abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 4 december 2012 @ 23:36:56 #226
249559 crew  Lavenderr
pi_119941634
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. Ik vraag mij echt af wanneer deze onzin eens gaat stoppen. Wanneer kunnen wij eindelijk eens in harmonie gaan leven. Kijk naar de individu in plaats van naar een groep. Het blijft mij altijd nog verbazen hoe imbeciel de mens is.
En met name die gasten die de grensrechter de dood ingeschopt hebben.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:37:00 #227
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119941638
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goed argument. Als we dan toch je 100 tegen 1 vergelijking gaan gebruiken; hier waren 3 van de 8 betrokken. Da's toch een minderheid. :)
Jah, verklaar eens waarom die anderen zich niet lieten meeslepen dan?
Het zit toch in de cultuur/religie en meer van dat alles? :O

Hoe kan dat dan, iemand?
pi_119941652
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Onzin, dat zeggen mensen alleen maar als ze geen fatsoenlijke reactie hebben.
Ergens klopt het wel. Nieuwsberichten met het woordje 'allochtonen' erin doen het gewoon goed. Erg treurig. Het zou bij wet verboden moeten worden om zulke nutteloze informatie in een nieuwsbericht te verwerken. Zal veel goeds doen. En nee, niet omdat de allochtonen 'zielig' zijn.
If not now, then when.
pi_119941686
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En met name die gasten die de grensrechter de dood ingeschopt hebben.
Dat klopt.
If not now, then when.
pi_119941697
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Onzin, dat zeggen mensen alleen maar als ze geen fatsoenlijke reactie hebben.
Kijk dan is naar hoe er reageert word vanwege de afkomst van deze jongens in dit topic.

quote:

[..]

Maar natuurlijk. Ik vraag mij echt af wanneer deze onzin eens gaat stoppen. Wanneer kunnen wij eindelijk eens in harmonie gaan leven. Kijk naar de individu in plaats van naar een groep. Het blijft mij altijd nog verbazen hoe imbeciel de mens is.
Mee eens, maar goed dat gaat toch niet veranderen.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119941731
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ergens klopt het wel. Nieuwsberichten met het woordje 'allochtonen' erin doen het gewoon goed. Erg treurig. Het zou bij wet verboden moeten worden om zulke nutteloze informatie in een nieuwsbericht te verwerken. Zal veel goeds doen. En nee, niet omdat de allochtonen 'zielig' zijn.
Censuur is nooit een goed idee.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119941753
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die jongens zijn in Nederland geboren dus gewoon een Nederlander net als jij.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:40:30 #233
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119941772
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:38 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Kijk dan is naar hoe er reageert word vanwege de afkomst van deze jongens in dit topic.

[..]

Mee eens, maar goed dat gaat toch niet veranderen.
Over tig jaar misschien, als de gehele bevolking gemixt is en iedere familie wel een kind, kleinkind, schoondochter of schoonzoon heeft van een andere afkomst, héel misschien houdt het dan op.
pi_119941781
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:40 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Die jongens zijn in Nederland geboren dus gewoon een Nederlander net als jij.
Dan nog is het censuur.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119941838
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het is geen censuur als het irrelevante informatie betreft. Hoe langer irrelevante informatie in nieuwsberichten geplaatst wordt, hoe groter de kloof.
If not now, then when.
pi_119941860
quote:
Groep en individu kunnen interactie met elkaar vertonen, dat is al talloze malen aangetoond. Daarom is het relevant om naar de groep te kijken en niet alleen naar het individu. Wel kan je de vraag stellen of de groep 'Marokkaanse komaf' een relevant groep vormt.
pi_119941876
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:40 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Over tig jaar misschien, als de gehele bevolking gemixt is en iedere familie wel een kind, kleinkind, schoondochter of schoonzoon heeft van een andere afkomst, héel misschien houdt het dan op.
Dan is dit land wel weer in een oorlog terecht gekomen. We leren het nooit wat dat betreft alles is aanwezig om het te laten ontploffen tot iets naars.
pi_119941889
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Het is geen censuur als het irrelevante informatie betreft. Hoe langer irrelevante informatie in nieuwsberichten geplaatst wordt, hoe groter de kloof.
Wetten waarin staat wat kranten wel en niet mogen afdrukken... dat is eng.
pi_119941898
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat moet de journalist maar bepalen of hij/zij bepaalde informatie relevant acht in het nieuwsbericht. Lijkt mij een belangrijk principe om aan vast te houden, en dat is niet omdat ik het nou zo goed voor heb met journalisten.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:44:38 #240
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119941918
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:33 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Zolang je ze ziet als een aparte groep zal je dit soort berichten blijven lezen , zie je dat dan niet?
Zorgen ze zelf wel voor. Ze zijn enkel Nederlands wanneer het ze uitkomt. Voor de rest is Nederland een "kutland" en is integreren en meedoen met de samenleving iets waar ze hun reet mee afvegen.

Om je een idee te geven:

Verder zie je ze nergens. Muziekverenigingen, vrije tijds besteding of vrijwilligerswerk... nergens tot nihil. enkel daar waar rotzooi te trappen is hangen ze graag rond:

Tevens geven de "matties" van die 3 gasten duidelijk te kennen op social media dat ze uit de cel moeten, want racisme. Die tenenkrommende tweets zijn hier al voorbij gevlogen.

Ik weet niet wat je precies wilt maar je zit een handjevol "goeien" naar voren te schuiven om de ellende van de steeds wederkerende rotzooi, met doden aan toe, uit iedereen zijn ogen te wrijven. Probeer maar. Ik merke vanavond wel hoe de ergenis groeide in Nederland en dat mensen het goed zat zijn. Dat er nog at jeugd rondloopt met een vertekend beeld omdat ze op school wat "leuke" mocrootjes kennen wordt de rest van Nederland niets anders van.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_119941933
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:44 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zorgen ze zelf wel voor. Ze zijn enkel Nederlands wanneer het ze uitkomt. Voor de rest is Nederland een "kutland" en is integreren en meedoen met de samenleving iets waar ze hun reet mee afvegen.

Om je een idee te geven:
[ afbeelding ]

Verder zie je ze nergens. Muziekverenigingen, vrije tijds besteding of vrijwilligerswerk... nergens tot nihil. enkel daar waar rotzooi te trappen is hangen ze graag rond:

Tevens geven de "matties" van die 3 gasten duidelijk te kennen op social media dat ze uit de cel moeten, want racisme. Die tenenkrommende tweets zijn hier al voorbij gevlogen.

Ik weet niet wat je precies wilt maar je zit een handjevol "goeien" naar voren te schuiven om de ellende van de steeds wederkerende rotzooi, met doden aan toe, uit iedereen zijn ogen te wrijven. Probeer maar. Ik merke vanavond wel hoe de ergenis groeide in Nederland en dat mensen het goed zat zijn. Dat er nog at jeugd rondloopt met een vertekend beeld omdat ze op school wat "leuke" mocrootjes kennen wordt de rest van Nederland niets anders van.
Dat is alleen maar omdat 'wij' ze zien als buitenlanders hoor :'(
pi_119942005
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wetten waarin staat wat kranten wel en niet mogen afdrukken... dat is eng.
Als het de harmonie ten goede komt dan is het naar mijn mening alleen maar beter.
If not now, then when.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:48:11 #243
341203 3-voud
pi_119942049
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als het de harmonie ten goede komt dan is het naar mijn mening alleen maar beter.
Ga naar het Midden Oosten. Daar doen ze precies wat jij graag ziet.
Of moeten we je het behoud van uitkering eerst beloven?
pi_119942075
We moeten uiteindelijk allemaal leren om samen met elkaar te gaan leven. Als dan eens in de zoveel maanden grote krantenkoppen met het woordje 'allochtoon' erin verschijnen dan draagt dat natuurlijk niet bij aan de ontwikkeling hiervan.
If not now, then when.
pi_119942094
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:48 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ja graag. :'( :'( :'(
If not now, then when.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:49:46 #246
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119942103
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:44 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Om je een idee te geven:
[ afbeelding ]

Kletskoek, dat zijn provocateurs, snotneuzen die stoer willen doen.
Verder zie je ze niet? Jij leest Jellereppe nooit? Ik heb hem nog niet eerder Nederland een kutland zien noemen hoor.

En ik zie ze dagelijks op mijn werk , in de winkels en in de muziekvereninging waar mijn zoon naar toe gaat en ook zíj veroordelen het geweld en willen gewoon een rustig leven leiden zonder vies aangekeken te worden omdat alle rotzooi die door ánderen getrapt wordt op hun neerslaat enkel en alleen omdat ze dezelfde afkomst delen :{
pi_119942107
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is alleen maar omdat 'wij' ze zien als buitenlanders hoor :'(
Zijn goed geïntegreerd zo te zien dus daar ligt het niet aan. Hebben die mannen uit Maaskantje tenminste nog iets zinnigs gedaan in plaats van een verschrikkelijke kutfilm te maken.
pi_119942112
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Als het ooit die kant opgaat in Nederland dan denk ik dat ik heel bang ga zijn...
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
We moeten uiteindelijk allemaal leren om samen met elkaar te gaan leven. Als dan eens in de zoveel maanden grote krantenkoppen met het woordje 'allochtoon' erin verschijnen dan draagt dat natuurlijk niet bij aan de ontwikkeling hiervan.
Als zoiets de integratie al tegenhoudt dan ligt dat toch echt aan de mensen die niet willen integreren :r
pi_119942168
Het maakt niet uit al kwamen deze jongens van Mars en hadden ze 3 ogen. Feit blijft dat ze opgevoedt zijn met andere normen en waarden. Als zij blijkbaar vinden dat ze zich aan andere regels kunnen houden, moeten er andere maatregelen tegen hun genomen. Dit heeft niks te maken met rascisme.
pi_119942204
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:48 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dankjewel trouwens voor die centen veel plezier met werken morgen terwijl ik nog eens een keer in mijn bed omdraai :*
pi_119942229
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als het ooit die kant opgaat in Nederland dan denk ik dat ik heel bang ga zijn...

[..]

Als zoiets de integratie al tegenhoudt dan ligt dat toch echt aan de mensen die niet willen integreren :r
De meerderheid van de mensheid is nou eenmaal 'dom' en gelooft in wat het nieuws hun voorschotelt zonder daar eerst onderzoek naar te doen, naïef dus. Jij weet ook prima dat je met nieuws een bepaalde ideologie kan creëren.
If not now, then when.
pi_119942253
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je komt er niet onderuit. Als bijvoorbeeld 25% van de bevolking uit Marokko komt, dan horen ze toch voor 25% van alle geweldsdelicten de dader te zijn toch? Dit is niet het geval, ze zijn voor meer dan 25% verantwoordelijk. Er speelt dus iets anders. Als ze zo goed zijn ingeburgerd zouden ze voor 25% of zelfs minder in de krant komen
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:53:30 #253
341203 3-voud
pi_119942254
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:49 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Kletskoek, dat zijn provocateurs, snotneuzen die stoer willen doen.
Verder zie je ze niet? Jij leest Jellereppe nooit? Ik heb hem nog niet eerder Nederland een kutland zien noemen hoor.

En ik zie ze dagelijks op mijn werk , in de winkels en in de muziekvereninging waar mijn zoon naar toe gaat en ook zíj veroordelen het geweld en willen gewoon een rustig leven leiden zonder vies aangekeken te worden omdat alle rotzooi die door ánderen getrapt wordt op hun neerslaat enkel en alleen omdat ze dezelfde afkomst delen :{
Toevallig altijd weer dat net diegene die het keihard verdedigd ze ineens wel overal ziet waar de rest van Nederland ze niet ziet. En ze ook nog eens horen hoe verschrikkelijk ze het vinden enzo.

Echt, je ziet het niet aankomen ook...
pi_119942269
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

De meerderheid van de mensheid is nou eenmaal 'dom' en gelooft in wat het nieuws hun voorschotelt zonder daar eerst onderzoek naar te doen, naïef dus. Jij weet ook prima dat je met nieuws een bepaalde ideologie kan creëren.
Maar de feiten kloppen gewoon. Dat jij ze nutteloos vindt maakt niet uit. Als je in een maatschappij leeft waarin overheden bepalen wat kranten mogen drukken dan is dat een verschrikkelijke maatschappij.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:55:29 #255
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119942331
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:53 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Toevallig altijd weer dat net diegene die het keihard verdedigd ze ineens wel overal ziet waar de rest van Nederland ze niet ziet. En ze ook nog eens horen hoe verschrikkelijk ze het vinden enzo.

Echt, je ziet het niet aankomen ook...
Tja, misschien komt het daardoor wel dat ik een andere visie heb; ik kom ze namelijk tegen in de wereld en dan blijkt dat er hele gewone mensen tussen zitten, niet alleen maar tuig, die kom ik eigenlijk nooit tegen behalve in de krant :D
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:55:49 #256
341203 3-voud
pi_119942343
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dus hebben we een overheid nodig die bepaald wat de smaak wordt... Waarbij zaken getemperd worden om het volk rustig te houden. Terecht of niet.
Juist.

Je kunt jezelf niet harder in je gezicht slaan met deze onzin.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:56:38 #257
341203 3-voud
pi_119942377
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:55 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Tja, misschien komt het daardoor wel dat ik een andere visie heb; ik kom ze namelijk tegen in de wereld en dan blijkt dat er hele gewone mensen tussen zitten, niet alleen maar tuig, die kom ik eigenlijk nooit tegen behalve in de krant :D
Daarom ben je ook een waardeloze graadmeter.
pi_119942394
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:51 schreef Pablooo het volgende:
Het maakt niet uit al kwamen deze jongens van Mars en hadden ze 3 ogen. Feit blijft dat ze opgevoedt zijn met andere normen en waarden. Als zij blijkbaar vinden dat ze zich aan andere regels kunnen houden, moeten er andere maatregelen tegen hun genomen. Dit heeft niks te maken met rascisme.
Vind ik niet. De 'allochtonen' en daar dan weer de Moslims van, die ik ken, die zijn niet opgevoed om mensen dood te slaan. :D
If not now, then when.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:57:12 #259
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_119942402
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Daarom ben je ook een waardeloze graadmeter.
Jouw visie zal veranderen als je je eens begeeft tussen de mensen :Y
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:58:28 #260
341203 3-voud
pi_119942462
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:57 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Jouw visie zal veranderen als je je eens begeeft tussen de mensen :Y
Nog meer?
pi_119942469
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:55 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dus hebben we een overheid nodig die bepaald wat de smaak wordt... Waarbij zaken getemperd worden om het volk rustig te houden. Terecht of niet.
Juist.

Je kunt jezelf niet harder in je gezicht slaan met deze onzin.
Jij interpreteert het fout. Jij hebt het over "de bevolking rustig houden". Ik heb het over leven in harmonie. Er zit duidelijk een verschil.
If not now, then when.
pi_119942477
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Vind ik niet. De 'allochtonen' en daar dan weer de Moslims van, die ik ken, die zijn niet opgevoed om mensen dood te slaan. :D
In mijn huis ligt de koran langs de bijbel zegt wel genoeg denk ik :+
pi_119942512
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jij interpreteert het fout. Jij hebt het over "de bevolking rustig houden". Ik heb het over leven in harmonie. Er zit duidelijk een verschil.
Wat je doel ook is, het is altijd fout. Vrijheid van de pers is een van de grootste dingen die we kennen in dit vrije land. Een 'harmonieuze' samenleving kan je ook niet maken door middel van keiharde censuur.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2012 @ 23:59:58 #264
341203 3-voud
pi_119942515
quote:

[..]

De basis ervoor is hetzelfde. Maar blijkbaar begrijp je het niet.
pi_119942600
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat je doel ook is, het is altijd fout. Vrijheid van de pers is een van de grootste dingen die we kennen in dit vrije land. Een 'harmonieuze' samenleving kan je ook niet maken door middel van keiharde censuur.
Relatief. Ik zou het zien als een positief iets, maar andere zien het als censuur. Ik begrijp ook het doel van persvrijheid en persvrijheid is hartstikke belangrijk (kijk maar naar de kwestie in GB nu), maar toch zie ik het goede er wel van in.

Het is ook maar een mening, gelukkig.
If not now, then when.
pi_119942650
quote:
12s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Relatief. Ik zou het zien als een positief iets, maar andere zien het als censuur. Ik begrijp ook het doel van persvrijheid en persvrijheid is hartstikke belangrijk (kijk maar naar de kwestie in GB nu), maar toch zie ik het goede er wel van in.

Het is ook maar een mening, gelukkig.
Het is ook maar een klein stapje van de staat die controleert wie wat zegt, en als je iets negatiefs over de staat zegt dan schend je de harmonie dus moet je uit de samenleving verwijderd worden.
pi_119942745
quote:
2s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het is ook maar een klein stapje van de staat die controleert wie wat zegt, en als je iets negatiefs over de staat zegt dan schend je de harmonie dus moet je uit de samenleving verwijderd worden.
Dat is gelijk extreem. Maar oké, ik heb m'n punt gemaakt.
If not now, then when.
pi_119942794
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat is gelijk extreem. Maar oké, ik heb m'n punt gemaakt.
Ja, er gaat dan misbruik van gemaakt worden, dat is een van de belangrijkste dingen die de geschiedenis ons leert.
pi_119942828
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:58 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

In mijn huis ligt de koran langs de bijbel zegt wel genoeg denk ik :+
Jij verzamelt sprookjes boeken?
Ik zwaai naar dieren.
pi_119942841
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:07 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jij verzamelt sprookjes boeken?
Verwachte reactie.
pi_119943153
quote:
7s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:08 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Verwachte reactie.
Sja wat had je dan verwacht?
Ik zwaai naar dieren.
pi_119943251
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

Sja wat had je dan verwacht?
Laat mensen geloven het lijkt tegenwoordig wel een misdaad. Bovenal verzamel ik geloofsboeken niet alleen korans of bijbels maar zo beetje alles net als wereldatlassen verzamel ik ook.
pi_119943329
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:22 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Laat mensen geloven het lijkt tegenwoordig wel een misdaad. Bovenal verzamel ik geloofsboeken niet alleen korans of bijbels maar zo beetje alles net als wereldatlassen verzamel ik ook.
Van mij mogen ze maar val mij dan niet lastig met zoon klote moskee of tering kerk op zondag etc.
En volgens mij vallen nog steeds 90% van oorlog slachtoffers door die sprookjes boeken.
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 5 december 2012 @ 00:45:20 #274
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_119943842
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:25 schreef Geerd het volgende:

[..]

Van mij mogen ze maar val mij dan niet lastig met zoon klote moskee of tering kerk op zondag etc.
En volgens mij vallen nog steeds 90% van oorlog slachtoffers door die sprookjes boeken.
leven en laten leven....
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_119943905
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:45 schreef Toekito het volgende:

[..]

leven en laten leven....
Liever niet van mijn belasting geld ;) Bouw zoon ding lekker in je eigen tijd.
Ik zwaai naar dieren.
pi_119943996
Ook leuk doorlinkje gevonden via geenstijl:
berichtjes van vriendjes en klasgenootjes van een van de moordenaars:
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_119944070
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:53 schreef desiredbard het volgende:
sja was er al bang voor ies coeltoer tog ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_119944900
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 20:34 schreef Pablooo het volgende:

[..]

Jammer, dan spelen ze geen voetbal en gaan ze maar failliet. Dan hadden ze hun leden maar beter in het gareel moeten houden.

het is elke keer weer raak met dat kutvoetbal.

Iedereen screenen gaat misschien te ver, maar ze kunnen wel avonden houden waar ze hun club cultuur bespreken en kenbaar maken dat dit gedrag niet door de beugel kan.

Scholen zouden hier zelfs ook aandacht aan kunnen besteden, als is het maar een paar uurtjes per jaar.
Wat is dat toch met praten. Praten gaat niet helpen bij tokkies, daar valt niet mee te communiceren.
pi_119944949
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Primaire aanklacht doodslag, secundair zware mishandeling de dood ten gevolge hebbende.
Deze gasten gaan hier echt niet zomaar mee wegkomen hoor.

Enne... nee, jij gaat NL niet verlaten, toch? Hoop ik? Want je lijkt dus typisch een Nederlander van Marokkaanse afkomst/achtergrond die dus gewoon zijn best doet om te integreren en zelfs prima in staat is om de falende eikeltjes van de verdiende kritiek te voorzien.
Dat zijn nou precies de mensen die welkom zijn in dit land, en die het goede voorbeeld geven! ;)
Jellereppe is toch gewoon in Nederland geboren? Welke integratie spreken we dan nog over.

:( :( :(
pi_119945634
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:42 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Groep en individu kunnen interactie met elkaar vertonen, dat is al talloze malen aangetoond. Daarom is het relevant om naar de groep te kijken en niet alleen naar het individu. Wel kan je de vraag stellen of de groep 'Marokkaanse komaf' een relevant groep vormt.
Vraag eens het ze zelf eens of ze zichzelf als nler of als maroc beschouwen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119945694
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2012 23:55 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Dan kom je dus bar weinig buiten.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119945703
quote:

[..]

In jouw moederland was het samenleven van moslims en Europeanen ook al zo'n succes.
  FOK!fotograaf woensdag 5 december 2012 @ 08:09:50 #283
13368 NiGeLaToR
pi_119945721
quote:
14s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vraag eens het ze zelf eens of ze zichzelf als nler of als maroc beschouwen.
Vraag in Marokko of ze nog welkom zijn. Daar zijn deze lui de buitenlanders, domme berbers en noem maar op. Het schermen met hun 'afkomst' is puur opportunisme en ronduit zielig. Je zal maar geen wortels meer hebben - in feite maken ze zichzelf nergens welkom en zijn ze niemand door gebrek aan perspectief. Enige wat je dan kunt doen is je afzetten en optrekken met je 'vrienden'.

Maargoed, en nu? Enkeltjes thuisland uitdelen? Dat zou dan een buskaartje worden, misschien maakt dat iets duidelijk.
pi_119945769
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:09 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Vraag in Marokko of ze nog welkom zijn. Daar zijn deze lui de buitenlanders, domme berbers en noem maar op. Het schermen met hun 'afkomst' is puur opportunisme en ronduit zielig. Je zal maar geen wortels meer hebben - in feite maken ze zichzelf nergens welkom en zijn ze niemand door gebrek aan perspectief. Enige wat je dan kunt doen is je afzetten en optrekken met je 'vrienden'.

Maargoed, en nu? Enkeltjes thuisland uitdelen? Dat zou dan een buskaartje worden, misschien maakt dat iets duidelijk.
Nee, ze willen ZELF niet erbij horen, sterker nog, ze haten de hele boel hier (behalve de sociale voorzieningen). Echt nooit dat ik die gasten als 'mijn medemens' zal zien.
pi_119945804
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee, ze willen ZELF niet erbij horen, sterker nog, ze haten de hele boel hier (behalve de sociale voorzieningen). Echt nooit dat ik die gasten als 'mijn medemens' zal zien.
Hoor nou eens wat je zelf zegt. Het wij-zij denken komt dus van twee kanten.
pi_119945920
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:20 schreef Saysem het volgende:

[..]

Ik ben niet naar nl geëmigreerd voor betere kansen om daarna mijn nageslacht te voeden met pure haat jegens dat land.
Hoe zou ik over wij moeten denken als er alleen maar kk nl wollah uitkomt?
  woensdag 5 december 2012 @ 08:33:22 #287
298335 AllesWatWas
Ga Niet Weg Van Me
pi_119945926
quote:

[..]

Denk je? Denk je niet dat we er inmiddels lang genoeg voor hebben opengestaan maar dat er constant mensen dood moeten vooraleer we er weer een paar daagjes discussie over hebben om vervolgens weer over te gaan gaan naar de orde van de dag? Hoe vaak willen we nog genoeg is genoeg herhalen?
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
pi_119945950
Het heeft toch niets met afkomst te maken. Dit komt door omgeving en opvoeding, dus als je het op lange termijn wilt oplossen moet je daar beginnen. Die gasten haten vrijwel alles wat niet uit hun omgeving komt, leren dat ze altijd geweld moeten gebruiken en stoken elkaar op. Het enige wat er moet gebeuren is ze een ander idee geven. Beïnvloeden. Wie kunnen dat? Reclamemakers en marketeers, huur die in ipv de zoveelste buurtvader. Voorbeeld:
Badr Hari is nu een groot voorbeeld voor ze, maak daar gebruik van. Wat Badr doet, doen zij ook. En Badr heeft nog een rekeningetje openstaan, dus die wil vast wel wat doen om Nederland veiliger te maken.
Je kan ze ook harder aanpakken en preventief, maar nu noemen ze elkaar al soldaten, dan heb je gewoon terroristen.
pi_119945974
quote:
99s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:33 schreef AllesWatWas het volgende:
Denk je? Denk je niet dat we er inmiddels lang genoeg voor hebben opengestaan maar dat er constant mensen dood moeten vooraleer we er weer een paar daagjes discussie over hebben om vervolgens weer over te gaan gaan naar de orde van de dag? Hoe vaak willen we nog genoeg is genoeg herhalen?
Alsof Nederlanders vanaf dag 1 openstaan voor alles wat vreemd is. Je kan best de discussie voeren wie er "begonnen" is maar dat is lastiger dan je denkt.
  woensdag 5 december 2012 @ 08:39:29 #290
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119945977
Als het andersom was geweest dat Nederlanders een allochtoon hadden doodgeschopt, waren er nu zeker opstanden en rellen in het hele land geweest door dat volk.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_119945983
En waarom blijven we zo hangen bij het benoemen, terwijl dat er juist voor zorgt dat we niet dichter bij een oplossing komen. Omdat dan altijd de racismekaart wordt gespeeld.
pi_119945993
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik ben niet naar nl geëmigreerd voor betere kansen om daarna mijn nageslacht te voeden met pure haat jegens dat land.
Hoe zou ik over wij moeten denken als er alleen maar kk nl wollah uitkomt?
Pure haat?

Hoe denk je dat een Marokkaan zich voelt die allemaal Nederlanders te keer hoort gaan over "ongedierte" en "deporteren" en weet ik veel wat?

Volgens het officiële beleid van de VN zouden inmiddels de eerste alarmbellen voor genocide moeten gaan rinkelen.
pi_119946010
Grappig dat er nog mensen zijn die denken in oplossingen als "we sturen ze allemaal terug naar marokoo".

Wat laat jullie denken dat ze daar wel geïnteresseerd zijn in ontspoorde idioten? Ze zijn in Nederland ontspoord dus jullie houden ze maar lekker.
pi_119946014
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:39 schreef Saysem het volgende:

[..]

Alsof Nederlanders vanaf dag 1 openstaan voor alles wat vreemd is. Je kan best de discussie voeren wie er "begonnen" is maar dat is lastiger dan je denkt.
Wij zijn niet naar een ander land verhuisd hé?

En om in de stijl te blijven: de wedstrijden tussen turkije en nl en jong marokko en jong nl en het gefluit en gerel spreken boekdelen...
pi_119946051
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 00:53 schreef desiredbard het volgende:
Bontkraagvriendjes willen grensrechtertrapper uit cel

[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 05-12-2012 08:54:54 ]
pi_119946150
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:40 schreef milpek het volgende:
En waarom blijven we zo hangen bij het benoemen, terwijl dat er juist voor zorgt dat we niet dichter bij een oplossing komen. Omdat dan altijd de racismekaart wordt gespeeld.
Ik ben trouwens een groot voorstander van het benoemen van problemen, maar dan het liefst wel door mensen die er ook echt verstand van hebben en er iets aan kunnen doen, en niet door mensen die alleen maar hun eigen haat willen botvieren.
pi_119946208
quote:

[..]

Dat klopt, en behalve dat het totaal niet goed is voor Nederland is het zeer begrijpelijk.
pi_119946250
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:53 schreef Saysem het volgende:

[..]

Ik ben trouwens een groot voorstander van het benoemen van problemen, maar dan het liefst wel door mensen die er ook echt verstand van hebben en er iets aan kunnen doen, en niet door mensen die alleen maar hun eigen haat willen botvieren.
Ik ook, maar het probleem is niet de afkomst. En dat willen mensen juist benoemen, terwijl elke mogelijke oplossing dan vastloopt op de racismekaart. Als je de afkomst niet benoemt kom je een stuk verder.
pi_119946314
quote:
Free Yassin is de Marokkaanse versie van Free Willy.

Met ontelbare vervolgfilms.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_119946320
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2012 08:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wij zijn niet naar een ander land verhuisd hé?

En om in de stijl te blijven: de wedstrijden tussen turkije en nl en jong marokko en jong nl en het gefluit en gerel spreken boekdelen...
Nederlandse voetbalsupporters misdragen zich inderdaad nooit. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')