Ditquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef TNA het volgende:
Hij heeft wel gelijk, maar de timing is ietwat onhandig.
Hij zette ook een condoleance-advertentie in de krant na het overlijden van één van de Heineken ontvoerders.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:12 schreef ukga het volgende:
Peter r de vries. De grootste legale crimineel van Nederland
Dus omdat iemand partijdig is roept diegene over zichzelf af dat hij maar een paar klappen moet krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef TNA het volgende:
Hij heeft wel gelijk, maar de timing is ietwat onhandig. En verder is Peter R. een grote baas
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij wil weer even wat zendtijd in DWDD.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:12 schreef Karina het volgende:
Hij is niet helemaal lekker met zijn "stuitend partijdig", alsof dat een reden is om iemand een knal te geven, zometeen zegt hij nog het is de schuld van buitenspel.
Dat zegt hij nergens.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus omdat iemand partijdig is roept diegene over zichzelf af dat hij maar een paar klappen moet krijgen.
Je hebt het tegen iemand die z'n eigen werkelijkheid inkleurt. Mensen die enkel lezen wat ze willen lezen, Telegraafvolk.quote:
Ja, maar goed opgevoede mensen kunnen dit af met woorden maar blijkbaar is er ook tuig dat opvoeding mist en vind dat je dit soort mensen mag slaan. Ik heb zelf op voetbal gezeten en het eerste dat wij leerden was, de scheidsrechter heeft altijd gelijk ook als hij geen gelijk heeft. Zelfs grof taalgebruik werd niet geaccepteerd en resulteerde wel eens in een schorsing door de trainer van een wedstrijd. Als je als ploeg een kickboksktraining gaat geven dan ben je compleet het spoort bijster.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ergens heeft hij wel een punt. Bij sport lopen de emoties bij sommigen nogal hoog op daar het toch een soort strijd is. Grens- en scheidsrechters zijn vaak mensen van de thuisclub die niet altijd even onpartijdig fluiten. Nu wil ik niets goed praten want het is natuurlijk belachelijk wat er gebeurd is maar het werkt soms wel een zekere agressie in de hand.
Overigens dit soort wanstaltige reacties moeten ook veroordeeld worden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef LompeHork het volgende:
Peter R. de Vries vergoelijkt moord grensrechter
Walgelijk wel. Wat wel apart is, is dat als hij iets roept het direct nieuws is.
En het waren Marokkaanse jongens sinepquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef sinepedraap het volgende:
Voetbal sowieso
Daar krijg je die teringzooi van
Hij suggereert helemaal niks. Zijn timing is alleen nogal scherp.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij suggereert het wel, beetje domme opmerkingen die hij maakt.
Ja, ik zeg ook niet dat dit gedrag goed valt te praten en in zijn vreselijk grote arrogantie heeft hij dan ook geen gevoel voor timing en tact.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, maar goed opgevoede mensen kunnen dit af met woorden maar blijkbaar is er ook tuig dat opvoeding mist en vind dat je dit soort mensen mag slaan. Ik heb zelf op voetbal gezeten en het eerste dat wij leerden was, de scheidsrechter heeft altijd gelijk ook als hij geen gelijk heeft. Zelfs grof taalgebruik werd niet geaccepteerd en resulteerde wel eens in een schorsing door de trainer van een wedstrijd. Als je als ploeg een kickboksktraining gaat geven dan ben je compleet het spoort bijster.
Dat zegt hij niet, maar het is wel een ontzettend zinloze opmerking. Echt niemand zat hier op te wachten. Niemand weet of partijdigheid van de grensrechter er iets mee te maken had, maar Peter gooit het maar gewoon in de groep. Bedankt Peter!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus omdat iemand partijdig is roept diegene over zichzelf af dat hij maar een paar klappen moet krijgen.
Peter 'Ik zet er pretentieus een r naast' de Vries is een publiek persoon. In sommige kringen zoals hier al te lezen heeft ie een bepaald gezag. Er wordt naar hem gesluisterd. Als ik iets post is het van een autistische zolderkamer nerd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:15 schreef Flying_eagle het volgende:
Dat eeuwige gezeik over Peter R. de vries. Wij hier op KLB geven toch ook overal onze mening over. Heel simpel ... als je zijn mening niet kan waarderen, luister er dan ook niet naar! Dat sadomasochistische gedrag van sommige
ja dat was cor van hout. zn beste vriend. Waarschijnlijk werd er ook flink betaald in die vriendschapquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zette ook een condoleance-advertentie in de krant na het overlijden van één van de Heineken ontvoerders.
Nee, maar timing en toon in dit bericht zijn wel stuitend. En als je zo graag dit punt wil maken, dan kan dat ook eerder.quote:
Hij had een paar dagen moeten wachten. Maar nu wordt er wel beter geluisterdquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, maar timing en toon in dit bericht zijn wel stuitend. En als je zo graag dit punt wil maken, dan kan dat ook eerder.
Ik heb wel eens uit kwaadheid een bal uit het veld getrapt, na weer een onterechte buitenspelsituatie. Kreeg ik geel. En zei sorry scheids.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:16 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, maar goed opgevoede mensen kunnen dit af met woorden maar blijkbaar is er ook tuig dat opvoeding mist en vind dat je dit soort mensen mag slaan. Ik heb zelf op voetbal gezeten en het eerste dat wij leerden was, de scheidsrechter heeft altijd gelijk ook als hij geen gelijk heeft. Zelfs grof taalgebruik werd niet geaccepteerd en resulteerde wel eens in een schorsing door de trainer van een wedstrijd. Als je als ploeg een kickboksktraining gaat geven dan ben je compleet het spoort bijster.
Timing is way off.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij suggereert helemaal niks. Zijn timing is alleen nogal scherp.
Mooi dat je dat zo grappig vindquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:18 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij had een paar dagen moeten wachten. Maar nu wordt er wel beter geluisterd
Jij bent anders ook constant bezig over de rug van deze scheids je xenofobe gedachtengoed op het forum te gooien. Hoe voelt dat ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, maar timing en toon in dit bericht zijn wel stuitend. En als je zo graag dit punt wil maken, dan kan dat ook eerder.
Maar in zijn eigen wereldje weet Peter alles dus dat interesseert hem geen reet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Timing is way off.
[ afbeelding ]
En hoe hij het zegt: stuitend partijdig en grenzeloos onsportief, sorry, maar dat kan ook wel iets genuanceerder, zeker als reactie op wat er is gebeurd.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:19 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Jij bent anders ook constant bezig over de rug van deze scheids je xenofobe gedachtengoed op het forum te gooien. Hoe voelt dat ?
Ja, heerlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:19 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Jij bent anders ook constant bezig over de rug van deze scheids je xenofobe gedachtengoed op het forum te gooien. Hoe voelt dat ?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ergens heeft hij wel een punt. Bij sport lopen de emoties bij sommigen nogal hoog op daar het toch een soort strijd is. Grens- en scheidsrechters zijn vaak mensen van de thuisclub die niet altijd even onpartijdig fluiten. Nu wil ik niets goed praten want het is natuurlijk belachelijk wat er gebeurd is maar het werkt soms wel een zekere agressie in de hand.
Man ze zijn al blij als er iemand WIL fluiten. Er is een groot tekort aan vrijwilligers en scheidsrechters. Marokkaanse ouders zijn over het algemeen al niet betrokken bij de club van hun kinderen. Dat is geen vooroordeel maar een feit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat dit gedrag goed valt te praten en in zijn vreselijk grote arrogantie heeft hij dan ook geen gevoel voor timing en tact.
Wat wel zo is is dat dit soort incidenten wellicht wat verminderd kunnen worden door geen mensen van de thuisclub te laten fluiten.
Zoals ik eerder zei, een club die claimt dat ze fairplay supporten moet duidelijk maken dat de scheids altijd gelijk heeft, ook als dat niet zo is. Ben je het niet met hem eens dan kan je dat aangeven en ga je niet met een groep die man in mekaar trappen.quote:
Ok, bedankt voor je mening.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei, een club die claimt dat ze fairplay supporten moet duidelijk maken dat de scheids altijd gelijk heeft, ook als dat niet zo is. Ben je het niet met hem eens dan kan je dat aangeven en ga je niet met een groep die man in mekaar trappen.
Juist gezegd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef TNA het volgende:
Hij heeft wel gelijk, maar de timing is ietwat onhandig.
Geweld heeft altijd een oorzaak, daar mag je niet meer over praten omdat je dan de schuld bij het slachtoffer legt ? Wat een flauwekul.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:20 schreef Vasilevski het volgende:
Er wordt niet beter geluisterd, want niemand wil het volgende signaal afgeven: een grensrechter wordt doodgetrapt, en het eerste wat wij doen is niet stappen zetten tegen het geweld, maar tegen grensrechters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |