Ja hehe, dacht dat hij het over landbouwgrond had.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
In Amsterdam zul je ook wel zoiets betalen gok ik of nog meer.
En je vindt er nog zuring ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
In het centrum van Amsterdam is de grondprijs 3.600 euro per m2 ...
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
In het centrum van Amsterdam is de grondprijs 3.600 euro per m2 ...
Ik chargeer een beetjequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hehe, dacht dat hij het over landbouwgrond had.
Vreten zijn koeien niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand me even kort uitleggen waarom zuring zo erg is?
Anticlimaxquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:53 schreef OProg het volgende:
Als ze eruit zijn gekomen zou het helemaal een anti-climax zijn.
Is heel hardnekkig en moeilijk om weg te krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kan iemand me even kort uitleggen waarom zuring zo erg is?
quote:
Dat ja... al dat gedoe voor niks.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:54 schreef OProg het volgende:
[..]![]()
Kunnen deze mensen niet eerst gaan praten voor ze de rijdende rechter schrijven?
Staat daar ook een dwangsom op?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
Hij moet ook beloven geen asfalt meer te storten op haar grond.
Wel een beetje drijfzand-scenario.quote:
Paar weken terug ook al.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Dit is volgens mij de eerste keer in 30 jaar rijdende rechter dat men er samen uit komt en het zo bezegeld ?!
Ken het persoonlijk uit Salland (oma was een boerendochter uit die streek).quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zuid-west Gelderland lijkt me niet echt de streek om het over noaberschap te hebben, maar goed.
Ik heb de term geleerd toen ik in Enschede woonde. Ook niet echt daar in de buurt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Ken het persoonlijk uit Salland (oma was een boerendochter uit die streek).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |