waarom kan je dat niet?quote:Op maandag 3 december 2012 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, op die batterijen in iphones en ipods die er onredelijk snel mee kappen, maar die je niet zelf kan vervangen.
Omdat ik een technische onbenul ben.quote:
Ik ook niet!quote:Op maandag 3 december 2012 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
Heb nog nooit problemen met Apple batterijen gehad
Kan je bij jou wel zelf de accu vervangen?quote:Op maandag 3 december 2012 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik lees steeds Ang3l ipv Apple.
Ik ben een narcist
Je hebt ook een superslank design natuurlijk en bijna iedereen wil je hebben, dus er zijn nog wel meer overeenkomsten.quote:Op maandag 3 december 2012 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik lees steeds Ang3l ipv Apple.
Ik ben een narcist
Hij is ook duur en weigert data te sharen?quote:Op maandag 3 december 2012 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt ook een superslank design natuurlijk en bijna iedereen wil je hebben, dus er zijn nog wel meer overeenkomsten.
Als je ff je schroevendraaiertje in me steektquote:Op maandag 3 december 2012 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je bij jou wel zelf de accu vervangen?.
quote:Op maandag 3 december 2012 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is ook duur en weigert data te sharen?
Godverdju, ik ben een Applequote:Op maandag 3 december 2012 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt ook een superslank design natuurlijk en bijna iedereen wil je hebben, dus er zijn nog wel meer overeenkomsten.
Sorry, het is geen kruiskopquote:Op maandag 3 december 2012 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je ff je schroevendraaiertje in me steekt
quote:
En is dat dan gevoelstemperatuur of gewone echte?quote:Op maandag 3 december 2012 14:27 schreef stbabylon het volgende:
@Heatwave 'kou staat voor afwezigheid van warmte'
Best, maar pas bij 0K is er geen warmte meer
Omdat printen uit 1990 isquote:Op maandag 3 december 2012 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Waarom besluiten printers altijd om er van het ene op het andere moment zomaar mee op te houden
Hmmz. Jamaar. Voor de seks hoef ik t niet te doen, want ik heb een FH.quote:Op maandag 3 december 2012 14:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon aan het lijntje houden voor als die van zaterdag niet belt.
Ja ik ook, maar als je dat dan vergeet is t wel f flastigquote:Op maandag 3 december 2012 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb echt al jaren een printer meer aangesloten, moet ik ermee?
Af en toe een concertkaartje printen, nou dat doe ik dan wel op mijn werk.
Die van mij heb ik toevallig van de week terug in zijn doos geschoven.quote:Op maandag 3 december 2012 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb echt al jaren een printer meer aangesloten, moet ik ermee?
Af en toe een concertkaartje printen, nou dat doe ik dan wel op mijn werk.
Daarom bestel ik als het ff kan gewoon echte kaartenquote:Op maandag 3 december 2012 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar als je dat dan vergeet is t wel f flastig
Afgelopen zaterdag dus.....
Kut, vergeten.
Kut, buurvrouw ook geen printer.
Even mailen dan naar een vriend.
Kut! Internet ligt er uit. KUT UPC!
Je kunt tegenwoordig bij veel supermarkten gewoon al printen op de kopieermachine, en anders bij de lokale 24/7 copyshop.quote:Op maandag 3 december 2012 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar als je dat dan vergeet is t wel f flastig
Afgelopen zaterdag dus.....
Kut, vergeten.
Kut, buurvrouw ook geen printer.
Even mailen dan naar een vriend.
Kut! Internet ligt er uit. KUT UPC!
Ohja, of net als die reclame gewoon je smartphone laten scannen bij de ingangquote:Op maandag 3 december 2012 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig bij veel supermarkten gewoon al printen op de kopieermachine, en anders bij de lokale 24/7 copyshop.
Ze zijn wel mooier jaquote:Op maandag 3 december 2012 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom bestel ik als het ff kan gewoon echte kaarten. Ik ben in weinig ouderwets. Zou wel makkelijk zijn als dat passbook eens zou werken in NL. Gewoon overal naar binnen met je mobiel.
O dat hebben we wel eens gedaan hoorquote:Op maandag 3 december 2012 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohja, of net als die reclame gewoon je smartphone laten scannen bij de ingang
Nou ja, niet helemaal. Als je belt dat je kaarten weg zijn maken ze ze ongeldig en krijg je nieuwe. Maar dan moet je niet voor de deur staan neequote:Op maandag 3 december 2012 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze zijn wel mooier ja
Nadeel is... kwijt = kwijt.
En een PDF die print je ff opnieuw. Of je logt ff in op ticketservice of zo.
Ik ook nietquote:Op maandag 3 december 2012 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, niet helemaal. Als je belt dat je kaarten weg zijn maken ze ze ongeldig en krijg je nieuwe. Maar dan moet je niet voor de deur staan nee.
Ik geef toe dat het wel handiger is hoor, maar ik ga er dus geen printer voor uit de berging halen.
Dat werkt natuurlijk niet, de meeste mensen hebben geen idee wat hun ww isquote:Op maandag 3 december 2012 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat stom eigenlijk dat je die kaartjes nog uit moet printen en mee moet nemen. Kunnen ze niet gewoon een inlogsysteem maken dat je bij de kassa even je wachtwoord intypt en dat het systeem in de database kijkt of je betaald hebt voor dat concert?
In Passbook zetten.quote:Op maandag 3 december 2012 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat stom eigenlijk dat je die kaartjes nog uit moet printen en mee moet nemen. Kunnen ze niet gewoon een inlogsysteem maken dat je bij de kassa even je wachtwoord intypt en dat het systeem in de database kijkt of je betaald hebt voor dat concert?
O ik heb dus idd wel eens m'n telefoon laten scannenquote:Op maandag 3 december 2012 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
RIIIIIJEN lang voor de deur. "Was het nou guusje02 of guusje1983?"quote:Op maandag 3 december 2012 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk niet, de meeste mensen hebben geen idee wat hun ww is.
Ja, werkt dat? Dan print ik die meuk voortaan niet meer.quote:Op maandag 3 december 2012 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat hebben we wel eens gedaan hoorGewoon ff uitbergroten naar de streepjescode en BLIEP!
Dat dusquote:Op maandag 3 december 2012 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
RIIIIIJEN lang voor de deur. "Was het nou guusje02 of guusje1983?"
Dat werkte bij mij wel. Bij een vriend niet, maar toen tikten ze ff de code over en klaar.quote:Op maandag 3 december 2012 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, werkt dat? Dan print ik die meuk voortaan niet meer.
Omdat het geen Apple is natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 15:00 schreef CherryLips het volgende:
WAAROM DOET DAT KUTDING HET NOU INEENS NIET
Maar een nieuw huis kan er wel af natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2012 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga een nieuwe kopen.
O nee, ik heb geen geld.
Je geeft zelf t antwoord al! Kutding!quote:Op maandag 3 december 2012 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Oorzaak = gevolg he.quote:Op maandag 3 december 2012 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar een nieuw huis kan er wel af natuurlijk.
En veel minder lelijk. Want aluminium.quote:Op maandag 3 december 2012 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan was ie alleen tien keer zo duur geweest.
Ga tegen je printer schreeuwen in plaats van tegen onsquote:Op maandag 3 december 2012 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Echtequote:Op maandag 3 december 2012 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En is dat dan gevoelstemperatuur of gewone echte?
Printnijd. Ik heb ook altijd ruzie met die dingen, ben blij dat ik ze nog maar amper gebruik.quote:Op maandag 3 december 2012 15:00 schreef CherryLips het volgende:
omgekeerde wereldquote:
Gewoon zoals bij Pathe, kaartje inladen op de telefoon, telefoon voor de scanner, bliep, klaar.quote:Op maandag 3 december 2012 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb wel eens ruzie met die op t werk. Wel al stukken minder. Alleen nog dat ik soms denk "Ja hallo, leer eens je eigen papier bij te vullen!"quote:Op maandag 3 december 2012 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Printnijd. Ik heb ook altijd ruzie met die dingen, ben blij dat ik ze nog maar amper gebruik.
Vroeger, toen alles beter was. Mijn huidige printer was 90 euro geloof ik. Airprint compatible dus kan draadloos printen vanaf mn iPhone en iPad. Ideaal.quote:
En bier te halen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ruzie met die op t werk. Wel al stukken minder. Alleen nog dat ik soms denk "Ja hallo, leer eens je eigen papier bij te vullen!"
Hij heeft het drie jaar perfect gedaan, nooit gezeik mee gehad. En nu ineens, van het ene op het andere moment, gaat er een lampje branden en doet ie niks meer. Ik heb daar zo de pest in he, er knapt zo nog een ader in m´n hoofd.quote:Op maandag 3 december 2012 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Printnijd. Ik heb ook altijd ruzie met die dingen, ben blij dat ik ze nog maar amper gebruik.
Zo eentje zou ik ook wel willen, maar ik weet nu al dat dat bij mij toch niet werkt.quote:Op maandag 3 december 2012 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger, toen alles beter was. Mijn huidige printer was 90 euro geloof ik. Airprint compatible dus kan draadloos printen vanaf mn iPhone en iPad. Ideaal.
O, wees daar maar niet bang voor hoorquote:Op maandag 3 december 2012 15:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ga tegen je printer schreeuwen in plaats van tegen ons
Is dat nieuw?quote:Op maandag 3 december 2012 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon zoals bij Pathe, kaartje inladen op de telefoon, telefoon voor de scanner, bliep, klaar.
voor jou lijkt dat misschien ineens, maar voor het zelfde geld is het al een zeer langlopend proces daar in de binnenste krochten van dat apparaat.quote:Op maandag 3 december 2012 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft het drie jaar perfect gedaan, nooit gezeik mee gehad. En nu ineens, van het ene op het andere moment, gaat er een lampje branden en doet ie niks meer. Ik heb daar zo de pest in he, er knapt zo nog een ader in m´n hoofd.
Mijn printer was 60 euro en kan draadloos printen vanaf iedere computer, telefoon of tablet.quote:Op maandag 3 december 2012 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger, toen alles beter was. Mijn huidige printer was 90 euro geloof ik. Airprint compatible dus kan draadloos printen vanaf mn iPhone en iPad. Ideaal.
Echte bioskaartjesquote:Op maandag 3 december 2012 15:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dat nieuw?
Ik doe altijd: Pasje scannen, film + stoel kiezen, klaar.
Alleen in plaats van dat je dan gelijk door mag lopen, gaat dat ding eerst nog weer een kartonnen kaartje printen die weer handmatig gescheurd moet worden.
Dan moet ie dat even zeggenquote:Op maandag 3 december 2012 15:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
voor jou lijkt dat misschien ineens, maar voor het zelfde geld is het al een zeer langlopend proces daar in de binnenste krochten van dat apparaat.![]()
je weet het niet, je weet het niet!
Daar heb ik leuke jongens voor, omdat ze knoeiden!quote:
Ja en als je denkt "ik doe nostalgisch, ik ga naar de kassa" dan krijg je zo'n lelijk bonnetje op thermisch papier, in plaats van een echt bioscoopkaartje.quote:
Pathéquote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja en als je denkt "ik doe nostalgisch, ik ga naar de kassa" dan krijg je zo'n lelijk bonnetje op thermisch papier, in plaats van een echt bioscoopkaartje.
Ik reserveer thuisquote:Op maandag 3 december 2012 15:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dat nieuw?
Ik doe altijd: Pasje scannen, film + stoel kiezen, klaar.
Alleen in plaats van dat je dan gelijk door mag lopen, gaat dat ding eerst nog weer een kartonnen kaartje printen die weer handmatig gescheurd moet worden.
quote:Op maandag 3 december 2012 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij heeft het drie jaar perfect gedaan, nooit gezeik mee gehad. En nu ineens, van het ene op het andere moment, gaat er een lampje branden en doet ie niks meer. Ik heb daar zo de pest in he, er knapt zo nog een ader in m´n hoofd.
Kassa? Ja, bij de snoep/drinkbalie kun je nog contant of met filmbonnen een kaartje halen. En bij ons in Zwolle/Pathe is alles op thermisch papierquote:Op maandag 3 december 2012 15:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja en als je denkt "ik doe nostalgisch, ik ga naar de kassa" dan krijg je zo'n lelijk bonnetje op thermisch papier, in plaats van een echt bioscoopkaartje.
Ik wil een goed plekjequote:Op maandag 3 december 2012 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Reserveren doe ik wel als ik naar de tandarts ga.
Er zijn wel meer dan 10 goeie plekjes.quote:
Ja die komen wel uit t apparaat. Maar aan de kassa zelf niet meerquote:
...het is op?quote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Er valt ook niks te resetten of te installeren, er knippert wat, iets met de inkt, maar ik zou niet weten wat daar mis mee is aangezien hij het vanmiddag nog gewoon deed.
Ook niet, twee weken geleden gekocht.quote:
Filmen!quote:Op maandag 3 december 2012 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Misschien gebeurt er wat als ik hem helemaal aan gort trap.
quote:Op maandag 3 december 2012 15:23 schreef CherryLips het volgende:
Misschien gebeurt er wat als ik hem helemaal aan gort trap.
Ik heb een laserprinter, die drogen niet uit.quote:Op maandag 3 december 2012 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn printer was 60 euro en kan draadloos printen vanaf iedere computer, telefoon of tablet.
Mits je 'm niet 2 jaar stil laat staan met uitgedroogde inktpatronen.
oh dat heb ik ook wel eens maar dan heb ik mega stressquote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef CherryLips het volgende:
O er begint zo'n adertje bij m'n oog te trekken.
Je oog gaat ontploffen!quote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef CherryLips het volgende:
O er begint zo'n adertje bij m'n oog te trekken.
Ja, door alles. Stomme printer.quote:Op maandag 3 december 2012 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook wel eens maar dan heb ik mega stress
heb je stress=
Het is gewoon de schuld van de Terwijdese terreurberbers.quote:Op maandag 3 december 2012 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, door alles. Stomme printer.
Ik kan het gewoon niet hebben dat ie het niet doet en ik niet weet waarom.
Ja uiteindelijk eigenlijk welquote:Op maandag 3 december 2012 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van de Terwijdese terreurberbers.
Het molt jou voordat jij dat doet!quote:Op maandag 3 december 2012 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Toch mooi dat als ik iets wil mollen ik uiteindelijk alleen mezelf pijn doe.
Stop ze in de tajine!quote:Op maandag 3 december 2012 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van de Terwijdese terreurberbers.
Ik koop ook nooit meer een inktjet.quote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een laserprinter, die drogen niet uit.
Nee, nee en neequote:Op maandag 3 december 2012 15:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dan 10 goeie plekjes.
En zelden meer dan 10 stoelen bezet.
En dan moet je nog een half uur van tevoren je kaartjes ophalen ook.
Consumptiemaatschappijquote:Op maandag 3 december 2012 15:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen als de cartridge leeg is.
Ja hallo, een nieuwe printer is bijna net zoveel als een nieuwe cartridge!quote:
Maar de cardridge die bij een nieuwe printer zit, zit maar half volquote:Op maandag 3 december 2012 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, een nieuwe printer is bijna net zoveel als een nieuwe cartridge!
Ach, hij is toch uitgedroogd voor hij op is.quote:Op maandag 3 december 2012 15:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar de cardridge die bij een nieuwe printer zit, zit maar half vol
ja, of niet en HP kijkt naar de chip op de cartridge en ZEGT dat hij het niet meer doet, terwijl hij net uit de verpakking komtquote:Op maandag 3 december 2012 15:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, hij is toch uitgedroogd voor hij op is.
Ik ben echt enorm trotsquote:
Wat weet Harry Potter daar nou van?! Die schrijft met perkament en zo!quote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of niet en HP kijkt naar de chip op de cartridge en ZEGT dat hij het niet meer doet, terwijl hij net uit de verpakking komt.
Mooi bedrijf, HP.quote:Op maandag 3 december 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of niet en HP kijkt naar de chip op de cartridge en ZEGT dat hij het niet meer doet, terwijl hij net uit de verpakking komt.
Dat was echt het achterlijkst wat ik ook heb meegemaakt. Als je HP dan belt zeggen ze dat het voor de veiligheid van de printer isquote:
Ik heb ook een HP. Benieuwd hoe lang die het blijft doen dan.quote:Op maandag 3 december 2012 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was echt het achterlijkst wat ik ook heb meegemaakt. Als je HP dan belt zeggen ze dat het voor de veiligheid van de printer is.
Dus je kan nooit een voorraadje kopen, na een tijd houden ze er gewoon mee op...
www.moetenwenietwillen.nl!!!!!quote:Op maandag 3 december 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)tsapp-overnemen.html
facebook.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
facebook.![]()
Wat doe jij op Dawgs computer, Tegan?quote:Op maandag 3 december 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had al geen facebook, maar als dit echt is gaat whatsapp hier ook de deur uit.
Wat doet FB, dat WA niet doet en waar jij blijkbaar zo bang voor bent?quote:Op maandag 3 december 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had al geen facebook, maar als dit echt is gaat whatsapp hier ook de deur uit.
Gewoon je printer aan je router aansluiten.quote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Al denk ik dat ik over een tijdje toch een draadloze printer koop. Maar eerst een langer USB-snoer want ik heb net ook al m'n pc omver getrokken.
Mark Zuckerberg.quote:Op maandag 3 december 2012 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat doet FB, dat WA niet doet en waar jij blijkbaar zo bang voor bent?
Je bent wel echt aan het stuntelen he?quote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Al denk ik dat ik over een tijdje toch een draadloze printer koop. Maar eerst een langer USB-snoer want ik heb net ook al m'n pc omver getrokken.
Het is wel echt een teringbende hier.quote:Op maandag 3 december 2012 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent wel echt aan het stuntelen he?
IK zie nu een van top tot teen onder de inkt zittende vrouw, onder een PC bedolven.
Of andersom, geen idee. Maar dat die er mee te maken heeft maakt het srsly wel een beetje eng.quote:
Niks enger dan wat WA al was.quote:Op maandag 3 december 2012 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of andersom, geen idee. Maar dat die er mee te maken heeft maakt het srsly wel een beetje eng.
Wat een drama toch allemaal meidquote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel echt een teringbende hier.
En ik durf de printer niet meer aan te zetten uit angst dat ie opnieuw gaat beginnen.
Doe mij liever een biertje dan.quote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja het is wat. Tijd voor een nieuw tamponnetje.
Vergeet je 'm niet eerst in de wodka te dopen?quote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:
O, lijkt me wel eens leuk.quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet je 'm niet eerst in de wodka te dopen?
Godverdomme Air, seriously?quote:Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vergeet je 'm niet eerst in de wodka te dopen?
quote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel echt een teringbende hier.
En ik durf de printer niet meer aan te zetten uit angst dat ie opnieuw gaat beginnen.
En ik maar denken dat die bende rooie inkt wasquote:Op maandag 3 december 2012 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit vindt Dr. Ozzy (Osbourne) ervan overigens...quote:
Wat doet hij anders dan andere zakenmannen??quote:Op maandag 3 december 2012 16:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bestaan er engere zakenmensen dan Mark dan?
Absurd veel geld verdienen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:29 schreef stbabylon het volgende:
Wat doet hij anders dan andere zakenmannen??
Keihard stampen op alles wat met privacy te maken heeft? Met vieze laarzen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat doet hij anders dan andere zakenmannen??
Nee, zo'n kosmopoliet ben ik dus net weer nietquote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo wereldwijs was?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slimmen
oke tnxquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 16:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zo'n kosmopoliet ben ik dus net weer niet
Nogmaals, wat doet hij wat anderen niet doen?quote:Op maandag 3 december 2012 16:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Keihard stampen op alles wat met privacy te maken heeft? Met vieze laarzen.
Er nog trots op zijn ook, misschien?quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals, wat doet hij wat anderen niet doen?
Facebook pretendeert tenminste niet dat ze dat niet doen, in tegenstelling tot andere bedrijven. Bij Facebook kan iedereen weten dat hij/zij het product is.quote:Op maandag 3 december 2012 16:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Keihard stampen op alles wat met privacy te maken heeft? Met vieze laarzen.
Jij bent verre van wereldvreemd. Het zou mij niet verbazen als jouw drugsliefhebbende vriendje zelf al niet es met een wodkatampon in zijn anus heeft rondgelopen.quote:
Ik noem 04.00 al ochtendquote:Op maandag 3 december 2012 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, 18:00
0:00 6:00 nacht
6:00 12:00 ochtend
12:00 18:00 middag
18:00 0:00 avond
Moet ik dezelfde vraag blijven stellen?quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Er nog trots op zijn ook, misschien?
Nah, und?quote:
Dat mag, maar er zit niet voor niks een verdeling van vier gelijke stukken over de vier dagdelen...quote:
Volgende aankoop van Zuckerberg: het EPD.quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Facebook pretendeert tenminste niet dat ze dat niet doen, in tegenstelling tot andere bedrijven. Bij Facebook kan iedereen weten dat hij/zij het product is.
he das best laatquote:Op maandag 3 december 2012 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, 18:00
0:00 6:00 nacht
6:00 12:00 ochtend
12:00 18:00 middag
18:00 0:00 avond
Ja hey, bij Whatsapp heb je in ieder geval nog een kansje dat er een persoon met fatsoenlijke normen en waarden aan het hoofd staat, ok?quote:Op maandag 3 december 2012 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet ik dezelfde vraag blijven stellen?
nou irl denkt iedereen eerst altijd dat ik heel naief en onschuldig ben hoorquote:Op maandag 3 december 2012 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent verre van wereldvreemd. Het zou mij niet verbazen als jouw drugsliefhebbende vriendje zelf al niet es met een wodkatampon in zijn anus heeft rondgelopen.
Daarom zijn wij ook niet bevriend. Ik ben niet naïef genoeg om jouw donkere kant niet te zien.quote:Op maandag 3 december 2012 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
nou irl denkt iedereen eerst altijd dat ik heel naief en onschuldig ben hoor
Voor de autisten die het niet kunnen hebben dat de nacht korter is dan de ochtend?quote:Op maandag 3 december 2012 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag, maar er zit niet voor niks een verdeling van vier gelijke stukken over de vier dagdelen...
quote:Op maandag 3 december 2012 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom zijn wij ook niet bevriend. Ik ben niet naïef genoeg om jouw donkere kant niet te zien.
Absoluut,quote:Op maandag 3 december 2012 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
mijn donkere kant is ook heel leuk hoor
dat klinkt al beterquote:Op maandag 3 december 2012 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut,Daarom wil jij mij niet in de buurt, omdat ik het te leuk vind.
18:00 toch?quote:
jajaquote:
dat vind mijn lichaam nou ook!quote:
Waarmee?quote:
Iemand moest mij gister iets mailen maar dat is niet gedaanquote:
Duidelijkquote:Op maandag 3 december 2012 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iemand moest mij gister iets mailen maar dat is niet gedaan
nou kreeg ik vanmorgen een berichtje dat ik het ´vanmiddag´ zou krijgen
maar dat betekend dat ik mijn avond kwijt ben aan die opdracht af maken terwijl ik andere plannen had
dus ik wil gaan zeiken
maar uiteraard moet dan eerst de middag voorbij zijn
Maar kleurenprintenquote:Op maandag 3 december 2012 15:44 schreef Q. het volgende:
Daarom laserprinters. Vorige printer heb ik 5 jaar mee gedaan, toner is nooit leeggeweest en ook nooit uitgedroogd.
quote:Op maandag 3 december 2012 15:55 schreef dawg het volgende:
facebook.![]()
Dat jaquote:Op maandag 3 december 2012 15:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, kleurenlaserprinters bestaan niet...quote:Op maandag 3 december 2012 17:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar kleurenprinten.
[..].
[..]
Dat ja.
misschien verkoop ik dan zelfs wel mijn iphone. heb dat ding toen vooral aangeschaft vanwege whatsapp.quote:Op maandag 3 december 2012 17:27 schreef Tegan het volgende:
Straks heb ik gewoon een Facebookaccount omdat ik Whatsapp! Huuuu.
Heb jij een iPhone?!quote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien verkoop ik dan zelfs wel mijn iphone. heb dat ding toen vooral aangeschaft vanwege whatsapp.
iMessage?quote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien verkoop ik dan zelfs wel mijn iphone. heb dat ding toen vooral aangeschaft vanwege whatsapp.
true, maar het is meer het principe. blijkbaar werkt fb-chat niet zoals ze zouden willen, net als hun eigen image-dienst (is nu instagram).quote:Op maandag 3 december 2012 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, als Whatsapp ineens spyware wordt springt er wel een andere aanbieder in het gat, (zo goed als) gratis berichtjes uitwisselen is here to stay.
Het begint steeds meer op google te lijkenquote:Op maandag 3 december 2012 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
true, maar het is meer het principe. blijkbaar werkt fb-chat niet zoals ze zouden willen, net als hun eigen image-dienst (is nu instagram).
facebook is gewoon een verrotte plaag. vind ik.
Ik welquote:Op maandag 3 december 2012 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
niemand in mijn omgeving heeft apple.
ach. natuurlijk ben je er zelf bij wanneer je je registreert.quote:Op maandag 3 december 2012 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het begint steeds meer op google te lijken
ja klopt. en zelfs voip over wifi.quote:Op maandag 3 december 2012 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel
En volgens mij kun je via Viber ook berichten versturen.
het zou zomaar kunnen dat straks je telefoonnummer en/of whatsapp-berichten op je facebook komen te staan, want integratie.quote:Op maandag 3 december 2012 17:35 schreef rhubarbje het volgende:
wat zijn de schadelijke gevolgen dan van whatsapp als het van facebook word?
ik facebook nu vaak met mijn liefje als hij wel internet heeft (thuis of op school) maar hij heeft geen smartphone
is ook gratis
Ja da's ook zoiets he. Ik heb nooit mijn telefoonnummer ingevoerd op facebook. Maar anderen hebben wel mijn telefoonnummer. En mijn Facebook. En hebben ongetwijfeld die accounts gekoppeld in hun telefoon. Ergo Facebook weet allang wat mijn telefoonnummer is, alleen doen ze lekker alsof hun neus bloedt.quote:Op maandag 3 december 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
het zou zomaar kunnen dat straks je telefoonnummer en/of whatsapp-berichten op je facebook komen te staan, want integratie.
quote:Op maandag 3 december 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
het zou zomaar kunnen dat straks je telefoonnummer en/of whatsapp-berichten op je facebook komen te staan, want integratie.
je kunt nu toch ook prive berichten via facebook versturen? het lijkt me dat zo'n soort functie blijft bestaan en niet alles in het openbaar hoeftquote:Op maandag 3 december 2012 17:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat je geen keus heb als je dat gescheiden wil houden.quote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
je kunt nu toch ook prive berichten via facebook versturen? het lijkt me dat zo'n soort functie blijft bestaan en niet alles in het openbaar hoeft
en iedereen die ik op facebook heb, heeft ook mijn nummer dus zo'n ramp zou dat niet zijn
of zie ik wat over het hoofd?
ik heb geen facebook, wil geen facebook, en wil dus ook niet dat wanneer whatsapp overgenomen wordt door facebook je verplicht wordt facebook te nemen als je wilt whatsappen.quote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
je kunt nu toch ook prive berichten via facebook versturen? het lijkt me dat zo'n soort functie blijft bestaan en niet alles in het openbaar hoeft
en iedereen die ik op facebook heb, heeft ook mijn nummer dus zo'n ramp zou dat niet zijn
of zie ik wat over het hoofd?
Andere mensen verpesten altijd alles jaquote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja da's ook zoiets he. Ik heb nooit mijn telefoonnummer ingevoerd op facebook. Maar anderen hebben wel mijn telefoonnummer. En mijn Facebook. En hebben ongetwijfeld die accounts gekoppeld in hun telefoon. Ergo Facebook weet allang wat mijn telefoonnummer is, alleen doen ze lekker alsof hun neus bloedt.
je hebt facebook, daar zit je fout.quote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja da's ook zoiets he. Ik heb nooit mijn telefoonnummer ingevoerd op facebook. Maar anderen hebben wel mijn telefoonnummer. En mijn Facebook. En hebben ongetwijfeld die accounts gekoppeld in hun telefoon. Ergo Facebook weet allang wat mijn telefoonnummer is, alleen doen ze lekker alsof hun neus bloedt.
dit dus. net zoals google met gmail doet.quote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef Tegan het volgende:
Plus Facebook verkoopt je gegevens, dus ik wil ze het liefst zo min mogelijk info geven. Op Whatsapp bespreek je toch wel de meeste gedetailleerde/prive dingen enzo.
jawel, je kunt niet whatsappenquote:Op maandag 3 december 2012 17:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat je geen keus heb als je dat gescheiden wil houden.
Wie zegt dat Whatsapp je gegevens niet verkoopt? Heeft er iemand zich al eens afgevraagd hoe zij kunnen verdienen aan hun app, wat nagenoeg gratis is?quote:Op maandag 3 december 2012 17:41 schreef Tegan het volgende:
Plus Facebook verkoopt je gegevens, dus ik wil ze het liefst zo min mogelijk info geven. Op Whatsapp bespreek je toch wel de meeste gedetailleerde/prive dingen enzo.
Een half miljard gebruikers * 99 cent per jaar? Prima verdienmodel hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 17:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wie zegt dat Whatsapp je gegevens niet verkoopt? Heeft er iemand zich al eens afgevraagd hoe zij kunnen verdienen aan hun app, wat nagenoeg gratis is?
ik betaal helemaal niks hoor... ook geen 99ct per jaarquote:Op maandag 3 december 2012 17:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een half miljard gebruikers * 99 cent per jaar? Prima verdienmodel hoor.
Eerste jaar is gratis ja.quote:Op maandag 3 december 2012 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik betaal helemaal niks hoor... ook geen 99ct per jaar
Sinds wanneer betaal je per jaar? Ik heb eenmalig 79 eurocent betaald. Waarvan 1/3 naar Apple gaat. Na 1 jaar heb ik nog nooit hoeven betalen, dus waar jij die 99 cent vandaan tovert is mij een raadsel.quote:Op maandag 3 december 2012 17:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eenmalig 79 centquote:Op maandag 3 december 2012 17:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Android moet weer moeilijk doen.quote:Op maandag 3 december 2012 17:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer betaal je per jaar? Ik heb eenmalig 79 eurocent betaald. Waarvan 1/3 naar Apple gaat.
Ah, dan heb je die extra 300 euro voor het appelje op de achterkant toch al binnen 382 jaar terugverdiend!quote:
Geen andere argumenten meer? Dan is het tijd voor een trieste Apple bash?quote:Op maandag 3 december 2012 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, dan heb je die extra 300 euro voor het appelje op de achterkant toch al binnen 380 jaar terugverdiend!
ik heb het toch echt al langer dan een jaarquote:
niet voor mijquote:Op maandag 3 december 2012 17:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat moet ik argumenteren? Dat ze zat verdienen is evident.
Voor veel platformen is het ook gewoon een gratis dienst (geweest; zoniet tijdelijk als permanent). Abonneren op een service heb ik nooit gezien en nooit hoeven doen. Kan per platform verschillen. Maar je kan mij niet wijsmaken dat ze van die 99 ct per app (die bij de meeste niet eens is doorgerekend), zonder abonnement variant, kunnen leven van hun inkomsten. Die is namelijk behoorlijk beperkt op die manier.quote:Op maandag 3 december 2012 17:55 schreef KomtTijd... het volgende:
En dat je ervoor betaalt maakt dat je niet -zoals bij facebook- zelf het product bent.
Lopen mekkeren over FB en WA maar wel een Android-telefoon hebben, van Google. Eén pot nat.quote:Op maandag 3 december 2012 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, dan heb je die extra 300 euro voor het appelje op de achterkant toch al binnen 382 jaar terugverdiend!
Wet van de grote getallen. Als ze niet alle 500 miljoen maar slechts 100 miljoen betaald hebben, heb je alsnog een leuke omzet hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor veel platformen is het ook gewoon een gratis dienst (geweest; zoniet tijdelijk als permanent). Abonneren op een service heb ik nooit gezien en nooit hoeven doen. Kan per platform verschillen. Maar je kan mij niet wijsmaken dat ze van die 99 ct per app (die bij de meeste niet eens is doorgerekend), zonder abonnement variant, kunnen leven van hun inkomsten. Die is namelijk behoorlijk beperkt op die manier.
Dawg zegt net dat'ie een iPhone heeft hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lopen mekkeren over FB en WA maar wel een Android-telefoon hebben, van Google. Eén pot nat.
Ja maar jij niet.quote:Op maandag 3 december 2012 18:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dawg zegt net dat'ie een iPhone heeft hoor.
jaquote:Op maandag 3 december 2012 18:07 schreef Barbusse het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je echt houdt van je werk?Vooral als je net thuis geniet van een goed glas whisky?
op het chronisch geldgebrek na is het prima te doen hoorquote:
Nooit meer werkenquote:Op maandag 3 december 2012 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op het chronisch geldgebrek na is het prima te doen hoor
Ben werkloos geweest voor een paar maanden, maar na 2 weken vloog ik al tegen de muren op. Maar het was wel goed voor m'n Fok!-postcountquote:Op maandag 3 december 2012 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op het chronisch geldgebrek na is het prima te doen hoor
Alleen leuk als je bakken met geld hebt, en die heb ik nietquote:
Een paar maanden zou ik best volhouden. Mits genoeg geld.quote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben werkloos geweest voor een paar maanden, maar na 2 weken vloog ik al tegen de muren op. Maar het was wel goed voor m'n Fok!-postcount
Aldi vruchteninstantkaterwijn!quote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Met een fles goedkope whisky onder de brug slapen
Oh, ik ben wel vaker een paar weken vrij, bevalt meer dan primaquote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben werkloos geweest voor een paar maanden, maar na 2 weken vloog ik al tegen de muren op. Maar het was wel goed voor m'n Fok!-postcount
naja ik ben gewoon ellke dag druk hoor, dat helptquote:Op maandag 3 december 2012 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Zat ook nog eens midden in een scheiding. Rock bottom rockte hardquote:Op maandag 3 december 2012 18:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een paar maanden zou ik best volhouden. Mits genoeg geld.
Maar Rhu heeft natuurlijk zat te doen zonder werk, dus dat is een ander verhaal.
met genoeg geld is alles vol te houden geloof ikquote:Op maandag 3 december 2012 18:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar Rhu heeft natuurlijk zat te doen zonder werk, dus dat is een ander verhaal.
Wat doe je dan allemaal?quote:Op maandag 3 december 2012 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja ik ben gewoon ellke dag druk hoor, dat helpt
ja ik kan me voorstellen dat dat lastig isquote:Op maandag 3 december 2012 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Zat ook nog eens midden in een scheiding. Rock bottom rockte hard
studerenquote:
Ach sooooquote:
Ja precies.quote:Op maandag 3 december 2012 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met genoeg geld is alles vol te houden geloof ik
en anders koop je wat leuks om het vol te houden
Daar was toch een woord voor?quote:Op maandag 3 december 2012 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja precies.
Hele week aan hobbies besteden
What doesn't kill you makes you stronger!quote:Op maandag 3 december 2012 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik kan me voorstellen dat dat lastig is
dan ben je alleen met je troubles
helpt wiskey ook wel een beetje tegen
Oh?quote:Op maandag 3 december 2012 18:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ja het was niet helemaal by choice de werkloosheid maar voor alsnog heeft het een andere deur geopend zeg maarquote:
net rondkomen betekend geen geld om leuke dingen te doen met je vrije tijd....quote:Op maandag 3 december 2012 18:16 schreef Tegan het volgende:
Nouja, genoeg geld. Al zou ik net net rond komen zou ik het ookal heerlijk vinden, nooit werken.
dat weet je toch!quote:
Dat bestaat vast niet meer zodra we de juiste leeftijd hebben bereikt. Werken tot je dood neervaltquote:Op maandag 3 december 2012 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar was toch een woord voor?
Ohja, pensioen.
Bij mij ook. Nu is het leven weer verrukkullukquote:Op maandag 3 december 2012 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja het was niet helemaal by choice de werkloosheid maar voor alsnog heeft het een andere deur geopend zeg maar
en dat is ook wel leuk
Mwah, zolang ik gewoon lekker kan koken en mijn series kan kijken, internet heb, en mijn laptop, en mijn bed. Dan vermaak ik me meer dan primaquote:Op maandag 3 december 2012 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
net rondkomen betekend geen geld om leuke dingen te doen met je vrije tijd....
dan zou ik het toch niet zo leuk vinden hoor
dan zit je alleen maar thuis
Oh zo.quote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik veel tijd aan mijn studie besteed, heb ik ook geen behoefte aan werk.
Ik geloof dat ze het ooit een keer heeft laten vallen ofzo hier. Like, een keer of 2. Per minuut. Afgelopen 2 jaar.quote:
Ja, ik was een beetje domquote:Op maandag 3 december 2012 18:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het ooit een keer heeft laten vallen ofzo hier. Like, een keer of 2. Per minuut. Afgelopen 2 jaar.
Familie. Huuuu. Een deel dan. De rest mensen die ik niet kenquote:Op maandag 3 december 2012 18:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Net alsof jij een hele groep mensen kent.
ik zou het er ook gewoon echt niet bij kunnen hebbenquote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik veel tijd aan mijn studie besteed, heb ik ook geen behoefte aan werk.
Ach wat schattig, date betaalt tegenwoordig al voor zijn vrouwtje.quote:Op maandag 3 december 2012 18:22 schreef Tegan het volgende:
Ik ga zo uit eten jongens met een hele groep, en het wordt voor me betaald. Dat kan dus ook prima arm.
.
sorryquote:Op maandag 3 december 2012 18:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het ooit een keer heeft laten vallen ofzo hier. Like, een keer of 2. Per minuut. Afgelopen 2 jaar.
smakelijk! voor een speciale reden of gewoon zomaar?quote:Op maandag 3 december 2012 18:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Familie. Huuuu. Een deel dan. De rest mensen die ik niet ken.
Nee, nog beter. Date krijgt ook gratis etenquote:Op maandag 3 december 2012 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach wat schattig, date betaalt tegenwoordig al voor zijn vrouwtje.
Elke dag, tot je 80equote:Op maandag 3 december 2012 18:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mwah, zolang ik gewoon lekker kan koken en mijn series kan kijken, internet heb, en mijn laptop, en mijn bed. Dan vermaak ik me meer dan prima. Muziekje kan ik ook zelf opzetten keihard
.
Hotelseksquote:Op maandag 3 december 2012 18:24 schreef Tegan het volgende:
En Mr. T. en ik hebben dit weekend al hotelseks gehad. Dat je het even weet. Ik zou dat nooit proberen te verbergen voor je hoor
.
is hij zelf jarig?quote:Op maandag 3 december 2012 18:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, nog beter. Date krijgt ook gratis eten. Het koste wel een verjaardagscadeautje, maar die heb ik al gekocht
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |