Ditquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef TNA het volgende:
Hij heeft wel gelijk, maar de timing is ietwat onhandig.
Hij zette ook een condoleance-advertentie in de krant na het overlijden van één van de Heineken ontvoerders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:12 schreef ukga het volgende:
Peter r de vries. De grootste legale crimineel van Nederland
Dus omdat iemand partijdig is roept diegene over zichzelf af dat hij maar een paar klappen moet krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef TNA het volgende:
Hij heeft wel gelijk, maar de timing is ietwat onhandig. En verder is Peter R. een grote baas
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij wil weer even wat zendtijd in DWDD.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:12 schreef Karina het volgende:
Hij is niet helemaal lekker met zijn "stuitend partijdig", alsof dat een reden is om iemand een knal te geven, zometeen zegt hij nog het is de schuld van buitenspel.
Dat zegt hij nergens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus omdat iemand partijdig is roept diegene over zichzelf af dat hij maar een paar klappen moet krijgen.
Je hebt het tegen iemand die z'n eigen werkelijkheid inkleurt. Mensen die enkel lezen wat ze willen lezen, Telegraafvolk.quote:
Ja, maar goed opgevoede mensen kunnen dit af met woorden maar blijkbaar is er ook tuig dat opvoeding mist en vind dat je dit soort mensen mag slaan. Ik heb zelf op voetbal gezeten en het eerste dat wij leerden was, de scheidsrechter heeft altijd gelijk ook als hij geen gelijk heeft. Zelfs grof taalgebruik werd niet geaccepteerd en resulteerde wel eens in een schorsing door de trainer van een wedstrijd. Als je als ploeg een kickboksktraining gaat geven dan ben je compleet het spoort bijster.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ergens heeft hij wel een punt. Bij sport lopen de emoties bij sommigen nogal hoog op daar het toch een soort strijd is. Grens- en scheidsrechters zijn vaak mensen van de thuisclub die niet altijd even onpartijdig fluiten. Nu wil ik niets goed praten want het is natuurlijk belachelijk wat er gebeurd is maar het werkt soms wel een zekere agressie in de hand.
Overigens dit soort wanstaltige reacties moeten ook veroordeeld worden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef LompeHork het volgende:
Peter R. de Vries vergoelijkt moord grensrechter
Walgelijk wel. Wat wel apart is, is dat als hij iets roept het direct nieuws is.
En het waren Marokkaanse jongens sinepquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef sinepedraap het volgende:
Voetbal sowieso
Daar krijg je die teringzooi van
Hij suggereert helemaal niks. Zijn timing is alleen nogal scherp.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij suggereert het wel, beetje domme opmerkingen die hij maakt.
Ja, ik zeg ook niet dat dit gedrag goed valt te praten en in zijn vreselijk grote arrogantie heeft hij dan ook geen gevoel voor timing en tact.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, maar goed opgevoede mensen kunnen dit af met woorden maar blijkbaar is er ook tuig dat opvoeding mist en vind dat je dit soort mensen mag slaan. Ik heb zelf op voetbal gezeten en het eerste dat wij leerden was, de scheidsrechter heeft altijd gelijk ook als hij geen gelijk heeft. Zelfs grof taalgebruik werd niet geaccepteerd en resulteerde wel eens in een schorsing door de trainer van een wedstrijd. Als je als ploeg een kickboksktraining gaat geven dan ben je compleet het spoort bijster.
Dat zegt hij niet, maar het is wel een ontzettend zinloze opmerking. Echt niemand zat hier op te wachten. Niemand weet of partijdigheid van de grensrechter er iets mee te maken had, maar Peter gooit het maar gewoon in de groep. Bedankt Peter!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus omdat iemand partijdig is roept diegene over zichzelf af dat hij maar een paar klappen moet krijgen.
Peter 'Ik zet er pretentieus een r naast' de Vries is een publiek persoon. In sommige kringen zoals hier al te lezen heeft ie een bepaald gezag. Er wordt naar hem gesluisterd. Als ik iets post is het van een autistische zolderkamer nerd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef Flying_eagle het volgende:
Dat eeuwige gezeik over Peter R. de vries. Wij hier op KLB geven toch ook overal onze mening over. Heel simpel ... als je zijn mening niet kan waarderen, luister er dan ook niet naar! Dat sadomasochistische gedrag van sommige
ja dat was cor van hout. zn beste vriend. Waarschijnlijk werd er ook flink betaald in die vriendschapquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zette ook een condoleance-advertentie in de krant na het overlijden van één van de Heineken ontvoerders.
Nee, maar timing en toon in dit bericht zijn wel stuitend. En als je zo graag dit punt wil maken, dan kan dat ook eerder.quote:
Hij had een paar dagen moeten wachten. Maar nu wordt er wel beter geluisterdquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, maar timing en toon in dit bericht zijn wel stuitend. En als je zo graag dit punt wil maken, dan kan dat ook eerder.
Ik heb wel eens uit kwaadheid een bal uit het veld getrapt, na weer een onterechte buitenspelsituatie. Kreeg ik geel. En zei sorry scheids.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, maar goed opgevoede mensen kunnen dit af met woorden maar blijkbaar is er ook tuig dat opvoeding mist en vind dat je dit soort mensen mag slaan. Ik heb zelf op voetbal gezeten en het eerste dat wij leerden was, de scheidsrechter heeft altijd gelijk ook als hij geen gelijk heeft. Zelfs grof taalgebruik werd niet geaccepteerd en resulteerde wel eens in een schorsing door de trainer van een wedstrijd. Als je als ploeg een kickboksktraining gaat geven dan ben je compleet het spoort bijster.
Timing is way off.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij suggereert helemaal niks. Zijn timing is alleen nogal scherp.
Mooi dat je dat zo grappig vindquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:18 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij had een paar dagen moeten wachten. Maar nu wordt er wel beter geluisterd
Jij bent anders ook constant bezig over de rug van deze scheids je xenofobe gedachtengoed op het forum te gooien. Hoe voelt dat ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, maar timing en toon in dit bericht zijn wel stuitend. En als je zo graag dit punt wil maken, dan kan dat ook eerder.
Maar in zijn eigen wereldje weet Peter alles dus dat interesseert hem geen reet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Timing is way off.
[ afbeelding ]
En hoe hij het zegt: stuitend partijdig en grenzeloos onsportief, sorry, maar dat kan ook wel iets genuanceerder, zeker als reactie op wat er is gebeurd.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:19 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Jij bent anders ook constant bezig over de rug van deze scheids je xenofobe gedachtengoed op het forum te gooien. Hoe voelt dat ?
Ja, heerlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:19 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Jij bent anders ook constant bezig over de rug van deze scheids je xenofobe gedachtengoed op het forum te gooien. Hoe voelt dat ?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ergens heeft hij wel een punt. Bij sport lopen de emoties bij sommigen nogal hoog op daar het toch een soort strijd is. Grens- en scheidsrechters zijn vaak mensen van de thuisclub die niet altijd even onpartijdig fluiten. Nu wil ik niets goed praten want het is natuurlijk belachelijk wat er gebeurd is maar het werkt soms wel een zekere agressie in de hand.
Man ze zijn al blij als er iemand WIL fluiten. Er is een groot tekort aan vrijwilligers en scheidsrechters. Marokkaanse ouders zijn over het algemeen al niet betrokken bij de club van hun kinderen. Dat is geen vooroordeel maar een feit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat dit gedrag goed valt te praten en in zijn vreselijk grote arrogantie heeft hij dan ook geen gevoel voor timing en tact.
Wat wel zo is is dat dit soort incidenten wellicht wat verminderd kunnen worden door geen mensen van de thuisclub te laten fluiten.
Zoals ik eerder zei, een club die claimt dat ze fairplay supporten moet duidelijk maken dat de scheids altijd gelijk heeft, ook als dat niet zo is. Ben je het niet met hem eens dan kan je dat aangeven en ga je niet met een groep die man in mekaar trappen.quote:
Ok, bedankt voor je mening.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei, een club die claimt dat ze fairplay supporten moet duidelijk maken dat de scheids altijd gelijk heeft, ook als dat niet zo is. Ben je het niet met hem eens dan kan je dat aangeven en ga je niet met een groep die man in mekaar trappen.
Juist gezegd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef TNA het volgende:
Hij heeft wel gelijk, maar de timing is ietwat onhandig.
Geweld heeft altijd een oorzaak, daar mag je niet meer over praten omdat je dan de schuld bij het slachtoffer legt ? Wat een flauwekul.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:20 schreef Vasilevski het volgende:
Er wordt niet beter geluisterd, want niemand wil het volgende signaal afgeven: een grensrechter wordt doodgetrapt, en het eerste wat wij doen is niet stappen zetten tegen het geweld, maar tegen grensrechters.
Dat is wel waar ja. Dit akkefietje moedigt mensen ook niet aan om te gaan fluiten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ze zijn al blij als er iemand WIL fluiten. Er is een groot tekort aan vrijwilligers en scheidsrechters. Marokkaanse ouders zijn over het algemeen al niet betrokken bij de club van hun kinderen. Dat is geen vooroordeel maar een feit.
Dus wat jij zegt is dat als iemand mij in het verkeer afsnijdt of geen voor geen voorrang geeft dat hij het dan een beetje over zichelf afroept dat ik hem een knal geef en dat je dan maar moet kunnen redeneren van "ja, als hij nou voorrang had gegeven dan was het niet gebeurd"?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:22 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Geweld heeft altijd een oorzaak, daar mag je niet meer over praten omdat je dan de schuld bij het slachtoffer legt ? Wat een flauwekul.
Plus dat geldt toch over en weer? Als je thuis speelt heb je je eigen scheids/lijnrechter en als je uit speelt die van de tegenpartij, lijkt me niets oneerlijks aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een dom gelul weer van Peterrr.
Het is logisch dat vrijwilligers bij amateur clubs niet helemaal onpartijdig zijn, althans de meerderheid.
Ze offeren wat vrije tijd op om te gaan vlaggen, dat ze dan soms de vlag iets te vaak opsteken is juist de charme van het amateurvoetbal.
Als je je daar aan gaat ergeren, dan moet je gewoon wegblijven. Het is maar sport, simpel amusement.
Hij veroordeelt het gewoon nota bene expliciet. Hoe kun je roepen dat hij iets goedpraat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Timing is way off.
[ afbeelding ]
En hoe hij het zegt: stuitend partijdig en grenzeloos onsportief, sorry, maar dat kan ook wel iets genuanceerder, zeker als reactie op wat er is gebeurd.
PLUS, partijdigheid kun je melden bij de KNVB? Ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat.
Laat het hem dan maar bewijzen in plaats van provocerende teksten de ether in te slingeren. Wie wordt hier wijzer van, wie heeft hier wat aan? Iedereen mag praten over wat hij wil, maar dat wil niet zeggen dat je dat altijd moet doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:22 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Geweld heeft altijd een oorzaak, daar mag je niet meer over praten omdat je dan de schuld bij het slachtoffer legt ? Wat een flauwekul.
Ja, dat is precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus wat jij zegt is dat als iemand mij in het verkeer afsnijdt of geen voor geen voorrang geeft dat hij het dan een beetje over zichelf afroept dat ik hem een knal geef en dat je dan maar moet kunnen redeneren van "ja, als hij nou voorrang had gegeven dan was het niet gebeurd"?
Precies, en je bent wel een enorme imbeciel als je je gaat ergeren als er een keertje te vaak voor buitenspel wordt gefloten bij een amateur wedstrijdje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Plus dat geldt toch over en weer? Als je thuis speelt heb je je eigen scheids/lijnrechter en als je uit speelt die van de tegenpartij, lijkt me niets oneerlijks aan eigenlijk.
Ik weet van vroeger toen mijn vader nog floot, dat hij soms gewoon stond te kijken, er geen grensrechter was en hem werd gevraagd om even te vlaggen, zo gaat dat bij de amateurs, je mag blij zijn als er überhaupt een lijnrechter IS.
1, Ik hoop het, laat dat amateurvoetbal maar een tijdje stilliggen en de sporters laten merken dat dit gewoon niet kan. Dat de goeden dan ook een keertje leiden onder de slechten of dat zodra deze ploeg op bezoek komt dat niemand dan het veld opgaat met een fluit of vlag.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Dit akkefietje moedigt mensen ook niet aan om te gaan fluiten.(1)
Maar wat ik niet begrijp is dat iemand op een voetbalveld - waar heel veel mensen lopen - zomaar doodgeschopt kan worden. Er is iets als een bystander effect maar dat werkelijk niemand ingreep is mij toch ook een raadsel.(2)
Er waren genoeg getuigen die in geuren en kleuren konden vertellen waar en hoe hij was geschopt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
2, Ik weet niet in hoeverre dit waar is en het is ook nog niet bekend waar hij getrapt werd dus dit is ietwat voorbarig.
Iedereen heeft na de oorlog in het verzet gezeten. Ik veroordeel dan ook niemand. Ik ben ook geen held in dit soort situaties. Een stel wilde door het lint gaande Marokkanen tegenhouden is niet iedereen gegeven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Dit akkefietje moedigt mensen ook niet aan om te gaan fluiten.
Maar wat ik niet begrijp is dat iemand op een voetbalveld - waar heel veel mensen lopen - zomaar doodgeschopt kan worden. Er is iets als een bystander effect maar dat werkelijk niemand ingreep is mij toch ook een raadsel.
Helemaal waar. Maar ik lees nergens dat ze het gewoon maar lieten gebeuren noch dat ze ingrepen. Daarom ben ik voorzichtig om hier wat over te zeggen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er waren genoeg getuigen die in geuren en kleuren konden vertellen waar en hoe hij was geschopt.
Ah echtquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er waren genoeg getuigen die in geuren en kleuren konden vertellen waar en hoe hij was geschopt.
Maar dat mensen in geuren en kleuren kunnen na vertellen waar die man is getrapt, maar er niks tegen gedaan hebben, is imo wel erg triest.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedereen heeft na de oorlog in het verzet gezeten. Ik veroordeel dan ook niemand. Ik ben ook geen held in dit soort situaties. Een stel wilde door het lint gaande Marokkanen tegenhouden is niet iedereen gegeven.
Ja, daarom dalen ook het aantal uitgeschreven boetes als die weer eens worden verhoogd....quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:30 schreef ukga het volgende:
Het zou ook schelen as ze die boetes een factor tien omghoog gooien. Voor 1000 euro de scheids bedreigen doe je dan wat minder snel denk ik
En dan komt dat in het nieuws ('Peter R. wordt bedreigd, OMG!!!'), en dan kunnen we dat weer kapotrelativeren door naar de oorzaak te wijzen. Met een beetje geluk zet Peter de bedreigers dan weer met naam, toenaam en emailadres op zijn site, zodat die ook weer dreigmailtjes krijgen. Kunnen we dan op jou rekenen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef gnaeus het volgende:
Maar goed, er zullen wel weer een stel hersenlozen zijn die uit respect voor de dode scheids een dreigmail naar Peter R. zullen sturen. Want over dat soort mensen hebben we het.
Je moet er niet aan denken als ook die marokkaanse ouders zich er mee gaan bemoeien, wordt het helemaal een stammenoorlogquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man ze zijn al blij als er iemand WIL fluiten. Er is een groot tekort aan vrijwilligers en scheidsrechters. Marokkaanse ouders zijn over het algemeen al niet betrokken bij de club van hun kinderen. Dat is geen vooroordeel maar een feit.
Gebeurt bij mijn club al. Mogen op kosten van de club een scheidsrechtersdiploma halen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:31 schreef ThaTim het volgende:
Kinderen moeten meer zelf fluiten, leren ze wat respect.
Bij ons was dat ook, heb het ook een tijdje gedaan. Ga je een stuk minder van kankeren op de scheids nadien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebeurt bij mijn club al. Mogen op kosten van de club een scheidsrechtersdiploma halen.
Ja, hoe haalt hij het zich in zijn hoofd, op een discussieforum een mening hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:39 schreef malzahar het volgende:
blijkbaar heb jij tong80 ook een mening over vanalles en nog wat.
Klopt. Vooral over nog wat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:39 schreef malzahar het volgende:
blijkbaar heb jij tong80 ook een mening over vanalles en nog wat.
Wat een dom gezwets als een team enorm zijn best doet en iemand dit probeert dit tegen te werken door thuisfluiten en vlaggen wekt dit veel irritatie op en soms agressie. Dit is zeker niet de charme van het voetbal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:22 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een dom gelul weer van Peterrr.
Het is logisch dat vrijwilligers bij amateur clubs niet helemaal onpartijdig zijn, althans de meerderheid.
Ze offeren wat vrije tijd op om te gaan vlaggen, dat ze dan soms de vlag iets te vaak opsteken is juist de charme van het amateurvoetbal.
Als je je daar aan gaat ergeren, dan moet je gewoon wegblijven. Het is maar sport, simpel amusement.
Peter Rpunt de Vries.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:40 schreef Dos37 het volgende:
Hij heeft wel een punt maar het is een belachelijk moment om zoiets te willen bespreken.
Nog meer open deuren ? Feit is dat het gebeurt. En dan kun je naar de oorzaken kijken, ook buiten de dader.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, fout of zelfs partijdig vlaggen is nooit en nooit een reden tot fysiek geweld.
ja, want de daders hadden een prima excuusquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Nog meer open deuren ? Feit is dat het gebeurt. En dan kun je naar de oorzaken kijken, ook buiten de dader.
twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 09:27:56Tip: hoor je jezelf na een frase als 'geweld is verkeerd' het woordje 'maar' zeggen? Goede kans dat je op het punt staat onzin uit te kramen reageer retweet
Geloof me, bij iedere club zitten wel lui die voetbal spelen in de hoop dat er tijdens de wedstrijd of na afloop een potje gemat wordt. Vaak nemen ze hun vrienden mee, zodat die het veld op kunnen rennen om korte metten te kunnen maken met de 'onrechtvaardigheid'.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, fout of zelfs partijdig vlaggen is nooit en nooit een reden tot fysiek geweld. Dat je zo'n lul op zijn plek zet, prima. Maar je gaat op zo'n schijtniveau toch niet helemaal uit je plaat om een buitenspelfoutje?.
De trigger voor geweld eventueel weg kunnen nemen vind je een slechte zaak ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want de daders hadden een prima excuus.
goedpraten 101....
ER IS GEEN TRIGGER!!!! goddomme, echt, dat je dit nog serieus durft te tikken. Hoe rot is je moraal dan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:46 schreef gnaeus het volgende:
[..]
De trigger voor geweld eventueel weg kunnen nemen vind je een slechte zaak ?
Helaas is dit wel het geval ja. Zelf ook eens wedstrijden gespeeld die compleet uit de hand liepen, vechtpartijen en al. Schandalig, hield me ook altijd afzijdig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Geloof me, bij iedere club zitten wel lui die voetbal spelen in de hoop dat er tijdens de wedstrijd of na afloop een potje gemat wordt. Vaak nemen ze hun vrienden mee, zodat die het veld op kunnen rennen om korte metten te kunnen maken met de 'onrechtvaardigheid'.
Spoor je wel helemaal ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ER IS GEEN TRIGGER!!!! goddomme, echt, dat je dit nog serieus durft te tikken. Hoe rot is je moraal dan?
Uiteindelijk, als puntje bij paaltje komt, ben je zelf degene die ervoor kiest om op iemands hoofd in te trappen, met de volledige wetenschap van wat er dan kan gebeuren (zelfs de jeugd van nu zal niet denken dat het hoofd een niet-essentieel lichaamsdeel is). Daar kan van alles aan ten grondslag liggen, maar uiteindelijk doe je het toch echt zelf. Er is werkelijk geen enkele kracht ter wereld die jou dwingt om iemand voor z'n hoofd te schoppen als je zelf niet wordt aangevallen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:44 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Nog meer open deuren ? Feit is dat het gebeurt. En dan kun je naar de oorzaken kijken, ook buiten de dader.
Rot toch op zeg. Als je hier durft te spreken van oorzaak ----> gevolg dan heb je echt een verrotte moraal en een kronkel in je hersens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:46 schreef gnaeus het volgende:
[..]
De trigger voor geweld eventueel weg kunnen nemen vind je een slechte zaak ?
Jij bent echt de personificatie van wat er mis is..... zo ziek qua moraal dat je het kan billijken dat mensen iemand in elkaar slaan voor verkeerd vlaggen.quote:
Niet bij mijn club.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Geloof me, bij iedere club zitten wel lui die voetbal spelen in de hoop dat er tijdens de wedstrijd of na afloop een potje gemat wordt. Vaak nemen ze hun vrienden mee, zodat die het veld op kunnen rennen om korte metten te kunnen maken met de 'onrechtvaardigheid'.
Omdat ik naar de oorzaken van geweld wil kijken i.p.v. enkel te roeptoeteren hoe fout het is en dat het nooooit meer mag gebeuren ben ik de gene die niet lekker is. Juist. Ben je op je hoofd gevallen na de bevalling ofzo ? Doe eens een beetje normaal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent echt de personificatie van wat er mis is..... zo ziek qua moraal dat je het kan billijken dat mensen iemand in elkaar slaat voor verkeerd vlaggen.
Dat je de gore moed hebt om aan MIJN sporen te twijfelen. JIJ bent de rotte appel in de samenleving.
Om even terug te komen op wat ik eerder schreef:quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:51 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Omdat ik naar de oorzaken van geweld wil kijken i.p.v. enkel te roeptoeteren hoe fout het is en dat het nooooit meer mag gebeuren ben ik de gene die niet lekker is. Juist. Ben je op je hoofd gevallen na de bevalling ofzo ? Doe eens een beetje normaal.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus wat jij zegt is dat als iemand mij in het verkeer afsnijdt of geen voor geen voorrang geeft dat hij het dan een beetje over zichelf afroept dat ik hem een knal geef en dat je dan maar moet kunnen redeneren van "ja, als hij nou voorrang had gegeven dan was het niet gebeurd"?
Hou toch op man. De oorzaken van geweld.... ja, je hebt een punt als het om andere soorten geweld gaat, uitlokking, hell racisme weet ik het.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:51 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Omdat ik naar de oorzaken van geweld wil kijken i.p.v. enkel te roeptoeteren hoe fout het is en dat het nooooit meer mag gebeuren ben ik de gene die niet lekker is. Juist. Ben je op je hoofd gevallen na de bevalling ofzo ? Doe eens een beetje normaal.
Bedankt voor je bijdrage.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Om even terug te komen op wat ik eerder schreef:
[..]
Of 1000 mensen spelen golf en 1000.000 voetbal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef WRH het volgende:
vind het echt bizar dat er mensen zijn die geweld 'normaal' noemen en die rustig zitten te verkondigen dat 'er bij elke club wel eens gevochten werd'
in wat voor wereld leef je dan, als je dat normaal vind?
zoals al eerder gezegd, laatste keer dat er een flinke vechtpartij was bij een wedstrijd golf of bij de indoor brabant kan ik mij niet herinneren.
oftewel, bepaalde sporten hangen samen met bepaalde bevolkingsgroepen die blijkbaar weer een causaal verband hebben met geweld en agressie.
Slaat nergens op. Er zijn een miljoen mensen aan het voetballen ieder weekend. Er zijn dan twee partijen bij betrokken. Er heerst dan rivaliteit. Ik speelde met doktoren, leraren en ander tuig in een elftal. De eerste golf-hooligan die iemand in de put sloeg is dan ook moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:52 schreef WRH het volgende:
vind het echt bizar dat er mensen zijn die geweld 'normaal' noemen en die rustig zitten te verkondigen dat 'er bij elke club wel eens gevochten werd'
in wat voor wereld leef je dan, als je dat normaal vind?
zoals al eerder gezegd, laatste keer dat er een flinke vechtpartij was bij een wedstrijd golf of bij de indoor brabant kan ik mij niet herinneren.
oftewel, bepaalde sporten hangen samen met bepaalde bevolkingsgroepen die blijkbaar weer een causaal verband hebben met geweld en agressie.
heb je al eens rondgekeken op een gemiddelde golfbaan? en op een voetbalterrein?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:55 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Of 1000 mensen spelen golf en 1000.000 voetbal.
Als er beelden van zijn vind ik dat dan nog enigszins positief want dat vergemakkelijkt de vervolging. Maar volgens mij heeft iedereen er gapend naar staan kijken en dan achteraf voor de camera jammeren hoe erg het wel niet was en dat het niet normaal is. Lijkt me toch dat je jezelf nooit meer in de spiegel kan aankijken als je iemand hebt laten doodtrappen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:54 schreef Vasilevski het volgende:
Ben nog wel benieuwd naar het 'niemand deed iets'-verhaal overigens. Misschien dat er dan beelden van het gebeuren zijn? Meestal doet niemand iets omdat iedereen met de telefoon staat te filmen om het later te tweeten: 'Check dit, hier wordt iemand finaal in elkaar getraptOh wacht, hij beweegt niet meer
'
Je concludeert wel snel. Ben jij een held ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als er beelden van zijn vind ik dat dan nog enigszins positief want dat vergemakkelijkt de vervolging. Maar volgens mij heeft iedereen er gapend naar staan kijken en dan achteraf voor de camera jammeren hoe erg het wel niet was en dat het niet normaal is. Lijkt me toch dat je jezelf nooit meer in de spiegel kan aankijken als je iemand hebt laten doodtrappen.
Nee, iemand die het niet kan uitstaan als hij ziet dat iemand compleet de tievus in wordt geschopt door een stel idioten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je concludeert wel snel. Ben jij een held ?
Och, heel de persoon is stuitend, dus dit is helaas niet eens verbazingwekkend te noemen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De toon en timing van zijn twitterbericht is op z'n minst toch stuitend te noemen.
Kan ik ook niet uitstaan. Maar je kent de situatie helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, iemand die het niet kan uitstaan als hij ziet dat iemand compleet de tievus in wordt geschopt door een stel idioten.
Dat zeg ik toch ook niet. En waarschijnlijk was dit niet het geval. Ik zeg alleen dat dit bij lagere teams wel vaak de oorzaak is voor misdragingen. Dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Ach man, fout of zelfs partijdig vlaggen is nooit en nooit een reden tot fysiek geweld. Dat je zo'n lul op zijn plek zet, prima. Maar je gaat op zo'n schijtniveau toch niet helemaal uit je plaat om een buitenspelfoutje?.
Bevalt dat nou, iemands woorden geheel verdraaien en daar een mening over vormen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Moge hij in elkaar getrapt worden door een stel jonge lui
en er niet levend van af komt. Want dat is toch normaal ?
Peter heeft zo'n grote bek. Iets met om z'n loontje komen.
Bizar gegronde klacht !!!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter "Ik begin een politieke partij, ohnee ik wordt toch baas van ajax maar toch niet" R de Vries
Inderdaad net als Heatwave. Als je veel op voetbalvelden komt zie je dat vaak agressie ontstaat bij wedstrijden waar een scheidsrechter enorm de thuisploeg bevoordeelt of een vlagger die continue alle ballen buitenspel geeft. Dit wekt agressie op. Als dit niet het geval is loopt een wedstrijd minder snel uit de hand. Dat is gewoon mijn constatering na 27 jaar voetbal waar ik ook voldoende heb gezien. Gelukkig doen veel clubs hier wat aan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Bevalt dat nou, iemands woorden geheel verdraaien en daar een mening over vormen?
Dat is de andere zijde van het verhaal. Ik redeneer nu ook vanuit gevoel hoor. Als je het ziet gebeuren is het altijd maar de vraag hoe je op dat moment reageert. Ik kan zeggen dat ik er wat aan had gedaan maar het is zeer zeker de vraag hoe ik zou reageren als ik het daadwerkelijk zie gebeuren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ik ook niet uitstaan. Maar je kent de situatie helemaal niet.
Ik nam het tijdens carnaval ooit op voor een vriendin die werd lastiggevallen.
Met woorden wel te verstaan. Gevolg een gebroken neus.
Had ik geweten dat die vent aan de bar twee meter was en een marinier uit Groningen. Had ik eventueel de mogelijkheid overwogen om het er bij te laten zitten.
Dat probeer ik te zeggen. Makkelijk om de situatie te beoordelen zonder dat je het zelf hebt meegemaakt. Ik begrijp ook dat je uit je gevoel spreekt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is de andere zijde van het verhaal. Ik redeneer nu ook vanuit gevoel hoor. Als je het ziet gebeuren is het altijd maar de vraag hoe je op dat moment reageert. Ik kan zeggen dat ik er wat aan had gedaan maar het is zeer zeker de vraag hoe ik zou reageren als ik het daadwerkelijk zie gebeuren.
Dit is wat er verkeerd gaat, het woordje 'maar'.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:45 schreef Arcee het volgende:
twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 09:27:56Tip: hoor je jezelf na een frase als 'geweld is verkeerd' het woordje 'maar' zeggen? Goede kans dat je op het punt staat onzin uit te kramen reageer retweet
Omg...quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:14 schreef Haantje_pappie het volgende:
Hij heeft ook gelijk.Een verhaal komt altijd van twee kanten ,als je denkt dat een verhaal van een kant komt verdien je![]()
,en hij zegt er nog bij dat de grensrechter geen dood/geweld verdient.Maar dat de grensrechter iets heeft gedaan waardoor de verdachten ,helemaal door het lint gingen.Dan kun je bij jezelf nagaan wat heeft die grensrechter dan gedaan ?Want die jongens slaan er niet zomaar op los.
Ja, vind je ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:25 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dit is wat er verkeerd gaat, het woordje 'maar'.
Troll je nou of ben je serieus.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:14 schreef Haantje_pappie het volgende:
Hij heeft ook gelijk.Een verhaal komt altijd van twee kanten ,als je denkt dat een verhaal van een kant komt verdien je![]()
,en hij zegt er nog bij dat de grensrechter geen dood/geweld verdient.Maar dat de grensrechter iets heeft gedaan waardoor de verdachten ,helemaal door het lint gingen.Dan kun je bij jezelf nagaan wat heeft die grensrechter dan gedaan ?Want die jongens slaan er niet zomaar op los.
Nu scheer je alle voetbalfans over één kam. En je houdt geen rekening met het feit dat sommigen maar wat eruit gooien want internet en anonimiteit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het blijft een fascinerend iets hè, het brein van een voetbalfan
Zegt de gabberquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het blijft een fascinerend iets hè, het brein van een voetbalfan
Heel Nederland? Nee, een dappere internetheld bleef koel en onverschrokken.quote:Terwijl heel Nederland in shock is
Ok, de hooligans dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nu scheer je alle voetbalfans over één kam. En je houdt geen rekening met het feit dat sommigen maar wat eruit gooien want internet en anonimiteit.
"De gabber"quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zegt de gabber. over een hersenloze groep "mensen" gesproken
.
Fixed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het blijft een fascinerend iets hè, het brein van een voetbalfan psychopaat die een wekelijks potje voetbal gebruikt om z'n dierlijke instincten een beetje lucht te geven.
Duidelijk troll dat zie je toch ?Vind Peter heel hypocriet laatst zei hij nog tegen powned dat Micha de kat opgesloten moet worden vanwege zijn controversiële mening over dat meisje dat verkracht is in Groningen nou Peter je komt geloofwaardig over.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Troll je nou of ben je serieus.
Als je als admin faalt ,moet het wel heel triest met je gesteld zijn.Het is een troll commentquote:
Terug krabbelenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:42 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Als je als admin faalt ,moet het wel heel triest met je gesteld zijn.Het is een troll comment
JEZUS![]()
Nou,nee hoor zie mijn post boven mij ,wilde controversieel zijn,helaas net niet geluktquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:29 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ja, vind je ?
Een man staat in een winkelstraat en spreekt elke voorbijganger aan met "Hé grote klootzak". Op een gegeven moment krijgt ie een klap voor z'n kop.
Dan mag je dus niet zeggen "Slaan is niet goed, maar ..."
Dezelfde nietzeggende catagorie als "keihard aanpakken !" en "dit mag nooit weer gebeuren !".
Bedankt voor je wijze woorden, ik beloof je dat ik me er heel veel van aan zal trekken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:42 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Als je als admin faalt ,moet het wel heel triest met je gesteld zijn.Het is een troll comment
JEZUS![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:42 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
JEZUS![]()
De sarcasme druipt er een beetje van af wil je zo meteen schoonmakenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bedankt voor je wijze woorden, ik beloof je dat ik me er heel veel van aan zal trekken.
Zullen we maar weer ontopic gaan?
Klopt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:46 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Nou,nee hoor zie mijn post boven mij ,wilde controversieel zijn,helaas net niet gelukt
Soms sla je de plank net mis idd... kan gebeuren. Gewoon weer terug op het zadel man.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:46 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Nou,nee hoor zie mijn post boven mij ,wilde controversieel zijn,helaas net niet gelukt
Trollen kan leuk zijn.....soms....maar je faalt op alle fronten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:47 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
De sarcasme druipt er een beetje van af wil je zo meteen schoonmaken
gr je baas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |