abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119941933
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:44 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zorgen ze zelf wel voor. Ze zijn enkel Nederlands wanneer het ze uitkomt. Voor de rest is Nederland een "kutland" en is integreren en meedoen met de samenleving iets waar ze hun reet mee afvegen.

Om je een idee te geven:
[ afbeelding ]

Verder zie je ze nergens. Muziekverenigingen, vrije tijds besteding of vrijwilligerswerk... nergens tot nihil. enkel daar waar rotzooi te trappen is hangen ze graag rond:

Tevens geven de "matties" van die 3 gasten duidelijk te kennen op social media dat ze uit de cel moeten, want racisme. Die tenenkrommende tweets zijn hier al voorbij gevlogen.

Ik weet niet wat je precies wilt maar je zit een handjevol "goeien" naar voren te schuiven om de ellende van de steeds wederkerende rotzooi, met doden aan toe, uit iedereen zijn ogen te wrijven. Probeer maar. Ik merke vanavond wel hoe de ergenis groeide in Nederland en dat mensen het goed zat zijn. Dat er nog at jeugd rondloopt met een vertekend beeld omdat ze op school wat "leuke" mocrootjes kennen wordt de rest van Nederland niets anders van.
Dat is alleen maar omdat 'wij' ze zien als buitenlanders hoor :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119942005
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wetten waarin staat wat kranten wel en niet mogen afdrukken... dat is eng.
Als het de harmonie ten goede komt dan is het naar mijn mening alleen maar beter.
If not now, then when.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:48:11 #243
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119942049
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als het de harmonie ten goede komt dan is het naar mijn mening alleen maar beter.
Ga naar het Midden Oosten. Daar doen ze precies wat jij graag ziet.
Of moeten we je het behoud van uitkering eerst beloven?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119942075
We moeten uiteindelijk allemaal leren om samen met elkaar te gaan leven. Als dan eens in de zoveel maanden grote krantenkoppen met het woordje 'allochtoon' erin verschijnen dan draagt dat natuurlijk niet bij aan de ontwikkeling hiervan.
If not now, then when.
pi_119942094
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:48 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ja graag. :'( :'( :'(
If not now, then when.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:49:46 #246
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119942103
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:44 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zorgen ze zelf wel voor. Ze zijn enkel Nederlands wanneer het ze uitkomt. Voor de rest is Nederland een "kutland" en is integreren en meedoen met de samenleving iets waar ze hun reet mee afvegen.

Om je een idee te geven:
[ afbeelding ]

Verder zie je ze nergens. Muziekverenigingen, vrije tijds besteding of vrijwilligerswerk... nergens tot nihil. enkel daar waar rotzooi te trappen is hangen ze graag rond:

Tevens geven de "matties" van die 3 gasten duidelijk te kennen op social media dat ze uit de cel moeten, want racisme. Die tenenkrommende tweets zijn hier al voorbij gevlogen.

Ik weet niet wat je precies wilt maar je zit een handjevol "goeien" naar voren te schuiven om de ellende van de steeds wederkerende rotzooi, met doden aan toe, uit iedereen zijn ogen te wrijven. Probeer maar. Ik merke vanavond wel hoe de ergenis groeide in Nederland en dat mensen het goed zat zijn. Dat er nog at jeugd rondloopt met een vertekend beeld omdat ze op school wat "leuke" mocrootjes kennen wordt de rest van Nederland niets anders van.
Kletskoek, dat zijn provocateurs, snotneuzen die stoer willen doen.
Verder zie je ze niet? Jij leest Jellereppe nooit? Ik heb hem nog niet eerder Nederland een kutland zien noemen hoor.

En ik zie ze dagelijks op mijn werk , in de winkels en in de muziekvereninging waar mijn zoon naar toe gaat en ook zíj veroordelen het geweld en willen gewoon een rustig leven leiden zonder vies aangekeken te worden omdat alle rotzooi die door ánderen getrapt wordt op hun neerslaat enkel en alleen omdat ze dezelfde afkomst delen :{
pi_119942107
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is alleen maar omdat 'wij' ze zien als buitenlanders hoor :'(
Zijn goed geïntegreerd zo te zien dus daar ligt het niet aan. Hebben die mannen uit Maaskantje tenminste nog iets zinnigs gedaan in plaats van een verschrikkelijke kutfilm te maken.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119942112
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als het ooit die kant opgaat in Nederland dan denk ik dat ik heel bang ga zijn...
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
We moeten uiteindelijk allemaal leren om samen met elkaar te gaan leven. Als dan eens in de zoveel maanden grote krantenkoppen met het woordje 'allochtoon' erin verschijnen dan draagt dat natuurlijk niet bij aan de ontwikkeling hiervan.
Als zoiets de integratie al tegenhoudt dan ligt dat toch echt aan de mensen die niet willen integreren :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119942168
Het maakt niet uit al kwamen deze jongens van Mars en hadden ze 3 ogen. Feit blijft dat ze opgevoedt zijn met andere normen en waarden. Als zij blijkbaar vinden dat ze zich aan andere regels kunnen houden, moeten er andere maatregelen tegen hun genomen. Dit heeft niks te maken met rascisme.
pi_119942204
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:48 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dankjewel trouwens voor die centen veel plezier met werken morgen terwijl ik nog eens een keer in mijn bed omdraai :*
pi_119942229
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als het ooit die kant opgaat in Nederland dan denk ik dat ik heel bang ga zijn...

[..]

Als zoiets de integratie al tegenhoudt dan ligt dat toch echt aan de mensen die niet willen integreren :r
De meerderheid van de mensheid is nou eenmaal 'dom' en gelooft in wat het nieuws hun voorschotelt zonder daar eerst onderzoek naar te doen, naïef dus. Jij weet ook prima dat je met nieuws een bepaalde ideologie kan creëren.
If not now, then when.
pi_119942253
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je komt er niet onderuit. Als bijvoorbeeld 25% van de bevolking uit Marokko komt, dan horen ze toch voor 25% van alle geweldsdelicten de dader te zijn toch? Dit is niet het geval, ze zijn voor meer dan 25% verantwoordelijk. Er speelt dus iets anders. Als ze zo goed zijn ingeburgerd zouden ze voor 25% of zelfs minder in de krant komen
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:53:30 #253
341203 3-voud
pi_119942254
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:49 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Kletskoek, dat zijn provocateurs, snotneuzen die stoer willen doen.
Verder zie je ze niet? Jij leest Jellereppe nooit? Ik heb hem nog niet eerder Nederland een kutland zien noemen hoor.

En ik zie ze dagelijks op mijn werk , in de winkels en in de muziekvereninging waar mijn zoon naar toe gaat en ook zíj veroordelen het geweld en willen gewoon een rustig leven leiden zonder vies aangekeken te worden omdat alle rotzooi die door ánderen getrapt wordt op hun neerslaat enkel en alleen omdat ze dezelfde afkomst delen :{
Toevallig altijd weer dat net diegene die het keihard verdedigd ze ineens wel overal ziet waar de rest van Nederland ze niet ziet. En ze ook nog eens horen hoe verschrikkelijk ze het vinden enzo.

Echt, je ziet het niet aankomen ook...
pi_119942269
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

De meerderheid van de mensheid is nou eenmaal 'dom' en gelooft in wat het nieuws hun voorschotelt zonder daar eerst onderzoek naar te doen, naïef dus. Jij weet ook prima dat je met nieuws een bepaalde ideologie kan creëren.
Maar de feiten kloppen gewoon. Dat jij ze nutteloos vindt maakt niet uit. Als je in een maatschappij leeft waarin overheden bepalen wat kranten mogen drukken dan is dat een verschrikkelijke maatschappij.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:55:29 #255
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119942331
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:53 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Toevallig altijd weer dat net diegene die het keihard verdedigd ze ineens wel overal ziet waar de rest van Nederland ze niet ziet. En ze ook nog eens horen hoe verschrikkelijk ze het vinden enzo.

Echt, je ziet het niet aankomen ook...
Tja, misschien komt het daardoor wel dat ik een andere visie heb; ik kom ze namelijk tegen in de wereld en dan blijkt dat er hele gewone mensen tussen zitten, niet alleen maar tuig, die kom ik eigenlijk nooit tegen behalve in de krant :D
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:55:49 #256
341203 3-voud
pi_119942343
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dus hebben we een overheid nodig die bepaald wat de smaak wordt... Waarbij zaken getemperd worden om het volk rustig te houden. Terecht of niet.
Juist.

Je kunt jezelf niet harder in je gezicht slaan met deze onzin.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:56:38 #257
341203 3-voud
pi_119942377
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:55 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Tja, misschien komt het daardoor wel dat ik een andere visie heb; ik kom ze namelijk tegen in de wereld en dan blijkt dat er hele gewone mensen tussen zitten, niet alleen maar tuig, die kom ik eigenlijk nooit tegen behalve in de krant :D
Daarom ben je ook een waardeloze graadmeter.
pi_119942394
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:51 schreef Pablooo het volgende:
Het maakt niet uit al kwamen deze jongens van Mars en hadden ze 3 ogen. Feit blijft dat ze opgevoedt zijn met andere normen en waarden. Als zij blijkbaar vinden dat ze zich aan andere regels kunnen houden, moeten er andere maatregelen tegen hun genomen. Dit heeft niks te maken met rascisme.
Vind ik niet. De 'allochtonen' en daar dan weer de Moslims van, die ik ken, die zijn niet opgevoed om mensen dood te slaan. :D
If not now, then when.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:57:12 #259
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119942402
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Daarom ben je ook een waardeloze graadmeter.
Jouw visie zal veranderen als je je eens begeeft tussen de mensen :Y
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:58:28 #260
341203 3-voud
pi_119942462
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:57 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Jouw visie zal veranderen als je je eens begeeft tussen de mensen :Y
Nog meer?
pi_119942469
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:55 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dus hebben we een overheid nodig die bepaald wat de smaak wordt... Waarbij zaken getemperd worden om het volk rustig te houden. Terecht of niet.
Juist.

Je kunt jezelf niet harder in je gezicht slaan met deze onzin.
Jij interpreteert het fout. Jij hebt het over "de bevolking rustig houden". Ik heb het over leven in harmonie. Er zit duidelijk een verschil.
If not now, then when.
pi_119942477
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Vind ik niet. De 'allochtonen' en daar dan weer de Moslims van, die ik ken, die zijn niet opgevoed om mensen dood te slaan. :D
In mijn huis ligt de koran langs de bijbel zegt wel genoeg denk ik :+
pi_119942512
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jij interpreteert het fout. Jij hebt het over "de bevolking rustig houden". Ik heb het over leven in harmonie. Er zit duidelijk een verschil.
Wat je doel ook is, het is altijd fout. Vrijheid van de pers is een van de grootste dingen die we kennen in dit vrije land. Een 'harmonieuze' samenleving kan je ook niet maken door middel van keiharde censuur.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:59:58 #264
341203 3-voud
pi_119942515
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

De basis ervoor is hetzelfde. Maar blijkbaar begrijp je het niet.
pi_119942600
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat je doel ook is, het is altijd fout. Vrijheid van de pers is een van de grootste dingen die we kennen in dit vrije land. Een 'harmonieuze' samenleving kan je ook niet maken door middel van keiharde censuur.
Relatief. Ik zou het zien als een positief iets, maar andere zien het als censuur. Ik begrijp ook het doel van persvrijheid en persvrijheid is hartstikke belangrijk (kijk maar naar de kwestie in GB nu), maar toch zie ik het goede er wel van in.

Het is ook maar een mening, gelukkig.
If not now, then when.
pi_119942650
quote:
12s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Relatief. Ik zou het zien als een positief iets, maar andere zien het als censuur. Ik begrijp ook het doel van persvrijheid en persvrijheid is hartstikke belangrijk (kijk maar naar de kwestie in GB nu), maar toch zie ik het goede er wel van in.

Het is ook maar een mening, gelukkig.
Het is ook maar een klein stapje van de staat die controleert wie wat zegt, en als je iets negatiefs over de staat zegt dan schend je de harmonie dus moet je uit de samenleving verwijderd worden.
pi_119942745
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het is ook maar een klein stapje van de staat die controleert wie wat zegt, en als je iets negatiefs over de staat zegt dan schend je de harmonie dus moet je uit de samenleving verwijderd worden.
Dat is gelijk extreem. Maar oké, ik heb m'n punt gemaakt.
If not now, then when.
pi_119942794
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat is gelijk extreem. Maar oké, ik heb m'n punt gemaakt.
Ja, er gaat dan misbruik van gemaakt worden, dat is een van de belangrijkste dingen die de geschiedenis ons leert.
pi_119942828
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

In mijn huis ligt de koran langs de bijbel zegt wel genoeg denk ik :+
Jij verzamelt sprookjes boeken?
Ik zwaai naar dieren.
pi_119942841
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jij verzamelt sprookjes boeken?
Verwachte reactie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')