggen dat 50 procent van de huishoudens beschikte over een vermogen van 104.000 euro of minder.
Het klopt dat 65-plussers gemiddeld een groter vermogen hebben dan mensen uit een lagere leeftijdscategorie. Volgens het rapport Armoedesignalement 2011 van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) zijn in Nederland „van alle leeftijdsgroepen 65-plussers het minst vaak arm”. Een verklaring voor het feit dat het vermogen van 65-plussers relatief hoog is, kan volgens het CBS worden gevonden in de hypotheekschuld. Of liever: het gebrek daaraan. Voor de meeste mensen is het eigenwoningbezit het leeuwendeel van hun vermogen en 65-plussers hebben de hypotheek op hun huis vaker afbetaald dan mensen uit andere leeftijdscategorieën.
Echter, Kamp sprak van „het gemiddelde vermogen van een 65-plusser”, niet van het huishouden van een 65-plusser. Dat is nogal een verschil, want het totale vermogen van een huishouden (met meerdere personen) zal altijd hoger liggen dan dat van de individuen binnen het huishouden. Huishoudens met een hoofdkostwinner van 65 jaar of ouder bestaan gemiddeld uit 1,6 personen. Het gemiddelde vermogen van individuele 65-plussers in Nederland zal dus aanzienlijk lager uitvallen dan Kamps 245.000 euro. Door het ontbreken van individuele cijfers is het precieze gemiddelde vermogen van één 65-plusser echter niet te berekenen, aldus econoom Peter Hein van Mulligen van het CBS.
Strikt genomen klopt de uitspraak van Kamp dus niet. In veel 65-plushuishoudens zal het persoonlijke kapitaal echter niet worden onderscheiden van het gezamenlijke vermogen. De huishoudens worden, ook door het CBS, gezien als een economische eenheid. Daarom is er ook wel iets te zeggen voor de formulering van Kamp.
Conclusie
„Het gemiddelde vermogen van de Nederlandse 65-plusser is 245.000 euro”, stelde minister Henk Kamp. Dat cijfer is gebaseerd op CBS-statistieken over het jaar 2010: het gemiddelde vermogen van huishoudens met een kostwinner van 65 jaar of ouder was toen 247.000 euro – iets meer dan Kamps 245.000. Maar dit is het gemiddelde vermogen van huishoudens, niet van individuele 65-plussers. Nu kan je huishoudens ook als ‘economische eenheid’ zien. Maar aangezien het gemiddelde 65-plushuishouden uit 1,6 personen bestaat, is het misleidend te stellen dat ‘de Nederlandse 65-plusser’ gemiddeld 245.000 euro bezit: per persoon ligt het vermogen aanzienlijk lager. Alles afwegende beoordeelt next.checkt de bewering daarom als grotendeels onwaar.
pi_120017011
Vraag het in ieder geval als een lening. Ze kan altijd nog zelf een gift voorstellen.
pi_120017048
En je kunt dit niet sugarcoaten dus gewoon met de deur in huis vallen.
  donderdag 6 december 2012 @ 22:26:01 #64
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_120017318
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:20 schreef B.ertha het volgende:
En je kunt dit niet sugarcoaten dus gewoon met de deur in huis vallen.
"Put your hands in the air and give me all your money!!"

pi_120017406
Ik zal het zeker overwegen...
Live from Chicago
  donderdag 6 december 2012 @ 22:45:54 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120018300
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:19 schreef B.ertha het volgende:
Vraag het in ieder geval als een lening. Ze kan altijd nog zelf een gift voorstellen.
Dat zou ik sowieso doen inderdaad :Y gewoon tegen de rente van de spaarrekening ofzo.
  donderdag 6 december 2012 @ 23:22:59 #67
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_120020152
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 22:45 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat zou ik sowieso doen inderdaad :Y gewoon tegen de rente van de spaarrekening ofzo.
Al is het maar om de rest van de familie alle wind uit de zeilen te nemen :Y Gewoon doen, PS, oma zal dat echt niet erg vinden
Dommage arachide-fromage
pi_120020982
Precies. Als ze het nou niet heeft of niet wil, dan houdt het op maar dan ben je heus niet ineens de risee van de familie.
Je kunt zo'n familiaire lening zelfs prima notarieel vastleggen.
pi_120021135
Ik vind het eng :') Eerst nog maar eens kijken wat ik hier kan regelen... De president had geen tijd -O-
Live from Chicago
  donderdag 6 december 2012 @ 23:50:23 #70
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_120021238
Eerlijk gezegd: jij ook niet! Wacht niet te lang!
Dommage arachide-fromage
pi_120021270
Ik weet het...
Live from Chicago
  vrijdag 7 december 2012 @ 00:48:49 #72
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_120022871
quote:
overseas kunnen ze me toch niets maken. Niet dat ik dat wil, maar theorie
Behalve dan:

- een lokale schuldeiser inschakelen(blijft lastig), in Nederland
- een rechtzaak beginnen, je bij verstek veroordelen. Dan gebeurt er verder niets TOTDAT je probeert de VS binnen te komen.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_120024721
Zo maar eens een stukje gaan rijden

Goedemorgen :W
  vrijdag 7 december 2012 @ 06:40:23 #74
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120024767
Moguh :W
Het begint hier net een beetje te sneeuwen. Dus ik ben er weer ingetuind, de totale chaos weerpraatjes van gister. Het zou hier toch al vannacht beginnen met sneeuwen?
pi_120024782
klopt, was op de radio dat het later was maar de hoeveelheid blijft hetzelfde
pi_120024821
:W mogguh c_/
pi_120024833
PS, een onderhandse (dus niet notariële) akte kan ook, als je daar advies bij wil kan ik je echt goed helpen :) heb dit soort vragen voor m'n werk behandeld, en er zijn echt goede oplossingen :Y
pi_120024836
Hier nu sneeuw, mooi wit buiten O+
  vrijdag 7 december 2012 @ 07:23:08 #79
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120025018
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 06:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klopt, was op de radio dat het later was maar de hoeveelheid blijft hetzelfde
Ik hoorde het net ook en onderweg kwam de sneeuw al horizontaal voorbij. Dus ik blijf wel een dagje hier :)
  vrijdag 7 december 2012 @ 08:12:19 #80
114177 Diaan73
pi_120025526
Hier nog geen sneeuw te bekennen. Wil ik graag zo houden. *O*

Goedemorgen!
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2012 @ 08:24:34 #81
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120025655
quote:
13s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
Connexxion in het Gooi doet trouwens ook goed haar best om service te blijven geven richting de klant:

- m.i.v. maandag verdwijnen de vroegste ritten. De ritten die men gebruikt om b.v. in A'dam of op de stations van Bussum en Hilversum te komen.
Lekker handig, dat zijn waarschijnlijk de drukkere ritten :')
quote:
- de OV-chipkaart oplaadmachines verdwijnen uit de bussen.
Die heb ik hier vaker niet dan wel in de bus, daar zou je nog wel zonder kunnen
quote:
- De chauffeurs mogen andere bussen niet meer contacten mbt overstappende passagiers.
Whut :') Dat is echt belachelijk 8)7
quote:
Laat me raden. Over een paar maanden komt het bericht dat, onverwacht, het aantal passagiers minder is geworden. :')

Mooie reden om nog wat ritten te schrappen :')
With four other people
And aliens
pi_120025688
Zo, aangekomen op m'n werk. Was nog wel te doen, ben wel benieuwd naar vanmiddag. Kan nog wel eens een leuk ritje worden :)
  Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2012 @ 08:30:30 #83
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120025736
PS, vraag het alsjeblieft aan je oma :* ik weet dat je nu het liefste in een hoekje wegkruipt van alles en iedereen totdat het over is, maar dat gaat niet helpen meis. En ik weet dat je dat ook weet ;) en als je een beetje bent zoals ik ben, dan wordt je boos van deze woorden :P En hoe bozer hoe beter want dan boeit het je geen fuck meer en dan doe je het gewoon :+
With four other people
And aliens
pi_120026342
Spierwit hier, ben aardig blij dat ik de weg niet op hoef.
pi_120026612
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, aangekomen op m'n werk. Was nog wel te doen, ben wel benieuwd naar vanmiddag. Kan nog wel eens een leuk ritje worden :)
Hier ook goed gegaan vanochtend. Wel rustig aan rijden, maar het was zowaar best rustig op de weg. Ben inderdaad ook benieuwd naar vanmiddag....
pi_120026614
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:30 schreef Etcetera het volgende:
PS, vraag het alsjeblieft aan je oma :* ik weet dat je nu het liefste in een hoekje wegkruipt van alles en iedereen totdat het over is, maar dat gaat niet helpen meis. En ik weet dat je dat ook weet ;) en als je een beetje bent zoals ik ben, dan wordt je boos van deze woorden :P En hoe bozer hoe beter want dan boeit het je geen fuck meer en dan doe je het gewoon :+
_O_
pi_120027249
Het is hier op een normale werkdag nog nooit zo rustig geweest in de straat :D
Wel mooi wit O+
pi_120027259
quote:
Wat zij zegt :*
pi_120027583
quote:
En als ze een beetje is zoals Sheep, dan doet ze nu helemaal niks meer :+
pi_120027840
Dit is mijn route naar het werk. Tweederde van de weg is rood-zwart, een kwart is geel en de rest is groen. Maar volgens Google duurt de reis toch maar 18 minuten langer :')
  Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2012 @ 10:11:54 #91
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120027930
Mooi jurkje O+

Ik heb gisteravond 20 euro op het station gevonden :7
With four other people
And aliens
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:19:00 #92
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_120028113
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:08 schreef B.ertha het volgende:
Dit is mijn route naar het werk. Tweederde van de weg is rood-zwart, een kwart is geel en de rest is groen. Maar volgens Google duurt de reis toch maar 18 minuten langer :')
Je rijdt elke dag van Nijmegen naar Delft??? Is dat tijdelijk?
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:21:18 #93
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_120028167
Het is weer zover :')

pi_120028191
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:19 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Je rijdt elke dag van Nijmegen naar Delft??? Is dat tijdelijk?
Niet elke dag, 3-4 keer per week. En ja, godzijdank!
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:23:52 #95
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_120028245
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:21 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Niet elke dag, 3-4 keer per week. En ja, godzijdank!
Ik dacht al, lijkt me geen ideale situatie :D
pi_120028259
Ik vind deze kunstkerstboom veel leuker dan al die perfecte. Deze is tenminste geloofwaardig!

pi_120028281
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:23 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik dacht al, lijkt me geen ideale situatie :D
In de zomer was het redelijk te doen, nu zit ik zeker 4 uur per keer in de auto.
Tot eind januari waarschijnlijk.
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:25:23 #98
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_120028296
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:24 schreef B.ertha het volgende:

[..]

In de zomer was het redelijk te doen, nu zit ik zeker 4 uur per keer in de auto.
Tot eind januari waarschijnlijk.
Damn :')

Heb je een grote auto trouwens?
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:26:33 #99
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_120028329
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind deze kunstkerstboom veel leuker dan al die perfecte. Deze is tenminste geloofwaardig!

[ link | afbeelding ]
Eens, maar veel mensen willen graag de perfecte boom...
  Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2012 @ 10:27:13 #100
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120028346
:z weer een bedrijf waarbij ik niet op acceptgiro mag bestellen. Ik ga maar eens bellen straks. Het interesseert me niet zo heel veel trouwens, maar sommige dingen wil ik eerst in huis hebben om te kunnen besluiten of ik betaal of dat ik het meteen terugstuur...
With four other people
And aliens
pi_120028387
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:25 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Damn :')

Heb je een grote auto trouwens?
Niet echt :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:29:37 #102
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_120028420
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:27 schreef Etcetera het volgende:
:z weer een bedrijf waarbij ik niet op acceptgiro mag bestellen. Ik ga maar eens bellen straks. Het interesseert me niet zo heel veel trouwens, maar sommige dingen wil ik eerst in huis hebben om te kunnen besluiten of ik betaal of dat ik het meteen terugstuur...
En acceptgiro's zijn perfecte middelen om te bestellen en pas maanden later te betalen na een hoop gedoe.
  Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2012 @ 10:30:33 #103
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120028448
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En acceptgiro's zijn perfecte middelen om te bestellen en pas maanden later te betalen na een hoop gedoe.
I know :) En de reden dat ik bijvoorbeeld bij Bol.com ook al wat issues had, komt door de vorige bewoner die het leuk vond (blijkbaar) om veel te kopen en weinig te betalen. Een telefoontje en het zal wel geregeld zijn vermoed ik.
With four other people
And aliens
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:34:21 #104
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_120028550
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:30 schreef Etcetera het volgende:

[..]

I know :) En de reden dat ik bijvoorbeeld bij Bol.com ook al wat issues had, komt door de vorige bewoner die het leuk vond (blijkbaar) om veel te kopen en weinig te betalen. Een telefoontje en het zal wel geregeld zijn vermoed ik.
Bij Bol gaat het per adres ja. Als jou vriend een tijdje niet betaalt, dan kun jij ook geen bestellingen meer doen. Ook niet als je per iDeal betaalt :')
  Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2012 @ 10:37:43 #105
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120028652
Gelukkig maar dat wij brave burgers zijn die wel betalen :P
With four other people
And aliens
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:39:18 #106
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_120028690
Mag ik trouwens even dit lekkere zomerplaatje spammen in deze koude tijden?

vrijdag 7 december 2012 @ 10:48:07 #107
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_120028962
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:39 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens even dit lekkere zomerplaatje spammen in deze koude tijden?

^O^
De sneeuw blijft hier maar half/half liggen.
Straks naar huis door de slush... :{
  vrijdag 7 december 2012 @ 10:52:33 #108
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_120029113
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:48 schreef MadMaster het volgende:

[..]

^O^
De sneeuw blijft hier maar half/half liggen.
Straks naar huis door de slush... :{
Ik moet straks 80 zakken van 25 kilo naar boven dragen. 2e verdieping :')
Gelukkig hoef ik het niet alleen te doen :P
pi_120029179
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:34 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Bij Bol gaat het per adres ja. Als jou vriend een tijdje niet betaalt, dan kun jij ook geen bestellingen meer doen. Ook niet als je per iDeal betaalt :')
Dat is het meest idiote inderdaad, had dat op ons vorige adres. Ik moest een studieboek hebben en kon niet eens bestellen met vooruitbetalen 8)7
  Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2012 @ 11:57:01 #110
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120031723
With four other people
And aliens
pi_120033214
Ah damn, PS!
Kunnen de ouders van je beste vriend (de directeur van het ziekenhuis) niet co-signer voor je zijn? Je lijkt me toch een goede band met ze te hebben?
Of dat je vader een lening aanvraagt bij de bank (10k is te doen met een normaal inkomen toch, Red?) om in ieder geval je diploma nog te kunnen halen.
Je oma in ieder geval! Hoe moeilijk het ook is om zoiets te vragen, dit is echt absoluut een noodgeval. Je hele toekomst en alles wat je tot nu toe hebt opgebouwd hangt er vanaf!
Fuck, als ik niet zo krap zit nu het einde nadert en een enorme studieschuld heb, had ik je ook geld kunnen lenen (ik mag 12.500 rood staan :+ ).

Maar ik hoop gewoon dat je de president nog hebt kunnen spreken en dat er nu een oplossing is gevonden.
pi_120033601
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 08:24 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Lekker handig, dat zijn waarschijnlijk de drukkere ritten :')

[..]

Die heb ik hier vaker niet dan wel in de bus, daar zou je nog wel zonder kunnen

[..]

Whut :') Dat is echt belachelijk 8)7

[..]

Mooie reden om nog wat ritten te schrappen :')
Nu moet ik zeggen dat er ook wel goed nieuws is. De meeste lijnen blijven 's avonds langer rijden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120033640
quote:
_O_ O+
pi_120033735
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 10:08 schreef B.ertha het volgende:
alles is groen :+
pi_120034772
pi_120035231
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:34 schreef wyccie het volgende:
Of dat je vader een lening aanvraagt bij de bank (10k is te doen met een normaal inkomen toch, Red?) om in ieder geval je diploma nog te kunnen halen.
Ik kan je 1 ding vertellen: banken lenen over het algemeen minder en minder graag geld uit. Kleinere bedragen zijn bovendien lastiger, vanwege provisieverbod voor particulieren onder bepaalde bedragen en voor bepaalde doelen. Dus wordt de rente weer hoger. En de huidige wet- en regelgeving is flink aangescherpt ten opzichte van een paar jaar terug.

Maar goed, een gesprek kun je altijd aanvragen ;)
pi_120035745
quote:
Wat doet die blanke daar? :+
Ze kan nog steeds prima zingen, nu nog muziek maken. Jammer van die maniertjes.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:26 schreef iamredleader het volgende:
Ik kan je 1 ding vertellen: banken lenen over het algemeen minder en minder graag geld uit. Kleinere bedragen zijn bovendien lastiger, vanwege provisieverbod voor particulieren onder bepaalde bedragen en voor bepaalde doelen. Dus wordt de rente weer hoger. En de huidige wet- en regelgeving is flink aangescherpt ten opzichte van een paar jaar terug.

Maar goed, een gesprek kun je altijd aanvragen ;)
Dus toch nog best lastig. Ik kreeg het destijds ook niet voor elkaar, vanwege mijn studieschuld.
pi_120035823
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 13:39 schreef wyccie het volgende:

[..]

Wat doet die blanke daar? :+
Ze kan nog steeds prima zingen, nu nog muziek maken. Jammer van die maniertjes.

:D

Speciaal voor jou dan een clipje met twee blanken.

Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2012 @ 14:15:17 #119
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120037247
Er zou iemand langskomen om het rolgordijn hier te fiksen, in de ochtend. Geen mannetje gezien. Om kwart voor 2 bel ik eens op: was hij ons vergeten :') Hij komt nu 's middags :P
With four other people
And aliens
pi_120037380
quote:
Dat wiebelhoofd van die man links achterin. Stelletje pretnegers.
_O-
pi_120037478
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:18 schreef wyccie het volgende:

[..]

Dat wiebelhoofd van die man links achterin. Stelletje pretnegers.
_O-
Ja, ze hebben er allemaal duidelijk plezier in. :D
  Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2012 @ 14:36:18 #122
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120038045
Mannetje is druk bezig :P
With four other people
And aliens
  vrijdag 7 december 2012 @ 14:41:15 #123
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2012 @ 14:42:35 #124
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120038304
:+
With four other people
And aliens
pi_120040476
stofzuigen, dweilen, ramen lappen, de keuken boenen?
  Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2012 @ 15:47:16 #126
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120040904
Nee, rolgordijn was stuk :) blijkt dat het veertje dat als rem dient om 'm niet naar beneden te doen storten alles volledig blokkeert. Er komt nu een nieuwe veertje in, en we knopen het touwtje eerst maar vast aan een leiding die er naast loopt.
With four other people
And aliens
pi_120041196
Mijn rolgordijnen hebben niet van die luxe shizzle, alleen een ketting met balletjes :Y
  Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2012 @ 15:57:11 #128
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120041318
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn rolgordijnen hebben niet van die luxe shizzle, alleen een ketting met balletjes :Y
zo'n ding hebben wij ook :+ en d'r zit vast een veertje in dat ervoor zorgt dattie niet naar beneden dondert ;)
With four other people
And aliens
pi_120041354
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:57 schreef Etcetera het volgende:

[..]

zo'n ding hebben wij ook :+ en d'r zit vast een veertje in dat ervoor zorgt dattie niet naar beneden dondert ;)
In een Ikea-rolgordijn van een tientje?
  Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2012 @ 15:58:49 #130
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120041383
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 15:58 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

In een Ikea-rolgordijn van een tientje?
Er moet toch iets inzitten wat ervoor zorgt dat je het rolgordijn op een bepaalde hoogte open kunt houden :+
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 7 december 2012 @ 16:23:05 #131
39237 crew  H_T
2733
pi_120042324
De zuster van het ziekenhuis waar Kate Middleton ligt die enkele Australische radio-dj's te woord heeft gestaan schijnt overleden te zijn :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_120042348
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De zuster van het ziekenhuis waar Kate Middleton ligt die enkele Australische radio-dj's te woord heeft gestaan schijnt overleden te zijn :o
:?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 7 december 2012 @ 16:25:04 #133
39237 crew  H_T
2733
pi_120042401
Dit nieuwsbericht legt het waarschijnlijk wat duidelijker uit dan ik
Ik ben de kleur MAGENTA
  Redactie Frontpage vrijdag 7 december 2012 @ 16:25:31 #134
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120042421
Volgens mij snap ik 'm:
- Kate Middleton lag(!) in het ziekenhuis vanwege flinke ochtendmisselijkheid, want zwanger
- 2 dj's hebben naar het ziekenhuis gebeld, deden zich voor als koninin Elizabeth en die vriend(?) van haar
- de zuster die ze spraken geloofde hen en vertelde details enzo
- relletje
- zuster nu dood
With four other people
And aliens
pi_120043727
Nou, de koninklijke familie zal er blij mee zijn.... not :{

Tijd om af te sluiten, weekend *O*
pi_120043787
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:53 schreef iamredleader het volgende:
Nou, de koninklijke familie zal er blij mee zijn.... not :{

Tijd om af te sluiten, weekend *O*
De familie van die zuster ook niet... :X
pi_120044536
Triest :{
pi_120044552
zo, weer thuis. Complimenten voor Rijkswaterstaat, de wegen waren prima schoon ^O^
  vrijdag 7 december 2012 @ 17:11:46 #139
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120044565
Weekend :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 7 december 2012 @ 17:24:46 #140
39237 crew  H_T
2733
pi_120045112
Ik had net een verkoopster van Vodafone aan de deur die totale onzin aan het uitkramen was. Ze hadden een speciale aanbieding omdat iedereen vanaf 2014 verplicht naar glasvezel zou moeten en de aanleg van het netwerk extra kosten met zich mee zou brengen. Het zou dan niet uitmaken dat de hele installatie al bij mij in de meterkast zit, ik zou extra moeten dokken als ik later wilde overstappen naar glasvezel. Alternatieven werden volgens haar ook uitgefaseerd, waardoor ik niet meer via kabel bij UPC kon of ADSL via telefoonlijn. Wat een geneuzel zeg :N
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_120045123
het wordt best fris vannacht. -10 en op boven sneeuw op bepaalde plekken tot -15. brrr
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:22:45 #142
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_120047312
Update uit LaLa land.

Vanmiddag een gesprek bij president (staat nu vast). Gisteren rond de tafel gezeten met goede vrienden en oplossingen doorgesproken. Overwegingen zijn:

-- Aantal klassen nemen bij de plaatselijke Community College om in elk geval mijn studenten visum te houden. Community College is een stuk goedkoper. Ik heb hier een huis met een lease...
-- Proberen een werk visum te krijgen (lijkt me lastig, maar die vriend denkt dat eht te doen is)
-- Extra lenen bij de IBG rond te krijgen, en dat voor de afgelopen twee jaar in retrospect te doen
-- Naar canada en terug rijden voor een toeristen visum om me in elk geval 3 maanden respijt te geven en tegelijkertijd zwart te werken.

Daarnaast kreeg ik net een telefoontje van mijn vader dat doet vermoeden dat er in NL achter de schermen hard word gewerkt om geld bij elkaar te zoeken (en ik denk dat oma daar deel van is). Toen mijn pa hier was vertelde hij ook dat verschillende van zijn vrienden, die er al bij waren vanaf de geboorte van mij en mijn broer, deel van hun spaargeld als lening hadden aangeboden. We nemen dat liever niet an, maar wat moet, dat moet.

En ik ben echt enorm geroerd door jullie lieve reacties, berichtjes en advies. Het helpt me ontzettend. Dank dank dank O+
Live from Chicago
pi_120047528
Fijn om een hoopvol bericht te lezen O+
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:35:17 #144
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_120047798
Het voelt een stuk beter dan twee dagen geleden....
Live from Chicago
pi_120048197
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
dit ^O^
  vrijdag 7 december 2012 @ 18:46:56 #146
111575 lubje25
pi_120048198
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Update uit LaLa land.

Vanmiddag een gesprek bij president (staat nu vast). Gisteren rond de tafel gezeten met goede vrienden en oplossingen doorgesproken. Overwegingen zijn:

-- Aantal klassen nemen bij de plaatselijke Community College om in elk geval mijn studenten visum te houden. Community College is een stuk goedkoper. Ik heb hier een huis met een lease...
-- Proberen een werk visum te krijgen (lijkt me lastig, maar die vriend denkt dat eht te doen is)
-- Extra lenen bij de IBG rond te krijgen, en dat voor de afgelopen twee jaar in retrospect te doen
-- Naar canada en terug rijden voor een toeristen visum om me in elk geval 3 maanden respijt te geven en tegelijkertijd zwart te werken.

Daarnaast kreeg ik net een telefoontje van mijn vader dat doet vermoeden dat er in NL achter de schermen hard word gewerkt om geld bij elkaar te zoeken (en ik denk dat oma daar deel van is). Toen mijn pa hier was vertelde hij ook dat verschillende van zijn vrienden, die er al bij waren vanaf de geboorte van mij en mijn broer, deel van hun spaargeld als lening hadden aangeboden. We nemen dat liever niet an, maar wat moet, dat moet.

En ik ben echt enorm geroerd door jullie lieve reacties, berichtjes en advies. Het helpt me ontzettend. Dank dank dank O+
^O^ goed nieuws, hopelijk snel zekerheid :)
pi_120048199
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Update uit LaLa land.

Wat goed O+
Let wel op dat je bij zwartwerken ook in de toekomst toegang tot de VS kan worden ontzegd.
  vrijdag 7 december 2012 @ 19:09:12 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120048959
Dat klinkt heel hoopgevend allemaal PS! Fijn! ^O^
pi_120050423
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2012 18:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat, dus. Moed houden!
pi_120051008
Goeiemorgen. :O :W
pi_120053050
Even een voorzichtige jompel voor PS *O* en hopen dat er gauw een goede oplossing komt :*
pi_120053485
Richting werk. Tot straks. :W
pi_120053664
:W tot later, ik ga de was ophangen en een film kijken (denk de nieuwe Batman, even spieken of die al binnen is :) )
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:04:16 #154
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_120057516
Okay, met de president gepraat. Voorlopige oplossing lijk een aantal vakken volgen bij de plaatselijke community college (wat even veel zou kosten voor het hele semester als hier maandelijks bij Knox). Dat betekent extra tijd. Ze gaat me helpen zorgen dat ik er binnenkom :)
Live from Chicago
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:15:15 #155
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120058154
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okay, met de president gepraat. Voorlopige oplossing lijk een aantal vakken volgen bij de plaatselijke community college (wat even veel zou kosten voor het hele semester als hier maandelijks bij Knox). Dat betekent extra tijd. Ze gaat me helpen zorgen dat ik er binnenkom :)
dat gaat de goede kant op dus :)
pi_120058308
quote:
^O^
pi_120058962
quote:
^O^ Mooi zo!
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:48:21 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120059858
Fijn, mensen die meedenken _O_
pi_120060174
dat dacht ik ook :P
pi_120063918
Wat fijn dat die opties er zijn, PS!
We gaan heel hard voor je duimen.
pi_120063965
c_/
pi_120063988
Als ik niet zou gaan slapen zou ik zeggen lekker :)
pi_120064135
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik niet zou gaan slapen zou ik zeggen lekker :)
Decafe durf ik je niet aan te bieden. ;)
pi_120064197
Bedtijd... Maar er komt een uberslechte film op sbs6 zometeen... Twijfel :D
pi_120064238
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 00:34 schreef iamredleader het volgende:
Bedtijd... Maar er komt een uberslechte film op sbs6 zometeen... Twijfel :D
Oh, welke? :D
pi_120064269
Comet Impact, over 8 minuten :)
  zaterdag 8 december 2012 @ 03:30:07 #167
111575 lubje25
pi_120066812
:W hatjoo
pi_120066817
Lub. :W
  zaterdag 8 december 2012 @ 03:35:14 #169
111575 lubje25
pi_120066827
Wat een rust hier :P
pi_120066850
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 december 2012 03:35 schreef lubje25 het volgende:
Wat een rust hier :P
Dat kun je wel zeggen ja. :D
  zaterdag 8 december 2012 @ 03:52:20 #171
111575 lubje25
pi_120066880
de Freaknacht op 3FM zonder Ekdom vind ik stukken minder, hier geen reet te doen. Misschien maar een filmpje opzetten :P
pi_120066887
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 december 2012 03:52 schreef lubje25 het volgende:
de Freaknacht op 3FM zonder Ekdom vind ik stukken minder, hier geen reet te doen. Misschien maar een filmpje opzetten :P
Blijft inderdaad wennen zonder hem in de nacht. Maar gelukkig komt dat over 10 dagen een week lang helemaal goed. :D
  zaterdag 8 december 2012 @ 04:02:13 #173
111575 lubje25
pi_120066898
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 03:55 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Blijft inderdaad wennen zonder hem in de nacht. Maar gelukkig komt dat over 10 dagen een week lang helemaal goed. :D
Yep, zoiezo gaan we een leuke radiotijd tegemoet _O_ *O* ^O^
pi_120066900
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 december 2012 04:02 schreef lubje25 het volgende:

[..]

Yep, zoiezo gaan we een leuke radiotijd tegemoet _O_ *O* ^O^
:Y Dat zeker. Nu al zin in. :)
  zaterdag 8 december 2012 @ 08:22:55 #175
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120067257
Mornings!

Even een quick bite en dan onderweg naar Brabant, ben benieuwd hoe de wegen zijn! oO<
  zaterdag 8 december 2012 @ 09:08:30 #176
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120067472
Ff de laatste inkopen doen, vanavond Sinterklaas vieren bij m'n ouders.
pi_120067561
goedemorgen :W
  zaterdag 8 december 2012 @ 10:34:34 #178
30252 Soempie
Procreating
pi_120068397
PS, dat is voorlopig goed nieuws!
  zaterdag 8 december 2012 @ 10:38:01 #179
114177 Diaan73
pi_120068446
Eens met mijn vorige spreekster... :Y

Make love, not war ☮
pi_120069233
Môgge :W
  zaterdag 8 december 2012 @ 11:26:31 #181
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120069316
laat ik nu maar eens een keer op tijd aan m'n rijm beginnen :P
  Redactie Frontpage zaterdag 8 december 2012 @ 11:44:07 #182
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120069727
Mogguh :W gisteren volledig onverwachts naar Fox geweest, was gezellig. Planning voor vandaag is nu wel om zeep :')

PS :* we houden moed he ^O^
With four other people
And aliens
  Moderator zaterdag 8 december 2012 @ 12:50:01 #183
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120071319
Meuning :O

Goede berichten PS ^O^ Hopelijk komt er snel een oplossing :)

Wij vieren ook vanavond Sinterklaas dus zo nog even de stad in om de laatste cadeaus te scoren. Zin in vanavond *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_120071335
Tijd om te gaan slapen. :W
  zaterdag 8 december 2012 @ 13:13:31 #185
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120071929
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 12:50 schreef MaJo het volgende:
Meuning :O

Goede berichten PS ^O^ Hopelijk komt er snel een oplossing :)

Wij vieren ook vanavond Sinterklaas dus zo nog even de stad in om de laatste cadeaus te scoren. Zin in vanavond *O*
ik kon net m'n cadeau nog in Sint papier in laten pakken :)
pi_120072949
:W vandaag laminaat leggen bij broer D. :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 december 2012 @ 16:13:59 #187
39237 crew  H_T
2733
pi_120076764
Ik ben weer eens bezig met achterstallige afwas
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_120077118
good busy ^O^
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 8 december 2012 @ 16:42:30 #189
39237 crew  H_T
2733
pi_120077556
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 16:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
good busy ^O^
Jes, aai soht so toe!
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_120080598
zo, vanavond maar weer eens naar de kroeg. Iemand nog grootse plannen?
pi_120082709
Goeiemorgen. :W c_/
pi_120082866
goedemorgen Cobra,

koffie?
pi_120084748
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weer wat dozen opruimen. Waarom heb ik toch zoveel prut?
pi_120084779
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemorgen Cobra,

koffie?
Lekker. :Y
  zaterdag 8 december 2012 @ 20:43:52 #195
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_120085182
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Net, zowat in de achtertuin van IARL bij een Japans restaurant Okonomi-yaki gegeten. Vorig jaar in Hiroshima voor het eerst gegeten en wilde dat nog wel een keer. En dan is Google toch wel een handige zoekfunctie... ^O^
pi_120095620
Moe, voldaan, laminaat goed eind op weg, daarna The Expendables 2 gekeken, en nu bedtijd :z
pi_120095636
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:53 schreef iamredleader het volgende:
Moe, voldaan, laminaat goed eind op weg, daarna The Expendables 2 gekeken, en nu bedtijd :z
Truste. :W
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 9 december 2012 @ 03:23:10 #198
39237 crew  H_T
2733
pi_120098784
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 00:54 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Truste. :W
Wat hij zei :W
Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 9 december 2012 @ 03:30:24 #199
111575 lubje25
pi_120098838
:W avond :D
pi_120098840
Mogguh heren. :W
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 9 december 2012 @ 03:44:48 #201
39237 crew  H_T
2733
pi_120098964
Hoi Lubje en C4 :W. Ik ga lekker tukken :s)
Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 9 december 2012 @ 03:45:59 #202
111575 lubje25
pi_120098979
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 03:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoi Lubje en C4 :W. Ik ga lekker tukken :s)
Truste HT :W :Z

Mogguh C4 :W aan de arbeid?
pi_120099618
:W mogguh c_/ even aankleden en koffie maken, daarna aan de bak :)
pi_120099680
Môgge :W
pi_120099684
Hoi Ophelia :)
pi_120099688
Hi Red :s)
How's life?
pi_120099697
Goed, heel druk maar ook fijn :) bevalt het mamazijn goed? Groeit je dochtertje goed? Kom je ook aan een beetje me-time af en toe?
  zondag 9 december 2012 @ 08:35:33 #208
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120099767
Moguh

En de term me-time bezorgt me jeuk
pi_120099768
:W Tijd voor een biertje. :)
  zondag 9 december 2012 @ 08:36:14 #210
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120099772
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
:W Tijd voor een biertje. :)
koffie hier :)
pi_120099820
Vrije tijd begint een beetje te komen, zowaar laatst een haaknaald aangeraakt :Y

quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 08:36 schreef TradeMarkie het volgende:

[..]

koffie hier :)
Thee en eierkoek :9
  zondag 9 december 2012 @ 08:54:07 #212
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120099873
En de pistoletjes mogen nu de oven uit
pi_120100334
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2012 20:43 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Net, zowat in de achtertuin van IARL bij een Japans restaurant Okonomi-yaki gegeten. Vorig jaar in Hiroshima voor het eerst gegeten en wilde dat nog wel een keer. En dan is Google toch wel een handige zoekfunctie... ^O^
Wat is het?
pi_120100358
Lijkt op een Japanse pizza?

zondag 9 december 2012 @ 10:38:29 #215
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_120100887
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2012 09:51 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Wat is het?
Lekker en een Japanse soort van hartige pannenkoek, met een flinterdunne of soms zelfs geen bodem...

Wordt gemaakt op een tepan yaki plaat.
  zondag 9 december 2012 @ 10:45:43 #216
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 9 december 2012 @ 10:46:52 #217
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_120100992
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 08:54 schreef TradeMarkie het volgende:
En de pistoletjes mogen nu de oven uit
Goed plan! Volgens mij liggen die nog wel op de plank hier...
pi_120102146
het kan nog net, goedemorgen :W
pi_120102427
Zo, gisteravond weer eens ouderwets Guinness gedronken :9
Enige nadeel is dat die grote glazen niet heel veel langzamer leeg gaan dan kleine glazen.
Voel me licht brakjes...
pi_120102526
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Enige nadeel is dat die grote glazen niet heel veel langzamer leeg gaan dan kleine glazen.
Voel me licht brakjes...
:D

Vreemde is dat ik me minder brak voel nat het drinken van Guinness dan een zelfde hoeveelheid ander bier. :D
pi_120102664
vroeger kon ik wel redelijk voorspellen wanneer ik brak zou zijn en wanneer niet. Tegenwoordig is er bij mij geen pijl meer op te trekken. Soms ben ik al brak na 4 biertjes en andere avonden kan ik aan een stuk doordrinken en heb ik de volgende dag nergens last van. Weet niet wat het is (zal wel iets met leeftijd te maken hebben)

[ Bericht 0% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 09-12-2012 12:31:52 ]
  Redactie Frontpage zondag 9 december 2012 @ 12:49:11 #222
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120103408

_O- "Boeh!"
With four other people
And aliens
pi_120105535
in de categorie dieren, de vallende pinguin

pi_120105666
pi_120105990
Axe morning after pillow _O-

!
pi_120106130
pi_120106278
dure foto

pi_120106305
ze komen uit deze serie. Zitten een hoop mooe/ leuke plaatjes tussen

http://www.vkmag.com/maga(...)ilarische_fotos_122/
pi_120110831
heeft iedereen ineens een sociaal leven? :)
  Redactie Frontpage zondag 9 december 2012 @ 16:28:22 #230
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120111372
Nope. Beetje serie kijken, beetje was opvouwen, verder weinig nuttigs aan het doen.
With four other people
And aliens
pi_120111777
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 08:35 schreef TradeMarkie het volgende:
En de term me-time bezorgt me jeuk
Goed krabben ;)
pi_120111802
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hm, ik moet weer eens kopen... Niks in huis -O-
pi_120111847
Laminaat gelegd, nu opfrissen, vanavond de feestelijke opening van de nieuwe synagoge in Amstelveen *O*

En tinu komt straks naar huis *O*
pi_120112015
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft iedereen ineens een sociaal leven? :)
Nope, moe, huishouden, veel te nat en donker buiten en niets interessants te melden.
  zondag 9 december 2012 @ 17:28:17 #235
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120113761
quote:
16s.gif Op zondag 9 december 2012 16:38 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Goed krabben ;)
dat helpt daar niet tegen...
pi_120119791
zo, ben best gaar. Ben bang dat het een redje wordt vanavond. :)
  zondag 9 december 2012 @ 20:04:27 #237
30252 Soempie
Procreating
pi_120119850
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 12:49 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]

_O- "Boeh!"
_O-
pi_120119968
Cobra, mocht je tv aan het kijken zijn: The Most Courageous Raid of WWII (BBC2)
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 20:13:01 #239
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120120311
Sinterklaas was weer gezellig *O* En toffe cadeaus gehad O+

Ik hou van december :s)
pi_120120384
Ik niet meer dan een chocoladeletter, jij had dus een betere vangst?
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 20:22:37 #241
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120120823
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik niet meer dan een chocoladeletter, jij had dus een betere vangst?
:Y

2 chocoladeletters :9 En een LP van Balthazar, 2 boeken, nieuwe drumvellen, taartspringvorm in de vorm van een hartje, Jamie Oliver kookboek en deeg om macarons mee te maken :9

Vito was erg blij met zijn touw en Noa ging trots in haar nieuwe mandje liggen O+ Totdat huiskat Kitty ook in het mandje ging liggen, toen besloot Noa haar teritorium te claimen door erin te plassen :X :')
  zondag 9 december 2012 @ 20:25:46 #242
30252 Soempie
Procreating
pi_120120991
Oeh, leuke Sinterklaascadeaus! Welke boeken?

Noa. _O-
pi_120121000
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

:Y

2 chocoladeletters :9 En een LP van Balthazar, 2 boeken, nieuwe drumvellen, taartspringvorm in de vorm van een hartje, Jamie Oliver kookboek en deeg om macarons mee te maken :9

Vito was erg blij met zijn touw en Noa ging trots in haar nieuwe mandje liggen O+ Totdat huiskat Kitty ook in het mandje ging liggen, toen besloot Noa haar teritorium te claimen door erin te plassen :X :')
Goeie oogst :Y Dat deeg, is dat een soort eiwit/suiker/amandelpoeder dan?
pi_120121102
^O^
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 20:28:44 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120121164
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:25 schreef Soempie het volgende:
Oeh, leuke Sinterklaascadeaus! Welke boeken?

Noa. _O-
Reizen zonder John van Geert Mak en Gek op Natuurkunde van Walter Lewin. Had beide boeken gevraagd O+

En Noa doet dit nu al sinds de zomer bij mijn ouders, overal op piesen waar Kitty heeft gelegen :X

quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:25 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Goeie oogst :Y Dat deeg, is dat een soort eiwit/suiker/amandelpoeder dan?
Zoiets dergelijks ja :Y Ik ga het maar eens maken met de kerst :9
pi_120121208
Ik ben benieuwd, macarons zijn best tricky om goed te krijgen. (en mislukt ook heel lekker :9 )
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 20:33:34 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120121464
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben benieuwd, macarons zijn best tricky om goed te krijgen. (en mislukt ook heel lekker :9 )
Ik ben ook erg benieuwd :D Heb ooit bij Masterchef Australia gezien dat ze er een heuze taart van maakten en dat zag er niet gemakkelijk uit. We zullen het zien :)

Ik wil ook een worteltaart maken met de kerst :9
pi_120122733
Goeiemorgen. :W
pi_120125510
goedemorgen Cobra, nog lang nachtdiensten?
  zondag 9 december 2012 @ 21:57:17 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120127087
Neem je Noa dan elke keer mee als je naar je ouders gaat MaJo?

Mijn kat is echt niet blij als ie in zn mand mee moet in de auto, dus die doe ik een groot plezier als ik m thuislaat :') Gelukkig heb ik een lieve buurvrouw die m eten en aandacht geeft als we er een paar dagen niet zijn.

Klinkt als een geslaagde Sinterklaasavond! Ik vind t best saai dat we het dit jaar over hebben geslagen, maar ik ga dan wel wat leuks onder de kerstboom leggen ofzo.... dan hebben we mn moeder + vriend hier op bezoek.
  Redactie Frontpage zondag 9 december 2012 @ 22:04:17 #251
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120127598
Wij hebben vrijdag Sinterklaas gevierd :) Toffe poster gekregen: de Lego-variant van de mannen die lunchpauze houden op een wolkenkrabber. Het boek Heat Wave van Richard Castle :D chocoladeletter :9 Truffelkruidnoten _O_
With four other people
And aliens
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:16:00 #252
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120128371
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
Neem je Noa dan elke keer mee als je naar je ouders gaat MaJo?

Mijn kat is echt niet blij als ie in zn mand mee moet in de auto, dus die doe ik een groot plezier als ik m thuislaat :') Gelukkig heb ik een lieve buurvrouw die m eten en aandacht geeft als we er een paar dagen niet zijn.

Klinkt als een geslaagde Sinterklaasavond! Ik vind t best saai dat we het dit jaar over hebben geslagen, maar ik ga dan wel wat leuks onder de kerstboom leggen ofzo.... dan hebben we mn moeder + vriend hier op bezoek.
Nee niet elke keer, maar wel als we een paar dagen blijven. Dit was voor het eerst sinds de zomervakantie :) en verder voelt ze zich goed thuis hier, ze is natuurlijk ook bij mijn ouders opgegroeid de eerste twee maanden.

Lijkt me wel saai ja zonder Sinterklaas, vooral omdat jij ook meer met Sinterklaas hebt dan met kerst! Maar kerst is ook wel gezellig met lekker eten enzo en inderdaad een pakje onder de boom kan altijd O+
  zondag 9 december 2012 @ 22:16:16 #253
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_120128382
Vanmiddag Alles Is Familie gezien.
Grappig, maar Alles Is Liefde was stukken leuker...
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:17:47 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120128468
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:04 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben vrijdag Sinterklaas gevierd :) Toffe poster gekregen: de Lego-variant van de mannen die lunchpauze houden op een wolkenkrabber. Het boek Heat Wave van Richard Castle :D chocoladeletter :9 Truffelkruidnoten _O_
Die poster klinkt tof!

G had trouwens een tof gedicht voor mijn broer geschreven met de titel 'Two shades of gay' als variatie op fifty shades... Was behoorlijk pikant en we hebben er hard om gelachen :D _O-
  zondag 9 december 2012 @ 22:18:43 #255
111575 lubje25
pi_120128526
:W Vanuit een geheel leeg cafe -O-

Ben blij dat dit zelden voorkomt :{
pi_120128576
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef lubje25 het volgende:

:o Is er iets speciaals op tv dan?
  Redactie Frontpage zondag 9 december 2012 @ 22:19:22 #257
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120128577

Werkt dit :? Deze in elk geval :) Ik vind 'm erg leuk :Y
With four other people
And aliens
pi_120128924
quote:
2s.gif Op zondag 9 december 2012 22:18 schreef lubje25 het volgende:

zondag, kloteweer, feestdagen komen er aan?
pi_120128982
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]

werkt :Y
  zondag 9 december 2012 @ 22:26:49 #260
111575 lubje25
pi_120129255
combinatie van omstandigheden denk ik :P Vanmiddag en vanavond waren prima gelukkig. Nu beetje Fokken en snooker kijken dan maar :)
  Moderator zondag 9 december 2012 @ 22:28:27 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_120129388
quote:
[ afbeelding ]

Ja werkt! Erg tof inderdaad :Y
  Redactie Frontpage zondag 9 december 2012 @ 22:29:18 #262
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120129447
Ik heb er een lijst voor besteld - echt, 1 site gevonden die lijsten op dat formaat verkoopt :') 158cm x 53cm :D
With four other people
And aliens
pi_120129778
quote:
[ afbeelding ]

kijk hier dan maar eens. http://www.flickr.com/photos/balakov/sets/72157602602191858/
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 9 december 2012 @ 23:46:50 #264
39237 crew  H_T
2733
pi_120133739
Weinig zin om morgen weer aan het werk te gaan -O-. Ik heb de afgelopen week vrij gehad, en dat beviel toch wel erg goed
Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 9 december 2012 @ 23:48:57 #265
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_120133846
Ik moet morgen eerst nog Staatsloten kopen
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 9 december 2012 @ 23:49:39 #266
39237 crew  H_T
2733
pi_120133888
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moet morgen eerst nog Staatsloten kopen
Valt er zoveel te winnen dan?
Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 9 december 2012 @ 23:54:23 #267
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_120134143
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Valt er zoveel te winnen dan?
Iedere maand wel toch? :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 9 december 2012 @ 23:56:32 #268
39237 crew  H_T
2733
pi_120134252
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:54 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Iedere maand wel toch? :P
Jawel, maar eens in de zoveel tijd staat de jackpot op 15 miljoen en gaat de prijs er gegarandeerd uit. Dit keer blijkt dat niet het geval te zijn
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 10 december 2012 @ 00:01:05 #269
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_120134531
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2012 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
geval te zijn
Klopt, maar er zijn meer hele mooie prijzen te winnen :)
  maandag 10 december 2012 @ 00:08:30 #270
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_120134857
Woei, dikke hagel!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 10 december 2012 @ 00:08:36 #271
39237 crew  H_T
2733
pi_120134864
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:01 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Klopt, maar er zijn meer hele mooie prijzen te winnen :)
Ik ben van plan er eentje te snaaien ;). Helaas lukt dat plan zelden
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 10 december 2012 @ 00:13:35 #272
39237 crew  H_T
2733
pi_120135096
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 00:08 schreef Nembrionic het volgende:
Woei, dikke hagel!
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 10 december 2012 @ 02:00:22 #273
111575 lubje25
pi_120137352
:W avond

Weekend *O*
pi_120137361
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 02:00 schreef lubje25 het volgende:
:W avond

Weekend *O*
Lub. :W

Nog wat aanloop gehad?
  maandag 10 december 2012 @ 02:03:34 #275
111575 lubje25
pi_120137386
Er kwam nog 1 persoon, Horeca-collega die bleef nog een uurtje. Heel apart zo rustig :P
pi_120137421
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 02:03 schreef lubje25 het volgende:
Er kwam nog 1 persoon, Horeca-collega die bleef nog een uurtje. Heel apart zo rustig :P
Als het maar niet te vaak gaat gebeuren. ;)
  maandag 10 december 2012 @ 02:13:10 #277
111575 lubje25
pi_120137466
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 02:07 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Als het maar niet te vaak gaat gebeuren. ;)
Inderdaad maar dat lijkt niet te gaan gebeuren :D
pi_120137546
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 02:13 schreef lubje25 het volgende:

[..]

Inderdaad maar dat lijkt niet te gaan gebeuren :D
^O^ Heb je niet de hele tijd naar de deur zitten staren? :D
  maandag 10 december 2012 @ 02:31:26 #279
111575 lubje25
pi_120137617
nee, beetje fokken en snooker gekeken en een uur met Hamid zitten ouwe nelen
pi_120137675
Snooker, dat dat nog op tv is. :D BBC zeker?
  maandag 10 december 2012 @ 02:47:32 #281
111575 lubje25
pi_120137723
BBC en Eurosport ^O^
  maandag 10 december 2012 @ 02:47:51 #282
111575 lubje25
pi_120137726
hoezo, nog op tv 8-)
pi_120137734
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 02:47 schreef lubje25 het volgende:
hoezo, nog op tv 8-)
Is toch niet meer zo populair als 25 jaar geleden. :D
  maandag 10 december 2012 @ 02:50:56 #284
111575 lubje25
pi_120137750
Ik kijk het graag O+
pi_120137772
quote:
2s.gif Op maandag 10 december 2012 02:50 schreef lubje25 het volgende:
Ik kijk het graag O+
ik vond de wedstrijden van Steven Hendry altijd wel tof om naar te kijken. :Y
  maandag 10 december 2012 @ 06:41:20 #286
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120138820
pi_120138852
ben blij dat je het goede eraf hebt gelaten. Heb af en toe wel moeite met maandag :O :W
pi_120138893
:W mogguh c_/
pi_120138919
Red, begin je nou vroeger of ben je langer thuis?
pi_120139008
Iedereen gefeliciteerd trouwens. :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 10 december 2012 @ 07:25:56 #291
39237 crew  H_T
2733
pi_120139030
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 07:23 schreef Cobra4 het volgende:
Waarmee? De SC-verjaardag is in november
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_120139031
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 07:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Red, begin je nou vroeger of ben je langer thuis?
Langer thuis :) gewoon tijd met het gezin :D
pi_120139032
Lubje, heel erg bedankt voor het topic openen en benoemen naar mij.

Ps, ik hoop dat die oplossing met de community college snel geregeld is. Is het om tijd te rekken of kun je die vakken ook gewoon mee laten tellen om af te studeren?

Etcie, is dat wat die truffelkruidnoten? Had ze zien liggen in de winkel.

Majo fijn van het leuke sinterklaasfeest.

Zo weer terug. Het was me toch een weekend. Reizen viel ontzettend tegen: vliegen in winterweer is niet te doen al helemaal niet met overstap en een zieke baby en op de terugweg ook nog last van mijn rug erbij.
En weer ruzie gehad met mijn zus. We zijn gewoon te verschillend, gaat nooit lang goed als we op elkaar zitten. Zij zet zich snel in de slachtoffer rol en verdrijft dan ontzettend. Alles goede is nog nooit gebeurd en niemand vind belangrijk wat zij wil enz. En hormonen helpen daarbij zeker niet mee.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_120139037
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 07:23 schreef Cobra4 het volgende:
Thanks ^O^
waarmee?
pi_120139038
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 07:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Waarmee? De SC-verjaardag is in november
Nog niet gelezen? Wij hebben allemaal de Nobelprijs voor de vrede gekregen. :')
pi_120139056
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 07:27 schreef Cobra4 het volgende:

Nog niet gelezen? Wij hebben allemaal de Nobelprijs voor de vrede gekregen. :')
_O-
pi_120139114
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2012 07:30 schreef iamredleader het volgende:

[..]

_O-
Ja, de Nobelprijs voor de vrede is voor elke inwoner van de EU. :')

Meteen maar opdoeken die prijzen. Slaat echt nergens meer op.
  maandag 10 december 2012 @ 08:11:32 #298
114177 Diaan73
pi_120139365

Tinu jammer dat het een wat minder geslaagd weekend was. -O-

ik heb zaterdag ruzie gemaakt met mijn broertje. }) ik was er even klaar mee. Was bij mijn ouders, dus wel lullig voor hen. 's Avonds nog maar even langs gegaan, ze waren niet boos en begrepen me wel. *)
Make love, not war ☮
  maandag 10 december 2012 @ 08:56:06 #299
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_120139894
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 02:53 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

ik vond de wedstrijden van Steven Hendry altijd wel tof om naar te kijken. :Y
Ik was fan van Jimmy White, de beste speler die nooit wereldkampioen werd -O-

Goed om te lezen dat er licht aan de horizon gloort voor PS ^O^
Dommage arachide-fromage
  Redactie Frontpage maandag 10 december 2012 @ 09:20:29 #300
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120140267
Uit-sté-kend begin van de week :') E. sneed zich in zijn duim, dus dokterspost bellen voor advies (pleister erover en met tape zorgen dat de pleister goed blijft zitten), daardoor bus gemist. Toen andere bus genomen, vertraging bij overstap, half uur later op kantoor. En weer veel te licht geslapen dus soms half wakker, waardoor nu een beetje moe :O
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage maandag 10 december 2012 @ 09:31:06 #301
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120140437
En dicht.
With four other people