SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 3x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vonkenboer op 04-12-2012 17:59:34 ]
Misschien kan dit standaard in de openingspost gezet worden...quote:Op maandag 3 december 2012 22:54 schreef Gwywen het volgende:
Ter aanvullende info:
deze reeks is in een grijs verleden geopend door k-man!
Opdat wij allen van dat feit doordrongen zijn.
niet meer volgen danquote:
Voor wild is het misschien een probleem, maar voor inbrekers?quote:Op maandag 3 december 2012 14:05 schreef Pagan het volgende:
Dat tuinbankje staat op de rand van een zgn. ha-ha, waardoor je geen afscheiding ziet maar wild en mensen toch niet zomaar de tuin ik kunnen lopen.
Voorbeeld
Ik vind het persoonlijk een erg lelijke constructie. Dan nog liever een simpel boerenhekje met paaltjes en een paar strengen prikkeldraad. Daarmee maak je het (zicht op het) landschap tenminste niet zo kapot.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:39 schreef Teslynd het volgende:
[..]
oor wild is het misschien een probleem, maar voor inbrekers?
Het doet me ook een beetje denken aan wonen aan het water. Daar is zelden een hek o.i.d. aan de waterkant, dus vrij toegankelijk voor passanten.
Voor wild is het misschien een probleem, maar voor inbrekers?quote:
waaah! hoe verzin je het! Wel bijzonder dat ze het voor elkaar hebben gekregen dat t van de voorkant niet direct opvalt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:41 schreef Gwywen het volgende:
Een haha is niet in eerste instantie bedoeld tegen inbrekers, maar meer om wild en vee uit je tuin/landgoed te weren. Het is voor zover ik weet een behoorlijk oud verschijnsel. Ik ken het vooral uit Engeland.
Tegen inbrekers kun je beter ganzen nemen, die beginnen bij de minste of geringste onraad als een idioot te gakken.
Ontopic:
Deze mensen hebben een schattig huisje, maar kennelijk iets te klein
[ afbeelding ]
Dus hebben ze er aan de achterkant een flat tegenaan gebouwd![]()
[ afbeelding ]
Ha haquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:54 schreef tjoptjop het volgende:
Bij zo'n haha houd je toch je hart vast bij een tuinfeestje met overmatige alcoholconsumptie![]()
Vind links voor ook wel mee vallen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom denk je dat de foto van rechtsvoor genomen is
kijk maar naar het huis aan de overkant, dat zie je wel als het daar ook aangebouwd zou zijn
Iehhh, dat hoogpolig tapijt overal! Zelfs in de badkamer..quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef TSPO het volgende:
Niet per ongeluk de TV omstoten [ afbeelding ]
link
Vind dit best netjes, en smaakvol gedaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:41 schreef Gwywen het volgende:
Een haha is niet in eerste instantie bedoeld tegen inbrekers, maar meer om wild en vee uit je tuin/landgoed te weren. Het is voor zover ik weet een behoorlijk oud verschijnsel. Ik ken het vooral uit Engeland.
Tegen inbrekers kun je beter ganzen nemen, die beginnen bij de minste of geringste onraad als een idioot te gakken.
Ontopic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij mag dit niet eens. Veel te gevaarlijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef TSPO het volgende:
link
Volgens mij zit die TV aan de vloer verankerd, anders zou dit gewoon levensgevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef TSPO het volgende:
link
Die TV kan dan wel vastzitten, maar dan zit er nog steeds geen hekje rond dat gat. In navolging van de Haha-opmerking van een paar posts hierboven denk ik nu ook weer aan feestjes en alcoholconsumptie en zo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Volgens mij zit die TV aan de vloer verankerd, anders zou dit gewoon levensgevaarlijk zijn.
Volgens mij mag het niet volgens het bouwbesluitquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Die TV kan dan wel vastzitten, maar dan zit er nog steeds geen hekje rond dat gat. In navolging van de Haha-opmerking van een paar posts hierboven denk ik nu ook weer aan feestjes en alcoholconsumptie en zo.
Wat niet, feestjes met alcohol?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij mag het niet volgens het bouwbesluit
Niet tijdens de bouw neequote:
Pff... wil je zelf toch ook niet man? Of het nou mag of niet.....quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef TSPO het volgende:
link
In zijn vorige leven lilliputter geweest. Dan blijf je in volgende levens alles vanaf een laag punt bekijken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:53 schreef flipsen het volgende:
Nog even terug naar dat huis met die flat-uitbouw... alle foto´s binnen zijn vanuit een wel erg laag standpunt gemaakt. Vroeg me even af of de fotograaf soms een "echte" fotograaf was met zo´n camera die je ook bij modellenshoots ziet. Maar nee
Alleen als Cliffhanger op TV is......quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:51 schreef Gwywen het volgende:
Die TV is juist het enige waar je je aan kunt vastklampen als je misstapt.
Ja, maar als je het zelf doet is er geen haan die ernaar kraait. Is zo lekker scheef in Nederland, maar aan de andere kant ook wel prettig. Moet er niet aan denken dat ze continu bij je in huis komen kijken of alles nog wel veilig is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij mag het niet volgens het bouwbesluit
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar als je het zelf doet is er geen haan die ernaar kraait. Is zo lekker scheef in Nederland, maar aan de andere kant ook wel prettig. Moet er niet aan denken dat ze continu bij je in huis komen kijken of alles nog wel veilig is.
Wat zondequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:41 schreef Gwywen het volgende:
Ontopic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat levert over het algemeen wel mooiere foto's op. Zeker als je wat langer bent.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef TSPO het volgende:
link
Je zou bijna gaan denken dat er een Engels stel woontquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:39 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Iehhh, dat hoogpolig tapijt overal! Zelfs in de badkamer..
Eens, maar dan weer niet zo diep dat je niet eens kan zien wat voor aanrechtblad er in de keuken zitquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat levert over het algemeen wel mooiere foto's op. Zeker als je wat langer bent.
[/gratis tip van uw amateurfotograaf]
Woonwagenbewoners was mijn eerste associatie bij deze foto. Wat een wansmaak.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:02 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
Geen probleem schat, ik kijk voetbal wel op de andere tv
Je zou bijna gaan denken dat er een Engels stel woont
Die stoel ook echt, de relaxfauteuils van Joey en Chandler zijn er niets bijquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Woonwagenbewoners was mijn eerste associatie bij deze foto. Wat een wansmaak.
Is een massagestoel. En hoe lelijk ze ook zijn, zo heerlijk zitten zequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
Wat een verschrikking.. dat huis.
Die stoel...![]()
[ afbeelding ]
En dan dat witte tapijt ernaast...quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Een horror om schoon te houden al dat glas... zelfs de haardkap helemaal van glas
Je zal maar eens een keer een borreltje teveel gedronken hebben en in dat trapgat donderen... Auwa!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef TSPO het volgende:
link
Zonder borreltje vind ik het ook doodeng. Zo'n afgrond zuigt aan je. Ik weet niet of ik me zou kunnen beheersen in de diepte te tuimelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:50 schreef quirina het volgende:
[..]
Je zal maar eens een keer een borreltje teveel gedronken hebben en in dat trapgat donderen... Auwa!
Tadááááááááquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:55 schreef jpajs het volgende:
[..]
In zijn vorige leven lilliputter geweest. Dan blijf je in volgende levens alles vanaf een laag punt bekijken.
In dit geval zou er dan sprake moeten zijn van mensen die zelf de balustrade weggehaald hebben, die vide lijkt me er origineel in te zitten, bij de het andere appartement dat te koop staat is ook een vide, maar dan met balustrade.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar als je het zelf doet is er geen haan die ernaar kraait. Is zo lekker scheef in Nederland, maar aan de andere kant ook wel prettig. Moet er niet aan denken dat ze continu bij je in huis komen kijken of alles nog wel veilig is.
die vind ik best leuk eigenlijkquote:Op woensdag 5 december 2012 08:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
Inbouw kookwekker van flink formaat
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)chweitzersingel-139/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |