is mij niet opgevallen hoor.quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef artm het volgende:
Viel me overigens op hoe schoon en krasloos die Hyundai is, waarin ze naar Woodbury rijden.
Product placement
Er mag wel een keer een zombie overheen geflatst worden ja.quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef artm het volgende:
Viel me overigens op hoe schoon en krasloos die Hyundai is, waarin ze naar Woodbury rijden.
Product placement
Duh.quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef artm het volgende:
Product placement
Op zich is het ook niet zo raar. Het is niet zo dat ze raar zulke rare capriolen mee uithalen ofzo. Het is puur vervoer van A naar B.quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef artm het volgende:
Product placement
Wees blij man. Teveel drama hoeft van mij nou ook weer niet.quote:Op maandag 10 december 2012 15:02 schreef Tjik het volgende:
Wat is slecht acteerwerk. Elk persoon reageert anders wanneer een dierbare overlijdt. Ik vond het juist wel goed hoe Rick reageerde. Gewoon meteen in shock.
Aan de andere kant heb je Carol amper zien grienen om Sophia. Wat ik wel weer minder realistisch vind.
Dat soort dingen valt me nooit op, kan me er dus niet aan ergeren.quote:Op zondag 9 december 2012 20:35 schreef artm het volgende:
Product placement
Dat werd, in tegenstelling tot een hoop andere zaken, wel even verklaard door Carol die erna beweerde dat ze er eigenlijk al vanuit ging dat ze dood was en dat ze daarom al de tijd heeft genomen om te huilen. Dus dat valt dan weer alles meequote:Op maandag 10 december 2012 15:02 schreef Tjik het volgende:
Aan de andere kant heb je Carol amper zien grienen om Sophia. Wat ik wel weer minder realistisch vind.
Februari pas.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:17 schreef sinepedraap het volgende:
wtf was er nou geen nieuwe aflevering?
Hmm. Dat is klote. Maar gelukkig niet zo'n grote naaistreek zoals Breaking Bad toen deed dat ze er gewoon een dik een jaar tussenuit gaan of zo.quote:
idd in Chuck was het echt te erg.quote:Op maandag 10 december 2012 16:14 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat soort dingen valt me nooit op, kan me er dus niet aan ergeren.
Zolang het niet is als in Chuck (waar Subway extreem veel langskomt), vind ik het prima.
Ik vond deze het vetste tot nu toe.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:45 schreef Onufriev het volgende:
Vinden jullie dit seizoen een beetje goed? Ik heb alle topics gemist omdat ik het ging opsparen, heb een tijdjes terug alles gezien en was niet echt onder de indruk eigenlijk. Wel leuk om te zien en te volgen, maar veel minder leuk dan voorgaande seizoenen.
Pff, dat is niks. Ik kijk Sherlock, dat is twee jaar wachten.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hmm. Dat is klote. Maar gelukkig niet zo'n grote naaistreek zoals Breaking Bad toen deed dat ze er gewoon een dik een jaar tussenuit gaan of zo.
Die waren al een tijdje uitquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Speciaal voor het lange wachten
http://alcorze.blogspot.n(...)webisodios-cold.html
Geen dank!
Hoewel er nog steeds ruwe randjes aan de serie zitten en het kwalitatief nooit bij de echt groten in de buurt zal komen is hij wel explosief verbeterd. Zeker in vergelijking met het erbarmelijke seizoen 2 (en nouja, 95% van seizoen 1) is seizoen 3 een verademing. Ik kijk nu ook netjes op maandag elke aflevering in plaats van eerst, toen het iets was wat ik aanzette in tijden van sterke verveling.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:45 schreef Onufriev het volgende:
Vinden jullie dit seizoen een beetje goed? Ik heb alle topics gemist omdat ik het ging opsparen, heb een tijdjes terug alles gezien en was niet echt onder de indruk eigenlijk. Wel leuk om te zien en te volgen, maar veel minder leuk dan voorgaande seizoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |