quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh jaquote:Op maandag 3 december 2012 16:11 schreef tammepiet het volgende:
Waar is die Toivomalki dude gebleven? Heimwee?
quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als 40 keer balverlies per wedstrijd voor lief neemt kun je hem opstellen
Als je met zoveel risico in je spel speelt dan is de kans wat vaker dat je de bal verspeelt ja.quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als 40 keer balverlies per wedstrijd voor lief neemt kun je hem opstellen
Ach het ziet er leuk uit tegen Heerenveen en NAC maar als je met hem speelt tegen PSV dan krijgt Vermeer een drukke avond. Middenveld staat prima zo geen reden om hem te brengenquote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als je met zoveel risico in je spel speelt dan is de kans wat vaker dat je de bal verspeelt ja.
Maar is tenminste wel een middenvelder die perfect druk weet te zetten en altijd naar voren wil spelen. Een echte Ajax speler.
Het middenveld staat nog steeds niet prima, daar doet de prima overwinning tegen PSV niets aan af. Ik wil het liefst nog steeds Poulsen uit de basis want hij voegt op een essentiële positie veel en veel te weinig toe.quote:Op maandag 3 december 2012 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach het ziet er leuk uit tegen Heerenveen en NAC maar als je met hem speelt tegen PSV dan krijgt Vermeer een drukke avond. Middenveld staat prima zo geen reden om hem te brengen
Eriksen,Schöne en Serero wil je helemaal over lopen worden? Kom op zegquote:Op maandag 3 december 2012 16:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het middenveld staat nog steeds niet prima, daar doet de prima overwinning tegen PSV niets aan af. Ik wil het liefst nog steeds Poulsen uit de basis want hij voegt op een essentiële positie veel en veel te weinig toe.
Het is dat Hoesen zich goed manifesteert want anders zou ik nog steeds opperen voor een middenveld met Eriksen-Serero en daarachter van mij part Schone (Al komt hij ook handelingssnelheid net als Poulsen te kort) Maar Schone durft tenminste wel naar voren te passen.
Klopt. Ondanks dat ik een De Jong fan ben zie ik meer in Serero op het middenveld.quote:Op maandag 3 december 2012 16:48 schreef Tyron het volgende:
De Jong speelde ook prima op het middenveld.
Tegen driekwart van de tegenstanders in Nederland moet dat gewoon kunnen. Je bent vaak 60% in balbezit. Schone doet in balbezit het beter dan Poulsen hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen,Schöne en Serero wil je helemaal over lopen worden? Kom op zeg
Poulsen moet de bal inleveren bij Eriksen of de Jong zoals hij tegen PSV speelde is het perfect. Je kan wel spelen met Serero maar dan moet Eriksen eruit of in de spits.quote:Op maandag 3 december 2012 16:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen driekwart van de tegenstanders in Nederland moet dat gewoon kunnen. Je bent vaak 60% in balbezit. Schone doet in balbezit het beter dan Poulsen hoor.
Poulsen moet lekker op de bank gaan zitten. Brengt verdedigend helemaal niets en voetballend nog minder. En ja, hij speelde tegen PSV wel heel erg goed, dat moet gezegd worden, al denk ik nog steeds dat dat een incident is. Want hij heeft in zijn lange carriere nog nooit kunnen voetballen. Alleen afbreken, maar daar is hij tegenwoordig ook te traag voor.quote:Op maandag 3 december 2012 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Poulsen moet de bal inleveren bij Eriksen of de Jong zoals hij tegen PSV speelde is het perfect. Je kan wel spelen met Serero maar dan moet Eriksen eruit of in de spits.
Sja, blijkbaar hebben we niets anders op het moment. Hij moet gewoon wat meer naar voren spelen ipv op safe. Het is geen wereldvoetballer, maar dat moet hij wel kunnen lijkt me. Zaterdag was hij al veel aanvallender dan normaal.quote:Op maandag 3 december 2012 16:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Poulsen moet lekker op de bank gaan zitten. Brengt verdedigend helemaal niets en voetballend nog minder. En ja, hij speelde tegen PSV wel heel erg goed, dat moet gezegd worden, al denk ik nog steeds dat dat een incident is. Want hij heeft in zijn lange carriere nog nooit kunnen voetballen. Alleen afbreken, maar daar is hij tegenwoordig ook te traag voor.
We moeten op die positie iemand hebben die druk kan zetten (Kan Poulsen niet) en die opbouwend heel sterk is. Helemaal omdat we Vertonghen kwijt zijn geraakt.
Het probleem is dat hij dat niet kan omdat hij dat nooit heeft hoeven te doen en nu veel te oud is om nog die ommekeer te maken. Het is een breker maar zelfs daar is hij niet meer goed in. Hoe vaak hij zijn man wel niet laat lopen dit seizoen. En als hij er nou nog wat tegenover stelde dan kon ik het nog vergeven.quote:Op maandag 3 december 2012 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, blijkbaar hebben we niets anders op het moment. Hij moet gewoon wat meer naar voren spelen ipv op safe. Het is geen wereldvoetballer, maar dat moet hij wel kunnen lijkt me. Zaterdag was hij al veel aanvallender dan normaal.
Ben het niet helemaal met je eens, verdedigend heeft hij wel vaker goed gespeeld, alleen opbouwend is hij een ramp, wel met je eens dat dit een zwakke plek blijftquote:Op maandag 3 december 2012 16:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Poulsen moet lekker op de bank gaan zitten. Brengt verdedigend helemaal niets en voetballend nog minder. En ja, hij speelde tegen PSV wel heel erg goed, dat moet gezegd worden, al denk ik nog steeds dat dat een incident is. Want hij heeft in zijn lange carriere nog nooit kunnen voetballen. Alleen afbreken, maar daar is hij tegenwoordig ook te traag voor.
We moeten op die positie iemand hebben die druk kan zetten (Kan Poulsen niet) en die opbouwend heel sterk is. Helemaal omdat we Vertonghen kwijt zijn geraakt.
Denk dat het ook deels opdracht is. Eerste paar wedstrijden strooide hij nog met goeie passes naar de buitenspelers, nu is dat bijna weg, op zaterdag na.quote:Op maandag 3 december 2012 17:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij dat niet kan omdat hij dat nooit heeft hoeven te doen en nu veel te oud is om nog die ommekeer te maken. Het is een breker maar zelfs daar is hij niet meer goed in. Hoe vaak hij zijn man wel niet laat lopen dit seizoen. En als hij er nou nog wat tegenover stelde dan kon ik het nog vergeven.
Het is ook niet serieusquote:Op maandag 3 december 2012 17:03 schreef Lubbert het volgende:
Toivomaki speelt bij Almere City. Trouwens, die topictitel zegt wel weer genoeg over de hoogmoed van de gemiddelde Ajax aanhanger. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben Ajacied maar we gaan echt niet winnen in Madrid. We hebben inmiddels een paar wedstrijden achter elkaar gewonnen in de competitie maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Eerst moet die wisselvalligheid er uit.
niet? Ik verwacht een 0-4, 2 keer Eriksen, 2 keer Fischerquote:
Leuk.quote:Op maandag 3 december 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet? Ik verwacht een 0-4, 2 keer Eriksen, 2 keer Fischer.
Sarcasme niet kunnen herkennen is ook wat...quote:Op maandag 3 december 2012 17:03 schreef Lubbert het volgende:
Toivomaki speelt bij Almere City. Trouwens, die topictitel zegt wel weer genoeg over de hoogmoed van de gemiddelde Ajax aanhanger. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben Ajacied maar we gaan echt niet winnen in Madrid. We hebben inmiddels een paar wedstrijden achter elkaar gewonnen in de competitie maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Eerst moet die wisselvalligheid er uit.
Daar spreekt niemand je op tegen. Het is alleen zo dat het ongeveer de eerste wedstrijd is dat hij ook naar voren durfde te passen (Op wat lange ballen na). Ik denk nog steeds dat dit een incident was.quote:Op maandag 3 december 2012 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En Poulsen speelde dik prima zaterdag, trouwens.
Dat lijkt me wel. Hij doet normaliter alleen balletje breed. Het zal hem tig keer verteld zijn dat hij het niet moet doen en nu doet hij het 1 keer beter. Uitzondering. Maar het zal wel een vader figuur zijn voor de Denen dus in die zin is hij welkom.quote:Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar spreekt niemand je op tegen. Het is alleen zo dat het ongeveer de eerste wedstrijd is dat hij ook naar voren durfde te passen (Op wat lange ballen na). Ik denk nog steeds dat dit een incident was.
Dat wordt helemaal niet overdreven. Hij zakt steeds in tot de verdediging en speelt dan 9 van de 10 keer Alderweireld of Moisander aan.quote:Op maandag 3 december 2012 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Dikke onzin, trouwens, dat Poulsen niet naar voren durft te spelen normaal. Dat wordt gigantisch overdreven.
Het slechte spelen van Poulsen is überhaupt overdreven. Het is geen wereldster maar zolang de staf Sporkslede en Bocarra er nog niet klaar voor vind is het prima.quote:Op maandag 3 december 2012 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Dikke onzin, trouwens, dat Poulsen niet naar voren durft te spelen normaal. Dat wordt gigantisch overdreven.
Nee en publiek is gewoon welkom.quote:Op maandag 3 december 2012 17:18 schreef tammepiet het volgende:
Nog 5 kwartier Jong Jaxi - Kakkie's.
Is het in de Arena? Anders sowieso afgelasting lijkt me.
Zal wel rustig aandoen door die 3 wedstrijden in 1 week.quote:Op maandag 3 december 2012 18:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Jammer dat Andersen op de bank begint vanavond.
Dat denk ik ook. Al weet ik niet hoeveel hij gespeeld heeft in die wedstrijden.quote:Op maandag 3 december 2012 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zal wel rustig aandoen door die 3 wedstrijden in 1 week.
QFTquote:Op maandag 3 december 2012 17:40 schreef MaxC het volgende:
Volgens mij speelt Poulsen in opdracht van Frank de Boer zo tussen de 2 CV's, daardoor kunnen Blind en Van Rhijn als halve buitenspelers spelen omdat je dan altijd drie centrale verdedigers hebt. Soort 3-4-3 speel je dan. In de topduels erg handig alleen tegen de kleintjes kan je beter een CVM hebben die meer kan voetballen.
Wtf ik dacht altijd dat hij een CVM wasquote:Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Mats Rits staat in de spits volgens mij. Ben niet echt onder de indruk van die knakker.
nee, eerder een CAMquote:Op maandag 3 december 2012 18:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Wtf ik dacht altijd dat hij een CVM was
Neen. Kessel spits. Opstellingen die op internet rondgaan kloppen qua namen, niet posities.quote:Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Mats Rits staat in de spits volgens mij. Ben niet echt onder de indruk van die knakker.
Dan vind ik het vreemd dat Van Kessel met 7 speelt en Rits met 9.quote:Op maandag 3 december 2012 19:03 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Neen. Kessel spits. Opstellingen die op internet rondgaan kloppen qua namen, niet posities.
Levert geen moer op en het kost punten in de competitie. Je bent afhankelijk, want van Real win je niet.quote:
Weet ik, maar Dortmund gaat met B-elftal spelen, City niet. Ajax verliest.quote:Op maandag 3 december 2012 19:20 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Levert geen moer op en het kost punten in de competitie. Je bent afhankelijk, want van Real win je niet.
De Boer kijkt er niet op deze manier naar. Einde discussie
Mooi leerzaam duel voor de spelers.quote:Op maandag 3 december 2012 20:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
erg jeugdig ook dat jong fey. van jullie
quote:De Boer hecht waarde aan Europa League
Ajax is nog een wedstrijd verwijderd van overwintering in de UEFA Europa League. Dinsdagavond verdedigt de kampioen van Nederland de derde plaats in groep D in Madrid. Alleen als Manchester City van groepswinnaar Borussia Dortmund wint, heeft Ajax een zege in Bernabéu nodig tegen het al geplaatste Real Madrid. Frank de Boer: ,,Het spelen van Europese duels maakt ons sterker in de competitie.”
De wedstrijd tegen Real Madrid komt voor Ajax op een mooi moment. Drie dagen na de gewonnen topper tegen PSV kan Ajax zich opnieuw meten met een tegenstander van hoog niveau. ,,Ik hoop dat de wedstrijd tegen PSV de spelers zelfvertrouwen heeft gegeven. Vorig seizoen kregen we ook een boost na de goede wedstrijd tegen PSV. Het belangrijkste van afgelopen zaterdag was dat we hebben laten zien dat we ook grote tegenstanders onze wil kunnen opleggen. En dat is het natuurlijk fantastisch dat je daar ook een goed resultaat mee bereikt.”
Ajax strijdt dinsdagavond voor een plaats in de volgende ronde van de UEFA Europa League. Zolang Manchester City niet wint van groepswinnaar Borussia Dortmund, is Ajax zeker van de derde plaats. Bij een Engelse zege in Duitsland moet Ajax in Bernabéu winnen om het punt voorsprong op City te behouden. ,,Aan een gelijkspel hebben we dus sowieso niets als City in Dortmund wint”, zo rekende De Boer voor. De coach van Ajax hecht er veel waarde aan om na de winterstop door te gaan in de Europa League. ,,We willen op elk niveau onze kwaliteiten laten zien. Want juist in Europese wedstrijden kunnen spelers zich goed ontwikkelen. Ik hoop dan ook dat we na de winter nog lang actief zullen zijn in de Europa League. Het spelen van Europese wedstrijden maakt ons uiteindelijk sterker in de competitie. Daar ben ik van overtuigd.”
Kenneth Vermeer staat dinsdagavond voor de twaalfde keer onder de lat bij een wedstrijd in de Champions League. De doelman van Ajax erkent dat dergelijke duels sterk bijdragen aan de ervaring. Misschien wel tien keer zoveel als een reguliere wedstrijd in de Eredivisie. ,,In de Champions League speel je vrijwel altijd tegen de beste ploegen van ieder land. Het zijn altijd wedstrijden op het hoogste niveau waarbij ieder foutje direct wordt afgestraft. Daarom vind ik het ook belangrijk om met Ajax te overwinteren zodat we dit seizoen nog meer wedstrijden op hoog niveau kunnen spelen.”
Real Madrid is een speelronde voor het einde al zeker van de tweede plaats in groep D. Om die reden spaart trainer José Mourinho enkele vaste waarden. Iker Casillas, Sergio Ramos , Xabi Alonso zullen er net als de geschorste Arbeloa niet bij zijn. Uiteraard blijven er ook dan nog genoeg wereldsterren over bij de kampioen van Spanje. De Boer: ,,We weten dat we ons nu kunnen instellen op andere spelers. Xabi Alonso is bijvoorbeeld een speler waar altijd veel diepgang vanuit gaat. Dat zal nu dus van andere spelers moeten komen. Toch denk ik niet dat ze echt verzwakt zijn als je naar hun huidige wedstrijdselectie kijkt.”
Wat dat betreft geldt voor Real Madrid ‘groot, groter, grootst’, zo vindt ook De Boer. ,,Real Madrid en FC Barcelona zijn de beste clubs ter wereld. Het verschil dat ze jaarlijks met de nummer 3 in Spanje hebben is ongelofelijk groot. Dat zegt veel in zo’n sterke competitie. Ik ben er van overtuigd dat ze allebei minimaal tot de halve finales zullen reiken. Samen met nog enkele andere teams behoort dit Real Madrid absoluut tot de favorieten om de finale te halen.”
Als we doorgaan naar de Europa League hoop ik dat we gewoon Liverpool (of Tottenham) lotenquote:Op maandag 3 december 2012 20:50 schreef Thomas-sama het volgende:
EL, daar raak je alleen maar vermoeid van. Om vervolgens punten te verliezen in de competitie.
Die 4 interlands in de tussentijd maken toch ook weinig uitquote:Op maandag 3 december 2012 20:46 schreef tammepiet het volgende:
KNVB bant Bazoer ook niet in actie voor jeugteams Oranje.
ik hoop dat als we in de el doorgaan, heel ver komen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Als we doorgaan naar de Europa League hoop ik dat we gewoon Liverpool (of Tottenham) loten
Dat is zeker waar. Laten wennen en in januari meenemen op trainingskamp meenemen naar Brazilië.quote:Op maandag 3 december 2012 21:31 schreef Artillerieschaap het volgende:
Inderdaad, 't gejank om die paar maandjes 'stilstand' (alsof die jongen op de training geen vooruitgang kan boeken zeg). Zelfs als het zo is haalt hij het dubbel en dwars in omdat hij nu bij Ajax speelt en dus véél eerder een kans in het eerste gaat krijgen...
Ver komen in de EL is alleen leuk als je de finale speelt. Als we de kwartfinale ofzo halen en dat kost ons de titel dan gaat dat me erg irriteren.quote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
ik hoop dat als we in de el doorgaan, heel ver komen.
Ajax zal toch een keer in pot 2 moeten komen als ze wat willen in de CL. Daarvoor moet er gepresteerd worden in de EL.quote:Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ver komen in de EL is alleen leuk als je de finale speelt. Als we de kwartfinale ofzo halen en dat kost ons de titel dan gaat dat me erg irriteren.
quote:Op maandag 3 december 2012 23:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ajax zal toch een keer in pot 2 moeten komen als ze wat willen in de CL. Daarvoor moet er gepresteerd worden in de EL.
Even die cup ophalen om de hoek man, prima toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:51 schreef Smoofie het volgende:
We verliezen van RM en City wint van Borussia B. Geen EL is wel beter
We halen de Finale toch niet en liever weer CL dan EL kwartfinale halen en geen CL/kampioen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Even die cup ophalen om de hoek man, prima toch?
Punten halen zodat je weer in pot 2 komt in de CL.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We halen de Finale toch niet en liever weer CL dan EL kwartfinale halen en geen CL/kampioen.
Halen we toch niet genoeg vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Punten halen zodat je weer in pot 2 komt in de CL.
Als je er steeds zo snel mogelijk uit wil niet nee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Halen we toch niet genoeg van. En je hebt er niets aan als je geen Cl speelt
.
Frank de Boer.quote:Ajax strijdt dinsdagavond voor een plaats in de volgende ronde van de UEFA Europa League. Zolang Manchester City niet wint van groepswinnaar Borussia Dortmund, is Ajax zeker van de derde plaats. Bij een Engelse zege in Duitsland moet Ajax in Bernabéu winnen om het punt voorsprong op City te behouden. ,,Aan een gelijkspel hebben we dus sowieso niets als City in Dortmund wint”, zo rekende De Boer voor. De coach van Ajax hecht er veel waarde aan om na de winterstop door te gaan in de Europa League. ,,We willen op elk niveau onze kwaliteiten laten zien. Want juist in Europese wedstrijden kunnen spelers zich goed ontwikkelen. Ik hoop dan ook dat we na de winter nog lang actief zullen zijn in de Europa League. Het spelen van Europese wedstrijden maakt ons uiteindelijk sterker in de competitie. Daar ben ik van overtuigd.”
Dan stel je toch een 2e elftal op zoals PSV dat doet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We halen de Finale toch niet en liever weer CL dan EL kwartfinale halen en geen CL/kampioen.
Dat doet Frank niet, hij wilt er wel voor gaan, maar ik hoop dat het niet luktquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan stel je toch een 2e elftal op zoals PSV dat doet?
Rot toch op man, waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat doet Frank niet, hij wilt er wel voor gaan, maar ik hoop dat het niet lukt.
Persoonlijk vind ik dat we sterk genoeg zijn om en voor de EL te gaan en het kampioenschap.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat doet Frank niet, hij wilt er wel voor gaan, maar ik hoop dat het niet lukt.
Ik heb bij het huidige team niet het gevoel dat ze de vele wedstrijden aankunnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rot toch op man, waar slaat dat op?
Dan hadden we dit seizoen in pot 2 gezeten, maar uit pot 3 weer PSG of Juventus bijvoorbeeld kunnen loten. En vergeet niet dat Dortmund uit notabene pot 4 kwamquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Punten halen zodat je weer in pot 2 komt in de CL.
Gewoon morgen voor de winst gaan in Madrid en zien waar we eindigen. Maar absoluut geen tranen dus als we vierde worden in de poulequote:Op dinsdag 4 december 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
EL is gewoon kut, op donderdag spelen en dan ook elke week ipv 2 weken zoals in de CL.
Geen tranen maar het doet de naam Ajax goed als we gewoon 3e worden met een eventueel goed resultaat in Madrid!quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:10 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Gewoon morgen voor de winst gaan in Madrid en zien waar we eindigen. Maar absoluut geen tranen dus als we vierde worden in de poule
Benieuwd wat ze ermee doen, straks wacht je tot de zomer en dan ben je te laat. Kopen en hem het jaar laten afmaken bij Aalborg zou wel een goeie optie zijn.quote:Deense spits Helenius staat open voor vertrek naar Ajax
De Deense spits Nicklas Helenius heeft laten weten dat hij open staat voor een vertrek bij zijn club Aalborg. Als het aan de 21-jarige aanvaller ligt, behoort een vertrek in de winterstop al tot de mogelijkheden. Ajax volgt de ontwikkeling van het talent met interesse.
Helenius liet afgelopen weekend in de Deense krant Nordjyske weten open te staan voor een vertrek. "Als er een goede club komt," aldus de de spits. Aanleiding voor de vraag was de interesse van Ajax in een eerder stadium.
Na Lucas Andersen, Nicolai Boilesen, Viktor Fischer, Christian Eriksen, Lasse Schone en Christian Poulsen zou Helenius de zevende Deen in dienst van de Amsterdammers kunnen worden.
Hij doet het niet, hij heeft wel gelijk over die club scheidsrechters in het algemeen maar is natuurlijk geen reden om iemand in elkaar te rossenquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:27 schreef tammepiet het volgende:
[pic]oi45.tinypic.com/t6vxts.jpg[/pic]
Da fuck tweet ome Peter nu?
Img Tags gebruikenquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:27 schreef tammepiet het volgende:
oi45.tinypic.com/t6vxts.jpg
Da fuck tweet ome Peter nu?
Dus hij blijft nog wel eventwitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 08:01:40Eriksen: "Ik moet elke wedstrijd laten zien dat ik de beste ben. Als je bent uitgeleerd in NL, moet je over een transfer nadenken" #reaAJA reageer retweet
Eriksen 2.0.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:59 schreef tammepiet het volgende:
Fischer: 3 goals, 3 assists in 401 minuten voetbal
_0_
Vanavond nog even 2 assists en een doelpuntje erbij. Lijkt me prima.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:59 schreef tammepiet het volgende:
Fischer: 3 goals, 3 assists in 401 minuten voetbal
_0_
Ik vrees in die zin dat het gewoon een afstraffing van jewelste gaat worden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:16 schreef Sephael het volgende:
[..]
Vanavond nog even 2 assists en een doelpuntje erbij. Lijkt me prima.
Scherpe analyse joh, heb je dat helemaal zelf bedacht?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:36 schreef Burrito het volgende:
Real gaat Ajax 15-20 minuten laten komen, als Ajax dan even op adem moet komen gaan ze gewoon drukken en maken ze 2 goals.
Wat is je probleem?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Scherpe analyse joh, heb je dat helemaal zelf bedacht?
Real heeft gewoon nog een wereldteam op de bank zitten die vanavond mogen spelen en graag willen laten zien dat ze in de eerste 11 thuis horen, dus ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vrees in die zin dat het gewoon een afstraffing van jewelste gaat worden.
Ook Real 2 is goed genoeg om van Ajax makkelijk te winnen, het gaat er een beetje om met wat voor instelling ze het veld inkomenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Madrid gaat sowieso niet winnen.
En als je een wereldspeler bent en in Real 2 plaats hebt mogen nemen wil je natuurlijk laten zien waarom je altijd in de basis zou moeten beginnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook Real 2 is goed genoeg om van Ajax makkelijk te winnen, het gaat er een beetje om met wat oor instelling ze het veld inkomen
Dat klopt allemaal, en waarschijnlijk gaat het ook gewoon zo. Maar het is ook vaak genoeg gebeurd dat het B-team voor geen meter loopt, of niet te motiveren is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:39 schreef Sephael het volgende:
[..]
Real heeft gewoon nog een wereldteam op de bank zitten die vanavond mogen spelen en graag willen laten zien dat ze in de eerste 11 thuis horen, dus ik ben bang dat je gelijk hebt.
Dat zou je zeggen maar toch werkt dat niet altijd zo, ik verwacht geen overwinning van Ajax of het moet in de laatste minuut gebeuren, als die gasten op een achterstand komen geven ze even gas en staan ze zo weer voor, bij gelijke stand zou het kunnen dat ze denken het is wel goed zo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:51 schreef Sephael het volgende:
[..]
En als je een wereldspeler bent en in Real 2 plaats hebt mogen nemen wil je natuurlijk laten zien waarom je altijd in de basis zou moeten beginnen.
Ik hoop dan ook niet op een afstraffing, want dan vrees ik weer voor de prestatie in de competitiequote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal, en waarschijnlijk gaat het ook gewoon zo. Maar het is ook vaak genoeg gebeurd dat het B-team voor geen meter loopt, of niet te motiveren is.
Ajax moet vooral proberen te zorgen dat ze niet al vroeg in het mes lopen. Gedisciplineerd spelen en geen dom balverlies waardoor Real al na 20 minuten op 2-0 voor staat door 2 counters.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen maar toch werkt dat niet altijd zo, ik verwacht geen overwinning van Ajax of het moet in de laatste minuut gebeuren, als die gasten op een achterstand komen geven ze even gas en staan ze zo weer voor, bij gelijke stand zou het kunnen dat ze denken het is wel goed zo.
tegen madrid is gewoon niet representatief, dat team is gewoon op alle fronten zoveel beter. Alleen op een dramadag van hun, een werelddag van ons is er kans op punten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:02 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook niet op een afstraffing, want dan vrees ik weer voor de prestatie in de competitie.
Van week op week, het lek is boven naar we kunnen er weer geen fuck van.
Inderdaad gewoon volwassen voetballen en kijken waar het schip strandt, er staat verder geen druk op die wedstrijd lijkt mequote:Op dinsdag 4 december 2012 12:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ajax moet vooral proberen te zorgen dat ze niet al vroeg in het mes lopen. Gedisciplineerd spelen en geen dom balverlies waardoor Real al na 20 minuten op 2-0 voor staat door 2 counters.
Verliezen is 1 ding. Met 5 nul om de oren krijgen zonder ook maar 1 kans en dat alle kopjes weer naar de grond gaan is toch echt het andere.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tegen madrid is gewoon niet representatief, dat team is gewoon op alle fronten zoveel beter. Alleen op een dramadag van hun, een werelddag van ons is er kans op punten.
Dat is niets om je voor te schamen, als wij elk jaar 500 miljoen schuld kunnen maken kopen we ook elk jaar toppers.
ja, das waar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Verliezen is 1 ding. Met 5 nul om de oren krijgen zonder ook maar 1 kans en dat alle kopjes weer naar de grond gaan is toch echt het andere.
Ajax hoeft niet eens punten te halen om EL te spelentwitter:tancredipalmeri twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 12:24:27Mancini saying Europa League "would bring troubles,having to play on thursday",means that tonight Manchester City won't care about winning? reageer retweet
Dortmund speelt met een B-team en Man City zeker niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:49 schreef Morendo het volgende:
Ik verwacht niet dat City in Dortmund wint, dus doorgaan doen we wel.
Ik denk dat City zich helemaal niet interesseert voor de Euro League. Die gaan alles inzetten op de competitie en Dortmund speelt voor een fanatiek publiek met hongerige spelers.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dortmund speelt met een B-team en Man City zeker niet.
Ik zie Man City er wel overheen gaan.
Denk het niet, ook de wissels bij Dortmund weten wel hoe er gespeeld moet worden, dat weten bij City de basis spelers niet eensquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dortmund speelt met een B-team en Man City zeker niet.
Ik zie Man City er wel overheen gaan.
Dat is leuk! En ben het zeker met je eens, maar wat nu als Ajax het slecht gaat doen? Ze gaan niet 12 keer op rij kampioen worden uiteraard.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:56 schreef Stiggie het volgende:
Zit ik filmpjes te kijken ter verbeschouwing van de wedstrijd.... Toch wel ontzettend gaaf als je ziet wie er nu allemaal bij Ajax werkt. Denk dat Frank ook niet snel weg zou willen omdat er gewoon veel vrienden van hem werken. Overmars, Van der Sar, Bergkamp, Frank, Ronald, Jonk. Los van de voetbal know how die er nu bij Ajax is ook gewoon erg gezellig moet het zijn.
Hopelijk komt Kluivert nog als spitsentrainer ooit, Ooijer voor de verdediging. Stam nog liever maar die is er nu niet
http://www.ajaxshowtime.c(...)t-directie-real.html
http://www.ajaxshowtime.c(...)-persco-dinsdag.html
Jawelquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is leuk! En ben het zeker met je eens, maar wat nu als Ajax het slecht gaat doen? Ze gaan niet 12 keer op rij kampioen worden uiteraard.
Nou als het even kan graagquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Ze gaan niet 12 keer op rij kampioen worden uiteraard.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:50 schreef wolfrolf het volgende:
Leuke garp in de TT. Maar ik zal wel duimen voor onze vaderlandsche trots.
idd. Engeland heeft een brede top, maar het nivo ligt niet per se heel hoog meer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, ook de wissels bij Dortmund weten wel hoe er gespeeld moet worden, dat weten bij City de basis spelers niet eens
Van Madrid ja .quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
Bij 60minuten Hoesen en Fischer wisselen, toch dan al op een comfortabele 0-3 voorsprong.
Zou wat zijn!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
Bij 60minuten Hoesen en Fischer wisselen, toch dan al op een comfortabele 0-3 voorsprong.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Het wordt de avond van eriksen en fischer
nos.nlquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:18 schreef Dven het volgende:
Ergens een goed sopcastkanaaltje voor de Nederland 3 uitzending?
Ik woon in het buitenland, vandaar..quote:
Dat kan, maar de kans is natuurlijk groter dat je wat mindere teams loot. Je hebt niet elk jaar zo'n kutloting als dit jaar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dan hadden we dit seizoen in pot 2 gezeten, maar uit pot 3 weer PSG of Juventus bijvoorbeeld kunnen loten. En vergeet niet dat Dortmund uit notabene pot 4 kwam
Had je het anders verwacht dan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:31 schreef stoeltafel het volgende:
Wat een kansloze wedstrijd. Ajax is machteloos.
Hier in Bulgarije kijk ik maar gewoon Nederlandse streamsquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:24 schreef spiedermann het volgende:
[..]
zelfe verhaal hier, woon in roemenie, Digi sport 3 zend het uit, beter iets dan niets
tijdens de competitie is het prima te doen maar als wedstrijden op het open net te zien zijn is het om te huilen...elke 3 seconden een nieuwe frame:Pquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier in Bulgarije kijk ik maar gewoon Nederlandse streams
Wat ik overigens beter niet had kunnen doen.
fischer had 1 leuke actie!quote:
Ik hoop volgend jaar weer. Betekend tenminste dat we CL spelenquote:
lijkt me stug dat we weer madrid loten..quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoop volgend jaar weer. Betekend tenminste dat we CL spelen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef Schanulleke het volgende:
Frankie vertelt ze nu dat het toch niks meer uitmaakt. Dat ze lef moeten tonen. Voetbalgogme en Amsterdamse arrogantie. Nog 45 minuten om écht te ballen. Knallen! We stappen straks met 2-6 van het veld. Ajax!!!!
we zullen niet in dezelfde pot zitten lijkt mequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
lijkt me stug dat we weer madrid loten..
quote:Ajax Life
Poulsen werd in de eerste helft al vervangen door Schöne. Toen wisten we nog niet waarom, nu wel: hamstringblessure.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:58 schreef stoeltafel het volgende:
Gvd Boerrigter wat is hij slecht zeg.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:58 schreef stoeltafel het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
En Hoesen is verdomme nog geen half jaar bij de club. Iedereen die die jongen nu al afschrijft mag voor mij flessen vol komen pissen, dan ga ik de azijnbusiness in.
De mensen die nog hopen dat de oude Boerrigter terug komt kan ik alvast vertellen dat dat nooit gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:58 schreef stoeltafel het volgende:
/Samequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:27 schreef TIM-846 het volgende:
Ik vind die Hoesen toch wel iets hebben.
Boerrigter daarentegen is één van de slechtere voetballers die ik ken.
Ja, en drie (soms zeer) bemoedigende wedstrijden, en een bemoedigende helft.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:35 schreef Marsenal het volgende:
Europa League.
Ben uiteindelijk wel tevreden, vooraf het toernooi zou ik zeggen dat met deze uitslagen ajax het maximale er uit haalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:39 schreef Shreyas het volgende:
Waarom is dat beter voor Ajax?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Fischer niet goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:39 schreef Stiggie het volgende:
Fischer was wel goed. Onervaren misschien maar nu al makkelijk meedraaiend. Eriksen ook nog een mooi schot uit stand. Maar 2de helft was oke, eerste helft om te janken.
Hoesen oke maar onervaren en logisch dat ie fouten maakt. Verwacht je natuurlijk ook minder van dan een talent als Fischer. Die heeft meer tijd nodig
Het is beter voor Nederland, zo komt België niet dichter bij op de UEFA coëffiiëntenlijstquote:
Tot de winterstop met enoh, we gaan het zien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:38 schreef Tyron het volgende:
Verdediging was weer janken en Poulsen weer vanouds slecht
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:39 schreef dieselnoi het volgende:
MOTM Boerrigter. Liet meer zien dan Visser. Op basis van de tweede helft was 3-3 een terechte uitslag geweest
Waarom geen Schöne?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tot de winterstop met enoh, we gaan het zien.
Als die eerste wordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kunnen we Fenerbahçe loten in de EL?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:39 schreef dieselnoi het volgende:
MOTM Boerrigter. Liet meer zien dan Visser. Op basis van de tweede helft was 3-3 een terechte uitslag geweest
Zn actie in de eerste helft in de 16 waar hij 2 verdedigers van Real passeerde en nog schoot vond ik toch wel boven verwachting van iemand die net bij het eerste zit.quote:
Maar geen geel gekregen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:42 schreef kurk_droog het volgende:
Enoh vanouds weer een breedte pass in de voeten van de tegenstander
Mogelijk, maar ik vermoed dat ze weer gewoon met een echte verdedigende middenvelder gaan spelen.quote:
Zou een schande zijnquote:In het Boerrigter topic lees ik dat twee spelers van de A1 op Twitter 'los' gingen over Derk en 'wat hij bij Ajax doet'.
Onschuldige twitterlol of not done als toch ook collega's?
jawelquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:48 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond Boerrigter het helemaal niet zo slecht doen?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zou een schande zijnDie A1 heeft echt 0 kwaliteit, zelfs Boerrigter schopt het verder dan hun ooit kunnen dromen.
Ik vond hem ook niet super slecht, hij lijkt met de week beter te worden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:48 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond Boerrigter het helemaal niet zo slecht doen?
Papemelodias en de Bondt zie ik, die 2 kunnen er echt helemaal niks van. Gaan Ajax 1 niet halen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zou een schande zijnDie A1 heeft echt 0 kwaliteit, zelfs Boerrigter schopt het verder dan hun ooit kunnen dromen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:41 schreef kurk_droog het volgende:
Heel knap dat we toch nog doorgaan, bij Madrid uit verlies je 110x van de 100 dus ik ben tevreden met de 2e helft.
Nu even de EL ownen, het moet kunnen met een gunstige loting en hopelijk leuke tegenstanders ipv weer Madrid, Milaan. Dat vind ik de charme van de EL dan weer.
Ben je nou serieusquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:41 schreef kurk_droog het volgende:
Heel knap dat we toch nog doorgaan, bij Madrid uit verlies je 110x van de 100 dus ik ben tevreden met de 2e helft.
Nu even de EL ownen, het moet kunnen met een gunstige loting en hopelijk leuke tegenstanders ipv weer Madrid, Milaan. Dat vind ik de charme van de EL dan weer.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Als Poulsen er een tijdje uit ligt dan is dit een mooi moment om Boccara in te passen.
Eerste helft leed Ajax veel onnodig balverlies en dat kwam niet alleen door het druk zetten van Madrid, tweede helft was wel degelijk beter en dat lag inderdaad ook een beetje aan Madrid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
2e helft deed Real Madrid geen flikker. ''Ajax speelde goed'' is dus onzin over de tweede helft
''EEN BEETJE''? Grootste deel hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eerste helft leed Ajax veel onnodig balverlies en dat kwam niet alleen door het druk zetten van Madrid, tweede helft was wel degelijk beter en dat lag inderdaad ook een beetje aan Madrid.
Nee er staat een beetje. Zonder hoofdletters.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''EEN BEETJE''? Grootste deel hoor.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee er staat een beetje. Zonder hoofdletters.
Ajax heeft 1x gewonnen en 1x gelijk gespeeld tegen City dat gewoon het slechtst voetbalt van deze poule, dus zoveel heeft Ajax ook niet laten zien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:53 schreef Sickert het volgende:
Die gekke De Mos en V Hanegem gehoord bij Sport1?
Vonden dat Ajax weinig had laten zien in de CL
En over de wedstrijden tegen City deden ze maar so so...
Ja, die kan er niet zoveel van. Matige verdediger.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef wieisboos het volgende:
Dit was degene die twitterde ''Wat ziet Frank toch in Boerrigter'' oid https://twitter.com/Papamelodias
heeft zijn tweet nu verwijderd
Die jongen kan echt totaal niet voetballen en het is een wonder dat hij bij Ajax speelt, de verpersoonlijking van de oude opleiding.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef wieisboos het volgende:
Dit was degene die twitterde ''Wat ziet Frank toch in Boerrigter'' oid https://twitter.com/Papamelodias
heeft zijn tweet nu verwijderd
EL , de kans is groot dat je gewoon een team in oost-Europa loot, dan ben je de lul. En spelen op donderdag, echt pure aids.quote:
Niveau Dortmund en Madrid ga je daar niet vindenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
EL , de kans is groot dat je gewoon een team in oost-Europa loot, dan ben je de lul. En spelen op donderdag, echt pure aids.
Hebben ze ook niet, daarom gaan ze nu ook mooi de EL in. Toch meer resultaat dan van te voren verwachtquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:53 schreef Sickert het volgende:
Die gekke De Mos en V Hanegem gehoord bij Sport1?
Vonden dat Ajax weinig had laten zien in de CL
En over de wedstrijden tegen City deden ze maar so so...
Dus? Liever verliezen tegen dat soort teams dan winnen van Dnipro en punten laten liggen daardoor in de competitie en vervolgens er in de kwartfinale uitliggen door Atletico madrid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niveau Dortmund en Madrid ga je daar niet vinden
Ik hoop Lyon en dat we ze dan helemaal naar de tering spelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Deze kunnen we trouwens loten uit EL.
Anzhi (of liverpool), atletico madrid (of vitoria plzen), fenerbahce, bordeaux (of newcastle), groep E is helemaal open, dnjepr(napoli), genk, rubin kazan, LYON(!!!!!!!!!!!!), Lazio (of spurs), metalist charkiv, hannover (of levante)
Tussen haakjes staat een minder waarschijnlijke mogelijkheid.
Punten laat je anders wellicht ook wel liggen, zie PSV en Twentequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus? Liever verliezen tegen dat soort teams dan winnen van Dnipro en punten laten liggen daardoor in de competitie en vervolgens er in de kwartfinale uitliggen door Atletico madrid.
Je lijkt wel een Psv'er met je mietige calimero instelling.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus? Liever verliezen tegen dat soort teams dan winnen van Dnipro en punten laten liggen daardoor in de competitie en vervolgens er in de kwartfinale uitliggen door Atletico madrid.
dit x 100000quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik hoop Lyon en dat we ze dan helemaal naar de tering spelen.
Vooraf had niemand verwacht dat Ajax uberhaubt winnen zou in deze poule.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax heeft 1x gewonnen en 1x gelijk gespeeld tegen City dat gewoon het slechtst voetbalt van deze poule, dus zoveel heeft Ajax ook niet laten zien.
Zet je bril eens af.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:56 schreef dieselnoi het volgende:
Tuurlijk Real liet het toe net zoals dat PSV het toeliet dat Ajax de wedstrijd won
Gast echt
Smoofie is een rare gast.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Psv'er met je mietige calimero instelling.
;')quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:56 schreef dieselnoi het volgende:
Tuurlijk Real liet het toe net zoals dat PSV het toeliet dat Ajax de wedstrijd won
Gast echt
Wij zijn Ajax en moeten voor elke prijs gaan..quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:57 schreef wieisboos het volgende:
Ik hoop Spurs, Liverpool of N'castleof Lyon
Niet met deze selectie.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax en moeten voor elke prijs gaan..
Idd. Hopen dat het voetbal in het weekend er niet kwalitatief bij Ajax aan ten onder gaat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:01 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind de EL wel leuk eigenlijk. Dinsdag- woensdag cl kijken, donderdag EL met ajax. In het weekend Eredivisie.
Niets.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Oké dan, niet voor de periode titel in de jupiler league.
Wat wil je nou horen Smoofie?
Je moet het toch een keer leren? Stappen maken doe je in Europa.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niets.
Ik uit mijn mening over het feit dat deze selectie moeite zal hebben met het spelen op do en 4 wedstrijden in 2 weken. Als je daardoor punten laat liggen, kun je beter geen EL spelen.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je moet het toch een keer leren? Stappen maken doe je in Europa.
Wel eens het verschil gezien qua selectie ? FC Porto heeft toch wat betere(ook vooral fysiek) spelers dan Ajax, Benfica ook. En hun verdediging zuigt niet zo hard.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Al die Portugese clubs waar je zo naar opkijkt kunnen dat ook Smoofie.
[..]
Als Ajax maar speelt volgens de eigen filosofie met goed positiespel en veel druk kunnen we het best ver schoppen manquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel eens het verschil gezien qua selectie ? FC Porto heeft toch wat betere(ook vooral fysiek) spelers dan Ajax, Benfica ook. En hun verdediging zuigt niet zo hard.
twitter:CatenaccioNL twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 23:12:32Van de 7x dat een Ajax-speler door een ploeggenoot in staat werd gesteld om te schieten, was t 4x op aangeven van Eriksen #spelmaker #reaaja reageer retweet
Niks verrassends, ik zag hem ook 1x een prachtige pass geven op de Jong (zoals Modric deed bij de goal van Callejon), alleen Siem nam hem verkeerd aan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:14 schreef wieisboos het volgende:
twitter:CatenaccioNL twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 23:12:32Van de 7x dat een Ajax-speler door een ploeggenoot in staat werd gesteld om te schieten, was t 4x op aangeven van Eriksen #spelmaker #reaaja reageer retweet
twitter:CatenaccioNL twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 23:15:54Siem de Jong (4) en Viktor Fischer (3) hadden beiden meer succesvolle tackles vandaag dan alle verdedigers van Ajax bij elkaar (3). #reaaja reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:18 schreef Tyron het volgende:
Siem de Jong als CVM zou ik ook wel een keer willen zien.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:18 schreef Tyron het volgende:
Siem de Jong Eriksen als CVM zou ik ook wel een keer willen zien.
Oké en waarom is hij dan een goede CVM?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:21 schreef Tyron het volgende:
Waarom ik Siem de Jong als CVM zou willen zien is omdat hij sterk is, goed kan koppen, redelijk snel is, goed kan voetballen, altijd 100 procent geeft, onze aanvoerder is en goed kan opbouwen etc
en goed positie kiezen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:21 schreef Tyron het volgende:
Waarom ik Siem de Jong als CVM zou willen zien is omdat hij sterk is, goed kan koppen, redelijk snel is, goed kan voetballen, altijd 100 procent geeft, onze aanvoerder is en goed kan opbouwen etc
Omdat Poulsen overal minder in is dan de Jong isquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:22 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Oké en waarom is hij dan een goede CVM?
Voor de finale?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:24 schreef sitting_elfling het volgende:
Kunnen we al kaarten voor de Arena bestellen?
Ole fucking guerquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:24 schreef tammepiet het volgende:
Wat is nou de laatste gekochte verdediger welke wel mee kon? Moisander nog niets tot weinig van gezien.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:24 schreef tammepiet het volgende:
Wat is nou de laatste gekochte verdediger welke wel mee kon? Moisander nog niets tot weinig van gezien.
Chivu?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:24 schreef tammepiet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |