quote:Cindy Sharif <Cindy.Sharif@idtv.nl>
6-dec. (1 dag geleden)
aan mij
Gaechte heer Duck,
Mr Visser heeft geen uitspraak gedaan dus helaas komt de uitspraak die hij gedaan zou hebben niet in de openbaarheid.
Met vriendelijke groet,
Cindy Sharif
Legal researcher De Rijdende Rechter
IDTV
POSTBUS 37782, 1030 BJ AMSTERDAM
KRAANSPOOR 50, 1033 SE AMSTERDAM
T + 31 (0)20 314 3238
F + 31 (0)20 690 8528
cindy.sharif@idtv.nl
'Geachte Heer Duck'quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Dit is wat de televisiemakers zeggen op de vraag wat de uitspraak was;
[..]
't Blijft geestigquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Erhm, daar stond mijn echte achternaam
Dan zet ik hem altijd ff op een ander kanaal omdat ik anders met kromme tenen in mijn schoenen zit.quote:Op zondag 9 december 2012 18:12 schreef WcPot het volgende:
Zijn er meer die zich ergeren aan het discussie groepje bij de rijdende rechter. Die kalende oudere man. Die denkt hele goede antwoorden te geven. En dan zit er nog een moslima die denkt ook heel leuk te zijnDat discussie groepje geeft helemaal geen extra toegevoegde waarde al zeg ik het zelf. En ik kan thuis zelf ook wel wat bedenken.
Daarom neem ik het programma altijd op en spoel ik dat hele jurygelul lekker snel door.quote:Op zondag 9 december 2012 18:12 schreef WcPot het volgende:
Zijn er meer die zich ergeren aan het discussie groepje bij de rijdende rechter. Die kalende oudere man. Die denkt hele goede antwoorden te geven. En dan zit er nog een moslima die denkt ook heel leuk te zijnDat discussie groepje geeft helemaal geen extra toegevoegde waarde al zeg ik het zelf. En ik kan thuis zelf ook wel wat bedenken.
Jij zit in de jury?quote:Op zondag 9 december 2012 18:12 schreef WcPot het volgende:
Dit dus. Had ik niet echter de beste man gezichtquote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef djkoelkast het volgende:
Het meest shockerende van deze aflevering vond ik het pakje zware shag wat uit de binnenzak van de Rijdende Rechter viel!
Viel dat echt uit de zak van de rechter of uit de zak van die andere man?quote:Op zondag 9 december 2012 22:41 schreef djkoelkast het volgende:
Het meest shockerende van deze aflevering vond ik het pakje zware shag wat uit de binnenzak van de Rijdende Rechter viel!
mr. Visser bood zijn pen aan en haalde deze vervolgens uit zijn binnenzak tezamen met een pakje shagquote:Op maandag 10 december 2012 12:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel dat echt uit de zak van de rechter of uit de zak van die andere man?
Was echt uit de binnenzak van de rijdende rechter, een pakje Pall Mall shag.quote:Op maandag 10 december 2012 12:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel dat echt uit de zak van de rechter of uit de zak van die andere man?
De Rokende Rechter...quote:
Nee toch? Was toch van die paardenbakboebuurman?quote:Op maandag 10 december 2012 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was echt uit de binnenzak van de rijdende rechter, een pakje Pall Mall shag.
Ik heb het opgenomen, nu ga ik nog een keer kijkenquote:Op maandag 10 december 2012 14:44 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Nee toch? Was toch van die paardenbakboebuurman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |