nee nagenoeg alles wat ik zeg is een mening, soms onderbouwt door feiten en ondersteund door bronnen en als ik dingen roep die nergens blijken te staan of niet blijken te kloppen dan zeg ik 'oeps ... my bad'quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:47 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Jij hebt zelf overigens helemaal geen boter op het hoofd en alles wat je redeneert zijn feiten. Omdat.
Niet dus.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:45 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Wat voor lulkoek probeer je nu aan te snijden? Palestina is geen land maar een kolonie. waaronder vooral de Gazastrook deel van uitmaakt.
En Israëliers zijn geen vreemdelingen, dat is hun kolonie die ze ooit opgebouwd hadden voordat enkele stamgebaseerde terroristen dat gingen kapen tijdens een oorlog.
Maar waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee nagenoeg alles wat ik zeg is een mening, soms onderbouwt door feiten en ondersteund door bronnen en als ik dingen roep die nergens blijken te staan of niet blijken te kloppen dan zeg ik 'oeps ... my bad'
NEE DAT WIL IK NIET EN DAT STAAT ER OOK NIETquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:00 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Maar waar gaat dit over?
Jij wilde de Palestijnen nog enkele rakketten zien afschieten op Israël omdat dit nog altijd beter is dan nederzettingen te stichten.
Jouw verwijt is een beetje kortzichtig want ik zie ook Joodse kindjes met steentjes gooien en oproepen tot het vermoorden van andere mensen. Daar kunnen die kinderen in feite niks aan doen omdat ze daarmee opgevoed worden dat dat normaal is. De oplossing is gewoon dat mensen ophouden met die achterlijke manier van met godsdienst omgaan daar. In naam is het een seculiere staat maar ik vind dat godsdienst daar een veel te grote invloed heeft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:00 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Maar waar gaat dit over?
Jij wilde de Palestijnen nog enkele rakketten zien afschieten op Israël omdat dit nog altijd beter is dan nederzettingen te stichten.
Nooit aan gedacht dat die nieuwbouw in Palestina juist goed kan zijn voor de Palestijnse economie en baantjes creëren?
Wat nou onafhankelijkheid. Voeg dat stuk deugnieten gewoon toe aan Israel en verbied de bivakmutsen, steentjes en rakketten. Opgelost. Die onderontwikkelde kinderen mogen niet met gevaarlijke wapens spelen.
De wereld heeft er meer aan assimilatie dan scheiding.
Wat was het eerst dan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:05 schreef ThunderBitch het volgende:
Welk kansloos figuur heeft de TT weer veranderd?! Wat sneu hoor.
Hoe kom je er nu in vredesnaam weer bij dat Palestijnen onderontwikkeld zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:00 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Die onderontwikkelde kinderen mogen niet met gevaarlijke wapens spelen.
http://en.wikipedia.org/w(...)estinian_territoriesquote:During 2005 in the West Bank and Gaza, there were 10 universities, 1 distance education university, 13 university colleges, and 19 community colleges.
In Higher Education Institutions, 138,139 students were enrolled during the 2004/2005 academic year. Among them, 76,650 students (55% of total) were enrolled in universities, 46,453 students (34%) are enrolled in the distance education university, 6,034 students (4%) were enrolled in university colleges, and 9,002 students (7%) were enrolled in the community colleges.
Volgens mij stond er Palestijnen.quote:
Ik lees weleens dat Palestijnen soms heel moeilijk aan werk kunnen komen en buitengesloten worden van bepaalde diensten of er teveel voor moeten betalen, bijvoorbeeld Palestijnen die in een Israëlisch ziekenhuis behandeld worden en dan teveel moeten betalen. Is het niet meer zo dat een deel van de Palestijnen onderontwikkeld zijn omdat hun ontwikkelingen tegengehouden wordt door met name kolonisten?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kom je er nu in vredesnaam weer bij dat Palestijnen onderontwikkeld zijn.
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)estinian_territories
Hun bewegingsvrijheid is inderdaad een stuk minder, maar voorzover ik weet wordt er alles aan gedaan om kinderen een goede opleiding te geven, en als je de cijfers in mijn quote ziet, lukt dat ook aardig. Ik maak voornamelijk bezwaar tegen het beeld van halve woestijnwilden dat vaak van Palestijnen wordt neergezet, want dat klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:09 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik lees weleens dat Palestijnen soms heel moeilijk aan werk kunnen komen en buitengesloten worden van bepaalde diensten of er teveel voor moeten betalen, bijvoorbeeld Palestijnen die in een Israëlisch ziekenhuis behandeld worden en dan teveel moeten betalen. Is het niet meer zo dat een deel van de Palestijnen onderontwikkeld zijn omdat hun ontwikkelingen tegengehouden wordt door met name kolonisten?
Je dwaalt wel bij het einde van dit prachtstuk ietsje af, maar dit is geen geschiedenis. Dit zijn jouw imaginaire denkbeelden oftewel jouw voorstelling van de realiteit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de geschiedenis.
Vóór 1948 leefden daar moslims, christenen en joden vredig naast elkaar. Nadat de staat Israël was uitgeroepen onder invloed van de Britten kwamen daar opeens allemaal westerse Joden daar in een midden-oosten gebied met de overtuiging dat dat hun land was, vervolgens verjaagden ze allemaal Arabieren van hun grond en gingen daar huizen voor zichzelf bouwen. Joden en moslims leefden daar ooit prima met elkaar samen, maar als allemaal mensen uit een land een vreemde cultuur binnenvallen gaat het altijd fout. Bij de aboriginals en indianen ging het ook fout, de Palestijnen zijn de hedendaagse aboriginals en door de massamedia en mensenrechten maken zij meer kans. Met Joden is niks mis. Zionisten zijn vooral mensen die tegen de mensenrechten zijn. Daarom vind ik het een beetje een belediging voor Joden om te claimen dat het zionisme ten voordele van Joden is. De meeste zionisten worden opgevoed met de overtuiging dat moslims en Arabieren de grote vijand zijn. Ik zag een filmpje waarop vrouwen riepen: Dood aan de Arabieren! Nu kan ik wel wat Hebreeuws, en ze leken inderdaad 'doden' in het Hebreeuws te zeggen. Ook zag ik een klein vriendelijk kereltje met een keppeltje op dat naar een cameraman riep: IK GA JE VERNIETIGEN en met een steen naar hem gooide. Dat ligt niet aan Joden of het Jodendom, maar dit is precies hetzelfde probleem als met de islam. Mensen groeien op met de overtuiging dat Joden superieur zijn, net als dat mensen in islamitische landen opgroeien met de overtuiging dat de islam de enige waarheid is en dat handen afhakken wel oké is. Waarom denk je dat hier in het westen wél normale Joden rondlopen? Omdat ze hier niet met zulk achterlijk gedachtegoed opgroeien.
Volgens mij niet, maar ik begrijp dat er hier spelletjes gespeeld worden. Ik ga weer....quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef sp3c het volgende:
er stonden eerst 10 extra uitroeptekens ofzo maar verder is er niets veranderd voor zover ik kan zien
euh ... ok?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik begrijp dat er hier spelletjes gespeeld worden. Ik ga weer....![]()
Jij hebt het wel gedaan vanavondquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
euh ... ok?
doei?
geen idee wat het probleem is maar
Ow, ik heb het niet speciefiek over jou hoor. Onlangs feedback gevolgd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
euh ... ok?
doei?
geen idee wat het probleem is maar
ik speel zoveel spelletjes dat ik de helft niet meer kan herinnerenquote:
daar lijkt die vraag me beter op zijn plaats idd jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, ik heb het niet speciefiek over jou hoor. Onlangs feedback gevolgd.
Ik kom hier en ik zie dat het veranderd is, terwijl er iets anders stond en nog niet veranderd was, ondanks de discussie die ik toen gevolgd heb.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar lijkt die vraag me beter op zijn plaats idd ja
edit: ik zie dat die discussie daar inderdaad al is gevoerd, vreemd om er nu dan weer in dit topic over te beginnen maar voor de antwoord op je vraag verwijs ik je graag door naar de discussie die in feedback over dit topic is gevoerd ...
Wat een gelul is dit man. WTF is een Palestijnse stamquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:11 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Je dwaalt wel bij het einde van dit prachtstuk ietsje af, maar dit is geen geschiedenis. Dit zijn jouw imaginaire denkbeelden oftewel jouw voorstelling van de realiteit.
Palestijnen waren voor 1948 nauwelijks tot niet aanwezig daar, mislims en Arabieren wel maar dat zijn nog geen Palestijnen. De rest waren Joden en Christenen die nog veel langer hun verleden in dat gebied kunnen traceren.
De Palestijnen zijn een specifieke stam en alleen zij verzetten zich hevig tegen dit vermeend onrecht terwijl de Arabieren gewoon de strijdbijl naast zich neergelegd hebben. En toegegeven hebben dat het niemands gebied is ook niet van de Palestijnen.
Nu bestaat het wereldland Israel wel, dus gewoon assimileren.
Deelstaten van de VS gaan ook niet terug naar de indianen al waren zij daar eerder. En dus Palestina kan en moet niet terug naar de Arabieren en al helemaal niet naar de Palestijnen die nog minder recht van aanspraak hebben (ivm kleinere bevolking destijds).
Neuh...., inteelt hier vermoed ik. Lama.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:24 schreef sp3c het volgende:
lijkt me meer iets voor het feedback topic
Dus volgens jouw redenering mag je overal waar land is en een klein volk leeft gewoon dat volk wegjagen omdat ze geen land hebben? Menselijke redenering in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:11 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Je dwaalt wel bij het einde van dit prachtstuk ietsje af, maar dit is geen geschiedenis. Dit zijn jouw imaginaire denkbeelden oftewel jouw voorstelling van de realiteit.
Palestijnen waren voor 1948 nauwelijks tot niet aanwezig daar, mislims en Arabieren wel maar dat zijn nog geen Palestijnen. De rest waren Joden en Christenen die nog veel langer hun verleden in dat gebied kunnen traceren.
De Palestijnen zijn een specifieke stam en alleen zij verzetten zich hevig tegen dit vermeend onrecht terwijl de Arabieren gewoon de strijdbijl naast zich neergelegd hebben. En toegegeven hebben dat het niemands gebied is ook niet van de Palestijnen.
Nu bestaat het wereldland Israel wel, dus gewoon assimileren.
Deelstaten van de VS gaan ook niet terug naar de indianen al waren zij daar eerder. En dus Palestina kan en moet niet terug naar de Arabieren en al helemaal niet naar de Palestijnen die nog minder recht van aanspraak hebben (ivm kleinere bevolking destijds).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |