abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119970545
Vrijdag gaarne nog wel genoeg vanuit A'dam naar R'dam. Heb om 9.30 tentamen. Bvd.
pi_119970565
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, Aan Rail Away hebben jullie vanavond ook niks gemist. Of je moet je echt verheugd hebben op eindeloos gelul over sherry en een paardrijschool 8)7

Schijt-EO.
Rail Away
Beste Fans, we willen graag veel kijkers voor onze twee nieuwe afleveringen op 12 en 19 december. Zo laten we zien dat het zin heeft nieuwe afleveringen te blijven maken!
We zullen daarom de komende twee weken wat vaker berichten op Facebook zetten. Help ons aan meer kijkers en kies een foto uit en deel die op je Facebook pagina. Hartelijk dank alvast!!!

:')
  woensdag 5 december 2012 @ 20:37:42 #103
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_119970566
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:37 schreef Monopoly het volgende:

[..]

:D
Het is niet grappig, wel waargebeurd.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_119970626
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:37 schreef EddyAlbena het volgende:
Vrijdag gaarne nog wel genoeg vanuit A'dam naar R'dam. Heb om 9.30 tentamen. Bvd.
Ain't gonna make it!
  woensdag 5 december 2012 @ 20:39:42 #105
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_119970668
quote:
8s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:37 schreef Duvel het volgende:

[..]

Het is niet grappig, wel waargebeurd.
Om daarna nog drie weken een fokking nooddienstregeling te rijden.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_119970728
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:39 schreef Duvel het volgende:

[..]

Om daarna nog drie twee weken een fokking nooddienstregeling te rijden.
pi_119970737
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:37 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Rail Away
Beste Fans, we willen graag veel kijkers voor onze twee nieuwe afleveringen op 12 en 19 december. Zo laten we zien dat het zin heeft nieuwe afleveringen te blijven maken!
We zullen daarom de komende twee weken wat vaker berichten op Facebook zetten. Help ons aan meer kijkers en kies een foto uit en deel die op je Facebook pagina. Hartelijk dank alvast!!!

:')
Beste EO

Krijg de vliegende vinkentering met je Facebook :6

Groetjes,

Fles
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_119971077
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:39 schreef Duvel het volgende:

[..]

Om daarna nog drie weken een fokking nooddienstregeling te rijden.
Langer nog volgens mij. Ik gebruik de intercity tussen Utrecht en Rotterdam regelmatig en volgens mij is er 2 winters geleden van half december tot eind januari een halfuursdienst gereden, wegens gebrek aan materieel. Gek genoeg werd er toen met gekoppelde VIRM treinen gereden de hele dag door, daar was dan wel weer materieel voor.

Maar goed, ik word sowieso gek van die lijn, want zoals gezegd, bij een stroomstoring in Boxtel ligt de dienstregeling daar al overhoop.
  woensdag 5 december 2012 @ 20:49:45 #109
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_119971148
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:40 schreef b2py het volgende:

[..]

Ik was weer terug bij de hypothese. En we moeten het natuurlijk wel beter doen dan vorige keer.

Ik ben nu iets meer dan tien jaar afgestudeerd en sinds ik werk en dageliks met de trein reis heb ik rondje-om-de-kerk perikelen gehad, wekenlang gestremd treinverkeer door stormen en vierkante wielen, gekut met zomerroosters, diverse sneeuwbuien met bijbehorende wekenlange ellende, etc. Ik zou het wel eens tof vinden als ze gewoon eens zouden proberen het niet te verneuken deze winter.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 5 december 2012 @ 20:50:19 #110
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_119971173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:48 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Langer nog volgens mij. Ik gebruik de intercity tussen Utrecht en Rotterdam regelmatig en volgens mij is er 2 winters geleden van half december tot eind januari een halfuursdienst gereden, wegens gebrek aan materieel. Gek genoeg werd er toen met gekoppelde VIRM treinen gereden de hele dag door, daar was dan wel weer materieel voor.

Maar goed, ik word sowieso gek van die lijn, want zoals gezegd, bij een stroomstoring in Boxtel ligt de dienstregeling daar al overhoop.
Oh ja, die winter. :|W
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_119971254
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:49 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik was weer terug bij de hypothese. En we moeten het natuurlijk wel beter doen dan vorige keer.

Ik ben nu iets meer dan tien jaar afgestudeerd en sinds ik werk en dageliks met de trein reis heb ik rondje-om-de-kerk perikelen gehad, wekenlang gestremd treinverkeer door stormen en vierkante wielen, gekut met zomerroosters, diverse sneeuwbuien met bijbehorende wekenlange ellende, etc. Ik zou het wel eens tof vinden als ze gewoon eens zouden proberen het niet te verneuken deze winter.
Ohja, sorry :P

Ik heb gelukkig vrij goede ervaringen met het spoor tot nu toe..
Alleen de winter van 2 jaar geleden was een echt drama voor mij.
Verder hooguit 3-4 keer in de 3 jaar dat ik nu pendel omgeleid via Haarlem naar Amsterdam. Nog nooit gestrand geweest gelukkig.. even afkloppen :D
  woensdag 5 december 2012 @ 20:53:45 #112
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_119971332
Ik heb ooit, in hartje zomer, 2 uur op het perron van station Maarssen gestaan omdat de GSM-R plat ging. :')

Uiteindelijk in Utrecht Centraal gekomen waar het zwart zag van de mensen... de eerste de beste trein die vanaf daar vertrok bracht me terug naar waar ik vandaan kwam: Amsterdam Centraal. Amsterdam spoor 5 naar spoor 7 via Utrecht Centraal: 4 uur. En toen moest ik nog naar Breda :s)
pi_119971455

Goed bezig NS Panel.. :(
  woensdag 5 december 2012 @ 21:00:35 #114
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_119971629
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef b2py het volgende:

[..]

Ohja, sorry :P

Ik heb gelukkig vrij goede ervaringen met het spoor tot nu toe..
Alleen de winter van 2 jaar geleden was een echt drama voor mij.
Verder hooguit 3-4 keer in de 3 jaar dat ik nu pendel omgeleid via Haarlem naar Amsterdam. Nog nooit gestrand geweest gelukkig.. even afkloppen :D
Het gaat gelukkig het grootste deel van de tijd goed, maar als het misgaat, wordt het gelijk ook wel zo'n onvergeeflijk grote puinhoop, dat is een beetje mijn probleem.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_119971733
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:56 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig NS Panel.. :(
Zeg jij maar wat, wij interpreteren wel een eind raak. Of je überhaupt de vraag begrijpt die wij je stellen maakt ons ook al niet uit _O-
  woensdag 5 december 2012 @ 21:02:36 #116
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_119971747
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:00 schreef Duvel het volgende:

[..]

als het misgaat, wordt het gelijk ook wel zo'n onvergeeflijk grote puinhoop, dat is een beetje mijn probleem.
Dat is ook het probleem wat ik heb met het Nederlandse spoor. Over het algemeen functioneert het spoor goed en hoor je me niet snel klagen.
pi_119971771
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:00 schreef Duvel het volgende:

[..]

Het gaat gelukkig het grootste deel van de tijd goed, maar als het misgaat, wordt het gelijk ook wel zo'n onvergeeflijk grote puinhoop, dat is een beetje mijn probleem.
Dat heb ik ook wel heel erg hoor nu..
3 keer achter elkaar mis gegaan, wat ik tenminste echt ervaren heb.
Ik heb er niet bijsterveel vertrouwen in dat het nu wel goed komt. Geen idee wat er nu precies veranderd is ten opzichte van 2 jaar terug of dit voorjaar wat de situatie ineens beheersbaarder zou kunnen maken.
pi_119971841

Deze inrichting schijnt "anti-icing" onder de trein te spuiten tijdens de winter.
Spul schijnt overigens niet echt bevordelijk te zijn voor de gezondheid van de mens :')
  woensdag 5 december 2012 @ 21:07:45 #119
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_119972058
Da's glycol ja.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_119972216
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:04 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]

Deze inrichting schijnt "anti-icing" onder de trein te spuiten tijdens de winter.
Spul schijnt overigens niet echt bevordelijk te zijn voor de gezondheid van de mens :')
Vandaar het snelheidsbord, waarop aangegeven wordt hoe snel de trein gaat.
Max 5 km/h per uur door de installatie. Zo kan overtollig vocht in de betonnenbak uitdruppelen. Het is gelukkig wel ongevaarlijk voor de natuur :')
pi_119972538
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 20:30 schreef b2py het volgende:
Hoe zou die er uit zien en wat zullen ze gaan schrappen?
Gewoontegetrouw de halve Flevolijn voordat ze zich realiseren dat dat tegenwoordig een Hanzelijn is :').
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_119972588
Oplossing dubbel opstaptarief in zicht
Gepubliceerd: 5 december 2012 21:02
Laatste update: 5 december 2012 21:04

DEN HAAG - Het ziet ernaar uit dat treinreizigers binnenkort over kunnen stappen van de ene vervoerder naar de andere zonder daarvoor opnieuw een opstaptarief te moeten betalen.

De betrokken openbaar vervoerders streven ernaar dit begin volgend jaar technisch mogelijk te maken.

Dat staat in een brief die staatssecretaris Wilma Mansveld (Spoor) woensdag heeft gestuurd aan de Tweede Kamer.
Haar ministerie, de Tweede Kamer en veel reizigers willen al langer af van de dubbele kosten voor de treinreiziger, maar tot nu toe schoot het daarmee niet echt op.

Inkomsten
Een probleem was ook dat het schrappen van het dubbele opstaptarief de vervoerders inkomsten scheelt. Daarom trekt Mansveld volgend jaar zo nodig zelf de portemonnee om getroffen vervoersbedrijven te compenseren.
Voor de drie jaar daarna zal 'een brede basis van treinreizigers' meebetalen door een beperkte verhoging van de tarieven. Deze verhoging wordt geleidelijk weer lager, terwijl de tarieven in de regio dan omhoog gaan.

Bron
  woensdag 5 december 2012 @ 21:21:00 #123
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_119972821
Dus de reizigers mogen weer opdraaien voor de blunders van de vervoerders? -O-
pi_119973251
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 21:21 schreef James1988 het volgende:
Dus de reizigers mogen weer opdraaien voor de blunders van de vervoerders? -O-
The fun never ends! ^O^
pi_119974634
Hee, het voorkomen van overvallen scheelt de criminelen inkomsten. Daarop trekt de minister de portemonnee om de getroffen criminelen te compenseren. Wat een land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')