hadden ze moeten doen imo maar dat is nu water onder de brugquote:Op donderdag 6 december 2012 20:32 schreef firefly3 het volgende:
Bij de zes daagse oorlog had Israel al het recht om alles tot aan egypte/syrie over te nemen en iedereen weg te schoppen binnen een straal van 400 km.
Afghanistan was vernietigd door de taliban. Zo was Afghanistan vroeger, toen het nog westers was:quote:Op donderdag 6 december 2012 03:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik ben anti ''Israel'' als in een totalitaire staat die boven elke wereldse macht staat. Een burgervliegtuig van Iran werd voor minder vernietigd (inclusief 280 burgers), Irak en Afghanistan werden voor minder vernietigd.
Wat zou er nu daadwerkelijk gebeuren als de hele wereld elke steun zou opzeggen (inclusief boycot tot bank accounts). De totale nucleaire anarchy waar ze al 3 decennia mee dreigen? Zou alles mooi opschonen.
Dat is waar. Het anti israel gebeuren van de laatste tijd begint enge vormen aan te nemen. De VN lijkt niet te vertrouwen meer, ten minste, niet alle landen.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
hadden ze moeten doen imo maar dat is nu water onder de brug
de VN was nooit te vertrouwen, das een beetje het probleem met de opzet van die organisatie vandaar die veto rechten, je moet het meer zien als een platform waar staten met elkaar kunnen praten over allerlei dingen, dan als een politieagentquote:Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is waar. Het anti israel gebeuren van de laatste tijd begint enge vormen aan te nemen. De VN lijkt niet te vertrouwen meer, ten minste, niet alle landen.
Dit dus.quote:Op donderdag 6 december 2012 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen opeens gaat zeuren over de bouwplannen van Israel. Het is al jaren bekend dat ze niet willen dat de pallestijnen een eigen staat kregen. Na honderden raketten krijgen ze alsnog ineens een eigen staat. Wat is dat voor een onzin?
jaquote:
bron?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik vind het sowieso triest dat er europeanen zjn die achter palestina staan. De arabieren willen europeanen t liefst uitroeien en zien hen als varkens, triest
Bron dat t niet zo is?quote:
Daar gaat t toch ook om. Het is een joden-arabieren conflict, ook al proberen mensen t naar een jodendom-islam conflict te gooien. Palestijnse bevolking is niks meer dan eenbijnaam van arabieren.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:36 schreef sp3c het volgende:
lekker belangrijk wat 'de Arabieren' willen
Jij beweert (en stookt, mijns inziens) toch iets, dan moet jij toch met een bron komenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Bron dat t niet zo is?
Les de koran en hadiths eens maar, dan zie je hoe er wordt gepraat over ongelovigen
voor de vraag of die nederzettingen al dan niet legaal zijn maakt dat niet zo bar veel uitquote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Daar gaat t toch ook om. Het is een joden-arabieren conflict, ook al proberen mensen t naar een jodendom-islam conflict te gooien. Palestijnse bevolking is niks meer dan eenbijnaam van arabieren.
Ga naar google en typ in: ongelovigen islam.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij beweert (en stookt, mijns inziens) toch iets, dan moet jij toch met een bron komen![]()
Weet je. Het verschil tussen jou en mij zal zijn dat ik me dat niet persoonlijk aantrek.
Alsof dit topic alleen maar gaat over de nederzettingen. Denk jij dat de palestijnen ophouden rmet raketten afwerpen zodra de nederzettingn stoppen? Zij gaan alleen maar meer vragen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor de vraag of die nederzettingen al dan niet legaal zijn maakt dat niet zo bar veel uit
nee ik gaf enkel antwoord op de vraag of ze al dan niet legaal zijnquote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Alsof dit topic alleen maar gaat over de nederzettingen. Denk jij dat de palestijnen ophouden rmet raketten afwerpen zodra de nederzettingn stoppen? Zij gaan alleen maar meer vragen.
Wat fijn dat jij in de toekomst kan kijkenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Alsof dit topic alleen maar gaat over de nederzettingen. Denk jij dat de palestijnen ophouden rmet raketten afwerpen zodra de nederzettingn stoppen? Zij gaan alleen maar meer vragen.
De arabische landen doen alleen zo omdat de palestijnen arabieren zijn. Waarom vragen zij van jordanie niks terug? Waarom kwamen zij nietin opstond toen saddam duizenden sji iten en koerden afslachtte?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik gaf enkel antwoord op de vraag of ze al dan niet legaal zijn
weet ik veel, dat maakt die nederzettingen niet ineens legaalquote:Op donderdag 6 december 2012 21:50 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De arabische landen doen alleen zo omdat de palestijnen arabieren zijn. Waarom vragen zij van jordanie niks terug? Waarom kwamen zij nietin opstond toen saddam duizenden sji iten en koerden afslachtte?
Ik zeg alleen maar de Arabische landen niet zo zouden doen als de Palestijnen geen Arabieren waren.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik veel, dat maakt die nederzettingen niet ineens legaal
En de Torah en Bijbel zeker niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Bron dat t niet zo is?
Les de koran en hadiths eens maar, dan zie je hoe er wordt gepraat over ongelovigen
Een Zionist is toch ook geen scheldwoord?quote:Op donderdag 6 december 2012 21:58 schreef PizzaMizza het volgende:
Wat een onzin en partijdigheid hier. Zionisten mag wel, maar pallen niet? Tis niet negatief, gewoon fijner te typen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |