Daar gaat t toch ook om. Het is een joden-arabieren conflict, ook al proberen mensen t naar een jodendom-islam conflict te gooien. Palestijnse bevolking is niks meer dan eenbijnaam van arabieren.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:36 schreef sp3c het volgende:
lekker belangrijk wat 'de Arabieren' willen
Jij beweert (en stookt, mijns inziens) toch iets, dan moet jij toch met een bron komenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Bron dat t niet zo is?
Les de koran en hadiths eens maar, dan zie je hoe er wordt gepraat over ongelovigen
voor de vraag of die nederzettingen al dan niet legaal zijn maakt dat niet zo bar veel uitquote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Daar gaat t toch ook om. Het is een joden-arabieren conflict, ook al proberen mensen t naar een jodendom-islam conflict te gooien. Palestijnse bevolking is niks meer dan eenbijnaam van arabieren.
Ga naar google en typ in: ongelovigen islam.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij beweert (en stookt, mijns inziens) toch iets, dan moet jij toch met een bron komen![]()
Weet je. Het verschil tussen jou en mij zal zijn dat ik me dat niet persoonlijk aantrek.
Alsof dit topic alleen maar gaat over de nederzettingen. Denk jij dat de palestijnen ophouden rmet raketten afwerpen zodra de nederzettingn stoppen? Zij gaan alleen maar meer vragen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor de vraag of die nederzettingen al dan niet legaal zijn maakt dat niet zo bar veel uit
nee ik gaf enkel antwoord op de vraag of ze al dan niet legaal zijnquote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Alsof dit topic alleen maar gaat over de nederzettingen. Denk jij dat de palestijnen ophouden rmet raketten afwerpen zodra de nederzettingn stoppen? Zij gaan alleen maar meer vragen.
Wat fijn dat jij in de toekomst kan kijkenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Alsof dit topic alleen maar gaat over de nederzettingen. Denk jij dat de palestijnen ophouden rmet raketten afwerpen zodra de nederzettingn stoppen? Zij gaan alleen maar meer vragen.
De arabische landen doen alleen zo omdat de palestijnen arabieren zijn. Waarom vragen zij van jordanie niks terug? Waarom kwamen zij nietin opstond toen saddam duizenden sji iten en koerden afslachtte?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik gaf enkel antwoord op de vraag of ze al dan niet legaal zijn
weet ik veel, dat maakt die nederzettingen niet ineens legaalquote:Op donderdag 6 december 2012 21:50 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De arabische landen doen alleen zo omdat de palestijnen arabieren zijn. Waarom vragen zij van jordanie niks terug? Waarom kwamen zij nietin opstond toen saddam duizenden sji iten en koerden afslachtte?
Ik zeg alleen maar de Arabische landen niet zo zouden doen als de Palestijnen geen Arabieren waren.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel, dat maakt die nederzettingen niet ineens legaal
En de Torah en Bijbel zeker niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Bron dat t niet zo is?
Les de koran en hadiths eens maar, dan zie je hoe er wordt gepraat over ongelovigen
Een Zionist is toch ook geen scheldwoord?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:58 schreef PizzaMizza het volgende:
Wat een onzin en partijdigheid hier. Zionisten mag wel, maar pallen niet? Tis niet negatief, gewoon fijner te typen..
Israeliers is ook maar een bijnaam voor Joden. Een nationaliteit, een naam gegeven aan inwoners van een specifiek land. Palestijnen zijn inwoners van een staat. Hun etniciteit daarentegen is Arabisch.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Daar gaat t toch ook om. Het is een joden-arabieren conflict, ook al proberen mensen t naar een jodendom-islam conflict te gooien. Palestijnse bevolking is niks meer dan eenbijnaam van arabieren.
Joden en christenen in Europa hechten niet zo'n grote waarde aan zulke passages, itt Arabierenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
En de Torah en Bijbel zeker niet?![]()
Good goy.
Dit volg ik niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Israeliers is ook maar een bijnaam voor Joden. Een nationaliteit, een naam gegeven aan inwoners van een specifiek land. Palestijnen zijn inwoners van een staat. Hun etniciteit daarentegen is Arabisch.
Daarom zeg ik ook: pallen is ook geen scheldwoord, vind het raar dat t niet mag.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef rakotto het volgende:
[..]
Een Zionist is toch ook geen scheldwoord?Voor zover ik het weet is Zionisme het ideologie dat gevolgd wordt door Joden die erin geloven dat Israel moet bestaan. Het is geen scheldwoord. Het is een term.
Hij zegt "Palestijnse bevolking is niks meer dan eenbijnaam van arabieren."quote:
Wat kun jij zuigen.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:17 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: pallen is ook geen scheldwoord, vind het raar dat t niet mag.
Jij bent sowieso niet serieusnte nemen.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zegt "Palestijnse bevolking is niks meer dan eenbijnaam van arabieren."
Wat ik zei past precies in hetzelfde straatje.
Naar mijn weten bestaat de Palestijnse bevolking ook uitsluitend uit Arabieren? Ik zie geen westerling daar vrijwillig wonen?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij zegt "Palestijnse bevolking is niks meer dan eenbijnaam van arabieren."
Wat ik zei past precies in hetzelfde straatje.
Palestijnen zijn Palestijnen. Israeliers zijn Europees-verbasterde Palestijnen.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Naar mijn weten bestaat de Palestijnse bevolking ook uitsluitend uit Arabieren? Ik zie geen westerling daar vrijwillig wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |