Als vrijgezel en met een onregelmatig rooster is de decembermaand een kwellingquote:Op maandag 3 december 2012 14:50 schreef pietkanarie het volgende:
Zin in de decembermaand, er staan allemaal leuke dingen op de planning!
Een onregelmatig rooster is wel minder ja. Grote kans dat je in ieder geval of met kerst of met oud&nieuw moet werken dan waarschijnlijk? Wel 200% uitbetaling (neem ik aan)! Maar alsnog is werken natuurlijk niet de meest gezellige besteding van de feestdagen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als vrijgezel en met een onregelmatig rooster is de decembermaand een kwelling
Wat heb je hem gestuurd en wat stuurde hij terug?quote:Op maandag 3 december 2012 15:02 schreef Luxuria het volgende:
Hij heeft gereageerd op mijn mail!
Nu moet ik hem eigenlijk mee uitvragen heb ik gezegd he..
Ja, doenquote:Op maandag 3 december 2012 15:02 schreef Luxuria het volgende:
Hij heeft gereageerd op mijn mail!
Nu moet ik hem eigenlijk mee uitvragen heb ik gezegd he..
Je mag bij mij komen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als vrijgezel en met een onregelmatig rooster is de decembermaand een kwelling
Nouja niet veel bijzondersquote:Op maandag 3 december 2012 15:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat heb je hem gestuurd en wat stuurde hij terug?![]()
OT: eerste tentamen verneukt, dusen ik ben moe
Zolang je hem maar niet via mail uitvraagt! Good luckquote:Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nouja niet veel bijzondersWe hadden vorige week een paar keer mailcontact over iets soort van 'zakelijks' (iets over een vereniging waar we allebei wat voor doen). Daarin werd hij wel al af en toe iets persoonlijker.
Eigenlijk was dat klaar, maar ik heb hem daar vandaag toch nog wat over gemaild, iets waar hij niet op had hoeven reageren. Dus ik dacht, als hij wel reageert, vraag ik hem daarna uit haha
Maar nu ben ik toch aan het twijfelen of ik niet vrijdag zorg dat ik naar de kroeg ga waar hij meestal zit en hem daar eerst polsen
Waarheen? En wat is er te doen?quote:Op maandag 3 december 2012 15:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je mag bij mij komen.
OT: Ben benieuwd.
Mijn PM staat open voor suggestiesquote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bij mijGeen idee. Maar ik zal je vast vermaken.
whahaha! Lees het nu pas.quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:05 schreef zwartedoos het volgende:
Fucking koud gehad de hele nacht, tijd voor een extra dekbed
Nou als die 4 kilo echt zichtbaar is dan ben je toch niet zo dik? Wat steviger vind ik vaak zelfs mooier!quote:Op maandag 3 december 2012 16:12 schreef Ambipur het volgende:
Wat zijn mensen enorm hard. Gewoon keiharde opmerkingen maken over mijn gewicht. Ik ben niet eens zo dik! Het is toch logisch 4 kilo aan te komen als je stopt met roken..
En dan een reep chocola om mn bureau leggen. Sukkels.
Maar het deed even zeer..quote:Op maandag 3 december 2012 17:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou als die 4 kilo echt zichtbaar is dan ben je toch niet zo dik? Wat steviger vind ik vaak zelfs mooier!
Geen dank. Laat je niet kisten door een stel van die lullo's hequote:Op maandag 3 december 2012 19:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar het deed even zeer..Dank je!
Kan gelukkig prima voor mijzelf opkomen.. Thanks anywayquote:Op maandag 3 december 2012 19:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen dank. Laat je niet kisten door een stel van die lullo's heAnders zal ik ze weleens aanpakken
![]()
Je weet zeker dat hij vrijgezel is?quote:Op maandag 3 december 2012 15:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nouja niet veel bijzondersWe hadden vorige week een paar keer mailcontact over iets soort van 'zakelijks' (iets over een vereniging waar we allebei wat voor doen). Daarin werd hij wel al af en toe iets persoonlijker.
Eigenlijk was dat klaar, maar ik heb hem daar vandaag toch nog wat over gemaild, iets waar hij niet op had hoeven reageren. Dus ik dacht, als hij wel reageert, vraag ik hem daarna uit haha
Maar nu ben ik toch aan het twijfelen of ik niet vrijdag zorg dat ik naar de kroeg ga waar hij meestal zit en hem daar eerst polsen
Whatsup?quote:Op maandag 3 december 2012 20:16 schreef Høken het volgende:
Word zo moe van die bedreigingen van m'n ex. Kan niet eens meer normaal op school zitten zonder dat ik eigenlijk doodzenuwachtig ben. Het doet me goed om te horen dat zoveel mensen 'm zo graag willen pakken, maar ze kunnen niks doen zolang hij niks heeft gedaan. Zucht, waarom doen exen altijd zo moeilijk?
Haha ja dat weet ik zeker. Ik heb vorig jaar in de zomer al een tijdje met hem gedate.quote:Op maandag 3 december 2012 20:44 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Je weet zeker dat hij vrijgezel is?
(en geen homo)
Houd jij alles wat hij doet bij? Ben je al naar de politie geweest, puur om een aantekening te laten maken. Laat je niet zenuwachtig maken, hij wil macht over jou.quote:Op maandag 3 december 2012 20:16 schreef Høken het volgende:
Word zo moe van die bedreigingen van m'n ex. Kan niet eens meer normaal op school zitten zonder dat ik eigenlijk doodzenuwachtig ben. Het doet me goed om te horen dat zoveel mensen 'm zo graag willen pakken, maar ze kunnen niks doen zolang hij niks heeft gedaan. Zucht, waarom doen exen altijd zo moeilijk?
oke, dan zit dat wel goedquote:Op maandag 3 december 2012 21:01 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik zeker. Ik heb vorig jaar in de zomer al een tijdje met hem gedate.
En hij is een vriend van mijn neven.
Ik heb die smsjes nog op m'n telefoon staan, maar of ik nu sterk in m'n schoenen sta?quote:Op maandag 3 december 2012 21:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Houd jij alles wat hij doet bij? Ben je al naar de politie geweest, puur om een aantekening te laten maken. Laat je niet zenuwachtig maken, hij wil macht over jou.
Hoe oud ben jij en hoe oud is hij?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:30 schreef Høken het volgende:
[..]
Ik heb die smsjes nog op m'n telefoon staan, maar of ik nu sterk in m'n schoenen sta?
OT;
Wel goed, als het goed is staat er iemand bij school als ik vrij ben om even zeker te maken dat er niks mis gaat. Voor de rest voel ik me prima.
Je hoeft niet sterk in je schoenen te staan. Je angst is logisch. Toon hem dat niet!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:30 schreef Høken het volgende:
[..]
Ik heb die smsjes nog op m'n telefoon staan, maar of ik nu sterk in m'n schoenen sta?
OT;
Wel goed, als het goed is staat er iemand bij school als ik vrij ben om even zeker te maken dat er niks mis gaat. Voor de rest voel ik me prima.
16 dacht ik, verder een aandachtsgeile, anorexia, krassende, suïcidale borderliner, gezien haar posts in het verleden. Ik zou er niet teveel aandacht aan schenkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:55 schreef J0ycie88 het volgende:
[..
Hoe oud ben jij en hoe oud is hij?
Herkenbaar. De dadertjes komen waarschijnlijk niet eens in de gevangenis (want stiekem zijn het toch best goede jongetjes hoor) en heb je die tweets van Peter R. de Vries gezien?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:08 schreef Luxuria het volgende:
Ik moet me niet meer bezig houden met dat voetbalvoorval van gisteren, ik maak me daar zo boos en verdrietig om
Ik zie het ook gewoon helemaal voor me dat die man op de grond ligt en ze hem tegen zijn hoofd en buik schoppen![]()
Ja echt ongelofelijk dat die zoiets kan zeggen!quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Herkenbaar. De dadertjes komen waarschijnlijk niet eens in de gevangenis (want stiekem zijn het toch best goede jongetjes hoor) en heb je die tweets van Peter R. de Vries gezien?Als ze die vent ooit doodtrappen vind ik het niet erg.
OT: goed, straks tentamen en dan twee daagjes geen tentamensEn na de tentamens mss weer een date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |