Beetje jammer.quote:
Moeilijk gedoe. Mooi gedaan/geprobeerd. Hoort echter niet bij mijn favo films. Er schort wel wat aan.quote:
Ik was even bang dat het aan mij en m'n ongetrainde filmblik lag! Helemaal gek die filmquote:Op maandag 3 december 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moeilijk gedoe. Mooi gedaan/geprobeerd. Hoort echter niet bij mijn favo films. Er schort wel wat aan.
Hallo!quote:
Dan is het gooooeeeewdquote:Op maandag 3 december 2012 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah johh... Dat kan ik toch hebbenVond het wel grappig!
Zo fijn.quote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Er is hier gewoon 50 kilo af sinds mei, bizar
Wat goedquote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Maar je moet wel doen alsof je hem snapt, dat doet bijna iedereen!quote:Op maandag 3 december 2012 20:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was even bang dat het aan mij en m'n ongetrainde filmblik lag! Helemaal gek die film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben ik, een week geleden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Zoveelquote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
OMG!quote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Vind je? Ik vind ze wel te doenquote:Op maandag 3 december 2012 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, een sole-source ketose dieet. Oftewel, shakes. Smaakt naar papier maché.
Yes, shirt en broek heb ik nog. Kan je bijna met z'n tweeën in nu.quote:Op maandag 3 december 2012 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
En heb je dat shirt nog van voor je begon? Nog even een foto maken als je die aan hebt
Het is te doen, maar genieten doe ik nietquote:Op maandag 3 december 2012 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind ze wel te doenNaja,,, niet allemaal natuurlijk
Kan ik me voorstellen. Ik was aan ronde 2 begonnen.. 15 er af nu. al 2 weken stabiel zonder af bouw of iets... even kijken wat er qua werk gebeurt.. anders moet ik het eerst maar even op karakter doenquote:Op maandag 3 december 2012 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is te doen, maar genieten doe ik niet
Heb nu 2x twee maanden volledig dat dieet gedaan (dus excl. de afbouw aan het einde) En ik begin het beu te worden.
zo dan! Wat goed zegquote:Op maandag 3 december 2012 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Whehehe, ach dat zal wel meevallen. Kan straks weer sporten, en valt me nog mee hoe weinig kracht ik verloren ben.quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
In de moshpit ben je minder de koning natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |