Beetje jammer.quote:
Moeilijk gedoe. Mooi gedaan/geprobeerd. Hoort echter niet bij mijn favo films. Er schort wel wat aan.quote:
Ik was even bang dat het aan mij en m'n ongetrainde filmblik lag! Helemaal gek die filmquote:Op maandag 3 december 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe. Mooi gedaan/geprobeerd. Hoort echter niet bij mijn favo films. Er schort wel wat aan.
Hallo!quote:
Dan is het gooooeeeewdquote:Op maandag 3 december 2012 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah johh... Dat kan ik toch hebbenVond het wel grappig!
Zo fijn.quote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Er is hier gewoon 50 kilo af sinds mei, bizar
Wat goedquote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Maar je moet wel doen alsof je hem snapt, dat doet bijna iedereen!quote:Op maandag 3 december 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was even bang dat het aan mij en m'n ongetrainde filmblik lag! Helemaal gek die film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben ik, een week geleden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Zoveelquote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
OMG!quote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Vind je? Ik vind ze wel te doenquote:Op maandag 3 december 2012 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, een sole-source ketose dieet. Oftewel, shakes. Smaakt naar papier maché.
Yes, shirt en broek heb ik nog. Kan je bijna met z'n tweeën in nu.quote:Op maandag 3 december 2012 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
En heb je dat shirt nog van voor je begon? Nog even een foto maken als je die aan hebt
Het is te doen, maar genieten doe ik nietquote:Op maandag 3 december 2012 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind ze wel te doenNaja,,, niet allemaal natuurlijk
Kan ik me voorstellen. Ik was aan ronde 2 begonnen.. 15 er af nu. al 2 weken stabiel zonder af bouw of iets... even kijken wat er qua werk gebeurt.. anders moet ik het eerst maar even op karakter doenquote:Op maandag 3 december 2012 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is te doen, maar genieten doe ik niet
Heb nu 2x twee maanden volledig dat dieet gedaan (dus excl. de afbouw aan het einde) En ik begin het beu te worden.
zo dan! Wat goed zegquote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Whehehe, ach dat zal wel meevallen. Kan straks weer sporten, en valt me nog mee hoe weinig kracht ik verloren ben.quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
In de moshpit ben je minder de koning natuurlijk.
jij was ook op een gekke tijd wakkerquote:Op dinsdag 4 december 2012 02:15 schreef Renesite het volgende:
Wakker. Of althans: heb ik al geslapen?
Goedemorgen dan maarquote:
once in a timequote:Op dinsdag 4 december 2012 07:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
jij was ook op een gekke tijd wakker.
Hoezo?
Hoppa Chans!quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:02 schreef chansadres het volgende:
Kaarten gewonnen voor de halve finale![]()
Front row seats als ik het mag geloven. Morgen krijg ik meer info.
nicequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:02 schreef chansadres het volgende:
Kaarten gewonnen voor de halve finale![]()
Front row seats als ik het mag geloven. Morgen krijg ik meer info.
Ik zal voor altijd blijven spoken in de SC. Maar hoe tof is het dat ik Floortje weer ga zien!quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht even: zag ik nou chansadres in de sc? Of zie ik spoken.
Daar zou ik vroeger voor hebben getekendquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat je in het bejaardentehuis per toeval de buurman van Floortje wordt. Of iets dergelijks.
Nu durf je niet meer?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daar zou ik vroeger voor hebben getekend
Dat zal mevrouw chansadres niet leuk vindenquote:
Die komt dan met de deegroller achter je aan ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat zal mevrouw chansadres niet leuk vinden
quote:
Jaquote:
Hoihoi!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:39 schreef Kally het volgende:
Hoi
En weer doei
Ik heb het me druk
Maar alles nog goed
Jeej jippie jippie joyquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
Wordt vrijdag gezellig op de weg als het uitkomt
Veul, veul sneeuw
ik rij gelukkig smorgens voor de spitsquote:
'Spits' rondom Groningen valt mee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik rij gelukkig smorgens voor de spits
ik tilburg - Arnhemquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
'Spits' rondom Groningen valt mee.
ach, maar 115 km ... heenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Argh da's ver. Groningen > Hoogeveen hier
tot half 7, damn, is lange dagquote:Op woensdag 5 december 2012 08:38 schreef iBenny het volgende:
Van half 9 tot half 7 school. Ik kan er ook niet aan wennen, ondanks dat ik het 4 dagen per week heb
GRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 5 december 2012 18:22 schreef Renesite het volgende:
Op het nieuws 'overleg met je werk om thuis te werken'
Aighttt...
Yup. Moet kunnen...quote:Op woensdag 5 december 2012 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, omdat nu het examen nadert dit belangrijker is?
Ja, ik ga voor 1 lesje naar school.. die altijd 15 minuutjes duurt.quote:dag allen,
ik ben vandaag en morgen afwezig vanwege ziekte. De eerste 5 lesuren vallen daarom uit en zeer waarschijnlik het 6e uur ook. Kijk regelmatig op je mail voor nadere berichten.
Met vriendelijke groet,
fijn weekendquote:Op donderdag 6 december 2012 07:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Hahahaa, mail:
[..]
Ja, ik ga voor 1 lesje naar school.. die altijd 15 minuutjes duurt.
JOE! WEEKEND!
mooi weer tochquote:
Dat inderdaad.. Dus aan de ene kant vind ik het wel prima, aan de andere kant eng, want nog nooit zo gereden.. Maar moet vanmiddag en maandag nog, dus kijken hoe dat gaatquote:Op donderdag 6 december 2012 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoop dat het meevalt Pat en Benny, als er afgereden wordt. Al kan het ook in het voordeel zijn. Alles rustig en gecontroleerd doen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik reed eens af met heel, heel veel regen. Ik ultiem rustig aan, was ik volgens dat mens nog te snel.
jij overzag alles gewoon beterquote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik reed eens af met heel, heel veel regen. Ik ultiem rustig aan, was ik volgens dat mens nog te snel.
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze had bij die Tijs van den Brink in de klas gezeten, die lelijke die naast Knevel zit, vertelde ze. Nou, dat helpt mij van de zenuwen af hoor.
mijn examen ging niet doorquote:Op donderdag 6 december 2012 11:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoop dat het meevalt Pat en Benny, als er afgereden wordt. Al kan het ook in het voordeel zijn. Alles rustig en gecontroleerd doen.
ook lekker klote.quote:Op donderdag 6 december 2012 14:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
mijn examen ging niet door. 3 uur lang in het gebied waar geexamineerd wordt gereden... "ja, het is te glad"
Nu door een kinderen voor kinderen-type naar huis gebracht. Shoot me!
eigenlijk vind ik gewoon dat ze hadden moeten laten rijden, leer je alleen van, en als je dan al goed rijdt ...quote:
ja wtf... Gaat ze onder het rijden vertellen dat ze een hond wil maar dat dr ouders het eigenlijk niet willen. 1 keer raden wat voor fucking hondje ze wil... Een ch-fuckin'wawa. Toen was het feest helemaal compleetquote:Op donderdag 6 december 2012 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Omg Benny, wat een fail.Balen!
Kinderen voor kinderen type.Inclusief zo'n stem zeker.
rene zoekt het straks wel ff uit denk ikquote:Op donderdag 6 december 2012 15:47 schreef iBenny het volgende:
Geen idee. Daar heb ik jou en rene voor
dabdoelkquote:Op donderdag 6 december 2012 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
rene zoekt het straks wel ff uit denk ik
nice!quote:Op donderdag 6 december 2012 15:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn rijles ging opeens weer wonderbaarlijk goed. Gelukkig.
ik opende dit topic en las als eerste ditquote:Op donderdag 6 december 2012 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is zo dubbel met dat witte spul.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik opende dit topic en las als eerste dit
ik heb zo'n pakket gedaan. Daarin zat ook het rijexamen. Er staat in de voorwaarde wel dat als er is betaald of/en een bevestiging is, het niet meer ongedaan kan worden ofzoquote:Op donderdag 6 december 2012 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb je een soort van contractje of iets getekend benn? Waar dat in staat? Is het een mondelinge afspraak? Sowieso vind ik afgelasting een risico/fout/whatever van hun... Jij kan er niks aan doen, dus krom dat jij je geld kwijt bent.
Vanuit jou niet nee.. Daar kan ik inkomen. Maar dit ligt toch buiten jouw verantwoordelijkheid..quote:Op donderdag 6 december 2012 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik heb zo'n pakket gedaan. Daarin zat ook het rijexamen. Er staat in de voorwaarde wel dat als er is betaald of/en een bevestiging is, het niet meer ongedaan kan worden ofzo
Noooooooooo!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef Lutte het volgende:
KutlevenNet m'n knuffel kwijtgeraakt, wss in Nijmegen. Vind ik nooit meer terug
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 6 december 2012 21:12 schreef Lutte het volgende:
KutlevenNet m'n knuffel kwijtgeraakt, wss in Nijmegen. Vind ik nooit meer terug
Owquote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
rijinstructeur zegt dat het in het pakket zit. Cbr zegt dat het opnieuw betaald moet worden
Ik had zo'n gatendag vandaag, dus naar huis gegaan en m'n ouders zouden me dan 's avonds wegbrengen, in Nijmegen wat drinken, en weer naar huis.quote:
Ja ze zijn mee op drie kampen en naar Rome en Parijs geweest, niks aan de hand, en dan zoiets stoms.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt heel kut. Ik zou ook niet zonder m'n favo aap kunnen. Gelukkig blijft ie altijd op m'n kamer.
hmmm...quote:Op donderdag 6 december 2012 21:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had zo'n gatendag vandaag, dus naar huis gegaan en m'n ouders zouden me dan 's avonds wegbrengen, in Nijmegen wat drinken, en weer naar huis.
Nu had ik dus m'n knuffels meegenomen zodat ik wat bij kon slapen in de auto, maar zoals gewoonlijk waren we weer te laat aangereden aangezien m'n ouders altijd veel te gunstig rekenen voor vertrektijden en om weer te gaan juist zo vroeg mogelijk dus haastig uitgestapt en 'm waarschijnlijk met m'n tas mee de auto uitgesleept.
Morgen kijken heeft geen zin met 10 cm sneeuw en er is ook niemand in Nijmegen die kan gaan kijken, de mensen aan wie ik dit zou willen vertellen zitten ook niet op kamers. Gelukkig niet Euje maar de andere.![]()
Mijn weer app op telefoon geeft aan dat het na vandaag hier niet meer gaat sneeuwen en vriezen. fingers crossed!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
flink genaaid dus...
Hoop voor pat dat het gewoon doorgaat
Als ik de buienradar op 24 uur vooruit zet lijkt het daar ook niet te komen.quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn weer app op telefoon geeft aan dat het na vandaag hier niet meer gaat sneeuwen en vriezen. fingers crossed!
ik doe mee!quote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn weer app op telefoon geeft aan dat het na vandaag hier niet meer gaat sneeuwen en vriezen. fingers crossed!
Kloptquote:Op donderdag 6 december 2012 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik de buienradar op 24 uur vooruit zet lijkt het daar ook niet te komen.
Ja als ik morgen in Nijmegen kan komen met een redelijke kans er ook weer uit te komen.. Morgen niks verplichts maar wel vier dingen en ik snap er al niks van dus wil wel gaanquote:Op donderdag 6 december 2012 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm...
Je zou het morgen kunnen proberen. Misschien heeft iemand hem wel op een paaltje gelegd
yup. Gewoon ff kijken... Misschien heb je wel mazzelquote:Op donderdag 6 december 2012 21:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja als ik morgen in Nijmegen kan komen met een redelijke kans er ook weer uit te komen.. Morgen niks verplichts maar wel vier dingen en ik snap er al niks van dus wil wel gaan
Dus sowieso ff kijken dan, en anders gevonden voorwerpen UMC? Als je binnen 50m van een ziekenhuis een knuffel vindt en je hebt een hart breng je 'm daar naar toe denk k.
idemquote:
Dit lijkt me een gevalletje overmacht dus ik zou het juridisch loket of rechtsbijstand eens bellenquote:Op donderdag 6 december 2012 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
rijinstructeur zegt dat het in het pakket zit. Cbr zegt dat het opnieuw betaald moet worden
pff geluk gehad dan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:21 schreef Lutte het volgende:
Damn![]()
Ik dacht gisteravond dat ik vandaag om 10.45 college had, dat wilde ik gaan proberen met de bus. Papa is thuis dus als ik zou stranden werd het wel opgelost. Bleek ik verkeerd te hebben gekeken, was het 9.45. Dan zit je net in de spits en nog vroeger, dus besloten vanochtend ff te kijken. 7.20 wakker, bussen reden maar op tijd konden ze niet garanderen, maar geen lekker gevoel dus besloten pas 's middags te gaan (13.45-16.45).
Hoor ik nu van een vriendinnetje dat haar bus een ongeluk heeft gehad, ff teruggeteld, en dat is de bus die ik anders ook had gehad. Niks ergs gelukkig, wel flinke vertraging natuurlijk, maar het is een bus en het is glad je weet nooit wat voor klap je maakt. Bah.
Ze gaan zo vast weer McDonalds eten bij hem op het werk inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kost je de vette vrijdagmiddaglunch?
lunch wordt betaald altijdquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kost je de vette vrijdagmiddaglunch?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ook!
I am decorating the stairs. It's like OH MY GOD, it's so american! I love it. It's all shiny and it's al over the top. OH MY GOD
jij wilde toch zo graag sneeuwquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:52 schreef Crazy-M het volgende:
Wie maakt er rond 14:50 even mn auto sneeuwvrij ?
lekker met die natte sneeuwquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:23 schreef PatriQue89 het volgende:
BOHHHHH'
-10 vanacht... bij vaduz -15
jah, maar godverdoeme niet op mn auto als ik weekend kan gaan vierenquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ook!
I am decorating the stairs. It's like OH MY GOD, it's so american! I love it. It's all shiny and it's al over the top. OH MY GOD
quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:23 schreef PatriQue89 het volgende:
BOHHHHH'
-10 vanacht... bij vaduz -15
Nee, maar als deze natte boel gaat bevriezen heb je een grote glijboelquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als het vriest, is het niet meer nat, toch?
wrom?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
Ik heb 2,5 uur gedaan over een rit waar ik normaal 45 minuten over doe
Ik stapte op Haarlem in de verkeerde trein en belande op Santpoort Zuid. Tot vandaag wist ik niet eens dat het bestond.... en dat het zelfs 2 stations heeftquote:
woon je er al?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik stapte op Haarlem in de verkeerde trein en belande op Santpoort Zuid. Tot vandaag wist ik niet eens dat het bestond.... en dat het zelfs 2 stations heeft.
Nee dushi, gewoon koud en kut treinquote:
Super dat je nog zoveel motivatie op kunt brengenquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Godverdomme... Collegas halen de pers niet leeg.. Dus ik het vanochtend doen.. Hebben ze teveel erin gedaan, doet ie het niet meer.. Kon alles eruit halen en opnieuw erin. Ge bro ken
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:23 schreef Lutte het volgende:
Scrabblen met Herman.. Het is bijna sneu
Whehe, maar toch leuk dat ie meedoet.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja en mama en Ron ook nogEn nog verliest ie met 50 punten, ik ben gemeen.
Zeker, was erg grappigquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe, maar toch leuk dat ie meedoet.
Zo wordt er overigens ook met mij gespeeld hoor. Maar dan meer omdat ik het artistieke laat winnen van het scoren van keiharde punten.
JALOERS!quote:Op zondag 9 december 2012 10:34 schreef Lutte het volgende:
Benny krijgt gewoon post van Annemarie Jorritsma
Zandzakken, planken voor de ramen, hup hup!quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:13 schreef iBenny het volgende:
Morgen bevind ik me in afgezet gebied
[ link | afbeelding ]
Oeps...quote:Op zondag 9 december 2012 15:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene zijn auto is net afgevoerd door zo'n takelbedrijf...
Hij reed nog maar op 2 ipv 4 cilinders ofzo..
Ohjaquote:Op zondag 9 december 2012 16:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geniaal, klinkt echt alsof ie is opgehaald door de politie xD
DE VERWARRINGGGquote:Op maandag 10 december 2012 07:30 schreef iBenny het volgende:
De treintjes vinden het zelf ook maar verwarrend. Alles heeft opeens 10 tot 20 minuten vertraging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |