maar dat is bij ons precies het zelfde hoor?quote:Op maandag 3 december 2012 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Verjaardagen staat er los van wat mij betreft. Mijn schoonouders gaan compleet los met kerst, geven honderden euro's uit. Dat willen zij graag. Prima, maar wij kunnen niet voor 50,- p.p. aan kado's uitgeven. Dat hebben we gezegd, dat is dan ook verder geen probleem. We geven dan wat we kunnen missen.
'Uniek', 'hand-made', 'vintage'.quote:Op maandag 3 december 2012 12:16 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een hoop geld wordt er voor sommige dingen gevraagd op etsy
75 euro voor wat plastic kralen
van het vogeltje of de veer?quote:
Je kan toch ook gewoon melden dat je het niet zo breed hebt en kleinigheidjes kopen?quote:Op maandag 3 december 2012 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dat is bij ons precies het zelfde hoor?
ik heb alleen, helaas, veel familie
want ik koop echt alleen voor eerte lijns familie zeg maar (ouders (schoon/stief) en broers zussen (ook weer schoon en stief)
dan is er gewoon echt niemand die je kunt schrappen
quote:Op maandag 3 december 2012 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
ik kijk niet zo vaak op etsy dus nu moest ik wel weer even
[ afbeelding ]hebben!
dat komt uit de opnames van LOTR ofzo?quote:Op maandag 3 december 2012 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
oke bye bye etsy... anders wil ik weer allemaal dingen
dat doe ik toch ook?quote:Op maandag 3 december 2012 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon melden dat je het niet zo breed hebt en kleinigheidjes kopen?
Ah ok.quote:Op maandag 3 december 2012 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat doe ik toch ook?
er staat toch nergens dat ik 20 euro per persoon uit geef?
maar goed 8x 17 (bijvoorbeeld) is alsnog dik over de honderd euro
de veer is van: Tamara Louisequote:Op maandag 3 december 2012 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat het dezelfde was
Allebei?
dragen ze dat soort mooie dingen daar in dan?quote:Op maandag 3 december 2012 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
dat komt uit de opnames van LOTR ofzo?
nouja dat is mijn eerste associatie met die vogel en die veer.quote:Op maandag 3 december 2012 12:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dragen ze dat soort mooie dingen daar in dan?
quote:Op maandag 3 december 2012 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja dat is mijn eerste associatie met die vogel en die veer.
Dat interesseert toch niemand?! Het is gewoon KOUD!quote:Op maandag 3 december 2012 12:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Warmte is het trillen van atomen, dat doen ze ook nog bij 0,0000001 Kelvin. 0K is pas de afwezigheid van warmte, maar dat komt niet voor in de natuur of in het lab.
En als het niet bestaat, waarom is er dan een woord voor?quote:Op maandag 3 december 2012 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat interesseert toch niemand?! Het is gewoon KOUD!
Kijk de films dan eerst ffquote:Op maandag 3 december 2012 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]waarom?
ik heb geprobeerd het boek te lezen maar kwam er niet door heen en heb de films nooit gezien....
www.albert.nlquote:Op maandag 3 december 2012 12:26 schreef Spezza19 het volgende:
Kou
Wie wil er boodschappen voor mij doen?
ik vind die smiegel engquote:
cutequote:Op maandag 3 december 2012 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier al een paar maanden op te azen
[ afbeelding ]
http://screengloves.nl/?gclid=COrdqviQ_rMCFQRc3godFx8ALAquote:Op maandag 3 december 2012 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het vooral irritant dat je met handschoenen aan die takketelefoon niet kunt bedienen
Als je ouders overlijden dan ben je een weeskind.quote:Op maandag 3 december 2012 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als het niet bestaat, waarom is er dan een woord voor?
(jaja, God is ook een woord, I know).
verhuizenquote:
ik wil je handje wel vast komen houdenquote:
Dat is wel ouder dan Six Feet under hoorquote:Op maandag 3 december 2012 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je ouders overlijden dan ben je een weeskind.
Als je man overlijdt een weduwe, en als je vrouw overlijdt een weduwnaar.
Maar als je kind oberlijdt dan zijn dan geen woorden voor..... omdat het gewoon te verschrikkelijk is.
Six feet Under
Zien er niet zo warm uit als mijn thinsulate-wantjesquote:Op maandag 3 december 2012 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://screengloves.nl/?gclid=COrdqviQ_rMCFQRc3godFx8ALA
zeg! jij was toch al van iemand?quote:Op maandag 3 december 2012 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil je handje wel vast komen houden
Duh.quote:Op maandag 3 december 2012 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is wel ouder dan Six Feet under hoor
Hoe oud was je?quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg! jij was toch al van iemand?
ja dat weet ik dus niet meerquote:
ik vind heel veel dingen engquote:
Wat een geld voor een plaatje triplexquote:Op maandag 3 december 2012 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die eerste 30, deze 40Plus verzendkosten
Een trekveer met origami?quote:Op maandag 3 december 2012 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze ook nog heel graag maar dan moet ik even sparen want hij is ook weer belachelijk duur
[ afbeelding ]
Nou ja, ik maak het niet naquote:Op maandag 3 december 2012 12:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat een geld voor een plaatje triplex
succes met figuurzagen.quote:Op maandag 3 december 2012 12:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat een geld voor een plaatje triplex
jamaar ik zou het graag weten nuquote:
stofnestquote:Op maandag 3 december 2012 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil deze ook nog heel graag maar dan moet ik even sparen want hij is ook weer belachelijk duur
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |