quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh jaquote:Op maandag 3 december 2012 16:11 schreef tammepiet het volgende:
Waar is die Toivomalki dude gebleven? Heimwee?
quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als 40 keer balverlies per wedstrijd voor lief neemt kun je hem opstellen
Als je met zoveel risico in je spel speelt dan is de kans wat vaker dat je de bal verspeelt ja.quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als 40 keer balverlies per wedstrijd voor lief neemt kun je hem opstellen
Ach het ziet er leuk uit tegen Heerenveen en NAC maar als je met hem speelt tegen PSV dan krijgt Vermeer een drukke avond. Middenveld staat prima zo geen reden om hem te brengenquote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als je met zoveel risico in je spel speelt dan is de kans wat vaker dat je de bal verspeelt ja.
Maar is tenminste wel een middenvelder die perfect druk weet te zetten en altijd naar voren wil spelen. Een echte Ajax speler.
Het middenveld staat nog steeds niet prima, daar doet de prima overwinning tegen PSV niets aan af. Ik wil het liefst nog steeds Poulsen uit de basis want hij voegt op een essentiële positie veel en veel te weinig toe.quote:Op maandag 3 december 2012 16:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach het ziet er leuk uit tegen Heerenveen en NAC maar als je met hem speelt tegen PSV dan krijgt Vermeer een drukke avond. Middenveld staat prima zo geen reden om hem te brengen
Eriksen,Schöne en Serero wil je helemaal over lopen worden? Kom op zegquote:Op maandag 3 december 2012 16:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het middenveld staat nog steeds niet prima, daar doet de prima overwinning tegen PSV niets aan af. Ik wil het liefst nog steeds Poulsen uit de basis want hij voegt op een essentiële positie veel en veel te weinig toe.
Het is dat Hoesen zich goed manifesteert want anders zou ik nog steeds opperen voor een middenveld met Eriksen-Serero en daarachter van mij part Schone (Al komt hij ook handelingssnelheid net als Poulsen te kort) Maar Schone durft tenminste wel naar voren te passen.
Klopt. Ondanks dat ik een De Jong fan ben zie ik meer in Serero op het middenveld.quote:Op maandag 3 december 2012 16:48 schreef Tyron het volgende:
De Jong speelde ook prima op het middenveld.
Tegen driekwart van de tegenstanders in Nederland moet dat gewoon kunnen. Je bent vaak 60% in balbezit. Schone doet in balbezit het beter dan Poulsen hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eriksen,Schöne en Serero wil je helemaal over lopen worden? Kom op zeg
Poulsen moet de bal inleveren bij Eriksen of de Jong zoals hij tegen PSV speelde is het perfect. Je kan wel spelen met Serero maar dan moet Eriksen eruit of in de spits.quote:Op maandag 3 december 2012 16:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen driekwart van de tegenstanders in Nederland moet dat gewoon kunnen. Je bent vaak 60% in balbezit. Schone doet in balbezit het beter dan Poulsen hoor.
Poulsen moet lekker op de bank gaan zitten. Brengt verdedigend helemaal niets en voetballend nog minder. En ja, hij speelde tegen PSV wel heel erg goed, dat moet gezegd worden, al denk ik nog steeds dat dat een incident is. Want hij heeft in zijn lange carriere nog nooit kunnen voetballen. Alleen afbreken, maar daar is hij tegenwoordig ook te traag voor.quote:Op maandag 3 december 2012 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Poulsen moet de bal inleveren bij Eriksen of de Jong zoals hij tegen PSV speelde is het perfect. Je kan wel spelen met Serero maar dan moet Eriksen eruit of in de spits.
Sja, blijkbaar hebben we niets anders op het moment. Hij moet gewoon wat meer naar voren spelen ipv op safe. Het is geen wereldvoetballer, maar dat moet hij wel kunnen lijkt me. Zaterdag was hij al veel aanvallender dan normaal.quote:Op maandag 3 december 2012 16:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Poulsen moet lekker op de bank gaan zitten. Brengt verdedigend helemaal niets en voetballend nog minder. En ja, hij speelde tegen PSV wel heel erg goed, dat moet gezegd worden, al denk ik nog steeds dat dat een incident is. Want hij heeft in zijn lange carriere nog nooit kunnen voetballen. Alleen afbreken, maar daar is hij tegenwoordig ook te traag voor.
We moeten op die positie iemand hebben die druk kan zetten (Kan Poulsen niet) en die opbouwend heel sterk is. Helemaal omdat we Vertonghen kwijt zijn geraakt.
Het probleem is dat hij dat niet kan omdat hij dat nooit heeft hoeven te doen en nu veel te oud is om nog die ommekeer te maken. Het is een breker maar zelfs daar is hij niet meer goed in. Hoe vaak hij zijn man wel niet laat lopen dit seizoen. En als hij er nou nog wat tegenover stelde dan kon ik het nog vergeven.quote:Op maandag 3 december 2012 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, blijkbaar hebben we niets anders op het moment. Hij moet gewoon wat meer naar voren spelen ipv op safe. Het is geen wereldvoetballer, maar dat moet hij wel kunnen lijkt me. Zaterdag was hij al veel aanvallender dan normaal.
Ben het niet helemaal met je eens, verdedigend heeft hij wel vaker goed gespeeld, alleen opbouwend is hij een ramp, wel met je eens dat dit een zwakke plek blijftquote:Op maandag 3 december 2012 16:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Poulsen moet lekker op de bank gaan zitten. Brengt verdedigend helemaal niets en voetballend nog minder. En ja, hij speelde tegen PSV wel heel erg goed, dat moet gezegd worden, al denk ik nog steeds dat dat een incident is. Want hij heeft in zijn lange carriere nog nooit kunnen voetballen. Alleen afbreken, maar daar is hij tegenwoordig ook te traag voor.
We moeten op die positie iemand hebben die druk kan zetten (Kan Poulsen niet) en die opbouwend heel sterk is. Helemaal omdat we Vertonghen kwijt zijn geraakt.
Denk dat het ook deels opdracht is. Eerste paar wedstrijden strooide hij nog met goeie passes naar de buitenspelers, nu is dat bijna weg, op zaterdag na.quote:Op maandag 3 december 2012 17:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij dat niet kan omdat hij dat nooit heeft hoeven te doen en nu veel te oud is om nog die ommekeer te maken. Het is een breker maar zelfs daar is hij niet meer goed in. Hoe vaak hij zijn man wel niet laat lopen dit seizoen. En als hij er nou nog wat tegenover stelde dan kon ik het nog vergeven.
Het is ook niet serieusquote:Op maandag 3 december 2012 17:03 schreef Lubbert het volgende:
Toivomaki speelt bij Almere City. Trouwens, die topictitel zegt wel weer genoeg over de hoogmoed van de gemiddelde Ajax aanhanger. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben Ajacied maar we gaan echt niet winnen in Madrid. We hebben inmiddels een paar wedstrijden achter elkaar gewonnen in de competitie maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Eerst moet die wisselvalligheid er uit.
niet? Ik verwacht een 0-4, 2 keer Eriksen, 2 keer Fischerquote:
Leuk.quote:Op maandag 3 december 2012 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet? Ik verwacht een 0-4, 2 keer Eriksen, 2 keer Fischer.
Sarcasme niet kunnen herkennen is ook wat...quote:Op maandag 3 december 2012 17:03 schreef Lubbert het volgende:
Toivomaki speelt bij Almere City. Trouwens, die topictitel zegt wel weer genoeg over de hoogmoed van de gemiddelde Ajax aanhanger. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben Ajacied maar we gaan echt niet winnen in Madrid. We hebben inmiddels een paar wedstrijden achter elkaar gewonnen in de competitie maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Eerst moet die wisselvalligheid er uit.
Daar spreekt niemand je op tegen. Het is alleen zo dat het ongeveer de eerste wedstrijd is dat hij ook naar voren durfde te passen (Op wat lange ballen na). Ik denk nog steeds dat dit een incident was.quote:Op maandag 3 december 2012 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En Poulsen speelde dik prima zaterdag, trouwens.
Dat lijkt me wel. Hij doet normaliter alleen balletje breed. Het zal hem tig keer verteld zijn dat hij het niet moet doen en nu doet hij het 1 keer beter. Uitzondering. Maar het zal wel een vader figuur zijn voor de Denen dus in die zin is hij welkom.quote:Op maandag 3 december 2012 17:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar spreekt niemand je op tegen. Het is alleen zo dat het ongeveer de eerste wedstrijd is dat hij ook naar voren durfde te passen (Op wat lange ballen na). Ik denk nog steeds dat dit een incident was.
Dat wordt helemaal niet overdreven. Hij zakt steeds in tot de verdediging en speelt dan 9 van de 10 keer Alderweireld of Moisander aan.quote:Op maandag 3 december 2012 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Dikke onzin, trouwens, dat Poulsen niet naar voren durft te spelen normaal. Dat wordt gigantisch overdreven.
Het slechte spelen van Poulsen is überhaupt overdreven. Het is geen wereldster maar zolang de staf Sporkslede en Bocarra er nog niet klaar voor vind is het prima.quote:Op maandag 3 december 2012 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Dikke onzin, trouwens, dat Poulsen niet naar voren durft te spelen normaal. Dat wordt gigantisch overdreven.
Nee en publiek is gewoon welkom.quote:Op maandag 3 december 2012 17:18 schreef tammepiet het volgende:
Nog 5 kwartier Jong Jaxi - Kakkie's.
Is het in de Arena? Anders sowieso afgelasting lijkt me.
Zal wel rustig aandoen door die 3 wedstrijden in 1 week.quote:Op maandag 3 december 2012 18:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Jammer dat Andersen op de bank begint vanavond.
Dat denk ik ook. Al weet ik niet hoeveel hij gespeeld heeft in die wedstrijden.quote:Op maandag 3 december 2012 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zal wel rustig aandoen door die 3 wedstrijden in 1 week.
QFTquote:Op maandag 3 december 2012 17:40 schreef MaxC het volgende:
Volgens mij speelt Poulsen in opdracht van Frank de Boer zo tussen de 2 CV's, daardoor kunnen Blind en Van Rhijn als halve buitenspelers spelen omdat je dan altijd drie centrale verdedigers hebt. Soort 3-4-3 speel je dan. In de topduels erg handig alleen tegen de kleintjes kan je beter een CVM hebben die meer kan voetballen.
Wtf ik dacht altijd dat hij een CVM wasquote:Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Mats Rits staat in de spits volgens mij. Ben niet echt onder de indruk van die knakker.
nee, eerder een CAMquote:Op maandag 3 december 2012 18:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Wtf ik dacht altijd dat hij een CVM was
Neen. Kessel spits. Opstellingen die op internet rondgaan kloppen qua namen, niet posities.quote:Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Mats Rits staat in de spits volgens mij. Ben niet echt onder de indruk van die knakker.
Dan vind ik het vreemd dat Van Kessel met 7 speelt en Rits met 9.quote:Op maandag 3 december 2012 19:03 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Neen. Kessel spits. Opstellingen die op internet rondgaan kloppen qua namen, niet posities.
Levert geen moer op en het kost punten in de competitie. Je bent afhankelijk, want van Real win je niet.quote:
Weet ik, maar Dortmund gaat met B-elftal spelen, City niet. Ajax verliest.quote:Op maandag 3 december 2012 19:20 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Levert geen moer op en het kost punten in de competitie. Je bent afhankelijk, want van Real win je niet.
De Boer kijkt er niet op deze manier naar. Einde discussie
Mooi leerzaam duel voor de spelers.quote:Op maandag 3 december 2012 20:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
erg jeugdig ook dat jong fey. van jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |