abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:05:41 #201
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_119940308
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:37 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik vind het namelijk niet enkel een 'marokkanenprobleem'.
Ik heb de lijst gezien met namen van dat elftal, daar zaten op 2 namen na, verder allemaal Marokkaanse namen tussen.
Toch waren er maar 3 jongens van Marokkaanse afkomst bij betrokken zover ik heb begrepen.
Hoe ziet dat dan met al die anderen? Dat zijn dan toch ook Marokkanen en toch deden zij niet mee.
Als het dan toch een 'marokkanenprobleem 'is zou je verwachten dat ze allemaal een potje mee zouden doen.

Ik voel me niet verantwoordelijk voor anderen met mijn afkomst en dat moet jij ook niet doen.
Je hebt goede punten. Alleen je weet niet hoe het gaat lopen met het tuig dat bepaalde wijken in Nederland onguur maakt. De kritiek zijn Marokkanen wel gewend, dus daar zit het hem niet in. Alleen je leest en hoort de laatste tijd veel. Dus dan ga je denken over je toekomst in Nederland. Dat is een logisch gevolg van alle negatieve media-aandacht wat het tuig aan zichzelf heeft te danken. Uiteraard dikt de media dat wat aan, maar dat komt omdat Marokkanen in het nieuws goed zijn voor de lees- en kijkcijfers.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:06:09 #202
168739 Red_85
'echt wel'
pi_119940326
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 19:02 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nounou. Walgelijk hoor. Vertel de reden maar.
Nou Ziba, omdat er de overgrote hoeveelheid van dit soort 'incidentjes' continu mocros bij betrokken zijn? Google eens even. Vorige week was er nog een veroordeeld wegens die trap op de borst. Lang niet de enige.
Ik ben redelijk vaak te vinden in het amateur voetbal en zie een heel groot verschil tussen die bevolkingsgroep en de rest.
Geen land mee te bezeilen zodra er ook maar iets gebeurd. Alles is discriminatie en alles is tegen hun. Kansloos.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:11:04 #203
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_119940517
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

_O_ Dank je, Flow3r. Laten we hopen dat ze veroordeeld worden voor doodslag. Dat zou al een hele stap in de goede richting zijn.
Primaire aanklacht doodslag, secundair zware mishandeling de dood ten gevolge hebbende.
Deze gasten gaan hier echt niet zomaar mee wegkomen hoor.

Enne... nee, jij gaat NL niet verlaten, toch? Hoop ik? Want je lijkt dus typisch een Nederlander van Marokkaanse afkomst/achtergrond die dus gewoon zijn best doet om te integreren en zelfs prima in staat is om de falende eikeltjes van de verdiende kritiek te voorzien.
Dat zijn nou precies de mensen die welkom zijn in dit land, en die het goede voorbeeld geven! ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:14:11 #204
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119940661
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:37 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ik vind het namelijk niet enkel een 'marokkanenprobleem'.
Ik heb de lijst gezien met namen van dat elftal, daar zaten op 2 namen na, verder allemaal Marokkaanse namen tussen.
Toch waren er maar 3 jongens van Marokkaanse afkomst bij betrokken zover ik heb begrepen.
Hoe ziet dat dan met al die anderen? Dat zijn dan toch ook Marokkanen en toch deden zij niet mee.
Als het dan toch een 'marokkanenprobleem 'is zou je verwachten dat ze allemaal een potje mee zouden doen.

Je hebt bagatelliseren tot krankzinnigheid verheven. Knap.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:17:41 #205
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_119940812
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nou Ziba, omdat er de overgrote hoeveelheid van dit soort 'incidentjes' continu mocros bij betrokken zijn? Google eens even. Vorige week was er nog een veroordeeld wegens die trap op de borst. Lang niet de enige.

Sylvester Mendes, klinkt Marokkaans inderdaad.
pi_119940856
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het is gewoon een valide punt. Maar als je er inhoudelijk niks op in te brengen hebt kun je nog altijd met cliché woorden gooien. Slinkse kerk, allochtonen knuffelen, dhimmi etc.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:20:23 #207
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_119940920
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Primaire aanklacht doodslag, secundair zware mishandeling de dood ten gevolge hebbende.
Deze gasten gaan hier echt niet zomaar mee wegkomen hoor.

Enne... nee, jij gaat NL niet verlaten, toch? Hoop ik? Want je lijkt dus typisch een Nederlander van Marokkaanse afkomst/achtergrond die dus gewoon zijn best doet om te integreren en zelfs prima in staat is om de falende eikeltjes van de verdiende kritiek te voorzien.
Dat zijn nou precies de mensen die welkom zijn in dit land, en die het goede voorbeeld geven! ;)
Afwachten hoe het de komende jaren loopt en of er nog meer van dit soort tragedies gaan voorkomen. Daarna kijken of er kansen zijn en daarop een weloverwogen beslissing nemen.
pi_119940952
Doodslag met voorwaardelijk opzet wil niet gelijk een zwaardere straf opleveren dan zware mishandeling met de dood tot gevolg... Sowieso een lichtelijk onzinnige discussie om meerdere redenen.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:22:17 #209
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119940994
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik ben redelijk vaak te vinden in het amateur voetbal en zie een heel groot verschil tussen die bevolkingsgroep en de rest.
Geen land mee te bezeilen zodra er ook maar iets gebeurd. Alles is discriminatie en alles is tegen hun. Kansloos.
Dat was een Antilliaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Verklaar eens waarom het meerendeel van die jongens NIET meedeed en toch ook van Marokkaanse afkomst waren?
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:22:23 #210
341203 3-voud
pi_119940998
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:18 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het is gewoon een valide punt.
Nee.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:23:16 #211
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119941038
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:05 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Je hebt goede punten. Alleen je weet niet hoe het gaat lopen met het tuig dat bepaalde wijken in Nederland onguur maakt. De kritiek zijn Marokkanen wel gewend, dus daar zit het hem niet in. Alleen je leest en hoort de laatste tijd veel. Dus dan ga je denken over je toekomst in Nederland. Dat is een logisch gevolg van alle negatieve media-aandacht wat het tuig aan zichzelf heeft te danken. Uiteraard dikt de media dat wat aan, maar dat komt omdat Marokkanen in het nieuws goed zijn voor de lees- en kijkcijfers.
Ik gun je een goede toekomst, maar we hebben mensen zoals jij juist nodig :Y

En tuig moet gewoon aangepakt worden, punt.
pi_119941060
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

In de vs werkt het niet naar mijn gevoel, iemand oets van onderzoek dat zwaardere straffen preventief werkend zijn
Hoe hebben ze in New York bijvoorbeeld het aantal moorden van 2000 naar 400 per jaar gekregen? Niet met zwaarder straffen me dunkt.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:23:47 #213
341203 3-voud
pi_119941068
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:22 schreef Flow3r het volgende:
Verklaar eens waarom het meerendeel van die jongens NIET meedeed en toch ook van Marokkaanse afkomst waren?
Dus je hebt jezelf verlaagd om alle Marokkanen aldaar mee te tellen alvorens Marokkanen als overlast gezien wordt?
Zeg eens... ben je zelf van Marokkaanse afkomst?
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:25:59 #214
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_119941165
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:20 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Afwachten hoe het de komende jaren loopt en of er nog meer van dit soort tragedies gaan voorkomen. Daarna kijken of er kansen zijn en daarop een weloverwogen beslissing nemen.
Het zou wel zeer triest zijn als juist welwillende mensen van Marokkaanse afkomst de benen gaan nemen, 'dankzij' die idiotie van een bende halvegaren die het voor iedereen verpesten.

Ik wil jou, en die 98-99% andere Nederlanders van Marokkaanse afkomst die zich gewoon netjes gedragen en hun uiterste best doen om te slagen in de NL maatschappij, een hart onder de riem steken. Het is gewoon godgeklaagd dat welwillende mensen zo'n slechte naam krijgen omdat kennelijk de politie, het OM, en de opsporingsdiensten (enzovoorts) in dit land er maar niet in slagen om die vreselijk rotte appels te pakken te krijgen en ze de straffen te geven die ze toekomt.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:26:25 #215
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119941186
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dus je hebt jezelf verlaagd om alle Marokkanen aldaar mee te tellen alvorens Marokkanen als overlast gezien wordt?
Zeg eens... ben je zelf van Marokkaanse afkomst?
Nee, ben niet van Marokkaanse afkomst, alsof dat nodig is om het wat breder te kunnen zien :')

Jij roept Marokkanen maar kan niet verklaren waarom een in groep/elftal van tig Marokkanen, er slechts enkelen zijn die foute beslissingen nemen?
pi_119941241
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:22 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nee.
Goed argument. Als we dan toch je 100 tegen 1 vergelijking gaan gebruiken; hier waren 3 van de 8 betrokken. Da's toch een minderheid. :)
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:28:15 #217
341203 3-voud
pi_119941259
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:26 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Nee, ben niet van Marokkaanse afkomst, alsof dat nodig is om het wat breder te kunnen zien :')

Jij roept Marokkanen maar kan niet verklaren waarom een in groep/elftal van tig Marokkanen, er slechts enkelen zijn die foute beslissingen nemen?
Want dat moet om de feiten aan te dragen dat ze met wekelijkse regelmaat voor overlast/criminaliteit/geweld zorgen?
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:28:59 #218
341203 3-voud
pi_119941292
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goed argument. Als we dan toch je 100 tegen 1 vergelijking gaan gebruiken; hier waren 3 van de 8 betrokken. Da's toch een minderheid. :)
Knul... ga elders tellen. Wellicht dat het kwartje een keer valt.
pi_119941357
Waarom is hier zoveel ophef over? Heel Nederland is in rep en roer omdat er een grensrechter in elkaar geslagen is. Vervolgens overlijdt die achteraf en dan ontploft echt alles. Beseffen jullie wel hoe vaak mensen in elkaar geslagen worden en achteraf overlijden? Krijgen die ook zoveel aandacht? Is al deze ophef echt nodig? Gaat het iets veranderen? Waarom is er zo'n ophef?

Kijk, het is erg, maar jullie doen alsof het een fucking catastrofe is. Het nieuws kan beter gevuld worden; maar dat is mijn mening.
If not now, then when.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:32:34 #220
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_119941452
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Het zou wel zeer triest zijn als juist welwillende mensen van Marokkaanse afkomst de benen gaan nemen, 'dankzij' die idiotie van een bende halvegaren die het voor iedereen verpesten.

Ik wil jou, en die 98-99% andere Nederlanders van Marokkaanse afkomst die zich gewoon netjes gedragen en hun uiterste best doen om te slagen in de NL maatschappij, een hart onder de riem steken. Het is gewoon godgeklaagd dat welwillende mensen zo'n slechte naam krijgen omdat kennelijk de politie, het OM, en de opsporingsdiensten (enzovoorts) in dit land er maar niet in slagen om die vreselijk rotte appels te pakken te krijgen en ze de straffen te geven die ze toekomt.
Het belangrijkste is dat men een keer gaat optreden. Marokkanen zijn toch een verdeeld volk. Er zijn godsgeklaagd meer dan een miljoen Marokkanen verspreid over heel Europa. Als er ergens kansen zijn, dan nemen Marokkanen de benen. Vandaar die spreiding. Als er geen kansen zijn, dan moet je kijken waar je je beter bij voelt. In Den Haag kun je geen stap zetten in de McDonald's of je voelt je al niet welkom. Het gaat ver en daar doe je weinig aan. Het is gewoon afwachten. Alleen dit gaat al jaren zo en het wordt er niet beter op..
pi_119941456
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom is hier zoveel ophef over? Heel Nederland is in rep en roer omdat er een grensrechter in elkaar geslagen is. Vervolgens overlijdt die achteraf en dan ontploft echt alles. Beseffen jullie wel hoe vaak mensen in elkaar geslagen worden en achteraf overlijden? Krijgen die ook zoveel aandacht? Is al deze ophef echt nodig? Gaat het iets veranderen? Waarom is er zo'n ophef?

Kijk, het is erg, maar jullie doen alsof het een fucking catastrofe is. Het nieuws kan beter gevuld worden; maar dat is mijn mening.
Het zijn Marokkanen daarom is er zoveel ophef.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:33:21 #222
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119941488
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:28 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Want dat moet om de feiten aan te dragen dat ze met wekelijkse regelmaat voor overlast/criminaliteit/geweld zorgen?
Zolang je ze ziet als een aparte groep zal je dit soort berichten blijven lezen , zie je dat dan niet?
Nu had je een -weliswaar kleine- groep, en toch deden niet ALLE Marokkanen mee, hoe kan dat?

Als er ergens autochtonen rotzooi trappen voel jij je toch ook niet verantwoordelijk?

Neem een vakantieland waar een kleine groep Nederlanders zich misdraagt onder een grotere groep, en de autochtone bevolking kan die Nederlanders wel uitkotsen. Heb jij daar iets mee te maken dan? Jij hoort dan toch niet tot dat tokkievolk?

Neem heel Nederland en zie hetzelfde; een groep verpest het voor de rest.
Pas als je ze als Nederlanders kan zien, ipv als buitenlanders, kunnen we misschien tot een oplossing komen.

Het is ONS probleem, niet afschuiven door te zeggen dat het een Marokkanenprobleem is want er zijn , ook in dit geval, genoeg Marokkanen die zich niet misdragen :)
pi_119941534
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Onzin, dat zeggen mensen alleen maar als ze geen fatsoenlijke reactie hebben.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119941544
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hoe hebben ze in New York bijvoorbeeld het aantal moorden van 2000 naar 400 per jaar gekregen? Niet met zwaarder straffen me dunkt.
Slecht voorbeeld. Want in NY toevallig wel. Dat i.c.m. een zero-tolerance beleid.
pi_119941600
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:32 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. Ik vraag mij echt af wanneer deze onzin eens gaat stoppen. Wanneer kunnen wij eindelijk eens in harmonie gaan leven. Kijk naar de individu in plaats van naar een groep. Het blijft mij altijd nog verbazen hoe imbeciel de mens is.
If not now, then when.
  Moderator dinsdag 4 december 2012 @ 23:36:56 #226
249559 crew  Lavenderr
pi_119941634
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. Ik vraag mij echt af wanneer deze onzin eens gaat stoppen. Wanneer kunnen wij eindelijk eens in harmonie gaan leven. Kijk naar de individu in plaats van naar een groep. Het blijft mij altijd nog verbazen hoe imbeciel de mens is.
En met name die gasten die de grensrechter de dood ingeschopt hebben.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:37:00 #227
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119941638
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jah, verklaar eens waarom die anderen zich niet lieten meeslepen dan?
Het zit toch in de cultuur/religie en meer van dat alles? :O

Hoe kan dat dan, iemand?
pi_119941652
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ergens klopt het wel. Nieuwsberichten met het woordje 'allochtonen' erin doen het gewoon goed. Erg treurig. Het zou bij wet verboden moeten worden om zulke nutteloze informatie in een nieuwsbericht te verwerken. Zal veel goeds doen. En nee, niet omdat de allochtonen 'zielig' zijn.
If not now, then when.
pi_119941686
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En met name die gasten die de grensrechter de dood ingeschopt hebben.
Dat klopt.
If not now, then when.
pi_119941697
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Kijk dan is naar hoe er reageert word vanwege de afkomst van deze jongens in dit topic.

quote:

[..]

Mee eens, maar goed dat gaat toch niet veranderen.
pi_119941731
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ergens klopt het wel. Nieuwsberichten met het woordje 'allochtonen' erin doen het gewoon goed. Erg treurig. Het zou bij wet verboden moeten worden om zulke nutteloze informatie in een nieuwsbericht te verwerken. Zal veel goeds doen. En nee, niet omdat de allochtonen 'zielig' zijn.
Censuur is nooit een goed idee.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119941753
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die jongens zijn in Nederland geboren dus gewoon een Nederlander net als jij.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:40:30 #233
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119941772
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:38 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Kijk dan is naar hoe er reageert word vanwege de afkomst van deze jongens in dit topic.

[..]

Mee eens, maar goed dat gaat toch niet veranderen.
Over tig jaar misschien, als de gehele bevolking gemixt is en iedere familie wel een kind, kleinkind, schoondochter of schoonzoon heeft van een andere afkomst, héel misschien houdt het dan op.
pi_119941781
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:40 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Die jongens zijn in Nederland geboren dus gewoon een Nederlander net als jij.
Dan nog is het censuur.
pi_119941838
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het is geen censuur als het irrelevante informatie betreft. Hoe langer irrelevante informatie in nieuwsberichten geplaatst wordt, hoe groter de kloof.
If not now, then when.
pi_119941860
quote:
Groep en individu kunnen interactie met elkaar vertonen, dat is al talloze malen aangetoond. Daarom is het relevant om naar de groep te kijken en niet alleen naar het individu. Wel kan je de vraag stellen of de groep 'Marokkaanse komaf' een relevant groep vormt.
pi_119941876
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:40 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Over tig jaar misschien, als de gehele bevolking gemixt is en iedere familie wel een kind, kleinkind, schoondochter of schoonzoon heeft van een andere afkomst, héel misschien houdt het dan op.
Dan is dit land wel weer in een oorlog terecht gekomen. We leren het nooit wat dat betreft alles is aanwezig om het te laten ontploffen tot iets naars.
pi_119941889
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het is geen censuur als het irrelevante informatie betreft. Hoe langer irrelevante informatie in nieuwsberichten geplaatst wordt, hoe groter de kloof.
Wetten waarin staat wat kranten wel en niet mogen afdrukken... dat is eng.
pi_119941898
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat moet de journalist maar bepalen of hij/zij bepaalde informatie relevant acht in het nieuwsbericht. Lijkt mij een belangrijk principe om aan vast te houden, en dat is niet omdat ik het nou zo goed voor heb met journalisten.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:44:38 #240
341203 3-voud
pi_119941918
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:33 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Zolang je ze ziet als een aparte groep zal je dit soort berichten blijven lezen , zie je dat dan niet?
Zorgen ze zelf wel voor. Ze zijn enkel Nederlands wanneer het ze uitkomt. Voor de rest is Nederland een "kutland" en is integreren en meedoen met de samenleving iets waar ze hun reet mee afvegen.

Om je een idee te geven:

Verder zie je ze nergens. Muziekverenigingen, vrije tijds besteding of vrijwilligerswerk... nergens tot nihil. enkel daar waar rotzooi te trappen is hangen ze graag rond:

Tevens geven de "matties" van die 3 gasten duidelijk te kennen op social media dat ze uit de cel moeten, want racisme. Die tenenkrommende tweets zijn hier al voorbij gevlogen.

Ik weet niet wat je precies wilt maar je zit een handjevol "goeien" naar voren te schuiven om de ellende van de steeds wederkerende rotzooi, met doden aan toe, uit iedereen zijn ogen te wrijven. Probeer maar. Ik merke vanavond wel hoe de ergenis groeide in Nederland en dat mensen het goed zat zijn. Dat er nog at jeugd rondloopt met een vertekend beeld omdat ze op school wat "leuke" mocrootjes kennen wordt de rest van Nederland niets anders van.
pi_119941933
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:44 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zorgen ze zelf wel voor. Ze zijn enkel Nederlands wanneer het ze uitkomt. Voor de rest is Nederland een "kutland" en is integreren en meedoen met de samenleving iets waar ze hun reet mee afvegen.

Om je een idee te geven:
[ afbeelding ]

Verder zie je ze nergens. Muziekverenigingen, vrije tijds besteding of vrijwilligerswerk... nergens tot nihil. enkel daar waar rotzooi te trappen is hangen ze graag rond:

Tevens geven de "matties" van die 3 gasten duidelijk te kennen op social media dat ze uit de cel moeten, want racisme. Die tenenkrommende tweets zijn hier al voorbij gevlogen.

Ik weet niet wat je precies wilt maar je zit een handjevol "goeien" naar voren te schuiven om de ellende van de steeds wederkerende rotzooi, met doden aan toe, uit iedereen zijn ogen te wrijven. Probeer maar. Ik merke vanavond wel hoe de ergenis groeide in Nederland en dat mensen het goed zat zijn. Dat er nog at jeugd rondloopt met een vertekend beeld omdat ze op school wat "leuke" mocrootjes kennen wordt de rest van Nederland niets anders van.
Dat is alleen maar omdat 'wij' ze zien als buitenlanders hoor :'(
pi_119942005
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wetten waarin staat wat kranten wel en niet mogen afdrukken... dat is eng.
Als het de harmonie ten goede komt dan is het naar mijn mening alleen maar beter.
If not now, then when.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:48:11 #243
341203 3-voud
pi_119942049
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als het de harmonie ten goede komt dan is het naar mijn mening alleen maar beter.
Ga naar het Midden Oosten. Daar doen ze precies wat jij graag ziet.
Of moeten we je het behoud van uitkering eerst beloven?
pi_119942075
We moeten uiteindelijk allemaal leren om samen met elkaar te gaan leven. Als dan eens in de zoveel maanden grote krantenkoppen met het woordje 'allochtoon' erin verschijnen dan draagt dat natuurlijk niet bij aan de ontwikkeling hiervan.
If not now, then when.
pi_119942094
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:48 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ja graag. :'( :'( :'(
If not now, then when.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:49:46 #246
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119942103
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:44 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Om je een idee te geven:
[ afbeelding ]

Kletskoek, dat zijn provocateurs, snotneuzen die stoer willen doen.
Verder zie je ze niet? Jij leest Jellereppe nooit? Ik heb hem nog niet eerder Nederland een kutland zien noemen hoor.

En ik zie ze dagelijks op mijn werk , in de winkels en in de muziekvereninging waar mijn zoon naar toe gaat en ook zíj veroordelen het geweld en willen gewoon een rustig leven leiden zonder vies aangekeken te worden omdat alle rotzooi die door ánderen getrapt wordt op hun neerslaat enkel en alleen omdat ze dezelfde afkomst delen :{
pi_119942107
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is alleen maar omdat 'wij' ze zien als buitenlanders hoor :'(
Zijn goed geïntegreerd zo te zien dus daar ligt het niet aan. Hebben die mannen uit Maaskantje tenminste nog iets zinnigs gedaan in plaats van een verschrikkelijke kutfilm te maken.
pi_119942112
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als het ooit die kant opgaat in Nederland dan denk ik dat ik heel bang ga zijn...
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
We moeten uiteindelijk allemaal leren om samen met elkaar te gaan leven. Als dan eens in de zoveel maanden grote krantenkoppen met het woordje 'allochtoon' erin verschijnen dan draagt dat natuurlijk niet bij aan de ontwikkeling hiervan.
Als zoiets de integratie al tegenhoudt dan ligt dat toch echt aan de mensen die niet willen integreren :r
pi_119942168
Het maakt niet uit al kwamen deze jongens van Mars en hadden ze 3 ogen. Feit blijft dat ze opgevoedt zijn met andere normen en waarden. Als zij blijkbaar vinden dat ze zich aan andere regels kunnen houden, moeten er andere maatregelen tegen hun genomen. Dit heeft niks te maken met rascisme.
pi_119942204
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:48 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dankjewel trouwens voor die centen veel plezier met werken morgen terwijl ik nog eens een keer in mijn bed omdraai :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')