Versieringen? 22 jaar geleden voor het laatst.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:45 schreef lubje25 het volgende:
Wat een rust, iedereen de kerstversiering aan t ophangen nu de Goedheiligman er vandoor is? (of gewoon aan t werk?)
Guppie wilde niet slapen dus maar even gaan wegen op het consultatiebureau + wandelingetje erachteraan. Ik ben ook weer uitgelaten...quote:Op donderdag 6 december 2012 14:45 schreef lubje25 het volgende:
Wat een rust, iedereen de kerstversiering aan t ophangen nu de Goedheiligman er vandoor is? (of gewoon aan t werk?)
ik zou niet goed weten hoe en waar. Ik kan niet lenen in dit land en ben niet in NL om het te regelen plus een beetje jong voor een lening van zulke proporties.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:45 schreef Soempie het volgende:
Jezus PS.![]()
Echt niks meer aan te doen? Lenen is echt niet mogelijk?
Verdomme ja, dat is maandag al.quote:
Whut?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan ook niet meer thuis wonen dus moet als de bliksem dan ook woonruimte in Amsterdam vinden. Anyway, ga nu maar eens naar mijn werk, en dan naar mijn therapeut
Je kunt niet thuis wonen voorlopig? Je vader was laatst nog bij jou op bezoek?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kan ook niet meer thuis wonen dus moet als de bliksem dan ook woonruimte in Amsterdam vinden. Anyway, ga nu maar eens naar mijn werk, en dan naar mijn therapeut
Ja, maar voor een lening in dit land heb ik een co-signer nodig, iemand die de verantwoordelijkheid voor de lening op zich neemt als ik faal... en dat is niet te vinden.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef B.ertha het volgende:
Jemig, PS
Een lening moet toch wel te vinden zijn? Of een krediet bij Knox? Zonder diploma lijkt de kans me veel kleiner dat je de resterende schuld betaalt, terwijl je met diploma ook de extra schuld ooit wel kunt afbetalen. Ik vind het raar. Ik zeg niet dat je het niet geprobeerd hebt, maar eigenlijk meer dat ik het raar vind dat men dit niet inziet..
Ja waar maakt me eigenlijk weinig uitquote:Op donderdag 6 december 2012 16:55 schreef iamredleader het volgende:
Woonruimte zoeken in Amsterdam - geen probleem
Betaalbare woonruimte in Amsterdam - hangt een beetje af van je wensen qua m2 of qua buurt...
Amstelveen een optie?
Mijn vader was hier inderdaad, maar dat was één van de dingen die hij kwam vertellen. We hebbe op zich een goede band, maar daar zou niks van over blijven als we weer onder één dak zouden wonen. En mijn moeder kan die extra stress van mij terug in huis ook niet gebruiken. Kijk ze zouden met nooit op straat zetten natuurlijk, maar ze willen me eigenlijk gewoon niet terug in huis. En we zagen het een soort van aankomen, maar ik heb toch alles geprobeerd nog en ik ging er eigenlijk van uit dat we wel een oplossing zouden vinden...quote:Op donderdag 6 december 2012 17:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kunt niet thuis wonen voorlopig? Je vader was laatst nog bij jou op bezoek?
Jeetje, PS, wat een verhaal. Ik begrijp er weinig van, maar dat komt omdat het nieuws nu zo plotseling is. Ik neem aan dat het al langer bekend was dat dit ging komen -voor je ouders-, maar aan de andere kant lijkt het net of het zo rauw op je dak valt?En wat B. ook zegt...
Wat een klote situatie.
Ik hoop dat dat positief uit gaat pakken.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanmiddag ga ik praten met de president. We'll see how that goes
Laat maar weten of ik je ergens mee kan helpenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja waar maakt me eigenlijk weinig uit
Maar dan kun je ook naar je diploma fluiten, neem ik aan? Lijkt me geen optie, studieschuld door lening lijkt me alleszins normaal en acceptabel.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat van mijn diploma is ook zeker waar; en nog waarder is dat als ik terug ben in Nederland, ik in theorie kan besluiten geen cent over te maken -- overseas kunnen ze me toch niets maken. Niet dat ik dat wil, maar theorie
quote:Huurachterstand, moeite om het huis goed te verwarmen, een steeds groter aantal Nederlanders heeft er in 2011 mee te maken gekregen. Ook dit jaar blijft het aantal arme mensen en huishoudens in Nederland groeien. Dat melden het Sociaal Cultureel Planbureau en het Centraal Bureau voor de Statistiek donderdag in het rapport Armoedesignalement 2012.
De kans op armoede is het grootst bij eenoudergezinnen, alleenstaanden tot 65 jaar, niet-westerse huishoudens en huishoudens met bijstand.
Het SCP en CBS houden er verschillende definities van armoede op na. De eerste hanteert de 'niet-veel-maar-toereikendgrens', bijvoorbeeld 1020 euro voor een alleenstaande, het CBS spreekt van een lage-inkomensgrens van 960 euro.
Volgens het SCP steeg in 2011 het aantal mensen dat met armoede kreeg te maken, met 7,1 procent van de bevolking (in 2010 nog 6 procent). Het CBS zag het percentage stijgen van 7,4 naar 8,7 procent. Ramingen voor dit jaar wijzen op een verdere stijging naar respectievelijk 7,5 en 9,2 procent.
dat, ja...quote:Op donderdag 6 december 2012 20:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Maar dan kun je ook naar je diploma fluiten, neem ik aan? Lijkt me geen optie, studieschuld door lening lijkt me alleszins normaal en acceptabel.
Dat is een goede vraag.. Ik vermoed wel dat mijn oma het geld heeft, maar ik durf er niet naar te vragen...quote:Op donderdag 6 december 2012 20:57 schreef Whiteguy het volgende:
Damn PS.. dat is wel extreem klote.
Je hebt geen andere familie waar eventueel dat bedrag geleend kan worden?
[..]
Ik denk dat je als je het niet vraagt en het hierop stuk loopt je het jezelf nooit gaat vergeven...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat, ja...
[..]
Dat is een goede vraag.. Ik vermoed wel dat mijn oma het geld heeft, maar ik durf er niet naar te vragen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |