abonnement Unibet Coolblue
pi_119998245
Krijgen we ooit nog wat te horen over Morgan en zijn zoontje?
pi_119998479
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:47 schreef d1ce het volgende:
Krijgen we ooit nog wat te horen over Morgan en zijn zoontje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 6 december 2012 @ 15:55:32 #53
286543 ViezeFreddiey
Sigillum Militum Χpis
pi_119998491
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:10 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Echt he. Dat eeuwige zoeken naar Sophia, en bijvoorbeeld die scene met Glenn in die put :') :') :')
Dat was wel hilarisch ;)
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
pi_120001919
Karl valt dit seizoen ook wel mee vergeleken met vorig seizoen. _O-
  donderdag 6 december 2012 @ 17:21:37 #55
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_120002310
Zit die nieuwe neger trouwens ook niet in The Wire als boksschoolgozer?
pi_120002346
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:21 schreef toetsenbordridder het volgende:
Zit die nieuwe neger trouwens ook niet in The Wire als boksschoolgozer?
Yep. ^O^

Je ziet hem wel vaker in series opduiken.
  donderdag 6 december 2012 @ 17:24:12 #57
202546 Baszh
The Dude abides
pi_120002426
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Michonne heeft zelf ook niet lang alle informatie. Volgens mij heeft zij nog nooit de link tussen Andrea en die oude groep van haar kunnen leggen. Je zou op zich wel denken dat ze van Andrea over die oude groep heeft gehoord in al die maanden dat ze samen gereisd hebben, maar in de serie is nooit bevestigd dat ze de puzzelstukjes in elkaar heeft gepast "Oh jullie zijn die luitjes waar Andrea mee chillde vroeger!"
Dus dan is het niet logisch voor haar om tegenover de groep over Andrea te beginnen en vice versa.

Wel is het lame van Michonne dat ze niet uitlegt dat de Governor een groep mensen achter haar aan heeft gestuurd om haar te killen.
Michonne hoorde Merle en Glenn + Maggie toen ze elkaar tegenkwamen. Toen kwam ze dus te weten dat Merle's broer bij Glenns groep hoort. Ook wist ze dat Merle's broer bij Andrea's oude groep zat, dus die link zal ze wel gelegd hebben.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  donderdag 6 december 2012 @ 17:43:50 #58
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_120003257
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:22 schreef Lunice het volgende:

[..]

Yep. ^O^

Je ziet hem wel vaker in series opduiken.
Ah tof, hij speelde wel goed in The Wire (al die acteurs waren trouwens top notch).

Ben benieuwd of er een nieuwe alliance komt of dat ze er na een korte tijd alweer vandoor gaan. Zagen er wel "vriendschappelijk" uit, geen rare gangsters ofzo.
pi_120006047
Sicke serie. Hopelijk overleeft Daryl het, dat is echt een held. Z'n broer daarentegen is een flikker eerste klas.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_120009401
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:59 schreef Lunice het volgende:
Ja omdat het zo random was. _O-

Bos vol met walkers en die kerel zit doodleuk in een hutje te slapen. :')

En de 'gang' komt zonder al teveel moeite binnen.
Wat ik nog het meest vreemde vond: hij roep, honey, call the police. Oid. Alsof hij gewoon al een jaar heeft liggen slapen, en niet eens in de gaten had wat er aan de hand was :D
  donderdag 6 december 2012 @ 20:06:26 #61
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120009540
quote:
10s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:10 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Echt he. Dat eeuwige zoeken naar Sophia, en bijvoorbeeld die scene met Glenn in die put :') :') :')
Dat was echt het meest debiele ooit. Sowieso een bijzonder gek argument dat die zombie niet doodmag omdat anders het water vervuild zou raken. Alsof het water nu zo lekker fris was, met een zombie vol met open wonden die al dagen/weken in die put bivakkeert :'). En dan bedenken ze een "geniaal" plan wat echt alléén maar fout kan gaan :D.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 14:59 schreef Lunice het volgende:
Ja omdat het zo random was. _O-

Bos vol met walkers en die kerel zit doodleuk in een hutje te slapen. :')

En de 'gang' komt zonder al teveel moeite binnen.
Bijzonder vreemde scene inderdaad.
2000 light years from home
pi_120035310
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 20:03 schreef Sautor het volgende:

[..]

Wat ik nog het meest vreemde vond: hij roep, honey, call the police. Oid. Alsof hij gewoon al een jaar heeft liggen slapen, en niet eens in de gaten had wat er aan de hand was :D
Lig je lekker te slapen, word je een paar minuten later gespietst door een zwaard. Toch sneu.
Amen.
pi_120036086
quote:
2s.gif Op donderdag 6 december 2012 17:43 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

Ah tof, hij speelde wel goed in The Wire (al die acteurs waren trouwens top notch).

Ben benieuwd of er een nieuwe alliance komt of dat ze er na een korte tijd alweer vandoor gaan. Zagen er wel "vriendschappelijk" uit, geen rare gangsters ofzo.
The Wire _O_ . Mr Cutty is baas!

Ben ook ernstig nieuwsgierig naar hoe die Morgan(neger met zijn zoontje toch?) terug in het verhaal komen!

[ Bericht 5% gewijzigd door T_Fuff op 07-12-2012 23:02:57 ]
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_120039775
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 11:41 schreef Smeich het volgende:
Nog beter dus, grotere kans om dan niet te worden opgemerkt door de zombies zelf ;)
Inderdaad, en mochten die ingewanden een keer níet handig zijn: ze móeten douches hebben in de gevangenis. Toen Rick zogenaamd aan de telefoon hing met anderen was ie volledig bezweet en besmeurd met bloed. Later liep hij helemaal fris gewassen richting z'n groep die aan 't ontbijten was. Ook de baby hebben ze schoon gekregen :P

Elders wordt uitgelegd dat die kluizenaar in de hut verward was, omdat ie schijnbaar rustig kan leven in de rottingslucht van z'n dode hond, i.p.v. dat ie 'm fatsoenlijk buiten begraaft. Misschien hield de geur de zombies ook buiten de deur als ie zich maar stil hield ofzo. Maar 't blijft ongeloofwaardig :{

Die zombie uit de put hijsen: lekker slim ja :P Vond die scène desondanks ge-wel-dig :D Ik denk niet dat ik ooit zal vergeten hoe ie in tweeën scheurde c_/ Heel mooi gemaakt ook!
pi_120040795
Muh, hoewel ik het zombie-in-put-principe leuk vond stoorde ik me juist aan de lelijke CGI die opeens het beeld betrad.

Maargoed, ik ben ook een groot CGI scepticus, zeker als er geen budget achter zit ;(
Conscience do cost.
pi_120044056
Mwa aan die dingen irriteer ik me niet echt.

Als je op details let zien ze er allemaal wel heel netjes en verzorgd uit in een post-apocalyptische wereld. :')
pi_120044371
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:59 schreef Lunice het volgende:
Mwa aan die dingen irriteer ik me niet echt.

Als je op details let zien ze er allemaal wel heel netjes en verzorgd uit in een post-apocalyptische wereld. :')
Ja, dat was bij Lost net zo. Hurley die niet afviel bijvoorbeeld :P.
Amen.
pi_120045379
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 16:59 schreef Lunice het volgende:
Als je op details let zien ze er allemaal wel heel netjes en verzorgd uit in een post-apocalyptische wereld. :')
Het grootste gemiste detail is imo een gebrek aan bescherming. Die ME-achtige pakken van de gevangenis zou ik bijvoorbeeld meteen dips op eisen. Of anders ergens motorrijder-kleding scoren.

Maar nee, ze lopen nog allemaal vrolijk in hun overhemden en topjes rond :P
Conscience do cost.
pi_120045393
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:07 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, dat was bij Lost net zo. Hurley die niet afviel bijvoorbeeld :P.
Dat werd ook opgemerkt door de mede-eilandbewoners. En dat was wel weer leuk. :P
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:23:04 #72
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120058533
Dat die Andrea eens aan stukken wordt gereten ofzo... ligt constant met de verkeerde te palen.

Geniaal end trouwens, met Kapitain Eénhand die wordt aangezien voor verrader :D _O_
pi_120058736
maar deze maandag dus geen nieuwe episode?: Waarom stoppen ze opeens bij episode 8 dan?
There are only 151 Pokémon.
pi_120058917
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 22:26 schreef Eenskijken het volgende:
maar deze maandag dus geen nieuwe episode?: Waarom stoppen ze opeens bij episode 8 dan?
Mid season finale...

om ons te jennen natuurlijk
  vrijdag 7 december 2012 @ 22:33:34 #75
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120059177
Heb overigens de afgelopen 3 weken alle seizoenen in 1 zwik ingehaald. Geniale serie _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')