Als vrijgezel en met een onregelmatig rooster is de decembermaand een kwellingquote:Op maandag 3 december 2012 14:50 schreef pietkanarie het volgende:
Zin in de decembermaand, er staan allemaal leuke dingen op de planning!
Een onregelmatig rooster is wel minder ja. Grote kans dat je in ieder geval of met kerst of met oud&nieuw moet werken dan waarschijnlijk? Wel 200% uitbetaling (neem ik aan)! Maar alsnog is werken natuurlijk niet de meest gezellige besteding van de feestdagen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als vrijgezel en met een onregelmatig rooster is de decembermaand een kwelling
Wat heb je hem gestuurd en wat stuurde hij terug?quote:Op maandag 3 december 2012 15:02 schreef Luxuria het volgende:
Hij heeft gereageerd op mijn mail!
Nu moet ik hem eigenlijk mee uitvragen heb ik gezegd he..
Ja, doenquote:Op maandag 3 december 2012 15:02 schreef Luxuria het volgende:
Hij heeft gereageerd op mijn mail!
Nu moet ik hem eigenlijk mee uitvragen heb ik gezegd he..
Je mag bij mij komen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als vrijgezel en met een onregelmatig rooster is de decembermaand een kwelling
Nouja niet veel bijzondersquote:Op maandag 3 december 2012 15:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat heb je hem gestuurd en wat stuurde hij terug?![]()
OT: eerste tentamen verneukt, dusen ik ben moe
Zolang je hem maar niet via mail uitvraagt! Good luckquote:Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nouja niet veel bijzondersWe hadden vorige week een paar keer mailcontact over iets soort van 'zakelijks' (iets over een vereniging waar we allebei wat voor doen). Daarin werd hij wel al af en toe iets persoonlijker.
Eigenlijk was dat klaar, maar ik heb hem daar vandaag toch nog wat over gemaild, iets waar hij niet op had hoeven reageren. Dus ik dacht, als hij wel reageert, vraag ik hem daarna uit haha
Maar nu ben ik toch aan het twijfelen of ik niet vrijdag zorg dat ik naar de kroeg ga waar hij meestal zit en hem daar eerst polsen
Waarheen? En wat is er te doen?quote:Op maandag 3 december 2012 15:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je mag bij mij komen.
OT: Ben benieuwd.
Mijn PM staat open voor suggestiesquote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bij mijGeen idee. Maar ik zal je vast vermaken.
whahaha! Lees het nu pas.quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:05 schreef zwartedoos het volgende:
Fucking koud gehad de hele nacht, tijd voor een extra dekbed
Nou als die 4 kilo echt zichtbaar is dan ben je toch niet zo dik? Wat steviger vind ik vaak zelfs mooier!quote:Op maandag 3 december 2012 16:12 schreef Ambipur het volgende:
Wat zijn mensen enorm hard. Gewoon keiharde opmerkingen maken over mijn gewicht. Ik ben niet eens zo dik! Het is toch logisch 4 kilo aan te komen als je stopt met roken..
En dan een reep chocola om mn bureau leggen. Sukkels.
Maar het deed even zeer..quote:Op maandag 3 december 2012 17:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou als die 4 kilo echt zichtbaar is dan ben je toch niet zo dik? Wat steviger vind ik vaak zelfs mooier!
Geen dank. Laat je niet kisten door een stel van die lullo's hequote:Op maandag 3 december 2012 19:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar het deed even zeer..Dank je!
Kan gelukkig prima voor mijzelf opkomen.. Thanks anywayquote:Op maandag 3 december 2012 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen dank. Laat je niet kisten door een stel van die lullo's heAnders zal ik ze weleens aanpakken
![]()
Je weet zeker dat hij vrijgezel is?quote:Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nouja niet veel bijzondersWe hadden vorige week een paar keer mailcontact over iets soort van 'zakelijks' (iets over een vereniging waar we allebei wat voor doen). Daarin werd hij wel al af en toe iets persoonlijker.
Eigenlijk was dat klaar, maar ik heb hem daar vandaag toch nog wat over gemaild, iets waar hij niet op had hoeven reageren. Dus ik dacht, als hij wel reageert, vraag ik hem daarna uit haha
Maar nu ben ik toch aan het twijfelen of ik niet vrijdag zorg dat ik naar de kroeg ga waar hij meestal zit en hem daar eerst polsen
Whatsup?quote:Op maandag 3 december 2012 20:16 schreef Hřken het volgende:
Word zo moe van die bedreigingen van m'n ex. Kan niet eens meer normaal op school zitten zonder dat ik eigenlijk doodzenuwachtig ben. Het doet me goed om te horen dat zoveel mensen 'm zo graag willen pakken, maar ze kunnen niks doen zolang hij niks heeft gedaan. Zucht, waarom doen exen altijd zo moeilijk?
Haha ja dat weet ik zeker. Ik heb vorig jaar in de zomer al een tijdje met hem gedate.quote:Op maandag 3 december 2012 20:44 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Je weet zeker dat hij vrijgezel is?
(en geen homo)
Houd jij alles wat hij doet bij? Ben je al naar de politie geweest, puur om een aantekening te laten maken. Laat je niet zenuwachtig maken, hij wil macht over jou.quote:Op maandag 3 december 2012 20:16 schreef Hřken het volgende:
Word zo moe van die bedreigingen van m'n ex. Kan niet eens meer normaal op school zitten zonder dat ik eigenlijk doodzenuwachtig ben. Het doet me goed om te horen dat zoveel mensen 'm zo graag willen pakken, maar ze kunnen niks doen zolang hij niks heeft gedaan. Zucht, waarom doen exen altijd zo moeilijk?
oke, dan zit dat wel goedquote:Op maandag 3 december 2012 21:01 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik zeker. Ik heb vorig jaar in de zomer al een tijdje met hem gedate.
En hij is een vriend van mijn neven.
Ik heb die smsjes nog op m'n telefoon staan, maar of ik nu sterk in m'n schoenen sta?quote:Op maandag 3 december 2012 21:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Houd jij alles wat hij doet bij? Ben je al naar de politie geweest, puur om een aantekening te laten maken. Laat je niet zenuwachtig maken, hij wil macht over jou.
Hoe oud ben jij en hoe oud is hij?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:30 schreef Hřken het volgende:
[..]
Ik heb die smsjes nog op m'n telefoon staan, maar of ik nu sterk in m'n schoenen sta?
OT;
Wel goed, als het goed is staat er iemand bij school als ik vrij ben om even zeker te maken dat er niks mis gaat. Voor de rest voel ik me prima.
Je hoeft niet sterk in je schoenen te staan. Je angst is logisch. Toon hem dat niet!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:30 schreef Hřken het volgende:
[..]
Ik heb die smsjes nog op m'n telefoon staan, maar of ik nu sterk in m'n schoenen sta?
OT;
Wel goed, als het goed is staat er iemand bij school als ik vrij ben om even zeker te maken dat er niks mis gaat. Voor de rest voel ik me prima.
16 dacht ik, verder een aandachtsgeile, anorexia, krassende, suďcidale borderliner, gezien haar posts in het verleden. Ik zou er niet teveel aandacht aan schenkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..
Hoe oud ben jij en hoe oud is hij?
Herkenbaar. De dadertjes komen waarschijnlijk niet eens in de gevangenis (want stiekem zijn het toch best goede jongetjes hoor) en heb je die tweets van Peter R. de Vries gezien?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:08 schreef Luxuria het volgende:
Ik moet me niet meer bezig houden met dat voetbalvoorval van gisteren, ik maak me daar zo boos en verdrietig om
Ik zie het ook gewoon helemaal voor me dat die man op de grond ligt en ze hem tegen zijn hoofd en buik schoppen![]()
Ja echt ongelofelijk dat die zoiets kan zeggen!quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Herkenbaar. De dadertjes komen waarschijnlijk niet eens in de gevangenis (want stiekem zijn het toch best goede jongetjes hoor) en heb je die tweets van Peter R. de Vries gezien?Als ze die vent ooit doodtrappen vind ik het niet erg.
OT: goed, straks tentamen en dan twee daagjes geen tentamensEn na de tentamens mss weer een date
Naja dat dacht ik dus ook al.. Vandaar de vraag naar de leeftijd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
16 dacht ik, verder een aandachtsgeile, anorexia, krassende, suďcidale borderliner, gezien haar posts in het verleden. Ik zou er niet teveel aandacht aan schenken
Beetje jammer om jezelf zo te laten kennen, door sommige extra de grond in te trappen. Negeren was beter geweestquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
16 dacht ik, verder een aandachtsgeile, anorexia, krassende, suďcidale borderliner, gezien haar posts in het verleden. Ik zou er niet teveel aandacht aan schenken
Het is ook wel eens goed/leuk om zulke figuren op hun plek te zetten in plaats van door te laten schreeuwen om aandachtquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Beetje jammer om jezelf zo te laten kennen, door sommige extra de grond in te trappen. Negeren was beter geweest
Dat is al meermalen gebeurd..quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het is ook wel eens goed/leuk om zulke figuren op hun plek te zetten in plaats van door te laten schreeuwen om aandacht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zo onaardig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Over wie gaat dit ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:56 schreef zwartedoos het volgende:
Had wel gedacht dat er weer boehoe geroepen zou worden. Is gewoon irritant dat ze na meerdere waarschuwingen ook van FOK zelf nu weer begint met een stalker. Maar ik kan het idd beter negeren, aandacht is juist wat ze zoekt.
Lezen BATE! LEZUH!!!! Staat allemaal in dit topicquote:
Tally!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Lezen BATE! LEZUH!!!! Staat allemaal in dit topic
Geen vrije dagen die je kan gebruiken op het moment dat het je veel te veel word?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat ik mijn werk beu ben en wacht op een nieuwe baan(de stappen zijn al gezet). Tot die tijd erger ik me op dit moment aan d kleinste kutdingetjes en dat is heel erg zonde van mijn tijd.
Allemaal al opquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen vrije dagen die je kan gebruiken op het moment dat het je veel te veel word?
Anders ben je straks alles zat voor je aan je nieuwe werk begint.
Ai, sterkte er mee!quote:
Ik snap je frustratie.. Alleen denk dat je ook wel blij mag zijn dat je tot die tijd nog gewoon werk hebt?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:56 schreef SEMTEX het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat ik mijn werk beu ben en wacht op een nieuwe baan(de stappen zijn al gezet). Tot die tijd erger ik me op dit moment aan d kleinste kutdingetjes en dat is heel erg zonde van mijn tijd.
Yup, het had veel erger kunnen zijn, zeker in deze tijden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik snap je frustratie.. Alleen denk dat je ook wel blij mag zijn dat je tot die tijd nog gewoon werk hebt?
Kom je naar Eindhoven dan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:21 schreef krullenbolletje het volgende:
Slecht geslapen vannacht, zo nog 2 uurtjes werken en mijn crush weer zien
Vervang skeelers voor mijn motor en ik zit met precies hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb steeds zo'n zin om me helemaal uit te leven op de skeelers maar ik moet wachten tot na de winter
Ohja shit dat heb ik morgen ook, sinterklaas.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wel ok, morgen alleen nogal lang naar school en daarna sinterklaas maar daar heb ik wel zin in
Schaatsen een optie?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:20 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb steeds zo'n zin om me helemaal uit te leven op de skeelers maar ik moet wachten tot na de winter
Ga eens wieberen joh.. Moet je je eigen emo fotoboek plaatje zienquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Een plaatje is iets heel anders dan zeggen wat zij doetquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:28 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ga eens wieberen joh.. Moet je je eigen emo fotoboek plaatje zien
Beter zeg je dan niks
Klopt. Maar ben dan ook zo geil als een bossie siepels in december.quote:
Dat is Amy Leequote:Op dinsdag 4 december 2012 17:28 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ga eens wieberen joh.. Moet je je eigen emo fotoboek plaatje zien
Beter zeg je dan niks
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat is Amy Lee. Met haar spot je niet
Ow, enne?quote:
Wattist?quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje van dit, beetje van dat. Gewoon meh.
Spannend!quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nee ga ik vrijdag doen als ik hem zie
Ik ben 17, hij is 19. Heel volwassen gedrag van hem, ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij en hoe oud is hij?
competentie onderwijsquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:12 schreef wild-r0se het volgende:
heb ultimatum: maandag 5 competenties afgewerkt hebben van stage anders is het finito. Weet dat ik het wel kan, vind het alleen moeilijk om het dan ook te doen, maar wil dan ook weer niet voor een derde keer een stage falen en ik weet dat als ik dat af heb ik het daarna veel rustiger heb..
Het heeft niet geholpenquote:Op woensdag 5 december 2012 03:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mij lenen... Als ik het zo rond 8u terug krijg, ben ik een tevreden man
kan het ook niet helpen : ( : (quote:Op woensdag 5 december 2012 00:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
competentie onderwijs![]()
Ik ben niet moe maar wil naar bed
Sterkte gewenst voor vandaag.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:46 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje dubbel , het is vandaag 3 jaar terug dat een vriend van me er een einde aan maakte en dat maakt de dag toch een hele vreemde dag.
Welke was het?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
FUUU, 50k post gemaakt zonder dat ik het door had.
Wat lief.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:07 schreef An_awesome_wave het volgende:
Verliefd. Fucking verliefd en alle emoties die daar bij komen kijken. Ik heb het geluk dat ik sinds maandagavond weet dat het volledig wederzijds is. Dus zo ongeveer het beste gevoel ever, zo voel ik me nu.
Thanksquote:
Geen idee.quote:
Meid, welkom in de grote mensen wereld.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:49 schreef msacras het volgende:
Ongelofelijk boos en geďrriteerd. Die prutsers bij de ABN AMRO hebben een week of 2 geleden zonder reden m'n rekening half afgesloten, oftewel ik kan er niet meer in via internetbankieren/mobiel bankieren en kan er ook niet meer mee betalen. Ik kan dus helemaal niks, alleen door m'n ouders te laten betalen als ik iets via internet moet kopen of door te betalen met het beetje contante geld dat ik nog heb, maar daarmee maak ik alleen maar schulden en daar heb ik geen zin in. Al 5x er achter aan gegaan en ze zouden het regelen, maar ik heb er niks van gemerkt. Net weer m'n vader moeten vragen of hij iets voor me wou betalen omdat mijn rekening het nog steeds niet doet. Alsof ik nooit wat hoef te kopen, godver godver fucking domme.![]()
Dat is klote.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:49 schreef msacras het volgende:
Ongelofelijk boos en geďrriteerd. Die prutsers bij de ABN AMRO hebben een week of 2 geleden zonder reden m'n rekening half afgesloten, oftewel ik kan er niet meer in via internetbankieren/mobiel bankieren en kan er ook niet meer mee betalen. Ik kan dus helemaal niks, alleen door m'n ouders te laten betalen als ik iets via internet moet kopen of door te betalen met het beetje contante geld dat ik nog heb, maar daarmee maak ik alleen maar schulden en daar heb ik geen zin in. Al 5x er achter aan gegaan en ze zouden het regelen, maar ik heb er niks van gemerkt. Net weer m'n vader moeten vragen of hij iets voor me wou betalen omdat mijn rekening het nog steeds niet doet. Alsof ik nooit wat hoef te kopen, godver godver fucking domme.![]()
Jij bent fulltime Fok prof ?quote:Op woensdag 5 december 2012 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Gast, gevoel zolang mogelijk vasthouden!!quote:Op woensdag 5 december 2012 22:07 schreef An_awesome_wave het volgende:
Verliefd. Fucking verliefd en alle emoties die daar bij komen kijken. Ik heb het geluk dat ik sinds maandagavond weet dat het volledig wederzijds is. Dus zo ongeveer het beste gevoel ever, zo voel ik me nu.
Hartstikke leuk dat het allemaal bij de wereld hoort, betekent niet dat ik er blij mee moet zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:16 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Meid, welkom in de grote mensen wereld.
Welkom bij de club, ik had het gisterenquote:Op woensdag 5 december 2012 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik geef soms dom commentaar op mensen hier, maar jij bent wel heel sneuquote:Op woensdag 5 december 2012 23:16 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Meid, welkom in de grote mensen wereld.
Dit hebben veel mensen, dat je niet zeker weet of je genoeg gemaakt hebt, maar zodra je het hebt ingeleverd maal je er niet meer om, het is dan af.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:04 schreef wild-r0se het volgende:
Moe, en wakker blijven zodat ik met mn opdrachten bezig kan, doe alleen nog geen fuck. Ik wéét dat ik sowieso ga falen als ik niets ga doen, maar blijf het lastig vinden of dat wat ik doe wel goed genoeg is etc. Soms wou ik dat ik die klote onzekerheid niet had en super zelfverzekerd was over de dingen die ik deed,, gewoon omdat het makkelijker is. (ik weet dat ik zelden iets positiefs post hier, k zit nogal in een emotionele centrifuge de laatste tijd)
Mocht je in Den Haag wat zoeken, ik ken een straat waar veel kamertjes leeg staan.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:39 schreef WasMachinator het volgende:
En opeens een optie tot een relatief goedkope kamer!
hopelijk dus snel genoeg het huis uit!![]()
Wees blij.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik geef soms dom commentaar op mensen hier, maar jij bent wel heel sneu_!
dankjequote:Op donderdag 6 december 2012 01:34 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Dit hebben veel mensen, dat je niet zeker weet of je genoeg gemaakt hebt, maar zodra je het hebt ingeleverd maal je er niet meer om, het is dan af.
Of je gaat piekeren omdat je niks op papier kan krijgen, gewoon wat opschrijven, desnoods een deadwish ofzo, maar vervolgens krijg je wel iets op papier die je zocht voor je opdrachten, soms...
Maar heeft het zin om wakker te blijven zodat je het eea kan doen onder druk en stress, terwijl je dan veel fouten gaat maken?
Succes iig
hmmm.. klinkt als een doordenkertjequote:Op donderdag 6 december 2012 01:27 schreef zipper4u het volgende:
blij.
Gisteren boompie gekocht, boompie nieuwe lampies gegeven, en nu nog wat ballen verzamelen om een piek te planten.
Heftigquote:Op donderdag 6 december 2012 01:59 schreef Hel1tjuh het volgende:
Opgelucht..
Komt erop neer dat ik nooit meer mijn spermadonor (zo noem ik mijn vader sinds vanavond) hoef te zien en dat hij ook niet meer in mijn buurt komt, moet 112 bellen dan..
Het woord vader past hem niet namelijk.. Hij heeft altijd alleen maar aan zichzelf gedacht.. Ik kon namelijk op een gegeven moment niet meer de dingen laten zien die we nieuw hadden gekocht, omdat hij in de WSNP zit.. Hij had het namelijk zo zwaar financieel (zijn eigen schuld door verkeerd uitgavepatroon) en dat kon hij dan altijd zo communiceren dat ik me schuldig ging voelen over onze aankopen..
En zo kan ik er nog wel een aantal noemen..
Maar hij zat ons af te persen.. Waarmee doet er niet toe.. Maar hij wilde zijn boormachine en geld waar hij meende recht op te hebben.. Dus ik hem opbellen dat hij het vanavond op kon halen..
Hij is door de politie vlak bij ons huis klem gereden en tegen gehouden, mijn vriend heeft het toen daar afgehandeld met de politie.. Hij was bijna opgepakt, zo uit z'n plaat ging hij.. Er waren 4 politiebusjes, 8 man politie en nog een hond.. Belachelijk veel, achteraf vraag ik me af waarom zoveel politie..
Blij dat ik het niet gezien en gehoord heb, mocht niet mee van de politieman die thuis was bij ons.. Raak ook altijd erg gan slag van dit soort dingen..
Hij mag iig niet meer in mijn buurt komen, wel veilige gedachte nadat ik vanavond te horen heb gekregen dat hij al een keer de hele middag heeft staan wachten voor het huis met een mes op zak.. Toen was hij ook al aan het manipuleren..
Dus opgelucht, maar toch ook wel erg verdrietig, zelfs 1 politieman was erg boos en een ander zei: als je hem voor zoveel euro kan 'afkopen' in de zin van nooit meer last van dan is dat erg goedkoop..
Nu voel ik me vooral erg leeg na al die vele emoties vandaag..
Het is net alsof ik hier lees over mijn eigen vader, op dat straatverbod en wsnp na dan..quote:Op donderdag 6 december 2012 01:59 schreef Hel1tjuh het volgende:
Opgelucht..
Komt erop neer dat ik nooit meer mijn spermadonor (zo noem ik mijn vader sinds vanavond) hoef te zien en dat hij ook niet meer in mijn buurt komt, moet 112 bellen dan..
Het woord vader past hem niet namelijk.. Hij heeft altijd alleen maar aan zichzelf gedacht.. Ik kon namelijk op een gegeven moment niet meer de dingen laten zien die we nieuw hadden gekocht, omdat hij in de WSNP zit.. Hij had het namelijk zo zwaar financieel (zijn eigen schuld door verkeerd uitgavepatroon) en dat kon hij dan altijd zo communiceren dat ik me schuldig ging voelen over onze aankopen..
Maar hij zat ons af te persen.. Waarmee doet er niet toe.. Maar hij wilde zijn boormachine en geld waar hij meende recht op te hebben.. Dus ik hem opbellen dat hij het vanavond op kon halen..
Hij is door de politie vlak bij ons huis klem gereden en tegen gehouden, mijn vriend heeft het toen daar afgehandeld met de politie.. Hij was bijna opgepakt, zo uit z'n plaat ging hij.. Er waren 4 politiebusjes, 8 man politie en nog een hond.. Belachelijk veel, achteraf vraag ik me af waarom zoveel politie..
Blij dat ik het niet gezien en gehoord heb, mocht niet mee van de politieman die thuis was bij ons.. Raak ook altijd erg gan slag van dit soort dingen..
Hij mag iig niet meer in mijn buurt komen, wel veilige gedachte nadat ik vanavond te horen heb gekregen dat hij al een keer de hele middag heeft staan wachten voor het huis met een mes op zak.. Toen was hij ook al aan het manipuleren..
Dus opgelucht, maar toch ook wel erg verdrietig, zelfs 1 politieman was erg boos en een ander zei: als je hem voor zoveel euro kan 'afkopen' in de zin van nooit meer last van dan is dat erg goedkoop..
Gat wat heftig, het is zo kut als een ouder zich niet als een ouder gedraagd.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:59 schreef Hel1tjuh het volgende:
Opgelucht..
Ze zouden in eerste instantie in de buurt rond rijden en toen hij om iets over 8en er nog niet was hadden we zoiets van die komt niet meer.. Maar toen stond er ineens een politieman voor de deur die zei dat ze hem klem hadden gereden..quote:Op donderdag 6 december 2012 07:17 schreef scrub_nurse het volgende:
Ik begrijp het even niet, kwam die politie op jullie verzoek of kwamen die voor iets anders hem oppakken?
OT: honger
Doe nu een forensische opleiding, hoop bij de forensische opsporing te kunnen later. Het aanbod is momenteel groter dan de vraag, dus vandaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:02 schreef Hel1tjuh het volgende:
@N22:
Het is niet gek dat je daar nu meer mee bezig bent gezien de crisis, steeds hogere werkloosheid enz..
Wat voor studie doe je?
Gaaf!quote:Op donderdag 6 december 2012 17:10 schreef N22 het volgende:
[..]
Doe nu een forensische opleiding, hoop bij de forensische opsporing te kunnen later. Het aanbod is momenteel groter dan de vraag, dus vandaar.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10150765551480935 Check hoe cutequote:Op donderdag 6 december 2012 17:39 schreef Snowbells het volgende:
Goedalleen doen ouders erg moeilijk over een kitten.
Zodra ik wat foto's gemaakt heb van me boompie, zal ik dat in mijn FoBo plaatsen.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:54 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
hmmm.. klinkt als een doordenkertjePlaats je foto als ie af is?
Zijn de kleine dingetjes die het leven wat aangenaam makenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:30 schreef SEMTEX het volgende:
Blij met kleine dingetjes als een kerstboom, op gesprek kunnen voor een nieuwe baan, fijne muziekjes op en thuis zijn
voor het eerst dat ik twijfel wel of geen boom opzettenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:30 schreef SEMTEX het volgende:
Blij met kleine dingetjes als een kerstboom, op gesprek kunnen voor een nieuwe baan, fijne muziekjes op en thuis zijn
Dan neem je toch een klein boompje?quote:Op donderdag 6 december 2012 19:28 schreef candygirl het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik twijfel wel of geen boom opzetten
Ik moet vanuit Rosmalen om half 9 in Tilburg zijn voor een tentamen lolquote:Op donderdag 6 december 2012 21:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik moet morgen met de trein van Den Bosch naar Den Haag voor m'n weekendje weg... ben bang dat dat er niet in zit
Ik heb morgen om 14u een tentamen. Gelukkig woon ik in de stad waar mijn school zitquote:Op donderdag 6 december 2012 21:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet vanuit Rosmalen om half 9 in Tilburg zijn voor een tentamen lol
Ik fiets kwart over 6 aanquote:Op donderdag 6 december 2012 22:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb morgen om 14u een tentamen. Gelukkig woon ik in de stad waar mijn school zitMaar zat klasgenoten hebben al aangegeven uren eerder te vertrekken
5 uur slaap is genoeg. Straks moet ik naar Tilburg fietsenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]dan zou ik langzaam richting bed gaan.
Succes trouwens
Dat is een eindquote:Op donderdag 6 december 2012 22:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
5 uur slaap is genoeg. Straks moet ik naar Tilburg fietsen
Gelukkig heb ik een auto voor noodgevallenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is een eind
Ik loop een kwartiertje en dan ben ik op school.
edit: NOOOOO, misschien moet ik naar Den Haag fietsen
Ga je mee?! Eindelijk sneeuw morgen, lekker rustig op het werkquote:Op donderdag 6 december 2012 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit. Alle mensen die het willen gaan maar naar de Scandinavische landen of Rusland etc.
Betaal jijquote:Op donderdag 6 december 2012 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit. Alle mensen die het willen gaan maar naar de Scandinavische landen of Rusland etc.
Ik weet niet waar jij woont maar hier ligt meer dan genoeg en het is nog bezigquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Betaal jij?
Ik wil sneeuw, liefst zoveel mogelijk
. Sneeuw is mooi
.
heb een mooie kunstboom in de kelder staan..... tsja weet het niet. Idd als hij eenmaal staat! Zie het volgende week wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:37 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Dan neem je toch een klein boompje?
Als de boom er eenmaal staat, met lampjes en de rest van het spul erin, dan vind je het wel gezellig
Gaat ook om de sfeer.
maar een ander z'n problemen zijn de jouwe niet toch? trek't je niet aan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:01 schreef formerjellybean het volgende:
Gestressed en boel issues van de laatste tijd zijn me een beetje aan het opbreken , heel erg nodig aan me time en dat iedereen me even ff lekker met rust laat. Ik word namelijk gek van de stresszooi van anderen en ben daar niet zo blij mee.
Dat is ook zo , maar dat zoals ik van de week een oude overbuurman die dement is zichzelf buiten zie sluiten en in zijn eentje in de hagel buiten staat en juist omdat niemand wat doet 112 heb gebeld om ik het gewoon te erg vond dat mensen hem zo buiten lieten staan , vind ik dat even moeilijk. Ze hebben hem gelukkig binnen gekregen maar vond het wel een schrijnend voorbeeld van hoe mensen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:24 schreef Miam het volgende:
[..]
maar een ander z'n problemen zijn de jouwe niet toch? trek't je niet aan.
OT; Goed. geen zin om straks te moeten werken.
Wat een kutstofzuiger... dank u sinterklaasje!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Jeu weekend,wel lekker gewerkt vandaag,morgen aan de slag met mijn nieuwe stofzuiger
Welkom bij de club, ik heb hier ook al 2 maanden last van bij een meisjequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:17 schreef Cannon_Fodder het volgende:
K U T. Ben verliefd, maar weet niet of het wederzijds is. Als ik het zeg maak ik misschien mijn vriendschap met haar stuk. Ik kan hier niets mee! Arggggg
Blij met mensen als jij. De meesten halen hun GSM te voorschin om te filmen!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook zo , maar dat zoals ik van de week een oude overbuurman die dement is zichzelf buiten zie sluiten en in zijn eentje in de hagel buiten staat en juist omdat niemand wat doet 112 heb gebeld om ik het gewoon te erg vond dat mensen hem zo buiten lieten staan , vind ik dat even moeilijk. Ze hebben hem gelukkig binnen gekregen maar vond het wel een schrijnend voorbeeld van hoe mensen kunnen zijn.
Dan heb ik met dat soort dingen even moeite Dit is gewoon duidelijk ff mijn week niet .
ga alleen met die gast dan. moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:11 schreef Luxuria het volgende:
Nog een reden om de sneeuw te haten!
Nu gaat er niemand meer mee naar de kroeg met die leuke jongen die ik mee uit wilde vragen
Dank je daar word ik me nu ook van bewust en ik vind eigenlijk dat zoiets gewoons maar voor een boel mensen dus helaas niet zo.quote:Op vrijdag 7 december 2012 17:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Blij met mensen als jij. De meesten halen hun GSM te voorschin om te filmen!
Vrouwen idd ;')quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ga alleen met die gast dan. moeilijk doen als het makkelijk kan.
Lezen is ook een vakquote:Op vrijdag 7 december 2012 18:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ga alleen met die gast dan. moeilijk doen als het makkelijk kan.
verander 'met' in 'naar' dan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak![]()
Ik wilde juist daar naartoe gaan om hem uit te vragen. Ik heb zo geen contact met hem.
Stond niks bijzondersquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:34 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ik zag hem![]()
OT: steeds beter
Het is al goed, ik vergeef snelquote:
Nu nog of zaterdagavondquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, beetje ontopic mag wel..
Zin in vanavond!.
Rondom eindhoven, en hoe meer hoe beterquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:01 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar hier ligt meer dan genoeg en het is nog bezig
Ok have funquote:Op zaterdag 8 december 2012 01:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben van de tijd, dus zaterdagavond.
[..]
Chick.
Het ultieme opluchtingsgevoel dat je hebt wanneer je beseft dat het maar een droom was is zo fijn..quote:
boh ja inderdaadquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het ultieme opluchtingsgevoel dat je hebt wanneer je beseft dat het maar een droom was is zo fijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |