Kom op! Das nog makkelijker dan die triplex klokjesquote:Op maandag 3 december 2012 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
ik wil deze
[ afbeelding ]
maar hij geeft zo weinig licht dat ik niet weet waarvoor ik hem zou willen
Ik snap niet dat jij niet die dingen gaat makenquote:Op maandag 3 december 2012 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom op! Das nog makkelijker dan die triplex klokjes
Ik geef je twintig euro als je exact hetzelfde klokje kunt maken.quote:Op maandag 3 december 2012 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
maar ik weet het echt niet meer!quote:Op maandag 3 december 2012 12:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jamaar ik zou het graag weten numisschien heb ik er nog wat aan
quote:Op maandag 3 december 2012 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik weet het echt niet meer!
maak jij hem dan? Met echte paardebloemsprietjes hequote:Op maandag 3 december 2012 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat mensen lui zijnquote:Op maandag 3 december 2012 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als het niet bestaat, waarom is er dan een woord voor?
(jaja, God is ook een woord, I know).
Maar warmte bestaat dus wel?quote:Op maandag 3 december 2012 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat mensen lui zijn
Het is koud
Korter dan
Er is minder warmte dan ik prettig vind
Misschien staat "koud" wel voor "afwezigheid van warmte"quote:Op maandag 3 december 2012 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat mensen lui zijn
Het is koud
Korter dan
Er is minder warmte dan ik prettig vind
inderdaad doe mij maar zo'n dandelight dan hoorquote:
kweken!quote:
De tutorials staan op internet...quote:Op maandag 3 december 2012 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kweken!
maar goed, even serieus
hoe ga je hem na maken dan? ik ben erg benieuwd
Je hebt gelijk... Ik koop Apple productenquote:Op maandag 3 december 2012 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Beginnen over design shitals je iets leuk vindt.
Spotgoedkoop? Vind het nogal aan de prijs voor waaibomenhout enzo.quote:Op maandag 3 december 2012 13:04 schreef L-E het volgende:
Overigens kun je die Bouvrie-meuk spotgoedkoop bij de Gamma halen, dus zo topdesign is dat ook niet.
spotgoedkoop? de binnendeuren nog niet gezien zeker?quote:Op maandag 3 december 2012 13:04 schreef L-E het volgende:
Overigens kun je die Bouvrie-meuk spotgoedkoop bij de Gamma halen, dus zo topdesign is dat ook niet.
link? want ik kan er geen vindenquote:Op maandag 3 december 2012 13:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De tutorials staan op internet...
Meer dan wat draad, paardebloem, batterij en led is het niet.
En daar vraagt ze dan 95 euro voor
Sorry hoor, maar dat is natuurlijk overdreven. Maar goed, ik ben sowieso geen persoon die design shit koopt.
Bouvrie meuk die opeens 6x zoveel kost omdat Jan zijn handtekening op een witte kast staat
Dat soort onzin
Die is leuk en mooi.quote:Op maandag 3 december 2012 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze ook nog heel graag maar dan moet ik even sparen want hij is ook weer belachelijk duur
[ afbeelding ]
Ze hebben ze ook in andere kleurenquote:Op maandag 3 december 2012 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die is leuk en mooi.Denk niet dat ik Lit zover krijg om roze in de kamer te hangen.
grapjasquote:Op maandag 3 december 2012 13:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Ik koop Apple producten
Spazza kan die lamp ook wel even vouwen voor ons. Ik denk dat nectarientje hem misschien ook wel wil hebben. Ik wil graag een roze/witte en een geel/wittequote:Op maandag 3 december 2012 13:21 schreef rubbereend het volgende:
Maar gaat Spezza het nou produceren en voor een leuk prijs verpatsen? Iedereen blij want het is toch zo simpel
heb je ook grijs witte spezza? dan wil ik die wel 3quote:Op maandag 3 december 2012 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spazza kan die lamp ook wel even vouwen voor ons. Ik denk dat nectarientje hem misschien ook wel wil hebben. Ik wil graag een roze/witte en een geel/witte
jij was toch zo tegen Apple?quote:
Oh ja?quote:
owquote:Op maandag 3 december 2012 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik denk dat je in de war bent
Heb hier al enkele jaren alles Apple
Daarom zei ik ook al dat CL gelijk hadquote:Op maandag 3 december 2012 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
owdan mag je helemaal niks zeggen over die design onzin enzo.
Maar excuses voor de vergissing, Zal de leeftijd zijn.
Ik heb altijd gelijk.quote:Op maandag 3 december 2012 13:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook al dat CL gelijk had
Maar er zijn wel meer dingen die niet zomaar duurder zijn vanwege het ontwerp, maar ook vanwege de levensduur etc.quote:Op maandag 3 december 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Ja, want Apple is alleen maar design, meer niet.
Jeweettogquote:Op maandag 3 december 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Maar ik vind roze juist leuk.quote:Op maandag 3 december 2012 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben ze ook in andere kleuren
Het gaat om het ideeeee, niet alleen hoe moeilijk het te maken isquote:Op maandag 3 december 2012 12:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En rotte batterijen die er na ruim een jaar mee ophouden toch?quote:Op maandag 3 december 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
ik vind hem gewoon mooi inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat om het ideeeee, niet alleen hoe moeilijk het te maken is
Oh je doelt op alle laptop-accu's die er gewoon na een tijd mee nokken als je ze altijd laat opladen?quote:Op maandag 3 december 2012 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En rotte batterijen die er na ruim een jaar mee ophouden toch?
nee nee.. die van Apple zijn slechter dan die van een ander die ze uit dezelfde fabriek haaltquote:Op maandag 3 december 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh je doelt op alle laptop-accu's die er gewoon na een tijd mee nokken als je ze altijd laat opladen?.
Nee, op die batterijen in iphones en ipods die er onredelijk snel mee kappen, maar die je niet zelf kan vervangen.quote:Op maandag 3 december 2012 13:52 schreef HeatWave het volgende:
Oh je doelt op alle laptop-accu's die er gewoon na een tijd mee nokken als je ze altijd laat opladen?.
"Design is how it works".quote:Op maandag 3 december 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |