abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2012 @ 15:01:29 #1
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_119880718
:(, ;( of :), :D? Of anders?
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 3 december 2012 @ 15:02:18 #2
206580 Luxuria
pi_119880748
Hij heeft gereageerd op mijn mail!
Nu moet ik hem eigenlijk mee uitvragen heb ik gezegd he.. :D
pi_119880753
:(
pi_119880782
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 14:50 schreef pietkanarie het volgende:
Zin in de decembermaand, er staan allemaal leuke dingen op de planning!
Als vrijgezel en met een onregelmatig rooster is de decembermaand een kwelling :(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_119881060
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:03 schreef theKiD het volgende:

[..]

Als vrijgezel en met een onregelmatig rooster is de decembermaand een kwelling :(
Een onregelmatig rooster is wel minder ja. Grote kans dat je in ieder geval of met kerst of met oud&nieuw moet werken dan waarschijnlijk? Wel 200% uitbetaling (neem ik aan)! Maar alsnog is werken natuurlijk niet de meest gezellige besteding van de feestdagen.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_119881078
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:02 schreef Luxuria het volgende:
Wat heb je hem gestuurd en wat stuurde hij terug? :D

OT: eerste tentamen verneukt, dus :( en ik ben moe :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119881637
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:02 schreef Luxuria het volgende:
Ja, doen :Y

OT: Goed :)
pi_119881652
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:03 schreef theKiD het volgende:

[..]

Je mag bij mij komen.

OT: Ben benieuwd.
  maandag 3 december 2012 @ 15:30:00 #9
206580 Luxuria
pi_119881738
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 15:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Wat heb je hem gestuurd en wat stuurde hij terug? :D

OT: eerste tentamen verneukt, dus :( en ik ben moe :P
Nouja niet veel bijzonders :P We hadden vorige week een paar keer mailcontact over iets soort van 'zakelijks' (iets over een vereniging waar we allebei wat voor doen). Daarin werd hij wel al af en toe iets persoonlijker.
Eigenlijk was dat klaar, maar ik heb hem daar vandaag toch nog wat over gemaild, iets waar hij niet op had hoeven reageren. Dus ik dacht, als hij wel reageert, vraag ik hem daarna uit haha :P

Maar nu ben ik toch aan het twijfelen of ik niet vrijdag zorg dat ik naar de kroeg ga waar hij meestal zit en hem daar eerst polsen :P
pi_119881944
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Nouja niet veel bijzonders :P We hadden vorige week een paar keer mailcontact over iets soort van 'zakelijks' (iets over een vereniging waar we allebei wat voor doen). Daarin werd hij wel al af en toe iets persoonlijker.
Eigenlijk was dat klaar, maar ik heb hem daar vandaag toch nog wat over gemaild, iets waar hij niet op had hoeven reageren. Dus ik dacht, als hij wel reageert, vraag ik hem daarna uit haha :P

Maar nu ben ik toch aan het twijfelen of ik niet vrijdag zorg dat ik naar de kroeg ga waar hij meestal zit en hem daar eerst polsen :P
Zolang je hem maar niet via mail uitvraagt! Good luck :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119883253
:'( Wat zijn mensen enorm hard. Gewoon keiharde opmerkingen maken over mijn gewicht. Ik ben niet eens zo dik! Het is toch logisch 4 kilo aan te komen als je stopt met roken..

En dan een reep chocola om mn bureau leggen. Sukkels.
pi_119883476
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:27 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Je mag bij mij komen.

OT: Ben benieuwd.
Waarheen? En wat is er te doen? :@ :D
*** Nul Dertien ***
pi_119883508
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 16:18 schreef theKiD het volgende:

[..]

Waarheen? En wat is er te doen? :@ :D
Bij mij :D Geen idee. Maar ik zal je vast vermaken.
pi_119883613
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Bij mij :D Geen idee. Maar ik zal je vast vermaken.
Mijn PM staat open voor suggesties :D

OT.. Eigenlijk best goed, ook al kan ik wel wat extra slaap gebruiken.. :)
*** Nul Dertien ***
pi_119884132
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2012 08:05 schreef zwartedoos het volgende:
Fucking koud gehad de hele nacht, tijd voor een extra dekbed :(
whahaha! Lees het nu pas.

OT ; wat een bleeghhh dag, hele nacht nachtmerries gehad, lang met een kut gevoel in bed blijven liggen en had er beter kunnen blijven liggen denk ik. :'(
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  maandag 3 december 2012 @ 17:18:22 #16
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_119886007
Ik heb zo'n zin in zaterdag hé.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_119887173
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2012 16:12 schreef Ambipur het volgende:
:'( Wat zijn mensen enorm hard. Gewoon keiharde opmerkingen maken over mijn gewicht. Ik ben niet eens zo dik! Het is toch logisch 4 kilo aan te komen als je stopt met roken..

En dan een reep chocola om mn bureau leggen. Sukkels.
Nou als die 4 kilo echt zichtbaar is dan ben je toch niet zo dik? Wat steviger vind ik vaak zelfs mooier! :)
pi_119891684
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 17:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou als die 4 kilo echt zichtbaar is dan ben je toch niet zo dik? Wat steviger vind ik vaak zelfs mooier! :)
Maar het deed even zeer.. :) Dank je!
pi_119891940
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:44 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Maar het deed even zeer.. :) Dank je!
Geen dank. Laat je niet kisten door een stel van die lullo's he :D Anders zal ik ze weleens aanpakken }) ~O>
pi_119892021
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 19:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Geen dank. Laat je niet kisten door een stel van die lullo's he :D Anders zal ik ze weleens aanpakken }) ~O>
Kan gelukkig prima voor mijzelf opkomen.. Thanks anyway :*
pi_119892233
Ben populair schijnbaar en dat streelt mijn ego enorm.

Time for world domination >:)
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119893281
Word zo moe van die bedreigingen van m'n ex. Kan niet eens meer normaal op school zitten zonder dat ik eigenlijk doodzenuwachtig ben. Het doet me goed om te horen dat zoveel mensen 'm zo graag willen pakken, maar ze kunnen niks doen zolang hij niks heeft gedaan. Zucht, waarom doen exen altijd zo moeilijk?
pi_119894807
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Je weet zeker dat hij vrijgezel is?
(en geen homo)
kap nah
  maandag 3 december 2012 @ 20:52:49 #24
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_119895347
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:16 schreef Høken het volgende:
Word zo moe van die bedreigingen van m'n ex. Kan niet eens meer normaal op school zitten zonder dat ik eigenlijk doodzenuwachtig ben. Het doet me goed om te horen dat zoveel mensen 'm zo graag willen pakken, maar ze kunnen niks doen zolang hij niks heeft gedaan. Zucht, waarom doen exen altijd zo moeilijk?
Whatsup?
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  maandag 3 december 2012 @ 21:01:12 #25
206580 Luxuria
pi_119895838
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:44 schreef zipper4u het volgende:

[..]

Je weet zeker dat hij vrijgezel is?
(en geen homo)
Haha ja dat weet ik zeker. Ik heb vorig jaar in de zomer al een tijdje met hem gedate.
En hij is een vriend van mijn neven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')