abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2012 @ 14:39:13 #1
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_119995983

Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet.

Met als vaste gasten:

hartjes93.jpglolz.jpgboes.JPGNebrionic.jpggk.jpg8.gifth_ec215041.gifwtg2.gif

napo.JPGiamredleader.jpgAudreyAvatar.jpgavatar214978_1.jpgsharky60.jpg

mm_smoking.gifarcade.jpgwoosh.pngcasper.gif1.jpgbeertje.jpgFlagIRL.jpg

Ben je op zoek naar voorgaande delen van deze succesvolle reeks topics?
Klik dan hier voor het volledige overzicht...

Verjaardagen
Wiebelsoempie - 13 januari
Jair - 2 februari
Its-Jojo-4you - 14 februari
Nico_S. - 25 februari
Hawaii_Tim - 26 februari
Cobra4 - 27 februari
Calex - 27 februari
Nembrionic - 9 maart
Soempie - 13 maart
Lior - 9 mei
LadyBlack - 8 juni
Whiteguy - 2 juli
MaJo - 7 juli
Yurithemaster - 14 juli
B.ertha - 23 juli
Puntenslijpsel - 31 juli
PhysicsRules - 27 augustus
Supersheep - 29 augustus
Tinuviel - 2 september
Bart - 15 september
TradeMarkie - 25 september
lubje25 - 3 oktober
iamredleader - 11 oktober
Mini _Ophelia_ - 1 november
Etcetera - 2 november
Mark - 2 november
Nesle - 19 november
Diaan73 - 19 november
Wyccie - eeuwig 18
MadMaster - de leeftijd van een erg goede whisky
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  donderdag 6 december 2012 @ 14:45:22 #2
111575 lubje25
pi_119996171
Wat een rust, iedereen de kerstversiering aan t ophangen nu de Goedheiligman er vandoor is? (of gewoon aan t werk :P ?)
pi_119996483
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:45 schreef lubje25 het volgende:
Wat een rust, iedereen de kerstversiering aan t ophangen nu de Goedheiligman er vandoor is? (of gewoon aan t werk :P ?)
Versieringen? 22 jaar geleden voor het laatst. :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_119996622
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:45 schreef lubje25 het volgende:
Guppie wilde niet slapen dus maar even gaan wegen op het consultatiebureau + wandelingetje erachteraan. Ik ben ook weer uitgelaten... :+
pi_119997870
Dus.

Mijn moeder, ex-politica, ontving jaren wachtgeld. Dat hield op een gegeven moment op, maar mijn moeder, voormalig wethouder, had nog geen baan. Weg viel een groot deel van het huishoudelijk inkomen, afgelopen april. In plaats van het vinden van een baan vond mijn moeder de fles. Of nou ja, die had ze al gevonden, maar hun band werd intenser. Ze solliciteerde weliswaar erg veel, maar werd voortdurend afgewezen en dat hielp de morale ook niet echt. Knox is duur. Toen ik me hier inschreef, rekenden we op redelijk riant huishoudelijk inkomen. Maar met de crisis, en mijn moeders werkeloosheid, hadden we moeite de betalingen te voldoen en een schuld bij de school ontstond. Omdat ik die nog niet kan voldoen, en de school het "onetisch" vindt me te laten blijven als student, heb ik gisteren, bij wijze van twisted sinterklaas cadeautje, te horen gekregen dat ik per 10 december geen student meer ben. Dat betekent dat mijn visa verloopt, en ik terug moet naar Nederland twee trimesters voor ik mijn diploma zou halen.

Ik heb er verder geen woorden meer voor.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_119997973
Wtf :o
Ik weet even niet wat ik moet zeggen :{
pi_119998019
Geen kans om het benodigde bedrag ergens te lenen?
pi_119998026
Ik ook niet. Vond dat ik het hier even kwijt moest, dat wel. Was ook de reden dat ik deze afgelopen maanden weinig aanwezig was. Er alles aan geprobeerd te doen, terwijl ik tegelijkertijd moest vechten tegen groeiende depresseie. Aan alle kanten verloren
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_119998039
Alles al geprobeerd dus -O-
pi_119998134
Verdomme!!! :o -O-
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_119998178
Jezus PS. :{

Echt niks meer aan te doen? Lenen is echt niet mogelijk?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_119998269
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:45 schreef Soempie het volgende:
Jezus PS. :{

Echt niks meer aan te doen? Lenen is echt niet mogelijk?
ik zou niet goed weten hoe en waar. Ik kan niet lenen in dit land en ben niet in NL om het te regelen plus een beetje jong voor een lening van zulke proporties.
Live from Chicago
  donderdag 6 december 2012 @ 15:54:10 #13
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_119998443
Om hoeveel geld gaat het dan?

Edit: voel je niet verplicht te antwoorden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 6 december 2012 @ 15:57:18 #14
111575 lubje25
pi_119998553
PS -O- Dit is klote zeg :{
pi_119998566
Rond de 10k :{
Live from Chicago
  donderdag 6 december 2012 @ 15:59:36 #16
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_119998622
PS wat ontzettend kut zeg. -O- hopelijk komt er nog een goede oplossing voor jou.

En wat is het al snel 10-12 :{
Make love, not war ☮
pi_119998694
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:59 schreef Diaan73 het volgende:

En wat is het al snel 10-12 :{
Verdomme ja, dat is maandag al. :o
  donderdag 6 december 2012 @ 16:02:35 #18
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_119998715
B.ertha ik kan inderdaad slechter tegen andere katten. Al is het niet meer zo heftig als het ooit was.

En als de laatste dood gaat, zal het op termijn ook beter gaan met mijn allergie. Duurt wel even heb ik me laten vertellen, de stofjes zijn niet zo snel er huis uit. .
Make love, not war ☮
  donderdag 6 december 2012 @ 16:05:13 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_119998809
Iemand met verstand van de IB groep? Is daar iets mogelijk?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 december 2012 @ 16:16:25 #20
39237 crew  H_T
2733
pi_119999243
Is er een manier om de resterende twee trimesters vanuit Nederland te doen, of zit je dan nog steeds met dat hoge collegegeld?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_119999316
Ja Tim, die optie is er waarschijnlijk wel. Maar het voornaamste probleem is dat Knox nog geld van me krijgt.
Live from Chicago
pi_119999418
PS. -O- Zwaar klote.
pi_119999518
En nu moet ik naar mijn werk en het uitleggen. Geen student meer betekent ook geen recht op een studentenbaantje. Koos werkeloos.
Live from Chicago
  donderdag 6 december 2012 @ 16:28:54 #24
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_119999801
Zou in ieder geval alles proberen om je diploma te kunnen halen, desnoods lenen. Op dit punt moeten stoppen is echt doodzonde -O-
Dommage arachide-fromage
pi_119999966
I know, I know.
Live from Chicago
pi_120000080
GVD, PS, dat is echt k*t. Echt k*t. :* voor je, weet dat het niks helpt, maar je kan sowieso hier in de SC luchten en vragen stellen :)
pi_120000230
Ik kan ook niet meer thuis wonen dus moet als de bliksem dan ook woonruimte in Amsterdam vinden. Anyway, ga nu maar eens naar mijn werk, en dan naar mijn therapeut :')
Live from Chicago
pi_120000401
Jemig, PS -O-

Een lening moet toch wel te vinden zijn? Of een krediet bij Knox? Zonder diploma lijkt de kans me veel kleiner dat je de resterende schuld betaalt, terwijl je met diploma ook de extra schuld ooit wel kunt afbetalen. Ik vind het raar. Ik zeg niet dat je het niet geprobeerd hebt, maar eigenlijk meer dat ik het raar vind dat men dit niet inziet..

[ Bericht 3% gewijzigd door B.ertha op 06-12-2012 16:46:30 ]
  Redactie Frontpage donderdag 6 december 2012 @ 16:43:25 #29
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_120000555
Holy fuuuuuuu PS. wtf wtf wtf :o :o :o
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_120000562
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan ook niet meer thuis wonen dus moet als de bliksem dan ook woonruimte in Amsterdam vinden. Anyway, ga nu maar eens naar mijn werk, en dan naar mijn therapeut :')
Whut? :o
pi_120001189
Woonruimte zoeken in Amsterdam - geen probleem
Betaalbare woonruimte in Amsterdam - hangt een beetje af van je wensen qua m2 of qua buurt...
Amstelveen een optie?
pi_120003078
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je kunt niet thuis wonen voorlopig? Je vader was laatst nog bij jou op bezoek?
Jeetje, PS, wat een verhaal. Ik begrijp er weinig van, maar dat komt omdat het nieuws nu zo plotseling is. Ik neem aan dat het al langer bekend was dat dit ging komen -voor je ouders-, maar aan de andere kant lijkt het net of het zo rauw op je dak valt? :{ En wat B. ook zegt...

Wat een klote situatie. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_120003351
Ik ga nog even nadenken of ik nog een politiek correctere reactie kan verzinnen maar voorlopig kom ik niet verder dan dat is volkomen kut PS. -O-
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_120003612
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef B.ertha het volgende:
Jemig, PS -O-

Een lening moet toch wel te vinden zijn? Of een krediet bij Knox? Zonder diploma lijkt de kans me veel kleiner dat je de resterende schuld betaalt, terwijl je met diploma ook de extra schuld ooit wel kunt afbetalen. Ik vind het raar. Ik zeg niet dat je het niet geprobeerd hebt, maar eigenlijk meer dat ik het raar vind dat men dit niet inziet..
Ja, maar voor een lening in dit land heb ik een co-signer nodig, iemand die de verantwoordelijkheid voor de lening op zich neemt als ik faal... en dat is niet te vinden.

Dat van mijn diploma is ook zeker waar; en nog waarder is dat als ik terug ben in Nederland, ik in theorie kan besluiten geen cent over te maken -- overseas kunnen ze me toch niets maken. Niet dat ik dat wil, maar theorie :')

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:55 schreef iamredleader het volgende:
Woonruimte zoeken in Amsterdam - geen probleem
Betaalbare woonruimte in Amsterdam - hangt een beetje af van je wensen qua m2 of qua buurt...
Amstelveen een optie?
Ja waar maakt me eigenlijk weinig uit

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:39 schreef Soempie het volgende:

[..]

Je kunt niet thuis wonen voorlopig? Je vader was laatst nog bij jou op bezoek?
Jeetje, PS, wat een verhaal. Ik begrijp er weinig van, maar dat komt omdat het nieuws nu zo plotseling is. Ik neem aan dat het al langer bekend was dat dit ging komen -voor je ouders-, maar aan de andere kant lijkt het net of het zo rauw op je dak valt? :{ En wat B. ook zegt...

Wat een klote situatie. -O-
Mijn vader was hier inderdaad, maar dat was één van de dingen die hij kwam vertellen. We hebbe op zich een goede band, maar daar zou niks van over blijven als we weer onder één dak zouden wonen. En mijn moeder kan die extra stress van mij terug in huis ook niet gebruiken. Kijk ze zouden met nooit op straat zetten natuurlijk, maar ze willen me eigenlijk gewoon niet terug in huis. En we zagen het een soort van aankomen, maar ik heb toch alles geprobeerd nog en ik ging er eigenlijk van uit dat we wel een oplossing zouden vinden...
Live from Chicago
  donderdag 6 december 2012 @ 18:07:24 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120004075
:o PSje toch!! Dat is inderdaad op alle fronten volkomen kut :{

Ik ben absoluut niet in staat om je op een andere manier van dienst te zijn dan door met je mee te denken, maar ik zou zeker proberen om in NL een lening te regelen. Het is echt zo zonde om nu je leven overhoop te gooien en in NL in nog meer stress terecht te komen.

Een studieschuld heeft iedereen... dus lijkt mij toch dat je daarvoor een lening moet kunnen krijgen?

Sterkte meissie :*
  donderdag 6 december 2012 @ 18:32:06 #36
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120004980
Tering, wat een klotesituatie PS!
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  donderdag 6 december 2012 @ 18:32:46 #37
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_120005006
M'n vergadering morgen in Amersfoort is trouwens afgezegd :)
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_120006514
Vanmiddag ga ik praten met de president. We'll see how that goes
Live from Chicago
pi_120006755
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 19:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanmiddag ga ik praten met de president. We'll see how that goes
Ik hoop dat dat positief uit gaat pakken. :*
pi_120006784
Succes! ^O^ :*
pi_120007202
Connexxion in het Gooi doet trouwens ook goed haar best om service te blijven geven richting de klant:

- m.i.v. maandag verdwijnen de vroegste ritten. De ritten die men gebruikt om b.v. in A'dam of op de stations van Bussum en Hilversum te komen.
- de OV-chipkaart oplaadmachines verdwijnen uit de bussen.
- De chauffeurs mogen andere bussen niet meer contacten mbt overstappende passagiers.

Laat me raden. Over een paar maanden komt het bericht dat, onverwacht, het aantal passagiers minder is geworden. :')

Ofyles, kom er maar in. :D
  donderdag 6 december 2012 @ 19:22:40 #42
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_120008411
Zo, gek hier in huis... Veelste stil zonder tinu en Lior :P
pi_120008455
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja waar maakt me eigenlijk weinig uit
Laat maar weten of ik je ergens mee kan helpen :*

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 19:45:08 ]
pi_120010027
Thanks. En iedereen bedankt. Het doet me goed dat ik het hier kwijt kan
Live from Chicago
pi_120010562
graag gedaan :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  donderdag 6 december 2012 @ 20:46:26 #47
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_120011905
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat van mijn diploma is ook zeker waar; en nog waarder is dat als ik terug ben in Nederland, ik in theorie kan besluiten geen cent over te maken -- overseas kunnen ze me toch niets maken. Niet dat ik dat wil, maar theorie :')
Maar dan kun je ook naar je diploma fluiten, neem ik aan? Lijkt me geen optie, studieschuld door lening lijkt me alleszins normaal en acceptabel.
Dommage arachide-fromage
pi_120012519
Damn PS.. dat is wel extreem klote.
Je hebt geen andere familie waar eventueel dat bedrag geleend kan worden?

quote:
Huurachterstand, moeite om het huis goed te verwarmen, een steeds groter aantal Nederlanders heeft er in 2011 mee te maken gekregen. Ook dit jaar blijft het aantal arme mensen en huishoudens in Nederland groeien. Dat melden het Sociaal Cultureel Planbureau en het Centraal Bureau voor de Statistiek donderdag in het rapport Armoedesignalement 2012.
De kans op armoede is het grootst bij eenoudergezinnen, alleenstaanden tot 65 jaar, niet-westerse huishoudens en huishoudens met bijstand.

Het SCP en CBS houden er verschillende definities van armoede op na. De eerste hanteert de 'niet-veel-maar-toereikendgrens', bijvoorbeeld 1020 euro voor een alleenstaande, het CBS spreekt van een lage-inkomensgrens van 960 euro.

Volgens het SCP steeg in 2011 het aantal mensen dat met armoede kreeg te maken, met 7,1 procent van de bevolking (in 2010 nog 6 procent). Het CBS zag het percentage stijgen van 7,4 naar 8,7 procent. Ramingen voor dit jaar wijzen op een verdere stijging naar respectievelijk 7,5 en 9,2 procent.

[ Bericht 83% gewijzigd door Whiteguy op 06-12-2012 21:07:29 ]
pi_120014897
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:46 schreef Mark het volgende:

[..]

Maar dan kun je ook naar je diploma fluiten, neem ik aan? Lijkt me geen optie, studieschuld door lening lijkt me alleszins normaal en acceptabel.
dat, ja...
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:57 schreef Whiteguy het volgende:
Damn PS.. dat is wel extreem klote.
Je hebt geen andere familie waar eventueel dat bedrag geleend kan worden?

[..]

Dat is een goede vraag.. Ik vermoed wel dat mijn oma het geld heeft, maar ik durf er niet naar te vragen...
Live from Chicago
pi_120015177
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

dat, ja...

[..]

Dat is een goede vraag.. Ik vermoed wel dat mijn oma het geld heeft, maar ik durf er niet naar te vragen...
Ik denk dat je als je het niet vraagt en het hierop stuk loopt je het jezelf nooit gaat vergeven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')