abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 16:36:17 #51
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_120000204
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:30 schreef moussie het volgende:

[..]

En ach tja, je hoeft alleen maar door te klikken op youtube .. meer dan genoeg van dat soort materiaal sinds BT'selem is begonnen er mobieltjes met camera uit te delen om eindelijk eens de dagelijkse realiteit van de Palestijn in bezet gebied weer te kunnen geven .. geen zin om verder te zoeken voor jou.

Anyway, daarop reageren de Palestijnen dus, met dat volk hebben ze dagelijks te maken .. niet met de seculiere beschaafde man of vrouw uit Tel Aviv of zo, maar met de extremistische kolonist en zijn kroost ..
Ik vertrouw die meuk niet. Die Palestijnen kunnen er best zelf wel achter zitten met hun misselijke propaganda. Eigen kids erop af sturen en dan op joetoep erbij vertellen dat het Israelische kinderen waren.

Hier eentje waarop te zien is dat ze er niet vies van zijn (die stenengooiervideo van me eerder ook. Al Yazera reporter stond al klaar alsof die vooraf ingelicht was)

[ Bericht 0% gewijzigd door 3-voud op 06-12-2012 16:58:06 ]
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_120001085
quote:
Ze kregen vanaf 2003 inderdaad niet meer automatisch het recht op het staatsburgerschap!
Waarom?

The Citizenship and Entry Law was passed in 2003, during the second Palestinian intifada (uprising), as waves of suicide bombings targeted Israel.

Dat komt uit dezelfde bron overigens.
Dit verandert dus weinig aan wat ik hierboven stelde.
pi_120001360
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:36 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik vertrouw die meuk niet. Die Palestijnen kunnen er best zelf wel achter zitten met hun misselijke propaganda. Eigen kids erop af sturen en dan op joetoep erbij vertellen dat het Palestijnse kinderen waren.

Hier eentje waarop te zien is dat ze er niet vies van zijn (die stenengooiervideo van me eerder ook. Al Yazera reporter stond al klaar alsof die vooraf ingelicht was)

Yeah right .. een propagandafilmpje dat gemaakt is door de IDF is uiteraard stukken betrouwbaarder dan al die filmpjes die gemaakt zijn door Palestijnen of hun sympathisanten .. die zijn vast in scene gezet ..

en al die soldaten van 'Breaking the silence', die het moreel niet meer aanvaardbaar vinden wat er gebeurd in de bezette gebieden, hoe redeneer je die weg?
pleased to meet you
  † In Memoriam † donderdag 6 december 2012 @ 17:02:27 #54
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_120001533
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef moussie het volgende:

[..]

Yeah right .. een propagandafilmpje dat gemaakt is door de IDF is uiteraard stukken betrouwbaarder dan al die filmpjes die gemaakt zijn door Palestijnen of hun sympathisanten .. die zijn vast in scene gezet ..
Punt 1 - Je ziet het. Die kids lijken er nog trots op ook.
Punt 2 - Israel heeft meer westerse normen en waarden wat dat aan gaat.

Dit is mijn mening en daar moet je het mee doen. ;)
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_120001843
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef moussie het volgende:

[..]

en al die soldaten van 'Breaking the silence', die het moreel niet meer aanvaardbaar vinden wat er gebeurd in de bezette gebieden, hoe redeneer je die weg?
Waar is de Palestijnse versie van 'Breaking The Silence'' dan?
pi_120002088
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ze kregen vanaf 2003 inderdaad niet meer automatisch het recht op het staatsburgerschap!
Waarom?

The Citizenship and Entry Law was passed in 2003, during the second Palestinian intifada (uprising), as waves of suicide bombings targeted Israel.

Dat komt uit dezelfde bron overigens.
Dit verandert dus weinig aan wat ik hierboven stelde.
Het is op dit moment dus gewoon wet, die zoals je misschien hebt gelezen niet beëindigd is na het aflopen van de intifada, in tegendeel, het is lang nadien zelfs uitgebreid naar inwoners uit Iran, Irak, Syrië en Libanon.
pleased to meet you
pi_120002116
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waar is de Palestijnse versie van 'Breaking The Silence'' dan?
Hebben ze een leger dan?
pleased to meet you
pi_120002231
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:15 schreef moussie het volgende:

[..]

Het is op dit moment dus gewoon wet, die zoals je misschien hebt gelezen niet beëindigd is na het aflopen van de intifada, in tegendeel, het is lang nadien zelfs uitgebreid naar inwoners uit Iran, Irak, Syrië en Libanon.
Volgens mij is er geen vrede en ik zie niet in wat dat verandert aan wat ik hierboven stelde? In een tijd van oorlog dien je dit soort regels te verscherpen en dat laat de recente aanslag in Tel Aviv wel zien want die werd gepleegd door een Palestijn die onder het mom van een dergelijke regel toch het land binnen mocht komen!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:16 schreef moussie het volgende:

[..]

Hebben ze een leger dan?
Die hebben ze.
Maar het hoeft niet per se het leger te zijn maar ook politici of militanten bijvoorbeeld.
pi_120003555
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:19 schreef DeParo het volgende:

[..]

Volgens mij is er geen vrede en ik zie niet in wat dat verandert aan wat ik hierboven stelde? In een tijd van oorlog dien je dit soort regels te verscherpen en dat laat de recente aanslag in Tel Aviv wel zien want die werd gepleegd door een Palestijn die onder het mom van een dergelijke regel toch het land binnen mocht komen!
Ja want voor het invoeren van deze regel was het geen oorlog natuurlijk, en had je ook geen terroristische aanslagen .. je argument is kul

quote:
Die hebben ze.
Maar het hoeft niet per se het leger te zijn maar ook politici of militanten bijvoorbeeld.
Nee, dat hebben ze niet .. ze hebben niets dat te vergelijken is met bvb de IDF of de Nederlandse landmacht. En dacht je nou echt dat het handig is om de doelgroep dan maar uit te breiden naar politici en militanten? Het zijn nou juist de politici met hun nederzettingenpolitiek die zorgen dat deze ellende maar doorgaat, en de extremistische militante kolonisten die geen enkel moreel bezwaar hebben en dat dus ook niet zullen uiten ..
Hoe stond het ook alweer zo mooi in de krant van Lehi
quote:
Neither Jewish ethics nor Jewish tradition can disqualify terrorism as a means of combat. We are very far from having any moral qualms as far as our national war goes. We have before us the command of the Torah, whose morality surpasses that of any other body of laws in the world: "Ye shall blot them out to the last man." But first and foremost, terrorism is for us a part of the political battle being conducted under the present circumstances, and it has a great part to play: speaking in a clear voice to the whole world, as well as to our wretched brethren outside this land, it proclaims our war against the occupier. We are particularly far from this sort of hesitation in regard to an enemy whose moral perversion is admitted by all.
En daar hebben ze dan een standbeeld voor opgericht ..
pleased to meet you
pi_120003775
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:52 schreef moussie het volgende:

[..]

Ja want voor het invoeren van deze regel was het geen oorlog natuurlijk, en had je ook geen terroristische aanslagen .. je argument is kul
:') :')
Wat is dit voor domme reactie, juist daarom deden ze het, om de aanslagen misschien te kunnen stoppen eindelijk.
[..]

quote:
Nee, dat hebben ze niet .. ze hebben niets dat te vergelijken is met bvb de IDF of de Nederlandse landmacht. En dacht je nou echt dat het handig is om de doelgroep dan maar uit te breiden naar politici en militanten? Het zijn nou juist de politici met hun nederzettingenpolitiek die zorgen dat deze ellende maar doorgaat, en de extremistische militante kolonisten die geen enkel moreel bezwaar hebben en dat dus ook niet zullen uiten ..
Hoe stond het ook alweer zo mooi in de krant van Lehi
Aha, moet het nou meteen al een hoogst elitair leger en weet ik veel wat nog meer zijn, ze hebben een leger en dat vroeg je en dat hebben ze. De Palestijnen hebben simpelweg geen vergelijkbare groep, slechts Palestijnen die niet meer in die gebieden verblijven durven af en toe hun mond open te trekken, over de corruptie van Arafat bijvoorbeeld met reconstructiegeld zo!

[..]

quote:
En daar hebben ze dan een standbeeld voor opgericht ..
Wat is je punt met dit ogenschijnlijk willekeurige citaat?
pi_120010765
Ik snap niet waarom iedereen opeens gaat zeuren over de bouwplannen van Israel. Het is al jaren bekend dat ze niet willen dat de pallestijnen een eigen staat kregen. Na honderden raketten krijgen ze alsnog ineens een eigen staat. Wat is dat voor een onzin?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_120011113
Bij de zes daagse oorlog had Israel al het recht om alles tot aan egypte/syrie over te nemen en iedereen weg te schoppen binnen een straal van 400 km.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 20:35:02 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120011235
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:32 schreef firefly3 het volgende:
Bij de zes daagse oorlog had Israel al het recht om alles tot aan egypte/syrie over te nemen en iedereen weg te schoppen binnen een straal van 400 km.
hadden ze moeten doen imo maar dat is nu water onder de brug
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_120011513
quote:
14s.gif Op donderdag 6 december 2012 03:45 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik ben anti ''Israel'' als in een totalitaire staat die boven elke wereldse macht staat. Een burgervliegtuig van Iran werd voor minder vernietigd (inclusief 280 burgers), Irak en Afghanistan werden voor minder vernietigd.

Wat zou er nu daadwerkelijk gebeuren als de hele wereld elke steun zou opzeggen (inclusief boycot tot bank accounts). De totale nucleaire anarchy waar ze al 3 decennia mee dreigen? Zou alles mooi opschonen.
Afghanistan was vernietigd door de taliban. Zo was Afghanistan vroeger, toen het nog westers was:

http://img17.imageshack.us/img17/3553/10052719afghanistan148.jpg (copy/paste deze link)
pi_120011703
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

hadden ze moeten doen imo maar dat is nu water onder de brug
Dat is waar. Het anti israel gebeuren van de laatste tijd begint enge vormen aan te nemen. De VN lijkt niet te vertrouwen meer, ten minste, niet alle landen.
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 20:45:50 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120011882
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is waar. Het anti israel gebeuren van de laatste tijd begint enge vormen aan te nemen. De VN lijkt niet te vertrouwen meer, ten minste, niet alle landen.
de VN was nooit te vertrouwen, das een beetje het probleem met de opzet van die organisatie vandaar die veto rechten, je moet het meer zien als een platform waar staten met elkaar kunnen praten over allerlei dingen, dan als een politieagent
pi_120014040
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen opeens gaat zeuren over de bouwplannen van Israel. Het is al jaren bekend dat ze niet willen dat de pallestijnen een eigen staat kregen. Na honderden raketten krijgen ze alsnog ineens een eigen staat. Wat is dat voor een onzin?
Dit dus.
#freefrederike
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 21:27:31 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120014236
dat klagen over die nederzettingen is toch niet nu opeens, das ouder dan de weg naar Rome
  donderdag 6 december 2012 @ 21:28:01 #69
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_120014271
Zijn die nederzettingen illegaal?
Leef en Laten Leven
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 21:28:27 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120014297
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef Robijn48 het volgende:
Zijn die nederzettingen illegaal?
ja
  donderdag 6 december 2012 @ 21:29:24 #71
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_120014357
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja
Nou, dan heeft Firefly3 zijn antwoord :)
Leef en Laten Leven
pi_120014593
Ik vind het sowieso triest dat er europeanen zjn die achter palestina staan. De arabieren willen europeanen t liefst uitroeien en zien hen als varkens, triest
#freefrederike
  donderdag 6 december 2012 @ 21:34:40 #73
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_120014645
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:33 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik vind het sowieso triest dat er europeanen zjn die achter palestina staan. De arabieren willen europeanen t liefst uitroeien en zien hen als varkens, triest
bron?
Leef en Laten Leven
  Moderator donderdag 6 december 2012 @ 21:36:49 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120014763
lekker belangrijk wat 'de Arabieren' willen
pi_120014812
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

bron?
Bron dat t niet zo is?

Les de koran en hadiths eens maar, dan zie je hoe er wordt gepraat over ongelovigen
#freefrederike
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')