In de achterhoek is het sowieso een drama..quote:Op woensdag 5 december 2012 20:27 schreef EddyAlbena het volgende:
Is Arriva beter op het gebied van punctualiteit dan Syntus? Ik hoor dat ze op mijn ('ouderlijke') Arriva laten rijden. Zou een zegen zijn. Ik kom hier niet meer zo vaak, maar dit komt echt akelig dicht in de buurt van 100% score wat betreft vertraging.
Intercity Rotterdam - Amersfoort - Deventer en Den Haag - Utrecht geschrapt.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:33 schreef Darkwing_Duck het volgende:
-En geen spitspendels naar Vlaardingen
Ik met bijlmer arena in mijn maag..quote:Op woensdag 5 december 2012 20:31 schreef James1988 het volgende:
Dienstregeling uitdunnen? In ieder geval:
- kwartierdiensten naar halfuurdiensten. Niet verlengd, uiteraard.
- sprinterseries geknipt op knooppuntstations
- Fyra toeslagvrij
- niet splitsen/combineren
Wat later wordt gewijzgd in twee stoptreinen per uur met telkens één SLT-70.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Intercity Rotterdam - Amersfoort - Deventer en Den Haag - Utrecht geschrapt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat later wordt gewijzgd in twee stoptreinen per uur met telkens één SLT-70.
Rail Awayquote:Op woensdag 5 december 2012 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, Aan Rail Away hebben jullie vanavond ook niks gemist. Of je moet je echt verheugd hebben op eindeloos gelul over sherry en een paardrijschool![]()
Schijt-EO.
Het is niet grappig, wel waargebeurd.quote:
Ain't gonna make it!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:37 schreef EddyAlbena het volgende:
Vrijdag gaarne nog wel genoeg vanuit A'dam naar R'dam. Heb om 9.30 tentamen. Bvd.
Om daarna nog drie weken een fokking nooddienstregeling te rijden.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het is niet grappig, wel waargebeurd.
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Om daarna nog drie twee weken een fokking nooddienstregeling te rijden.
Beste EOquote:Op woensdag 5 december 2012 20:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rail Away
Beste Fans, we willen graag veel kijkers voor onze twee nieuwe afleveringen op 12 en 19 december. Zo laten we zien dat het zin heeft nieuwe afleveringen te blijven maken!
We zullen daarom de komende twee weken wat vaker berichten op Facebook zetten. Help ons aan meer kijkers en kies een foto uit en deel die op je Facebook pagina. Hartelijk dank alvast!!!
Langer nog volgens mij. Ik gebruik de intercity tussen Utrecht en Rotterdam regelmatig en volgens mij is er 2 winters geleden van half december tot eind januari een halfuursdienst gereden, wegens gebrek aan materieel. Gek genoeg werd er toen met gekoppelde VIRM treinen gereden de hele dag door, daar was dan wel weer materieel voor.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Om daarna nog drie weken een fokking nooddienstregeling te rijden.
Ik was weer terug bij de hypothese. En we moeten het natuurlijk wel beter doen dan vorige keer.quote:
Oh ja, die winter.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Langer nog volgens mij. Ik gebruik de intercity tussen Utrecht en Rotterdam regelmatig en volgens mij is er 2 winters geleden van half december tot eind januari een halfuursdienst gereden, wegens gebrek aan materieel. Gek genoeg werd er toen met gekoppelde VIRM treinen gereden de hele dag door, daar was dan wel weer materieel voor.
Maar goed, ik word sowieso gek van die lijn, want zoals gezegd, bij een stroomstoring in Boxtel ligt de dienstregeling daar al overhoop.
Ohja, sorryquote:Op woensdag 5 december 2012 20:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was weer terug bij de hypothese. En we moeten het natuurlijk wel beter doen dan vorige keer.
Ik ben nu iets meer dan tien jaar afgestudeerd en sinds ik werk en dageliks met de trein reis heb ik rondje-om-de-kerk perikelen gehad, wekenlang gestremd treinverkeer door stormen en vierkante wielen, gekut met zomerroosters, diverse sneeuwbuien met bijbehorende wekenlange ellende, etc. Ik zou het wel eens tof vinden als ze gewoon eens zouden proberen het niet te verneuken deze winter.
Het gaat gelukkig het grootste deel van de tijd goed, maar als het misgaat, wordt het gelijk ook wel zo'n onvergeeflijk grote puinhoop, dat is een beetje mijn probleem.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef b2py het volgende:
[..]
Ohja, sorry
Ik heb gelukkig vrij goede ervaringen met het spoor tot nu toe..
Alleen de winter van 2 jaar geleden was een echt drama voor mij.
Verder hooguit 3-4 keer in de 3 jaar dat ik nu pendel omgeleid via Haarlem naar Amsterdam. Nog nooit gestrand geweest gelukkig.. even afkloppen
Zeg jij maar wat, wij interpreteren wel een eind raak. Of je überhaupt de vraag begrijpt die wij je stellen maakt ons ook al niet uitquote:
Dat is ook het probleem wat ik heb met het Nederlandse spoor. Over het algemeen functioneert het spoor goed en hoor je me niet snel klagen.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
als het misgaat, wordt het gelijk ook wel zo'n onvergeeflijk grote puinhoop, dat is een beetje mijn probleem.
Dat heb ik ook wel heel erg hoor nu..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het gaat gelukkig het grootste deel van de tijd goed, maar als het misgaat, wordt het gelijk ook wel zo'n onvergeeflijk grote puinhoop, dat is een beetje mijn probleem.
Vandaar het snelheidsbord, waarop aangegeven wordt hoe snel de trein gaat.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:04 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Deze inrichting schijnt "anti-icing" onder de trein te spuiten tijdens de winter.
Spul schijnt overigens niet echt bevordelijk te zijn voor de gezondheid van de mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |