De serie komt niet uit de lucht vallen natuurlijk, ze hebben ook tijd nodig voor post-production en extra opnames.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:26 schreef Eenskijken het volgende:
maar deze maandag dus geen nieuwe episode?: Waarom stoppen ze opeens bij episode 8 dan?
Zodat we de wintermaanden lekker kunnen genieten van al die super kerstfilms ! En de feestdagen kunnen vieren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:26 schreef Eenskijken het volgende:
maar deze maandag dus geen nieuwe episode?: Waarom stoppen ze opeens bij episode 8 dan?
Toen ze in het bos achterna gezeten werd door dat groepje van Merle, kwamen ze een paar walkers tegen. Eén van die walkers stak ze neer, en als ik het me goed herinner vielen zijn ingewanden over haar heen. Daardoor rook ze dus naar één van de walkers. Eigenlijk was het hetzelfde principe als in het eerste seizoen, toen Rick en Glenn met darmen en andere lichaamsdelen van walkers over zich heen de straat opgingen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:11 schreef Lunice het volgende:
Zal al wel besproken zijn, maar hoezo vielen die walkers die negerin niet meteen aan en kon ze er gewoon naast staan?
Apart dat die hond in de hut niet 'opstond' inderdaad, hij leek geen verwondingen te hebben. Kan alleen maar kloppen als dieren immuun blijken te zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:59 schreef artm het volgende:
Wat me ook verbaasd is dat geen enkel dier last heeft van "de ziekte" als ze doodgaan. Would love to see a zombie cow chasing the group!
Gehoorzaam? Why?quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:58 schreef Dekatria het volgende:
Ben benieuwd wat ze nog gaan doen met de wetenschap dat zombies gehoorzaam worden als ze niet meer kunnen bijten.
Was in volgens mij de eerste aflevering dat Andrea & kompane in dat stadje aankwamen. Die wetenschapper merkte op dat de zombies die mevrouw Katana bij haar had geen kaken en armen meer hadden, en dat dat ervoor zorgde dat ze niet meer op zoek gingen naar vlees. Ze hongerden daardoor wel uit, maar heel langzaam.quote:
Volgens mij waren ze alleen bij Michone in de buurt gehoorzaam (deels omdat ze geen armen meer hebben, deels omdat het haar vader en broer (?) waren), maar toen ze bij die helikopter Merle tegenkwamen gingen ze aardig los volgens mij.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was in volgens mij de eerste aflevering dat Andrea & kompane in dat stadje aankwamen. Die wetenschapper merkte op dat de zombies die mevrouw Katana bij haar had geen kaken en armen meer hadden, en dat dat ervoor zorgde dat ze niet meer op zoek gingen naar vlees. Ze hongerden daardoor wel uit, maar heel langzaam.
Daarnaast zorgde het ook als een soort bestrijdingsmiddel tegen andere zombies.
Da's dan redelijk snel verwacht ik.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:55 schreef MikeyMo het volgende:
Het begint nu wel op te vallen dat The Walking Dead een 1 (mannelijke) neger limiet heeft. T-Dog, vervolgens komt die gevangene ten tonele en dus wordt T-Dog opgegeten... Dan komt Cutty uit de The Wire ten tonele en tadaaa, de gevangenisneger wordt neergeschoten...
Bij de eerstvolgende mannelijke neger die tevoorschijn komt weet je dat het over en uit is voor Cutty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan het me niet voorstellen. Van wat ik heb vernomen is Cutty een redelijk prominent personage.
Zat ik ook al aan te denken ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:55 schreef MikeyMo het volgende:
Het begint nu wel op te vallen dat The Walking Dead een 1 (mannelijke) neger limiet heeft. T-Dog, vervolgens komt die gevangene ten tonele en dus wordt T-Dog opgegeten... Dan komt Cutty uit de The Wire ten tonele en tadaaa, de gevangenisneger wordt neergeschoten...
Bij de eerstvolgende mannelijke neger die tevoorschijn komt weet je dat het over en uit is voor Cutty
Leer eerst maar fatsoenlijk Nederlands, alvorens je hier in het Engels gaat communicerenquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:59 schreef artm het volgende:
Wat me ook verbaasdT is dat geen enkel dier last heeft van "de ziekte" als ze doodgaan. Would love to see a zombie cow chasing the group!
quote:Op zondag 9 december 2012 00:45 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Leer eerst maar fatsoenlijk Nederlands, alvorens je hier in het Engels gaat communiceren
Ineens werd die een soort superman die een hele gang walkers aankon.quote:Op zondag 9 december 2012 14:19 schreef kilozout het volgende:
Dat stukje waar Rick erachter komt dat Lori dood is.
Zo slecht geacteerd.
De serie zit letterlijk vol met slecht acteerwerk en jij irriteert je daaraan? Ik vond het júist degelijk acteerwerk in tegenstelling tot de quatsch die je normaal voor je kiezen krijgt. Hoewel ik wel wat blijer zou zijn dan Rick, denk ik.quote:Op zondag 9 december 2012 14:19 schreef kilozout het volgende:
Dat stukje waar Rick erachter komt dat Lori dood is.
Zo slecht geacteerd.
quote:Op zondag 9 december 2012 14:32 schreef ems. het volgende:
[..]
De serie zit letterlijk vol met slecht acteerwerk en jij irriteert je daaraan? Ik vond het júist degelijk acteerwerk in tegenstelling tot de quatsch die je normaal voor je kiezen krijgt. Hoewel ik wel wat blijer zou zijn dan Rick, denk ik.
Irriteren is niet het juiste woord, misschien moet ik het nog een keer zien want ik kon niet echt plaatsen wat hij nu aan het doen was.quote:Op zondag 9 december 2012 14:32 schreef ems. het volgende:
[..]
De serie zit letterlijk vol met slecht acteerwerk en jij irriteert je daaraan? Ik vond het júist degelijk acteerwerk in tegenstelling tot de quatsch die je normaal voor je kiezen krijgt. Hoewel ik wel wat blijer zou zijn dan Rick, denk ik.
is mij niet opgevallen hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef artm het volgende:
Viel me overigens op hoe schoon en krasloos die Hyundai is, waarin ze naar Woodbury rijden.
Product placement
Er mag wel een keer een zombie overheen geflatst worden ja.quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef artm het volgende:
Viel me overigens op hoe schoon en krasloos die Hyundai is, waarin ze naar Woodbury rijden.
Product placement
Duh.quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef artm het volgende:
Product placement
Op zich is het ook niet zo raar. Het is niet zo dat ze raar zulke rare capriolen mee uithalen ofzo. Het is puur vervoer van A naar B.quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef artm het volgende:
Product placement
Wees blij man. Teveel drama hoeft van mij nou ook weer niet.quote:Op maandag 10 december 2012 15:02 schreef Tjik het volgende:
Wat is slecht acteerwerk. Elk persoon reageert anders wanneer een dierbare overlijdt. Ik vond het juist wel goed hoe Rick reageerde. Gewoon meteen in shock.
Aan de andere kant heb je Carol amper zien grienen om Sophia. Wat ik wel weer minder realistisch vind.
Dat soort dingen valt me nooit op, kan me er dus niet aan ergeren.quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef artm het volgende:
Product placement
Dat werd, in tegenstelling tot een hoop andere zaken, wel even verklaard door Carol die erna beweerde dat ze er eigenlijk al vanuit ging dat ze dood was en dat ze daarom al de tijd heeft genomen om te huilen. Dus dat valt dan weer alles meequote:Op maandag 10 december 2012 15:02 schreef Tjik het volgende:
Aan de andere kant heb je Carol amper zien grienen om Sophia. Wat ik wel weer minder realistisch vind.
Februari pas.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:17 schreef sinepedraap het volgende:
wtf was er nou geen nieuwe aflevering?
Hmm. Dat is klote. Maar gelukkig niet zo'n grote naaistreek zoals Breaking Bad toen deed dat ze er gewoon een dik een jaar tussenuit gaan of zo.quote:
idd in Chuck was het echt te erg.quote:Op maandag 10 december 2012 16:14 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat soort dingen valt me nooit op, kan me er dus niet aan ergeren.
Zolang het niet is als in Chuck (waar Subway extreem veel langskomt), vind ik het prima.
Ik vond deze het vetste tot nu toe.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:45 schreef Onufriev het volgende:
Vinden jullie dit seizoen een beetje goed? Ik heb alle topics gemist omdat ik het ging opsparen, heb een tijdjes terug alles gezien en was niet echt onder de indruk eigenlijk. Wel leuk om te zien en te volgen, maar veel minder leuk dan voorgaande seizoenen.
Pff, dat is niks. Ik kijk Sherlock, dat is twee jaar wachten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hmm. Dat is klote. Maar gelukkig niet zo'n grote naaistreek zoals Breaking Bad toen deed dat ze er gewoon een dik een jaar tussenuit gaan of zo.
Die waren al een tijdje uitquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Speciaal voor het lange wachten
http://alcorze.blogspot.n(...)webisodios-cold.html
Geen dank!
Hoewel er nog steeds ruwe randjes aan de serie zitten en het kwalitatief nooit bij de echt groten in de buurt zal komen is hij wel explosief verbeterd. Zeker in vergelijking met het erbarmelijke seizoen 2 (en nouja, 95% van seizoen 1) is seizoen 3 een verademing. Ik kijk nu ook netjes op maandag elke aflevering in plaats van eerst, toen het iets was wat ik aanzette in tijden van sterke verveling.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:45 schreef Onufriev het volgende:
Vinden jullie dit seizoen een beetje goed? Ik heb alle topics gemist omdat ik het ging opsparen, heb een tijdjes terug alles gezien en was niet echt onder de indruk eigenlijk. Wel leuk om te zien en te volgen, maar veel minder leuk dan voorgaande seizoenen.
Weet ik, maar veel anderen niet. Bovendien zijn ze doorgaans afgeschermd voor kijkers buiten de VS.quote:
Start de discussie danquote:Op woensdag 12 december 2012 02:32 schreef ConnorKenway het volgende:
Jezus, Wat zijn nederlanders saai in het bespreken over deze serie
Danku.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Speciaal voor het lange wachten
http://alcorze.blogspot.n(...)webisodios-cold.html
Geen dank!
Ik raad iedereen aan om het eerste seizoen 1 te kijken en dan episode 1 van seizoen 2 te kijken en dan verder te kijkenndat ze de schuur deur openen.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:29 schreef ChickenMan het volgende:
Na bij seizoen2 in het midden te zijn afgehaakt, gewoon omdat er teveel bullshit in voorkwam, en het best slecht was, heb ik nu de 8 eps van seizoen 3 gekeken. En dit is gewoon het beste seizoen van The Walking Dead. Shit is aan.
Edit: Tsjonge, nu moet ik blijkbaar tot februari wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:01 schreef Platina het volgende:
Is dat bedoeldt als een of andere fetish?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hrey!
Wel toen ze als zombie aan kwam lopen. Daarvoor was er nog hoop.quote:Op maandag 10 december 2012 15:02 schreef Tjik het volgende:
Wat is slecht acteerwerk. Elk persoon reageert anders wanneer een dierbare overlijdt. Ik vond het juist wel goed hoe Rick reageerde. Gewoon meteen in shock.
Dan heb je wel de beste episodes gemist van S2.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:29 schreef ChickenMan het volgende:
Na bij seizoen2 in het midden te zijn afgehaakt, gewoon omdat er teveel bullshit in voorkwam, en het best slecht was, heb ik nu de 8 eps van seizoen 3 gekeken. En dit is gewoon het beste seizoen van The Walking Dead. Shit is aan.
Edit: Tsjonge, nu moet ik blijkbaar tot februari wachten.
Dat meen je niet? Heb je het over elementary of over die ene waarin bijv een vrouw ongegeneerd naakt binnen wandelt en gaat zitten en sherlock geen emotie toont?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pff, dat is niks. Ik kijk Sherlock, dat is twee jaar wachten.
Die laatste, de Britse dus.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Heb je het over elementary of over die ene waarin bijv een vrouw ongegeneerd naakt binnen wandelt en gaat zitten en sherlock geen emotie toont?
Spoiler, maar niet echt inhoudelijk en prima vooruitzicht dus het zei je vergevenquote:Op woensdag 12 december 2012 19:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Heb je het over elementary of over die ene waarin bijv een vrouw ongegeneerd naakt binnen wandelt en gaat zitten en sherlock geen emotie toont?
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Spoiler, maar niet echt inhoudelijk en prima vooruitzicht dus het zei je vergeven
Ben die serie net aan t kijken...
quote:Op woensdag 12 december 2012 19:01 schreef Platina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind TWD ook steeds beter worden. Seizoen 1 is echt heel slecht, seizoen 2 is leuk als je niets te doen hebt (de laatste 5 afleveringen zijn wel oke) en seizoen 3 is gewoon prima imho.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoewel er nog steeds ruwe randjes aan de serie zitten en het kwalitatief nooit bij de echt groten in de buurt zal komen is hij wel explosief verbeterd. Zeker in vergelijking met het erbarmelijke seizoen 2 (en nouja, 95% van seizoen 1) is seizoen 3 een verademing. Ik kijk nu ook netjes op maandag elke aflevering in plaats van eerst, toen het iets was wat ik aanzette in tijden van sterke verveling.
Dus ja, ik ben heel blij met dit nieuwe seizoen
Ik vind seizoen 1 veel vermakelijker dan seizoen 2. Seizoen 2 had twee hoogtepunten, de laatste aflevering en de scene op de snelweg onder de auto's. Verder heb ik meer interessant onder m'n grote teennagel gevonden. En de laatste aflevering van seizoen 2 kan niet tegen de pilot op natuurlijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind TWD ook steeds beter worden. Seizoen 1 is echt heel slecht, seizoen 2 is leuk als je niets te doen hebt (de laatste 5 afleveringen zijn wel oke) en seizoen 3 is gewoon prima imho.
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:16 schreef Ugjerke het volgende:
Seizoen 2 had twee hoogtepunten, de laatste aflevering
Echt fantastisch héquote:Op donderdag 13 december 2012 01:38 schreef Baszh het volgende:
Net het spel The Walking Dead uitgespeeld, aanrader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Vind je het gek als de meeste hier alleen maar spoilers plaatsen en dingen die ze hebben gevonden in previews..quote:Op woensdag 12 december 2012 02:32 schreef ConnorKenway het volgende:
Jezus, Wat zijn nederlanders saai in het bespreken over deze serie
Wat ben ik boos geworden op een aantal personages in het spel. Echt.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:03 schreef MaxC het volgende:
[..]
Echt fantastisch héDie game doet alles goed qua personages en verhaallijnen wat de serie fout doet.
Haha ja ik denk dat iedereen bepaalde personen wel een nekschot wilde geven..quote:Op zaterdag 15 december 2012 08:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat ben ik boos geworden op een aantal personages in het spel. Echt. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:00 schreef Discombobulate het volgende:
Spoiler 2e helft seizoen 3 Episode descriptions:ik denk eerder DarylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |