dat blijft een klassieker, dat topicquote:Op donderdag 6 december 2012 11:31 schreef Ole het volgende:
Het is er weer tijd voor! Genieten van de glibberende Amsterdammers![]()
RLS / Het is glad, Amsterdammers op hun gat #9
En de kwaliteit van de webcam wordt steeds beterquote:Op donderdag 6 december 2012 11:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat blijft een klassieker, dat topic
ik zag het ja, prima beeldquote:Op donderdag 6 december 2012 11:50 schreef Ole het volgende:
[..]
En de kwaliteit van de webcam wordt steeds beter
zoek het dan eerst goed uit voordat je hem aanstelt, dit spookte echt al heel lang rond in Gelderland.quote:
Murphyquote:Op donderdag 6 december 2012 17:25 schreef borisz het volgende:
Brecel op 4-4 tegen Murphy.
Ohja we hebben het over snookerKwartfinale UK Championship
Murphy wint , terwijl Brecel het eigenlijk had moeten winnenquote:
Ik las Becel Bossiequote:Op donderdag 6 december 2012 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Murphy wint , terwijl Brecel het eigenlijk had moeten winnen
quote:Op donderdag 6 december 2012 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Murphy wint , terwijl Brecel het eigenlijk had moeten winnen
Barney zijn eerste overwinning?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:00 schreef borisz het volgende:
Nieuwe afleveringen Andere tijden Sport
• Barney
• IJsselmeervogels
• Tocht van 1963
ow daar hebben we op FOK! al eens een mooie terugblik op gemaaktquote:
Goeiemorgenquote:
'75 is sowieso een ontzettend goed jaarquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Vogels uit '75 of gehele historie ?
Hoezo ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
'75 is sowieso een ontzettend goed jaar
16 dagen voor de Surinaamse onafhankelijkheid kwam een kleine don ter wereld.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo ?
FC Twente verloor toch de UEFA-cup finale. Feijenoord won in 74
quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
16 dagen voor de Surinaamse onafhankelijkheid kwam een kleine don ter wereld.
Hoeveel uur is het daar later: 2?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:45 schreef borisz het volgende:
WInterspelen 2014: Smiddags's schaatsen kijken. Het is om 17uur afgelopen.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:45 schreef borisz het volgende:
WInterspelen 2014: Smiddags's schaatsen kijken. Het is om 17uur afgelopen.
quote:
dus ze rijden daar eind van de middag/ begin van de avond?quote:
nou we zullen ze missenquote:
ninja edit, ik had het dus goedquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ninja edit, ik had het dus goed
Heeeeeel ergquote:
we gaan wel de koe missenquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:51 schreef borisz het volgende:
Blijft knap hoe Telstar zich weet goed te houden. Begroting van 0,0(nou ja 1,3m) maar wel schulden vrij.
Wat is het nut van Telstar de laatste 20 jaar ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:51 schreef borisz het volgende:
Blijft knap hoe Telstar zich weet goed te houden. Begroting van 0,0(nou ja 1,3m) maar wel schulden vrij.
Een goed netwerkpunt voor in de IJmondquote:Op zaterdag 8 december 2012 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is het nut van Telstar de laatste 20 jaar ?
Heldenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:51 schreef Againzender het volgende:
Gaat retekoud worden straks in de Arena natuurlijk. Even een winteruitrusting zoeken.
viel wel mee met de kou vond ik. Hoop mensen met handschoenen en mutsen ineen gedoken.quote:
quote:
had hij een flinke kater?quote:Op zondag 9 december 2012 15:29 schreef borisz het volgende:
Deze foto twitterde een wijkagent vanmorgen.
Lekkerquote:
Als Parijs een kutstad was geweest had Wes nooit getekend. Yo wil zelf naar Parijsquote:
Als Parijs van sneeuw was was het nu gesmolten.quote:Op zondag 9 december 2012 19:14 schreef Bos81 het volgende:
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[..]
Als Parijs een kutstad was geweest had Wes nooit getekend. Yo wil zelf naar Parijs
geweldig, wat denk jij dan. Anders was hij niet naar Parijs gegaanquote:
is dat rond? Maar Yo kan wel uit de voeten in Parijs.quote:
Wandelgangen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat rond? Maar Yo kan wel uit de voeten in Parijs.
dat zijn meestal wel betrouwbare gangen in Wesleys omgevingquote:
Ik heb één keer een bier pakket besteld via bierwinkel.eu. Normaal haal ik mijn bier bij Bierkoning Amsterdam, Melgers Haarlem of Slijterij Zeewijck IJmuiden.quote:Op zondag 9 december 2012 23:25 schreef rubbereend het volgende:
waar bestel jij altijd je speciaal biertjes borisz?
kun je bij hun ook online bestellen. Ben even aan het kijken waar je online goed kan bestellen en jij drinkt nog weleens wat lekkersquote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb één keer een bier pakket besteld via bierwinkel.eu. Normaal haal ik mijn bier bij Bierkoning Amsterdam, Melgers Haarlem of Slijterij Zeewijck IJmuiden.
Misschien even kijken in het speciale bier topic in CUL?quote:Op zondag 9 december 2012 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je bij hun ook online bestellen. Ben even aan het kijken waar je online goed kan bestellen en jij drinkt nog weleens wat lekkers
goed ideequote:Op zondag 9 december 2012 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien even kijken in het speciale bier topic in CUL?
toevallig, ik bied net een vriendin aan om langs de bierkoning te gaan voor haar. Maar dat is ook vrij makkelijk voor mij omdat ik in het centrum van Amsterdam werk.quote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb één keer een bier pakket besteld via bierwinkel.eu. Normaal haal ik mijn bier bij Bierkoning Amsterdam, Melgers Haarlem of Slijterij Zeewijck IJmuiden.
dankquote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef borisz het volgende:
Bij bierwinkel.eu had ik eem verrassings bierproefpakket besteld. Was een prima service.
Ik wil binnenkort eens bij www.biernavigatie.nl een bestelling plaatsen. Bierkoning heeft wel iets van een webshop. www.melgers.nl ook
Ik drink weinig Belgie de laatste tijd. Veel NL/Dui/UK/VSquote:Op zondag 9 december 2012 23:39 schreef Bos81 het volgende:
Mijn broer rijdt regelmatig naar een speciaalzaak in België. Maar goed hij woont dan ook in Tilburg.. Hij moet mij trouwens nog een keer meenemen, alleen moet ik mijn portomonnee nog om zien te praten, en dat is lastig
Uit de VS komt veel goed spul de laatste jaren!quote:Op zondag 9 december 2012 23:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik drink weinig Belgie de laatste tijd. Veel NL/Dui/UK/VS
Sterktequote:Op zondag 9 december 2012 23:51 schreef Againzender het volgende:
- diepe zucht -
Morgen de begrafenis van mijn tante. Morgen zou ze 75 geworden zijn.
Ben er vrij rustig onder tot nu toe (hoewel ik alleen maar oud werk van de Stranglers luister) maar dat gaat morgen in Woerden wel anders worden, mij kennende.
woeha! bij de bierkoning zag ik ook bier dat op Islay vaten was gerijptquote:Op zondag 9 december 2012 23:51 schreef borisz het volgende:
Jup. Of uit Schotland
[ afbeelding ]
Bier wat in Highland Park vaten heeft gelegen
dank. het is niet anders. beter dan zo'n aftakeling die ik zo vaak heb gezien.quote:
Jup. Bier in Ardbegvaten heb ik ook al gezien.quote:Op zondag 9 december 2012 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
woeha! bij de bierkoning zag ik ook bier dat op Islay vaten was gerijpt
Was Ardbeg idd. Toevallig mijn favouriete Islayquote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Bier in Ardbegvaten heb ik ook al gezien.
sterkte!quote:Op zondag 9 december 2012 23:51 schreef Againzender het volgende:
- diepe zucht -
Morgen de begrafenis van mijn tante. Morgen zou ze 75 geworden zijn.
Ben er vrij rustig onder tot nu toe (hoewel ik alleen maar oud werk van de Stranglers luister) maar dat gaat morgen in Woerden wel anders worden, mij kennende.
dank, en gaat wel lukken.quote:
In die winkel verkopen ze dan ook bier uit alle windstrekenquote:Op zondag 9 december 2012 23:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik drink weinig Belgie de laatste tijd. Veel NL/Dui/UK/VS
Ik ben heel braaf geweest dit weekendquote:
braaf kunnen we op meerdere manieren uitleggenquote:Op maandag 10 december 2012 11:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf geweest dit weekendBen hartstikke fit!
juist als je na zo'n begrafenis bij elkaar komt voor de "koffietafel" dat zijn de dierbare momenten. Bijzondere sfeer is dat altijd. Een lach en een traan maar "mooie" momenten zijn dat!quote:Op maandag 10 december 2012 23:52 schreef Againzender het volgende:
Nou. Dat was het dan.
Eerst condoleren in het koor van de kerk (mooie hervormde kerk middenin in Woerden), toen een dienst van ruim een uur. De dominee was al met pensioen, maar is een vriend van mijn oom en tante. Maakte het wel erg persoonlijk, al hoeft al dat Bijbelse gedoe niet van mij. Maar als mijn oom dat fijn vindt heb ik er vrede mee.
En toen naar de begraafplaats.
Daarna nog in een voor ons bekend restaurant bij elkaar gekomen met familie en vrienden. En dat had mijn oom (of eerder 1 van mij nichten denk ik) goed geregeld. Iedereen was ijskoud geworden in eerst de kerk en daarna op het kerkhof: we werden ontvangen met een glas warme boillon
En rap daarna kwamen warme snacks, wijn en bieren mijn oom heeft nog gelachen toen we met hem aan het praten waren. Kan nog steeds shock zijn natuurlijk....
A long December hoorde ik op 3FM toen ik thuis kwam. Dat is het zeker voor een groot stuk van mijn familie.
Verdorrie, afgelopen zomer hadden we zo'n pret bij hun 50-jarig huwelijk, laatste keer dat ik haar zag. Wel een goede laatste herinnering.
En dat heeft iedereen, de dag dat ze overleed liep ze nog gewoon in de bakkerij bestellingen op te nemen.
De bestelling die mijn moeder aan haar had doorgegeven kwam twee uur nadat ze te horen had gekregen dat haar zus was overleden binnen....
Ik neem nog een slokje. En dan gaan we weer verder....
inderdaad. Maar hier in het westen zijn we dat niet zo gewend. Heb je standaard koffie met cake.Dat is het dan wel. Krijg je de ploeg niet echt mee op gang.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juist als je na zo'n begrafenis bij elkaar komt voor de "koffietafel" dat zijn de dierbare momenten. Bijzondere sfeer is dat altijd. Een lach en een traan maar "mooie" momenten zijn dat!
Hier in Maas en Waal is dat eigenlijk ook best gebruikelijk, een biertje erbij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad. Maar hier in het westen zijn we dat niet zo gewend. Heb je standaard koffie met cake.Dat is het dan wel. Krijg je de ploeg niet echt mee op gang.
Toen de oma van mijn vrouw overleed (geboren Amsterdamse, maar vanaf haar 25ste wonend in Maastricht) was bij de bijeenkomst ook de vraag: 'waar is het bier?' van mijn schoonvader, met licht Maastrichts accent natuurlijk.
Echt, dat was compleet nieuw voor mij!
ik kom uit een protestants milieu, gereformeerd ook.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hier in Maas en Waal is dat eigenlijk ook best gebruikelijk, een biertje erbij.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:32 schreef Againzender het volgende:
twitter niks over Maya's, ik word teveel geretweet nu.
Bij ons Mam zijn we na de koffietafel ook bij een zus van mijn vader wat wezen drinken met de hele familiequote:Op dinsdag 11 december 2012 00:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad. Maar hier in het westen zijn we dat niet zo gewend. Heb je standaard koffie met cake.Dat is het dan wel. Krijg je de ploeg niet echt mee op gang.
Toen de oma van mijn vrouw overleed (geboren Amsterdamse, maar vanaf haar 25ste wonend in Maastricht) was bij de bijeenkomst ook de vraag: 'waar is het bier?' van mijn schoonvader, met licht Maastrichts accent natuurlijk.
Echt, dat was compleet nieuw voor mij!
jaha, dat is wel ff lachen!quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze schakelen Arsenal uit in de League Cup
quote:
dames of heren?quote:
net waren het de dames. Ik kijk inmiddels niet meer. Iig Zwedenquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
net waren het de dames. Ik kijk inmiddels niet meer. Iig Zweden
Een penthousebewonerquote:Op woensdag 12 december 2012 18:35 schreef tong80 het volgende:
Bossie wat goed![]()
Weet je ook al wat je later wil worden ?
Playboyquote:
quote:
Daarom is Bos ook een held. Moet altijd om hem lachenquote:
prachtig dit jaquote:
Hoe gaat het met je nichtjes. Ik neem tenminste aan dat je daar geweest bent?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef rubbereend het volgende:
zo vandaag dagje Rotterdam gehad, en bij Bier en zo geweest, wat een paradijs die winkel
ook ja, mn vader is jarig dus hem mn vader en moeder bij het museum gedropt. Ben zelf even de stad in geweest en daarna naar casa nichtjes. En aan het eind van de middag mn ouders weer opgepikt en hebben we bij mn nichtjes gegetenquote:Op donderdag 13 december 2012 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nichtjes. Ik neem tenminste aan dat je daar geweest bent?
goed plan, morgen als het uitkomt langs de Bierkoning gaan hier.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef rubbereend het volgende:
zo vandaag dagje Rotterdam gehad, en bij Bier en zo geweest, wat een paradijs die winkel
ik was nog nooit in zo'n uitgebreide winkel geweest qua bier. Leek wel een droomquote:Op donderdag 13 december 2012 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
goed plan, morgen als het uitkomt langs de Bierkoning gaan hier.
Is altijd zo tof inderdaad! Eerste was Berts Bierwinkel in Utrecht waar ik kwam. Toen ik in Amsterdam ging wonen hadden ze hier net een zaak geopend. Met de studievereniging nog aardig wat Belgisch Bier Borrels georganiseerd op de VU met Bert.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik was nog nooit in zo'n uitgebreide winkel geweest qua bier. Leek wel een droom
quote:
treinhomo zorgde ervoor dat je niet met de trein hoefde......quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga trouwens niet meer naar Amsterdam om een bandje te zien. Moest steeds voor het einde al terug met de tram en trein.
Laatste concertje haalde Treinhomo me op met de auto. The Black keys in Tivoli Utrecht.
Goeiemorgen overigens.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:13 schreef borisz het volgende:
Het 'broertje van Jokertje' mag gaan darten.. Jerry Hendriks
en daar staat bij dat we allemaal je rug op kunnen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik sta op de foto in het kwartaalblad van werk. Weliswaar zie je me op de rug maar toch
Jij niet. Want dan breekt mijn rugquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en daar staat bij dat we allemaal je rug op kunnen?
SHO / Een held neemt vandaag afscheid.......quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:42 schreef borisz het volgende:
Het afscheid van Eddy Wally http://www.demorgen.be/dm(...)staande-ovatie.dhtml
Slower dan hier wordt er nergens gechatquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
Nog even en dan halen we Hools in.
Slow-chat, hoo-li-gens.
Wat zijn we goed voor de competitiequote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Againzender het volgende:
PSV doet er wel alles aan om het spannend te maken, petje af
En ja, de scheids ook, volgens mij was dat gewoon een pingel.
Helaasquote:Op zondag 16 december 2012 11:30 schreef borisz het volgende:
Maar eens kijken hoe Benitez een prijsje gaat winnen.
hij zal er ook weinig gaan halenquote:
hij blijft bezigquote:
Het is echt niet normaal meer.quote:Op maandag 17 december 2012 11:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij blijft bezigik begin er inmiddels gewoon aan te wennen, hoe goed hij is
fucking gouden medaillequote:Op maandag 17 december 2012 11:28 schreef borisz het volgende:
Ben benieuwd naar het WK en wat hij met Argentinie kan doen. Dat is het enige wat nog ontbreekt. Een prijs met de Albicelestes ontbreekt nog.
Niets waard in voetballand. Hoe goed ook, hoe groot het aantal records, Messi steekt Maradona pas voorbij als hij Argentinië wereldkampioen maakt.quote:
ja dat sowieso. Maar Maradona steekt noot Pele voorbijquote:Op maandag 17 december 2012 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niets waard in voetballand. Hoe goed ook, hoe groot het aantal records, Messi steekt Maradona pas voorbij als hij Argentinië wereldkampioen maakt.
Zo'n onzin.quote:Op maandag 17 december 2012 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niets waard in voetballand. Hoe goed ook, hoe groot het aantal records, Messi steekt Maradona pas voorbij als hij Argentinië wereldkampioen maakt.
Dit dus. Pelé blijft de grootste.quote:Op maandag 17 december 2012 11:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat sowieso. Maar Maradona steekt noot Pele voorbij
Maradona maakte een niet eens zo fantastisch Argentinië wereldkampioen in 1986. Voor mij daarom de allergrootste ooit. Grootsheid meet je ook af aan prijzen, ja.quote:Op maandag 17 december 2012 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo'n onzin.
Di Stefano, Puskas of Cruijff hebben nooit het WK gewonnen.
Als Seppe Maier niet de wedstrijd van zijn leven had gekeept in 74 hoorde Cruijff er volgens jou wel bij ?
Maradona heeft met Napoli één keer de titel gewonnen. In de EC-1 nooit iets. Mislukte bij Barcelona. Prijzen zeggen natuurlijk iets. Maar dan hoort Maradona niet op de eerste rij.quote:Op maandag 17 december 2012 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maradona maakte een niet eens zo fantastisch Argentinië wereldkampioen in 1986. Voor mij daarom de allergrootste ooit. Grootsheid meet je ook af aan prijzen, ja.
Het is altijd wat zwak de opkomst van het Nederlandse voetbal in zijn geheel aan Cruijff toe te schrijven.quote:Op maandag 17 december 2012 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maradona heeft met Napoli één keer de titel gewonnen. In de EC-1 nooit iets. Mislukte bij Barcelona. Prijzen zeggen natuurlijk iets. Maar dan hoort Maradona niet op de eerste rij.
Trouwens Cruijff maakte het kleine Nederland een groot voetballand. In 1968 stond Nederland nog 18e op de UEFA-ranglijst.
mwah dat was toch wel een knap team. Dat hij ze 4 jaar later nog een keer naar de finale wist slepen vind ik echt indrukwekkender. Dat team was echt veel minder.quote:Op maandag 17 december 2012 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maradona maakte een niet eens zo fantastisch Argentinië wereldkampioen in 1986. Voor mij daarom de allergrootste ooit. Grootsheid meet je ook af aan prijzen, ja.
Nou ja, laten we zeggen dat het gewoon beide keren knap was, haha.quote:Op maandag 17 december 2012 13:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah dat was toch wel een knap team. Dat hij ze 4 jaar later nog een keer naar de finale wist slepen vind ik echt indrukwekkender. Dat team was echt veel minder.
mwah in '86 konden zelfs de Belgen ver komen. En vergeet niet dar Argentinië door vals spel verder kwam tegen de Engelsenquote:Op maandag 17 december 2012 13:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, laten we zeggen dat het gewoon beide keren knap was, haha.
Ik wilde nog 'eigenhandig' er tussen zetten, maar vond het net iets te flauwquote:Op maandag 17 december 2012 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah in '86 konden zelfs de Belgen ver komen. En vergeet niet dar Argentinië door vals spel verder kwam tegen de Engelsen
quote:Op maandag 17 december 2012 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik wilde nog 'eigenhandig' er tussen zetten, maar vond het net iets te flauw.
In 1982 faalde ie op het WKquote:Op maandag 17 december 2012 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is altijd wat zwak de opkomst van het Nederlandse voetbal in zijn geheel aan Cruijff toe te schrijven.
Maradona was in zijn tijd bij Barcelona twee keer lang geblesseerd. Was als hij wel speelde weergaloos. Nam vervolgens Napoli aan de hand en werd niet één, maar twee keer kampioen, wonde EC-III en de Italiaanse beker.
Ja, maar wat zegt dat?quote:
Niks speelde advocaat van de duivel.quote:
En Christiano Ronaldo.quote:Op maandag 17 december 2012 15:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks speelde advocaat van de duivel.
Di Stefano, Puskas, Pelé, Cruijff, Maradona, Messi.
Tot morgen
Van Hanegem, Jan poortvliet, Peter van Vossen, Danny Blind, Zeeuws meisje.
De knapste doelman/voetballer ooit in Nederland.quote:Op maandag 17 december 2012 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Al is dat tweede rijtje mooier. Vergeet daar Frans de Munck niet in. Een van Neerlands beste keepers ooit, zeggen ze hier.
Na Jan van Beverenquote:Op maandag 17 december 2012 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
De knapste doelman/voetballer ooit in Nederland.
De op één na beste keeper.
[ afbeelding ]
De Zwarte panter
Ik mannie meedoenquote:Op maandag 17 december 2012 19:33 schreef Ole het volgende:
SHO / HET GROTE SHO JAAROVERZICHT 2012 *** MET MOOIE PRIJZEN ***
Leuke prijzen te winnen ook
Oh crew niet natuurlijkquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 19:33 schreef Ole het volgende:
SHO / HET GROTE SHO JAAROVERZICHT 2012 *** MET MOOIE PRIJZEN ***
Leuke prijzen te winnen ook
Goed topicquote:Op maandag 17 december 2012 22:53 schreef rubbereend het volgende:
R&P / Herinner: Trouw niet en krijg zeker geen kinderen!
Hoor net dat ze nu eindelijk dat jochie gaan proberen weg te halenquote:
NWS / Spoedprocedure over rauwkost etende puberquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoor net dat ze nu eindelijk dat jochie gaan proberen weg te halen
ik ga er voor duimenquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:58 schreef Ole het volgende:
Donderdag eens even met oude kat langs de dierenarts. Even laten checken![]()
Gaat niet echt slecht, maar ook niet helemaal goed. Misschien is er wel iets relatief simpels waar nog wat aan te doen valt zodat hij zich wat beter voelt.
Ik denk nog niet aan het ergste hoor, meer aan misschien aangepast voer, of een schildklier die niet meer helemaal goed werkt. Oudepoezenkwaaltjes.quote:
Ja ik twijfelde...quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:42 schreef tong80 het volgende:
Ole je moet je 2012 topic niet stikie ztten. Hoewel ook stikkie, maar ook tussen de andere topics.
Niet weer kwaad worden goed bedoeld advies.
gewoon af en toe schoppen en je kan hem altijd nog sticky gooienquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde...
Anders zakt hij misschien weer weg
quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:06 schreef Bos81 het volgende:
FHF / [Kerst]pakkettenactie FHF 2012 #4 We pakken nog steeds uit!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe dat maarquote:
Linkje ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Tong, Koos Alberts zit in de clip bij Wij Zijn Ajax
Wat geweldigquote:Op dinsdag 18 december 2012 17:06 schreef Bos81 het volgende:
FHF / [Kerst]pakkettenactie FHF 2012 #4 We pakken nog steeds uit!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja he ik dacht oh de pakketman. Die komt de boeken voor de reviews bezorgen. Komt ie aan met een enorme doos. Ik eerst ehh is dit wel voor mij. Kan ook voor pa zijn. Maar nee hoor stond mijn naam op..quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja he ik dacht oh de pakketman. Die komt de boeken voor de reviews bezorgen. Komt ie aan met een enorme doos. Ik eerst ehh is dit wel voor mij. Kan ook voor pa zijn. Maar nee hoor stond mijn naam op..![]()
Nope!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]Zeggen ze dat sociale media vaak slecht is.
Wat denk je van Tong. had ik nooit Es leren kennenquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Nope!
Is ook een heel fijn iets als je om wat voor reden dan ook niet zoveel onder de mensen kunt komen. Ik was mijn tijd met mijn pootje omhoog toch een stuk minder leuk doorgekomen zonder internet.
Ook dat! En nog heel veel andere mensenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je van Tong. had ik nooit Es leren kennen
Een relatie van twee jaar gehad met de mooiste Foksterquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:02 schreef Ole het volgende:
[..]
Ook dat! En nog heel veel andere mensen
Komt er gelijk prominent een liliputter in beeld. Wordt die bevolkinggroep niet genoemd.quote:
VBL / Komt er prominent een liliputter in beeld. Worden ze niet genoemd.....quote:
Dan missen we nog Joop Braakhekke, Wibi, Hoesé en Vanessa.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:22 schreef Ole het volgende:
Heb nog even een foto van Bonnie onderaan het SHO overzicht geplaatst tong
Ja eigenlijk wel he.. Kan wel bezig blijvenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan missen we nog Joop Braakhekke, Wibi, Hoesé en Vanessa.![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he.. Kan wel bezig blijven
Schrijf maar een stukje hoor!quote:
Alsof Lindsay, The Jacksons en Charlie Sheen niet bestaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:28 schreef Ole het volgende:
[..]
Schrijf maar een stukje hoor!
Ik had inderdaad Guzman, Hoebé en Bonnie nog openstaan..
Dan kan heel SHO wel in het overzicht..quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof Lindsay, The Jacksons en Charlie Sheen niet bestaan.
DOENquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan kan heel SHO wel in het overzicht..
Ja doei!quote:
Effe opstarten mijn dingen doen het weer niet.quote:
Ik heb nu een baard zoals Eric Corton.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:02 schreef Ole het volgende:
Ik heb een IPad. Lekker op de bank Fok!ken.
Ik heb Bos genomineerd voor leukste VBL-userquote:
Ziet er lekker uitquote:
Kan niet op bij jouquote:Op woensdag 19 december 2012 16:12 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
En nu ben ik thuis met een flinke doos/kerstpakket van het werk![]()
Daarom ben ik een poezenman.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:10 schreef Ole het volgende:
slechte foto, maar wel überkjoet!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:10 schreef Ole het volgende:
slechte foto, maar wel überkjoet!
[ afbeelding ]
Ze zijn echt zo lief met elkaar!quote:
Het is hier andersomquote:Op woensdag 19 december 2012 17:25 schreef borisz het volgende:
[..].
Deed die kleine ook wel bij Bellefleur in de laatste dagen. Daarvoor moest Bellefleur het nooit hebben, want dan was het direct mep.
Ex wordt beschuldigd van incest. Ze huilt de grootste nep tranen.quote:
ach Femke Heemskerk is veel leukerquote:Op woensdag 19 december 2012 19:29 schreef borisz het volgende:
Hmmmm Volgens Leontien v Moorsel begint de relatie vd Hoogenband Kromowidjojo wat serieusere vormen aan te nemen.
Alsof wij kans maken bij Femke en Ranomiquote:Op woensdag 19 december 2012 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach Femke Heemskerk is veel leuker
verkeerde instellingquote:Op woensdag 19 december 2012 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alsof wij kans maken bij Femke en Ranomi![]()
![]()
![]()
wacht maar tot ik met Femke aan kom zetten. In het echt is ze ook al zo cutequote:
Ach de wereld vergaat toch over 2 dagen, zo snel lukt dat je toch nooitquote:Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wacht maar tot ik met Femke aan kom zetten. In het echt is ze ook al zo cute
we shall seequote:Op woensdag 19 december 2012 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach de wereld vergaat toch over 2 dagen, zo snel lukt dat je toch nooit![]()
![]()
quote:
Mijn ijskast zit nu ook vol voor meer dan een weekquote:Op woensdag 19 december 2012 23:13 schreef Againzender het volgende:
Alvast garnalenkroketjes gehaald bij de overburen, kom maar op met kerst!
Ik hoorde het. Was leuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef borisz het volgende:
DeMart presenteert voor het eerst in 33 jaar langs de lijn.
Yep. Overburen van mijn werk danquote:
quote:
in februari kan het daar nog fokking koud zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 14:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]lijkt me geen leuk reisje en je kan er ook zomaar uitvliegen
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:21 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eindelijk Advanced Financial Reporting gehaald. 6.1
*OPLUCHTING*
Youp is altijd goedquote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef borisz het volgende:
Youp van 't Hek was weer goed bezig.![]()
Goede show in de Schouwburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |