quote:Op maandag 3 december 2012 19:54 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja en dan proberen samen met Matthijs Doorr!! te roepen.
quote:
Net voordat Mathijs doorrrr wilt zeggen zie je jou opspringen met je vuist in de lucht en doorrr roepenquote:Op maandag 3 december 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]En dan daar met zijn tienen of zo zitten!
quote:Op maandag 3 december 2012 19:55 schreef IbanMayo het volgende:
Zo wat een hoerenitem. 4 filmpjes en 3 zinnetjes van Churandy.
Dat doet Maarten zo welquote:
Volgens mij ben jij de valsspeler.quote:Op maandag 3 december 2012 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net voordat Mathijs doorrrr wilt zeggen zie je jou opspringen met je vuist in de lucht en doorrr roepen
quote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef GGMM het volgende:
13-13-2013?Een jaar heeft maar 12 maanden..
......................quote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef GGMM het volgende:
gvdquote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef GGMM het volgende:
Dat is niet waar.quote:Op maandag 3 december 2012 20:00 schreef GGMM het volgende:
hapte?quote:Op maandag 3 december 2012 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Leuk, nu kan GGMM weer fappen.. Jullie hapte
Ik help graag een handje.quote:Op maandag 3 december 2012 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Leuk, nu kan GGMM weer fappen.. Jullie hapte
Eerder een Maik de Boerquote:
Flikker toch op manquote:Op maandag 3 december 2012 20:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
Geen spelfouten meer maken alsjeblieft
quote:Op maandag 3 december 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
Matthijs zegt wel netjes U tegen Maarten meneer van Rossem.
Hoe zit het met het wassen van zijn geslachtsdeel?quote:Op maandag 3 december 2012 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Zal Maarten stinken ? Hij heeft een hekel aan douchen, doet het hooguit eenmaal per week.
Kleren draagt ie ook een week, pas als zijn onderbroek geel en bruin uitslaat dan doet ie een nieuwe aan.
Ja, idd.quote:Op maandag 3 december 2012 20:07 schreef Tem het volgende:
Maarten is het leukst half lam en chagrijnig bij een nieuwprogramma, niet een showtje in Carré.
Ik wil het niet weten, zal wel naar Franse schimmelkaas ruiken vermoed ik.quote:Op maandag 3 december 2012 20:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe zit het met het wassen van zijn geslachtsdeel?
Smerigquote:Op maandag 3 december 2012 20:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, zal wel naar Franse schimmelkaas ruiken vermoed ik.
Okéquote:Op maandag 3 december 2012 20:09 schreef Travel. het volgende:
[..]
Omdat ik hoop dat je het de volgende keer goed schrijft.
Gremdaat heerschte toen echtquote:Op maandag 3 december 2012 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel grappig toen Wennemars Dominee Bert in elkaar wilde meppen.
O,ja Erben was bijna aan het huilen, vond ik ook wel sneu.quote:Op maandag 3 december 2012 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Het was wel grappig toen Wennemars Dominee Bert in elkaar wilde meppen.
Hij krijgt het nóu al niet weg.quote:
Zijn optreden bij VI was wel beschamend anders... Volgens mij heeft hij er ook wel van geleerd want ik heb hem een stuk minder op tv gezien sindsdien.quote:Op maandag 3 december 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
Haha geweldig.
EK vond hij ook niksVOoral omdat we het zo goed gedaan hebben
Klopt, ik had me daar meer van voorgesteld. Dat was echt helemaal niets.quote:Op maandag 3 december 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn optreden bij VI was wel beschamend anders... Volgens mij heeft hij er ook wel van geleerd want ik heb hem een stuk minder op tv gezien sindsdien.
Hij blijft voor een groot deel een typetje opvoeren, en dat moet nou eenmaal passen binnen een programma.quote:Op maandag 3 december 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, ik had me daar meer van voorgesteld. Dat was echt helemaal niets.
En het dan over infantiel hebben bij de elfstedentocht.quote:
Het was geen grap, denk ik.quote:Op maandag 3 december 2012 20:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik snap die grap over Nils niet
Da's toch van Pippi Langkous?quote:
FF dit stukje mailen naar VI, Johan is het met Maarten eensquote:
Nee, volgens mij ging Nils vliegen met ganzen.quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch een soort Wickie de VIking? Nils Holgersson? Qua tekeningen dan.
Nee, dat is die door een spreuk gemaakte kabouter op de rug van een tamme gans welke meevliegt met wilde ganzen. Wel met betere tekeningen.quote:Op maandag 3 december 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch een soort Wickie de VIking? Nils Holgersson? Qua tekeningen dan.
Die gans heet Maarten.quote:Op maandag 3 december 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, Nils vliegt op z'n gans naar de zon! Of zo.
OK in mijn herinnering leken de tekeningen een beetje op Wickiequote:Op maandag 3 december 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, dat is die door een spreuk gemaakte kabouter op de rug van een tamme gans welke mee vloog met wilde ganzen. Wel met betere tekeningen.
Wat is deze, Hergé.quote:Op maandag 3 december 2012 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
"Kijk hem lachen"
alsof het een aap is
Dit ja, zat me voor te bereiden op een schrikreactie.quote:Op maandag 3 december 2012 20:21 schreef Cee het volgende:
Zit ik de hele tijd verkrampt te wachten tot er ineens iets wordt aangereden.
quote:
Humberto had het kunnen zeggen.quote:Op maandag 3 december 2012 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
"Kijk hem lachen"
alsof het een aap is
Good Guy RemcoPquote:Op maandag 3 december 2012 20:21 schreef remcoP het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gadgets/(...)gste-verjaardag.html
Daar is deze al voor:quote:Op maandag 3 december 2012 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ja, zat me voor te bereiden op een schrikreactie.
Wat is dezequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:22 schreef Specularium het volgende:
Peter heeft trouwens ook een mening over de grensrechter, hopelijk komt hij het even uitleggen.
[ afbeelding ]
Volgt sowieso alleen zichzelf!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:22 schreef Specularium het volgende:
Peter heeft trouwens ook een mening over de grensrechter, hopelijk komt hij het even uitleggen.
[ afbeelding ]
KLB / Fucking Peter 'Ik heb overal een mening over' R de Vries.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:22 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:22 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef TNA het volgende:
Hij heeft wel gelijk, maar de timing is ietwat onhandig. En verder is Peter R. een grote baas
quote:
twitter:KustawBessems twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 09:27:56Tip: hoor je jezelf na een frase als 'geweld is verkeerd' het woordje 'maar' zeggen? Goede kans dat je op het punt staat onzin uit te kramen reageer retweet
En dan ook nog Claudia als tafeldame vanavond.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:29 schreef Specularium het volgende:
Ik zit helemaal niet op het dagboek van Mart Smeets te wachten.
Topshow.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:17 schreef remcoP het volgende:
[..]
En dan ook nog Claudia als tafeldame vanavond.
Een creatief schrijversbaardje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Een creatief schrijversbaardje.Ziet hij er intelligent uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denkt ie.
quote:
Zelfde kapper als Claudia.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:30 schreef Tem het volgende:
Matthijs is weer bij de dameskapper geweest.
Mooie club hoor.quote:
Nouja, als ze winnen van Madrid ben ik ook tevreden want dan ligt City eruit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT ben ik wel met je eens, maar dan nog ben ik voor Ajax
Sneerlands grootste acteur allertijden!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef Specularium het volgende:
Ik had nauwelijks van die kerel gehoord.
samequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
NU pas gaat me een lichtje branden eigenlijk. Een heel klein lichtje.
Dat ben je al snel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Sneerlands grootse acteur allertijden!
Ik kende hem ook niet.
Idem.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef Specularium het volgende:
Ik had nauwelijks van die kerel gehoord.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
NU pas gaat me een lichtje branden eigenlijk. Een heel klein lichtje.
Jullie kijken echt teveel pulpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |